Sorry daarvoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De alpha komt altijd tevoorschijn.
En auque is mega alfa. Bitches overal.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De alpha komt altijd tevoorschijn.
Zeker weten. Maar ik voel me gelukkig wel wat beter nuquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en je weet ook dat je bij twijfel gewoon moet gaan voor n uitstrijkje. Dan ben je ook eigenlijk altijd wel op tijd.
Geeft ook wat meer rust ws.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:42 schreef xBubbles het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds 4 maanden weer naar de sportschool geweest, ook squats gedaan...hurts like a ****
quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:46 schreef STING het volgende:
Binnenkort denk ik ook maar eens de lokale sportschool aan doen
Ik vermoed dat die tetten niet echt zijn.quote:
Dat is algemene FOK!kennisquote:
Irrelevant voor dit gifje.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die tetten niet echt zijn.
Epische kont in the makingquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:42 schreef xBubbles het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds 4 maanden weer naar de sportschool geweest, ook squats gedaan...hurts like a ****
hoort bij fitgirl zijnquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die tetten niet echt zijn.
*boks*quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:51 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij maar een nietfitgirl, straks moet ik nog mee naar zo'n sportschool.
Waarom heb je dan geen plaatje van iemand in een fatsoenlijke hoeveelheid kleding gekozen? Of van een man?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |