Tegelijk klinkt vermoeiend.quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HW, Faxie, Dino, Sting. Je mag ze ook alle vier tegelijk hoor. Dino weet nog wel een standje geloof ik.
Check, doe het sindsdien goed als sopraan bij het lokale zangkoor.quote:
Ze had het toch over leuke mannen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HW, Faxie, Dino, Sting. Je mag ze ook alle vier tegelijk hoor. Dino weet nog wel een standje geloof ik.
squawking eagle, iets dat ik nooit meer vergeetquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Dino is helemaal van de workouts these days, ik zie een matchquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien je al zolang achter d'r aan zit verdien je dat wel ja.quote:
Joosie, Befbekje, Viro of Rex. Ze kan kiezen. Of er nog twee bij zoeken en dan de even en oneven dagen afwisselen.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien je al zolang achter d'r aan zit verdien je dat wel ja.
Nou....quote:
Zijn alle mannen niet zo?quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gewoon je bh los en next.. Makkelijk zo'n man
Ach gossie, wordt je nou overgeslagen?quote:
Vreemd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee, ik kende er 1Dat was niets hoor. zere polsjes enz
Niet drie uur aanbeuken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee, ik kende er 1Dat was niets hoor. zere polsjes enz
Zeg dan gewoon dat je dan nog een gaatje hebtquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhw was je vergeten? Ik heb op feestdagen nog wel een plekje als ik het zo lees.
Dat wilde ik voorkomen. Ik ken Fok! wat langer dan vandaagquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je dan nog een gaatje hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |