http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Fabertwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Linkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.![]()
Nee, ik denk wel dat er wat meer moeite aan de pas is gekomen als haar lichaam is verstopt. Niet in het zicht vanaf een pad en ook niet dichtbij enige pad om het te kunnen ruiken. En dat tweede kan erg ver komen vooral na 9 dagen. Weet ik uit ervaring van een keer een dood dierenkadaver ruiken.
Dus iemand heeft moeite gedaan om haar lichaam een flink eind van bewoond gebied en begaande paden te leggen. Of is goed begraven in een gebied waar nog niet gezocht is. Of is ergens in een water gedumpt.![]()
Ja panbos naast het bospad iets verderop van waar haar jas fiets en tas zijn gevonden en soestduinen waar ze haar signaal is verloren denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:04 schreef EternalNow het volgende:
En ik denk dat dit alleen kan zijn gedaan in het panbos of bij soestduinen. Of ergens in het water.
Ik herinner me dat die moordenaar van Vaatstra haar ook een stuk van het pad af het struik gewas in dirigeerde als ik het goed heb. Ik denk dat ze haar daarom niet vlak naast dat pad hebben kunnen vinden.![]()
Past niet echt bij de andere spullen die gedumpt zijn. Begraven kost tijd, tijd genoeg om te bedenken dat die rugzak en jas er ook wel bij in kunnen. En die fiets was vast ook een betere oplossing voor geweest toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:03 schreef EternalNow het volgende:
Nee, ik denk wel dat er wat meer moeite aan de pas is gekomen als haar lichaam is verstopt. Niet in het zicht vanaf een pad en ook niet dichtbij enige pad om het te kunnen ruiken. En dat tweede kan erg ver komen vooral na 9 dagen. Weet ik uit ervaring van een keer een dood dierenkadaver ruiken.
Dus iemand heeft moeite gedaan om haar lichaam een flink eind van bewoond gebied en begaande paden te leggen. Of is goed begraven in een gebied waar nog niet gezocht is. Of is ergens in een water gedumpt.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Past niet echt bij de andere spullen die gedumpt zijn. Begraven kost tijd, tijd genoeg om te bedenken dat die rugzak en jas er ook wel bij in kunnen. En die fiets was vast ook een betere oplossing voor geweest toch?Hoe hebben ze haar precies gevonden, weet je dat? Ze was dus niet begraven?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:06 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ja panbos naast het bospad iets verderop van waar haar jas fiets en tas zijn gevonden en soestduinen waar ze haar signaal is verloren denk ik.
Ik herinner me dat die moordenaar van Vaatstra haar ook een stuk van het pad af het struik gewas in dirigeerde als ik het goed heb. Ik denk dat ze haar daarom niet vlak naast dat pad hebben kunnen vinden.![]()
Klopt die fiets in de eerste de beste vijver lijkt een gemakzuchtige haast klus niet zwaar doordacht ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Past niet echt bij de andere spullen die gedumpt zijn. Begraven kost tijd, tijd genoeg om te bedenken dat die rugzak en jas er ook wel bij in kunnen. En die fiets was vast ook een betere oplossing voor geweest toch?![]()
Eens. Ik denk dat, als ze vermoord is en niet meegenomen, ze ergens vrij gemakkelijk is verstopt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Past niet echt bij de andere spullen die gedumpt zijn. Begraven kost tijd, tijd genoeg om te bedenken dat die rugzak en jas er ook wel bij in kunnen. En die fiets was vast ook een betere oplossing voor geweest toch?![]()
Dan heeft de dader toch een busje ofzo gehad hebbenquote:Op maandag 9 oktober 2017 02:08 schreef Maktub het volgende:
[..]
Klopt die fiets in de eerste de beste vijver lijkt een gemakzuchtige haast klus niet zwaar doordacht ofzo.I will do what i must !!![]()
het tijdstip van fiets in vijver is hierbij erg belangrijk, aangezien dat bepaald hoelang de dader met Anne/lichaam is bezig geweest, dus hoever ze van de stalletjes kan afliggen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:03 schreef EternalNow het volgende:
Dus iemand heeft moeite gedaan om haar lichaam een flink eind van bewoond gebied en begaande paden te leggen. Of is goed begraven in een gebied waar nog niet gezocht is. Of is ergens in een water gedumpt.zuigen![]()
Tja, mee eens. Niet begraven dus waarschijnlijk. Maar plekken waar ze gedumpt kan zijn op grond ver genoeg weg van mensen dat niemand er iets van heeft gemerkt zijn er niet zoveel. Ik zou beginnen met alle watergebieden die in het gebied kunnen liggen af te gaan, daar is de meeste kans op. Maar dan is weer de vraag waarom die fiets dan ook niet gelijk daarbij lag. Waarom de fiets in heel een ander watergebied droppen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Past niet echt bij de andere spullen die gedumpt zijn. Begraven kost tijd, tijd genoeg om te bedenken dat die rugzak en jas er ook wel bij in kunnen. En die fiets was vast ook een betere oplossing voor geweest toch?
Makes no sense.![]()
Haar vrienden hadden haar gevonden. ze was niet begraven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:08 schreef EternalNow het volgende:
[..]
[..]
Hoe hebben ze haar precies gevonden, weet je dat? Ze was dus niet begraven?![]()
Denk je dat ze na de zoekacties in soestduinen in ieder geval wel haar zouden hebben met ruiken als ze daar gemakkelijk verstopt was?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:09 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat, als ze vermoord is en niet meegenomen, ze ergens vrij gemakkelijk is verstopt.![]()
Waarom? Als de dader een voetganger op dat pad was kan ie gewoon haar fiets gebruikt hebben om de rest van dat pad af te leggen en aan het einde van het pad de fiets in de eerste vijver te dumpen toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan heeft de dader toch een busje ofzo gehad hebben![]()
Dan ben ik wel benieuwd hoe ver ze weg lag van bewoond gebied. Waarom anders niemand eerder iets had opgemerkt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:11 schreef Maktub het volgende:
[..]
Haar vrienden hadden haar gevonden. ze was niet begraven.![]()
Bah dat blijft je hele leven op je netvlies staanquote:Op maandag 9 oktober 2017 02:11 schreef Maktub het volgende:
[..]
Haar vrienden hadden haar gevonden. ze was niet begraven.![]()
en er is natuurlijk de mogelijkheid dat de dader is teruggekomen om het lichaam ergens anders te brengen of beter te verstoppen. Maar ik vermoed dat ze nog altijd in de buurt van de stalletjes wordt gevonden.zuigen![]()
Ik ken het er ter plaatse niet, maar ik begrijp dat dit water nogal in het zicht ligt. Zijn er meer bekendere wateren in de buurt? De plek vind ik niet zo logisch; het brengt hem nergens. Station was handiger geweest als hij ver moest en een fiets valt daar ook minder op?:quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:10 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Tja, mee eens. Niet begraven dus waarschijnlijk. Maar plekken waar ze gedumpt kan zijn op grond ver genoeg weg van mensen dat niemand er iets van heeft gemerkt zijn er niet zoveel. Ik zou beginnen met alle watergebieden die in het gebied kunnen liggen af te gaan, daar is de meeste kans op. Maar dan is weer de vraag waarom die fiets dan ook niet gelijk daarbij lag. Waarom de fiets in heel een ander watergebied droppen?
Makes no sense.![]()
Enkele nachten nog wel. Die hadden flink wat overtuiging nodig lijkt het.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:13 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Zij lag in een weiland, binnen 1 km van het AZC. Ze werd binnen een dag gevonden.
Nu heb je weer mensen die direct asielzoekers gaan beschuldigen.
Ik ontmoette twee meiden uit Kollum (naastgelegen dorp) in de zomer van 1999. Zij warer overtuigd dat het asielzoekers waren. Na enkele nachten praten waren ze overtuigd dat het ook een Nederlander het gedaan kon hebben.![]()
Klopt alleen het zeer hoge risico dat eraan verbonden is maakt dat minder waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:14 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
en er is natuurlijk de mogelijkheid dat de dader is teruggekomen om het lichaam ergens anders te brengen of beter te verstoppen. Maar ik vermoed dat ze nog altijd in de buurt van de stalletjes wordt gevonden.![]()
Daar hebben ze toch allang gezocht?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:14 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
en er is natuurlijk de mogelijkheid dat de dader is teruggekomen om het lichaam ergens anders te brengen of beter te verstoppen. Maar ik vermoed dat ze nog altijd in de buurt van de stalletjes wordt gevonden.![]()
dat betwijffel ik, hoe kan de dader weten dat de fiets onderwater zou komen, ik denk dat hij de vijver kende en dit zo gepland heeft (je ziet het in het donker ook niet direct liggen)quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:08 schreef Maktub het volgende:
[..]
Klopt die fiets in de eerste de beste vijver lijkt een gemakzuchtige haast klus niet zwaar doordacht ofzo.zuigen![]()
Allang en meerdere keren heel uitvoerig. Het is daar plaats delict central joh. Ze zijn allang wijder aan het zoeken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch allang gezocht?![]()
Juist, ja. Maar dader nam wel meer grote risico's die avond ...quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:15 schreef Maktub het volgende:
[..]
Klopt alleen het zeer hoge risico dat eraan verbonden is maakt dat minder waarschijnlijk.zuigen![]()
Ja , maar niet alles is met speurhonden doorlopen en als ze begraven is vind je haar niet zo makkelijk met een prikstokquote:Op maandag 9 oktober 2017 02:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch allang gezocht?zuigen![]()
Wie zegt dat ie wist dat de fiets wel of niet onder water zou komen. Dat vijvertje ziet er diep genoeg uit om een fiets in te dumpen als je haast hebt is het logisch dat je het daar ergens in het water of bosjes dumpt als je van dat pad komt en van de fiets af wilt...quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:19 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
dat betwijffel ik, hoe kan de dader weten dat de fiets onderwater zou komen, ik denk dat hij de vijver kende en dit zo gepland heeft (je ziet het in het donker ook niet direct liggen)![]()
Natuurlijk denk ik zo niet!quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:49 schreef Maktub het volgende:
[..]
Het maakt mij verder niet uit als dat je mening is hoor. Het klinkt alleen bijna alsof het haar eigen schuld is en ze dan maar niet had moeten gaan fietsen. Ik vind het echt achterlijk dat mensen haar bijna de schuld geven dat ze waarschijnlijk toevallig een of andere laffe mafkees op haar route tegen kwam dat kan iedereen gebeuren ook overdag. Vroeger kon je het niet voorstellen dat een vermissings slachtoffer die gewoon even een eindje ging fietsen gebashed word omdat ze besloot op een ongelukkig tijdtstip te gaan fietsen en slachtoffer van een misdrijf werd. Dat is gewoon slachtoffers zelf de schuld geven in plaats van de dader.
Allemachtig, lezen wat je denkt te lezen, noem ik dit. Hoe kun jij zoiets denken zelfs.
Het is haar schuld niet dat iemand haar iets aandoet.
Er is ook zoiets als voorzichtig zijn.
Misschien zijn velen van jullie anders opgevoed. Dat kan.
En het geeft niemand het recht om een ander iets aan te doen, maar dat lijkt me nogal logisch, maar zelf voorzichtig zijn is niet verkeerd.
En niemand die ik ken, vrouwen en meiden, fietsen tegen de schemering aan langs een bos.![]()
Alles in de buurt van de stalletjes is echt wel met speurhonden overhoop gehaald. En ze kunnen met die stokken onregelmatigheden in de bodem voelen he. Als de bodem ineens een andere structuur heeft betekent dat dat die aarde nieuw is omgewoeld.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:22 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
Ja , maar niet alles is met speurhonden doorlopen en als ze begraven is vind je haar niet zo makkelijk met een prikstok![]()
Ja dan gaat ie zeker nog even terug naar het plaats delict uitgebreid met een lijk lopen slepen.. Alles kan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:21 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
Juist, ja. Maar dader nam wel meer grote risico's die avond ...![]()
Nouja opzich he. Een lichaam laten liggen waarvan je weet dat jouw dna er sowieso aan zit. En je weet dat je dna in het systeem staat. Dan betekent een lichaam niet ophalen een zekere veroordeling. Dus hoe groot het risico van ophalen ook is, is dan altijd nog beter dan het alternatief.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:25 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie zeker nog even terug naar het plaats delict uitgebreid met een lijk lopen slepen.. Alles kan.![]()
Als je op het platte land in meer bosrijke gebieden woont gebeurt dat wel vaker ken genoeg mensen die dat wel doen soms.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:23 schreef Fidji het volgende:
[..]
Natuurlijk denk ik zo niet!
Allemachtig, lezen wat je denkt te lezen, noem ik dit. Hoe kun jij zoiets denken zelfs.
Het is haar schuld niet dat iemand haar iets aandoet.
Er is ook zoiets als voorzichtig zijn.
Misschien zijn velen van jullie anders opgevoed. Dat kan.
En het geeft niemand het recht om een ander iets aan te doen, maar dat lijkt me nogal logisch, maar zelf voorzichtig zijn is niet verkeerd.
En niemand die ik ken, vrouwen en meiden, fietsen tegen de schemering aan langs een bos.![]()
Toch zit ik wel te denken, als Annes mobiel leeg was geraakt, en zij is door gefietst, had zij wel in Den Dolder bij een snackbar of een Cafe of een andere horeca gelegenheid eventjes daar kunnen bellen. Desnoods daar in Den Dolder even in de Albert Heijn had kunnen vragen om een berichtje door te geven.
Maar ja, dat is gepraat achteraf, en met de kennis die we nu hebben van het nare vervolg van haar fietstocht.Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
Ik vraag me elke keer af of die mobiel echt toevallig leeg was, of dat iemand de mobiel onklaar heeft gemaakt op het moment dat het signaal wegviel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:28 schreef barthol het volgende:
Toch zit ik wel te denken, als Annes mobiel leeg was geraakt, en zij is door gefietst, had zij wel in Den Dolder bij een snackbar of een Cafe of een andere horeca gelegenheid eventjes daar kunnen bellen. Desnoods daar in Den Dolder even in de Albert Heijn had kunnen vragen om een berichtje door te geven.
Maar ja, dat is gepraat achteraf, en met de kennis die we nu hebben van het nare vervolg van haar fietstocht.![]()
Waarom zou ze moeten bellen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:28 schreef barthol het volgende:
Maar ja, dat is gepraat achteraf, en met de kennis die we nu hebben van het nare vervolg van haar fietstocht.![]()
Ja, maar ze is nog niet gevonden. Bedenk ook dat vanaf de weg tot begin fietspad spoorlaan zón 900 meter is, pak aan beide zijde een strook van 300 meter (tot over hobbemalaan dus) , dan heb je het over ruim een half miljoen vierkante meters dus met 150 man kam je dan pp 3500 vierkante meter uit, das best veel als je dat grondig wilt aanpakken. En dan hebben we enkel over de directe omgeving....quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:24 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Alles in de buurt van de stalletjes is echt wel met speurhonden overhoop gehaald. En ze kunnen met die stokken onregelmatigheden in de bodem voelen he. Als de bodem ineens een andere structuur heeft betekent dat dat die aarde nieuw is omgewoeld.zuigen![]()
Daar mogen ze niet weg, deze worden uitgezet blijkbaar?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We gaan een beetje offtopic maar tuurlijk is ongeveer 80procent van de vluchtelingen gewoon opzoek naar een nieuw bestaan![]()
Het was een Iphone 5s die hebben niet bepaald een denderende accu, als zij onderweg haar telefoon voor muziek, navigatie en fotos heeft gebruikt dan is die zo leeg op die route..quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:30 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ik vraag me elke keer af of die mobiel echt toevallig leeg was, of dat iemand de mobiel onklaar heeft gemaakt op het moment dat het signaal wegviel.![]()
Ik kom van het platte land en soms om van het ene dorp naar het andere dorp te geraken moest je zelfs door de weilanden op paadjes met van die koeien roosters...maar nooit alleen dat werd er met de paplepel ingegooit..altijd in een groep altijd op elkaar wachten s avondsquote:Op maandag 9 oktober 2017 02:27 schreef Maktub het volgende:
[..]
Als je op het platte land in meer bosrijke gebieden woont gebeurt dat wel vaker ken genoeg mensen die dat wel doen soms.
Vaak was er ook een van de ouders die je met de auto in het weekend naar de *disco/kroeg/bar* bracht en een andere ouder die je weer ophaalde.... en altijd zeggen waar je bent...
En zo heb ik me nichtje geleerd met dat vele internet daten , dat ze altijd het kenteken van de auto van degene die ze ontmoet, als deze een auto heeft natuurlijk, door appt ..al is het midden in de nacht..
Als ze bij een vrij onbekend iemand in de auto stapt..appt ze dat kenteken..![]()
Gewoon even aan het thuisfront doorgeven “m’n mobiel is leeg, daarom niet bereikbaar, maar ben nu in Den Dolder”quote:Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
Ze hebben nog maar een fractie van het gebied langs haar route waar ze verdwenen kan zijn uitgekamt. Het is inderdaad een heel erg groot gebied dat je niet zomaar even in een weekje uitkamt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:30 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nog niet gevonden. Bedenk ook dat vanaf de weg tot begin fietspad spoorlaan zón 900 meter is, pak aan beide zijde een strook van 300 meter (tot over hobbemalaan dus) , dan heb je het over ruim een half miljoen vierkante meters dus met 150 man kam je dan pp 3500 vierkante meter uit, das best veel als je dat grondig wilt aanpakken. En dan hebben we enkel over de directe omgeving....![]()
Maar was de batterij leeg op dat moment of is de mobiel onklaar gemaakt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:33 schreef Maktub het volgende:
[..]
Het was een Iphone 5s die hebben niet bepaald een denderende accu, als zij onderweg haar telefoon voor muziek, navigatie en fotos heeft gebruikt dan is die zo leeg op die route..
Men kan zien waar de mobiel uitging, dus zou ik haar daar zoeken.![]()
Ik kom ook van het platteland en ga soms ook in de avond met slecht weer en nabij het bos fietsen. Maar het verschilt echt per persoon en voor Anne was het kennelijk heel normaal.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik kom van het platte land en soms om van het ene dorp naar het andere dorp te geraken moest je zelfs door de weilanden op paadjes met van die koeien roosters...maar nooit alleen dat werd er met de paplepel ingegooit..altijd in een groep altijd op elkaar wachten s avonds
Vaak was er ook een van de ouders die je met de auto in het weekend naar de *disco/kroeg/bar* bracht en een andere ouder die je weer ophaalde.... en altijd zeggen waar je bent...
En zo heb ik me nichtje geleerd met dat vele internet daten , dat ze altijd het kenteken van de auto van degene die ze ontmoet, als deze een auto heeft natuurlijk, door appt ..al is het midden in de nacht..
Als ze bij een vrij onbekend iemand in de auto stapt..appt ze dat kenteken..![]()
Dat kunnen ze niet zien en is niet bekend of de telefoon leeg was of bewust is uitgezet. Ben het met je eens dat waar ze haar signaal verloor ook een gebied van interesse is daar werken ze nu ook langzaam naartoe, want bij spoorlaan waar ze nu bezig zijn zit ook een belangrijk gebied omdat het verder in dat pad ligt waar de jas is gevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:35 schreef Fidji het volgende:
[..]
Maar was de batterij leeg op dat moment of is de mobiel onklaar gemaakt.
Men kan zien waar de mobiel uitging, dus zou ik haar daar zoeken.![]()
Ja, maar dan heb je het ook al over 900 meter met een lichaam slepen. Tja, dat is nog net binnen de grenzen van wat mogelijk is I guess. Er worden nog geen bewoonde straten overgestoken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:30 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nog niet gevonden. Bedenk ook dat vanaf de weg tot begin fietspad spoorlaan zón 900 meter is, pak aan beide zijde een strook van 300 meter (tot over hobbemalaan dus) , dan heb je het over ruim een half miljoen vierkante meters dus met 150 man kam je dan pp 3500 vierkante meter uit, das best veel als je dat grondig wilt aanpakken. En dan hebben we enkel over de directe omgeving....
Maar anyhow, wanneer is haar jas gevonden? Dinsdag ofzo was het niet? Dan zijn ze toch al die tijd daar al bezig, ook nu zijn daar nog steeds mensen aan het zoeken. Alleen de echt grote groepen zoeken verderop. Maar er blijft gezocht worden in dat stuk bos. Ook veel wandelaars daar en mensen uit de buurt die hond daar expres uitlaten.![]()
Met wat er nu bekend is vind ik het meest voor de hand liggende dat ze van het pad is afgedwongen de bossen in naast het pad. Jas was dinsdag gevonden en ze zijn er inderdaad al een tijd bezig. Die tas vonden ze ook pas een dag later op 150 meter afstand van die vijver waar ze al een dag in en rondom aan het zoeken waren of zo dus het laat wel zien hoe moeilijk het zoeken soms kan zijn en hoeveel tijd het kost.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:39 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het ook al over 900 meter met een lichaam slepen. Tja, dat is nog net binnen de grenzen van wat mogelijk is I guess. Er worden nog geen bewoonde straten overgestoken.
Maar anyhow, wanneer is haar jas gevonden? Dinsdag ofzo was het niet? Dan zijn ze toch al die tijd daar al bezig, ook nu zijn daar nog steeds mensen aan het zoeken. Alleen de echt grote groepen zoeken verderop. Maar er blijft gezocht worden in dat stuk bos. Ook veel wandelaars daar en mensen uit de buurt die hond daar expres uitlaten.![]()
Ja, die tas blijft echt vreemd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:41 schreef Maktub het volgende:
[..]
Met wat er nu bekend is vind ik het meest voor de hand liggende dat ze van het pad is afgedwongen de bossen in naast het pad. Jas was dinsdag gevonden en ze zijn er inderdaad al een tijd bezig. Die tas vonden ze ook pas een dag later op 150 meter afstand van die vijver waar ze al een dag in en rondom aan het zoeken waren of zo dus het laat wel zien hoe moeilijk het zoeken soms kan zijn en hoeveel tijd het kost.![]()
Waarom vreemd? Ik vind het niet vreemd, zoekacties zoals deze gaan vaak centimeter voor centimeter, ook met oog op bewijs materiaal veilig stellen. Als je dan een gebied van een paar honderd vierkante meter of paar vierkante kilometer moet uitkammen dan ben je wel even een tijdje bezig zelfs met een paar dozijn aan manschappen.quote:![]()
''De selfie in de regen is volgens hem het laatste levensteken. Sinds kwart voor acht 's avonds zijn WhatsApp-berichten van Fidder niet meer op haar telefoon aangekomen (slechts één vinkje), wat waarschijnlijk betekent dat haar telefoon uit stond of leeg was.''quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:39 schreef Maktub het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet zien en is niet bekend of de telefoon leeg was of bewust is uitgezet. Ben het met je eens dat waar ze haar signaal verloor ook een gebied van interesse is daar werken ze nu ook langzaam naartoe, want bij spoorlaan waar ze nu bezig zijn zit ook een belangrijk gebied omdat het verder in dat pad ligt waar de jas is gevonden.
https://www.ad.nl/utrecht(...)erdwijning~ac8eca1b/
''Ze fietste de route afgelopen vrijdag tussen ongeveer 19.00 en 20.30 uur. Na een aantal telefonische berichten is er na 19.06 uur niets meer van haar gehoord. ,,Het laatste signaal dat we van haar telefoon hebben ontvangen is van iets voor 19.30 uur, ten zuidwesten van Soest.”
https://nieuws.nl/algemee(...)-fietste-anwb-route/![]()
Idd alleen gaat een iphone 5s ook snel leeg als je hem voor zaken als fotos en navigatie onderweg gebruikt en het was ook aan het einde van de dag. Dus het is heel voor de hand liggend dat het toestel simpelweg leeg was. Al kan het zijn dat iemand hem heeft uitgezet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:44 schreef Fidji het volgende:
[..]
''De selfie in de regen is volgens hem het laatste levensteken. Sinds kwart voor acht 's avonds zijn WhatsApp-berichten van Fidder niet meer op haar telefoon aangekomen (slechts één vinkje), wat waarschijnlijk betekent dat haar telefoon uit stond of leeg was.''
https://www.ad.nl/utrecht(...)erdwijning~ac8eca1b/
''Ze fietste de route afgelopen vrijdag tussen ongeveer 19.00 en 20.30 uur. Na een aantal telefonische berichten is er na 19.06 uur niets meer van haar gehoord. ,,Het laatste signaal dat we van haar telefoon hebben ontvangen is van iets voor 19.30 uur, ten zuidwesten van Soest.”
https://nieuws.nl/algemee(...)-fietste-anwb-route/![]()
Een paar honderd vierkante meter en een paar vierkante kilometer is wel een onwijs verschil in grootte. Maarja, het zal inderdaad dan wel veel tijd kosten. Snap het wel als je niet alleen bent gefocust op een lichaam vinden, maar op elk spoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:44 schreef Maktub het volgende:
[..]
Waarom vreemd? Ik vind het niet vreemd, zoekacties zoals deze gaan vaak centimeter voor centimeter, ook met oog op bewijs materiaal veilig stellen. Als je dan een gebied van een paar honderd vierkante meter of paar vierkante kilometer moet uitkammen dan ben je wel even een tijdje bezig zelfs met een paar dozijn aan manschappen.![]()
Zou toch heel erg zijn dat een lege batterij / het niet opladen ervan nog wel eens de oorzaak zou kunnen zijn dat er zolang gezocht moet worden, of nog erger...quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:48 schreef Maktub het volgende:
[..]
Idd alleen gaat een iphone 5s ook snel leeg als je hem voor zaken als fotos en navigatie onderweg gebruikt en het was ook aan het einde van de dag. Dus het is heel voor de hand liggend dat het toestel simpelweg leeg was. Al kan het zijn dat iemand hem heeft uitgezet.![]()
Alle gebieden bij elkaar langs haar route waar ze eventueel verdwenen kan zijn is wel een paar vierkante kilometer denk ik. Die route langs waar haar iets overkomen kan zijn is ook een paar kilometer van het verlies van haar signaal naar haar jas toe.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:50 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Een paar honderd vierkante meter en een paar vierkante kilometer is wel een onwijs verschil in grootte. Maarja, het zal inderdaad dan wel veel tijd kosten. Snap het wel als je niet alleen bent gefocust op een lichaam vinden, maar op elk spoor.![]()
Ik vermoed dat dit bewust is gedaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:48 schreef Maktub het volgende:
[..]
Idd alleen gaat een iphone 5s ook snel leeg als je hem voor zaken als fotos en navigatie onderweg gebruikt en het was ook aan het einde van de dag. Dus het is heel voor de hand liggend dat het toestel simpelweg leeg was. Al kan het zijn dat iemand hem heeft uitgezet.
Waarom bij deze vermissing ging die Iphone leeg?
Anders had ze misschien nog om hulp kunnen roepen bv.
Zou heel erg zijn als de batterij leeg was nml. in dit geval helemaal.
Wat erg die gedachte alleen al.
![]()
Ik vond net dat het panbos bijvoorbeeld ongeveer 127 hectare is ja. Dat is 12,7 miljoen vierkante meter... Soestduinen zal wel ongeveer hetzelfde verhaal zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:52 schreef Maktub het volgende:
[..]
Alle gebieden bij elkaar langs haar route waar ze eventueel verdwenen kan zijn is wel een paar vierkante kilometer denk ik. Die route langs waar haar iets overkomen kan zijn is ook een paar kilometer van het verlies van haar signaal naar haar jas toe.![]()
De pech...quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:52 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bewust is gedaan.
![]()
Die jas is hooguit 4 of 5 meter naast het fietspad van de route aangetroffen. En op de plaats waar het andere bospad het fietspad kruiste. Van het fietspad afweek. Aangetroffen bij die beukenboom.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:41 schreef Maktub het volgende:
[..]
Met wat er nu bekend is vind ik het meest voor de hand liggende dat ze van het pad is afgedwongen de bossen in naast het pad. Jas was dinsdag gevonden en ze zijn er inderdaad al een tijd bezig. Die tas vonden ze ook pas een dag later op 150 meter afstand van die vijver waar ze al een dag in en rondom aan het zoeken waren of zo dus het laat wel zien hoe moeilijk het zoeken soms kan zijn en hoeveel tijd het kost.Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
Haar telefoon is nog steeds zoek, het kan zijn dat de dader die bewust uitgezet heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:52 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bewust is gedaan.
Maar het is voor mij ook heel erg logisch en plausibel dat aan het einde van de dag en als ze de navigatie voor een paar uur fietsen heeft gebruikt en fotos onderweg te maken de telefoon gewoon leeg is.
Ik heb dat zelf ook vaak dat aan het einde van de middag een van m'n toestellen leeg of bijna leeg is.![]()
Nu er grondig is gezocht bij de jas, wetende dat hij is gevonden vlakbij het begin van het pad / de drukke weg, lijkt het er toch meer en meer op voor mij dat hij toch daar is weggegooid ipv dat ze daar is aangevallen en de jas is vrijgekomen met een worsteling.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:54 schreef barthol het volgende:
[..]
Die jas is hooguit 4 of 5 meter naast het fietspad van de route aangetroffen. En op de plaats waar het andere bospad het fietspad kruiste. Van het fietspad afweek. Aangetroffen bij die beukenboom.![]()
Maar zij is vermist, dus dan denk je anders toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:56 schreef Maktub het volgende:
[..]
Haar telefoon is nog steeds zoek, het kan zijn dat de dader die bewust uitgezet heeft.
Maar het is voor mij ook heel erg logisch en plausibel dat aan het einde van de dag en als ze de navigatie voor een paar uur fietsen heeft gebruikt en fotos onderweg te maken de telefoon gewoon leeg is.
Ik heb dat zelf ook vaak dat aan het einde van de middag een van m'n toestellen leeg of bijna leeg is.
Waarom toevallig net nu!
|Had die mobiel het nog 30 minuten wel gedaan bv dan had ze nog kunnen bellen met iemand bv![]()
Inderdaad mensen verkijken zich echt snel op de grote van die gebieden. Dat bosrijke gebied met veel dichte begroeiing is ook een van de meest ongunstige plaatsen om te gaan zoeken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:54 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ik vond net dat het panbos bijvoorbeeld ongeveer 127 hectare is ja. Dat is 12,7 miljoen vierkante meter... Soestduinen zal wel ongeveer hetzelfde verhaal zijn.![]()
Misschien heb ik het mis, maar ik heb altijd begrepen dat een mobiel nog steeds signalen stuurt als hij is uitgezet. Pas als je de batterij eruit haalt stopt dat.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
De zoektocht is al lang bezig geweestquote:Op maandag 9 oktober 2017 02:58 schreef Maktub het volgende:
[..]
Inderdaad mensen verkijken zich echt snel op de grote van die gebieden. Dat bosrijke gebied met veel dichte begroeiing is ook een van de meest ongunstige plaatsen om te gaan zoeken.I will do what i must !!![]()
Men zoekt nu in huis ter heide en ze verloor haar signaal nabij den dolder.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:56 schreef Fidji het volgende:
Men zoekt nu in West Soest, en waar de mobiel geen ontvangst meer had was dus in Zuid Soest?![]()
Of de jas zat nog op de fiets en is van de fiets gewaait.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:57 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Nu er grondig is gezocht bij de jas, wetende dat hij is gevonden vlakbij het begin van het pad / de drukke weg, lijkt het er toch meer en meer op voor mij dat hij toch daar is weggegooid ipv dat ze daar is aangevallen en de jas is vrijgekomen met een worsteling.![]()
Als de telefoon uitstaat straalt die geen zendmasten meer aan. En zelfs als Apple een backdoor in hun Iphones hebben ingebouwd omdat je de accu er niet zomaar uit kan halen dan nog komt de Nederlandse politie daar niet zomaar bij en krijgt daar niet zomaar toegang tot. Ze konden ook niet eens in haar apple account en google account komen wat ik er van las.quote:Op maandag 9 oktober 2017 03:00 schreef Jane het volgende:
Misschien heb ik het mis, maar ik heb altijd begrepen dat een mobiel nog steeds signalen stuurt als hij is uitgezet. Pas als je de batterij eruit haalt stopt dat.![]()
Ga ik even naar de fiets, ik vind het niet aannemelijk dat het in die vijver gooien (onzichtbaar maken) van die fiets als dwaalspoor bedoeld is geweest. Een dwaalspoor wordt niet onzichtbaar gemaakt. En ga er vanuit dat Anne met jas en fiets en tas wel Huis ter Heide of een punt in de direkte omgeving ervan heeft bereikt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:57 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Nu er grondig is gezocht bij de jas, wetende dat hij is gevonden vlakbij het begin van het pad / de drukke weg, lijkt het er toch meer en meer op voor mij dat hij toch daar is weggegooid ipv dat ze daar is aangevallen en de jas is vrijgekomen met een worsteling.Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
@ Boon . ja ik heb mijn best gedaan en gelukkig was er een mod online snachts om 05.00 die jou postings heeft verwijdert! en niet alleen die van jou maar maar meer ontzettende bagger die s'nachts hier werd gepost.
Fijn te zien dat een wakkere Fod Mod op mijn attentie signaal heeft gereageerd.
Take Care![]()
Ik vind het niet zo'n hele domme vraag alleen moet dat wel prive blijven en bij de Politie die misschien daar ook onderzoek naar doet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:24 schreef Vance het volgende:
[..]
Ik heb deze post van je net gerapporteerd!
het is te erg voor woorden! het zal je vriendin/kind/of wat dan ook zijn die vermist is en de vooruitzichten niet goed zijn en dan komt er online zo iemand als jou die het geen donder aangaat maar wel even alles wil weten over haar sociale leven.... Omdat het jou wel handig lijkt..
pfff
Persoonlijk vind ik het ook erg stilletjes rond haar familie en vriendenkring alsof er niets gezegd mag worden of kan wegens het onderzoek.
Je kan zoveel speculaties erop los laten dat alles mogelijk is dat zelfs een familie lid of een ex vriendje dit heeft beraamd of in het geheime een Tinderdate die uit de hand is gelopen.
Ver gezocht maar toch kan alles zolang er geen aanknoop punten zijn is alles mogelijk.![]()
Haar prive leven gaat jullie geen ene donder aan!quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:31 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n hele domme vraag alleen moet dat wel prive blijven en bij de Politie die misschien daar ook onderzoek naar doet.
Persoonlijk vind ik het ook erg stilletjes rond haar familie en vriendenkring alsof er niets gezegd mag worden of kan wegens het onderzoek.
Je kan zoveel speculaties erop laten dat alles mogelijk is dat zelfs een familie lid of een ex vriendje dit heeft beraamd of in het geheime een Tinderdate die uit de hand is gelopen.
Ver gezocht maar toch kan alles zolang er geen aanknoop punten zijn is alles mogelijk.![]()
Dat zeg ik net in mijn post dat het prive moet blijven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:32 schreef Vance het volgende:
[..]
Haar prive leven gaat jullie geen ene donder aan!
niet meteen boos worden he ?![]()
Er zijn gelukkig al een hele hoop reacties verwijderd door de mod die gelukkig om 05.00 wakker was en reageerde op mijn attentie signaal want dit nacht gebagger gaat echt nergens meer over. Het is bovendien erg kwetsend voor Anne en iedereen in haar vrienden/familie/kenissenkring.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:34 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net in mijn post dat het prive moet blijven.
niet meteen boos worden he ?
Anyway ik stop .. gaan jullie maar lekker door maar zoek dan een of ander facebook groepje op wat niet gelijk als hit 1 op google staat.
Doeg.![]()
Sorry ik ben eigenlijk 1 uurtje wakker dus ik zal die posts wel niet gelezen hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:40 schreef Vance het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig al een hele hoop reacties verwijderd door de mod die gelukkig om 05.00 wakker was en reageerde op mijn attentie signaal want dit nacht gebagger gaat echt nergens meer over. Het is bovendien erg kwetsend voor Anne en iedereen in haar vrienden/familie/kenissenkring.
Anyway ik stop .. gaan jullie maar lekker door maar zoek dan een of ander facebook groepje op wat niet gelijk als hit 1 op google staat.
Doeg.
En verder heb ik hier niet veel gepost dus ik zal wel weer niks gemist hebben.![]()
mensen die geloven in een lege batterij na een verdwijning
geniaal
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Niet bevestigd dat de telefoon leeg was of uitgezet, dan moeten ze eerst de telefoon vinden om dat te kunnen bevestigen als dat dan nog mogelijk is met inlog en uitlog gegevens.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen die geloven in een lege batterij na een verdwijning
geniaal
Hij kan ook kapot zijn getrapt op de grond..
Maar zelf geloof ik niet dat de telefoon vanzelf is uit gegaan maar uitgezet of kapot getrapt op de plek van het laatste signaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door edje5555 op 09-10-2017 05:58:07 ]![]()
Daar zullen de opsporingsdiensten zeker naar kijken. Het lijkt me niet de bedoeling dat je dat zelf gaat uitpluizen en online gaat zetten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ook kan het handig zijn als we meer weten over haar sociale leven vrienden kring ect![]()
daarvoor kunnen we terecht op de fb van de vriend van Anne, wat daar allemaal staat....quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:52 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daar zullen de opsporingsdiensten zeker naar kijken. Het lijkt me niet de bedoeling dat je dat zelf gaat uitpluizen en online gaat zetten.![]()
Dan zouden daar toch gewoon sporen van zijn gevondenquote:Op maandag 9 oktober 2017 05:50 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Niet bevestigd dat de telefoon leeg was of uitgezet, dan moeten ze eerst de telefoon vinden om dat te kunnen bevestigen das dat dan nog mogelijk is met inlog en uitlog gegevens.
Maar zelf geloof ik niet dat de telefoon vanzelf is uit gegaan maar uitgezet of kapot getrapt op de plek van het laatste signaal.
wat denk je nou dat een crimineel als eerste tegenwoordig doet bij zo een activiteit?
JAAAAAAAAAAAA de telefoon uitzetten zodat hij niet getraceerd kan worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
kapot getrapt lijkt mij nietquote:Op maandag 9 oktober 2017 05:50 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Niet bevestigd dat de telefoon leeg was of uitgezet, dan moeten ze eerst de telefoon vinden om dat te kunnen bevestigen das dat dan nog mogelijk is met inlog en uitlog gegevens.
Maar zelf geloof ik niet dat de telefoon vanzelf is uit gegaan maar uitgezet of kapot getrapt op de plek van het laatste signaal.![]()
Beter gaat ze die psychische inrichting is nader onderzoeken, ik las ook ergens dat er laatst op die locatie van de gevonden spullen iemand zelfmoord had gepleegd....
Ik heb geen idee wat daar staat. Ik denk dat je jezelf moet afvragen of het gepast is om in iemands privé te gaan zoeken en de familie en vrienden erbij te betrekken. Hoe zou je zelf reageren als jij die familie was en je ziet op internet dat je naam wordt genoemd?quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarvoor kunnen we terecht op de fb van de vriend van Anne, wat daar allemaal staat....![]()
Niet als je hem gewoon uitschakeld dan zijn er geen sporen te vinden en neemt de dader de telefoon me en hem ergens later dumpt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dan zouden daar toch gewoon sporen van zijn gevonden
wat denk je nou dat een crimineel als eerste tegenwoordig doet bij zo een activiteit?
JAAAAAAAAAAAA de telefoon uitzetten zodat hij niet getraceerd kan worden
Ik verwacht dat ze bij de plek tussen de het laatste signaal van de telefoon richting de jas misschien de telefoon kunnen vinden en misschien ook anne.
Dat is het meest logische plek om toe te slaan en de dader dumpt op de vlucht route haar spullen zoals haar jas die misschien van haar fiets is gevallen onder het rijden en later de fiets dumpt in de vijver en de tas in het noordelijk stukje park.
Alleen zou het beter zijn geweest als we wisten of haar reflector en achterlicht nog heel was toen ze aan de fietstocht begon. was dit het geval dan kunnen door de worsteling deze stukjes reflector of het achterlicht nog ergen langs een weg of fietspad liggen.
Dan zou de zoekactie starten van laatste selfie tot aan de jas, en ik ben van mening dat het daar gebeurt moet zijn.
Maar het is een behoorlijk groot gebied dus waarom men het leger nog niet heeft ingezet om vanaf daar al naar aanwijzingen te gaan zoeken is mij een raadsel (Weer een blunder van Justitie en Politie zou P. de Vries zeggen)
[ Bericht 5% gewijzigd door edje5555 op 09-10-2017 06:27:07 ]![]()
daar verschillen de waarden en normenquote:Op maandag 9 oktober 2017 06:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar staat. Ik denk dat je jezelf moet afvragen of het gepast is om in iemands privé te gaan zoeken en de familie en vrienden erbij te betrekken. Hoe zou je zelf reageren als jij die familie was en je ziet op internet dat je naam wordt genoemd?![]()
Over die jas, die van de fiets ziu zijn kunnen gevallen.
Er was toch meer kleding gevonden? Lag dat bij de jas?![]()
Dat is gezegd maar welke kleding weet ik niet dan alleen een jas waavan ik enkel weet en bevestigd is dat deze ook van Anne was.quote:Op maandag 9 oktober 2017 06:34 schreef Marrije het volgende:
Over die jas, die van de fiets ziu zijn kunnen gevallen.
Er was toch meer kleding gevonden? Lag dat bij de jas?![]()
Hopelijk worden er morgen meer details en aanwijzingen in Opsporing Verzocht gedeeld. Anders kan het nog wel eens lang duren. Het is wel duidelijk dat er geen lichaam rondom de spullen van Anne ligt.
Het wordt aannemelijker dat er iets in het noorden van dat bos heeft plaatsgevonden.
Alles is er nu wel over geschreven.
De nutteloze speculaties, ook op FOK!, worden meer en meer, ook in detail, op aannames, complottheorieën etc. zonder aantoonbare aanknopingspunten en vaak geredeneerd vanuit eigen paradigma.
Aangezien de jas maar tientallen meters naast het fietspakje (Spoorlaan) tegen een boom lag, en gezien het feit dat je niet makkelijk met een lichaam gaat slepen, is het zeer aannemelijk dat er iets veel noordelijker heeft plaatsgevonden. Het is een groot gebied, zoek maar eens op Google Earth.
Hopen op een gouden tip, zoals dat ook bij de Heineken ontvoering ging, of toevallige vondst.
Voor deze familie is dit ondraaglijk en zeer verdrietig.
[ Bericht 6% gewijzigd door Landgeld op 09-10-2017 07:03:26 ]Love is in the air!![]()
Die post waarop je reageerde dat je het zou gaan rapporteren staat er anders nog gewoon hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:30 schreef Vance het volgende:
@ Boon . ja ik heb mijn best gedaan en gelukkig was er een mod online snachts om 05.00 die jou postings heeft verwijdert! en niet alleen die van jou maar maar meer ontzettende bagger die s'nachts hier werd gepost.
Fijn te zien dat een wakkere Fod Mod op mijn attentie signaal heeft gereageerd.
Take CareRadical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Je kan mensen natuurlijk niks kwalijk nemen als er gespeculeerd wordt en als er geen verdere info bekent is of gevonden dan gaat de fantasie op de loop.quote:Op maandag 9 oktober 2017 06:52 schreef Landgeld het volgende:
Hopelijk worden er morgen meer details en aanwijzingen in Opsporing Verzocht gedeeld. Anders kan het nog wel eens lang duren. Het is wel duidelijk dat er geen lichaam rondom de spullen van Anne ligt.
Het wordt aannemelijker dat er iets in het noorden van dat bos heeft plaatsgevonden.
Alles is er nu wel over geschreven.
De nutteloze speculaties, ook op FOK!, worden meer en meer, ook in detail, op aannames, complottheorieën etc. zonder aantoonbare aanknopingspunten en vaak geredeneerd vanuit eigen paradigma.
Aangezien de jas maar tientallen meters naast het fietspakje (Spoorlaan) tegen een boom lag, en gezien het feit dat je niet makkelijk met een lichaam gaat slepen, is het zeer aannemelijk dat er iets veel noordelijker heeft plaatsgevonden. Het is een groot gebied, zoek maar eens op Google Earth.
Hopen op een gouden tip, zoals dat ook bij de Heineken ontvoering ging, of toevallige vondst.
Voor deze familie is dit ondraaglijk en zeer verdrietig.
Zolang het maar binnen de beperken blijft en niet dat er geroepen gaat worden dat de marsmannetjes of aliens er achter zitten of kwetsende dingen en ruzie onderling uitbreekt dan kan je zoiets verwachten op het digitale medium.![]()
Paar dagen geleden al trok ik de hele fietstocht in twijfel, vraag voor mij blijft of Anne ergens op beeld staat tijdens haar fietstocht. Omdat men fixeert op haar digitale route en men inmiddels wel weet op welk moment zij waar geweest moet zijn, lijkt het me niet zo moeilijk beelden te bekijken op momenten dat zij gepasseerd moet zijn. Ik heb na tien dagen nog geen enkel beeld gezien, noch betrouwbare getuige gehoord. Iemand wel?Bij elke vraag verzin ik in plaats van een antwoord, met gemak twintig nieuwe vragen.![]()
Is er ergens bekend welke percelen nu uitgekamd zijn en welke niet? En wat zou het leger nu concreet kunnen betekenen? Hoe lang zou je nodig hebben voor een gebied van, zeg, 10 vierkante kilometer, een maand?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Goeie vraag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:26 schreef Andromache het volgende:
Is er ergens bekend welke percelen nu uitgekamd zijn en welke niet? En wat zou het leger nu concreet kunnen betekenen? Hoe lang zou je nodig hebben voor een gebied van, zeg, 10 vierkante kilometer, een maand?
Ik ken het gebied niet en heb ook totaal geen idee welke gebieden en hoe ver ze al zijn.![]()
Hebben we die ook al?quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Users die menen namens een onbekende familie mogen spreken zijn ook knetterirritant.![]()
Nee ze zijn er stil hier over maar kan dat diverse oorzaken hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:24 schreef Boskater het volgende:
Paar dagen geleden al trok ik de hele fietstocht in twijfel, vraag voor mij blijft of Anne ergens op beeld staat tijdens haar fietstocht. Omdat men fixeert op haar digitale route en men inmiddels wel weet op welk moment zij waar geweest moet zijn, lijkt het me niet zo moeilijk beelden te bekijken op momenten dat zij gepasseerd moet zijn. Ik heb na tien dagen nog geen enkel beeld gezien, noch betrouwbare getuige gehoord. Iemand wel?
A: Ze weten al meer en hebben al beelden of getuigen maar willen nog niets naar buiten brengen om geen argwaan te kweken naar de dader(s) (misschien mogelijk een familie lid/kennis of bekende ex vriendje etc etc)
B: Ze hebben nog totaal niks kunnen vinden op de beelden die ze hebben gekregen en hebben nog geen getuigen en bruikbare tips gekregen.
Dus wie zal het zeggen hoe het zit ?![]()
Op zich was niet verkeert om daar onderzoek naar te doen of er een reflectie zichtbaar was, alleen het menselijk brein gaat van lijntjes een beeld vormen wat het niet werkelijk is om het toch op iets te laten lijken wat herkenbaar is.quote:
Zou de foto nu van hoge kwaliteit zijn geweest dan had je in de ogen inderdaad reflecties kunnen zien van de omgeving of objecten waar ze in die richting keek. maar die reflecties op haar jas moah.. het had gekunt maar dzoiets zal de politie ook wel onderzocht hebben op deze foto's.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 09-10-2017 09:06:52 ]![]()
Anne fietste wel vaker van deze routes begreep ik. Dan neem ik aan dat ze ook wist hoelang de batterij van haar mobiel meeging. Persoonlijk zou ik dan óf de route uitprinten, wetende dat je mobiel het opgeeft tegen het einde, óf bijzonder zuinig zijn met de batterij die ik vooraf tot de max heb opgeladen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:56 schreef Maktub het volgende:
[..]
Haar telefoon is nog steeds zoek, het kan zijn dat de dader die bewust uitgezet heeft.
Ik heb dat zelf ook vaak dat aan het einde van de middag een van m'n toestellen leeg of bijna leeg is.
Maar dan ga ik er dus wel vanuit dat ze haar mobiel nodig had om de route te kunnen volgen.
Aannames, aannames, aannames.![]()
Ik vind het bijna onverteerbaar, dat arme vrouwtje, móet toch ergens in de buurt liggen, koud, zomaar achtergelaten, onteerd. Heel erg. Het zou fijn zijn voor familie en meelevend publiek als je het gevoel had dat er planmatig gebieden worden uitgekamd, desnoods in in grootte oplopende kringen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ik ken het gebied niet en heb ook totaal geen idee welke gebieden en hoe ver ze al zijn.
Bekendmaken wat hierin de stand van zaken is, heeft voor- en nadelen. Het kan rust brengen voor de politie om hun werk te doen en vertrouwen in de aanpak door de politie scheppen, maar het kan ook juist mensen aansporen om roekeloos met de hond ofzo te gaan struinen waarbij bewijsmateriaal vernietigd wordt.
Edit: hier in ieder geval beelden tussen de Amersfoortseweg, Duinweg
en Dennenweg. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670906/nieuws/1670906/
[ Bericht 3% gewijzigd door Andromache op 09-10-2017 07:54:16 ]== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Wat ik niet kan begrijpen waarom ze het leger nog niet hebben in gezet vanaf het punt waar de selfie is gemaakt tot aan de jas om te gaan zoeken naar aanwijzingen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind het bijna onverteerbaar, dat arme vrouwtje, móet toch ergens in de buurt liggen, koud, zomaar achtergelaten, onteerd. Heel erg. Het zou fijn zijn voor familie en meelevend publiek als je het gevoel had dat er planmatig gebieden worden uitgekamd, desnoods in in grootte oplopende kringen.
Bekendmaken wat hierin de stand van zaken is, heeft voor- en nadelen. Het kan rust brengen voor de politie om hun werk te doen en vertrouwen in de aanpak door de politie scheppen, maar het kan ook juist mensen aansporen om roekeloos met de hond ofzo te gaan struinen waarbij bewijsmateriaal vernietigd wordt.
Edit: hier in ieder geval beelden tussen de Amersfoortseweg, Duinweg
en Dennenweg. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670906/nieuws/1670906/
In dat gebied is de telefoon uitgevallen/uitgezet en het achterlicht en stukje van haar reflector ontbreekt en mocht deze nog heel zijn voor de aanvang van haar fietstocht kunnen deze stukjes langs deze route liggen.
Vinden ze eventueel de telefoon of stukjes van dat achterlicht of de reflector dan moet de zoekactie daar grondig worden uit gevoerd vanaf de selfie tot aan de jas.
Maarja groot gebied dus het leger had zich al aangeboden om mee te zoeken en Politie houd de boot af wat ik zeer dom en raar vind. (zoveelste blunder van Justitie en de Politie ?)
Zal mij niks verbazen.![]()
Misschien had ze wel een powerbank bij zich. Niemand die het weet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Anne fietste wel vaker van deze routes begreep ik. Dan neem ik aan dat ze ook wist hoelang de batterij van haar mobiel meeging. Persoonlijk zou ik dan óf de route uitprinten, wetende dat je mobiel het opgeeft tegen het einde, óf bijzonder zuinig zijn met de batterij die ik vooraf tot de max heb opgeladen.
Maar dan ga ik er dus wel vanuit dat ze haar mobiel nodig had om de route te kunnen volgen.
Aannames, aannames, aannames.Tap tap tap![]()
volgens mij is het geen standaard procedure dat het leger voor elke vermissing ingezet wordt... lijkt me dat er dan speciale aanleiding voor moet zijn. Mss hebben ze nog niet genoeg info.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:11 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Wat ik niet kan begrijpen waarom ze het leger nog niet hebben in gezet vanaf het punt waar de selfie is gemaakt tot aan de jas om te gaan zoeken naar aanwijzingen.
In dat gebied is de telefoon uitgevallen/uitgezet en het achterlicht en stukje van haar reflector ontbreekt en mocht deze nog heel zijn voor de aanvang van haar fietstocht kunnen deze stukjes langs deze route liggen.
Vinden ze eventueel de telefoon of stukjes van dat achterlicht of de reflector dan moet de zoekactie daar grondig worden uit gevoerd vanaf de selfie tot aan de jas.
Maarja groot gebied dus het leger had zich al aangeboden om mee te zoeken en Politie houd de boot af wat ik zeer dom en raar vind. (zoveelste blunder van Justitie en de Politie ?)
Zal mij niks verbazen.There are only 151 Pokémon.![]()
Op een deel van het terrein eromheen grazen koeien. Bij het Pluismeertje staat een vogelkijkhut.[1] Het gebied ligt aan een wandelroute vauit Lage Vuursche.[2]'s Winters is de ondiepe plas geliefd bij schaatsers![]()
Het is natuurlijk ook helemaal geen taak voor het leger.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
volgens mij is het geen standaard procedure dat het leger voor elke vermissing ingezet wordt... lijkt me dat er dan speciale aanleiding voor moet zijn. Mss hebben ze nog niet genoeg info.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Sorry maar... het leger inzetten voor een vermist persoon? Hoe erg het ook is, er wordt al met man en macht gezocht en het leger is kostbaar.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:11 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Wat ik niet kan begrijpen waarom ze het leger nog niet hebben in gezet vanaf het punt waar de selfie is gemaakt tot aan de jas om te gaan zoeken naar aanwijzingen.
Zal mij niks verbazen.![]()
maar als ze niets beters te doen hebben?quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook helemaal geen taak voor het leger.There are only 151 Pokémon.![]()
en leg eens uit waarom niet ? wat ziet een politie agent of een vrijwilligers oog meer dan een soldaat ?quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook helemaal geen taak voor het leger.
Alle extra mensen die zoeken zijn extra ogen om een stukje grond af te speuren, en ze krijgen ook eerst instructies waar op te letten en hoe te zoeken. bovendien heeft het leger metaal detectoren waarmee je dan ook meteen kan zoeken naar de telefoon die eventueel is begraven of onder de bladeren ligt.![]()
Waarom niet gelijk de luchtmacht?quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:26 schreef Marsenal het volgende:
Het leger gaat alsnog meewerken las ik zojuist.![]()
Het gaat er niet om of ze het kunnen, het gaat erom of het hun taak is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:25 schreef edje5555 het volgende:
[..]
en leg eens uit waarom niet ? wat ziet een politie agent of een vrijwilligers oog meer dan een soldaat ?
Alle extra mensen die zoeken zijn extra ogen om een stukje grond af te speuren, en ze krijgen ook eerst instructies waar op te letten en hoe te zoeken. bovendien heeft het leger metaal detectoren waarmee je dan ook meteen kan zoeken naar de telefoon die eventueel is begraven of onder de bladeren ligt.
En volgens de Grondwet is het dat niet:Fijn voor de familie als ze nu toch blijken bij te springen, maar het is geenszins logisch dat dat gebeurt.quote:Ten behoeve van de verdediging en ter bescherming van de belangen van het Koninkrijk, alsmede ten behoeve van de handhaving en de bevordering van de internationale rechtsorde, is er een krijgsmacht.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dus het leger ook maar niet inzetten dan als er een dijkje door breekt om zandzakken te vullen ?quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze het kunnen, het gaat erom of het hun taak is.
En volgens de Grondwet is het dat niet:
[..]
Fijn voor de familie als ze nu toch blijken bij te springen, maar het is geenszins logisch dat dat gebeurt.![]()
Beetje zonde van het geld om het leger in te zetten om een lijk te vinden, maar ja.
Dijkdoorbraken verhelpen is volgens die redenering overigens wél een taak van het leger.-nee-![]()
De Mobiele Eenheid is speciaal opgeleid om ook vermiste personen te zoeken. Die zie je ook wel eens bij andere vermissingen. De politie heeft zelf ook personeel dat gespecialiseerd is in tracking. Wel kan defensie helpen met kijken in de grond dmv speciale scan apparatuur, maar dan moet er wel een locatie met aanleiding zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:25 schreef edje5555 het volgende:
[..]
en leg eens uit waarom niet ? wat ziet een politie agent of een vrijwilligers oog meer dan een soldaat ?
Alle extra mensen die zoeken zijn extra ogen om een stukje grond af te speuren, en ze krijgen ook eerst instructies waar op te letten en hoe te zoeken. bovendien heeft het leger metaal detectoren waarmee je dan ook meteen kan zoeken naar de telefoon die eventueel is begraven of onder de bladeren ligt.![]()
Het lijkt me wel in het belang van het Koninkrijk en haar inwoners dat er geen halve provincie onderloopt. Dus ja, dat valt gewoon onder het takenpakket van Defensie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:35 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Dus het leger ook maar niet inzetten dan als er een dijkje door breekt om zandzakken te vullen ?
Het belang in deze zaak is slechts individueel.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
klinkt ook wel logische als je het zo bekijkt maar goed het leger gaat nu meezoeken hoorde ik dus dan is het in ieder geval weer extra ogen die zoeken met hopelijk aanwijzingen en resultaat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel in het belang van het Koninkrijk en haar inwoners dat er geen halve provincie onderloopt. Dus ja, dat valt gewoon onder het takenpakket van Defensie.
Het belang in deze zaak is slechts individueel.![]()
Ik denk echt dat haar foon is uitgezet. Een jonge verantwoordelijke vrouw die wel vaker lange fietstochten maakt zal dan toch zeker wel een powerbank meenemen.![]()
Die kans is wel groot en heeft de dader(s) tussen het maken van de selfie en laatste signaal van de telefoon toegeslagen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:41 schreef Truus1973 het volgende:
Ik denk echt dat haar foon is uitgezet. Een jonge verantwoordelijke vrouw die wel vaker lange fietstochten maakt zal dan toch zeker wel een powerbank meenemen.![]()
Nergens voor nodig als je een telefoon met een fatsoenlijke accu hebt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:41 schreef Truus1973 het volgende:
Ik kan me herinneren dat het leger ook kwam helpen met die massale file op de A1 langgeleden. Toen deelden ze drinken en dekens uit.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze het kunnen, het gaat erom of het hun taak is.
En volgens de Grondwet is het dat niet:
[..]
Fijn voor de familie als ze nu toch blijken bij te springen, maar het is geenszins logisch dat dat gebeurt.
Waarom dan niet helpen met een lastige zoektocht zoals deze? Ik heb liever dat ze dat doen dan politieagentje spelen in Verwegistan.![]()
En als ze een Duitse herder op haar bagagedrager had was ze nu niet vermistquote:Op maandag 9 oktober 2017 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nergens voor nodig als je een telefoon met een fatsoenlijke accu hebt.![]()
![]()
Als je een knooppunten route fietst, hoeft dat niet. Kwestie van wat nummertjes opschrijven. Doe ik ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:41 schreef Ouder1 het volgende:
Aannames, aannames, aannames.![]()
Dan maakt het nog geen verschil waarom de telefoon op dat punt is uitgegaan of uitgezet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nergens voor nodig als je een telefoon met een fatsoenlijke accu hebt.
Enigste verschil mocht de accu leeg zijn dan had ze waarschijnlijk een powerbank ter beschikking en gevolg is hierop dat de telefoon is uitgezet op het punt van het laatste geregistreerde signaal op haar route anders zou de telefoon niet door een lege accu zijn uit gevallen.![]()
Misschien, of ze wist hoe ze terug moest fietsen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:53 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Dan maakt het nog geen verschil waarom de telefoon op dat punt is uitgegaan of uitgezet.
Enigste verschil mocht de accu leeg zijn dan had ze waarschijnlijk een powerbank ter beschikking en gevolg is hierop dat de telefoon is uitgezet op het punt van het laatste geregistreerde signaal op haar route anders zou de telefoon niet door een lege accu zijn uit gevallen.
Voor iemand die vaker fietst met zulke afstanden.![]()
of op knooppunt even op bord kijken om volgende nummertje te selecterenquote:Op maandag 9 oktober 2017 08:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je een knooppunten route fietst, hoeft dat niet. Kwestie van wat nummertjes opschrijven. Doe ik ook.![]()
ze heeft een 5s, die heb ik ook en t klopt dat deze batterij t niet echt lang volhoud bij bijv navigatie en muziek afspelen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nergens voor nodig als je een telefoon met een fatsoenlijke accu hebt.![]()
en dan verdwenen zijn ? met een jas en kleding langs een fietspad en een fiets in de vijver en een tas in het noordelijk deel van dat parkje ?quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien, of ze wist hoe ze terug moest fietsen?
Voor iemand die vaker fietst met zulke afstanden.
Kan je rekenen ?
Reken er maar op dat de dader(s) haar gedwongen heeft om de telefoon uit te zetten of de dader(s) hebben deze telefoon uitgezet of kapot gemaakt.
ik geloof niet in pech en toevalligheden.![]()
Volgens mij heeft de dader de telefoon uitgezet en misschien wel heel ergens anders gedropt/helemaal niet gedropt of meegenomen.![]()
Wat jij wel en niet wilt is wat anders dan hoe het in het echt geregeld is natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het leger ook kwam helpen met die massale file op de A1 langgeleden. Toen deelden ze drinken en dekens uit.
Waarom dan niet helpen met een lastige zoektocht zoals deze? Ik heb liever dat ze dat doen dan politieagentje spelen in Verwegistan.![]()
Hoe kom je erbij dat ze hem heeft gebruikt voor navigatie en muziek afspelen? ze had toch geen oortjes in op die selfie?quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:58 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
ze heeft een 5s, die heb ik ook en t klopt dat deze batterij t niet echt lang volhoud bij bijv navigatie en muziek afspelen.![]()
De zoekresultaten op google zijn persoonlijk. Als je veel op Fok zit en er is daar iets over te vinden komt dat eerder naar boven dan iemand die Fok niet kent. Dus wil niet zeggen dat als naasten van haar gaan Googlen dit topic direct bovenaan staat (wellicht wel op Pagina 1).quote:Op maandag 9 oktober 2017 05:40 schreef Vance het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig al een hele hoop reacties verwijderd door de mod die gelukkig om 05.00 wakker was en reageerde op mijn attentie signaal want dit nacht gebagger gaat echt nergens meer over. Het is bovendien erg kwetsend voor Anne en iedereen in haar vrienden/familie/kenissenkring.
Doeg.
[on topic]
Wel apart dat zij, tijdens een code geel, voor de lol een rondje gaat fietsen.
Als je een doel: school/werk hebt dan zou dat nog kunnen in mijn ogen. Maar wie gaat er voor de lol tijdens een weer alarm een rondje fietsen...N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
dat is toch niet bekend?quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:58 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
ze heeft een 5s, die heb ik ook en t klopt dat deze batterij t niet echt lang volhoud bij bijv navigatie en muziek afspelen.
