abonnement Unibet Coolblue
pi_174297178
Uitgerekende data:

2017

31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust (meisje)
24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N.
15 maart: SilverSjoiis (tweeling, 2 meisjes)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe

2 mei: Elleska
8 mei: L0t..
9 mei: Philomijn
11 mei: DorothyGale
17 mei: Jagartrut
18 mei: ***VitaBella***

3 juni: DagenNachtdromer
4 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 13-10-2017 15:02:31 ]
pi_174297340
Bruin bloed is in ieder geval oud bloed, DG en dat is niet erg. Ik duim voor je dat het nu gewoon stopt!

Ik moet vanmiddag naar de tandarts, ik heb meer zin in de bevalling dan de tandarts :') Hopelijk valt het weer mee, ik ben 30 jaar oud en ik vind het nog steeds vervelend :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174297345
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:22 schreef Songeur het volgende:
Fijn dat je een beetje begint te wennen Aure! Wanneer heb je de eerste echo?
25 oktober, dus nog 2 weken wachten.

DG, fijn dat de grote bloedingen zijn gestopt!
pi_174297551
DG, wat een opluchting dat het beter gaat!

KD, dat is natuurlijk een minder bericht :( Kan het een contactbloeding? Ik heb daar deze zwangerschap tot ongeveer 17 weken last van gehad, ook regelmatig helderrood bloed, nu lijkt het over. Ik hoop dat het bij jou ook zoiets onschuldigs is! Maar goed, speculeren vanachter een schermpje heb je natuurlijk niks aan.

Rena, succes bij de tandarts! Ik kan het me goed voorstellen hoor, dat stofzuigertje alleen al dat altijd bij de meest gevoelige tanden blijft hangen, brrrrr

Zijn er meer dames met bekkenklachten? Ik heb sinds een week of twee behoorlijke pijn in dat gebied. Hoopte dat het vanzelf weg zou gaan maar helaas. Heb voor morgen een afspraak bij de fysio staan.
pi_174297569
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+
Jagär, mag er (meisje) achter mijn naam? Alvast dank!
pi_174297608
Ik vind het eng om de verloskundige te bellen voor een afspraak. Dat maakt het allemaal zo echt. Ik heb ook geen kwaaltjes en denk steeds dat het een miskraam wordt of er überhaupt geen hartje klopt.
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:12:49 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174297935
Bij bloedverlies moet je dat altijd laten checken. Er valt op afstand niks over te zeggen en zeker niet iets geruststellends, want het kan van alles zijn. Ik lees ook heel vaak dat bruin bloed niet erg is, dat is gewoon niet waar. Mijn spontane miskramen begonnen altijd zo. Waarmee ik natuurlijk niet iets zeg over een specifieke situatie hier op het forum. Het punt is er valt niks over te zeggen totdat je weet wat er aan de hand is.
pi_174298471
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:12 schreef Aventura het volgende:
Bij bloedverlies moet je dat altijd laten checken. Er valt op afstand niks over te zeggen en zeker niet iets geruststellends, want het kan van alles zijn. Ik lees ook heel vaak dat bruin bloed niet erg is, dat is gewoon niet waar. Mijn spontane miskramen begonnen altijd zo. Waarmee ik natuurlijk niet iets zeg over een specifieke situatie hier op het forum. Het punt is er valt niks over te zeggen totdat je weet wat er aan de hand is.
Oh ja uiteraard, ik had met mijn opmerking ook echt niet de bedoeling om te insinueren dat ik kan zeggen dat er niks aan de hand is! Hoop dat dat niet verkeerd wordt opgevat!

Hoe gaat het met jou deze zwangerschap? Ik heb jouw verhaal even niet helder voor de geest maar je schrijft over meerdere miskramen, verloopt deze zwangerschap enigszins probleemloos?
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:41:09 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174298558
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:37 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Oh ja uiteraard, ik had met mijn opmerking ook echt niet de bedoeling om te insinueren dat ik kan zeggen dat er niks aan de hand is! Hoop dat dat niet verkeerd wordt opgevat!

Hoe gaat het met jou deze zwangerschap? Ik heb jouw verhaal even niet helder voor de geest maar je schrijft over meerdere miskramen, verloopt deze zwangerschap enigszins probleemloos?
snap ik, ik wilde alleen duidelijk maken dat je eigenlijk niks weet zolang je niks weet,wat bloedverlies aangaat. Het lijkt echt ontzettend vervelend om steeds aan te treffen. Niet wat je wilt zien gewoon.

Het gaat heel goed! Neem wel bloeddrukverlagende pillen, en die helpen want vanmorgen bij de controle was ie 125/85, wat voor mij echt goed is. Verder nergens last van. Zwanger zijn gaat me altijd wel goed af, bevallen daarentegen, maar daar denk ik nog maar even niet aan :)
pi_174298670
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:41 schreef Aventura het volgende:

[..]

snap ik, ik wilde alleen duidelijk maken dat je eigenlijk niks weet zolang je niks weet,wat bloedverlies aangaat. Het lijkt echt ontzettend vervelend om steeds aan te treffen. Niet wat je wilt zien gewoon.

Het gaat heel goed! Neem wel bloeddrukverlagende pillen, en die helpen want vanmorgen bij de controle was ie 125/85, wat voor mij echt goed is. Verder nergens last van. Zwanger zijn gaat me altijd wel goed af, bevallen daarentegen, maar daar denk ik nog maar even niet aan :)
Goed dat je dat aangeeft hoor, je hebt zeker gelijk daarin.

Fijn om te horen zeg! Wordt dit je eerste bevalling?
pi_174298688
Hč bah, wat een hoop dames in onzekerheid met bloedverlies. Sterkte, hopelijk is het allemaal niets! :*.
Malteser, wat ontzettend eng dat de auto er zomaar mee ophield. :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:47:37 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174298698
Nee, we hebben al een zoon van zes. Tijdje geleden dus alweer!
pi_174298702
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:12 schreef Aventura het volgende:
Bij bloedverlies moet je dat altijd laten checken. Er valt op afstand niks over te zeggen en zeker niet iets geruststellends, want het kan van alles zijn. Ik lees ook heel vaak dat bruin bloed niet erg is, dat is gewoon niet waar. Mijn spontane miskramen begonnen altijd zo. Waarmee ik natuurlijk niet iets zeg over een specifieke situatie hier op het forum. Het punt is er valt niks over te zeggen totdat je weet wat er aan de hand is.
nu vergelijk je alleen verschillende situaties met elkaar.
bij DG was er al sprake van bloedverlies, dat is gecontroleerd en er is een oorzaak gevonden. dat het bloeden is gestopt en ze nu alleen nog wat oud bloed verliest is dan juist wel geruststellend. waarom mag dat niet gezegd worden?
pi_174298743
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:47 schreef Aventura het volgende:
Nee, we hebben al een zoon van zes. Tijdje geleden dus alweer!
Ah, oké :). Ik had na de eerste bevalling direct het gevoel: dit wil ik nog een keer meemaken!
Tijdens de bevalling dacht ik overigens: dit wil ik nooit meer meemaken...
pi_174300196
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:47 schreef Elleska het volgende:

[..]

nu vergelijk je alleen verschillende situaties met elkaar.
bij DG was er al sprake van bloedverlies, dat is gecontroleerd en er is een oorzaak gevonden. dat het bloeden is gestopt en ze nu alleen nog wat oud bloed verliest is dan juist wel geruststellend. waarom mag dat niet gezegd worden?
Ik doelde ook op DG in mijn comment inderdaad, wilde niks zeggen over andere situaties!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174300791
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:58 schreef rena het volgende:

[..]

Ik doelde ook op DG in mijn comment inderdaad, wilde niks zeggen over andere situaties!
ja precies, dat was een reactie op een specifieke situatie.

ik snap de reactie van Aventura ook wel, in het algemeen is het natuurlijk wel zo dat bloedverlies niet moet worden weggewoven.
pi_174301165
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:31 schreef Elleska het volgende:

[..]

ja precies, dat was een reactie op een specifieke situatie.

ik snap de reactie van Aventura ook wel, in het algemeen is het natuurlijk wel zo dat bloedverlies niet moet worden weggewoven.
Contact opnemen met de vk is altijd belangrijk. Neemt niet weg dat ook de vk lang niet altijd kan achterhalen wat de oorzaak is, en wachten dan vaak toch de enige optie is. Ik heb zowel bij de vorige zwangerschap bloedverlies gehad (rood en bruin) en dat werd een missed abortion, en bij deze zwangerschap (ook weer rood en bruin) en deze gaat wel goed. Bij beide zelfde advies gehad, namelijk wachten. Met wel het de opdracht weer te bellen als het meer of erger werd, of ik me gewoon teveel ongerust ging maken.
pi_174301639
ik heb mijn vorige zwangerschappen heel erg veel bloed verloren, maar dat was pas na enkele weken en zonder krampen.
Dit bruinverlies met af en toe helderrood vind ik bijna enger omdat het allemaal nog zo pril is..

wel even een test gedaan voor mijn eigen gemoedsrust qua wekenindicatie en dat moet wel kloppen met de echo en herberekening (op 27-9 was de cb neg. ) op 28-9 positief 1-2 (prob 4-5 dagen voor nod (die ik niet kon achterhalen want geen cyclus ivm pilstop)

echo gaf aan ong 4.5 wk te zijn. cb geeft nu aan 2-3 wk (4-5wk zw. schap) vandaag ben ik 4.6 of 5.0
dus soort geruststelling. nu nog van dat bruin, rood en menstruatiegevoel af :P godver.
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 15:14:47 #19
382129 crew  Donna
pi_174301786
Vervelend zeg al dat bloed en bruinverlies, zou er echt zo onzeker van worden denk ik.

Wij hadden zaterdag bijna een aanrijding. Of nouja, het ging goed, maar ik schrok zo verschrikkelijk. Meteen er na buikpijn natuurlijk (en ik had al groeipijn die ochtend), lekker al die spanning. Nu zo nu en dan met vlagen wat 'ongemak' in m'n onderbuik, maar denk dat het gewoon banden zijn. Heb ook niet de gordel in m'n buik gekregen ofzo, gelukkig, was puur de schrik.
Als het blijft maar even hartje luisteren bij de VK.
pi_174303441
Wij zijn weer goedgekeurd door de verloskundige. Hij ligt nou wel met zijn hoofdje wat opzij, niet meer naar onder, maar hij heeft natuurlijk nog wel tijd zat om te draaien. :)
Net hebben we vast samen de luiertas uitgezocht, volgens mij was dat wel het laatste van de lijst met essentiële spulletjes. En daarna ook nog een kleine bestelling geplaatst met minder belangrijk spul. :@

Fijn DG dat je er in ieder geval zelf weer een goed gevoel bij hebt, dat scheelt volgens mij de helft.

Kleurdoos dat is voor jou ook schrikken. Hopelijk niets aan de hand. :*

Donna en Malteser wat naar zulke autostress! Gelukkig kan korte stress niet zo'n kwaad.
Een paar weken geleden reden we een vogel aan op de snelweg, toen had ik ook een flinke steek in mijn buik van de schrik. Het helpt om te bedenken dat als ik pijn heb, de baby daar niet automatisch ook last van heeft. :) Maar er rolden wel heel wat tranen. :X
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:27:52 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174303461
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:47 schreef Elleska het volgende:

[..]

nu vergelijk je alleen verschillende situaties met elkaar.
bij DG was er al sprake van bloedverlies, dat is gecontroleerd en er is een oorzaak gevonden. dat het bloeden is gestopt en ze nu alleen nog wat oud bloed verliest is dan juist wel geruststellend. waarom mag dat niet gezegd worden?
Je hebt gelijk, in dit specifieke geval zat het anders, daar was al vastgesteld dat er met het kindje niks mis zat.
pi_174303513
Ik merk dat ik weer veel te veel gezeten heb vandaag. Ja gek he met een kantoorbaan. Last van mijn bekken en het trekt door naar mijn bovenbenen. Het stomme is ook dat ik weet dat ik niet te veel moet zitten maar soms komt het er gewoon niet van.

Donna pff een bijna aanrijding is ook schrikken zeg! Inderdaad mocht het 'ongemak' aanhouden even bellen. Kan natuurlijk geen kwaad.

Pannekoekenmix, fijn dat je goedgekeurd bent! ik krijg altijd honger van jouw naam haha. Is een luiertas essentieel? Ik heb er nooit een gehad volgens mij :@
pi_174304189
Wat naar van die bloedingen zeg, knuffel :* Hopelijk is het nog restant van de innesteling!
pi_174304201
Donna, dat is schrikken!

Fijn van de goedkeuring, Pannenkoek!

Ben wel benieuwd naar jouw luiertas.
Wij hebben tot op heden altijd een normale NorthFace-rugtas gebruikt om luiers, doekjes, voeding e.d. mee te sjouwen. Maar ik mis handige kleinere vakjes om de boel wat meer georganiseerd op te bergen. De meeste luiertassen die ik zie zijn echter schoudertassen, en ik wil heel graag een handige luier-rugtas. Mocht iemand dé tip hebben houd ik me aanbevolen!
pi_174304680
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:54 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Donna, dat is schrikken!

Fijn van de goedkeuring, Pannenkoek!

Ben wel benieuwd naar jouw luiertas.
Wij hebben tot op heden altijd een normale NorthFace-rugtas gebruikt om luiers, doekjes, voeding e.d. mee te sjouwen. Maar ik mis handige kleinere vakjes om de boel wat meer georganiseerd op te bergen. De meeste luiertassen die ik zie zijn echter schoudertassen, en ik wil heel graag een handige luier-rugtas. Mocht iemand dé tip hebben houd ik me aanbevolen!
Ik heb deze besteld:
http://s.aliexpress.com/VJfYbEna

Nog niet binnen, maar op Facebook is iedereen wel enthousiast erover.
Er zijn denk ik nog wel goedkopere linkjes, de mijne was 17,80 in een flashdeal met coupon *)
pi_174304900
Een hartelijke ‘hallo’ uit Ankara. O+

We zijn vandaag bij het consulaat geweest. Alles is in orde! Dus nu is het enkel wachten op het paspoort dat per kargo terug wordt gestuurd! En dan kan manlief eindelijk komen. O+
Ik mocht eigenlijk niet naar binnen, maar er werd een uitzondering gemaakt omdat ik zwanger ben.

We gaan straks weer naar onze woonplaats, dus dan ga ik alle posts hierboven bijlezen! Voor nu ga ik even uitrusten van het vele lopen. :+
Protčge moi de mes désirs.
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 17:32:36 #27
382129 crew  Donna
pi_174305580
Wat fijn DUMAN! O+

Ik heb toch maar even de VK gebeld en mocht meteen even komen om hartje te luisteren. Alles in orde en een beweeglijke baby, schoot de hele tijd buiten het bereik van de doptone. O+
pi_174305863
quote:
17s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Een hartelijke ‘hallo’ uit Ankara. O+

We zijn vandaag bij het consulaat geweest. Alles is in orde! Dus nu is het enkel wachten op het paspoort dat per kargo terug wordt gestuurd! En dan kan manlief eindelijk komen. O+
Ik mocht eigenlijk niet naar binnen, maar er werd een uitzondering gemaakt omdat ik zwanger ben.

We gaan straks weer naar onze woonplaats, dus dan ga ik alle posts hierboven bijlezen! Voor nu ga ik even uitrusten van het vele lopen. :+
Wat klink je happy O+ eindelijk bij je man. Gelukkig is het geregeld en kan die eindelijk samen met jou komen O+ geniet ervan!
pi_174305916
Donna wat fijn! O+ en een beweeglijke babietje O+
pi_174306186
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:09 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik heb deze besteld:
http://s.aliexpress.com/VJfYbEna

Nog niet binnen, maar op Facebook is iedereen wel enthousiast erover.
Er zijn denk ik nog wel goedkopere linkjes, de mijne was 17,80 in een flashdeal met coupon *)
Dank u, die sla ik op in de favorieten! Je reviewt hem wel als 'ie binnen is, toch? ;)
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:55:05 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174306390
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:32 schreef DonnaRush het volgende:
Wat fijn DUMAN! O+

Ik heb toch maar even de VK gebeld en mocht meteen even komen om hartje te luisteren. Alles in orde en een beweeglijke baby, schoot de hele tijd buiten het bereik van de doptone. O+
Gelukkig maar :)
pi_174306524
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:39 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Wat klink je happy O+ eindelijk bij je man. Gelukkig is het geregeld en kan die eindelijk samen met jou komen O+ geniet ervan!
Had je in het vorige topic mijn berichtje over de buikband gezien?
Ik heb een Anita maat S zwart die je tegen verzendkosten over mag nemen om te proberen.
pi_174306546
DUMAN, wat een fijn bericht!

DonnaRush, goed dat je gebeld hebt en dat alles goed is O+.

Rena, hoe ging het bij de tandarts?

Kleurdoos, wat rottig. Hopelijk is alles gewoon in orde.
pi_174306685
quote:
17s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Een hartelijke ‘hallo’ uit Ankara. O+

We zijn vandaag bij het consulaat geweest. Alles is in orde! Dus nu is het enkel wachten op het paspoort dat per kargo terug wordt gestuurd! En dan kan manlief eindelijk komen. O+
Ik mocht eigenlijk niet naar binnen, maar er werd een uitzondering gemaakt omdat ik zwanger ben.

We gaan straks weer naar onze woonplaats, dus dan ga ik alle posts hierboven bijlezen! Voor nu ga ik even uitrusten van het vele lopen. :+
Wat fijn!! O+

Donna, wat schrikken, fijn dat je even mocht langskomen bij de VK!

Malteser, alles is weer goed gegaan gelukkig, waren wel 2 kleine reparaties nodig en hij begon over mijn verstandskiezen, maar dat kwam na het zwangeren wel zei hij. Gelukkig :P Nu op weg naar VK afspraak :) Hoe voel jij je?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174306778
Dg en kd beide bloedverlies... gaat lekker zo! Hoop dat alles goed is voor jullie!

Donna wat een schrik!
pi_174306973
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:59 schreef Malteser het volgende:

[..]

Had je in het vorige topic mijn berichtje over de buikband gezien?
Ik heb een Anita maat S zwart die je tegen verzendkosten over mag nemen om te proberen.
Ik heb er denk ik over heen gelezen. Ik heb maatje M/L dus denk dat maat S te strak komt te zitten? Anders had ik hem graag willen proberen :)
pi_174307211
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:19 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ik heb er denk ik over heen gelezen. Ik heb maatje M/L dus denk dat maat S te strak komt te zitten? Anders had ik hem graag willen proberen :)
Ze vallen heel groot! Ik heb normaal XL en draag van die buikband een M :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174307293
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:48 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Dank u, die sla ik op in de favorieten! Je reviewt hem wel als 'ie binnen is, toch? ;)
Uiteraard! Met foto's!
pi_174307685
Ik was een beetje verliefd geworden op de Burkely luiertas. Maar geloof dat mijn budget (en man) dat niet gaan toelaten. :X Ik adviseer niet te googlen als je ook gek bent op mooie mode-achtige tassen. :P
Dit, dat, alles.
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 18:49:21 #40
382129 crew  Donna
pi_174307711
Ja ik bedacht me wat ik zou zeggen als 1 van jullie zo in die situatie zat en dan denk ik toch; bel maar even voor geruststelling.
Maakte het toch wel groot in m'n hoofd en nu kan ik weer vooruit, op naar de volgende controle over 2 weken. :)
pi_174307760
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:30 schreef rena het volgende:

[..]

Ze vallen heel groot! Ik heb normaal XL en draag van die buikband een M :+
Oh hahaha. Ik heb er echt geen verstand van, maar heb mn zinnen nu gezet in die van babymoov. Ik zag die van Anita bij prenatal en k vond die er niet heel praktisch uit zien :{ of is dat totaal niet waar en is die echt perfect? Kan je die heel de dag om hebben ook in bed? En ik ga over 2 weken op vakantie met vliegtuig zit dat comfortabel? #noob :+
pi_174307762
KD en DG weer bloedverlies... jeetje zeg. Ook al weet je verstandelijk dat het niets hoeft te zijn, lijkt me elke keer weer schrikken!

En Donna ook al een aanrijding! Voorzichtig allemaal!! Gelukkig was alles oke! Goed dat je hebt gebeld.

Duman wat fijn dat je bij je lover bent en samen dingen voor jullie kindje kunnen regelen!

Gelukkig viel het mee bij de tandarts rena!

Ik ben zo gekukkig. Sinds gisteren niet meer die allesoverheersende misselijkheid. Ik hoop dat het zo blijft en vanaf nu steeds minder wordt.
Dit, dat, alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:51:54 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174307770
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:48 schreef Philomijn het volgende:
Ik was een beetje verliefd geworden op de Burkely luiertas. Maar geloof dat mijn budget (en man) dat niet gaan toelaten. :X Ik adviseer niet te googlen als je ook gek bent op mooie mode-achtige tassen. :P
Een dure tas is mooi, maar zo gek lang gebruik je 'm niet en je morst best weleens melk of bakje appelmoes ofzo erin.

Wij kregen er eentje (wasbaar O+) bij de wagen, maar ik zou anders zeggen, zonde van je geld :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174307805
Goeie... maar deze is daarna ook nog prima fashion verantwoord/tas voor naar het werk. Maar dat van het morsen is wel een goede nuchtere aanvulling voor mijn sneller kloppende hart. Thanks :7
Dit, dat, alles.
pi_174307820
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:48 schreef Philomijn het volgende:
Ik was een beetje verliefd geworden op de Burkely luiertas. Maar geloof dat mijn budget (en man) dat niet gaan toelaten. :X Ik adviseer niet te googlen als je ook gek bent op mooie mode-achtige tassen. :P
Ik hoop heel erg dat de tas van Skittles goed bevalt, dat is een stuk goedkoper :D Had nog een andere mooie rugtas gezien maar die is, net als die tas die jij nu post, rond de 120 euro...
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:56:49 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174307897
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:53 schreef Philomijn het volgende:
Goeie... maar deze is daarna ook nog prima fashion verantwoord/tas voor naar het werk. Maar dat van het morsen is wel een goede nuchtere aanvulling voor mijn sneller kloppende hart. Thanks :7
Die dus kopen, maar dan alleen voor jezelluf gebruiken :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174308431
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:51 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Oh hahaha. Ik heb er echt geen verstand van, maar heb mn zinnen nu gezet in die van babymoov. Ik zag die van Anita bij prenatal en k vond die er niet heel praktisch uit zien :{ of is dat totaal niet waar en is die echt perfect? Kan je die heel de dag om hebben ook in bed? En ik ga over 2 weken op vakantie met vliegtuig zit dat comfortabel? #noob :+
Ik heb geen ervaring met de andere, maar de Anita bevalt mij goed, zit echt lekker stevig in de rug en onder de buik. In bed draag ik hem niet, ze adviseren om hem niet constant te dragen ivm slapper worden van je banden en spieren.

Ben weer goedgekeurd bij VK, bloeddruk 107/72 en gewicht maar iets hoger dan vorige keer. Pijn van gisteren kan gewoon een teken zijn dat ik het inderdaad rustiger aan moet doen, het hield ook op na het douchen en dat is een goed teken. Ze vond sowieso dat mijn buik wat strak aanvoelt, maar dat was niet perse iets ergs. Heb vandaag ook geen last meer gehad.

Nog even naar beeb gegluurd en ze ligt inderdaad nog steeds met het hoofdje naar beneden wat ik zelf ook al dacht.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174309145
Fijn dat alles goed was Rena!

Wij gebruiken de luiertas die we vorige keer gratis hebben gekregen nog een keer. Eigenlijk gooi ik altijd alles in m'n eigen tas. Ik voel me graag Mary Poppins. :')

Ik was vandaag weer werken. Ik ben bekaf, maar het was zo fijn. Nu kan ik tenminste echt naar m'n verlof toe werken. Nog 3 weken. :D

Duman, wat klink je gelukkig. Wat fijn dat je het eindelijk met je man kan delen. O+

Donna, wat een schrik. Gelukkig is alles goed met de baby.

KD, ik hoop dat het bloedverlies snel afneemt.

En de rest ben ik kwijt. Ik ben in het 's nachts wakker worden tijdperk en niet meer kunnen slapen daarna aanbeland. Moest vannacht plassen om 3 uur en heb tot 5 uur wakker gelegen. Die wekker om 6 uur was heel onwelkom. Hopelijk kan ik na de bevalling wel gewoon weer snel in slaap komen. Dit is helemaal niks. :z
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174309255
Wat is de meerwaarde van een luiertas ten opzichte van een gewone tas? Voel me een beginner nu haha
pi_174309356
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:42 schreef Songeur het volgende:
Wat is de meerwaarde van een luiertas ten opzichte van een gewone tas? Voel me een beginner nu haha
Een excuus om een nieuwe tas te kopen, namelijk een luiertas.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174309362
Ik heb bij I. nooit een luiertas gehad en ook nooit gemist. De vele vakjes schijnen handig te zijn, maar ik heb nooit zo goed begrepen waarvoor dan. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:49:56 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309497
Ik voel me echt zo'n Viva moeke nu :X

Maar goed, de vakjes zijn handig en vooral langge hengsel wat over/aan de wagen kan hangen.
Liefst met van die klikhaken, zeker eerste jaar.
Moet dat een officiële luiertas zijn? Zeker niet. Die krengen zijn duur man, damn.

Sinds de vakantie hebben wij hier ipv een eckte luiertas, een cheapass tas van Quechua en die is vooral handig dun en lichtgewicht. Met kind van 15 maanden hoeft er niet zo gek veel meer mee als eerder en scheelt dus gewoon gewicht.
En als we bij oma zijn geweest (die rookt... En heb ik hekel aan want meurlucht) kan deze tas snel de was in en is retesnel weer droog.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174309542
Hmmmm nu ik erover nadenk heb ik nog wel een fashionable hutkoffer die dienst kan doen als luiertas. Financiële crisis afgewend.

Klinkt als de laatste loodjes Kriscv...

Vivamoeke haha Molo, ach nee, praktische adviezen zijn altijd welkom!
Dit, dat, alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:51:22 #54
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_174309543
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:42 schreef Songeur het volgende:
Wat is de meerwaarde van een luiertas ten opzichte van een gewone tas? Voel me een beginner nu haha
Ik heb wel eens zowel een lekkende fles als de billendoekjes tegen de zijkant van een gewone tas gehad. Die tassen zijn nu ook weg.

Tas met een beschermende binnenlaag was voor mij dus wel welkom. Heb een tas gekocht die ik nu ook als normale tas kan gebruiken (de cowboysbag O+ )
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_174309643
Ik gebruik normaal gesproken alleen maar een mini-tasje en heb geen enorme tassenverzameling. . Bij mij stond hij dus wel op de lijst met essentiële spulletjes. :D Veel vakjes vond ik belangrijk, en dat het niet een te vrouwelijke tas zou zijn.

Dit is hem geworden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:04:05 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309906
Deze bedoelde ik trouwens.
¤8,-
In meerdere kleuren verkrijgbaar

https://www.decathlon.nl/(...)R5CtjpMaAop-EALw_wcB


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174310129
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:04 schreef Molo het volgende:
Deze bedoelde ik trouwens.
¤8,-
In meerdere kleuren verkrijgbaar

https://www.decathlon.nl/(...)R5CtjpMaAop-EALw_wcB


[ afbeelding ]
Het is maar goed dat mijn lief daar geen lucht van gekregen heeft, die is gek op Quechua. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:12:26 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174310193
quote:
3s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Het is maar goed dat mijn lief daar geen lucht van gekregen heeft, die is gek op Quechua. :D
Ik ben een kampeerdrol en ik ben 'dus' net als jouw vent :7

Maar wasbaar mensen. Gore tas wassen, twee uur drogen en met frisse tas op weg kunnen _O_ O+ _O_

Intens geluk!!!!

(Mijn leven :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174310208
Ik vind een luiertas ook wel redelijk essentieel :Y

Maar het verschilt ongetwijfeld per persoon/situatie. Ik heb bijvoorbeeld een ontzettende hekel aan handtassen, dus dat ging 'm niet worden. Normaal gesproken stop ik mijn telefoon/portomonne/sleutels in m'n broek- of jaszak en gáán. Luiers en billendoekjes krijg ik daar niet meer bij gepropt :+

Plus onze Minions gaan qua opvang in totaal naar 3 verschillende adressen, dus ik heb weinig zin om daar alles in drievoud te hebben liggen en vooral bij te houden (luiers, doekjes, reservekleertjes, etc.). Wij 'sjouwen' dus sowieso al 3x per week die tas mee, nog los van uitstapjes die we zelf doen. Daar wilden we dan ook wel een handige tas voor :)

Bij nr. 1 kregen we er ook eentje gratis bij de kinderwagen, maar die is toch wel wat aan de kleine kant, dus ik wilde voor nr. 2 een nieuwe (die we afgelopen weekend gehaald hebben :s) ). Gelukkig geef ik totaal niet om fashionable-verantwoord, want sommige van die prijzen inderdaad :X
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:23:12 #60
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174310533
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:51 schreef Philomijn het volgende:
Hmmmm nu ik erover nadenk heb ik nog wel een fashionable hutkoffer die dienst kan doen als luiertas. Financiële crisis afgewend.

Klinkt als de laatste loodjes Kriscv...

Vivamoeke haha Molo, ach nee, praktische adviezen zijn altijd welkom!
Ik heb laatst per ongeluk een luiertas gekocht :')
Ik zocht een mooie grote tas en kwam met een matt & nat thuis.
Zag thuis pas op het kaartje diaper bag.
pi_174311031
Wij hebben de luiertas snel verkocht. Heb standaard een etuitje met luiers en doekjes in m'n tas. Toen t nog een mini baby was stopte ik daar ook een hydrofiel en wat schone kleren bij. M'n borsten heb ik eigenlijk standaard bij me. Nu heb ik ook standaard wat te eten voor t bij me, en een flesje water.
pi_174312437
Ik heb een luiertas bij de kinderwagen gekregen, maar had zelf ook al een vreselijk zoetsappige gekocht van Lief. Die bij de kinderwagen is vrij klein en ik heb altijd wel rommel bij me, weet nog niet hoe erg dat wordt met een baby :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174312536
Wij kregen destijds een Joolz luiertas bij de Joolz. Misschien niet de allerhandigste want één groot vak maar functioneert verder prima. Die gaan we nu weer gebruiken gok ik. Zeker nu gebleken is dat er een nieuwe auto moet komen.... :7
pi_174312692
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:20 schreef Malteser het volgende:
Wij kregen destijds een Joolz luiertas bij de Joolz. Misschien niet de allerhandigste want één groot vak maar functioneert verder prima. Die gaan we nu weer gebruiken gok ik. Zeker nu gebleken is dat er een nieuwe auto moet komen.... :7
Nieuwe auto? Was ie niet meer te fixen? :(
pi_174312794
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:24 schreef Songeur het volgende:

[..]

Nieuwe auto? Was ie niet meer te fixen? :(
Jawel, maar weer een hele dure reparatie. En dat is de zoveelste. We zijn het vertrouwen kwijt. Auto is 5 jaar oud maar heeft ons al zo vaak laten staan en zoveel geld gekost. Het is klaar. Bovendien is man minder kilometers gaan maken voor zijn werk dus diesel is niet meer goedkoper voor ons. We gaan 'm inruilen voor een benzineauto.
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:44:12 #66
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174313289
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:04 schreef Molo het volgende:
Deze bedoelde ik trouwens.
¤8,-
In meerdere kleuren verkrijgbaar

https://www.decathlon.nl/(...)R5CtjpMaAop-EALw_wcB


[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
Dit is wat aan m'n geluk ontbreekt. Ik gebruik de luiertas niet wegens lelijk en onhandig groot en behoefte aan zo weinig mogelijk mee (gelukkig was het een afdankertje), maar dit is een goede oplossing voor soms.
Mijn dank is groot.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 02:16:08 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174317837
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:44 schreef Lemijn het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Dit is wat aan m'n geluk ontbreekt. Ik gebruik de luiertas niet wegens lelijk en onhandig groot en behoefte aan zo weinig mogelijk mee (gelukkig was het een afdankertje), maar dit is een goede oplossing voor soms.
Mijn dank is groot.
:D Top!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174318489
Als BellaElisa 'm niet wil, staat mijn aanbod voor andere dames. Mocht je een Anita buikband willen, laat het me weten. Maat S, zwart. Tegen verzendkosten stuur ik 'm op. Hij past in een envelop.
pi_174318582
Ik heb bij geen van 3 een luiertas gebruikt, maar ik moet toegeven dat ik gewoon een heel simpel figuur ben :p luier en pak doekjes liggen standaard in het kinderwagennetje of in Mn rugtas als ik de baby in de doek heb. Verder altijd borstvoeding gegeven dus meer had ik ook niet nodig eigenlijk. Bij spuitluiers liep ik gewoon de Hema in voor een nieuw setje ofzo :p
pi_174318606
Hier ontstaat een bloedpatroon, eigenlijk word ik iedere ochtend wakker met 1 flinke veeg donker bloed met wat slijm (dus niet helderrood) rest van de dag wordt het steeds minder en lichter (minimaal, spotting. Gok dat 1 druppel bloedneus nog niet in de buurt komt)

Ik dacht eerst dat het door enthousiast op en neer verkeren kwam, maar de VK gaf gister aan toch even 'rustig aan te doen' dus ook na twee dagen geen seks wat 'verlies'

Wat kan je daar lijp van worden zeg. T'is net limbo. Welnietwelnietwelniet
pi_174318613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 07:54 schreef Malteser het volgende:
Als BellaElisa 'm niet wil, staat mijn aanbod voor andere dames. Mocht je een Anita buikband willen, laat het me weten. Maat S, zwart. Tegen verzendkosten stuur ik 'm op. Hij past in een envelop.
Als BellaElisa hem niet wil, wil ik hem wel! Maar ik las over groot uitvallen. Is het een grote S of wordt het dan al een grote M?
Protčge moi de mes désirs.
pi_174318740
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Als BellaElisa hem niet wil, wil ik hem wel! Maar ik las over groot uitvallen. Is het een grote S of wordt het dan al een grote M?
Het is een S maar ze vallen wat ruim. Voor mij is 'ie nu te strak, want ik heb nu maat 38/40. Bij Twix had ik maat 36/38 en was 'ie prima.
pi_174318756
Helaas, ik heb nu ook 38/40. ;(
Protčge moi de mes désirs.
pi_174319931
Fijn D.U.M.A.N. dat je bij je man bent en dat alles in orde is en dat hij eindelijk kan komen :s)

Wat onwijs naar dat je nog steeds bloed verliest Kleurdoos. De onzekerheid is killing.. :X

Gisteren hebben we een afsluitend gesprek gehad bij de gynaecoloog vanwege mijn vruchtbaarheidsbehandeling. Ik was niet helemaal in een euforische stemming door de bloedingen. De gynaecloog was dat wel :D Blijkbaar was het een groot wonder dat ik door IUI zwanger ben geworden (de IVF behandeling was mislukt, ik reageerde niet op de hormonen, had maar één eicel en een hoge FSH). Aan de ene kant is dat leuk om te horen *) Maar aan de andere kant geeft dat ook een beetje druk.

Ik voel me nu weer iets zekerder. De laatste grote bloeding was zaterdagavond en er zit nu al weer meer tijd dan tussen de eerste en tweede bloeding. En ik verlies alleen maar kleine beetjes bruin bloed. Zelfverzonnen logica, ik weet het :Y

Donderdag is de 10 weken echo :)

[ Bericht 0% gewijzigd door DorothyGale op 10-10-2017 14:48:00 (nu duidelijker ) ]
pi_174320032
Spannend blijft het, DG.

Ik vind deze zwangerschap zo anders dan bij T. Ik vergeet de hele tijd dat ik zwanger ben. Bij T was ik compleet opgeslokt door het idee zwanger te zijn...

Verder voel ik me ook prima, alleen slaap ik belabberd. Ik ben nogal een buikslaper, en dat wordt oncomfortabel nu.
pi_174320049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier ontstaat een bloedpatroon, eigenlijk word ik iedere ochtend wakker met 1 flinke veeg donker bloed met wat slijm (dus niet helderrood) rest van de dag wordt het steeds minder en lichter (minimaal, spotting. Gok dat 1 druppel bloedneus nog niet in de buurt komt)

Ik dacht eerst dat het door enthousiast op en neer verkeren kwam, maar de VK gaf gister aan toch even 'rustig aan te doen' dus ook na twee dagen geen seks wat 'verlies'

Wat kan je daar lijp van worden zeg. T'is net limbo. Welnietwelnietwelniet
Meh wat kak zeg. Hoop dat 't snel stopt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174320074
Grappig (nou ja.. voor jou irritant) dat jij daar al last van hebt, we zitten op dezelfde termijn :) Ik ben wel behoorlijk aangekomen doordat ik helaas een stresseter ben. Sinds gister heb ik mezelf tot orde geroepen..

Maar heb nu best al een buik (hopelijk niet door het eten) en heb binnenkort een veiligheidsspeld nodig voor mijn broeken :D
pi_174324418
Ik zei toch dat ik een knappe zoon zou maken voor de maart-meisjes! :D O+ O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_174324469
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik zei toch dat ik een knappe zoon zou maken voor de maart-meisjes! :D O+ O+
Oh wat leuk O+ *O*

DG, wel heftig hoor dat het toch door blijft gaan, hopen op goed nieuws donderdag :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:12:57 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_174324597
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Als BellaElisa hem niet wil, wil ik hem wel! Maar ik las over groot uitvallen. Is het een grote S of wordt het dan al een grote M?
die anita buikbanden vallen enorm. Ik had de L maar die viel echt van mijn lijf af en ik droeg toen verder 44/46. Jij kunt een S prima hebben.
(Oh mits je tamelijk gemiddelde heupen hebt).
disclaimer
pi_174324878
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik zei toch dat ik een knappe zoon zou maken voor de maart-meisjes! :D O+ O+
Leuk! O+

KD, ik hoop dat het bloeden snel stopt. Lijkt me echt heel vervelend.


Ik voel me verder best okay. Beetje moe wel, maar kan ook nog van mn griepje zijn geweest.. De tijd gaat langzaaaaaam, nog 2 weken tot eerste echo :D
pi_174324932
Als dat zo is, wil ik hem best proberen! Als het niet past, dan krijgt iemand anders in dit topic ‘m. :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_174324996
Protčge moi de mes désirs.
pi_174325234
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:05 schreef rena het volgende:

[..]

Oh wat leuk O+ *O*

DG, wel heftig hoor dat het toch door blijft gaan, hopen op goed nieuws donderdag :*
Ik zie dat ik het een verkeerd had omschreven. Ik heb sinds zaterdagavond geen bloed meer verloren, alleen bruin bloed. En omdat er nu meer tijd zit dan tussen de eerste en de tweede bloeding voel ik me weer zekerder.

Volgens mij leg ik het nu nog niet duidelijk uit :')
pi_174325253
quote:
O+
Is dit nu een 4-d echo?
pi_174325309
FOK! Is super raar hier in Turkije, snap niks van de layout. Kan ook niet quoten, sorry!

Maar ja, wij gingen voor een gewone echo, enkel voor de geslachtsbepaling. En we kregen opeens 4D-beeld te zien. O+ De gyn zei nog: “Wauw, je hoeft het niet zo duidelijk te laten zien, hoor!” :D Zo lief. O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_174325384
Ahhh wat super zeg :D En het is dus een jongetje wat je al had voorspeld? *O*
pi_174325543
Ja, jongen. O+
Protčge moi de mes désirs.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:09:42 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_174325647
ik dacht al, hoe kan ze nou om 14:35 een echofoto van 14:36 posten. Maar je zit een uurtje later :D Mooi plaatje hoor! O+
disclaimer
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:09:48 #90
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174325649
Egopost:
37 weken mijlpaal vandaag en als cadeautje deze mooie foto gekregen bij de vruchtwatermeting. Wat een knapperd hč 😍😍


Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:10:41 #91
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174325666
Duman, een jongen! Wat leuk! O+ *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174325697
@ SQ hahah details, details! :P
@ LadyS: ik kan je foto niet zien helaas, maar ik weet zeker dat het een knapperd is. O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_174326012
Duman een mooie jongen, wat leuk!! *O*

En LadyS ook al zo'n knapperd, dat mondje!
pi_174326078
Een jongen voor Duman *O*

Ahw LadyS dat snoetje O+
pi_174326842
Heb een afspraak gemaakt! 31 oktober heb ik mijn eerste afspraak en dus ook echo. :D
pi_174326930
Duman een jongetje *O* wat een mooi plaatje zeg! O+ hoe ver ben je nu precies?

LadyS wat een lief snoetje, wauw! O+
pi_174326949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:49 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

Ik zie dat ik het een verkeerd had omschreven. Ik heb sinds zaterdagavond geen bloed meer verloren, alleen bruin bloed. En omdat er nu meer tijd zit dan tussen de eerste en de tweede bloeding voel ik me weer zekerder.

Volgens mij leg ik het nu nog niet duidelijk uit :')
Ik snap het :)

LadyS, Wow wat een duidelijke echo! Lief O+

Duman ook zo'n mooie echo!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174327226
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ja, jongen. O+
Tof!! En als je me je (Nederlandse ;) ) adres PM't, stuur ik de buikband op tegen verzendkosten.
pi_174327587
Duman een jongetje! O+ *G*

LadyS dat mondje! O+
Was de meting goed? Speciale reden voor, of gewoon ter controle?

Vanavond infoavond + rondleiding in het ziekenhuis (speciaal Moeder- en Kindcentrum) :s)
Bij onze Minion zou het eigenlijk precies op tijd af zijn geweest, maar toen gooide een brand roet* in het eten en ben ik nog op de gewone afdeling bevallen. Ben nu wel extra benieuwd dus! O+

*Edit: no pun intended trouwens :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174327625
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht al, hoe kan ze nou om 14:35 een echofoto van 14:36 posten. Maar je zit een uurtje later :D Mooi plaatje hoor! O+
Oeh jij bent scherp! :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174328608
Een jongen voor Duman O+ Tussen alle maartmeisjes haha.

Twist, wat is het verschil tussen een moeder en kind centrum en een 'gewone' afdeling?

LadyS, wat leuk! Dat mondje O+
pi_174328899
Waar ik ga bevallen heet het ook Moeder en kindcentrum, maar is het volgens mij een gewone kraamafdeling, we zijn er pas wezen kijken en meer kon ik er niet uit opmaken. Met mooie kraamsuites en dergelijke.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174329313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:25 schreef Songeur het volgende:
Twist, wat is het verschil tussen een moeder en kind centrum en een 'gewone' afdeling?
Voorheen was het een redelijk gemiddelde (denk ik) verloskunde afdeling. Op zich helemaal prima hoor :)
Maar met dat speciale centrum is er wel een stukje luxe bijgekomen, en meer aandacht voor alle bijkomende zaken zeg maar.

Alleen maar eenpersoons suites bijv. En als je onverhoopt een nachtje moet blijven, kan de vader er ook 24/7 bijblijven (terwijl mijn man de vorige keer 's nachts naar huis moest). Nou ja, dat soort dingen dus.
Hopelijk kan ik er na vanavond meer over vertellen ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:37:49 #104
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174329965
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:40 schreef twist02 het volgende:


LadyS dat mondje! O+
Was de meting goed? Speciale reden voor, of gewoon ter controle?

Vorige keer bleek dat ik veel vruchtwater had en dat kan geloof ik op wat problemen wijzen. Dus nu nog een keer gecheckt: nog steeds veel, maar niet toegenomen. Daarnaast zagen ze functionerende nieren en een gevulde maag en blaas, dus het vele vruchtwater is in ieder geval niet te wijten aan problemen met bijvoorbeeld slikken.
Baby zelf is niet gemeten, is niet meer betrouwbaar met deze termijn.
Bloeddruk was weer prima (onderdruk 85), dus met een afspraak over anderhalve week weer heengezonden.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174331513
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik zei toch dat ik een knappe zoon zou maken voor de maart-meisjes! :D O+ O+
Jaaaa leuk! O+ O+

Nu verder bijlezen :D
pi_174342764
Ik kreeg een inwendige do-over.

2 vruchtzakjes met in 1 een dooiertje en minibaby 🖤 De ander ziet er niet netjes uit qua vorm en er zit bloed naast. Ook zag ze een kralenfeestje op Mn eierstok dus die positieve Ovulatietesten..

Ze kon ook precies zien waar het ei gesprongen was! En zei nog dat ik daar waarschijnlijk best last van zou hebben gehad (nogal) :p

But There's a baby!
pi_174342810
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:23 schreef Kleurdoos het volgende:


There's a baby!
*G* goede zwangerschap gewenst KD!
Met een meidenkwartet
pi_174342902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kreeg een inwendige do-over.

2 vruchtzakjes met in 1 een dooiertje en minibaby 🖤 De ander ziet er niet netjes uit qua vorm en er zit bloed naast. Ook zag ze een kralenfeestje op Mn eierstok dus die positieve Ovulatietesten..

Ze kon ook precies zien waar het ei gesprongen was! En zei nog dat ik daar waarschijnlijk best last van zou hebben gehad (nogal) :p

But There's a baby!
Een baby! Dat is goed nieuws zeg!
pi_174343118
Een hoop verklaringen dus, KD. :).

Voor mijn nacht- en gemoedsrust ben ik op zoek naar verhalen van dames bij wie de tweede bevalling langer duurde dan de eerste. Iemand? ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174343175
Bijzonder KD! Bur there's a baby! oO<

Een jongetje voor Duman *O* Hoe vond je vriend het om je zwanger te zien enzo?

Fijn dat je weer goedgekeurd bent LadyS!

Die 3D/4D-echo's... ik blijf het bijzonder vinden...

Ik ben gisterochtend bijna flauwgevallen. :{ Ik voelde het aankomen en haalde op tijd de bank. Denk een gevalletje lage bloeddruk want die heb ik normaal ook. Heb me er nog de hele ochtend beroerd van gevoeld. Zo'n zwangerschap is niet zonder hindernissen. :D

Zijn er hier trouwens nog meer dames die een contactsport deden en daar nu mee gestopt zijn? Op welk moment? Ik vind het zo jammer dat ik zo moet stoppen, maar ja, beter geen risico nemen...
Dit, dat, alles.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 08:33:47 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174343182
Wow en het waren er toch bijna twee dus KD! :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 11 oktober 2017 @ 08:58:31 #112
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174343434
KD, goed nieuws en dus ook een goede verklaring voor het bloedverlies! Fijn!

Philomijn, eng is dat altijd, bijna flauwvallen :/ Gelukkig dat je het wel aan voelde komen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174343597
Wat een bijzondere foto's LadyS O+ Surreëel ook :)

Gefeliciteerd KD met de goede echo *O* Geeft denk ik een hoop duidelijkheid?

Vervelend Philomijn dat je bijna flauwviel. En jammer dat je moet stoppen met je sport.
pi_174344101
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef Philomijn het volgende:
Bijzonder KD! Bur there's a baby! oO<

Een jongetje voor Duman *O* Hoe vond je vriend het om je zwanger te zien enzo?

Fijn dat je weer goedgekeurd bent LadyS!

Die 3D/4D-echo's... ik blijf het bijzonder vinden...

Ik ben gisterochtend bijna flauwgevallen. :{ Ik voelde het aankomen en haalde op tijd de bank. Denk een gevalletje lage bloeddruk want die heb ik normaal ook. Heb me er nog de hele ochtend beroerd van gevoeld. Zo'n zwangerschap is niet zonder hindernissen. :D

Zijn er hier trouwens nog meer dames die een contactsport deden en daar nu mee gestopt zijn? Op welk moment? Ik vind het zo jammer dat ik zo moet stoppen, maar ja, beter geen risico nemen...
Mijn schoonzusje doet karate. Ze is vrij vroeg in de zwangerschap gestopt met sparren en zo maar heeft nog best een tijdje doorgetraind met wat ze nog wel kon doen. Net zoals met alle sporten eigenlijk, doorgaan zolang het comfortabel is en je voelt dat het veilig kan.

@KD fijn dat er een baby is en dat het bloedverlies verklaard is.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_174344112
Fijn KD! Een baby! O+

Oh wat eng Philo.. Ik doe geen contactsport, sport gewoon in de sportschool. Dat hoop ik nog wel even vol te houden, maar dat kan je natuurlijk ook veel makkelijker aanpassen. Dat is bij een contactsport wat lastiger lijkt me.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:54:32 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174344230
Even ontlurkt:

En ook niet-contactsporten zijn er redenen om te stoppen..j. Ik rijd paard en kano (liefst wildwater). Beide zal ik niet doen als ik zwanger raak. Kanoën op vlak water kan nog wel, maar zelfs de fanatiekste kanoërs bij ons in de club zeiden na een week of 14 dat het echt niet meer comfortabel was. Bovendien kun je met een beetje buik al snel niet meer comfortabel in je boot.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 10:02:37 #117
382129 crew  Donna
pi_174344394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Even ontlurkt:

En ook niet-contactsporten zijn er redenen om te stoppen..j. Ik rijd paard en kano (liefst wildwater). Beide zal ik niet doen als ik zwanger raak. Kanoën op vlak water kan nog wel, maar zelfs de fanatiekste kanoërs bij ons in de club zeiden na een week of 14 dat het echt niet meer comfortabel was. Bovendien kun je met een beetje buik al snel niet meer comfortabel in je boot.
Ja het verschilt soms heel erg. Een van mijn vriendinnen reed tot 36 weken zwangerschap paard. Maar m'n nicht stopte voor 8 weken zwangerschap al omdat het niet meer goed voelde.
pi_174344484
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef Philomijn het volgende:

Zijn er hier trouwens nog meer dames die een contactsport deden en daar nu mee gestopt zijn? Op welk moment? Ik vind het zo jammer dat ik zo moet stoppen, maar ja, beter geen risico nemen...
Met 10 weken heb ik de laatste wedstrijd gespeeld. Daarna 3 weekenden geen wedstrijd of andere verplichtingen waardoor ik het toch pas met 14 weken heb verteld. Denk dat ik anders de grens op 12 weken zou hebben ivm baarmoeder die dan boven schaambeen uitkomt. Trainen ben ik wel mee doorgegaan (sommige oefeningen niet meer, had geen zin als teamgenoten niet voluit kunnen oefenen.) Voelde me erg goed en uiteindelijk met 20 weken moeten stoppen ivm een voorliggende placenta en daarbij horende risico's. Denk dat ik het anders tot 25 weken ofzo had volgehouden.
Luister wat trainen betreft vooral naar je gevoel wat goed is om te doen. Teamgenoten houden rekening met je alsof je van glas bent is mijn ervaring ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Nolita op 11-10-2017 10:16:00 ]
pi_174344946
Phillomijn. Een vriendin stond tot ongeveer 30 weken in het handbalveld, maar ging wel vanuit de opbouw naar de hoek... Ik vond het lef hebben, maar zolang het goed voelt...
pi_174345109
Leuk en interessant om de verschillende ervaringen te lezen. Dank! Ik zou zelf nog wel even door willen gaan, maar dat trekt m'n man echt niet (en ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er wat zou gebeuren). Trainingen zou 'ie nog oké vinden maar ik vind de wedstrijden juist het leukst. :') Ik dacht laatst: hoe vaak gebeurt er nou wat? En net dat weekend zag ik een meisje dat vol een bal in haar buik kreeg :')

Ik hockey en dat vind ik met die zwaaiende sticks nog net iets anders dan volleybal ofzo. Ik had mezelf idd voorgenomen om met 12 weken te stoppen omdat dan idd je baarmoeder boven je schaamtbot komt. Maandag nog maar eens vragen wat de gyn ervan vindt. Ik bootcamp er gelukkig nog naast dus dan moet ik daar mijn hart maar ophalen. :Y) Kwestie van acceptatie denk ik. Nooit gedacht dat een zwangerschap ook zo in je hoofd kan afspelen.
Dit, dat, alles.
pi_174345662
Philo, flauwvallen is niet fijn! Qua sporten, ik zou inderdaad even advies vragen bij gyn en kijken wat goed voelt!

DaD, ervaring dat een tweede bevalling langer duurt dan een eerste? Heb je een stortbevalling gehad bij de eerste of waar zit je angst? Ik denk dat er weinig over te zeggen is. In hoor vaak dat het sneller gaat, maar denk dat dat heus niet altijd opgaat.

KD wat fijn dat je nog even mocht kijken en dat er een baby O+ te zien is. Ook een verklaring dus voor het bloedverlies!
pi_174345938
KD, fijne geruststelling dat ze e.e.a. hebben kunnen verklaren :)
En jeej, een heuse baby! *O*

Philo, vervelend van het bijna flauwvallen! Kan inderdaad goed je bloeddruk zijn. Hou het wel even in de gaten, want richting de 20 weken daalt die vaak nog verder (mid pregnancy dip), om daarna weer iets te stijgen.

DaD, geen persoonlijke ervaring, maar m'n zus wel :Y
Bij de eerste liepen we 's middags nog te shoppen en 's avonds had ze 2,5u na het eerste kleine krampje een baby op d'r buik liggen.
Bij de tweede extra vroeg de vk gebeld (ook vanwege hevige sneeuwval) en ons rond 11u 's ochtends om op de oudste te passen. Maar die tweede werd toen 'pas' rond 16-17u geboren ofzo.
Dus geen garantie, maar het kan zeker ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174345995
KD, wat fijn dat de echo goed was!

Philo, wat eng van dat bijna flauwvallen :o Gelukkig voelde je het inderdaad aankomen. Iets rustiger aandoen misschien ook?

LadyS, fijn om te lezen dat je bloeddruk ook goed was.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174346163
Ohja, LadyS fijn dat die extra controle goed was! :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 18:02 schreef twist02 het volgende:

[..]

Hopelijk kan ik er na vanavond meer over vertellen ;)
Infoavond was erg fijn! :)
Wel wat dubbele info omdat het onze tweede is natuurlijk, maar toch goed om alles nog eens te horen.
Dat nieuwe centrum ziet er echt supermooi uit O+ luxe beval- en kraamsuites, alles is er op ingericht om je als gezin bij elkaar te houden (ook de papa's en ook als er onverhoopt iets niet helemaal lekker loopt met de kleine). Er is standaard 24/7 allerlei personeel beschikbaar (gyn, kinderarts, anesthesist, etc.) en iedereen werkt erg nauw samen. Het klonk in elk geval allemaal erg goed en zag er ook netjes uit :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174346193
Ah kijk twist, dat zijn de verhalen die ik wil horen. :+.
Songeur, mijn eerste bevalling duurde nog geen 2,5 uur. Hartstikke prima, ging supergoed, maar ik merk nu dat ik (vooral 's nachts) ontzettend pieker over hoe het komt als deze bevalling nog wat sneller gaat. We hebben nu wel een peuter die ik er op het moment supreme liever niet bij heb. :'). Er spoken continu allemaal scenario's door mijn hoofd. Heel vermoeiend. Schiet er ook niets mee op, natuurlijk, maar ja.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174346457
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah kijk twist, dat zijn de verhalen die ik wil horen. :+.
Songeur, mijn eerste bevalling duurde nog geen 2,5 uur. Hartstikke prima, ging supergoed, maar ik merk nu dat ik (vooral 's nachts) ontzettend pieker over hoe het komt als deze bevalling nog wat sneller gaat. We hebben nu wel een peuter die ik er op het moment supreme liever niet bij heb. :'). Er spoken continu allemaal scenario's door mijn hoofd. Heel vermoeiend. Schiet er ook niets mee op, natuurlijk, maar ja.
Weten dat je er niks mee opschiet is een ding, maar dan moet je die gedachten nog uit je hoofd krijgen. Is wat minder makkelijk soms! :)
Ik snap heel goed dat je peuter er liever niet bij hebt. Wil je thuis bevallen? Heb je iemand die je direct bij het eerste krampje kan bellen voor opvang van peuter?

Ik denk nu soms ook hoor hoe moet ik dat gaan regelen straks met 2 kindjes als ik moet bevallen. Ik hoop gewoon op een nachtelijke bevalling of een onder schooltijd. Want die dingen zijn zo goed te plannen :+
pi_174346644
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:43 schreef twist02 het volgende:
Ohja, LadyS fijn dat die extra controle goed was! :)

[..]

Infoavond was erg fijn! :)
Wel wat dubbele info omdat het onze tweede is natuurlijk, maar toch goed om alles nog eens te horen.
Dat nieuwe centrum ziet er echt supermooi uit O+ luxe beval- en kraamsuites, alles is er op ingericht om je als gezin bij elkaar te houden (ook de papa's en ook als er onverhoopt iets niet helemaal lekker loopt met de kleine). Er is standaard 24/7 allerlei personeel beschikbaar (gyn, kinderarts, anesthesist, etc.) en iedereen werkt erg nauw samen. Het klonk in elk geval allemaal erg goed en zag er ook netjes uit :)
Klinkt hetzelfde als het ziekenhuis waar ik ga bevallen :P Nu krijg je volgens mij steeds meer van dit soort type afdelingen, heel prettig vind ik dat, bij ons hebben ze de kraamsuites ook echt huiselijk ingericht. Hopelijk hoef je er niet te lang te vertoeven maar mocht het toch zo zijn is het comfort niet verkeerd.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174346691
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:56 schreef Songeur het volgende:

[..]

Weten dat je er niks mee opschiet is een ding, maar dan moet je die gedachten nog uit je hoofd krijgen. Is wat minder makkelijk soms! :)
Ik snap heel goed dat je peuter er liever niet bij hebt. Wil je thuis bevallen? Heb je iemand die je direct bij het eerste krampje kan bellen voor opvang van peuter?

Ik denk nu soms ook hoor hoe moet ik dat gaan regelen straks met 2 kindjes als ik moet bevallen. Ik hoop gewoon op een nachtelijke bevalling of een onder schooltijd. Want die dingen zijn zo goed te plannen :+
Ik hoop ook heel erg op een bevalling 's nachts, en dat mijn peuter er dan doorheen slaapt. Maar als de bevalling om 6 uur begint of zo dan gaat hij halverwege wakker worden, dus moeten we hem dan direct wakker maken of laten we hem liggen?
Overdag mag ook, dan graag op dinsdag of donderdag. :+.
We kunnen de gastouder bellen - zij woont dichtbij en ik ken niemand bij wie ik I liever heb. Maar ja, zij kan haar leven ook geen weken on hold zetten om maar klaar te staan voor als de bevalling begint. -O- .

Je zal zien dat het straks allemaal meevalt en dat ik me voor niets druk heb gemaakt, maar ik vind het momenteel vrij stressvol.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:41 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_174346873
Maar iemand hoeft zijn leven toch niet weken on hold te zetten om standby te staan dad? Of wel? Standby staan lijkt me nou juíst dat je gewoon blijft doen wat je deed en op het moment supręme bereid zijn om dat te laten vallen en bij te springen ;)
disclaimer
pi_174346998
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Maar iemand hoeft zijn leven toch niet weken on hold te zetten om standby te staan dad? Of wel? Standby staan lijkt me nou juíst dat je gewoon blijft doen wat je deed en op het moment supręme bereid zijn om dat te laten vallen en bij te springen ;)
Ik bedoel dat zij natuurlijk niet thuis blijft van een weekend naar familie in het zuiden van het land bijvoorbeeld, alleen omdat ik wel eens zou kunnen gaan bevallen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174347038
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik hoop ook heel erg op een bevalling 's nachts, en dat mijn peuter er dan doorheen slaapt. Maar als de bevalling om 6 uur begint of zo dan gaat hij halverwege wakker worden, dus moeten we hem dan direct wakker maken of laten we hem liggen?
Overdag mag ook, dan graag op dinsdag of donderdag. :+.
We kunnen de gastouder bellen - zij woont dichtbij en ik ken niemand bij wie ik I liever heb. Maar ja, zij kan haar leven ook geen weken on hold zetten om maar klaar te staan voor als de bevalling begint. -O- .

Je zal zien dat het straks allemaal meevalt en dat ik me voor niets druk heb gemaakt, maar ik vind het momenteel vrij stressvol.
Precies dit vond ik bij de tweede ook het meest stressvolle ding. Je weet gewoon niet hoe het gaat lopen tot het zover is. Niet tof voor een hoogzwangere :+. Uiteindelijk begonnen de weeën bij mij op een kdv-dag in de middag (yay!) en zijn schoonouders door vriend ingeseind. Hij heeft een tas in de gang klaargezet en zij zijn die tas op komen halen en hebben I. opgehaald en mee naar hun huis genomen. Daar heeft hij gelogeerd. Ik heb van dat alles helemaal niks meegekregen en ben heerlijk in alle rust thuis bevallen O+.

Maar ja, wat ik had gedaan als het op een andere dag of tijd was begonnen, daar had ik ook echt nog geen theoretische oplossing voor :*.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_174348231
Bedankt voor je ervaring, Phai. :*. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zich er druk om maakt(e). Bevallen op een opvangdag zou echt het meest ideaal zijn eigenlijk ja. Dan kan peuter gewoon bij de gastouder blijven eten en zelfs slapen, mocht dat nodig zijn.

Ik heb in ieder geval al een stap-voor-stap checklist gemaakt voor mijn man, zodat hij weet wat hij moet doen als de bevalling begint. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:29:00 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_174348296
Ik snap het gevoel ook wel hoor dad ;) maar ik heb uiteindelijk gewoon berusting gevonden in de gedachte dat het linksom of rechtsom echt wel goed kwam. En dat kwam het ook. Heel onafgesproken en ad hoc. Als het puntje bij paaltje komt is vrijwel iedereen bereid om je te helpen in zo'n situatie! :*
disclaimer
pi_174348396
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:49 schreef Philomijn het volgende:
Leuk en interessant om de verschillende ervaringen te lezen. Dank! Ik zou zelf nog wel even door willen gaan, maar dat trekt m'n man echt niet (en ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er wat zou gebeuren). Trainingen zou 'ie nog oké vinden maar ik vind de wedstrijden juist het leukst. :') Ik dacht laatst: hoe vaak gebeurt er nou wat? En net dat weekend zag ik een meisje dat vol een bal in haar buik kreeg :')

Ik hockey en dat vind ik met die zwaaiende sticks nog net iets anders dan volleybal ofzo. Ik had mezelf idd voorgenomen om met 12 weken te stoppen omdat dan idd je baarmoeder boven je schaamtbot komt. Maandag nog maar eens vragen wat de gyn ervan vindt. Ik bootcamp er gelukkig nog naast dus dan moet ik daar mijn hart maar ophalen. :Y) Kwestie van acceptatie denk ik. Nooit gedacht dat een zwangerschap ook zo in je hoofd kan afspelen.
philomijn, ik had hetzelfde en ben eigenlijk meteen gestopt. Trainen had ik nog wel aangedurfd, maar wedstrijden niet meer. Mijn zwangerschap kwam toevallig perfect uit met de winterstop. Eerste weekend erna was ik 12 weken en heb ik het verteld, heb dus niet eens afgezegd of smoezen bedacht. Ik vertrouwde vooral anderen niet meer, soms vliegen ballen zo onvoorspelbaar de lucht in. Ook al kon het best, het voelde gewoon niet goed. Skien hetzelfde, niet meer volle bak de berg af, maar heel rustig en anderen ontwijken.
pi_174348827
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor je ervaring, Phai. :*. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zich er druk om maakt(e). Bevallen op een opvangdag zou echt het meest ideaal zijn eigenlijk ja. Dan kan peuter gewoon bij de gastouder blijven eten en zelfs slapen, mocht dat nodig zijn.

Ik heb in ieder geval al een stap-voor-stap checklist gemaakt voor mijn man, zodat hij weet wat hij moet doen als de bevalling begint. :').
Misschien nog iets dat je gerust kan stellen: een bevalling begint vaak als jij zelf ook de rust gevonden hebt. Dat lukt meestal minder goed met rondhobbelende peuter, dus neem ik zomaar aan dat de kans groter is dat de bevalling begint op een moment dat hij niet thuis is of slaapt.

Disclaimer: er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die deze regel bevestigen :+.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_174349192
Voor je gemoedsrust is het fijn van een paar mensen in de buurt te weten dat je daar je kind kan brengen. Ik heb het toen aan twee buren gevraagd en aan een moeder van het kdv van een vriendje van I waar ze veel mee speelt en die ook om de hoek woont. En dan hadden we nog wel een paar mensen wat verder weg achter de hand. Dat gaf me een gerust gevoel. En verder: van alle dagen in de week leek maandag mij de ongunstigste dag om te bevallen want dan was ik alleen thuis met peuter. De bevalling begon toch op een maandag maar wel een half uur nadat mijn vriend I naar bed had gebracht ' s avonds. Ik denk dat ik daar onbewust op gewacht had.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174349423
Ja, meerdere buren boden al aan om I op te vangen als het nodig is. Dat is wel een paar maanden geleden, dus ik zal eens vragen of ze dat nog steeds een goed idee vinden. :+.

Bedankt voor jullie reacties, dames. :*. Het is niet het opvangen alleen, ook dat het zo snel kan gaan dat I halsoverkop het huis uitgewerkt moet worden misschien terwijl hij niet begrijpt waarom en wat er aan de hand is. Dat kunnen mijn moederhart en zwangerschapshormonen niet zo goed aan. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 14:42:11 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_174349576
Je doet hem niet weg, je brengt hem even naar een plekje waar hij fijn en rustig kan spelen ;) als je het leuk verpakt merkt hij waarschijnlijk niks. Dat ging hier ook dikke prima. Het komt echt heus goed!
( mauw is om 17:45 redelijk halsoverkop met de achterbuurman mee gegaan, noud is om 19:15 geboren en ze was om 20:45 weer thuis, moe en voldaan na veel spelen en een pond mosselen :? :'))
disclaimer
pi_174350559
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:35 schreef Mineola het volgende:

[..]

philomijn, ik had hetzelfde en ben eigenlijk meteen gestopt. Trainen had ik nog wel aangedurfd, maar wedstrijden niet meer. Mijn zwangerschap kwam toevallig perfect uit met de winterstop. Eerste weekend erna was ik 12 weken en heb ik het verteld, heb dus niet eens afgezegd of smoezen bedacht. Ik vertrouwde vooral anderen niet meer, soms vliegen ballen zo onvoorspelbaar de lucht in. Ook al kon het best, het voelde gewoon niet goed. Skien hetzelfde, niet meer volle bak de berg af, maar heel rustig en anderen ontwijken.
Thanks Mineola. Fijne inzichten! Ja, ik moet het maar gewoon accepteren. Hockeyen kan altijd nog. Zwanger zijn niet. :)
Dit, dat, alles.
pi_174351644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, meerdere buren boden al aan om I op te vangen als het nodig is. Dat is wel een paar maanden geleden, dus ik zal eens vragen of ze dat nog steeds een goed idee vinden. :+.

Bedankt voor jullie reacties, dames. :*. Het is niet het opvangen alleen, ook dat het zo snel kan gaan dat I halsoverkop het huis uitgewerkt moet worden misschien terwijl hij niet begrijpt waarom en wat er aan de hand is. Dat kunnen mijn moederhart en zwangerschapshormonen niet zo goed aan. :').
Ook herkenbaar. I werd slapend naar de buren gebracht en ik was bang dat ze wakker zou worden en in paniek zou raken. Maar toen ze eenmaal weg was, kon ik het ook wel loslaten. Later hoorde ik dat ze 's nachts een keer wakker was geworden maar dat de buurvrouw haar gerust had kunnen stellen. Ach ja, het lijkt inderdaad allemaal best lastig en moeilijk, maar zoals SQ ook schrijft, op het moment zelf gaat het gewoon. En daarna ben je zoo blij en heeft I een zusje. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174352390
Ik zit op mijn werk te huilen om die vermissing van Anne Faber.

Oh en ik wilde pannenkoeken eten, dus ik heb dat gevraagd aan mijn schoonouders (die passen op en koken op woensdag O+ ) en nu heb ik er geen zin meer in :X

Hormonen zijn zo leuk :+
pi_174352587
Erg he, Songeur? Ik word er ook naar van als ik er aan denk, het zal je dochter zijn ;( Hoop toch nog zo op een wonder ondanks dat ze het weinig kans meer geven.

En praat me niet over die hormonen _O- Ik krijg nu wel zin in pannenkoeken hierdoor :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174352867
Dad wel herkenbaar, ik zou idd de buren vragen bij nood. En zou je je zoon? ook al kunnen voorbereiden dat als de baby komt hij tijdelijk even gaat spelen bij gastouder of buren? Weet niet hoe oud hij is?
Vriendin had ook snelle bevallingen maar bij de vierde wel het langst en uiteindelijk naar ziekenhuis omdat het niet vorderde, ze kon de rust niet vinden, eenmaal in ziekenhuis ging het heel snel. Kan dus zomaar zijn dat je onbewust wacht op een geschikt moment.

KD fijn dat er een een baby te zien is en dat het bloedverlies goed te verklaren is.

Oh jee songeur, nu toch pannenkoeken eten.
pi_174353029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:23 schreef Kleurdoos het volgende:
..

But There's a baby!
*O* O+
pi_174357279
KD, wat fijn!

DaD, ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt. Ik moet me er ook maar eens druk om gaan maken. Even hulptroepen in gaan schakelen enzo.

Ik ging vandaag naar de vk. Alles goed, bloeddruk goed. Baby ligt al omlaag en is gedeeltelijk ingedaald. :) Toch de steekjes goed aangevoeld de laatste tijd. Volgende keer bevalplan en wensen rondom de bevalling bespreken. Vind het wel fijn om daar de komende weken even bewust bij stil te staan, want door die hele teen vergeet ik af en toe dat er binnenkort nog bevallen moet worden en er echt nog een klein babietje bij komt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174357957
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef Krisvc het volgende:
... Ik moet me er ook maar eens druk om gaan maken. Even hulptroepen in gaan schakelen enzo.

...vergeet ik af en toe dat er binnenkort nog bevallen moet worden en er echt nog een klein babietje bij komt.
Dit ja, allebei!
Wij hebben gewoon de luxe van 3 adressen waar onze Minion prima heen kan tijdens de bevalling, maar misschien toch wel handig om die mensen ook even in te seinen :+

Ik merk dat ik er juist iets té relaxt in sta door de eerste bevalling; ik zie gewoon echt niet voor me dat het deze keer spontaan begint, laat staan midden in de nacht ofzo. Maar lijkt me toch wel fijn om daar ook een soort plan voor te hebben.

En ik besefte me gisterenavond opeens dat ik ook echt nog een keer ga bevallen. Het voelde zo suf en naīef :') tijdens die infoavond was er een vk die van alles vertelde rondom de bevalling enzo. Bij het meeste dacht ik "Ohja, dat weet ik al wel :Y " en echt opeens dacht ik bij mezelf "Holy fuck, dat moet ik ook echt nog een keer allemaal gaan doen! :o :X "

Hoe gaat het nu met je teen, Kris?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174358783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:46 schreef Songeur het volgende:
Ik zit op mijn werk te huilen om die vermissing van Anne Faber.

Oh en ik wilde pannenkoeken eten, dus ik heb dat gevraagd aan mijn schoonouders (die passen op en koken op woensdag O+ ) en nu heb ik er geen zin meer in :X

Hormonen zijn zo leuk :+
Ja, het is echt afschuwelijk ;( Ik kan nu nog slechter tegen nieuws dan voorheen. Ben er al gevoelig voor maar nu huil ik echt om elke schietpartij.

Herkenbaar van de hormonen + eten. Ik vroeg mijn vriend gister om mijn lievelingssoep te maken. Toen het eenmaal klaar was en ik in de pan keek werd ik kotsmisselijk :D
Het is sowieso raar geweest met eten sinds ik zwanger ben. Normaal gesproken ben ik een hele makkelijke eter en lust ik alles (op spruitjes na, hardnekkig jeugdtrauma) maar de eerste weken van mijn zwangerschap was een drama. Ik leek wel een kind, ik lustte geen warm eten en werd van veel eten misselijk. Had wel een enorme liefde voor appels 8-)

Nu is het alleen nog bladerdeeg :r

Al met al wel helaas een paar kilo aangekomen, maar gelukkig eet ik sinds maandag weer normaal :)
Vanochtend weer gewogen en ik was helemaal blij met het resultaat. Totdat ik erachter kwam dat er een oorbel onder de weegschaal lag _O-
pi_174360370
Ik zal morgen als ik tijd heb wat meer posten. Ik ben bevallen op 9 oktober van een heel mooi lief jongetje *O* O+
pi_174360543
Gefeliciteerd! *O*
pi_174360590
Aloria, wat klink je verliefd. Gefeliciteerd *O*
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:31:16 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_174360657
Van harte gefeliciteerd aloria!
disclaimer
pi_174360659
Gefeliciteerd, Aloria!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174360663
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_174360665
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:20 schreef Aloria het volgende:
Ik zal morgen als ik tijd heb wat meer posten. Ik ben bevallen op 9 oktober van een heel mooi lief jongetje *O* O+
Gefeliciteerd *O* O+ geniet van jullie zoontje!
pi_174360791
Gefeliciteerd Aloria! *O* O+
pi_174361179
Gefeliciteerd Aloria O+ *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:20:39 #157
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174361904
Aloria *O* Gefeliciteerd *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174362256
Gefeliciteerd Aloria! *O* Geniet van je zoon O+
pi_174362465
Aloria van harte gefeliciteerd *O*
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:33:11 #160
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_174363760
Baby *O* van harte Aloria O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_174365684
Gefeliciteerd Aloria!! *O*
pi_174365837
Een zoon voor Aloria *G* Gefeliciteerd en geniet ervan
pi_174365850
Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een groeiecho i.v.m zwangerschapssuiker. Met de kleine vent is alles goed.Hij is bovengemiddeld en ligt in een onvolkomen stuit. Over 3 weken een nieuwe echo om te kijken hoe hij ligt en anders ga ze proberen hem te draaien.
pi_174365881
Gefeliciteerd, Aloria! Geniet er van! *O* O*
Protčge moi de mes désirs.
pi_174365897
Gefeliciteerd Aloria! Ik hoop dat alles goed is gegaan. *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174366060
Aloria, gefeliciteerd! *G*
pi_174366062
Aloria gefeliciteerd! *G*

Waterdruppel, hoop dat-ie nog draait!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  donderdag 12 oktober 2017 @ 07:25:03 #168
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174366106
Waterdruppel, ik hoop ook dat hij nog draait! Zo'n draaipoging lijkt me niks...

Hier als een blok geslapen :o. Volgens mij maar 1x eruit om plassen *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174366213
Waterdruppel, hopelijk draait 'ie nog.

LadyS, dat doet een mens goed. ^O^
pi_174366224
Gefeliciteerd, Aloria! *O*
pi_174366420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:20 schreef Aloria het volgende:
Ik zal morgen als ik tijd heb wat meer posten. Ik ben bevallen op 9 oktober van een heel mooi lief jongetje *O* O+
Gefeliciteerd!! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174366429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 06:34 schreef Waterdruppel het volgende:
Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een groeiecho i.v.m zwangerschapssuiker. Met de kleine vent is alles goed.Hij is bovengemiddeld en ligt in een onvolkomen stuit. Over 3 weken een nieuwe echo om te kijken hoe hij ligt en anders ga ze proberen hem te draaien.
Oh wat balen van die stuitligging, hopelijk draait hij zelf nog. Gaven ze nog aan hoeveel hij boven het gemiddelde zit qua groei? Onze dame zat pas op een kleine week. Gaat het verder goed met je suiker?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174366514
Gefeliciteerd aloria! *O*

Waterdruppel, hopen dat er nog vanzelf gedraaid gaat worden!
pi_174366761
Gefeliciteerd Aloria!! *O*
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 09:11:41 #175
382129 crew  Donna
pi_174366898
Gefeliciteerd Aloria! *O* *O*
pi_174367046
Gefeliciteerd Aloria *O*
Make your own kind of music.
pi_174367342
Gefeliciteerd Aloria! *O*

Vervelend Waterdruppel, hopelijk wordt er toch nog snel zelf gedraaid. Hoe doen ze zo'n draaipoging eigenlijk? :{
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174369830
Gefeliciteerd Aloria!
pi_174370386
Hoop dat baby toch zelf draait Waterdruppel! Kans is nog best groot volgens mij toch? Wel fijn dat de groei verder in orde is.
pi_174370973
Gefeliciteerd Aloria!!! O+ *O*

Waterdruppel, das een kleine tegenvaller! Ik hoop net als de rest dat je beeb nog de goede kant op draait!

Vandaag gesprek met m’n manager. Hij vond me zo in mezelf gekeerd. :@ Heb gezegd dat ik de afgelopen maand lichamelijk niet zo lekker in m’n vel zat. Teamleider vroeg gisteren ook al heel indringend hoe het me ging. Soms denk ik dat het op m’n voorhoofd staat. :D

Hoe is het met de rest van de dames? Nog leuke nieuwtjes?
Dit, dat, alles.
pi_174371281
quote:
3s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gefeliciteerd Aloria! *O*

Vervelend Waterdruppel, hopelijk wordt er toch nog snel zelf gedraaid. Hoe doen ze zo'n draaipoging eigenlijk? :{
Dat doen ze van buitenaf. Versie wordt het genoemd en ik heb een filmpje gezien en word daar niet echt blij van. Maar ja wat moet dat moet.
pi_174371429
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 08:22 schreef rena het volgende:

[..]

Oh wat balen van die stuitligging, hopelijk draait hij zelf nog. Gaven ze nog aan hoeveel hij boven het gemiddelde zit qua groei? Onze dame zat pas op een kleine week. Gaat het verder goed met je suiker?
De suiker is redelijk onder controle. Al lopen de waardes de afgelopen dagen wel weer wat op :{
Hij ligt met alles bovengemiddeld en was nu met 32 weken en 3 dagen geschat op 2250 gram. Ze schatten hem bij de geboorte rond de 8 pond.

Hoe gaat het verder met jouw suiker? Gaat het dieet nog steeds goed of moet je ook insuline spuiten? En begin je al dingen te missen die je erg lekker vindt? Ik wel. Ik kan niet wachten tot ik alles weer mag eten, maar weet ook dat ik het doe voor een goed doel :Y
pi_174371658
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:50 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

Dat doen ze van buitenaf. Versie wordt het genoemd en ik heb een filmpje gezien en word daar niet echt blij van. Maar ja wat moet dat moet.
Dat ziet er inderdaad niet fijn uit. Maar als ze het laten zien met een nepbuik en nepbaby ziet het er wel heel makkelijk uit. :@
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174371832
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:50 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

Dat doen ze van buitenaf. Versie wordt het genoemd en ik heb een filmpje gezien en word daar niet echt blij van. Maar ja wat moet dat moet.
Je moet natuurlijk niks. Je kan er ook voor kiezen geen versie te doen. En kindje kan nu ook gewoon nog draaien! :)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:15:41 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_174371914
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:50 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

Dat doen ze van buitenaf. Versie wordt het genoemd en ik heb een filmpje gezien en word daar niet echt blij van. Maar ja wat moet dat moet.
Er is ook een topic over: OUD / Stuitligging

Daar vind je wat ervaringsdeskundigen. Succes!
disclaimer
pi_174373036
Hier is het bloeden weg, alleen nog een hoop bruinverlies maar zonder krampen. Ik geloof dat ik nu eindelijk een beetje kan relaxen :)
Volgende week Vrijdag nog een echo, dus ik heb wel echt mazzel wbt geruststelling :)
pi_174374629
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is ook een topic over: OUD / Stuitligging

Daar vind je wat ervaringsdeskundigen. Succes!
Dank je wel voor de link
pi_174375946
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

De suiker is redelijk onder controle. Al lopen de waardes de afgelopen dagen wel weer wat op :{
Hij ligt met alles bovengemiddeld en was nu met 32 weken en 3 dagen geschat op 2250 gram. Ze schatten hem bij de geboorte rond de 8 pond.

Hoe gaat het verder met jouw suiker? Gaat het dieet nog steeds goed of moet je ook insuline spuiten? En begin je al dingen te missen die je erg lekker vindt? Ik wel. Ik kan niet wachten tot ik alles weer mag eten, maar weet ook dat ik het doe voor een goed doel :Y
Kun je voor jezelf verklaren waar dat in zit, die stijgende waardes, of is dat echt pech? Want jij zit echt op koolhydraatarm nu toch?

Ik heb het geluk dat het bij mij met op mijn eten te letten echt onder controle te houden is, mijn waardes blijven tussen de 5 en 7, met vanmiddag een zwieper naar de 7,7 omdat ik een banaan gegeten had :@ Ik mis al het sinterklaassnoep wat je nu overal ziet ;( Ik ga tegen het einde van de zwangerschap wel wat inslaan voor er na denk ik. Wat mis jij het meeste?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174376200
Heftig, Waterdruppel. Ik hoop dat de baby voor de geboorte nog draait!

Fijn dat je nu wat meer gerustgesteld bent en dat er weer een echo in het verschiet ligt, Kleurdoos :)

Vandaag was mijn 10 weken echo en alles is goed *O* Zo bijzonder om het te zien bewegen en hoe het lichaampje al in wording is O+ De bloeding van afgelopen zaterdag was een nieuwe en deze kwam van boven het vruchtzakje. Ik kan nog wat bloed verwachten, maar het kan ook zijn dat het wordt opgenomen. En binnenkort sluit de baarmoedermond en dan heb ik sowieso geen last van lekkages meer :)

Aan de hand van de grootte van de embryo werd ik wel een paar dagen teruggezet. Volgens de echo ben ik nu 9+3 in plaats van 9+6. Het kan dus zijn dat de bevruchting wat later heeft plaatsgevonden. Of dit komt door mijn stress van de bloedingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174376243
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:07 schreef rena het volgende:

[..]

Kun je voor jezelf verklaren waar dat in zit, die stijgende waardes, of is dat echt pech? Want jij zit echt op koolhydraatarm nu toch?

Ik heb het geluk dat het bij mij met op mijn eten te letten echt onder controle te houden is, mijn waardes blijven tussen de 5 en 7, met vanmiddag een zwieper naar de 7,7 omdat ik een banaan gegeten had :@ Ik mis al het sinterklaassnoep wat je nu overal ziet ;( Ik ga tegen het einde van de zwangerschap wel wat inslaan voor er na denk ik. Wat mis jij het meeste?
Geen idee, maar als ik morgen bel vraag ik ook even of mijn griepvaccinatie er iets mee te maken heeft. Wat ik het meest mis is dat ik niet meer zomaar iets kan eten, maar altijd moet kijken naar de koolhydraten. Het meest mis ik pasta, rijst en friet als ik daar iets van eet dan schiet mijn suiker omhoog☹
pi_174376994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:20 schreef DorothyGale het volgende:
Heftig, Waterdruppel. Ik hoop dat de baby voor de geboorte nog draait!

Fijn dat je nu wat meer gerustgesteld bent en dat er weer een echo in het verschiet ligt, Kleurdoos :)

Vandaag was mijn 10 weken echo en alles is goed *O* Zo bijzonder om het te zien bewegen en hoe het lichaampje al in wording is O+ De bloeding van afgelopen zaterdag was een nieuwe en deze kwam van boven het vruchtzakje. Ik kan nog wat bloed verwachten, maar het kan ook zijn dat het wordt opgenomen. En binnenkort sluit de baarmoedermond en dan heb ik sowieso geen last van lekkages meer :)

Aan de hand van de grootte van de embryo werd ik wel een paar dagen teruggezet. Volgens de echo ben ik nu 9+3 in plaats van 9+6. Het kan dus zijn dat de bevruchting wat later heeft plaatsgevonden. Of dit komt door mijn stress van de bloedingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij voor je dat het goed was! En voor je spoiler, goed dat je erover praat en er wat mee probeert te doen! Zo komt het vast goed :*
pi_174377488
Aloria gefeliciteerd! *O*

Waterdruppel, hopelijk lukt het draaien nog!

Kleurdoos, fijn dat krampen weg zijn. En fijn om nog snel weer een echo te hebben, toch een fijne geruststelling.

DG
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174377524
Ik begin hier langzaam meer last te krijgen van m'n schaamstreek. Zou het al een indalende baby kunnen zijn? Nu ruim 31 weken. Lopen wordt ook wat moeilijk, lijkt allemaal wat minder soepel ofzo.
Hij ligt met z'n hoofdje naar beneden zagen we maandag met de groeiecho (was ook al zo met 25 weken).
pi_174378297
Kan heel goed Ellie. Hier ook pijnlijk schaambot en gedeeltelijk ingedaalde baby met 31w5d. En niet meer lekker met m'n benen over elkaar kunnen zitten. ;(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174378418
Anne faber gevonden... ik zit hier stiekem te hopen dat deze kleine een jongen word. Wat vreselijk :{ :'(
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:18:27 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_174378692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Anne faber gevonden... ik zit hier stiekem te hopen dat deze kleine een jongen word. Wat vreselijk :{ :'(
Ik denk dat statistisch gezien mannen veeeeeel meer kans maken om door een misdrijf of ongeval voortijdig te sterven dan vrouwen ;) dat maakt dit niet minder verdrietig, maar de kans is echt bizar klein dat dit je overkomt natuurlijk :*
disclaimer
pi_174378915
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk dat statistisch gezien mannen veeeeeel meer kans maken om door een misdrijf of ongeval voortijdig te sterven dan vrouwen ;) dat maakt dit niet minder verdrietig, maar de kans is echt bizar klein dat dit je overkomt natuurlijk :*
natuurlijk. Denk alleen dat dit soort zedenzaken het meisje veel kwetsbaarder is! Iedereen moet gewoon met z'n poten van onze jongens én meiden afblijven!
pi_174379235
Ja bah. Sowieso gruwelijk nieuws natuurlijk, merk wel dat ik er zwanger veel meer last van heb. Zat de persco te kijken met tranen. Tot mijn dochter achter me stond en zei mama zet dat af, het gaat om iemand die is overleden dat is niet leuk! Dus heb maar snel naar mijn bijna 6 jarige geluisterd. Ik denk dat ik al nieuws gewoon ga blokken en onder een steen ga leven tot ik bevallen ben.
pi_174379268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:37 schreef Songeur het volgende:
Ja bah. Sowieso gruwelijk nieuws natuurlijk, merk wel dat ik er zwanger veel meer last van heb. Zat de persco te kijken met tranen. Tot mijn dochter achter me stond en zei mama zet dat af, het gaat om iemand die is overleden dat is niet leuk! Dus heb maar snel naar mijn bijna 6 jarige geluisterd. Ik denk dat ik al nieuws gewoon ga blokken en onder een steen ga leven tot ik bevallen ben.
och wat een wijze grote meid! O+

Ik doe met je mee, gewoon lekker geen nieuws!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:16:03 #200
409579 LuDann
All the way
pi_174380045
Van harte gefeliciteerd Aloria! *O*
pi_174380996
DG, fijn dat de echo goed was! ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ellie, kan inderdaad heel goed hoor. Ik vond het ook vroeg, maar heb ook al een paar weken steken en een pijnlijk schaambot (ben nu 33+5). Alles gaat inderdaad wat minder soepel en snel nu ja :')

Triest nieuws ja, al was ik er al wel een beetje bang voor... ;(
Toch kan ik niet zeggen dat het nu harder aankomt nu ik zwanger ben ofzo :@ ik lees zulke dingen echt heel vaak en het voelt toch altijd een beetje alsof mijn hormonen kapot zijn ofzo :')
(Begrijp me niet verkeerd; ik vind het uiteraard verschrikkelijk! Maar niet meer of minder omdat ik zwanger ben en/of kinderen heb ofzo...)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174381333
Aloria gefeliciteerd!! *G*
pi_174381802
Ik moet zeggen dat het nieuws van Anne bij mij wel aankomt, maar ook niet zwanger raken dit soort dingen me wel snel. Ons meisje zit nog veilig in de buik en andere ouders zijn vandaag hun dochter kwijtgeraakt ;( Kan alleen maar denken aan hoe haar familie zich nu moet voelen :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174382075
Hier tot dusver geen enkel verschil in hoe ik reageer op naargeestig nieuws tussen zwanger zijn en niet-zwanger zijn.
Wordt mogelijk beetje anders als het ukkie er eenmaal is, dat zullen we zien. Al denk ik van niet. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174382096
En een -x- voor Aloria natuurlijk, hartstikke gefeliciteerd! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 20:32:23 #206
382129 crew  Donna
pi_174382106
Nou ik zat te janken aan tafel. Ik ben zo nu en dan echt een emo bom. :')
pi_174382122
Ik ben wel hormonaal, maar niet om dat soort dingen. Maar ik kan gerust keihard janken omdat m'n eten zo lekker is. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174382646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:33 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben wel hormonaal, maar niet om dat soort dingen. Maar ik kan gerust keihard janken omdat m'n eten zo lekker is. :')
:D Dit toverde dan wel weer een lach op m'n gezicht _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174383325
Ik ben altijd al emotioneel incontinent :@ loop zelfs vol als er een fanfare of drumband door de straat gaat :@
pi_174383763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ben altijd al emotioneel incontinent :@ loop zelfs vol als er een fanfare of drumband door de straat gaat :@
Dit ja!

Vanmiddag keek ik een dierenprogramma en raakten een aantal olifanten hun kleintjes kwijt in de sterke stroming van de rivier. Janken! Mn vriend heeft me echt keihard uitgelachen :')
Maar ik huil ook bij sommige liedjes van KvK ofzo. :@
pi_174385716
Ik huil ook wel snel, altijd al, maar vooral bij ontroering door iets moois of melancholisch. :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:18:06 #212
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_174386478
Ik ben eens in huilen uitgebarsten omdat m'n man beren had doodgeschoten in een computerspelletje :@

Verder huil ik eigenlijk helemaal niet veel, maar dingen over kinderen komen nu wel harder aan dan vroeger. Zowel ontroerende als zielige... Zoals die gedichtjes van Lentezoet :'(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_174391075
Sinds de zwangerschap van de oudste lees ik alleen nog maar nieuws en kijk ik het niet meer. Ik zat elke avond te huilen bij het journaal. :').

Verder: 37 weken vandaag! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174391379
Ik kan sinds kind wel heel erg slecht tegen uitgemergelde kindjes met honger. Hoe erg is het als je je kind honger moet zien hebben.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174391525
Overigens in het kader van huilen. Vanochtend huilde ik om een avocado die ik wilde eten maar die niet meer mooi was toen ik hem opensneed. Dus :X

De zenuwen beginnen trouwens hier weer toe te slaan, heb een druk bewegend babytje in mn buik dus het is niet meer precies zoals mijn angsten uit het begin. Maandag staat de 20-weken echo en ik merk dat ik daar spanning voor heb. Wat nou als ze iets vinden? Wat nou als ze niets vinden en er wel iets is? Ik kan het niet helemaal uitschakelen. Maar hier even mijn hart luchten helpt al iets! Dat het er gewoon even mag zijn.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:05:18 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174391554
Ik kan ook wel snel huilen, maar dan om iets écht ergs of mooi. Huilen om een computerspel lijkt me bizar, vooral voor je omgeving :D
pi_174391575
Sinds gisteren geen bloed/bruin meer! O+ en ook de krampen zijn weg!
Dus ik ben helemaal heppiedepeppie :P
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:07:02 #218
382129 crew  Donna
pi_174391579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:
Sinds gisteren geen bloed/bruin meer! O+ en ook de krampen zijn weg!
Dus ik ben helemaal heppiedepeppie :P
*O*
fijn zeg!
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:07:59 #219
382129 crew  Donna
pi_174391598
Ik heb gisteren een nieuwe BH gekocht. Niet gek dat m'n gewone BH niet meer lekker zat, ben 2 cups gegroeid schijnbaar. Van niet zulke grote B naar D!! :X
Ben nog steeds een beetje in shock.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:10:31 #220
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174391641
Songeur, ik vind de 20 weken echo ook spannend. Met deze zwangerschap keek ik nooit ver vooruit, en nu opeens zitten we al bijna op de helft. En wat als ze dan alsnog iets zien, terwijl we al zo ver zijn gekomen. In mijn achterhoofd zit nog een beetje angst over de afmetingen, al vanaf het begin kom ik drie tot vier dagen 'tekort'. Het blijft bij elke meting zo, dus het lijkt op zich dus totaal normaal te groeien. Laatst op de pretechofoto zag ik dat het kindje 1,4 cm korter zou zijn dan volgens de tabellen (die ik er dan meteen paniekerig bij zoek). Maar er is nooit iets over gezegd ofzo, ik neem aan dat alles ook wel goed en normaal is, maar tķch hč..
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:12:05 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174391669
Wat fijn KD. En Donna, het kan hard gaan. Wat voor bh heb je gekocht, ik merk dat ik beugels niet lekker vind zitten nu. Beetje aan het dubben wat ik nu moet gaan kopen.
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:15:04 #222
382129 crew  Donna
pi_174391711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:12 schreef Aventura het volgende:
Wat fijn KD. En Donna, het kan hard gaan. Wat voor bh heb je gekocht, ik merk dat ik beugels niet lekker vind zitten nu. Beetje aan het dubben wat ik nu moet gaan kopen.
Een voedingsBH van Noppies (voorgevormd, met beugels). M'n eigen beugelbeha vond ik bij de beugels ook niet meer lekker zitten, maar dit zit heerlijk. Voel amper dat ik iets aan heb. Maar misschien veranderd dat nog als ik een grotere buik krijg.
pi_174391718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:10 schreef Aventura het volgende:
Songeur, ik vind de 20 weken echo ook spannend. Met deze zwangerschap keek ik nooit ver vooruit, en nu opeens zitten we al bijna op de helft. En wat als ze dan alsnog iets zien, terwijl we al zo ver zijn gekomen. In mijn achterhoofd zit nog een beetje angst over de afmetingen, al vanaf het begin kom ik drie tot vier dagen 'tekort'. Het blijft bij elke meting zo, dus het lijkt op zich dus totaal normaal te groeien. Laatst op de pretechofoto zag ik dat het kindje 1,4 cm korter zou zijn dan volgens de tabellen (die ik er dan meteen paniekerig bij zoek). Maar er is nooit iets over gezegd ofzo, ik neem aan dat alles ook wel goed en Normaal is, maar tķch hč..
Ja dit. Het blijft gewoon zo ontzettend ongrijpbaar. Een vriendin is 3 weken verder dan ik ben en die heeft ook echt al van alles geregeld. Halve kinderkamer, garderobe tot maatje 80, kinderwagen alles. Ik heb 2 jumpsuits durven kopen. Dat stemmetje in mijn achterhoofd houdt me gewoon tegen. En dan voel ik me ook weer schuldig tegenover de baby. Want die verdiend ook gewoon vertrouwen en dat er aandacht aan besteed wordt en alles.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:17:14 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174391756
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:15 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Een voedingsBH van Noppies (voorgevormd, met beugels). M'n eigen beugelbeha vond ik bij de beugels ook niet meer lekker zitten, maar dit zit heerlijk. Voel amper dat ik iets aan heb. Maar misschien veranderd dat nog als ik een grotere buik krijg.
Ik breek even in om te vertellen dat mijn schoonzus af en toe meeleest en heel hard roept: voedingsbh's! En dan bij een grote cup naar een speciaalzaak.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:21:17 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174391830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:15 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Een voedingsBH van Noppies (voorgevormd, met beugels). M'n eigen beugelbeha vond ik bij de beugels ook niet meer lekker zitten, maar dit zit heerlijk. Voel amper dat ik iets aan heb. Maar misschien veranderd dat nog als ik een grotere buik krijg.
ik ga 's even kijken, dank voor de tip!
pi_174391895
Ik snap nooit waarom ze voorgevormde voedingsbh's verkopen. Dat klapt bij voeden toch helemaal niet makkelijk open?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:26:26 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174391903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:15 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ja dit. Het blijft gewoon zo ontzettend ongrijpbaar. Een vriendin is 3 weken verder dan ik ben en die heeft ook echt al van alles geregeld. Halve kinderkamer, garderobe tot maatje 80, kinderwagen alles. Ik heb 2 jumpsuits durven kopen. Dat stemmetje in mijn achterhoofd houdt me gewoon tegen. En dan voel ik me ook weer schuldig tegenover de baby. Want die verdiend ook gewoon vertrouwen en dat er aandacht aan besteed wordt en alles.
precies dat. Ik heb laatst een pakje gekocht. Dat was heel fijn om te doen maar ergens voelde het ook als illegaal, de duivel verzoeken etc. Hoe kan ik nu denken dat er écht een meisje komt. Eerst maar zien...Wel jammer ergens want zij verdient het vertrouwen inderdaad. En het is voor onszelf ook wat leuker als we vol verwachting uitkijken. Maar we zijn allebei vooral nog gereserveerd. niet zo gek gezien de miskramen natuurlijk. Op een gegeven moment moeten we natuurlijk wel in actie komen, vooral ook qua regelingen zoals verlof, opvang enzo.
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:28:13 #228
382129 crew  Donna
pi_174391932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:25 schreef Songeur het volgende:
Ik snap nooit waarom ze voorgevormde voedingsbh's verkopen. Dat klapt bij voeden toch helemaal niet makkelijk open?
Dit klapt prima opent eigenlijk. Het is ook gewoon heel zacht, geen vulling ofzo, puur een beetje vorm.
Gelukkig verkopen ze ze wel, want mijn borsten zijn ongelijk, dus van die 'zakjes' BH's zou ik dood ongelukkig worden.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:31:10 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174391972
Voorgevormd neem ik sowieso nooit, maar er zijn genoeg gewone zie ik.
Ff gegoogled en wow, die voedingsbh's zijn duurrrr. Ben wel aangewezen op de merken vrees ik, want ik zit denk ik ergens in de F-regionen nu :D

Ik heb ook niks meer liggen van zoon, ik ben vergeten wat ik toen droeg.. Ik gaf wel borstvoeding toen, maar niet zo lang, ongeveer tien weken. Ik denk dat ik toen niet echt geīnvesteerd heb in speciale bhs enzo.
pi_174392497
Ik heb 2 voedingsbh's besteld van Anita, eentje met en eentje zonder beugel die ik als het nodig is 's nachts aan kan houden :Y

Songeur, ik snap je spanning wel hoor, ik vond de 20 weken echo ook spannend omdat er dan ondanks de nipt, in je hoofd dan, toch nog wat uit zou kunnen komen. Maar daar gaan we niet van uit!

Laatste werkdag hier vandaag :o *O* In mijn hoofd ben ik helemaal nog niet zo ver, maar ben toch echt 34 weken vandaag O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:20:36 #231
382129 crew  Donna
pi_174392752
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:01 schreef rena het volgende:

Songeur, ik snap je spanning wel hoor, ik vond de 20 weken echo ook spannend omdat er dan ondanks de nipt, in je hoofd dan, toch nog wat uit zou kunnen komen. Maar daar gaan we niet van uit!
Ja ik vind het ook heel spannend. Nog 3.5 week voor ons!

Vandaag precies 16 weken! *O*
pi_174392754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:07 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb gisteren een nieuwe BH gekocht. Niet gek dat m'n gewone BH niet meer lekker zat, ben 2 cups gegroeid schijnbaar. Van niet zulke grote B naar D!! :X
Ben nog steeds een beetje in shock.
Ik al een hele cup! In zo'n korte tijd. Eindelijk weer tetten *hurray*
pi_174392937
Wat fijn Kleurdoos dat de bloedingen nou echt verleden tijd zijn.

Voor jou ook DG. En ik begrijp je spoiler heel goed. Zolang je zelf maar snapt waar die gedachten vandaan komen. :-)

Succes met je laatste werkdag Rena! Wordt er nog wat bijzonders voor je gedaan?

Ik heb al een paar weken wat steekjes Ellie. Maar de baby ligt nog wat scheef dus die zal niet aan het indalen zijn. Al voel ik soms wel dat het hoofdje naar onder zit.
Sinds gisteren heb ik pijn net onder mijn ribben, waar de billetjes liggen, vooral met bukken. Sowieso voelt het al weken alsof de baby voor vijftig procent uit billen bestaat. Ik hoop dus dat hij snel wil indalen en de druk daar weer even wat afneemt.

Hier trouwens geen extra tranen meer, een paar weken terug wel eventjes. Bij mij lijkt het wel samen te hangen met vermoeidheid.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:34:58 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_174392976
Als je het geld hebt, ga dan voor een voedingsbh van Mammae. Goddelijk zijn die O+
disclaimer
pi_174393051
Ik heb, in de aanbieding, twee voedingsbeha's van EUR 15,- per stuk gescoord bij de HEMA. Ik heb ze nog niet aangetrokken om te proberen, maar ik heb makkelijke tieten en ik vind een beha al gauw prima zitten. :)
Ik tuur elke dag voor het douchen even naar mijn tepels om te kijken of ze al zin hebben in een druppeltje, maar tot dusver hebben ze er nog geen zin in..
Zo'n bizar idee dat daar straks voedzaam eten uitkomt! *O*

Verder realiseerde ik me vandaag dat ik 28-en-en-halve week ben en dus zowaar in derde trimester ben aanbeland! Wat gaat dat rap! :o Nog altijd bijna niks gekocht, misschien toch eens wat grondiger kijken wat wel handig is om al in huis te hebben behalve badje, bedje en een standaard doos met kraampakket. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_174393332
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Succes met je laatste werkdag Rena! Wordt er nog wat bijzonders voor je gedaan?

Ik denk het niet, maar dat vind ik niet erg :) Heb wel het vermoeden dat andere mensen wat achter mijn rug om aan het organiseren zijn, schoonmoeder liet pas iets zien in haar telefoon en toen zag ik ergens het woord babyshower :') :X Als het zo is vind ik het superlief en ga ik er helemaal in mee maar van mij hoeft dat allemaal niet perse :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174393598
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Als je het geld hebt, ga dan voor een voedingsbh van Mammae. Goddelijk zijn die O+
Oh aanrader ja? Zit er al een heel tijdje naar te kijken omdat ik ze zo mooi vind. Had alleen ergens gelezen dat ze konden open springen ofzo voor, dus toen durfde ik het icm de prijs niet aan.
pi_174393694
Minilot, gewoon al 3e trimester! Gaat snel, en in principe heb je nog wel tijd, toch? Lijstje maken met wat je nog echt nodig hebt, en dan afstrepen. Oh maar wat je echt echt nodig hebt, is een walvisknuffel :+

Rena, die nipt hebben wij dus niet gehad. Hij zou niet betrouwbaar zijn ivm bloedtransfusie zat te weinig tijd tussen dus we konden niet meedoen. We twijfelden sowieso of we hem zouden doen ja of nee. Maargoed nu blijft dat continue toch in mijn hoofd. NIPT screent natuurlijk ook op dingen die je niet ziet bij 20 weken echo. En heel veel succes op je laatste werkdag! Na 't weekend lekker genieten van je verlof. O+
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:31:49 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_174393750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:22 schreef Songeur het volgende:

[..]

Oh aanrader ja? Zit er al een heel tijdje naar te kijken omdat ik ze zo mooi vind. Had alleen ergens gelezen dat ze konden open springen ofzo voor, dus toen durfde ik het icm de prijs niet aan.
Ja als je over de grond gaat rollen of de verkeerde maat pakt kan dat idd. Maar dat zijn makkelijk te voorkomen dingen en dan nog raak je de steun niet kwijt, de voorflap is vooral cosmetisch ;)
disclaimer
pi_174393754
Songeur, oh sorry dat wist ik niet, ik wil je ook niet bang maken voor dingen :o Het komt gewoon goed voor jullie :Y

Normaal werk ik ook op zaterdag dus eigenlijk is morgen mijn eerste verlofdag al, het wordt prachtig weer en bonusdochter is lekker een lang weekend bij ons dus heb er zin in O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:36:12 #241
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174393814
Mijn tip is vooral: ga ergens in een winkel passen. Ik kwam met verschillende merken bij verschillende maten uit. Ik was ook altijd heel makkelijk met Hema-flodders maar nu met meer boezem en de behoefte om die ook wat beter te beschermen, gaf ik graag een keer wat meer geld en tijd uit.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174393844
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja als je over de grond gaat rollen of de verkeerde maat pakt kan dat idd. Maar dat zijn makkelijk te voorkomen dingen en dan nog raak je de steun niet kwijt, de voorflap is vooral cosmetisch ;)
Hahahah, ik moest heel hard lachen. Als je over de grond gaat rollen. Denk toch dat ik dat niet vaak zou doen. Maar thanks, misschien dat ik er toch eentje ga bestellen! Was nu aanbieding voor 60 euro ofzo, en dat vind ik nog wel een mooie prijs. :Y
pi_174393912
Rena wauw, laatste werkdag al! *O* Dan wordt het wel heel echt hč? ;)

Hier is er in mijn laatste week al wel een lunch gepland, dat vind ik wel leuk :)
Alleen was mij in eerste instantie verteld dat dat alleen met mijn eigen team zou zijn (= 6 pers.) en deze week versprak een collega zich en bleek opeens dat de halve afdeling meegaat :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174393935
Rena: Oh morgen stiekem al verlofdag dus, dan is het helemaal extra lekker. O+
Je maakt me niet extra bang hoor, je kon het ook niet weten. Ik ga gewoon een weekend lang afleiding zoeken! En ik blijf positief. Of nouja dat probeer ik :P

Aaah Twist, dat is wel heel leuk zeg! Fijn dat er zo aan gedacht wordt. Wanneer is je laatste dag? Ook al snel denk ik toch?
pi_174394172
Rena, geniet van je verlof *O*

Ik draag nooit een BH (ondanks grote cupmaat) dus daar kan ik niet over meepraten, maar...

Wij krijgen een meisje O+
Make your own kind of music.
pi_174394231
Songeur: na vandaag nog 2 weken werken! :)

Cass een meisje! *O* O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174394340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:28 schreef Songeur het volgende:
Minilot, gewoon al 3e trimester! Gaat snel, en in principe heb je nog wel tijd, toch? Lijstje maken met wat je nog echt nodig hebt, en dan afstrepen. Oh maar wat je echt echt nodig hebt, is een walvisknuffel :+
Ah stil nou, ik was de walvis al haast vergeten. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_174394350
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:42 schreef twist02 het volgende:
Rena wauw, laatste werkdag al! *O* Dan wordt het wel heel echt hč? ;)

Hier is er in mijn laatste week al wel een lunch gepland, dat vind ik wel leuk :)
Alleen was mij in eerste instantie verteld dat dat alleen met mijn eigen team zou zijn (= 6 pers.) en deze week versprak een collega zich en bleek opeens dat de halve afdeling meegaat :D
Ja, over een week of 6 komt er dus écht een klein babymeisje bij ons wonen O+ Nu ga ik haar lekker uitbroeden die laatste weken haha.

Oh, een lunch is inderdaad wel leuk! Lief dat ze dat doen!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174394358
Cass, een meisje O+ Ineens komt er weer een hele golf meisjes aan lijkt het wel, leuk!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:19:52 #250
382129 crew  Donna
pi_174394469
Ahh Cass, een meisje! O+
pi_174394648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah stil nou, ik was de walvis al haast vergeten. }:|
Over walvissen gesproken, ik kwam deze tegen, leek die van jou daar niet op?

http://s.aliexpress.com/vUNreimu
pi_174394846
Cass een meisje O+ *O*
pi_174395595
Een meisje voor CE O+
pi_174396005
Wat leuk Cass, nog een meisje. O+.

Hoe is het trouwens met Frummeltje? Of heb ik daar overheen gelezen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174396238
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:31 schreef elliebell het volgende:

[..]

Over walvissen gesproken, ik kwam deze tegen, leek die van jou daar niet op?

http://s.aliexpress.com/vUNreimu
Wow, die lijkt er inderdaad flink op en kost één derde van de prijs! :D _O_ Zeer bedankt en ik ga 'm onmiddelijk bestellen! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_174396887
Frummeltje had laatst aangegeven day ze het lastig vond om aan te haken toch?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174397162
Klopt van Frummeltje en dat we haar uit de OP mochten halen maar dat ze nog wel zou komen melden dat baby geboren was. Dacht ik. Kunnen nog wel even wachten toch? Kan LadyS nog even wennen voor ze eerste staat :P
pi_174397384
Wow, dan zijn de oktoberbaby's ook al weer bijna 'op'! :o In de OP dan hč? ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:00:52 #259
382129 crew  Donna
pi_174397399
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:59 schreef twist02 het volgende:
Wow, dan zijn de oktoberbaby's ook al weer bijna 'op'! :o In de OP dan hč? ;)
Jaaaa, gaat echt snel. Anders was ik ook al bijna uitgerekend geweest, maar helaas.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:03:34 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_174397429
Ik zet LadyS gewoon bovenaan 8-) #iamthelaw :7 :')
Frummeltje komt het vast nog wel een keer vertellen :Y
disclaimer
pi_174397473
Nu sta ik 3e :o _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174397475
* DevilsAndDust rent rondjes met armen boven hoofd

Tweede. :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174397479
Alleen kan ik niet meer rennen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:08:23 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174397495
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Als je het geld hebt, ga dan voor een voedingsbh van Mammae. Goddelijk zijn die O+
mooie spullen zeg! Die onthoud ik ff.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:10:16 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174397511
Rena, ben je de uren al aan het aftellen? Heerlijk zeg. Ik heb al geteld hoeveel weken ik nog 'moet' exclusief vakanties):12 :D
pi_174397592
Cass, een meisje! Wat leuk! O+



Voor die prijs vind ik die walvis ook wel leuk. :@

Maar ik vind vosjes leuker. Vandaag deze gescoord. O+

Protčge moi de mes désirs.
pi_174397682
Leuk, nog een meisje erbij!

Rena, fijne laatste werkdag *O*

Duman, te schattig die vosjes! O+
pi_174397792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:42 schreef minilot het volgende:
Ik heb, in de aanbieding, twee voedingsbeha's van EUR 15,- per stuk gescoord bij de HEMA. Ik heb ze nog niet aangetrokken om te proberen, maar ik heb makkelijke tieten en ik vind een beha al gauw prima zitten. :)
Ik tuur elke dag voor het douchen even naar mijn tepels om te kijken of ze al zin hebben in een druppeltje, maar tot dusver hebben ze er nog geen zin in..
Zo'n bizar idee dat daar straks voedzaam eten uitkomt! *O*

Verder realiseerde ik me vandaag dat ik 28-en-en-halve week ben en dus zowaar in derde trimester ben aanbeland! Wat gaat dat rap! :o Nog altijd bijna niks gekocht, misschien toch eens wat grondiger kijken wat wel handig is om al in huis te hebben behalve badje, bedje en een standaard doos met kraampakket. :')
Ik zag laatst op Facebook zo’n plaatje voorbij komen dat het nog maar 12 maandagen tot kerst is ofzo.
Ik dacht alleen maar: Nog 12 maandagen tot baby. :X
En als ze met dezelfde termijn geboren worden als mijn zoon dan is ze er over 10 (!) weken al.
Hoe..is..de..tijd..zo..snel..gegaan? :?

Laatst ook mijn kraampakket gehad en kraamzorg heeft gebeld voor een afspraak.
Nu begint het toch wel spannend te worden. Heb er superveel zin in maar ook wel beetje bang voor alle verandering.
Ik ben daar niet zo flexibel in en heb graag vertrouwde dingen om mij heen.
Denk dat mijn zoon wat dat betreft nog een extra steun is. Hij praat zo lief over zijn zusje die eraan komt.
Knuffelt mijn buik en zegt ie hij zo graag de baby knuffelt. O+
Straalt ook van oor tot oor als hij het hartje van de baby hoort bij de vk.
Het is zo’n bijzonder lieve jongen dan.
O+ O+ O+
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:36:54 #269
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174397803
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet LadyS gewoon bovenaan 8-) #iamthelaw :7 :')
Frummeltje komt het vast nog wel een keer vertellen :Y
Oooooooh :o
Nu komt het wel heel dichtbij, haha.


Cass een meisje *O*
Verder weet ik niks meer :')
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:37:44 #270
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174397811
Oh ja, rena laatste werkdag! Geniet van je verlof :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174397812
En verder een *O* van een geboren jongen (Aloria?) en een *O* voor Cass met een meisje in de buik!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:38:50 #272
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174397829
Venco, wat lief van je zoon O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174397832
Leuk Cass, een meisje!

Die walvis, awwww O+ En Duman, leuke pakjes! Ik mag nog niks van mezelf bestellen, maar heb al genoeg leuks gezien :')

Ik ben zoooo snel moeeeee. Mijn werkdag is vanaf een uur of 3 echt belabberd. En mn tieten worden steeds gevoeliger, super irritant. Ik kan er alleen even niet zoveel over klagen tegenover mn vriend, die wil de laatste dagen niks horen over het onderwerp baby, maar dat komt vast wel weer goed. Het gaat een beetje met ups en downs :P

Ik voel me wel een beetje in niemandsland ofzo, ik weet pas over 2 weken of het allemaal goed gaat daarbinnen, maar ik merk dat ik wel ontzettend aan het wennen ben aan het idee van zwanger zijn en dat er een baby aan komt. Was het maar al de 25e ;(
pi_174398332
https://www.muurdeco4kids(...)-3-delige-canvas-set
Deze ga ik binnenkort bestellen. Loooove it. O+
Heb ook al een hertje knuffel en tut.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:24:53 #275
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174398585
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:59 schreef CassElliot het volgende:

Wij krijgen een meisje O+
Oh, een zusje O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174398617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Wow, die lijkt er inderdaad flink op en kost één derde van de prijs! :D _O_ Zeer bedankt en ik ga 'm onmiddelijk bestellen! :7
Hopelijk in het echt ook nog lijkend, het blijft wel Ali natuurlijk :7
pi_174398747
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:10 schreef vencodark het volgende:
https://www.muurdeco4kids(...)-3-delige-canvas-set
Deze ga ik binnenkort bestellen. Loooove it. O+
Heb ook al een hertje knuffel en tut.
Ohhhhh!!!! O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_174398763
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:10 schreef Aventura het volgende:
Rena, ben je de uren al aan het aftellen? Heerlijk zeg. Ik heb al geteld hoeveel weken ik nog 'moet' exclusief vakanties):12 :D
Ja, nog een uurtje nu *O* Wel gek hoor, kom pas over 6 maanden weer terug, heb ook nog wat onbetaald verlof opgenomen :) Ik ga lekker lang genieten van mijn eerste babietje O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174398907
Aww, D.U.M.A.N. - vosjes! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174398933
Aangevuurd door walvisplush (yay!) zelfs nog meer gekocht vandaag!



..en een aankleedkussen en een aankleedkussenhoes. Zowaar. We komen er wel. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174398969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:46 schreef minilot het volgende:
Aangevuurd door walvisplush (yay!) zelfs nog meer gekocht vandaag!

[ afbeelding ]

..en een aankleedkussen aankleedkussenhoes. Zowaar. We komen er wel. :+
Awww ik hou van kleding met van die schattige oortjes O+

En je babyuitzet is nu verdubbeld? ;) :D
pi_174398976
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:48 schreef Aure het volgende:

[..]

En je babyuitzet is nu verdubbeld? ;) :D
Hehe, ja, zo ongeveer! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:53:12 #283
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174399029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:46 schreef minilot het volgende:
Aangevuurd door walvisplush (yay!) zelfs nog meer gekocht vandaag!

[ afbeelding ]

..en een aankleedkussen en een aankleedkussenhoes. Zowaar. We komen er wel. :+
Oh die is leuk!
En zooo lekker voor zo'n kleintje
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:53:40 #284
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174399042
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:35 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, nog een uurtje nu *O* Wel gek hoor, kom pas over 6 maanden weer terug, heb ook nog wat onbetaald verlof opgenomen :) Ik ga lekker lang genieten van mijn eerste babietje O+
Bijna verlof ja? Heerlijk!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:54:21 #285
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174399053
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:36 schreef LadyS het volgende:

[..]

Oooooooh :o
Nu komt het wel heel dichtbij, haha.


Cass een meisje *O*
Verder weet ik niks meer :')
Ja het wordt nu wel spannend he!!
pi_174399055
Rena, wat is het eerste dat je gaat doen op de eerste vrije verlofdag waarop je normaal gesproken had moeten werken? :) *O*
Al plannen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_174399936
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:46 schreef minilot het volgende:
Aangevuurd door walvisplush (yay!) zelfs nog meer gekocht vandaag!

[ afbeelding ]

..en een aankleedkussen en een aankleedkussenhoes. Zowaar. We komen er wel. :+
Ahh leuk! Ik zit in een enorme koop flow inmiddels, dus kan aardig wat van de uitzetlijst afstrepen. Alleen nog geen kast in de kamer, dus die wordt wel wat chaotisch nu :7

En Rena verlof, jee! Ik nog 4 weken, begin wel echt af te tellen nu.
pi_174400447
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:54 schreef minilot het volgende:
Rena, wat is het eerste dat je gaat doen op de eerste vrije verlofdag waarop je normaal gesproken had moeten werken? :) *O*
Al plannen?
Genieten van een extra dag met bonusdochter, normaal werk ik altijd op zaterdag dus heb ik effectief alleen de zondag met haar maar dit weekend is ze dus 4 dagen bij ons waar ik nu de zaterdag ook nog extra heb O+ Denk dat we even gezellig de stad in gaan of naar een speeltuin of lekker burgerlijke dingen zoals boodschappen doen :') En toch kan ik daar ook van genieten hoe maf dat ook klinkt :+

Wel een gek gevoel nu! In de auto naar huis was beeb ook wild aan het bewegen alsof ze aan het juichen was :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174401337
Oh al die leuke pakjes!!!! En daar ben ik nog lang niet aan toe!
pi_174402758
Koopdrang: check! :@
Deze week kwamen er nog 2 outfitjes van Z8 binnen en ik had me nog zķ voorgenomen dat dat voorlopig écht het laatste was... Maarja, nu heb ik weer een superschattige jumpsuit met "My first Christmas" erop zien hangen O-)

"First world problems" mogen hier ook wel toch? ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174403075
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef twist02 het volgende:
Koopdrang: check! :@
Deze week kwamen er nog 2 outfitjes van Z8 binnen en ik had me nog zķ voorgenomen dat dat voorlopig écht het laatste was... Maarja, nu heb ik weer een superschattige jumpsuit met "My first Christmas" erop zien hangen O-)

"First world problems" mogen hier ook wel toch? ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je spontaan besluiten om te gaan? Als je je goed voelt en nog niet bevallen bent gewoon gaan, en anders krijgt minion haar cadeautjes later? Ze zal toch nog niet veel van sinterklaas snappen..
pi_174403121
Ik heb echt nog geen last van koopdrang. We hebben ook vrijwel alles nog van T, dus dat is fijn!

Waar ik wel last van heb is geen eetlust. Ik eet omdat het moet, maar ik heb nergens zin in,en het smaakt me ook niet. Erg frustrerend vind ik het. Zeker om te bedenken wat we moeten weten, omdat ik weet dat het me toch niet gaat smaken...
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:44:25 #293
409579 LuDann
All the way
pi_174403124
Oh Cass, een meisje. O+ Ik las dat en had echt zoiets van ''natuurlijk!'' Het voelt heel logisch ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_174403269
Heb gisteren dit gehaald
pi_174403698
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb echt nog geen last van koopdrang. We hebben ook vrijwel alles nog van T, dus dat is fijn!

Waar ik wel last van heb is geen eetlust. Ik eet omdat het moet, maar ik heb nergens zin in,en het smaakt me ook niet. Erg frustrerend vind ik het. Zeker om te bedenken wat we moeten weten, omdat ik weet dat het me toch niet gaat smaken...
Herkenbaar, dat had ik in het begin ook heel erg, verder niet misselijk geweest maar kreeg mijn avondeten niet gewoon op die eerste periode terwijl ik meestal uitgehongerd aanschuif.. Is bij mij gelukkig weer over gegaan!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:43:31 #296
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174404298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef twist02 het volgende:
Koopdrang: check! :@
Deze week kwamen er nog 2 outfitjes van Z8 binnen en ik had me nog zķ voorgenomen dat dat voorlopig écht het laatste was... Maarja, nu heb ik weer een superschattige jumpsuit met "My first Christmas" erop zien hangen O-)

"First world problems" mogen hier ook wel toch? ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nu al denkt dat je wellicht geen zin hebt in grote groepen, dan misschien niet bij voorbaat al toezeggen maar aangeven dat je last minute besluit op basis van hoe je je dan voelt?
En anders evt de cadeaus met kerst laten uitpakken? Of tijdens een kraamvisite?
pi_174404463
Geloof dat ik last krijg van zwangerschapsdementie. :')
Moet morgen werken en vergeet al dagenlang dat ik oppas moet regelen want manlief werkt ook.
Ik had het er net met mijn pa over dat ik mijn schoonmoeder maar niet te pakken kreeg.
Dus ik net mijn zus gebeld, zij past op.
Belt mijn moeder op (die kwam net thuis) en hoorde het verhaal van mijn pa.
Zij zegt dat ik woensdag wél gesproken heb met mijn schoonmoeder waar zij bij zat en dat ik wel al oppas heb voor morgen. :')
En ik weet het dus echt niet meer. :z
pi_174404684
Venco :D beter dubbele oppas dan geen, toch? ;)

Ja, jullie hebben eigenlijk ook gewoon gelijk, maar de neuroot in mij kan slecht tegen last-minute beslissingen en vooraf niet weten hoe en wat :+ maar denk inderdaad wel dat zoiets de beste optie is :Y
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174412034
Twist, niet te druk over maken joh! :*

Ik ben 1 januari uitgerekend en alles dat ik vanaf, zeg, half november heb afgesproken met mensen heb ik meteen een heel stevig ONDER VOORBEHOUD bij gemeld. Ik vind hoogzwanger zijn een prima smoes om alleen nog maar de dingen te doen waar ik op dat moment zin in heb. Gewoon gebruik van maken. :7

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:52 schreef vencodark het volgende:
En ik weet het dus echt niet meer. :z
:D Achut! Nou ja, er *is* in elk geval oppas. :+ ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_174414235
Weten jullie nog de perfecte commode die niet door het trapgat paste? Die paste dus wel. Alleen toen kwam ie bij ons thuis en paste die daar niet :’) met grof geweld is nu ons hele trappengat beschadigd. En staat er een commode die we niet omhoog krijgen.
pi_174415881
Oh nee. :o En nu?
Protčge moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')