abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174255251
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Faber
Link

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
pi_174255259
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 14:55:07 Het was dus niks, lijkt me, troepenverplaatsing van vrijwilligers #AnneFaber https://t.co/CgXiZBq1DJ reageer retweet
pi_174255295
Geen nieuwe ontwikkelingen.

Met jas, fiets en tas valt te slepen. Eventuele is zeer sluw tewerk gegaan om dit van elkaar te verplaatsen.
Lichaam nig verder terug zoeken.
Love is in the air!
pi_174255302
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:56 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Een bron er bij is altijd wel prettig.
Eens. Blijft echter super irritant dat mensen 'nieuwtjes' dumpen die al geplaatst zijn simpelweg omdat ze niet up-to-date zijn met meelezen van het topic.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:00:38 #5
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174255310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat ook geen honderden meters slepen met een lichaam.. Vrij onwaarschijnlijk
zou ook nog kunnen, maar met dader alleen lijkt me dat ingewikkeld.
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174255321
Heel simpel: kennelijk heeft de dader(s) niet heel veel moeite gedaan om de rugzak, jas en fiets goed te verbergen. Als de dader daar redelijk onvoorzichtig mee om is gegaan, dan zal het lijk van Anne ook niet super goed verstopt liggen. Daar zal ie dan ook niet zo veel moeite voor hebben gedaan - anders had die dat ook wel voor haar spullen gedaan. Enige verklaring: ze zoeken tot nu toe in de verkeerde gebieden.
pi_174255327
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:00 schreef zoekoog het volgende:
Op zaterdag 7 oktober 2017 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

Je gaat ook geen honderden meters slepen met een lichaam.. Vrij onwaarschijnlijk
Behalve als dader daar met de auto moet zijn, toeslaat in korte tijd spullen dumpt en om ontdekking te voorkomen lichaam per auto meeneemt?
pi_174255332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:00 schreef zoekoog het volgende:

[..]

zou ook nog kunnen, maar met dader alleen lijkt me dat ingewikkeld.
Je weet niet waar wat gebeurd is, met fiets, jas en rugtas kun je wel een eind komen.
pi_174255333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:00 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Eens. Blijft echter super irritant dat mensen 'nieuwtjes' dumpen die al geplaatst zijn simpelweg omdat ze niet up-to-date zijn met meelezen van het topic.
Dat ben ik dan weer met jou eens.
pi_174255339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:01 schreef RokendeSigaret het volgende:
Heel simpel: kennelijk heeft de dader(s) niet heel veel moeite gedaan om de rugzak, jas en fiets goed te verbergen. Als de dader daar redelijk onvoorzichtig mee om is gegaan, dan zal het lijk van Anne ook niet super goed verstopt liggen.
daar dacht ik ook aan, vanuit die theorie ga ik dan ook uit van een dader die dit niet doordacht heeft maarja voorlopig is dit mooie mens al dik een week spoorloos
pi_174255348
http://www.rtvutrecht.nl/(...)naar-anne-faber.html met rechts een filmpje van de werkzaamheden bij de vijver.

pi_174255351
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:00 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

deze topics gaan natuurlijk wel snel dus dat is lastig
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174255352
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:01 schreef RokendeSigaret het volgende:
Heel simpel: kennelijk heeft de dader(s) niet heel veel moeite gedaan om de rugzak, jas en fiets goed te verbergen. Als de dader daar redelijk onvoorzichtig mee om is gegaan, dan zal het lijk van Anne ook niet super goed verstopt liggen.
Nouja, dan was ze inmiddels wel gevonden, een lichaam vind je makkelijker dan een tas of een fiets in het water.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:03:34 #14
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174255354
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:02 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat ben ik dan weer met jou eens.
maar ja topic is al zo groot/lang dat zo'n beetje alles wel voorbij is gekomen..
pi_174255380
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:03 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

maar ja topic is al zo groot/lang dat zo'n beetje alles wel voorbij is gekomen..
Daarom zou het ook fijn zijn als iedereen zich gewoon bij de feiten houdt, en eventuele Twitter updates van journalisten posts, en al voor ze dat doen even de laatste 2 pagina's terug lezen.
pi_174255384
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:03 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Nouja, dan was ze inmiddels wel gevonden, een lichaam vind je makkelijker dan een tas of een fiets in het water.
Nou ja, zou je voor een lichaam verbergen niet iets meer moeite doen...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:06:50 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174255395
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:05 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Daarom zou het ook fijn zijn als iedereen zich gewoon bij de feiten houdt, en eventuele Twitter updates van journalisten posts, en al voor ze dat doen even de laatste 2 pagina's terug lezen.
Maar dan wel graag met de tweet zelf, en als je mobiel zit en de tweet dus niet kunt embedden de link naar de tweet erbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174255402
Lijkt langzamerhand weer een dag te gaan worden zonder resultaten, terwijl iedereen dacht dat we zo dichtbij zaten. Zo ongelooflijk frustrerend...
pi_174255426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:07 schreef Robin_fok het volgende:
Lijkt langzamerhand weer een dag te gaan worden zonder resultaten, terwijl iedereen dacht dat we zo dichtbij zaten. Zo ongelooflijk frustrerend...
De dag is nog niet voorbij.. hoop houden!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:08:53 #20
313849 Tonyvanheemschut
pi_174255429
quote:
heb je dat filmpje op de telegraaf al gezien, met die misdaadjournalist...die had het over weken, sinds het zoekgebied zo groot is.
pi_174255432
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar dan wel graag met de tweet zelf, en als je mobiel zit en de tweet dus niet kunt embedden de link naar de tweet erbij.
Dat zeg ik, Gamma.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:09:00 #22
470273 Maktub
It's written
pi_174255433
Ik denk dat het ergens langs dat lange beschutte bos fietspad is gebeurt nabij waar haar jas is gevonden of iets eerder waar ze haar signaal verloor nabij soesterduinen. Ze waren daar al heel lang bezig bij en om de vijver toen ze haar rugzak 150 meter verderop vonden later.

Het kan wel maar ik geloof niet dat de dader(s) die spullen meenam om een dwaalspoor uit te zetten, maar de fiets uit gemakzucht om een stukje sneller af te leggen en weg te gaan bij het plaats delict en de tas en eventueel de jas om op kostbaarheden te controleren.

Het zou me ook niets verbazen als ze haar tas gewoon nog achterop de fiets had onder de snelbinders omdat die los leken op de foto toen deze uit het water werd gehaald.
Dat ontkracht ook meteen de vraag dat ze haar tas eerst af zou moeten doen om haar jas af te doen plus op de foto in de regen lijkt het ook alsof ze haar tas niet op haar rug draagt maar ergens op de fiets.
pi_174255434
Van Twitter geplukt, hoop dat er iets op staat.

Weet iemand de afstand tussen de vindplaats van de fiets en de jas / rugzak?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_174255437
quote:
We? Een topicje op Fok draagt helemaal niks bij.
pi_174255447
vind mezelf onderhand vervelend worden omdat ik deze reeks gebruik mn eigen verveling in bed tegen te gaan na een operatie.Voelt lullig terwijl ik ook echt enorm meeleef.ik ga maar ff netflixen geloof ik
pi_174255448
Ik vraag me wel af of de jas en tas simpel zijn weggegooid, of behoorlijk goed verstopt waren.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:10:05 #27
313849 Tonyvanheemschut
pi_174255453
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

We? Een topicje op Fok draagt helemaal niks bij.
niet -O- ?? :P

nou de recherche kan hier aardig wat theorien vinden hoor..van foto's tot kaarten etc...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:10:42 #28
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174255468
Die Willem Arntszhoeve in Den Dolder heeft met bus 59 een goede verbinding met dit gebied. Zitten toch wat lui met een hoger risico als ik dit zo lees
https://www.recht.nl/rech(...)I:NL:RBMNE:2017:1517
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:11:40 #29
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174255488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:09 schreef gilligan het volgende:
Ik vraag me wel af of de jas en tas simpel zijn weggegooid, of behoorlijk goed verstopt waren.
Dit dus.. Ben ik ook benieuwd naar.
Ajacied.
pi_174255501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:08 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

heb je dat filmpje op de telegraaf al gezien, met die misdaadjournalist...die had het over weken, sinds het zoekgebied zo groot is.
Link?
Love is in the air!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:12:15 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174255503
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:10 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

niet -O- ?? :P

nou de recherche kan hier aardig wat theorien vinden hoor..van foto's tot kaarten etc...
Ik zou vooral de theorieën hier gaan bestuderen inderdaad

:')
pi_174255506
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:03 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dan zoeken ze op de verkeerde plekken.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:13:51 #33
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174255542
Broertje van een vriend van me zat in de Wier in den Dolder, dat waren geen eeh, fijne mensen en hij was ook regelmatig "kwijt" omdat het weinige personeel op 10 plekken tegelijk moest zijn dus hij kon zo van het terrein af. }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174255544
Er is ook nog steeds de optie dat ze meegenomen is (levend) en die jas, tas en fiets expres zo slordig zijn achter gelaten om het op moord te doen lijken. Nu zoeken ze vooral naar een lichaam en als ze niks vinden zal het onderzoek grotendeeld afgesloten worden i.p.v. zoeken naar een creepy ‘ontvoerder’. De ontvoerder krijgt zo de kans tijd om te doen met haar wat hij in zijn hoofd heeft.
Alhoewel de ontvoeringen waarbij mensen in kelders of in ruimtes worden opgesloten om te martelen/misbruiken wel vaker jonger zijn. Maar... helaas gebeurt het toch ook af en toe met jonge vrouwen dat ze op een vreselijke manier worden opgesloten en gemarteld.
In Amerika die vrouw die jarenlang in een soort van doos onder het bed van een echtpaar is opgesloten en gemarteld... -O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_174255584
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:13 schreef houdjemond het volgende:
Broertje van een vriend van me zat in de Wier in den Dolder, dat waren geen eeh, fijne mensen en hij was ook regelmatig "kwijt" omdat het weinige personeel op 10 plekken tegelijk moest zijn dus hij kon zo van het terrein af. }:|
Dat is voorheen De Engh? Daar is ze wel min of meer wrs langs gefietst in ieder geval.
I´m back.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:15:28 #36
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174255587
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:10 schreef Bayswater het volgende:
Die Willem Arntszhoeve in Den Dolder heeft met bus 59 een goede verbinding met dit gebied. Zitten toch wat lui met een hoger risico als ik dit zo lees
Hiermee komen we dus weer een beetje terug op het gecodeerde twitterbericht en de theorie van Hadjar Benmiloud (zie @Hadjar op Twitter), die op een hele duistere kant van het www is gestuit.

Maar daarmee kom je al snel op een meer BNW-achtige theorie. Helaas bestaat die duistere kant van het www en de wereld wel gewoon.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:16:24 #37
470273 Maktub
It's written
pi_174255608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:09 schreef gilligan het volgende:
Een jas en een tas in de bosjes gegooid en een fiets in de eerste de beste sloot, je moet zelf maar beslissen of jij dat behoorlijk goed vind of niet
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:17:12 #38
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174255626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:09 schreef Maktub het volgende:
.

Het kan wel maar ik geloof niet dat de dader(s) die spullen meenam om een dwaalspoor uit te zetten, maar de fiets uit gemakzucht om een stukje sneller af te leggen en weg te gaan bij het plaats delict en de tas en eventueel de jas om op kostbaarheden te controleren.

Ja zou kunnen, maar naast de jas lag nog meer kleding ..(En ik weet nog steeds niet wat er verdacht was aan de kleding, dat zou merkwaardig zijn aangetroffen) Ik weet dus niet of er bloed op zat of wat weet ik,..
pi_174255631
Ik neem aan dat ze naast het zoeken naar sporen in het gebied ook echt wel bezig zijn naar onderzoek naar mogelijke daders.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_174255632
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:13 schreef houdjemond het volgende:
dat is op de WA hoeve/Altrecht
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174255699
Vraag is ook nog steeds hoe die jas uit komt en waarom die uit moest.
pi_174255714
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:13 schreef Injetta het volgende:
Er is ook nog steeds de optie dat ze meegenomen is (levend) en die jas, tas en fiets expres zo slordig zijn achter gelaten om het op moord te doen lijken. Nu zoeken ze vooral naar een lichaam en als ze niks vinden zal het onderzoek grotendeeld afgesloten worden i.p.v. zoeken naar een creepy ‘ontvoerder’. De ontvoerder krijgt zo de kans tijd om te doen met haar wat hij in zijn hoofd heeft.
Alhoewel de ontvoeringen waarbij mensen in kelders of in ruimtes worden opgesloten om te martelen/misbruiken wel vaker jonger zijn. Maar... helaas gebeurt het toch ook af en toe met jonge vrouwen dat ze op een vreselijke manier worden opgesloten en gemarteld.
In Amerika die vrouw die jarenlang in een soort van doos onder het bed van een echtpaar is opgesloten en gemarteld... -O-
Een ontvoering lijkt me onwaarschijnlijk.

Bij een ontvoering draait alles om snelheid, jassen uitdoen, rugzakken ergens neer gaan leggen en dan ook nog een fiets dumpen terwijl je een slachtoffer in je auto hebt liggen - je ontvoert niet met een bakfiets- is onwaarschijnlijk.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:21:31 #43
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174255731
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dat is op de WA hoeve/Altrecht
Geen extreme afstand ieg, zeg niet dat het iets is maar moest er opeens aan denken hoe makkelijk hij weg kon. :{
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174255739
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:17 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Ja zou kunnen, maar naast de jas lag nog meer kleding ..(En ik weet nog steeds niet wat er verdacht was aan de kleding, dat zou merkwaardig zijn aangetroffen) Ik weet dus niet of er bloed op zat of wat weet ik,..
Dat zou ook kunnen wijzen op kledingstukken dichter op het lichaam Dat soort info wordt natuurlijk niet gedeeld.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:21:58 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174255741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:20 schreef RokendeSigaret het volgende:
Op de momenten dat het droog was was de temperatuur behoorlijk aangenaam, de jas kan ook gewoon te warm zijn geweest op die momenten.
Het zou dus zelfs mogelijk zijn dat ze de jas op het stuur en het rekje had om te drogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174255759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:16 schreef Maktub het volgende:

[..]

Een jas en een tas in de bosjes gegooid en een fiets in de eerste de beste sloot, je moet zelf maar beslissen of jij dat behoorlijk goed vind of niet
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:16 schreef Maktub het volgende:

[..]

Jas gevonden na drie dagen, tas na een week. Lagen dus zeker niet direct in het zicht zou je zeggen. Voor iemand die het simpel weg heeft gegooid heeft het dan lang geduurd om het te vinden.
pi_174255766
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op de momenten dat het droog was was de temperatuur behoorlijk aangenaam, de jas kan ook gewoon te warm zijn geweest op die momenten.
Het zou dus zelfs mogelijk zijn dat ze de jas op het stuur en het rekje had om te drogen.
Denk eerder dat je je regenpak gewoon los ritst en meer niet.
pi_174255770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:20 schreef RokendeSigaret het volgende:
Dat is de grote vraag ja
voor een ontvoering hoeft de jas niet uit
Misschien is ze aangevallen heeft de jas en tas weggegooid en is het bos ingevlucht ?
pi_174255788
marcomoonnin twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:19:15 Amersfoortseweg veel politie en recherche weer in het bos onderzoeken #AnneFaber https://t.co/phKjRJDjqP reageer retweet
pi_174255789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:09 schreef Truus1973 het volgende:
vind mezelf onderhand vervelend worden omdat ik deze reeks gebruik mn eigen verveling in bed tegen te gaan na een operatie.Voelt lullig terwijl ik ook echt enorm meeleef.ik ga maar ff netflixen geloof ik
Beterschap :)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:24:44 #51
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174255790
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:20 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Een ontvoering lijkt me onwaarschijnlijk.

Bij een ontvoering draait alles om snelheid,
Behalve als je veel tijd hebt en je op plaats delict je jezelf veilig en zeker voelt.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:24:51 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174255791
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Denk eerder dat je je regenpak gewoon los ritst en meer niet.
Maar ze had geen regenpak aan (tenminste; daar is niets over bekend), ze had die parka aan, en dat was wellicht best warm in die temperatuur.
Plus dat hij misschien sneller droogt als je hem niet aanhebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:26:09 #53
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174255805
JeroenvdVeer twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:19:40 Bij een inham van de Amersfoortseweg verzamelen zich steeds meer hulpdiensten. #AnneFaber (Foto: @marcomoonnin) https://t.co/V3yXbwKSrT reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174255815
Kalkman is al ingekakt. :')

Dan maar via Tubantia;
Live; https://www.tubantia.nl/b(...)e-faber-op~a0689529/

pi_174255819
Toch valt het me op hoe grondig er blijft worden gezocht in het gebied rond de jas ipv tijd de besteden aan gebieden op de route die nog helemaal niet zijn doorzocht. Ik vraag me af of er toch meer aanwijzingen zijn die wij niet weten.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:27:04 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174255824
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:26 schreef ondeugend het volgende:
JeroenvdVeer twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:19:40 Bij een inham van de Amersfoortseweg verzamelen zich steeds meer hulpdiensten. #AnneFaber (Foto: @marcomoonnin) https://t.co/V3yXbwKSrT reageer retweet
Toch weer in de buurt van waar die jas gevonden is dus :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174255850
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:17 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Misschien was die jas daar wel netjes opgehangen of netje opgevouwen ofzo, ik bedoel dat is natuurlijk ook iets wat je als "merkwaardig" zou kunnen omschrijven in deze situatie.
pi_174255853
Ik heb vannacht een beetje zitten denken...

Het topic stond vanmorgen op slot en ik heb ook nog een leven..

Als je kijkt naar de vindplaatsen; jas, fiets en tas.. In achting neemt dat Anne die route fietste en het zeer onwaarschijnlijk is dat een dader dat wist en de spullen daar als een soort dwaalspoor zou planten.. en dat Anne blijkbaar geen erg hoog fietstempo had.. Dan kom ik voorlopig op het volgende.:

Anne fietst en wordt door een bui overvallen. Ze doet haar regenjas aan. Als ze kletsnat is geregend stuurt ze nog een selfie. Ze fietst door tot die spoorweg overgang. Daar bekijkt ze de kaart en ziet dat haar mobiel bijna leeg is; ze zet hem op vliegtuigstand. Ondertussen is de bui over en van fietsen met een regenjas aan wordt je moe. Ze doet dus haar regenjas uit (en haar vest??) en legt die op het voorrekje omdat ze meer regen verwacht en de spullen in de tas niet na wil maken. Ze fietst door naar het bekende fietspad waar haar jas later gevonden zal worden.

Een man fietst achter haar. Door haar redelijk lage tempo loopt hij op haar in. Als hij vlak achter haar is gaat er een knop om in zijn hoofd: Het is stil, verlaten, weinig kans dat er snel nog iemand langs zal komen.. Hij trapt haar van haar fiets. Daarbij valt haar jas van het voorrekje.

Dan gebeuren er dingen die we niet willen weten waarna hij het lichaam zo goed mogelijk in het bos verbergt. Hij neemt haar tas mee op zijn rug en haar fiets als tweede fiets aan de hand en fietst naar de vijver waar hij zich van de fiets ontdoet.

Vandaar uit gaat hij terug naar 'huis'. Al snel bedenkt hij dat hij de tas ook beter kan dumpen en gooit die in het bosperceel waar hij langs fietst.

Waarom? Omdat het logischer is dat hij van achteren kwam dan van voren (meer de tijd om die knop om te zetten). Volg je dan de sporen jas, fiets, tas dan lijkt die een loop te maken terug waar de dader vandaan kwam. Ik zou de dader dus ten noorden van de vindplaatsen zoeken.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:28:33 #59
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174255863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toch weer in de buurt van waar die jas gevonden is dus :{
Daar lijkt idd iets aan de hand te zijn.
Maar kan om alles gaan natuurlijk
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:28:40 #60
470273 Maktub
It's written
pi_174255866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:22 schreef gilligan het volgende:

[..]

[..]

Jas gevonden na drie dagen, tas na een week. Lagen dus zeker niet direct in het zicht zou je zeggen. Voor iemand die het simpel weg heeft gegooid heeft het dan lang geduurd om het te vinden.
Als je iets van het pad af legt in het bos of op de bodem van een vijvertje duurt het al snel langer voordat het gevonden word.
Ik denk wel dat de dader(s) een kleine moeite heeft genomen om het te verstoppen om zo wat tijd te rekken voordat ze gevonden word, het lijkt niet op een of ander dwaal spoor en zou wel heel toevallig op haar route liggen dan.
Die jas en tas vereist ook niet veel inbeelding waarom die af moesten en dat was waarschijnlijk niet om een dwaalspoor te creeeren eerder om meer voor de hand liggende redenen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:29:01 #61
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174255878
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:24:19 Agenten, vrijwilligers en ook mensen v d marechaussee gaan de villa’s weer langs rond het defensieterrein #AnneFaber reageer retweet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174255888
Dat er recherchebusjes bij het fietspad staan is inmiddels al geen nieuws meer toch?
pi_174255891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:28 schreef Ouder1 het volgende:
...
Waarom moet het nu weer een man zijn? :(

Verder niet gelezen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:29:53 #64
313849 Tonyvanheemschut
pi_174255901
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:25:17 Best wat activiteit hier. Fietspad was al afgezet omdat politie hier parkeert. Twee witte en een donker busje (verd… https://t.co/drpu4brxbP reageer retweet
pi_174255906
quote:

Als je kijkt naar de vindplaatsen; jas, fiets en tas.. In achting neemt dat Anne die route fietste en het zeer onwaarschijnlijk is dat een dader dat wist en de spullen daar als een soort dwaalspoor zou planten.. en dat Anne blijkbaar geen erg hoog fietstempo had.. Dan kom ik voorlopig op het volgende.:

Anne fietst en wordt door een bui overvallen. Ze doet haar regenjas aan. Als ze kletsnat is geregend stuurt ze nog een selfie. Ze fietst door tot die spoorweg overgang. Daar bekijkt ze de kaart en ziet dat haar mobiel bijna leeg is; ze zet hem op vliegtuigstand. Ondertussen is de bui over en van fietsen met een regenjas aan wordt je moe. Ze doet dus haar regenjas uit (en haar vest??) en legt die op het voorrekje omdat ze meer regen verwacht en de spullen in de tas niet na wil maken. Ze fietst door naar het bekende fietspad waar haar jas later gevonden zal worden.

Een man fietst achter haar. Door haar redelijk lage tempo loopt hij op haar in. Als hij vlak achter haar is gaat er een knop om in zijn hoofd: Het is stil, verlaten, weinig kans dat er snel nog iemand langs zal komen.. Hij trapt haar van haar fiets. Daarbij valt haar jas van het voorrekje.

Dan gebeuren er dingen die we niet willen weten waarna hij het lichaam zo goed mogelijk in het bos verbergt. Hij neemt haar tas mee op zijn rug en haar fiets als tweede fiets aan de hand en fietst naar de vijver waar hij zich van de fiets ontdoet.

Vandaar uit gaat hij terug naar 'huis'. Al snel bedenkt hij dat hij de tas ook beter kan dumpen en gooit die in het bosperceel waar hij langs fietst.

Waarom? Omdat het logischer is dat hij van achteren kwam dan van voren (meer de tijd om die knop om te zetten). Volg je dan de sporen jas, fiets, tas dan lijkt die een loop te maken terug waar de dader vandaan kwam. Ik zou de dader dus ten noorden van de vindplaatsen zoeken.
Kap nou eens met die onzinnige, ook nog heel gedetailleerde speculaties, staat ook in de OP. Niemand heeft wat aan die Hersenscheten
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:30:30 #66
470273 Maktub
It's written
pi_174255911
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:24 schreef Studiotje het volgende:
marcomoonnin twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:19:15 Amersfoortseweg veel politie en recherche weer in het bos onderzoeken #AnneFaber https://t.co/phKjRJDjqP reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat slechte weer is echt ongelukkig voor het onderzoek, ik hoop dat ze zoveel mogelijk sporen nog veilig kunnen stellen voordat de elementen eventueel bewijs materiaal aantasten.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:30:47 #67
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174255918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:26 schreef Robin_fok het volgende:
Toch valt het me op hoe grondig er blijft worden gezocht in het gebied rond de jas ipv tijd de besteden aan gebieden op de route die nog helemaal niet zijn doorzocht. Ik vraag me af of er toch meer aanwijzingen zijn die wij niet weten.
Men heeft de ogen gericht op grond/bodem. Ze zullen ook wel eens omhoog kijken lijkt me..om te kijken of er iets in de bomen of hoge struiken hangt ?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:32:05 #68
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174255939
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:28 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

Misschien was die jas daar wel netjes opgehangen of netje opgevouwen ofzo, ik bedoel dat is natuurlijk ook iets wat je als "merkwaardig" zou kunnen omschrijven in deze situatie.
Ja! zou kunnen
pi_174255941
quote:

Hoe ver zijn tas en jas van elkaar gevonden?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:32:28 #70
313849 Tonyvanheemschut
pi_174255942
JiriGlaap twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:29:47 Bijzonder gesprek met veteranen. Naar aanleiding van de vermissing van #annefaber hebben ze een 'searchteam' opgericht. #rtvutrecht reageer retweet
pi_174255949
Live periscope:

https://www.pscp.tv/w/1OyJArZZYYWxb

....en inmiddels niet meer live
pi_174255961
Misschien al eerder geopperd, en hoewel ik de kans persoonlijk erg klein acht, bestaat er natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat een eventuele passant de fiets/spullen ergens heeft zien liggen, meegenomen heeft en deze later heeft gedumpt, uit angst, toen hij/zij hoorde van de vermissing.

Maar ook dan is het vreemd dat de fiets in het water ligt en de andere spullen redelijk in het zicht...

Ik geef het op... -O-
pi_174255976
quote:
Dat was niet heel erg spannend.
pi_174255991
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:30 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Kap nou eens met die onzinnige, ook nog heel gedetailleerde speculaties, staat ook in de OP. Niemand heeft wat aan die Hersenscheten
Is toch leuk, cluedo

:')
pi_174255998
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:34 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat was niet heel erg spannend.
Nee inderdaad, geen idee waarom ie stopte.
pi_174256006
Tomhuisman7 twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:33:28 Achterkant bos perceel afgesloten div busjes en er staan agenten om de 25 meter t lintje te bewaken #AnneFaber https://t.co/DCmgTkxu9n reageer retweet
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:35:17 #77
470273 Maktub
It's written
pi_174256007
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:24 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Behalve als je veel tijd hebt en je op plaats delict je jezelf veilig en zeker voelt.
Als ontvoerder heb je niet veel tijd, het is onlogisch om midden in een ontvoering dwaalsporen gaan uit te zetten, er waren hier zelfs mensen die met een recht gezicht beweerden dat die ontvoerder dan even een halve kilometer achter een gillende vrouw is aangerend en ondertussen even doodleuk de tas en jas op pakt en meeneemt en de fiets nog even in het water gooit alsof ie geen enkele zorg en werkelijkwaar alle tijd van de wereld heeft.
Een ontvoerder zou waarschijnlijk ook zover mogelijk van het plaats delict en het onderzoek wegblijven om niet gepakt of in de gaten te lopen naderhand.
pi_174256010
quote:

[..]

speculeren mag -staat er in de OP
pi_174256011
Wordt wel spannend zo met een livestream
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:35:30 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174256015
quote:

Dit is echt ziek :')
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:35:55 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174256026
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:33 schreef theDutcher het volgende:
Misschien al eerder geopperd, en hoewel ik de kans persoonlijk erg klein acht, bestaat er natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat een eventuele passant de fiets/spullen ergens heeft zien liggen, meegenomen heeft en deze later heeft gedumpt, uit angst, toen hij/zij hoorde van de vermissing.

Maar ook dan is het vreemd dat de fiets in het water ligt en de andere spullen redelijk in het zicht...

Ik geef het op... -O-
In dat geval is het wel een heel groot risico ze in de buurt van waar ze zou moeten zijn geweest te dumpen.
Als je je daar druk over maakt dan lijkt de kans me klein dat je een dumpplek zoekt in de buurt van haar route, of zelfs op haar route.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174256029
Heeft verder niks met Anne te maken, daarom in spoiler, maar zag dit net weer voorbij komen.
SPOILER
pi_174256031
Zoeken is het enige. Niet gezocht, niet gevonden, niet geweten. Anders is het weer wachten op iemand die iets aantreft in het gebied langs de route en 112 belt. Net als met de jas.
pi_174256039
Wat vinden jullie, zou dat achterlicht ook kapot kunnen zijn gegaan toen fiets achterin een auto zat en kofferdeksel ertegenaan kwam bij dichtdoen?
pi_174256040
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:35 schreef Blistering het volgende:
Tomhuisman7 twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:33:28 Achterkant bos perceel afgesloten div busjes en er staan agenten om de 25 meter t lintje te bewaken #AnneFaber https://t.co/DCmgTkxu9n reageer retweet

weet iemand waar dit is?
pi_174256042
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:35 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

speculeren mag -staat er in de OP
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.

Hij gebruikt geen enkele argumenten om een verhaaltje te verzinnen, dus mag niet.
pi_174256051
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:36 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

weet iemand waar dit is?
quote:

[..]

[ afbeelding ]

weet iemand waar dit is?
Andere uitgang van dat fietspad
pi_174256052
quote:

[..]

[ afbeelding ]

weet iemand waar dit is?
Ik denk toch dat er iets gevonden is... Teveel opvallende dingen die opeens gebeuren rondom dit gebied.
pi_174256061
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:36 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hij gebruikt geen enkele argumenten om een verhaaltje te verzinnen, dus mag niet.
Dit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 15:37:37 ]
pi_174256068
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:36 schreef Jojojo1976 het volgende:
Wat vinden jullie, zou dat achterlicht ook kapot kunnen zijn gegaan toen fiets achterin een auto zat en kofferdeksel ertegenaan kwam bij dichtdoen?
Alles kan, maar ook dat het kapot is gegaan bij het uit het water halen, of in het water gooien of al eerder onderweg.
pi_174256076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dat geval is het wel een heel groot risico ze in de buurt van waar ze zou moeten zijn geweest te dumpen.
Als je je daar druk over maakt dan lijkt de kans me klein dat je een dumpplek zoekt in de buurt van haar route, of zelfs op haar route.
Je hebt helemaal gelijk ^O^
pi_174256078
quote:

[..]

[ afbeelding ]

weet iemand waar dit is?
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=en

Hier is het. Een uiteinde van het fietspad waar de jas is gevonden
pi_174256100
quote:

[..]

[ afbeelding ]

weet iemand waar dit is?
Dit is bij het opgaan van het fietspad, ter hoogte van de tennisclub, richting de Amersfoortsweg.
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656

Zal wel zijn om verkeer/fietsers tegen te houden. Zolang er vrijwilligers binnen de afzetting zijn is er geen nieuws lijkt me.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:39:55 #94
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174256101
quote:
Het achterlicht kan ook al kapot zijn geweest gewoon
pi_174256104
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:37 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

[..]

Andere uitgang van dat fietspad
Ah ok. Dus hele fietspad tussen Spoorlaan en Amersfoortseweg (= de kant van de gevonden jas) lijkt dus nu afgesloten.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:40:10 #96
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174256105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:35 schreef Maktub het volgende:

[..]

Als ontvoerder heb je niet veel tijd, het is onlogisch om midden in een ontvoering dwaalsporen gaan uit te zetten, er waren hier zelfs mensen die met een recht gezicht beweerden dat die ontvoerder dan even een halve kilometer achter een gillende vrouw is aangerend en ondertussen even doodleuk de tas en jas op pakt en meeneemt en de fiets nog even in het water gooit alsof ie geen enkele zorg en werkelijkwaar alle tijd van de wereld heeft.
Een ontvoerder zou waarschijnlijk ook zover mogelijk van het plaats delict en het onderzoek wegblijven om niet gepakt of in de gaten te lopen naderhand.
Een ontvoerder met veel tijd kan gemakkelijk van plaats delict wegblijven en elders dwaalsporen uitzetten..
pi_174256115
quote:
Daar kan een achterlicht kapot van gaan, ja. Op heel veel maniere overigens....
pi_174256129

Met dank aan Twitter
pi_174256135
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dit is echt ziek :')
Heel FOK! weet dat je Ouder1 vooral moet negeren. Niet alleen hier. Is gewoon een totaal nutteloze user zonder verstand.
pi_174256147
Ik denk toch dat als ze ergens ligt, het bij het fietspad moet zijn waar ze nu zoeken. Verklaart de kleding, en dat de dader van daaruit met de fiets is gaan lopen naar de vijver...

Als ze de kleding is verloren bij een worsteling dan moet het daar ergens wel zijn gebeurt, en het lichaam kan onmogelijk veel verderop liggen als ze niet is meegenomen.
pi_174256185
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:33 schreef theDutcher het volgende:

Ik geef het op... -O-
heb ik ook al meerdere keren geopperd. Verschil kan zijn dat andere spullen geen waarde hebben en fiets eerst meegenomen zou kunnen zijn om op Marktplaats te verkopen en later gedumpd
pi_174256196
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:42 schreef Robin_fok het volgende:
Ik denk toch dat als ze ergens ligt, het bij het fietspad moet zijn waar ze nu zoeken. Verklaart de kleding, en dat de dader van daaruit met de fiets is gaan lopen naar de vijver...

Als ze de kleding is verloren bij een worsteling dan moet het daar ergens wel zijn gebeurt, en het lichaam kan onmogelijk veel verderop liggen als ze niet is meegenomen.
Bij kleding hebben we het toch over de jas, meen ik?
pi_174256204
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

heb ik ook al meerdere keren geopperd. Verschil kan zijn dat andere spullen geen waarde hebben en fiets eerst meegenomen zou kunnen zijn om op Marktplaats te verkopen en later gedumpd
101 mensen kunnen het opperen, maar we wéten het niet.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174256210
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:43 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Bij kleding hebben we het toch over de jas, meen ik?
Politie zei dat het om een jas ging en nog iets anders wat kleding betreft, we weten niet wat.
pi_174256213
Moet overigens zeggen dat verdwijningen mij nooit zoveel gedaan hebben als deze. Zal ongetwijfeld aan mij liggen maar gewoon het feit dat er steeds dingen gevonden worden (jas, tas, fiets) maar zij zelf maar niet vind ik echt bizar. Kan en wil me dan ook echt niet indenken hoe haar familie/vriend zich moet voelen -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:44:35 #106
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174256217
quote:

Vooralsnog is niet bekend dat het kleding van Anne was toch?
Alleen haar jas is bevestigd
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:44:51 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174256222
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:38 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk ^O^
Het kan overigens wel als iemand de spullen daar gedumpt heeft nadat haar route bekend geworden was, maar het misdrijf daar juist weer helemaal niet in de buurt heeft plaatsgevonden, maar bijvoorbeeld (daar komt ie weer); in de buurt van het punt waar haar telefoon verbinding verloor.

Dan zou iemand idd bewust een dwaalspoor hebben kunnen uitzetten door de spullen daar te dumpen nadat de route bekend geworden was, waarbij dat voor de fiets en de tas natuurlijk een stuk lastiger is dan voor de jas.
Want die zou je dan tussen maandag 14.40 uur en 17.00 uur gedumpt moeten hebben, en dat is voor de fiets nagenoeg niet onopgemerkt te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174256234
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:44 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Politie zei dat het om een jas ging en nog iets anders wat kleding betreft, we weten niet wat.
Ook niet of het van haar is dus.
pi_174256249
quote:

[..]

Hm, daar heb je een punt...
pi_174256250
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:44 schreef Blistering het volgende:
Moet overigens zeggen dat verdwijningen mij nooit zoveel gedaan hebben als deze. Zal ongetwijfeld aan mij liggen maar gewoon het feit dat er steeds dingen gevonden worden (jas, tas, fiets) maar zij zelf maar niet vind ik echt bizar. Kan en wil me dan ook echt niet indenken hoe haar familie/vriend zich moet voelen -O-
Deze en de zaak van de twee broertjes.
Natuurlijk is elke verdwijning erg, maar zaken als deze zijn anders.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:46:39 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174256260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:44 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Vooralsnog is niet bekend dat het kleding van Anne was toch?
Alleen haar jas is bevestigd
We hebben sowieso niets meer gehoord over andere kleding dan de jas, dus ik vraag me af of er ooit wel sprake is geweest van iets anders dan de jas.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174256261
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:29 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Waarom moet het nu weer een man zijn? :(

Verder niet gelezen.
Hoe groot is de kans dat het een vrouw is geweest? Vrijwel alle moorden op een vrouw worden door een man gepleegd.

Als we het toch over een daderprofiel gaan hebben:
De meeste kans is dat het om een uit de hand gelopen verkrachting gaat.

Dan krijg je het AZC gezeik weer. Gewoon even buiten het feit dat die asielzoekers eigenlijk altijd in Soesterberg blijven (route AZC-winkelcentrumpje) en je ze nauwelijks ziet bij regen...

Tussen autochtone daders en MO daders zit een verschil. MO daders vinden dat zij het recht hebben en dat de vrouw het uitlokt. Maatschappelijk gezien wordt in de landen van hun herkomst de vrouw ook bijna altijd als schuldige aangewezen. MO daders grijpen vaak onbekenden en schromen niet om dat op klaarlichte dag te doen, zelfs met getuigen.

Autochtone daders vergrijpen zich vaker aan bekenden en als het al een onbekende is dan doen zij er alles aan om niet gevonden te worden want hier is maatschappelijk gezien de man de schuldige. Autochtone daders zijn vaak 'gelegenheidsdaders'.

Een autochtoon valt voor mij beter in het daderprofiel dan een MO-asielzoeker. Misschien ook een MOElander, dat weet ik niet.
pi_174256263
https://www.google.nl/map(...)/data=!3m1!1e3?hl=en

Kijk hoeveel bos er om dat fietspad zit. Ze kan overal rond dit fietspad liggen. En de dader die vervolgens de jas dan misschien toch heeft meegenomen en deze gedropt heeft op het moment dat hij zag dat het fietspad eindigde. Vervolgens komt hij bij de vijver uit voor de fiets en tas.
pi_174256272
quote:

[..]

Mmmmmmmm als je net een dame van de fiets hebt getrokken en en misschien wel vermoord denk je niet aan fietsen op Marktplaats verkopen.
pi_174256278
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:45 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Ook niet of het van haar is dus.
De jas is van Anne, dat is bevestigd.
pi_174256282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:10 schreef Bayswater het volgende:
Tuurlijk meest waarschijnlijk is dat het een gek is geweest die daar lopend was, en op haar fiets is verder gereden en heeft gedumpt in die vijver. Dan moet ze daar in de buurt liggen. Tweede scenario is iemand die alles heeft gepland met een auto en haar heeft meegenomen. Ik acht dat minder waarschijnlijk omdat die persoon dan ook wel de tas, fiets en of jas mee zou hebben genomen. Iemand die zoiets uit een impuls doet past wel bij de figuren die daar in zo'n instelling zitten inderdaad. Het is al heel vaak gebleken dat mensen die zoiets doen al eerder de fout in zijn gegaan m.b.t. zeden delicten.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174256286
Heel Twitter zit te zeuren om Signi-honden.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:47:27 #118
470273 Maktub
It's written
pi_174256288
quote:
[quote]0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:40 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Een ontvoerder met veel tijd kan gemakkelijk van plaats delict wegblijven en elders dwaalsporen uitzetten..
Alles kan..
pi_174256317
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:43 schreef Messina het volgende:

[..]

101 mensen kunnen het opperen, maar we wéten het niet.
dat geldt voor alles in afgelopen 31 topics
pi_174256325
15:31 Weer of geen weer, het zoeken gaat door. De regen komt met bakken uit de hemel.
pi_174256331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:47 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Mmmmmmmm als je net een dame van de fiets hebt getrokken en en misschien wel vermoord denk je niet aan fietsen op Marktplaats verkopen.
We hadden het hier niet over de eventuele dader(s), maar over een passant die de spullen ergens heeft zien liggen en meegenomen heeft.
pi_174256342
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:47 schreef lord_bono het volgende:

[..]

ja staat gewoon in OP
pi_174256349
quote:

[..]

Nee.. ik ben de enige zeker. Veel meer dan speculaties vind je hier niet.
Of moeten we voor de duizendste maal vertellen hoever de jas van de fiets gevonden is?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:49:54 #124
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174256351
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
15:31 Weer of geen weer, het zoeken gaat door. De regen komt met bakken uit de hemel.
Top !
pi_174256355
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:46 schreef Robin_fok het volgende:

Kijk hoeveel bos er om dat fietspad zit. Ze kan overal rond dit fietspad liggen. En de dader die vervolgens de jas dan misschien toch heeft meegenomen en deze gedropt heeft op het moment dat hij zag dat het fietspad eindigde. Vervolgens komt hij bij de vijver uit voor de fiets en tas.
Heb je gezien hoeveel bos er uberhaupt in de buurt is (punt van waar de verbinding verbroken werd). Ze kan overal zijn. Dat haar spullen daar liggen, betekend niet dat zij daar ook is. Haar jas werd 3 dagen later gevonden, terwijl iemand daar dagelijks komt. (Jas lag op/bij iets voor paarden).
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:50:10 #126
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174256364
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:41 schreef Buster24 het volgende:
[ afbeelding ]

Met dank aan Twitter
Worsteling ergens vlak voor de Amersfoortseweg, dader gaat oostwaarts en dumpt eerst de fiets, neemt tas noordelijk mee, haalt spullen eruit en dumpt de tas.

En nog steeds bizar dat dit zo dichtbij de openbare weg gebeurd lijkt te zijn! Dikke domme pech.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174256365
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:47 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Probeer nog eens wat verder terug te lezn want deze reactie is vrij nutteloos
pi_174256372
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:47 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat klopt, maar overige kleding is nog steeds niet bevestigd. Dus die worsteling kan heel goed elders hebben plaatsgevonden.
pi_174256384
zitten daar wilde zwijnen etc trouwens?
pi_174256394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:46 schreef Robin_fok het volgende:

Kan ook, het is niet eens zeker dat Anne over dat fietspad is gegaan.

Ze kan ook de Hobbemalaan hebben genomen.
pi_174256404
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:50 schreef Truus1973 het volgende:
Ja, net als hier op FOK! ^O^
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:51:27 #132
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174256405
quote:
Ik hoop niet dat je gaat zeggen wat ik denk dat je wilt zeggen. De horror :{
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:51:42 #133
313849 Tonyvanheemschut
pi_174256412
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:49:55 En maar door in de regen, vlakbij de plek van Annes laatste levensteken. “Regen is van ondergeschikt belang,” zegt… https://t.co/T0EKNQZt4K reageer retweet
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:52:07 #134
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174256421
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:49 schreef Studiotje het volgende:

[..]

. Haar jas werd 3 dagen later gevonden, terwijl iemand daar dagelijks komt. (Jas lag op/bij iets voor paarden).
Dat komt ook van een vage twitterbron en is nergens bevestigd.
Je kan beter van dingen uitgaan die wel bevestigd zijn denk ik
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:52:14 #135
138876 Andromache
pi_174256429
quote:
Volgens Twee voor Twaalf gisteren zitten die op de noordelijke Veluwe.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:52:17 #136
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_174256431
quote:
Oeh dat zal toch niet :{
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_174256436
quote:
volgens mij niet
pi_174256446
quote:
Heel soms word er eentje gespot, die is dan verdwaald. Utrechtse Heuvelrug zit meer vol met reeën.
pi_174256449
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:51 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Kan inderdaad allebei. De route wees haar wel naar het fietspad, maar ze zou de Hobbemalaan als afkorting en omdat het een normale weg is hebben kunnen genomen. Van daaruit kan je echter heel makkelijk het bos inrennen waar de kleding is gevonden.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:53:33 #140
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174256453
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:50 schreef Andromache het volgende:

[..]

Worsteling ergens vlak voor de Amersfoortseweg, dader gaat oostwaarts en dumpt eerst de fiets, neemt tas noordelijk mee, haalt spullen eruit en dumpt de tas.

En nog steeds bizar dat dit zo dichtbij de openbare weg gebeurd lijkt te zijn! Dikke domme pech.
of hij stapt in, in een auto van mededader(s) en dan dus beweging vanaf de tas bezien
pi_174256474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Of moeten we voor de duizendste maal vertellen hoever de jas van de fiets gevonden is?
Speculeren is een ding, maar de manier waarop jij het tot in de uiterste details doet is gewoon ziekelijk.
pi_174256478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe weet een dader dat ze een route aan het fietsen is? Dat is nu mijn hele probleem met redenen zoeken waarom ze de route verlaten zou hebben zodat ze klemgereden had kunnen worden waarna een dader haar kleding op haar route dumpt.

Over hersenscheten gesproken. Ik houd me tenminste aan de feiten zoals die bekend zijn gemaakt.
pi_174256479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het is niet verplicht om door te blijven posten als er verder geen ontwikkelingen zijn.

#31 over een selfie, de route, de jas,de fiets en de tas. :')
pi_174256483
Regen of geen regen; schuimbekkend het bos in.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:54:48 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174256487
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:53 schreef zoekoog het volgende:

[..]

of hij stapt in, in een auto van mededader(s) en dan dus beweging vanaf de tas bezien
Dan zou het richting voorbedachte rade gaan :o
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:55:38 #146
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174256517
quote:
ik noemde vossen.. ik ben gekielhaald bijna voor zo'n opmerking , ik vind je opmerking niet gek..net als wilde honden niet of vogels ..
pi_174256521
quote:
Ook weer een hersenscheet.

Hoe komt die fiets van het fietspad in een auto? En waarom een auto om hem 400 meter verder te dumpen?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:55:51 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174256522
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Het is niet verplicht om door te blijven posten als er verder geen ontwikkelingen zijn.

#31 over een selfie, de route, de jas,de fiets en de tas. :')
Daarom rustig veldrijden kijken. Vele malen leuker
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:55:57 #149
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_174256526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:55 schreef zoekoog het volgende:

[..]

ik noemde vossen.. ik ben gekielhaald bijna voor zo'n opmerking , ik vind je opmerking niet gek..net als wilde honden niet of vogels ..
of wilde mannen....
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:56:04 #150
313849 Tonyvanheemschut
pi_174256530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:52 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat komt ook van een vage twitterbron en is nergens bevestigd.
Je kan beter van dingen uitgaan die wel bevestigd zijn denk ik
een voorbijganger dus..sorry voor de oude tweet ;)

hulswood twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 17:19:14 Jas van vermiste Anne Faber gevonden.... https://t.co/VtrpE3LWnP reageer retweet

[ Bericht 2% gewijzigd door Tonyvanheemschut op 07-10-2017 15:57:24 (typo) ]
pi_174256538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja, net als hier op FOK! ^O^
She never fails to put a smile on my face! O+
pi_174256563
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:55 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

of wilde mannen....
Of vrouwen, of transgenders
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:57:42 #153
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174256567
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:51 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:49:55 En maar door in de regen, vlakbij de plek van Annes laatste levensteken. “Regen is van ondergeschikt belang,” zegt… https://t.co/T0EKNQZt4K reageer retweet
levensteken?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:58:08 #154
313849 Tonyvanheemschut
pi_174256574
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:54:37 Ik zie op zoveel plekken nog activiteit, geloof niet dat al iets noemenswaardigs gevonden is #AnneFaber reageer retweet
pi_174256578
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:56 schreef theDutcher het volgende:

[..]

She never fails to put a smile on my face! O+
*)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:58:30 #156
138876 Andromache
pi_174256586
Ik hoop toch zo dat het vermogende Huis ter Heide veel camera's heeft opgehangen aan de villa's en dat er iets op te zien is. De recherche weet echt al meer dan wat bekend is, maar wordt in belang van het onderzoek niet bekend gemaakt. Zo gaat het altijd.
pi_174256600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan overigens wel als iemand de spullen daar gedumpt heeft nadat haar route bekend geworden was, maar het misdrijf daar juist weer helemaal niet in de buurt heeft plaatsgevonden, maar bijvoorbeeld (daar komt ie weer); in de buurt van het punt waar haar telefoon verbinding verloor.

Dan zou iemand idd bewust een dwaalspoor hebben kunnen uitzetten door de spullen daar te dumpen nadat de route bekend geworden was, waarbij dat voor de fiets en de tas natuurlijk een stuk lastiger is dan voor de jas.
Want die zou je dan tussen maandag 14.40 uur en 17.00 uur gedumpt moeten hebben, en dat is voor de fiets nagenoeg niet onopgemerkt te doen.
Niet echt zinvol.

Zonder die vondsten kon het nog steeds gaan om een vrijwillige verdwijning.
De theorie zou dan kunnen zijn, telefoon is bewust uitgezet en Anne is (............... vul zelf maar in)

Door de vondst van jas / fiets / rugzak werd de politie extra alert.
pi_174256602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:57 schreef zoekoog het volgende:

[..]

levensteken?
Telefoongegevens natuurlijk.
pi_174256609
Ze is ergens gedropt buiten dat hele gebied. Ik vind het niet zo vreemd, eerst vermoorden en verder. Fiets en tas wegbrengen en weggooien, daarna meenemen naar een geheel andere plek.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:59:29 #160
313849 Tonyvanheemschut
pi_174256618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:58 schreef Andromache het volgende:
Ik hoop toch zo dat het vermogende Huis ter Heide veel camera's heeft opgehangen aan de villa's en dat er iets op te zien is. De recherche weet echt al meer dan wat bekend is, maar wordt in belang van het onderzoek niet bekend gemaakt. Zo gaat het altijd.
ja precies, om eventuele dader(s) niet in de kaart te spelen...
pi_174256652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:59 schreef Gregor1994 het volgende:
Ze is ergens gedropt buiten dat hele gebied. Ik vind het niet zo vreemd, eerst vermoorden en verder. Fiets en tas wegbrengen en weggooien, daarna meenemen naar een geheel andere plek.
Dan kan je fiets / tas / rugzak net zo goed helemaal verstoppen of vernietigen.
Vermoedelijk was de politie dan nog lang niet zo actief.
pi_174256662
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

als je ontvoerder bent is het plausibeler als je bekend bent met omgeving om dan die spullen ergens diep in een bos in geboed soest baarn utrechtse heuvelrug te verbergen en niet in een perceel in een stedelijker geboed zoals blookerpark
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:01:42 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174256663
marcomoonnin twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:00:15 Update Er komen nu nog twee bussen aan speurhonden Huis ter Heide Amersfoortseweg #AnneFaber reageer retweet
pi_174256668
Smeerlappen die geen vrouw kunnen krijgen en maar een gaan verkrachten. Daarom ben ik voortander van een pijnlijke doodstraf. In dit soort gevallen wil je zo'n stuk vuil gewoon veel pijn aan doen. Maar NL hey, alles is te feminiem geworden zelfs de straffen. Eeuwig zonde.
pi_174256679
Zo, eens even kijken wat er bij deze mensen allemaal in de tuin ligt. Met toestemming van de bewoner mag ik hopen.

marcomoonnin twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:55:23 Dennenlaan huis ter heide gebied ook afgezet stuk bos #AnneFaber https://t.co/zGuEbZX9HM reageer retweet
pi_174256680
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:58 schreef Andromache het volgende:
Maar is het niet juist in het belang van het onderzoek om het publiek te informeren waar Anne voor het laatst fietsend is gezien?
pi_174256686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:02 schreef Aipen het volgende:
Smeerlappen die geen vrouw kunnen krijgen en maar een gaan verkrachten. Daarom ben ik voortander van een pijnlijke doodstraf. In dit soort gevallen wil je zo'n stuk vuil gewoon pijnlijk zien lijden. Maar NL hey, alles is te feminiem geworden zelfs de straffen. Eeuwig zonde.
Oke man, hou dit lekker op feesboek.
pi_174256692
quote:
Smeerlappen die geen vrouw kunnen krijgen en maar een gaan verkrachten. Daarom ben ik voortander van een pijnlijke doodstraf. In dit soort gevallen wil je zo'n stuk vuil gewoon pijnlijk zien lijden. Maar NL hey, alles is te feminiem geworden zelfs de straffen. Eeuwig zonde.
:|W
pi_174256703
quote:
Ik zie veel liever levenslang voor dit soort idioten, maar dan ook echt levenslang en geen "eigenlijk maar 20 jaar". Dit soort mensen verdienen wat mij betreft geen tweede kans. Wat een leed waar je voor zorgt, niet alleen die arme vrouw zelf, maar alle familie en vrienden eromheen ook.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:03:35 #170
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174256707
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ook weer een hersenscheet.

Hoe komt die fiets van het fietspad in een auto? En waarom een auto om hem 400 meter verder te dumpen?
@ ouder 1, ik lees je bijdrages zeker wel. Je punt is duidelijk, je hoeft je niet te verdedigen, denk lekker verder..niet oplaten fokken..kanjer ! Je voelt en leeft mee..klasse !
pi_174256712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:02 schreef Stupidisco het volgende:
Zo, eens even kijken wat er bij deze mensen allemaal in de tuin ligt. Met toestemming van de bewoner mag ik hopen.

[ afbeelding ]

marcomoonnin twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:55:23 Dennenlaan huis ter heide gebied ook afgezet stuk bos #AnneFaber https://t.co/zGuEbZX9HM reageer retweet
Er loopt een agent bij :')
pi_174256721
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:36 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?

Volgens de politie volgde ze de route die gaat over dat fietspad. Niet de Hobbemalaan wat velen zo graag willen om er een auto/busje bij te kunnen slepen.
Jas + kleding is gevonden op het fietspad.
Fiets is gevonden in de vijver
Tas is gevonden in het bosje ten noorden van die vijver.
Mobiel signaal viel weg bij die spoorovergang waar dat bord staat heb ik begrepen
Het regende niet constant; het was één hoosbui.

Het verzinnen van een auto of busje en bedenken waarom ze van dat fietspad/de route zou zijn afgeweken is en verhaal verzinnen; doe ik niet. Dwaalsporen verzinnen is ook fantasie die in de werkelijkheid niet of nauwelijks voor komt.

Dus waar wijkt mijn verhaal af van de bekende feiten?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:05:04 #173
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174256744
quote:
Smeerlappen die geen vrouw kunnen krijgen en maar een gaan verkrachten. Daarom ben ik voortander van een pijnlijke doodstraf. In dit soort gevallen wil je zo'n stuk vuil gewoon pijnlijk zien lijden. Maar NL hey, allemaal feminiem geworden.
Verkrachten is één ding (ook vreselijk), maar dan ook nog vermoorden. Moet je je eens voor die ouders voorstellen dat ze 25 jaar intens van een dochter hebben gehouden, en dat haar leven dan ineens ophoudt omdat een smerige .... zich niet kan inhouden.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174256763
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?

Volgens de politie volgde ze de route die gaat over dat fietspad. Niet de Hobbemalaan wat velen zo graag willen om er een auto/busje bij te kunnen slepen.
Mobiel signaal viel weg bij die spoorovergang waar dat bord staat heb ik begrepen

Het verzinnen van een auto of busje en bedenken waarom ze van dat fietspad/de route zou zijn afgeweken is en verhaal verzinnen; doe ik niet. Dwaalsporen verzinnen is ook fantasie die in de werkelijkheid niet of nauwelijks voor komt.

Je verzint er je eigen waarheden bij en doet alsof het zo is gebeurt.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:05:48 #175
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174256766
Voor wie live beelden wil zien

edit: net afgelopen
pi_174256782
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:41 schreef Buster24 het volgende:
[ afbeelding ]

Met dank aan Twitter
Uitgaande van dat fietspad volgen de gevonden sporen dus een loop terug naar het noorden.
Waar of niet?
pi_174256794
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:03 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik zie veel liever levenslang voor dit soort idioten, maar dan ook echt levenslang en geen "eigenlijk maar 20 jaar". Dit soort mensen verdienen wat mij betreft geen tweede kans. Wat een leed waar je voor zorgt, niet alleen die arme vrouw zelf, maar alle familie en vrienden eromheen ook.
Levenslang is levenslang in Nederland ;)
pi_174256807
quote:

Agree. Zeg ik al de hele tijd.
pi_174256849
quote:

[..]

Hoe kom je erbij?

Ik vind het niet eens zo gek gedacht van je ^O^

Met de informatie die wij, als buitenstaanders, op dit moment hebben, is álles mogelijk...
pi_174256854
quote:
Smeerlappen die geen vrouw kunnen krijgen en maar een gaan verkrachten. Daarom ben ik voortander van een pijnlijke doodstraf. In dit soort gevallen wil je zo'n stuk vuil gewoon veel pijn aan doen. Maar NL hey, alles is te feminiem geworden zelfs de straffen. Eeuwig zonde.
Je weet niet of ze verkracht is. Je kan niet eens weten of ze vermoord is. Een verkrachter hoeft geen moordenaar te zijn en een moordenaar hoeft ook geen verkrachter te zijn. Wie weet is het een uit de hand gelopen beroving? Alle scenarios staan nog open.
pi_174256864
quote:

[..]

De officiële bronnen zeggen alleen dat de GSM in de buurt van Den Dolder voor het laatst contact heeft gehad met haar mobiel.

Het meest waarschijnlijke is het fietspad maar ik heb nergens gelezen dat ze niet over de Hobbemalaan gereden kan zijn.

Maaaaaaaaaaar voor alle duidelijkheid ik kan ook iets over het hoofd gezien hebben.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:09:23 #182
470273 Maktub
It's written
pi_174256873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Uitgaande van dat fietspad volgen de gevonden sporen dus een loop terug naar het noorden.
Waar of niet?
Inderdaad ze kunnen het beste vanaf die jas naar het punt waar ze haar signaal verloor werken. Bij die golfbaan iets eerder op dat bos pad is het ook heel erg bosrijk gebied wat ze nog niet onderzocht hebben dacht ik.
pi_174256882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)nsenrechten-a1572298

Niet dus
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:09:37 #184
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174256883
Voorbarige conclusies hoor
pi_174256908
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:03 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Wel eens, vind verkrachting en daarna moord het ergste van het ergst. In nederland is levenslang ook echt levenslang, geen kans, tenzij gratie.

Oh ja en dit kan geen moord opleveren, tenzij voorbedachte rade....
pi_174256919
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waar of niet?
Inderdaad of van het noorden naar het fietspad.
pi_174256920
quote:

[..]

Ik beweerde ook niet anders, maar met de huidige EU-kritiek is het maar de vraag hoelang dit zo blijft.
pi_174256949
Er komen op dat filmpje steeds meer forensisch opsporingsdiensten aan lijkt het? Zal me niet verbazen dat vrijwilligers gebied uit moeten en dat er iets aangetroffen is
pi_174256974
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:05 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Verkrachten is één ding (ook vreselijk), maar dan ook nog vermoorden. Moet je je eens voor die ouders voorstellen dat ze 25 jaar intens van een dochter hebben gehouden, en dat haar leven dan ineens ophoudt omdat een smerige .... zich niet kan inhouden.
Er lopen nogal veel van dit soort smerige en gestoorde mannetjes rond. Wellicht ook omdat ze geen psychische hulp zoeken of niet geholpen worden. Heb al eerder gepleit voor een vrouwelijke legioen die op jacht gaat naar dit soort smerigheid met een vrijbrief dit soort mannetjes dood te schieten als ze aangerand/aangevallen worden.
pi_174256995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:01 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Dan kan je fiets / tas / rugzak net zo goed helemaal verstoppen of vernietigen.
Vermoedelijk was de politie dan nog lang niet zo actief.
Nee hmm, zit wat in, alleen snap net zo goed weer niet hoe the fuck die fiets en die tas dan zo naast elkaar komen. Is die persoon maybe in alle haast vergeten die tas erachter aan te gooien? Wat een kut scenario zeg, en ik snap het niet dat niemand een malloot heeft gezien die een fiets de vijver in gooit. Die plek zag er openbaar uit.
pi_174257025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er lopen nogal veel van dit soort smerige en gestoorde mannetjes rond. Wellicht ook omdat ze geen psychische hulp zoeken of niet geholpen worden. Heb al eerder gepleit voor een vrouwelijke legioen die op jacht gaat naar dit soort smerigheid met een vrijbrief dit soort mannetjes dood te schieten als ze aangerand/aangevallen worden.
En als het een vrouw blijkt te zijn? Mag een mannelijk legioen dan ook op pad? :')
pi_174257029
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:51 schreef Buster24 het volgende:

[..]

En dan legt die dader heel toevallig de jas op dat fietspad? En Anne heeft verder nauwgezet de route gevolgd. Waarom zou ze dar opeens van afgeweken zijn?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:14:55 #194
313849 Tonyvanheemschut
pi_174257036
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:13:35 Politie wil overigens pas zeggen dat de gevonden fiets en tas van #AnneFaber écht van Anne zijn, na dna-onderzoek, en dat duurt nog even reageer retweet
pi_174257039
quote:

[..]

En dan vaak dat kut argument 'jaaa psychisch niet in orde'. Dat is echt een kut justification de hele tijd...kan dat echt zat worden. Tuurlijk is iemand die zouets doet psychisch niet in orde, maar naar mijn insziens nog steeds verwijtbaar...zwaar verwijtbaar. Jouw klachten hoeven een ander niet te verkrachten dan wel vermoorden.
pi_174257051
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:15 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

En dan vaak dat kut argument 'jaaa psychisch niet in orde'. Dat is echt een kut justification de hele tijd...kan dat echt zat worden. Tuurlijk is iemand die zouets doet psychisch niet in orde, maar naar mijn insziens nog steeds verwijtbaar...zwaar verwijtbaar. Jouw klachten hoeven een ander niet te verkrachten dan wel vermoorden.
En de regering maar bezuinigen op psychische hulp etc :')
pi_174257061
quote:

[..]

mijn hemel, wat ziek persoon ben jij.
pi_174257068
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:13 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Nee hmm, zit wat in, alleen snap net zo goed weer niet hoe the fuck die fiets en die tas dan zo naast elkaar komen. Is die persoon maybe in alle haast vergeten die tas erachter aan te gooien? Wat een kut scenario zeg, en ik snap het niet dat niemand een malloot heeft gezien die een fiets de vijver in gooit. Die plek zag er openbaar uit.
Misschien is die getuige er wel en zijn ze daarom in die vijver gaan zoeken.
Ze gooien niet al hun kaarten meteen op tafel.
pi_174257070
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

En als het een vrouw blijkt te zijn? Mag een mannelijk legioen dan ook op pad? :')
Vrouwen die een man verkrachten komt zelden voor, wellicht jongetjes, maar vrouwen zijn nou eenmaal zwakker, niet zulke moordlustuge seksbeesten soms. Don't know
pi_174257103
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:14 schreef Ouder1 het volgende:
En dan legt die dader heel toevallig de jas op dat fietspad? En Anne heeft verder nauwgezet de route gevolgd. Waarom zou ze dar opeens van afgeweken zijn?
Dat is het nou juist wij weten niet de helft van de vindplaatsen, sporen. Daarnaast haar jas zal wel niet pontificaal op het pad hebben geleden want je zag op fotos recherche of forensisch specialisten in de bosjes en bij bomen lopen. Dus de jas kan in een of tegen een boomstronk zijn gelegd
pi_174257106
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Hoezo, is toch zelfverdediging :p. Als er kans bestaat dat je verkracht wordt mag je voor mijn part gerust schieten als vrouw zijnde.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:17:23 #202
313849 Tonyvanheemschut
pi_174257108
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En de regering maar bezuinigen op psychische hulp etc :')
ja en veel gevangenissen sluiten omdat er zogenaamd niet zoveel criminaliteit in nederland is.. :'(
pi_174257129
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:16 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Misschien is die getuige er wel en zijn ze daarom in die vijver gaan zoeken.
Ze gooien niet al hun kaarten meteen op tafel.
Nee hmm, klopt inderdaad. Ze kwamen ook plots bij die vijver.
pi_174257134
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:14 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:13:35 Politie wil overigens pas zeggen dat de gevonden fiets en tas van #AnneFaber écht van Anne zijn, na dna-onderzoek, en dat duurt nog even reageer retweet
Betekent natuurlijk niet dat wij (en de politie zelf) er niet vanuit moeten gaan. Hoe groot is de kans om een andere van hetzelfde soort opoefiets in goede staat met een rode sticker en handremmen aan te treffen in een kleine vijver die op 300m afstand ligt van een jas die is bevestigd van Anne is. Ik gok 0.00000001%.
pi_174257140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:17 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

ja en veel gevangenissen sluiten omdat er zogenaamd niet zoveel criminaliteit in nederland is.. :'(
Vooral het bezuinigen op GGZ etc etc is heel gevaarlijk. Laatst toch ook die moeder die voor haar dochter een instelling zocht bij RTL Late Night ofzo? Kind had al pogingen tot zelfmoord gedaan en ze zeggen; Wacht u maar eventjes mevrouw :') Tja...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:18:46 #206
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257146
quote:

[..]

Het is Vrijheid van meningsuiting. Als je zoiets opkropt is het slecht voor de gezondheid, gewoon accepteren..
pi_174257159
Lees net op Twitter dat er steeds rond vijf uur iets gevonden is. Fiets, jas en tas. Weten jullie of dit zo is?
pi_174257165
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:16 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Vrouwen die een man verkrachten komt zelden voor, wellicht jongetjes, maar vrouwen zijn nou eenmaal zwakker, niet zulke moordlustuge seksbeesten soms. Don't know
En als ze nu alleen beroofd is? We gaan er wel erg makkelijk van uit dat ze sowieso verkracht+vermoord is...
pi_174257172
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:17 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Hoezo, is toch zelfverdediging :p. Als er kans bestaat dat je verkracht wordt mag je voor mijn part gerust schieten als vrouw zijnde.
rot op. Ga anders hier je uitleven NWS / Auto rijdt in op voetgangers Londen is al te lang geen moslim terreur blijkbaar aangzien the usual suspect hier nu op geweld zitten fappen
pi_174257173
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef Jojojo1976 het volgende:
Lees net op Twitter dat er steeds rond vijf uur iets gevonden is. Fiets, jas en tas. Weten jullie of dit zo is?
Ik kan me wel herinneren dat de fiets en tas elke keer laat op de dag waren ja.
pi_174257174
Ik vraag me af waarom over de andere kledingstukken niets bekend is gemaakt. Ben dan meteen geneigd te denken dat het om ondergoed gaat. Ik bedoel, een jas alleen kan gewoon nog duiden op beroving waarbij ze haar jas uit moest doen zodat de dader(s) deze konden onderzoeken, maar ondergoed...

Maar goed, speculatie...
pi_174257179
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:54 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Speculeren is een ding, maar de manier waarop jij het tot in de uiterste details doet is gewoon ziekelijk.
Nee. Dat is niet ziekelijk. Ik beantwoord daarmee gewoon vragen die steeds weer terugkomen.
- waarom was de jas uit?
- waarom viel het telefoonsignaal eerder uit?
- hoe komt die jas daar?
- fietste ze wel op dat fietspad?

Hiermee toon ik ook aan dat het zonder allemaal rare bochten en kronkels prima kan kloppen.

De ziekelijke details laat ik weg. Daar wil ik niet eens aan denken.

Het zal wel niet in jouw visie passen dat je zo fel reageert.
pi_174257186
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef SOG het volgende:

[..]

Oud artikel.
Is nog steeds zo. EU wil dat Nederland dit gaat aanpassen maar kijk maar in de wetboeken hoor :) Levenslang = levenslang in Nederland of je krijgt gratie etc dat kan wel.
pi_174257193
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef Eliah het volgende:
Ik vraag me af waarom over de andere kledingstukken niets bekend is gemaakt. Ben dan meteen geneigd te denken dat het om ondergoed gaat. Ik bedoel, een jas alleen kan gewoon nog duiden op beroving waarbij ze haar jas uit moest doen zodat de dader(s) deze konden onderzoeken, maar ondergoed...

Maar goed, speculatie...
Ik denk daderinformatie die ze willen achterhouden voor een eventuele latere bekentenis.
pi_174257200
quote:

Maar goed, speculatie...
DNA onderzoek, net zoals dit de reden is dat ze de fiets/tas nog niet 100% kunnen koppelen aan Anne.
pi_174257201
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef Jojojo1976 het volgende:
Vast iemand met een glazen bol...
pi_174257208
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:20 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik denk daderinformatie die ze willen achterhouden voor een eventuele latere bekentenis.
Oh ja, dat is een goede idd
pi_174257213
quote:

[..]

Het is i.i.g. duidelijk hoe het hier altijd op brute wijze ontspoort.. Hoe werkt zoiets toch.... Het is een bijzonder forum. En dat is het. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:21:38 #220
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257222
quote:

Maar goed, speculatie...
misschien reserve ondergoed in de tas voor onderweg?
pi_174257240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:20 schreef lord_bono het volgende:

[..]

DNA onderzoek, net zoals dit de reden is dat ze de fiets/tas nog niet 100% kunnen koppelen aan Anne.
Maar van de jas was wel meteen bekend dat het om een jas ging en ook dat dit waarschijnlijk de hare was
pi_174257259
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 21:31 schreef ThePlaneteer het volgende:

Voel je je nu verplicht om te reageren hier? Lucht het een beetje op om te zeggen dat het jou weinig boeit en andere mensen iets meer?
Het boeit iedereen wel dat er iemand vermist is.
Maar het slaat nergens op dat het zoveel aandacht krijgt. Hou het lekker lokaal, daar boeit zo'n zaak echt en kan het iets van nut hebben.

quote:
99s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 21:31 schreef summer2bird het volgende:

Zou je ook media stilte willen als je zelf vermist raakt?
Ja natuurlijk.
Slaat helemaal nergens op dat hele gedoe in de media. Oe nou dit gevonden, nou dat.
Helpt helemaal niets in een zoektocht.
pi_174257262
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:22 schreef Eliah het volgende:

[..]

Maar van de jas was wel meteen bekend dat het om een jas ging en ook dat dit waarschijnlijk de hare was
Miss is hetgeen wat ze gevonden hebben niet van haar he.
pi_174257274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het is i.i.g. duidelijk hoe het hier altijd op brute wijze ontspoort.. Hoe werkt zoiets toch.... Het is een bijzonder forum. En dat is het. :)
Af en toe gewoon op slot gooien, dan blijven een aantal trol ramptoeristen wel weg.
pi_174257277
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:10 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Wel eens, vind verkrachting en daarna moord het ergste van het ergst. In nederland is levenslang ook echt levenslang, geen kans, tenzij gratie.

Oh ja en dit kan geen moord opleveren, tenzij voorbedachte rade....
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:10 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik beweerde ook niet anders, maar met de huidige EU-kritiek is het maar de vraag hoelang dit zo blijft.
Dat in Nederland levenslang ook echt levenslang is, was volgens het EHRM in strijd met de mensenrechten. Door die kritiek kwam het voor dat rechters er bewust voor kozen die straf ook niet meer op te leggen.
Daarom is er een voorstel voor wijziging van de wet ingediend halverwege 2016 (ik weet niet of die al is geimplementeerd), waardoor voortaan na 25 jaar kan worden beoordeeld of een levenslanggestrafte in aanmerking komt voor re-integratie in de samenleving.
pi_174257282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

En als ze nu alleen beroofd is? We gaan er wel erg makkelijk van uit dat ze sowieso verkracht+vermoord is...
Weet niet, beroving zit vaak een hele andere rand aan vind ik. Daar gaat het om geld, en lijkt me heel sterk dat je iemand op de fiets gaat beroven om vervolgens te laten verdwijnen, zoveel moeite doen met die fiets en tas. Het heeft onder zulke vreemde omstandigheden plaatsgevonden, dat ik beroving er niet van kan inzien. Beroving it's not worth it. Maar je hebt gelijk, ook dat kan.
pi_174257290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat in Nederland levenslang ook echt levenslang is, was volgens het EHRM in strijd met de mensenrechten. Door die kritiek kwam het voor dat rechters er bewust voor kozen die straf ook niet meer op te leggen.
Daarom is er een voorstel voor wijziging van de wet ingediend halverwege 2016 (ik weet niet of die al is geimplementeerd), waardoor voortaan na 25 jaar kan worden beoordeeld of een levenslanggestrafte in aanmerking komt voor re-integratie in de samenleving.
Die wet is er nog niet door dat zeg ik net :P
pi_174257297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:21 schreef zoekoog het volgende:

[..]

reserve ondergoed _O- 8)7 voor als deze 25 jarige incontinent zou worden tijdens fietsen?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:25:00 #229
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257303
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

kan ook !
pi_174257304
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:23 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Weet niet, beroving zit vaak een hele andere rand aan vind ik. Daar gaat het om geld, en lijkt me heel sterk dat je iemand op de fiets gaat beroven om vervolgens te laten verdwijnen, zoveel moeite doen met die fiets en tas. Het heeft onder zulke vreemde omstandigheden plaatsgevonden, dat ik beroving er niet van kan inzien. Beroving it's not worth it. Maar je hebt gelijk, ook dat kan.
1 dag voor haar verdwijning was er toch iemand beroofd van zijn rugzak en telefoon daarzo?
pi_174257307
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:02 schreef Stupidisco het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind dit zóó niet kunnen. Eerder ook al een foto waarbij zo'n vrijwilliger ongegeneerd door het raam stond te gluren.
pi_174257310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Volgens mij had de familie/haar vriend bevestigd dat ook de andere kledingstukken waarschijnlijk van haar waren?
pi_174257318
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind dit zóó niet kunnen. Eerder ook al een foto waarbij zo'n vrijwilliger ongegeneerd door het raam stond te gluren.
In het belang van het onderzoek moet dit kunnen. Mensen moeten niet zo zeiken en kankeren. Werk gewoon mee. Ze halen geen spullen weg ofzo.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:25:45 #234
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174257320
De kleding hoeft niet met Anne te maken hebben
pi_174257322
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

rot op. Ga anders hier je uitleven NWS / Auto rijdt in op voetgangers Londen is al te lang geen moslim terreur blijkbaar aangzien the usual suspect hier nu op geweld zitten fappen
?

Zelfverdediging bij verkrachting is normaal, weet niet wat je lult?
pi_174257324
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:21 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Neem je reserveondergoed mee als je 3 uur gaat fietsen?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:25:52 #237
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257325
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

reserve ondergoed _O- 8)7 voor als deze 25 jarige incontinent zou worden tijdens fietsen?
Mijn vrouw neemt het zelfs ook wel eens mee..
pi_174257332
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:25 schreef Eliah het volgende:

[..]

Volgens mij had de familie/haar vriend bevestigd dat ook de andere kledingstukken waarschijnlijk van haar waren?
Nee? Althans ik heb dat nergens gelezen. Die vriend van haar deelt alles prive op Facebook, ook lekker snugger.
pi_174257333
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:23 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Mwoah, genoeg junkies en "anderen" die wel even snel een fiets/telefoon etc op de kop willen tikken.
pi_174257335
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

1 dag voor haar verdwijning was er toch iemand beroofd van zijn rugzak en telefoon daarzo?
Nee een dag erna dacht ik, op zaterdagavond.
Weet iemand eigenlijk om welke straat dat ging?
pi_174257346
quote:

[..]

Vuur moet je met vuur bestrijden in dit geval. Als iemand je van je fiets sleurt en wil verkrachten dan helpt het niet om desbetreffende persoon lief te vragen je met rust te laten.
pi_174257348
Staat ondertussen heel wat.

pi_174257349
quote:

[..]

Is gewoon politie bij, kan dus wel gewoon :O
pi_174257350
quote:

[..]

Laten we alleenstaande mannen maar allemaal preventief in een kamp opsluiten 8)7
pi_174257352
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:05 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Je verzint er je eigen waarheden bij en doet alsof het zo is gebeurt.
Welke? Meer dan verklaringen bedenken bij de officieel gegeven feiten doe ik niet.
pi_174257355
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:25 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

?

Zelfverdediging bij verkrachting is normaal, weet niet wat je lult?
Beste wat je kunt doen is 0,0 geluid maken zeggen ze. Juist omdat een verkrachter juist geniet van het tegenstribbelen etc. Althans dat heb ik vernomen van docu's over verkrachtingen en zaken op tv
pi_174257360
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

[..]

Tja, daar ben ik het dan niet mee eens. Ik weet niet waarom we uberhaupt bij een dader van een verkrachting en moord over mensenrechten moeten praten. Zo'n persoon laat zelf al zien dat mensenrechten wel het laatste zijn dat het interesseert.
pi_174257368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:27 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Tja, daar ben ik het dan niet mee eens. Ik weet niet waarom we uberhaupt bij een dader van een verkrachting en moord over mensenrechten moeten praten. Zo'n persoon laat zelf al zien dat mensenrechten wel het laatste zijn dat het interesseert.
Het is er ook nog niet door he ;)
pi_174257373
quote:

[..]

Twee dagen daarna
pi_174257375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee? Althans ik heb dat nergens gelezen. Die vriend van haar deelt alles prive op Facebook, ook lekker snugger.
https://www.duic.nl/algem(...)-bij-huis-ter-heide/
pi_174257376
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:26 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Laten we alleenstaande mannen maar allemaal preventief in een kamp opsluiten 8)7
Gewoon allemaal.
Tap tap tap
pi_174257385
quote:
Vermoedelijk oftewel niet zeker dat zeg ik.
pi_174257396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:25 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Mijn vrouw neemt het zelfs ook wel eens mee..
voor een 60 plusser is het zelfs bizar bij een fietstochtje. Misschien moet je vrouw eens tena lady proberen dan
pi_174257402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:22 schreef bianconeri het volgende:

Ja natuurlijk.
Slaat helemaal nergens op dat hele gedoe in de media. Oe nou dit gevonden, nou dat.
Helpt helemaal niets in een zoektocht.
Veel media aandacht is op zich goed, iedereen gaat nadenken of hij / zij die avond iets gezien / gehoord heeft.

Maar ook mensen in de omgeving van de dader kunnen nu misschien een iets melden dat ze niet hadden gedaan als ze niet weten dat er iets speelt.
pi_174257412
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gewoon allemaal.
Alle mannen in een reservaat van 15 tot 40 jaar en je bent van veel, circa 90%, criminaliteit, politiek/religieus extremisme en gekkigheid af.
I´m back.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:30:10 #256
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_174257414
quote:

[..]

En die met een relatie ook. Ook van die viespeuken
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174257415
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Beste wat je kunt doen is 0,0 geluid maken zeggen ze. Juist omdat een verkrachter juist geniet van het tegenstribbelen etc. Althans dat heb ik vernomen van docu's over verkrachtingen en zaken op tv
Een ander zegt juist contact maken vragen naar zijn naam maar niet tegenstribbelen zodat hij(?) Je gaat zien als een persoon ipv een lust opject
pi_174257422
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:30 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Een ander zegt juist contact maken vragen naar zijn naam maar niet tegenstribbelen zodat hij(?) Je gaat zien als een persoon ipv een lust opject
Ja idd
pi_174257423
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:26 schreef Studiotje het volgende:
Staat ondertussen heel wat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zwarte auto's zijn er bij gekomen....
I´m back.
pi_174257424
quote:
In het belang van het onderzoek moet dit kunnen.
In belang van dit onderzoek moet opeens alles maar mogen. Geen privacy meer (telefoon gebruik opvragen), camera beelden die graag gericht staan op de openbare weg en door prive terein lopen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:30:49 #261
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257428
quote:

[..]

Misschien volgende keer anders stemmen, gebeurt dit niet weer..
pi_174257429
quote:

[..]

Als een engerd een vrouw probeert een auto in te sleuren, bijvoorbeeld, mag je wat mij betreft deze persoon preventief een kogel tussen de ogen jagen.
pi_174257435
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

In belang van dit onderzoek moet opeens alles maar mogen. Geen privacy meer (telefoon gebruik opvragen), camera beelden die graag gericht staan op de openbare weg en door prive terein lopen.
Inderdaad.
pi_174257438
Gevonden kleding was niet van haar.
Alleen de jas is wel van haar
pi_174257444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die wet is er nog niet door dat zeg ik net :P
Maar beleid wordt al wel toegepast.
pi_174257450
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

voor een 60 plusser is het zelfs bizar bij een fietstochtje. Misschien moet je vrouw eens tena lady proberen dan
Een vrouw neem soms het meest obdenkbare mee in haar/een tas... dat is geloof ik vrouw eigen...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:31:51 #267
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:25 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Neem je reserveondergoed mee als je 3 uur gaat fietsen?
nee maar 4 uren misschien wel?
pi_174257471
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Als je denkt dat je doorweekt gaat raken van de regen kan dat wel handig zijn.

Maar in dit geval wel onlogisch idd.
pi_174257474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:30 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Misschien volgende keer anders stemmen, gebeurt dit niet weer..
Is het al lang te laat voor, als iedereen nu even zich inschrijft voor het referendum kan een gedeelte misschien minder worden.
pi_174257477
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:31 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Een vrouw neem soms het meest obdenkbare mee in haar/een tas... dat is geloof ik vrouw eigen...
ik ben een vrouw, en volgens mij heb jij nog nooit een fietstocht gemaakt
pi_174257482
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:31 schreef woxxel het volgende:
waar heb je die info van..
Dat de jas van haar was wist ik
Maar heb geen bekenning of ontkenning gehoord over de andere kleding
pi_174257487
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:31 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

De portefeuille van haar man kunnen er bij hè. :P.
I´m back.
pi_174257492
16:22 De politie heeft nog niet bevestigd dat de gevonden fiets en tas ook daadwerkelijk van Anne zijn. Dit omdat er nog DNA-onderzoek wordt gedaan.
pi_174257498
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar je gaat geen droog ondergoed aan doen als je broek nat is, dus dan moet je al een hele set kleding bij je hebben...
pi_174257502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:31 schreef woxxel het volgende:
onzin, ten eerste werd er gesproken over ''kleding'' en wilde de politie niet zeggen om welke kledingstukken het ging. Daarbij voor de buitenwereld ontkennen of bevstigen ze al helemaal niet of andere kledingstukken die er zijn gevonden wel of niet van haar zijn
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:33:34 #276
313849 Tonyvanheemschut
pi_174257504
JeroenvdVeer twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:32:20 Veel speculaties en activiteiten in Huis ter Heide. Politiewoordvoerder Jens benadrukt: geen nieuwe ontwikkelingen.… https://t.co/XR2LoLPXlm reageer retweet
pi_174257513
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Vermoedelijk oftewel niet zeker dat zeg ik.
Ik zei zelf ook waarschijnlijk. Het lijkt me te toevallig als precies daar nog andere kleding is aangetroffen waarvan de familie en haar vriend denken dat deze van Anne is en dat dan toch niet zo blijkt te zijn. Van de fiets en de tas is ook nog niet zeker aan Anne toebehoren, omdat dna-onderzoek dat nog niet heeft bevestigd, maar ondertussen weet natuurlijk iedereen dat deze gewoon van haar zijn.
pi_174257519
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:27 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik ook niet. Neemt overigens niet weg dat levenslang nog steeds levenslang kan zijn. Als wordt beoordeeld dat iemand na 25 jaar nog steeds een risico is voor de samenleving, blijft hij nog in ieder geval een tijdje vast zitten, tot de volgende beoordeling.
pi_174257528
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Maar je gaat geen droog ondergoed aan doen als je broek nat is, dus dan moet je al een hele set kleding bij je hebben...
kortom, deze hersenscheet was nutteloze bullshit
pi_174257532
Is deze al voorbij gekomen?

https://dag6.nl/nieuws/38(...)-van-anne#gs.wfCZiYc

Blijkbaar hebben ze toch gekeken naar welke mobiele telefoons er, op het vermoedelijke moment van haar verdwijning, in de buurt waren...
  Spellchecker zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:34:58 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174257539
Zouden ze ook alle zwerfafval dat ze tegenkomen opruimen vraag ik me af ....
pi_174257549
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Inderdaad.
Er zijn gelukkig nog zoiets als regels in dit land...
Man man man, wat een volk komt er langs in dit topic. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174257553
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:34 schreef maily het volgende:
Ik heb begrepen van wel, alles kan een betekenis hebben, vandaar die zakken die ze meenemen.
I´m back.
pi_174257555
quote:

[..]

Als je doorweekt bent van de regen dan is een droge onderbroek toch wel het laatste wat je nodig hebt? Dan heb je toch alles droog nodig? Je onderbroek is dan misschien nognwel het enige wat droog is. Of regent het bij jou van binnen naar buiten? :’) ik heb nog nooit gehoort van iemand die reserveondergoed meeneemt, anders dan wanneer je een hotelovernachting van plan bent.
pi_174257558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:33 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
JeroenvdVeer twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:32:20 Veel speculaties en activiteiten in Huis ter Heide. Politiewoordvoerder Jens benadrukt: geen nieuwe ontwikkelingen.… https://t.co/XR2LoLPXlm reageer retweet
Kan zijn dat er gewoon niks wordt losgelaten maar er wel degelijk iets is gevonden. Ik denk eigenlijk dat, zeker wanneer het lichaam is gevonden, dat niet wordt gezegd voor een lange tijd om eerst familie etc. in te lichten, onderzoek te doen en voor te bereiden terwijl de pers nog rustig blijft.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:36:00 #286
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257570
quote:

[..]

het regende behoorlijk..
pi_174257573
quote:

[..]

Droog ondergoed aantrekken, daar overheen je natte broek en dat op de toilet van de Mac Donalds ofzo.
pi_174257581
quote:
Ja, vandaar ook dat iedereen een vuilniszak meekrijgt. ^O^
[ff zoeken naar de tweet..]
pi_174257582
quote:
Daar lijkt het wel op

VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 13:33:20 Er wordt trouwens van alles gevonden bij de zoektochten, gitaarstandaard, koplamp, oude nokia’s, het bos wordt iig schoon #AnneFaber reageer retweet
pi_174257587
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

kortom, deze hersenscheet was nutteloze bullshit
Logisch denken is echt een enorme opgave hier op het forum.
pi_174257597
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ja wel hoor fietstochten van 40 km
Mijn parter ik en een vriend met een hondekar erachter..
We nemen drinken mee , mijn partner is hartpatient dus ook spray daarvoor..
Ik heb altijd een jas bij me ..en een lange sportbroek..ik krijg het snel koud...water voor de hond, riem van de hond want die mag halverwege ff wandelen..
Die vriend neemt zelfs een plakzet en fietspomp en hij rijd electrisch een extra accu
Dan heb ik me handtas in me fiets mandje ..daar zitten altijd dezelfde dingen in + mobiel ...
pi_174257598
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:35 schreef Silven het volgende:

[..]

Als je doorweekt bent van de regen dan is een droge onderbroek toch wel het laatste wat je nodig hebt? Dan heb je toch alles droog nodig? Je onderbroek is dan misschien nognwel het enige wat droog is. Of regent het bij jou van binnen naar buiten? :’) ik heb nog nooit gehoort van iemand die reserveondergoed meeneemt, anders dan wanneer je een hotelovernachting van plan bent.
"Fietstochtje", joh.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:36:53 #293
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174257602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:35 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Kan zijn dat er gewoon niks wordt losgelaten maar er wel degelijk iets is gevonden. Ik denk eigenlijk dat, zeker wanneer het lichaam is gevonden, dat niet wordt gezegd voor een lange tijd om eerst familie etc. in te lichten, onderzoek te doen en voor te bereiden.
Inderdaad, als een lichaam gevonden zou worden, zou het niet chique zijn als de familie daar via de media achter zou moeten komen.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174257610
quote:

[..]

ik ook niet hoor, hersenscheet van zoekoog
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:37:29 #295
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257616
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Als ik met mijn vrouw wegga voor een tochtje, lijkt het soms alsof we een oorlog intrekken, alles twee keer mee..er kon iets gebeuren..ik vind het fijn, vooral het voedsel..
pi_174257622
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:36 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ja wel hoor fietstochten van 40 km
Mijn parter ik en ern vriend met een hondekar erachter..
We nemen drinken mee , mijn partner is hartpatient dus ook sray daarvoor..
Ik heb altijd een jas bij me ..en een lange sportbroek..ik krijg het snel koud...water voor de hond, riem van de hond want die mag halverwege ff wandelen..
Die vriend neemt zelfs een plakzet en fietspomp en hij rijd electrisch een extra accu
Dan heb ik me handtas in me fiets mandje ..daar zitten altijd dezelfde dingen in +mobiel ...
Nog een karretje achter die hondenkar dan? ;).
I´m back.
pi_174257624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja, vandaar ook dat iedereen een vuilniszak meekrijgt. ^O^
[ff zoeken naar de tweet..]
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 14:20:18 Alles dat wordt gevonden (ook door vrijwilligers) wordt door agenten in vuilniszakken gestopt en meegenomen voor la… https://t.co/SiCiZhIpSd reageer retweet
  Spellchecker zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:38:09 #298
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174257633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:36 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op

VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 13:33:20 Er wordt trouwens van alles gevonden bij de zoektochten, gitaarstandaard, koplamp, oude nokia’s, het bos wordt iig schoon #AnneFaber reageer retweet
Dankje!
pi_174257634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:37 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Als ik met mijn vrouw wegga voor een tochtje, lijkt het soms alsof we een oorlog intrekken, alles twee keer mee..er kon iets gebeuren..ik vind het fijn, vooral het voedsel..
_O- .
I´m back.
pi_174257636
quote:

[..]

Uiteraard alles dan, duh. :')
pi_174257643
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:35 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Kan zijn dat er gewoon niks wordt losgelaten maar er wel degelijk iets is gevonden. Ik denk eigenlijk dat, zeker wanneer het lichaam is gevonden, dat niet wordt gezegd voor een lange tijd om eerst familie etc. in te lichten, onderzoek te doen en voor te bereiden terwijl de pers nog rustig blijft.
Dit
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')