Verkeerde geedit![]()
dat is niet bekendquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze hem heeft gebruikt voor navigatie en muziek afspelen? ze had toch geen oortjes in op die selfie?![]()
fiets in vijver, kan goed haastklus zijn. maar in die 7 dagen heb je echt wel tijd om terug naar plaats delict te gaan, het lichaam in je busje te laden en wel goed te verstoppen.I wonder what it's all about![]()
Met het risco dat gesnapt word, met al die politie op de voet en mensen die extra allert zijn...quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:06 schreef Habbezak het volgende:
fiets in vijver, kan goed haastklus zijn. maar in die 7 dagen heb je echt wel tijd om terug naar plaats delict te gaan, het lichaam in je busje te laden en wel goed te verstoppen.![]()
Ik neem aan dat ze 's nachts het gebied ook in de gaten houden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:06 schreef Habbezak het volgende:
fiets in vijver, kan goed haastklus zijn. maar in die 7 dagen heb je echt wel tijd om terug naar plaats delict te gaan, het lichaam in je busje te laden en wel goed te verstoppen.![]()
Ik lees overal dat het zoekgebied aanvankelijk erg groot was. volgens mij zijn ze pas de laatste paar dagen aan het inzoomen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:07 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze 's nachts het gebied ook in de gaten houden.I wonder what it's all about![]()
er zal vast wel extra surveillance zijn denk in die buurtquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:09 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het zoekgebied aanvankelijk erg groot was. volgens mij zijn ze pas de laatste paar dagen aan het inzoomen.![]()
Sorry maar in dat gebied is gewoon echt alleen maar bos.quote:Op maandag 9 oktober 2017 02:23 schreef Fidji het volgende:
[..]
En niemand die ik ken, vrouwen en meiden, fietsen tegen de schemering aan langs een bos.
En er is niks rustgevender dan ff rustig door het bos fietsen. Ik fiets daar zelf regelmatig.
Je kan niet je hele leven in angst leven hoor. Je kan ook op een avond stappen in de stad vermoord worden. Dan hoeven ze alleen iets minder lang naar je lichaam te zoeken.![]()
Ik lees al even mee en post af en toe wat.quote:
Jouw posts zijn mij vaak een doorn in het oog. Veel oneliners en opvallend vaak respectloos over Anne en naar de familie toe. Als betrokkene kwetst mij dit. Ik wil dan ook echt dat je hiermee ophoudt.![]()
Jij bent betrokkene?quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Die staan niet bij ieder knooppunt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
of op knooppunt even op bord kijken om volgende nummertje te selecteren![]()
Je voelt je betrokken. Heb je al een zakje krentenbollen klaar?quote:Curiosity cultured the cat
Dat is het aller belangrijkste. Niet weten is het ergste. Hoe ze ook gevonden wordt, pas dan kan de familie beginnen aan hun verwerkingsproces.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:20 schreef KingRadler het volgende:
hoop dat ze ergens opduikt deze week.![]()
dat weet ik inderdaad niet, maar tis een gegeven dat ze snel leeg raken en dat ze dus derhalve best in bezit zal zijn geweest van een powerbankquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze hem heeft gebruikt voor navigatie en muziek afspelen? ze had toch geen oortjes in op die selfie?![]()
Trouwens over het kapotmaken van een iPhone.
Toevallig vorig jaar geprobeerd om een iPhone (6 weliswaar) te slopen voor een testje.
Met een hamertje waar je de autoruit mee inslaat lukt het je niet, heel hard op de grond gooien ook pas na een poging of 25. En dan was alleen het scherm kapot....![]()
Volgens mij had de telefoon een volle of vrij volle accu voordat ze vertrok, misschien nog voor vertrek even opgeladen. Want als je tijdens de fietstocht whats appt en selfies verstuurt, weet je dat je nog voldoende accu lading hebt (om niet de hele accu te ontladen, tijdens die tocht), anders stuur je geen foto's misschien alleen een kort whatsapp bericht o.i.d.![]()
Het enigste wat mij bezig houd is "Ze was een jonge vrouw van 25 met een groot verantwoordelijks gevoel"quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:12 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Sorry maar in dat gebied is gewoon echt alleen maar bos.
En er is niks rustgevender dan ff rustig door het bos fietsen. Ik fiets daar zelf regelmatig.
Je kan niet je hele leven in angst leven hoor. Je kan ook op een avond stappen in de stad vermoord worden. Dan hoeven ze alleen iets minder lang naar je lichaam te zoeken.
Nou ik begin hier aan erg te twijfelen of ze dat ook echt wel was om aan zo'n fietstocht te beginnen aan het einde van de middag met aangekondigd onweer op komst.
Na mijn logica als ik aan een fietstocht zou beginnen CQ auto ritjes voor het plezier zou ik het weer even checken en mijn accu van mijn telefoon of hij nog voldoende vol zit voor de gehele reisduur.
Je kon uitrekenen dat je niet voor het donker thuis zou aankomen en wetende dat vrouwen alleen lopend of fietsend een makkelijk doelwit bent voor creepy figuren en met name in een bosrijk gebied waar minder mensen lopen en fietsen tegen etenstijd dan in een stads gebied.
Dus zij is in mijn ogen een impulsief persoon en deed gewoon wat er in haar opkwam en voerde dat uit.
Maarja jonge meid 25jaar wil van het leven genieten dus genieten er ook van om een fietstocht te maken wat ze al vaker had gedaan volgens haar familie.
Triest dat het fout is afgelopen op deze manier.![]()
Wel heel kort door de bocht. Misschien zat er wel een nieuwe batterij in (ja dat kan met een iPhone). Dan is voor een tochtje van een paar uur een opgeladen batterij echt wel voldoende.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:23 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
dat weet ik inderdaad niet, maar tis een gegeven dat ze snel leeg raken en dat ze dus derhalve best in bezit zal zijn geweest van een powerbank![]()
Deelnemen aan het verkeer heeft een veel groter risico op een dodelijke afloop dan een stukje in het donker alleen fietsen hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:26 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Het enigste wat mij bezig houd is "Ze was een jonge vrouw van 25 met een groot verantwoordelijks gevoel"
Nou ik begin hier aan erg te twijfelen of ze dat ook echt wel was om aan zo'n fietstocht te beginnen aan het einde van de middag met aangekondigd onweer op komst.
Na mijn logica als ik aan een fietstocht zou beginnen CQ auto ritjes voor het plezier zou ik het weer even checken en mijn accu van mijn telefoon of hij nog voldoende vol zit voor de gehele reisduur.
Je kon uitrekenen dat je niet voor het donker thuis zou aankomen en wetende dat vrouwen alleen lopend of fietsend een makkelijk doelwit bent voor creepy figuren en met name in een bosrijk gebied waar minder mensen lopen en fietsen tegen etenstijd dan in een stads gebied.
Dus zij is in mijn ogen een impulsief persoon en deed gewoon wat er in haar opkwam en voerde dat uit.
Maarja jonge meid 25jaar wil van het leven genieten dus genieten er ook van om een fietstocht te maken wat ze al vaker had gedaan volgens haar familie.
Triest dat het fout is afgelopen op deze manier.
Is het dan ook onverantwoord om deel te nemen aan het verkeer? Risico's beperken waar je kunt toch, dus bij voorkeur alleen nog jezelf verplaatsen met het OV en via rustige routes naar bushaltes en dergelijke lopen.![]()
Jaaa want 99 van de 100 keer als ze een weer alarm afgeven is dat ook zo heftig hee pffoeeeeee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
De zoekresultaten op google zijn persoonlijk. Als je veel op Fok zit en er is daar iets over te vinden komt dat eerder naar boven dan iemand die Fok niet kent. Dus wil niet zeggen dat als naasten van haar gaan Googlen dit topic direct bovenaan staat (wellicht wel op Pagina 1).
[on topic]
Wel apart dat zij, tijdens een code geel, voor de lol een rondje gaat fietsen.
Als je een doel: school/werk hebt dan zou dat nog kunnen in mijn ogen. Maar wie gaat er voor de lol tijdens een weer alarm een rondje fietsen...
Man hou toch eens allemaal op met die discussie of het nu verstandig was om te gaan fietsen of niet.
Ze heeft het gedaan en is nu vermist... daar gaat het om.![]()
Mijn schoonmoeder liet 'm vallen en hij was dood.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:25 schreef Blue_note het volgende:
Trouwens over het kapotmaken van een iPhone.
Toevallig vorig jaar geprobeerd om een iPhone (6 weliswaar) te slopen voor een testje.
Met een hamertje waar je de autoruit mee inslaat lukt het je niet, heel hard op de grond gooien ook pas na een poging of 25. En dan was alleen het scherm kapot....Je raekt an de dinge geweun.![]()
Ja je kunt net pech hebben. Maar dood scherm =/ dode telefoon.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder liet 'm vallen en hij was dood.![]()
Er was helemaal geen weeralarm of code geel hoor. Iig niet voor provincie Utrecht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:32 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Jaaa want 99 van de 100 keer als ze een weer alarm afgeven is dat ook zo heftig hee pffoeeeeee.
Man hou toch eens allemaal op met die discussie of het nu verstandig was om te gaan fietsen of niet.
Ze heeft het gedaan en is nu vermist... daar gaat het om.![]()
Ja, precies. Je kunt net pech hebben, dus het zegt niets dat jij 'm 30 keer uit een rijdende wagen gooit zonder een krasje te krijgen. Bij wijze vanquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja je kunt net pech hebben. Maar dood scherm =/ dode telefoon.![]()
En de telefoon was helemaal dood.![]()
Elke ochtend verwacht ik dat ze gevonden is trouwens... En weer niet.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Van rtvutrecht.nlJe zou toch denken na zoveel dagen dat alle hulp welkom isquote:- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
Wel het leger maar niet de honden....![]()
Dat begrijp ik ook volkomen, maar waarom mijn gevoel en intuitie zegt dat er veel dingen niet kloppen zal dan maar uit het onderzoek en resultaten moeten komen als Anne gevonden is en er aanwijzingen zijn naar de dader(s) of als de dader(s) zijn gepakt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Deelnemen aan het verkeer heeft een veel groter risico op een dodelijke afloop dan een stukje in het donker alleen fietsen hoor.
Is het dan ook onverantwoord om deel te nemen aan het verkeer? Risico's beperken waar je kunt toch, dus bij voorkeur alleen nog jezelf verplaatsen met het OV en via rustige routes naar bushaltes en dergelijke lopen.
meer kan ik er ook niet van maken zonder kennis en nieuwe aanwijzingen.![]()
Ja, dat lijkt er inderdaad wel steeds meer op, ze heeft zich erop verkeken. Ik denk dat ze in de voorafgaande zomer maanden ook regelmatig met mooi weer die fietstochten heeft gemaakt. Op de 29e sept was het overdag mooi weer en had ze gewoon zin in nog een fietstocht, volgens mij heeft ze buienradar weersvoorspellingen niet gecheckt of vluchtig en dacht dan ben ik wel weer thuis in de vooravond. Inderdaad, jong en dan wil je genieten. Zeer triest hoe het fout is gelopen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:26 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Het enigste wat mij bezig houd is "Ze was een jonge vrouw van 25 met een groot verantwoordelijks gevoel"
Triest dat het fout is afgelopen op deze manier.![]()
Ik heb hem ook eens laten vallen, ongeveer 30 centimeter van de grond en toen een barst in het scherm...quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder liet 'm vallen en hij was dood.![]()
Uit een rijdende wagenquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:37 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, precies. Je kunt net pech hebben, dus het zegt niets dat jij 'm 30 keer uit een rijdende wagen gooit zonder een krasje te krijgen. Bij wijze van![]()
En de telefoon was helemaal dood.![]()
Elke ochtend verwacht ik dat ze gevonden is trouwens... En weer niet.?
Nouja, mijn punt was dat het niet zo hoeft te zijn dat die telefoon gesloopt is, maar ook gewoon leeg kan zijn of het water ingeflikkerd is.![]()
Iets met een ego en het krenken daarvan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Van rtvutrecht.nl
[..]
Je zou toch denken na zoveel dagen dat alle hulp welkom is
Maar dan is er nog gewoon signaal.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:39 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Ik heb hem ook eens laten vallen, ongeveer 30 centimeter van de grond en toen een barst in het scherm...![]()
Op basis van buienradar leek het er met een beetje geluk ook nog wel ten westen langs te kunnen trekken hoor. Neerslagkans was onder de 50%.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:39 schreef plant35 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt er inderdaad wel steeds meer op, ze heeft zich erop verkeken. Ik denk dat ze in de voorafgaande zomer maanden ook regelmatig met mooi weer die fietstochten heeft gemaakt. Op de 29e sept was het overdag mooi weer en had ze gewoon zin in nog een fietstocht, volgens mij heeft ze buienradar weersvoorspellingen niet gecheckt of vluchtig en dacht dan ben ik wel weer thuis in de vooravond. Inderdaad, jong en dan wil je genieten. Zeer triest hoe het fout is gelopen.![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:40 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar dan is er nog gewoon signaal.
Wat we je proberen te vertellen, is dat jouw post niet klopt.![]()
Ja.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)anne-faber~ab1f00b0/
Leger sluit aan en er wordt nu gezocht in de omgeving van vliegbasis Soesterberg.![]()
Onzin.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:43 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Dat klopt.
Wat we je proberen te vertellen, is dat jouw post niet klopt.
In jouw redenatie klopt jouw post net zo goed niet namelijk.![]()
Prima.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:46 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Onzin.
In jouw redenatie klopt jouw post net zo goed niet namelijk.
Kunnen we het weer over Anne hebben in plaats over hoe een iPhone het beste stuk kan gaan?![]()
Je bent geen helder licht he?quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:47 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Prima.
Kunnen we het weer over Anne hebben in plaats over hoe een iPhone het beste stuk kan gaan?
Als je nou eens naar de context zou kijken zou je snappen waarom het bericht daar stond.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 09:48:04 ]![]()
Hoop echt dat ze haar vinden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:45 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Ja.
Leger sluit aan en er wordt nu gezocht in de omgeving van vliegbasis Soesterberg.![]()
Leger sluit aan in zoektocht naar Anne Faber
De zoektocht naar de vermiste Anne Faber wordt uitgebreid met 75 medewerkers van Defensie. Zij sluiten aan bij de ME, agenten, vrienden, familie, het Rode Kruis en veteranen. Ook wordt de locatie verplaatst: er wordt nu gezocht in de omgeving van vliegbasis Soesterberg![]()
Eindelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:45 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Ja.
Daaruit kunnen we dus concluderen dat er inderdaad geen beelden meer van haar zijn sinds het laatste telefooncontact (?).quote:Defensie helpt mee met de zoektocht in de omgeving van vliegbasis Soesterberg.
En dat het zoeken rond Huis Ter Heide puur gebaseerd is op jas-fiets-tas?![]()
Sommige mensen boeit het gewoon niet zoveel of hun telefoon al dan niet uitvalt en even niet mobiel bereikbaar zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:41 schreef Truus1973 het volgende:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sommige mensen boeit het gewoon niet zoveel of hun telefoon al dan niet uitvalt en even niet mobiel bereikbaar zijn.
Dat is dezelfde redenatie als de vriend verdacht vinden omdat 'ie niet stante pede reageerde.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 09:52:26 ]![]()
Dat zijn mensen die alleen vanuit hun eigen bekrompen wereldbeeld kunnen denken en zich niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die anders denken en doen. Dat er mensen zijn die voor hun plezier grote stukken gaan fietsen op een omafiets. En die in alles wat niet voldoet aan hun wereldbeeld een samenzwering in zien. Trieste mensen zijn dat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:52 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
Dat is dezelfde redenatie als de vriend verdacht vinden omdat 'ie niet stante pede reageerde.For great justice!![]()
Ja stel je voor dat je het ego en imago van de Politie aantast, ze hadden al veel eerder het leger moeten laten mee zoeken en ook de speur honden die zijn aangeboden door verenigingen in de omgeving.quote:
Stel je voor dat zei eerder de zaak oplossen of wel Anne eerder vinden dan de Politie zelf.
Als je de series P. de Vries in het verleden ook hebt gezien maken ze redelijk veel blunders en fouten met zulke onderzoeken,
maar goed... laten we hopen dat ze het nu wel goed doen en alle kansen pakken die ze aangeboden krijgen om te zoeken.![]()
Dat is wel een hele simpele conclusie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:50 schreef gilligan het volgende:
[..]
Daaruit kunnen we dus concluderen dat er inderdaad geen beelden meer van haar zijn sinds het laatste telefooncontact (?).
En dat het zoeken rond Huis Ter Heide puur gebaseerd is op jas-fiets-tas?![]()
Het ging me meer om de locatie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:53 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je het ego en imago van de Politie aantast, ze hadden al veel eerder het leger moeten laten mee zoeken en ook de speur honden die zijn aangeboden door verenigingen in de omgeving.
Stel je voor dat zei eerder de zaak oplossen of wel Anne vinden eerder dan de Politie zelf.
Als je de series P. de Vries in het verleden ook hebt gezien maken ze redelijk veel blunders en fouten met zulke onderzoeken,
maar goed... laten we hopen dat ze het nu wel goed doen en alle kansen pakken die ze aangeboden krijgen om te zoeken.![]()
Helaas speelt dit waarschijnlijk toch wel mee. Onbegrijpelijk ergens. Volgens mij zijn de bijdragen van signi in vrij veel hopeloze vermissingen (en coldcases) best groot geweest in het vinden van antwoorden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:40 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Iets met een ego en het krenken daarvan.
Ik hoop zo dat je vandaag gevonden wordt..
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Aan de ene kant snap ik dat ook niet, aan de andere kant: de politie moet dat dan natuurlijk ook weer coördineren en aansturen, wie weet hebben ze daar ook de mankracht/middelen nu niet voor. Oftewel: we weten gewoon hun beweegredenen niet, dat kunnen best hele goede zijn en ze moeten nu eenmaal keuzes makenquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Van rtvutrecht.nl
[..]
Je zou toch denken na zoveel dagen dat alle hulp welkom is
Precies. Die samenzwering geloven is makkelijker en minder eng dat de echte wereld te durven aanschouwen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die alleen vanuit hun eigen bekrompen wereldbeeld kunnen denken en zich niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die anders denken en doen. Dat er mensen zijn die voor hun plezier grote stukken gaan fietsen op een omafiets. En die in alles wat niet voldoet aan hun wereldbeeld een samenzwering in zien. Trieste mensen zijn dat.![]()
Hoezo is dat simpel? Als ze in Den Dolder is gefilmd kan ze toch vrijwel nooit rond de vliegbasis Soesterberg zijn als ze daar al ruim voorbij was?quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een hele simpele conclusie.![]()
dader kan haar daar toch mee naar toe hebben genomen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:55 schreef gilligan het volgende:
[..]
Hoezo is dat simpel? Als ze in Den Dolder is gefilmd kan ze toch vrijwel nooit rond de vliegbasis Soesterberg zijn als ze daar al ruim voorbij was?![]()
Met die theorie kan ze in heel Nederland liggen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:57 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
dader kan haar daar toch mee naar toe hebben genomen?![]()
Lief van je, maar ik ben niet vermist.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:54 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Helaas speelt dit waarschijnlijk toch wel mee. Onbegrijpelijk ergens. Volgens mij zijn de bijdragen van signi in vrij veel hopeloze vermissingen (en coldcases) best groot geweest in het vinden van antwoorden.
Ik hoop zo dat je vandaag gevonden wordt..![]()
![]()
Snap ik ook wel. Ik hoop dat ze wat wijzer worden vandaag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:55 schreef Eliah het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik dat ook niet, aan de andere kant: de politie moet dat dan natuurlijk ook weer coördineren en aansturen, wie weet hebben ze daar ook de mankracht/middelen nu niet voor. Oftewel: we weten gewoon hun beweegredenen niet, dat kunnen best hele goede zijn en ze moeten nu eenmaal keuzes maken![]()
Ik zeg ALS zij navigatie op haar iphone gebruikte en muziek luisterde onderweg dan kan haar iphone heel snel leeg zijn gegaan en het was ook al aan het einde van de dag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:23 schreef Truus1973 het volgende:
[..]
dat weet ik inderdaad niet, maar tis een gegeven dat ze snel leeg raken en dat ze dus derhalve best in bezit zal zijn geweest van een powerbank
Hoe ik dat denk? Omdat ik zelf ook mijn telefoon voor navigatie muziek en fotos gebruik als ik ga fietsen..![]()
Dan zal ze daar dus wel niet gefilmd zijnquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:55 schreef gilligan het volgende:
[..]
Hoezo is dat simpel? Als ze in Den Dolder is gefilmd kan ze toch vrijwel nooit rond de vliegbasis Soesterberg zijn als ze daar al ruim voorbij was?![]()
![]()
Mooi dat ze het leger ook gaan inzetten lijkt me wel zo slim met zo een groot zoek gebied.twitter:nielskalkman twitterde op maandag 09-10-2017 om 09:34:32nieuws: naast de politie, veteranen en Rode Kruis zoeken er vandaag ook 75 mensen van defensie mee https://t.co/yfQRe73MVV reageer retweet
![]()
Vanuit dezelfde achterdochtige gedachtengang zou je het zelfs verdacht kunnen vinden als haar vriend, tijdens het diner, direct had gereageerd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:52 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
Dat is dezelfde redenatie als de vriend verdacht vinden omdat 'ie niet stante pede reageerde.![]()
ik denk niet dat ze anne zullen vinden, een beetje moordenaar neemt het lijk mee en dumpt het 50km verderAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Klopt. En als ik hier lees dat mensen zelfs gaan speuren op FB of ze verdachte vrienden/familie kunnen vinden....quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:02 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Vanuit dezelfde achterdochtige gedachtengang zou je het zelfs verdacht kunnen vinden als haar vriend, tijdens het diner, direct had gereageerd.![]()
Je eigen waarheid geloven is het meest makkelijk. Stel je voor dat het anders zou gaan.![]()
Yup... maar jij bent Anne niet en wie weet deed ze dat niet omdat we dat niet weten en met een powerbank kan je weer een poos door met je foon.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:59 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ik zeg ALS zij navigatie op haar iphone gebruikte en muziek luisterde onderweg dan kan haar iphone heel snel leeg zijn gegaan en het was ook al aan het einde van de dag.
Hoe ik dat denk? Omdat ik zelf ook mijn telefoon voor navigatie muziek en fotos gebruik als ik ga fietsen..
dus tja...
Reken er maar op dat die gewoon is uitgezet...niks toeval of pech.![]()
Denk dat die jongen zichzelf al voor de kop slaat dat ie niet eerder reageerde haar van het idee om te fietsen had af gepraat of met haar was..quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:02 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Vanuit dezelfde achterdochtige gedachtengang zou je het zelfs verdacht kunnen vinden als haar vriend, tijdens het diner, direct had gereageerd.Meestal laat een moordenaar het lichaam op het plaats delict achter en gaat er niet kilometers met een lijk lopen slepen volgens mij, maar ik heb geen statistieken gezien verder.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:03 schreef Onnoman het volgende:
ik denk niet dat ze anne zullen vinden, een beetje moordenaar neemt het lijk mee en dumpt het 50km verder![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Niet iedereen neemt een powerbank mee .... Kans is groot dat die is uitgezet / vernield, maar geen zekerheid en al helemaal niet omdat jij niet kan geloven dat iemand met een lege telefoon een rondje zou gaan fietsen. Sommige mensen zijn niet getrouwd met hun telefoon ....quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:05 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Yup... maar jij bent Anne niet en wie weet deed ze dat niet omdat we dat niet weten en met een powerbank kan je weer een poos door met je foon.
dus tja...
Reken er maar op dat die gewoon is uitgezet...niks toeval of pech.![]()
HOE WEET JIJ DIT?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:03 schreef Onnoman het volgende:
ik denk niet dat ze anne zullen vinden, een beetje moordenaar neemt het lijk mee en dumpt het 50km verdergraag op anoniem![]()
Het kan natuurlijk best dat ze het weer niet goed heeft ingeschat of eigenlijk verkeerd gegokt heeft. Iemand zei net dat de buienkans onder de 50% was en als dat idd zo is dan snap ik sowieso haar beslissing om toch te gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:26 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Triest dat het fout is afgelopen op deze manier.
Los daarvan kan het ook zijn dat ze zich gewoon niet tegen laat houden door een evt. bui die er misschien komt, vind ik ook niet vreemd.
Maar daarnaast snap ik eigenlijk ook niet wat dat hele weer te maken heeft met dat wat haar overkomen is. Ik bedoel, je denkt toch niet: "Oh kans op slecht weer, dus grotere kans dat er ergens een of andere psycho rondloopt"?? Eerder nog andersom, dat ook de psycho's met slecht weer liever binnen blijven...
Tuurlijk, uiteindelijk was het feit dat het slecht weer was en dus ook donkerder waarschijnlijk een gunstige omstandigheid voor de dader, maar het is logisch dat Anne geen link legde tussen buienkans en kans om gegrepen te worden door een creep.
En wat haar telefoon betreft: je gaat er al vanuit dat Anne 'm zelf heeft uitgezet, terwijl we dat echt niet weten. En je gaat er blijkbaar ook vanuit dat haar batterij niet vol was, terwijl het heel goed kan dat dit wel zo was, maar deze het na drie uur gewoon begeven heeft (door bijv veelvuldig gebruik van gps icm het feit dat het een 5s accu was, die dus sws al sneller leeg zou gaan),![]()
Hij weet niet eens of ze een powerbank meenam dus het is even logisch dat het toestel gewoon leeg was en naief om ervan uit te gaan dat de telefoon per definitie is uitgezet omdat ze misschien wel een powerbank bij haar had.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt een powerbank mee .... Kans is groot dat die is uitgezet / vernield, maar geen zekerheid en al helemaal niet omdat jij niet kan geloven dat iemand met een lege telefoon een rondje zou gaan fietsen. Sommige mensen zijn niet getrouwd met hun telefoon ....![]()
Goede info van de politie over vandaag. Ze lijken nu specifieker op zoek naar een stoffelijk overschot waardoor ze sneller kunnen.
En wat een dom geleuter en gepsychologiseer over powerbanks, telefoons, vriendjes, reflecties van daders, man man man man. Wat draagt dat bij? Het lijkt er op alsof haar de schuld in de schoenen wordt geschoven van wat haar overkomen is, walgelijk.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
twitter:nielskalkman twitterde op maandag 09-10-2017 om 10:07:39Op dag 11 van de zoektocht helpen nu 220 mensen mee. Grootste groep tot nu toe, omdat het zoekgebied zo enorm is reageer retweet
![]()
ik weet alles jonguhhquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ik blijf het trouwens fascinerend vinden dat mensen allerlei conclusies trekken wat betreft de aanpak van de politie zónder te weten welke evt. informatie de politie heeft waar wij niets vanaf weten.![]()
hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:12 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk knopen ze je op hier.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Je gaat geen foto maken en daarna nog een selfie en die versturen als je accu bijna leeg is wetende dat je nog een rit voor de boeg heb.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt een powerbank mee .... Kans is groot dat die is uitgezet / vernield, maar geen zekerheid en al helemaal niet omdat jij niet kan geloven dat iemand met een lege telefoon een rondje zou gaan fietsen. Sommige mensen zijn niet getrouwd met hun telefoon ....
En jeugdige van nu en haar generatie zijn met een GSM opgegroeid en gebruiken die voor alles en hebben nog amper wegenkennis omdat ze alles doen via navigatie en ze leren je het zelf aan tijdens rijles om zo te leren rijden.
maar goed... te veel dingen die samen komen is 1+1=2
En de telefoon is uitgezet gedwongen of door de dader(s) zelf gedaan, ander vindt je ook geen jas en verderop een fiets in een vijver en een tas in het noordelijk deel van het parkje dat pech of een ongeluk gewoon uitsluit en ook een toevallige lege accu vanaf het selfie tot aan de jas.
niks is toevallig of pech..
De enigste pech is voor Anne, ze was op het verkeerde moment en tijdstip daar en is verdwenen tot op heden.![]()
Oh en die vriend verdenken/niet vertrouwen omdat hij niet direct reageerde.. kom op zeg! Zó respectloos!! Er zijn mensen die niet continu met hun neus op hun telefoon zitten of wie weet was hij aan het sporten, bellen, douchen, weet ik veel! Ik zie zelf ook zo vaak pas berichten na een aantal uur!![]()
hahaquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:14 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Een topic of 10 terug riep ook iemand zoiets en werd diegene als verdachte aangemerkt.
nou.. als je dat verdacht maakt lopen er nog meer idioten rond in NL dan ik vooraf had kunnen bedenken
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
ik verklaar niks, ik speculeerquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:15 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die alles over deze verdwijning kunnen verklaren.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
![]()
Maar ik bedoelde maar te zeggen dat als ze in het rode gebied zou zijn gefilmd, het niet heel waarschijnlijk is dat ze in het groene gebied kan zijn. Of bedoelen ze vooral dat ze in het westelijke deel van de Vliegbasis Soesterberg (het gele stuk) zoeken, dan zou het kunnen. In hoeverre is dat toegankelijk?![]()
Evenstar
![]()
Ik snap sommige mensen echt niet hoor.
Als wij serieus in een wereld leven waarin wij gek gaan vinden dat een jonge vrouw van 25 een stukje gaat fietsen door een bosrijk gebied hebben wij een groot probleem. Kom op zeg, het was nog licht, ze zou net na zonsondergang aankomen. Kans op een bui was nog geen 50%. Wat is daar gek aan? Fietsen jullie, je vrienden, je familie nooit in het donker terwijl het bewolkt is?
Checken jullie echt altijd de weerberichten, buienradar, % van je accu etc. voordat jullie de deur uit gaan? Stop je altijd een powerbank in je tas, omdat je een stukje gaat fietsen? Kom op zeg, get real.![]()
Jij niet, Anne misschien wel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:15 schreef edje5555 het volgende:
[..]
Je gaat geen foto maken en daarna nog een selfie en die versturen als je accu bijna leeg is wetende dat je nog een rit voor de boeg heb.Geldt misschien voor de meeste mensen, maar zoals vaker gezegd: Anne deed deze fietstochtjes vaker.quote:En jeugdige van nu en haar generatie zijn met een GSM opgegroeid en gebruiken die voor alles en hebben nog amper wegenkennis omdat ze alles doen via navigatie en ze leren je het zelf aan tijdens rijles om zo te leren rijden.
Wat denk jij bekrompen zeg.![]()
ik vraag me serieus af hoeveel van onze mooie oerhollandsche schone vrouwen nog in leven zouden zijn als er niet zoiets zou bestaan als multiculturele samenlevingquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:17 schreef Kyran het volgende:
Als wij serieus in een wereld leven waarin wij gek gaan vinden dat een jonge vrouw van 25 een stukje gaat fietsen door een bosrijk gebied hebben wij een groot probleem. Kom op zeg, het was nog licht, ze zou net na zonsondergang aankomen. Kans op een bui was nog geen 50%. Wat is daar gek aan? Fietsen jullie, je vrienden, je familie nooit in het donker terwijl het bewolkt is?
Checken jullie echt altijd de weerberichten, buienradar, % van je accu etc. voordat jullie de deur uit gaan? Stop je altijd een powerbank in je tas, omdat je een stukje gaat fietsen? Kom op zeg, get real.
je moet eens het Nederlands bosrijk gebied vergelijken met het bosgebied in Zweden, de verhouding tussen allochtonen en autochtonen in verhouding met het totaal aantal inwoners van dit land per vierkante meterAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
blauwe lijn is route met fiets??quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:17 schreef gilligan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik bedoelde maar te zeggen dat als ze in het rode gebied zou zijn gefilmd, het niet heel waarschijnlijk is dat ze in het groene gebied kan zijn. Of bedoelen ze vooral dat ze in het westelijke deel van de Vliegbasis Soesterberg (het gele stuk) zoeken, dan zou het kunnen. In hoeverre is dat toegankelijk?
van boven naar beneden of van beneden naar boven?
wat is groene en rode cirkel?
wat is gele vlak?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Daar is dit topic wel een voorbeeld van ja. Een aantal in ieder geval.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha
nou.. als je dat verdacht maakt lopen er nog meer idioten rond in NL dan ik vooraf had kunnen bedenken![]()
misschien heb jij het wel gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Daar is dit topic wel een voorbeeld van ja. Een aantal in ieder geval.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Hear hear hearquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:17 schreef Kyran het volgende:
Checken jullie echt altijd de weerberichten, buienradar, % van je accu etc. voordat jullie de deur uit gaan? Stop je altijd een powerbank in je tas, omdat je een stukje gaat fietsen? Kom op zeg, get real.![]()
Als je naar de feiten kijkt wat er tot nu toe bekend is dan lijkt deze zaak een beetje de perfecte storm en een aaneenschakeling van ongelukkige beslissingen en heeft de dader gewoon enorm veel geluk gehad.
Dat ze besloot om zo laat nog vlak voor etenstijd als het rustiger op straat is kilometers te gaan fietsen in bebost gebied.
Dat er een regenbui los barste waardoor het nog minder druk op straat werd dan het al was rond etenstijd.
Dat ze MISSCHIEN een meer toeristische en langere meer afgelegen route heeft genomen in plaats van de snelste meest open route.
En ALS dan ook nog eens haar telefoon onderweg is leeg geraakt omdat het aan het einde van de dag was en ze haar telefoon onderweg gebruikte heeft ze gewoon heel veel ongeluk gehad.![]()
Amen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:17 schreef Kyran het volgende:
Checken jullie echt altijd de weerberichten, buienradar, % van je accu etc. voordat jullie de deur uit gaan? Stop je altijd een powerbank in je tas, omdat je een stukje gaat fietsen? Kom op zeg, get real.Curiosity cultured the cat
Ze zijn nu ook meer ten westen en noorden van de jas aan het zoeken naast spoorlaan en richting UGC de pan en panbos.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:17 schreef gilligan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik bedoelde maar te zeggen dat als ze in het rode gebied zou zijn gefilmd, het niet heel waarschijnlijk is dat ze in het groene gebied kan zijn. Of bedoelen ze vooral dat ze in het westelijke deel van de Vliegbasis Soesterberg (het gele stuk) zoeken, dan zou het kunnen. In hoeverre is dat toegankelijk?![]()
Nog niet ingelezen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
blauwe lijn is route met fiets??
van boven naar beneden of van beneden naar boven?
wat is groene en rode cirkel?
wat is gele vlak?
Blauw = fietsroute van boven naar onder. Onderin is ongeveer vindplaats jas-fiets-tas.
Groen = het gebied dat ze al achter zich zou hebben gelaten als ze in rood is gefilmd, maar vandaag dus mogelijk zoekgebied (rond vliegbasis).
Geel = mogelijk zoekgebied vandaag (rond vliegbasis).![]()
En dat ze dit vaker deed wil nu toevallig zeggen dat haar accu in deze situatie toevallig leeg is geraakt ?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:18 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Jij niet, Anne misschien wel.
[..]
Geldt misschien voor de meeste mensen, maar zoals vaker gezegd: Anne deed deze fietstochtjes vaker.
Wat denk jij bekrompen zeg.
mensen denken veel te ver door.. en vaak is de oplossing simpeler dan gedacht.
allemaal erg toevallig dan.. accu leeg verderop een jas en later een fiets in een vijver + een tas in het park.
Kom op zeg.. straks gaan ze nog beweren dat ze toevallig haar telefoon na de selfie is verloren en bij het vallen stuk is gegaan![]()
![]()
Ik wel als ik weet dat ik meer dan 2 uur ga fietsen. sowieso mijn accu en ja zeker weten buienradar. dit was niet, "een stukje fietsen". Ze heeft toch ook een hele fietsroute van tevoren bedacht?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:17 schreef Kyran het volgende:
Checken jullie echt altijd de weerberichten, buienradar, % van je accu etc. voordat jullie de deur uit gaan? Stop je altijd een powerbank in je tas, omdat je een stukje gaat fietsen? Kom op zeg, get real.
ik vind het overigens wel aannemelijk dat haar batterij leeg is geraakt. IPhone5.. is al wat ouder, 2 uur navigatie, selfies en muziek en die batterij is leeg.I wonder what it's all about![]()
Damn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:20 schreef Onnoman het volgende:
ik vraag me serieus af hoeveel van onze mooie oerhollandsche schone vrouwen nog in leven zouden zijn als er niet zoiets zou bestaan als multiculturele samenleving
je moet eens het Nederlands bosrijk gebied vergelijken met het bosgebied in Zweden, de verhouding tussen allochtonen en autochtonen in verhouding met het totaal aantal inwoners van dit land per vierkante meter
Curiosity cultured the cat
Ik heb over je stelling dat de jeugd en de generatie waarin Anne zit met een GSM getrouwd zijn en amper wegenkennis hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:25 schreef edje5555 het volgende:
[..]
En dat ze dit vaker deed wil nu toevallig zeggen dat haar accu in deze situatie toevallig leeg is geraakt ?
allemaal erg toevallig dan.. accu leeg verderop een jas en later een fiets in een vijver + een tas in het park.
Kom op zeg.. straks gaan ze nog beweren dat ze toevallig haar telefoon na de selfie is verloren en bij het vallen stuk is gegaan
Anne deed deze fietstochtjes vaker, wie weet had ze haar GPS helemaal niet nodig en kon ze gerust een selfie sturen naar haar vriend.![]()
Ja maar jij bent Anne niet. Wat jij zou doen is dus niet zo relevant in dezen. Niet iedereen doet wat jij zou doen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:26 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Ik wel als ik weet dat ik meer dan 2 uur ga fietsen. sowieso mijn accu en ja zeker weten buienradar. dit was niet, "een stukje fietsen".Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Jij denkt veel te ver door om van "had misschien wel een power bank bij zich" naar "reken er maar op dat haar telefoon is uitgezet" te gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:25 schreef edje5555 het volgende:
[..]
En dat ze dit vaker deed wil nu toevallig zeggen dat haar accu in deze situatie toevallig leeg is geraakt ?
Kom op zeg.. straks gaan ze nog beweren dat ze toevallig haar telefoon na de selfie is verloren en bij het vallen stuk is gegaan![]()
Wie zet er in hemelsnaam de navigatie aan bij het fietsen van een anwb route?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:26 schreef Habbezak het volgende:
ik vind het overigens wel aannemelijk dat haar batterij leeg is geraakt. IPhone5.. is al wat ouder, 2 uur navigatie, selfies en muziek en die batterij is leeg.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Of gewoon beide. Of niet, maar eigenlijk doet het er niet toe.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:27 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Ik heb over je stelling dat de jeugd en de generatie waarin Anne zit met een GSM getrouwd zijn en amper wegenkennis hebben.
Anne deed deze fietstochtjes vaker, wie weet had ze haar GPS helemaal niet nodig en kon ze gerust een selfie sturen naar haar vriend.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:17 schreef Kyran het volgende:
Vind het behoorlijk ver gaan dat haar af en toe (impliciet) onverantwoordelijk gedrag verweten wordt.En op de een of andere manier wordt er telkens een weeralarm/code geel verzonnen? Daar was gewoon geen sprake van.
![]()
Maar rond de Spoorlaan is heel het weekend al minutieus gezocht. Ik had ook sterk het vermoeden dat ze nooit ver daar vandaan kan zijn, maar kennelijk is ze er niet. Panbos zou kunnen, maar dan zou ze zijn afgeweken van de route. Ik begin me daarom steeds sterker af te vragen of ze ooit in Den Dolder/Huis Ter Heide is geweest. Helemaal als ze zoeken op plekken die dat beeld zouden versterken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:24 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook meer ten westen en noorden van de jas aan het zoeken naast spoorlaan en richting UGC de pan en panbos.![]()
Evenstar
![]()
Ik zelf ook hoor, maar ik vind het niet gek als mensen het niet doen en/of spontaan de weg op gaan. Dat is gewoon normaal en ik denk dat meer mensen het niet zouden doen en gewoon de deur uit zouden gaan. Dat ik een controlfreak ben wil niet zeggen dat iedereen dat isquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:26 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Ik wel als ik weet dat ik meer dan 2 uur ga fietsen. sowieso mijn accu en ja zeker weten buienradar. dit was niet, "een stukje fietsen". Ze heeft toch ook een hele fietsroute van tevoren bedacht?
ik vind het overigens wel aannemelijk dat haar batterij leeg is geraakt. IPhone5.. is al wat ouder, 2 uur navigatie, selfies en muziek en die batterij is leeg.Sommige mensen zijn gewoon spontaan en willen een stuk fietsen en gaan er gewoon voor. Al helemaal als ze het stukje al vaker hebben gefietst.
![]()
Oh dat is opeens wel heel vreemdquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wie zet er in hemelsnaam de navigatie aan bij het fietsen van een anwb route?
I wonder what it's all about![]()
niemand, dat bedenken alleen mensen die nooit uit hun auto komenquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wie zet er in hemelsnaam de navigatie aan bij het fietsen van een anwb route?![]()
des al niet te min zal een dader niet zittend in de auto wachten totdat al deze natuurontwikkelingen synchroon lopen zodat hij/zij vrijspel heeftquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:23 schreef Maktub het volgende:
Als je naar de feiten kijkt wat er tot nu toe bekend is dan lijkt deze zaak een beetje de perfecte storm en een aaneenschakeling van ongelukkige beslissingen en heeft de dader gewoon enorm veel geluk gehad.
Dat ze besloot om zo laat nog vlak voor etenstijd als het rustiger op straat is kilometers te gaan fietsen in bebost gebied.
Dat er een regenbui los barste waardoor het nog minder druk op straat werd dan het al was rond etenstijd.
Dat ze MISSCHIEN een meer toeristische en langere meer afgelegen route heeft genomen in plaats van de snelste meest open route.
En ALS dan ook nog eens haar telefoon onderweg is leeg geraakt omdat het aan het einde van de dag was en ze haar telefoon onderweg gebruikte heeft ze gewoon heel veel ongeluk gehad.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
denk niet dat de telefoon leeg was, anders maak je geen foto'squote:Op maandag 9 oktober 2017 10:23 schreef Maktub het volgende:
En ALS dan ook nog eens haar telefoon onderweg is leeg geraakt omdat het aan het einde van de dag was en ze haar telefoon onderweg gebruikte heeft ze gewoon heel veel ongeluk gehad.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
niemand, dat bedenken alleen mensen die nooit uit hun auto komen![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad ik snap niet dat mensen die realistische mogelijkheid dat haar Iphone 5S accu simpelweg leeg was bij voorbaat al van de hand doen als niet logisch.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:26 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Ik wel als ik weet dat ik meer dan 2 uur ga fietsen. sowieso mijn accu en ja zeker weten buienradar. dit was niet, "een stukje fietsen". Ze heeft toch ook een hele fietsroute van tevoren bedacht?
ik vind het overigens wel aannemelijk dat haar batterij leeg is geraakt. IPhone5.. is al wat ouder, 2 uur navigatie, selfies en muziek en die batterij is leeg.
Helemaal als je weet dat een Iphone 5S geen heel goede accu heeft en zo leeg is, dat het aan het einde van de dag was en de fietstocht een opwelling lijkt, ze een paar uur aan het fietsen was, haar camera heeft gebruikt en mogelijk ook haar navigatie.![]()
Evenstar
![]()
Dit!quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Vind het behoorlijk ver gaan dat haar af en toe (impliciet) onverantwoordelijk gedrag verweten wordt.En op de een of andere manier wordt er telkens een weeralarm/code geel verzonnen? Daar was gewoon geen sprake van.
Wat als haar telefoon wel 100% was geweest? Wat had dat uitgemaakt vraag ik me dan af?
Anne: Yo dader, wacht even, ik moet even mijn vriend bellen dat ik aangevallen word.
Wat voegt een volle batterij en een werkende telefoon toe als je bijvoorbeeld van je fietst wordt getrokken?![]()
Sowieso beetje vreemd dat mensen deze situatie vanuit hen eigen positie gaan benaderen. Dat is helemaal niet relevant.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
niemand, dat bedenken alleen mensen die nooit uit hun auto komenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Klopt daarom denk ik ook dat het opportunistisch was en niet een tot in de puntjes geplande ontvoering. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor haar familie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
des al niet te min zal een dader niet zittend in de auto wachten totdat al deze natuurontwikkelingen synchroon lopen zodat hij/zij vrijspel heeft![]()
kan iemand speculeren hoe het kan dat fiets jas en tas op dezelfde locatie zijn gevonden?
waarom zou ze haar jas niet aanhebben bijvoorbeeld? Omdat ze zich heeft proberen los te rukken van de persoon die haar vasthield?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Jij misschien absoluut niet nee, maar ik maak anders vaak genoeg fotos als mijn accu bijna leeg is hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk niet dat de telefoon leeg was, anders maak je geen foto's![]()
Een volle batterij en/of een werkende telefoon kan er wel aan toedoen als je van de fiets wordt getrokken. Stel haar telefoon was inderdaad leeg, hadden ze die locatie als nu als laatste signaal, deed haar telefoon het wel, zagen we misschien meer qua tracering van de telefoon?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit!
Wat als haar telefoon wel 100% was geweest? Wat had dat uitgemaakt vraag ik me dan af?
Anne: Yo dader, wacht even, ik moet even mijn vriend bellen dat ik aangevallen word.
Wat voegt een volle batterij en een werkende telefoon toe als je bijvoorbeeld van je fietst wordt getrokken?![]()
Stel dat haar telefoon in de bosjes lag en nog aan stond omdat er nog accu lading inzat dan konden ze haar bijvoorbeeld via findmyphone traceren of een exactere laatste locatie uitpeilen..quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit!
Dat is inderdaad vreemd. Ten eerste staat die route aangegeven met bordjes ten tweede is het een pleziertocht in een omgeving die ze vermoedelijk goed kent. Waarom zou ze in hemelsnaam navigatie aanzetten?quote:Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Ik vermoed dat ze ergens een Netflix-serie zit te kijken. Jonge vrouwen kunnen daar helemaal in op gaan en zijn dan dagen spoorloos onder een fleecedekentje.![]()
En dat ze de verkeerde tegenkwam, zat natuurlijk ook niet mee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:23 schreef Maktub het volgende:
En ALS dan ook nog eens haar telefoon onderweg is leeg geraakt omdat het aan het einde van de dag was en ze haar telefoon onderweg gebruikte heeft ze gewoon heel veel ongeluk gehad.![]()
Nuttige bijdrage weer.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermoed dat ze ergens een Netflix-serie zit te kijken. Jonge vrouwen kunnen daar helemaal in op gaan en zijn dan dagen spoorloos onder een fleecedekentje.![]()
Lees deze topics eens door zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:37 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand speculeren hoe het kan dat fiets jas en tas op dezelfde locatie zijn gevonden?![]()
Waarom zou je van te voren een route plannen, als je deze al kent?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Ten eerste staat die route aangegeven met bordjes ten tweede is het een pleziertocht in een omgeving die ze vermoedelijk goed kent. Waarom zou ze in hemelsnaam navigatie aanzetten?I wonder what it's all about![]()
Omdat ze misschien niet letterlijk alle fiets routes en wegen op de duim kent? Er zijn hele mooie fiets route en navgigatie apps, die gebruik ik zelfs om routes uit te plannen in omgevingen die ik op mn duim ken..quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Ten eerste staat die route aangegeven met bordjes ten tweede is het een pleziertocht in een omgeving die ze vermoedelijk goed kent. Waarom zou ze in hemelsnaam navigatie aanzetten?![]()
feiten zijn er gewoon maat..quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:17 schreef Kyran het volgende:
vrouwen zijn vaak prooi van zieke mannen, andersom is dat niet het geval
conclusie, vrouw is kwetsbaarder in de samenleving dan de man
Als je vervolgens in je eentje gaat fietsen door het bos zonder dat dit je vaste route is (woon/werk)
dan maak je van jezelf toch wel een makkelijker doelwit
ik zie ook liever dat dit niet gebeurt, maar het gebeurt
vrouwen zijn kwetsbaarder dan mannen en daarmee hebben ze ook een grotere verantwoordelijkheid naar hunzelf toe en de mensen om hun heen.
Het is niet dat ik vrouwen iets misgun, maar het zijn gewoon harde feiten.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Precies een aaneenschakeling van ongeluk ze had misschien wel alle kansen tegen zich.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:41 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
En dat ze de verkeerde tegenkwam, zat natuurlijk ook niet mee.![]()
Voor het onderzoek maakt het idd verschil, maar niet op het moment dat je aangevallen wordt en daar gaat het nu even om. Je denkt niet "Laat ik zorgen dat mijn accu helemaal vol is, zodat deze het hopelijk lang redt, waardoor ze me beter kunnen traceren als me iets aangedaan wordt"....quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:38 schreef Maktub het volgende:
[..]
Stel dat haar telefoon in de bosjes lag en nog aan stond omdat er nog accu lading inzat dan konden ze haar bijvoorbeeld via findmyphone traceren of een exactere laatste locatie uitpeilen..![]()
De route die zij volgde, met knooppunten, zijn prima via een app te volgen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wie zet er in hemelsnaam de navigatie aan bij het fietsen van een anwb route?![]()
Het lijkt mij logisch dat ivm het weer.!
Dat je vanaf put 62 Rechtstreeks naar punt 96 fietst.?
Dan is ze daar tussen overmeesterd.
En is de rest daderspoor (tel rugzak fiets)![]()
Kennelijk is het normaal voor sommige mensen om een power bank te hebben. Ik heb er geen een en heb er nooit over nagedacht. Waarom zou ik..![]()
Probeer het eens. Neem een gemiddelde man en een gemiddelde vrouw. De laatste in de leeftijd van 25 jaar. Laat die man haar grijpen en zij zich proberen los te worstelen. Ik denk dat die jas dan niet uit gaat om de simpele reden van krachtverschil.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:37 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand speculeren hoe het kan dat fiets jas en tas op dezelfde locatie zijn gevonden?
waarom zou ze haar jas niet aanhebben bijvoorbeeld? Omdat ze zich heeft proberen los te rukken van de persoon die haar vasthield?![]()
ik denk dat je eerder de huidige technologische ontwikkelingen mag prijzen, zonder die selfies hadden we heel provincie Utrecht moeten uitkammenquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennelijk is het normaal voor sommige mensen om een power bank te hebben. Ik heb er geen een en heb er nooit over nagedacht. Waarom zou ik..
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Lijkt mij idd ook dat je een fiets-app hebt.. zeker als je zoiets vaker doet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:44 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
De route die zij volgde, met knooppunten, zijn prima via een app te volgen.I wonder what it's all about![]()
Ik heb het toch ook over het onderzoek. Nu zijn ze al 11 dagen grote gebieden aan het uitkammen he omdat ze geen exactere locatie hebben dus het maakt heel erg veel uit als haar telefoon nog aanstond en bij haar lag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:44 schreef Eliah het volgende:
[..]
Voor het onderzoek maakt het idd verschil, maar niet op het moment dat je aangevallen wordt en daar gaat het nu even om. Je denkt niet "Laat ik zorgen dat mijn accu helemaal vol is, zodat deze het hopelijk lang redt, waardoor ze me beter kunnen traceren als me iets aangedaan wordt"....![]()
Bij een beroving zullen de daders gelijk of kort daarna de simkaart er uit gehaald hebben, sim in het bos weggegooid en tel meegenomen denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:44 schreef Eliah het volgende:
[..]
Voor het onderzoek maakt het idd verschil, maar niet op het moment dat je aangevallen wordt en daar gaat het nu even om. Je denkt niet "Laat ik zorgen dat mijn accu helemaal vol is, zodat deze het hopelijk lang redt, waardoor ze me beter kunnen traceren als me iets aangedaan wordt"....![]()
waaorm zou de jas dan wel uitzijn? was ze aan het zweten en hing haar jas over haar stuur?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Probeer het eens. Neem een gemiddelde man en een gemiddelde vrouw. De laatste in de leeftijd van 25 jaar. Laat die man haar grijpen en zij zich proberen los te worstelen. Ik denk dat die jas dan niet uit gaat om de simpele reden van krachtverschil.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Maar de kans is nog steeds heel groot dat ze, ook met minder pech, ze haar noodlot niet kon ontlopen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:44 schreef Maktub het volgende:
[..]
Precies een aaneenschakeling van ongeluk ze had misschien wel alle kansen tegen zich.![]()
Heb jij al wel eens serieus overwogen dat ze misschien zelf na de regenbui haar jas uitdeed en op haar fiets plaatste even als haar tas en dat de dader misschien wel simpel weg de fiets heeft gepakt waar de jas en tas ook nog op zaten??quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waaorm zou de jas dan wel uitzijn? was ze aan het zweten en hing haar jas over haar stuur?![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
feiten zijn er gewoon maat..
Als je vervolgens in je eentje gaat fietsen door het bos zonder dat dit je vaste route is (woon/werk)
ik zie ook liever dat dit niet gebeurd, maar het gebeurd
vrouwen zijn kwetsbaarder dan mannen en daarmee hebben ze ook een grotere verantwoordelijkheid naar hunzelf toe en de mensen om hun heen.
Het is niet dat ik vrouwen iets misgun, maar het zijn gewoon harde feiten.Heel treurig, maar helaas wel de waarheid.
![]()
het gaat er om dat niemand kan weten of dat de accu leeg was geraakt of nog vol zat toen het laatste signaal van de telefoon nog bekent was. vandaar dat een powerbank aan het licht kwam om te speculeren dat haar telefoon niet leeg was maar is uitgezet door de dader(s) of door haar zelf onder dwang.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennelijk is het normaal voor sommige mensen om een power bank te hebben. Ik heb er geen een en heb er nooit over nagedacht. Waarom zou ik..
Maar goed ik hou het op uitgezet toen ze was gegrepen door de dader(s) omdat de meest logische volgorde is tot aan het spoor van de spullen en als eerst haar jas vonden en daarna haar fiets en de tas is dit de vlucht route van de dader(s).![]()
tja, een bezwete dame van 25 met natte haren.. welke man wordt daar niet vrolijk vanquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:48 schreef Maktub het volgende:
[..]
Heb je al wel eens serieus overwogen dat ze misschien zelf na de regenbui haar jas uitdeed en op haar fiets plaatste even als haar tas en dat de dader misschien wel simpel weg de fiets heeft gepakt waar de jas en tas ook nog op zaten??
vooral ook nog je jas uit.. misschien je kleren ook wel nat en doorschijnendAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
simkaart er uit halen... is dat makkelijk bij een iphone5?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:47 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bij een beroving zullen de daders gelijk of kort daarna de simkaart er uit gehaald hebben, sim in het bos weggegooid en tel meegenomen denk ik.I wonder what it's all about![]()
Want die dader weet dat ze die route fietst? Ik vind het zelfs heel erg sterk dat de dader de tijd zou nemen om eens uitgebreid in haar telefoon te gaan snuffelen om te zien of er navigatie aan stond.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:45 schreef Argosjeluthub het volgende:
Het lijkt mij logisch dat ivm het weer.!
Dat je vanaf put 62 Rechtstreeks naar punt 96 fietst.?
Dan is ze daar tussen overmeesterd.
En is de rest daderspoor (tel rugzak fiets)
Voor wat betreft het kapot maken van haar mobiel: waarom zou een dader de moeite nemen om die mobiel te vernielen? Achterkant losklikken, batterij er uit, sim er uit en klaar is kees. Maar ik ga ook gewoon voor een lege batterij.![]()
Ja zo kan je het ook zien hè !!quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:47 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Wat lijkt je precies logisch?
Typisch weer, een accountje dat net is aangemaakt en meteen weet wat het logische is en dat het ook meteen hét antwoord is.
mooie langen route met mooi weer.
Snelle korte route met slecht weer .![]()
Dan moet je een naald oid hebben toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:50 schreef Habbezak het volgende:
[..]
simkaart er uit halen... is dat makkelijk bij een iphone5?Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Inderdaad we weten niet of de accu leeg was dus je kan nog niet de onomstotelijke conclusie trekken dat de telefoon is uitgezet als die evengoed gewoon leeg kan zijn geweest. Mensen die zelf een iphone 5s hebben weten dat wel hoe slecht die accu is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:49 schreef edje5555 het volgende:
[..]
het gaat er om dat niemand kan weten of dat de accu leeg was geraakt of nog vol zat toen het laatste signaal van de telefoon nog bekent was. vandaar dat een powerbank aan het ligt kwam om te speculeren dat haar telefoon niet leeg was maar is uitgezet door de dader(s) of door haar zelf onder dwang.
Maar goed ik hou het op uitgezet toen ze was gegrepen door de dader(s) omdat de meest logische volgorde is tot aan het spoor van de spullen en als eerst haar jas vonden en daarna haar fiets en de tas is dit de vlucht route van de dader(s).![]()
Evenstar
![]()
De tering ....quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tja, een bezwete dame van 25 met natte haren.. welke man wordt daar niet vrolijk van
vooral ook nog je jas uit.. misschien je kleren ook wel nat en doorschijnend![]()
Heeft ze dat gedaan dan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:42 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Waarom zou je van te voren een route plannen, als je deze al kent?Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Ik vind dit neigen naar victim blaming, want je impliceert in mijn ogen dat ze de risico's niet voldoende in acht heeft genomen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dan maak je van jezelf toch wel een makkelijker doel
ik zie ook liever dat dit niet gebeurd, maar het gebeurd
Het is niet dat ik vrouwen iets misgun, maar het zijn gewoon harde feiten.
Deelname aan het verkeer is nog altijd veel gevaarlijker dan ergens alleen fietsen. Als je ook het OV had kunnen nemen en je raakt betrokken bij een verkeersongeval, dan heb je een onnodig risico genomen, want de harde feiten zijn dat het onveiliger is dan met het OV reizen?
En dan heb je niet genoeg verantwoordelijkheid voor jezelf genomen? Godverdomme houd toch op man.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 10:52:41 ]![]()
Precies, gewoon een avondklok invoeren voor vrouwen en verplichte controles of hun mobiel wel genoeg opgeladen is. En fietsen buiten de bebouwde kom ook maar meteen verbieden. Dan kan er niets meer gebeuren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zie ook liever dat dit niet gebeurt, maar het gebeurt
Het is niet dat ik vrouwen iets misgun, maar het zijn gewoon harde feiten.![]()
![]()
Er zit wat mij betreft ook nog wel een verschil tussen de route die de telefoon heeft afgelegd en Anne zelf. Het is wellicht helemaal niet zo dat ze voorbij de groene vlek gekomen is. Ben wat dat betreft benieuwd naar de data die de politie uit de telefoondata/Google etc. heeft weten te trekken, het tijdsverloop, snelheid, of er duidelijk ergens abrupt gestopt is etc.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Je kan de tel ook gewoon uitzetten .quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Want die dader weet dat ze die route fietst? Ik vind het zelfs heel erg sterk dat de dader de tijd zou nemen om eens uitgebreid in haar telefoon te gaan snuffelen om te zien of er navigatie aan stond.
Voor wat betreft het kapot maken van haar mobiel: waarom zou een dader de moeite nemen om die mobiel te vernielen? Achterkant losklikken, batterij er uit, sim er uit en klaar is kees. Maar ik ga ook gewoon voor een lege batterij.![]()
Nogmaals: jij bent Anne niet. Wat jij zou doen is niet relevant.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:42 schreef Maktub het volgende:
[..]
Omdat ze misschien niet letterlijk alle fiets routes en wegen op de duim kent? Er zijn hele mooie fiets route en navgigatie apps, die gebruik ik zelfs om routes uit te plannen in omgevingen die ik op mn duim ken..Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
De avondklok alleen als je man bent en huidtype 3 of hoger hebt tochquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies, gewoon een avondklok invoeren voor vrouwen en verplichte controles of hun mobiel wel genoeg opgeladen is. En fietsen buiten de bebouwde kom ook maar meteen verbieden. Dan kan er niets meer gebeuren.?!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 10:55:21 ]![]()
Avondklok? Gewoon zoveel mogelijk binnen blijven. En nooit zonder Grotesterkemantm de deur uit!Ja doei.![]()
Ja. Als het maar een langwerpig, plat dingetje is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:51 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Dan moet je een naald oid hebben toch?![]()
Edit: laat maar.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:52 schreef Argosjeluthub het volgende:
[..]
Je kan de tel ook gewoon uitzetten .
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 10:54:30 ]![]()
ik impliceer geen fuck idiootquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dit neigen naar victim blaming, want je impliceert in mijn ogen dat ze de risico's niet voldoende in acht heeft genomen.
Deelname aan het verkeer is nog altijd veel gevaarlijker dan ergens alleen fietsen. Als je ook het OV had kunnen nemen en je raakt betrokken bij een verkeersongeval, dan heb je een onnodig risico genomen, want de harde feiten zijn dat het onveiliger is dan met het OV reizen?
En dan heb je niet genoeg verantwoordelijkheid voor jezelf genomen? Godverdomme houd toch op man.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Dat is mijn gok. Maar dat ligt wel aan het type jas. Was het een katoenen parka of zo'n hippe regenjas die op een parka lijkt? Die laatste wordt erg zweterig tijdens het fietsen als je hem dicht hebt voor de regen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waaorm zou de jas dan wel uitzijn? was ze aan het zweten en hing haar jas over haar stuur?
Over haar stuur of opgevouwen/gerold op dat voorrekje.![]()
Wat lul je dan over kwetsbaar en een grotere verantwoordelijkheid nemen? Concretiseer die grotere verantwoordelijkheid eens?quote:
En ik voeg toch niet voor niets toe 'in mijn ogen', want je bent nogal vaag, dus kan inderdaad zijn dat het anders geïnterpreteerd dient te worden.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 10:56:12 ]![]()
Ja de telefoon meegenomen zodat je de lul bent zodra je het toestel gaat gebruiken en Anne haar imei nummer de masten aanstraalt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:47 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bij een beroving zullen de daders gelijk of kort daarna de simkaart er uit gehaald hebben, sim in het bos weggegooid en tel meegenomen denk ik.![]()
Ja dat doe je wel en het is respectloos.quote:== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
En laten we ook de multikul die er volgens deze user allemaal aan ten grondslag ligt niet vergeten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:54 schreef Chai het volgende:
Wat lul je dan over kwetsbaar en verantwoordelijkheid nemen?Curiosity cultured the cat
Als je alleen steelt en niet moord is dat nog enigszins een risico dat je zou kunnen nemen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:55 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ja de telefoon meegenomen zodat je de lul bent zodra je het toestel gaat gebruiken en Anne haar imei nummer de masten aanstraalt.![]()
Sorry maar deze poster heeft gelijk het was vroeger zo en dat is nu nog zo met jongen vrouwen en anders waren ook niet zo veel vermiste meisjes of vrouwen cq aangerand en verkracht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dit neigen naar victim blaming, want je impliceert in mijn ogen dat ze de risico's niet voldoende in acht heeft genomen.
En dan heb je niet genoeg verantwoordelijkheid voor jezelf genomen? Godverdomme houd toch op man.
Ze zeiden niet voor niets dat je als meid niet alleen mocht fietsen in de avond uren en altijd met een vriendin mee moest rijden of in een groepje.
allemaal uit de duim gezogen zeker volgens jou ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |