SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
[ Bericht 4% gewijzigd door OscarMopperkont op 07-10-2017 10:50:57 ]Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
just me was je voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:51 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Onderste stuk van de OP kan wel weer weg, onder het plaatje.Het plaatje zelf kan nog wel wat langer blijven staan, denk ik.
Edit: was je dus al mee bezig!![]()
Ik bemoei me overal mee, zelfs vanuit de treinquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
just me was je voor
mogguh
Ja dat blijkt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bemoei me overal mee, zelfs vanuit de trein
Hup onder de douche jij! Kan nog voordat Max gaat racenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat blijkt!
Straks ga je nog zeggen dat ik moet gaan douchen
Das al geweestquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hup onder de douche jij! Kan nog voordat Max gaat racen
Ik had het over de racequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das al geweest
Nou ja, kwalificatie dan.
Ooooh, dan heb ik nog wat uurtjesquote:
Neem het ervan joh, het is zaterdagquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ooooh, dan heb ik nog wat uurtjes
Ach, ik zit toch al in een ritme van vroeg opstaan dankzij mijn werk. Dus voor mij geen moeite meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga morgenochtend niet kijken, 7 uur is me echt te vroeg. Vroeger deed ik dat wel en keek ik vanuit bed (om regelmatig de halve race te missen)
Jij bent #teamthee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef CindieY het volgende:
Zo, en dan nu eerst thee. Was het nachtje wel weer
Goed plan wel, nu de donkere regenachtige dagen weer in het land zijn. Straks even thee meenemen bij het boodschappen doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepNu zelfs blauwvingerthee, om precies te zijn.
Oh, dat heb ik gelukkig nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die selfies van die chicks met de overleden oma in het ziekenhuis enzo.
Sowieso "selfies"quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die selfies van die chicks met de overleden oma in het ziekenhuis enzo.
Jazeker, woon nog steeds in dezelfde plaats.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Zijn er nog R49'ers die nog in hun geboorteprovincie wonen?
Ik niet iig.
Ex-Drent, Noordhollander nu.
(en heb ook nog wat jaartjes in Zwolle doorgebracht)
Ik ook. Maar goed, ik ben nog jong dus bij mij is het niet zo gek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik woon zelfs nog in mijn geboortestad.... geboren en getogen, nooit ergens anders gewoond.
Wil je daarmee zeggen dat ik niet jong ben?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed, ik ben nog jong dus bij mij is het niet zo gek.
Tja, dat mag jij eruit opmaken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik niet jong ben?
het is besmettelijk hier, de heren weten niet goed hoe ze met de dames om moeten gaan. Gisteren noemde spijkerbroek jou, mij en just me olifantenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik niet jong ben?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is besmettelijk hier, de heren weten niet goed hoe ze met de dames om moeten gaan. Gisteren noemde spijkerbroek jou, mij en just me olifanten
Met je vinger tussen de deur gezeten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepNu zelfs blauwvingerthee, om precies te zijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is besmettelijk hier, de heren weten niet goed hoe ze met de dames om moeten gaan. Gisteren noemde spijkerbroek jou, mij en just me olifanten
verstandig, beter voor je bloeddrukquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat heb ik niet gelezen.... er was wat veel om terug te lezen.
Mooi plaatje, maar ik zou 'm op breedte 720 zetten, zodat je niet dat rode stippelrandje er omheen krijgt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:51 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Onderste stuk van de OP kan wel weer weg, onder het plaatje.Het plaatje zelf kan nog wel wat langer blijven staan, denk ik.
Edit: was je dus al mee bezig!![]()
Roze olifanten zelfsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je nou al gedoucht, Oscarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat blijkt!
Straks ga je nog zeggen dat ik moet gaan douchen
Klopt toch? Jullie vergeten al die opmerkingen nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:22 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat de heren het maar moeten doen met de TT van Oscar
Neequote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee
Maar dat merk je bij mij toch nooit
Ik woon ook in mijn geboortestad. Ben in de regio opgegroeid en heb (gelukkig) nooit buiten Overijssel gewoond. En ik zie mezelf hier ook nooit vertrekken. Ik zou niet in een ander land dan Nederland willen wonen en binnen Nederland heb ik een sterke voorkeur voor Overijssel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik woon zelfs nog in mijn geboortestad.... geboren en getogen, nooit ergens anders gewoond.
Ik mocht uitslapenquote:
Ik werd wakker gegild door een hongerige meisjesvogelquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik mocht uitslapenGisteren toch maar de wekker uitgezet
![]()
Bokbiertjes, lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
Gisterenavond uitgebreid bokbiertjes gedronken in de kroeg... [ afbeelding ]
Nu een beetje koppijnHopelijk gaat het over van muziek luisteren.
Het valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bokbiertjes, lekkerSterkte vandaag en water, héél véél water
Oh, stel je dan niet zo aan......quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoorEerst maar eens even ontbijten nu
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, stel je dan niet zo aan......![]()
Now you're hearing.. The sound... of sizzling .. bacon!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
Gisterenavond uitgebreid bokbiertjes gedronken in de kroeg... [ afbeelding ]
Nu een beetje koppijnHopelijk gaat het over van muziek luisteren.
gadverdamme. Dat arme kindquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:30 schreef ToT het volgende:
Ff balkenbrij gekocht zodat m'n meissie het kan uitproberen!![]()
De slager zei: "Ik woon hier nu al 14 jaar, ik heb al die jaren balkenbrij gemaakt, ik vind alle ingrediënten die er in zitten echt heerlijk, maar omdat het er zo smerig uit ziet tijdens het maken, heb ik het zelf nog nooit durven proeven!"
![]()
![]()
En nu zitten we hier aan de spekkoek!
Spekkoekquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:30 schreef ToT het volgende:
De slager zei: "Ik woon hier nu al 14 jaar, ik heb al die jaren balkenbrij gemaakt, ik vind alle ingrediënten die er in zitten echt heerlijk, maar omdat het er zo smerig uit ziet tijdens het maken, heb ik het zelf nog nooit durven proeven!"
![]()
![]()
quote:
Nee, de slager verkocht ook spekkoek, dus heb ik dat er bij gekocht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Spekkoek![]()
Wacht. Spekkoek van Balkenbrij?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Now you're hearing.. The sound... of sizzling .. bacon!
You can smell it.... You can even taste it. But you can't have it!
It's all in your miiiiiiiiind!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:30 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
* CindieY riltquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:30 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Ze heeft al een paar stamppotten gehad. Dat beviel op zich wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
* CindieY rilt
Kon je niet gewoon met een stamppotje beginnen? Het is er het weer voor.
Oehhh, ik heb gelijk een goed idee. Ik ga zo stoofpeertjes maken
en, werkte het?quote:
Hehehe heel veel mensen gruwen er van. Ik heb ook eens van een jongedame gehoord dat als haar vriendje balkenbrij gegeten had, dat hij eerst zijn tanden moest poetsen voor ze hem weer zou zoenen!quote:
Het valt gelukkig wel mee met de koppijn. Het is gewoon een beetje zeurderig, niet echt van die kloppende koppijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
en, werkte het?![]()
Sounded better when I said it
Haring? Stroopwafels? Drop? Een gehaktbal?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar stamppotten gehad. Dat beviel op zich wel.
Oeh! Stroepwaffelsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haring? Stroopwafels? Drop? Een gehaktbal?
En dan eerst even over je kop thee heen leggen zodat de stroop een beetje smeltquote:
Haring vindt ze qua smaak lekker maar de zachte textuur gruwelt ze van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haring? Stroopwafels? Drop? Een gehaktbal?
Jaaaaa ... of naar Amsterdam, Dappermarkt of een van de anderequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan eerst even over je kop koffie heen leggen zodat de stroop een beetje smelt
Verwar je het niet met bloedleverworst of bakleverworst?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe heel veel mensen gruwen er van. Ik heb ook eens van een jongedame gehoord dat als haar vriendje balkenbrij gegeten had, dat hij eerst zijn tanden moest poetsen voor ze hem weer zou zoenen!
Hmmm alleen wel jammer dat dit niet de balkenbrij is zoals ik het ken. Ik ken het zonder krenten of rozijnen en kan me ook geen anijssmaak herinneren. (Nog niet geproefd, maar de slager zei dat dat er in zat.)
En ik ken het vooral als donkerrood qua kleur (dus met bloed er in.)
Ik ga heul niet naar Amsterdam voor een stroopwafel als er hier op de markt ook gewoon een kraam staatquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jaaaaa ... of naar Amsterdam, Dappermarkt of een van de andere
Hoe zijn kaas en drop nou weer bitterquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Haring vindt ze qua smaak lekker maar de zachte textuur gruwelt ze van.
Stroopwafels vindt ze heerlijk!
Drop heeft ze een hekel aan (net als kaas): dat vindt ze te bitter.
Gehaktbal vindt ze ook lekker!
Varkenshaas met peper-roomsaus (en een zwik andere kruiden enzo die ik er aan toe voeg) vindt ze heerlijk!
Hmmm stoofpeertjes!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
* CindieY rilt
Meer richting het zuiden wordt er wel bloed in verwerkt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verwar je het niet met bloedleverworst of bakleverworst?Ik ken balkenbrij meer met een bruin-grijze kleur...
Mwa als je er heeeeeel erg goed op let, merk je bij drop en kaas wel wat van een bittere smaak!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga heul niet naar Amsterdam voor een stroopwafel als er hier op de markt ook gewoon een kraam staat
[..]
Hoe zijn kaas en drop nou weer bitter
Raar volkquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer richting het zuiden wordt er wel bloed in verwerkt!
Hangt natuurlijk erg af van de soort drop. Ik heb ooit eens van die Oldtimer-drop met salmiaksmaak meegenomen naar Brazilië. Daar uitgedeeld en de vrouwen gingen zowat over hun nek (quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwa als je er heeeeeel erg goed op let, merk je bij drop en kaas wel wat van een bittere smaak!
Haha!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk erg af van de soort drop. Ik heb ooit eens van die Oldtimer-drop met salmiaksmaak meegenomen naar Brazilië. Daar uitgedeeld en de vrouwen gingen zowat over hun nek (), terwijl de mannen het wel lekker vonden; volgens hen smaakte het koffie-achtig.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
* CindieY rilt
Ik ga gewoon doen alsof ik dat niet gelezen heb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hmmm stoofpeertjes!!lekkerrrr!
Goeiemiddag.![]()
Jaaaaaaaa die is lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk erg af van de soort drop. Ik heb ooit eens van die Oldtimer-drop met salmiaksmaak meegenomen naar Brazilië. Daar uitgedeeld en de vrouwen gingen zowat over hun nek (), terwijl de mannen het wel lekker vonden; volgens hen smaakte het koffie-achtig.
Het is een stuk gewenning natuurlijk...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja die Oldtimers met salmiak vindt zij al HELEMAAAAAL vreselijk!
Gedroogde zeewier kan lekker zijn, maar ik neem aan dat het ook aan de bereiding ligt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een stuk gewenning natuurlijk...Ik heb ooit eens een Zuid-Koreaanse snack gehad; iets van gedroogde zeewier. Gatver, wat ranzig....
mmmmm nori. Wel gevuld met vis natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een stuk gewenning natuurlijk...Ik heb ooit eens een Zuid-Koreaanse snack gehad; iets van gedroogde zeewier. Gatver, wat ranzig....
Now that's just weird. And I know weirdquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 14:02 schreef sacha het volgende:
stoofpeertjes met gedroogde zeewier en balkenbrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |