Was jij niet te druk om nog meer voor FOK! te doen?quote:Op maandag 30 oktober 2017 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, een beetje meer zelfrespect hoor.
timmmmm is een rare snuiter, die weet niet wat die wil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was jij niet te druk om nog meer voor FOK! te doen?
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was jij niet te druk om nog meer voor FOK! te doen?
Moet je dan ook 6 uur in de rij staan om een half uurtje naar binnen te mogen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
d4vid, jongen, kom je ook naar onze meet in het top 2000 cafe?
En timmmmmm?
Jij misschien wel ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je dan ook 6 uur in de rij staan om een half uurtje naar binnen te mogen?
Wanneer is die stemweek eigenlijk dit jaar?quote:
Geen idee, Uccie en Fokker Embraer volgen dat altijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer is die stemweek eigenlijk dit jaar?
Nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
En timmmmmm?
Ik helemaal niet, zocht gewoon een excuus om met jullie te daten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen idee, Uccie en Fokker Embraer volgen dat altijd.
50 euro werkt ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:25 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik helemaal niet, zocht gewoon een excuus om met jullie te daten.
Zoals altijd strookt wat in jouw hoofd zit niet met de werkelijkheidquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Meende ik gelezen te hebben naar aanleiding omdat je uit je functie stapte op de FP.
sp3c, corrie en ik komenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
En timmmmmm?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals altijd strookt wat in jouw hoofd zit niet met de werkelijkheid
Als ze niet leuk zijn schudden we ze wel af.quote:
Ja ik blijf wel gewoon weg.quote:
Volgens mij moet alles nog opgezet en gepland worden. Het begon met een ideetje van Boeing89 en lijkt nu de eerste grote NWS-SC meet te worden waarbij waarschijnlijk uiteindelijk de helft niet kan, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vreemd dat ik geen uitnodiging heb gehad dan?
quote:Op donderdag 2 november 2017 23:16 schreef Mani89 het volgende:
En hier dus het laatste verhaal.
Kevin Spacey Accused of Attempted Rape by Then 15 Year Old Ex-Boyfriend: ‘He is a Pedophile’Toch wel weer opvallend dat Mani's naam opduikt met het verkrachten van minderjarige jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Het is geen makkelijk leven.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch wel weer opvallend dat Mani's naam opduikt met het verkrachten van minderjarige jongens
Uiteindelijk zijn het toch gewoon de drie die hards die op komen dagen.quote:Op donderdag 2 november 2017 08:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij moet alles nog opgezet en gepland worden. Het begon met een ideetje van Boeing89 en lijkt nu de eerste grote NWS-SC meet te worden waarbij waarschijnlijk uiteindelijk de helft niet kan, maar dat terzijde.
Nee man ik ga echt niet een uur in de rij staan om even in dat cafe te mogen zitten. En je moet er nog voor betalen ookquote:
Hoef je het ook niet zelf op te ruimen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:29 schreef timmmmm het volgende:
Sp3c, Corrie en ik komen niet, hoor ik net
Jij wel?quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoef je het ook niet zelf op te ruimen.
Ik heb een nieuwe waggie dus ik zou zowaar zomaar eens langs kunnen vlammen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 08:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het toch gewoon de drie die hards die op komen dagen.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe waggie dus ik zou zowaar zomaar eens langs kunnen vlammen.
quote:Op zondag 5 november 2017 21:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Meet? Sorry. Daar ben ik veel te autistisch voor.
Wanneer is dat dan? Misschien kan ik welquote:Op donderdag 2 november 2017 08:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij moet alles nog opgezet en gepland worden. Het begon met een ideetje van Boeing89 en lijkt nu de eerste grote NWS-SC meet te worden waarbij waarschijnlijk uiteindelijk de helft niet kan, maar dat terzijde.
Lijkt me erg gezellig.quote:Op dinsdag 7 november 2017 13:10 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan? Misschien kan ik wel
De wat?quote:
Mag je dan lekker ruig met je zwaardje zwaaien?quote:Op dinsdag 7 november 2017 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vikingfilm. Zochten ze stoere baardmannen voor om te figureren.
Ja. En met bijlen gooien en vreten met je blote mannenklauwen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je dan lekker ruig met je zwaardje zwaaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |