Vast wat voor Faxiequote:Op zondag 8 oktober 2017 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Oh damn, er is weer voetbal dus ik zit weer reclame te kijken met
DE TRIVAGOLUL!!!.
whahahah heb wel n before voor jequote:Op zondag 8 oktober 2017 21:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Post ff een foto als het knalpaars is
In the distance... sirens.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:49 schreef Elvi het volgende:
Fuck ik heb straks een overstap van 2 minuten
Leukquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Zo gelachen vandaag.Elvi
m'n Tweelingziel.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:49 schreef Elvi het volgende:
Fuck ik heb straks een overstap van 2 minuten
morgen is het wel droogquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Snap je het resultaat ff rond?
Oh, wacht
Toen ik vanmiddag stukje moest hollen voor m'n aansluiting sliep m'n voet. Zag er vast ook heel mooi uit.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
Wat voelt het kut als allebei je voeten tintelen als een motherfucker.
Kusje op je voetenquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
Kom er maar in Airwinquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
Je schijnt iets te kunnen breken als je met je volle gewicht erop gaat staan omdat je spieren niet voldoende ondersteuning geven op zo'n moment.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag stukje moest hollen voor m'n aansluiting sliep m'n voet. Zag er vast ook heel mooi uit.
Nummer geregeld?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Tour werd vanmiddag wel gegeven door een leuke gozer
Ik was ook blij dat ik niet vol uit die trein lazerde.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je schijnt iets te kunnen breken als je met je volle gewicht erop gaat staan omdat je spieren niet voldoende ondersteuning geven op zo'n moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |