Ach ja, The Mirror.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Do you know or have you been duped by Jesse Mateman? Have you been a victim of the 'pull a pig' prank? Call Mirror.co.uk on 0207 510 6072 or email
![]()
Goffer, hebben ze niks beters te doen daar?
Onzin
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een reden waarom ik kerels nooit heb vertrouwd.
ja, heel lullig voor haar, maar iemand op deze manier ‘terugpakken’ staat niet in verhouding vind ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor hem? Lees je wel goed waar het over gaat?
We lezen nu 1 kantquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Die gast mogen ze helemaal kapot maken, met z'n kutgedrag.
Ja, moet hij zich maar normaal gedragen. Dat meisje zal hier ook nog wel even last van hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, heel lullig voor haar, maar iemand op deze manier ‘terugpakken’ staat niet in verhouding vind ik.
Dit kan m nog behoorlijk lang achtervolgen als mensen gaan googelen.
En haar niet?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, heel lullig voor haar, maar iemand op deze manier ‘terugpakken’ staat niet in verhouding vind ik.
Ja en? Dan moet je je maar niet gedragen als een otlul.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat meisje zal zich ook nog heel lang heel kut voelen, vertrouwen kwijt, relaties naar de klote. Maar laat hem vooral met rust.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaait.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja en? Dan moet je je maar niet gedragen als een otlul.
Mooi.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je het, 'je bent een biggetje, ik wilde kijken of ik je hierheen kon krijgen' verhaal dan anders wil draaienquote:
Dat ze uit d'r nek lult?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat zou de andere kant kunnen zijn dan
Als hij dat voor elkaar krijgt kan hij gelijk voor Trump gaan werken als hoofd PR.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je het, 'je bent een biggetje, ik wilde kijken of ik je hierheen kon krijgen' verhaal dan anders wil draaien
Die sms die er staat was fake he? De tekst luidt "Het schijnt dat hij dit texte, dit is een reconstructie".quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je het, 'je bent een biggetje, ik wilde kijken of ik je hierheen kon krijgen' verhaal dan anders wil draaien
iedereen die zich als n oetlul gedraagt aan de schandpaalquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja en? Dan moet je je maar niet gedragen als een otlul.
Dat kan ook nog jaquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die sms die er staat was fake he? De tekst luidt "Het schijnt dat hij dit texte, dit is een reconstructie".
Beetje fatsoen had hem een hoop ellende kunnen besparen. Vind het best bizar dat je het voor hem opneemt eigenlijk. Welke reden dan ook was een goede geweest om haar geen berichtje te sturen zodat ze niet naar een ander land vertrokken was?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoppa. Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iedereen die zich als n oetlul gedraagt aan de schandpaal
Ja, ze was wat naïef misschien. Maar ze wist dat die jongen bestond en heeft de gok gewaagd. Al best dapper genoeg dus dan komt zoiets wel echt hard aan gok ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, haar ook, maar dat heeft ze zelf gedaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |