ja, en je weet ook dat je bij twijfel gewoon moet gaan voor n uitstrijkje. Dan ben je ook eigenlijk altijd wel op tijd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nu tenminste wat er is, dat is dan wel fijn
Omdat schoenen veel lastiger te vinden zijn in een groot magazijn dan wasmachines?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom heeft Zalando geen 1 dag verzending zoals coolblue.
Idd, thuisbezorgd kan het in 45 minquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
omdat je n wasmachine meteen nodig hebt en n boxershort nietquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe weet je dat ik schoenen heb gekocht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat schoenen veel lastiger te vinden zijn in een groot magazijn dan wasmachines?
Zo lang?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, thuisbezorgd kan het in 45 min.
Soms, soms is het 20 min. Ligt aan de tent he?quote:
Omdat je net een wijf bent.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik schoenen heb gekocht.
ff een wasmachine klaarmaken en achterop de brommertquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, thuisbezorgd kan het in 45 min.
Ik heb wat dingen van Q geleerdquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik schoenen heb gekocht.
Ben je al wezen squatten vandaag?quote:
beter scheren danquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb wel geschikte bosjes hier.
Jij gelooft nog steeds dat ik een vrouw ben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet![]()
Leave dino alone!!! [ afbeelding ]
I knowquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb wel geschikte bosjes hier.
je post te mannelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat ik een vrouw ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |