Euh.. dat klinkt heul niet lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:02 schreef sacha het volgende:
stoofpeertjes met gedroogde zeewier en balkenbrij
Altijd leuk, dat soort feitjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Fun fact: het is een palindroomdatum vandaag: 7-10-2017
Maar niet in de VS, want daar is het 10-7-2017. Silly 'Murica.
Voor mij reden genoeg om nooit naar die landen te gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou in eigen land eten ze ook gewoon orgaanvlees. Als een varkentje geslacht wordt, wordt alles van het dier gebruikt voor in gerechten, tot en met de darmen aan toe.
Ik las fetishesquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd leuk, dat soort feitjes
Screenshot maken, uitprinten, naast je pc leggen, Word openen, overtypen, Save, klaar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:09 schreef knokkels het volgende:
Echt, hoe moeilijk kan het zijn een playlist te exporteren
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Screenshot maken, uitprinten, naast je pc leggen, Word openen, overtypen, Save, klaar!
Ja maar mijn inkt is opquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Screenshot maken, uitprinten, naast je pc leggen, Word openen, overtypen, Save, klaar!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:
En dat bedenk je een half uur na de suggestie van spijkerbroekquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:45 schreef knokkels het volgende:
Holy crap. En dan bedenk je je ineens: Ow ja, screenshot, Paint, imgur, post. klaar
De koffie werkte toen nog nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat bedenk je een half uur na de suggestie van spijkerbroek
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat bedenk je een half uur na de suggestie van spijkerbroek
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat betreft printscreen: gebruik Gadwin printscreen. Gratis en klein.
Daarin kun je een doelmap en (algemene) bestandsnaam, bv dd-mm-yyyy-hh-mm-ss opgeven, zodat, als je een printscreen maakt (toets/combinatie is ook zelf in te stellen), het plaatje direct opgeslagen wordt. Je hoeft dus niet eerst naar Paint o.i.d. en daar opslaan.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:08 schreef ToT het volgende:
Het oordeel over de balkenbrij: "It's acceptable!"![]()
![]()
Neuh het gaat om de smaak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:09 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Sommige dingen moet je gewoon met je ogen dicht eten toch?
Daihatsu, I choose YOU!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:14 schreef knokkels het volgende:
https://www.nu.nl/apps/49(...)-gestolen-autos.html
Owww shitHebben we de ene fad gehad, krijgen we de andere
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:08 schreef ToT het volgende:
Het oordeel over de balkenbrij: "It's acceptable!"![]()
![]()
quote:
Meh, ze heeft pakweg de helft opgegeten en ikzelf vind deze soort ook niet echt wat.quote:
Ik heb ook nog nooit gehoord dat er anijs door gaat...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ze heeft pakweg de helft opgegeten en ikzelf vind deze soort ook niet echt wat.
Nu snap ik wel waarom mensen zeggen dat ze er niet van houden. Die soort die ik ken is veel hartiger.
Is ook voor mij de eerste ke........ oww wacht er staat me iets bij dat ze na verloop van tijd die anijs hebben toegevoegd als tegenhanger van de hartigheid. Moet je de anijs vooral niet overdrijven aangezien dat nogal snel naar de voorkant komt qua smaakquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gehoord dat er anijs door gaat...
Ahhhh check!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is ook voor mij de eerste ke........ oww wacht er staat me iets bij dat ze na verloop van tijd die anijs hebben toegevoegd als tegenhanger van de hartigheid. Moet je de anijs vooral niet overdrijven aangezien dat nogal snel naar de voorkant komt qua smaak
Blijkbaar scheelt het ook waar je moeder(oma, overgrootoma) geboren is. Grijze ten opzichte van rode balkenbrij.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:51 schreef CindieY het volgende:
Wat een nare miezer buitenNog maar eens een kopje thee, stoofpeertjes maken en een bijpassend muziekje.
Prettyquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:07 schreef CindieY het volgende:
Ik heb echt zin in herfstige muziekjes
Volgens het rooster niet. Melting draait van 9 tot 11.quote:
Gtaboyquote:
Ah. Was vroeger altijd foute muziek op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens het rooster niet. Melting draait van 9 tot 11.
Ela!quote:
DJ_Vout draait regelmatig als Melting niet draaitquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ah. Was vroeger altijd foute muziek op zaterdagavond.
Klopt. Maar mensen hebben soms ook iets anders te doen, of geen zin, of ze hebben per ongeluk al hun muziek verwijderd ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah. Was vroeger altijd foute muziek op zaterdagavond.
Moet het maar eens in de gaten houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
DJ_Vout draait regelmatig als Melting niet draaitGewoon regelmatig het rooster komen checken.
Iets te doen? Fokkers? Onmogelijk!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. Maar mensen hebben soms ook iets anders te doen, of geen zin, of ze hebben per ongeluk al hun muziek verwijderd ofzo
Plottwist ... kwartje valt in 3 2 1quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
DJ_Vout draait regelmatig als Melting niet draaitGewoon regelmatig het rooster komen checken.
Dat kwartje is allang gevallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Plottwist ... kwartje valt in 3 2 1
Ik heb nu wel weer een redelijke voute collectie kunnen opbouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. Maar mensen hebben soms ook iets anders te doen, of geen zin, of ze hebben per ongeluk al hun muziek verwijderd ofzo
quote:
Heb je ook guilty pleasure fout? Daar heb ik wel weer eens zin inquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nu wel weer een redelijke voute collectie kunnen opbouwen.
Sally'squote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je ook guilty pleasure fout? Daar heb ik wel weer eens zin inVroeger had je in Zwolle een kroeg die elke woensdag avond Foute Verzoekjesavond had, ik mis dat
Die hebben het overgenomen, ja. Eigenaren van Sally's waren ook de eigenaar van de Docterquote:
Volgens mij komt er nog wel eens een van die DJ's naar Sally's ervoor. Hoorde dat ze er gisteren ook was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die hebben het overgenomen, ja. Eigenaren van Sally's waren ook de eigenaar van de Docter
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je ook guilty pleasure fout? Daar heb ik wel weer eens zin inVroeger had je in Zwolle een kroeg die elke woensdag avond Foute Verzoekjesavond had, ik mis dat
Praktisch al het personeel van de Docter werkt nu bij Sally's. DJ Special Ke aka Kim was dus de dj van foute verzoekjesavond en is ook de dochter van. Tof mens welquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog wel eens een van die DJ's naar Sally's ervoor. Hoorde dat ze er gisteren ook was.
Special Kequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Praktisch al het personeel van de Docter werkt nu bij Sally's. DJ Special Ke aka Kim was dus de dj van foute verzoekjesavond en is ook de dochter van. Tof mens wel
Geen idee, zo goed ken ik haar nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Special KeHield ze van cornflakes of keta?
Kim de keta lover.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Special KeHield ze van cornflakes of keta?
Je leeft nogquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:03 schreef knokkels het volgende:
Ik moet nog maar 80GB classificeren en een plaats geven!
* knokkels zet een nieuwe pot koffie
Geoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je leeft nog
Nu kan ik weer rustig slapen.
yeah! plaatje raden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens het rooster niet. Melting draait van 9 tot 11.
Altijd goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien dat ik weer vanuit de auto meeluister, ben niet thuis...
Ik ben (er) ingetuquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet even een voorprogramma
die zijn altijd slecht....
Gelukkig niet inderdaad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
* OscarMopperkont danst mee, gelukkig geen webcam stream
Gezelligquote:
* OscarMopperkont wil wel een keer een live show doen met webcamquote:
Bazenspel was dat ookquote:
quote:
quote:
Wat heb jij al gedronken dan, als je nu al zo ronddanst?quote:
Alleen vanmiddag 1 bodempje rood gehad. De fles was toch open vanwege de stoofpeertjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij al gedronken dan, als je nu al zo ronddanst?
Noem je haar nou een dikke couch potato?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij al gedronken dan, als je nu al zo ronddanst?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Noem je haar nou een dikke couch potato?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alleen vanmiddag 1 bodempje rood gehad. De fles was toch open vanwege de stoofpeertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |