Oh, hoe lang weet je dat al? Lijkt me echt zo naarquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor de zekerheid slik ik de pil, maar nodig is het zeker niet. De gynaecoloog vindt het belachelijk dat ik hem slik
is goed pik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Weerstand opbouwen.. De r zit in de maand, mop..
Tijd voor Vitamine D weer dusquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Weerstand opbouwen.. De r zit in de maand, mop..
Sinds mijn vijftiendequote:Op maandag 9 oktober 2017 20:27 schreef DomtCloseYourEyes het volgende:
[..]
Oh, hoe lang weet je dat al? Lijkt me echt zo naar
Niet iedereen is het hele jaar door een zonnetje helaasquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Te makkelijk
Niets verkeerds mee, maar vanwaar dat dan?
It's funny cause it's truequote:Op maandag 9 oktober 2017 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Godsamme wat slecht. Ik moest lachen
Omdat mijn lichaam geen vit d aanmaakt door zonlicht. En daardoor verhoogde kans op botontkalking en.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Te makkelijk
Niets verkeerds mee, maar vanwaar dat dan?
Jouw tijd komt nog wel.quote:
Het is net alsof je me niet kentquote:
In het gooi dus altijdquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik slik 'm alleen als de R in de maand zit
Ja en kan zorgen voor depressie bij deficiėntie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Omdat mijn lichaam geen vit d aanmaakt door zonlicht. En daardoor verhoogde kans op botontkalking en.
Reclame en verpakkingquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Al heb ik nu goedkope van de Kruidvat terwijl ik eerst dure van Divisun had en ik vraag me af waar dat prijsverschil dan in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |