Ik ook. Maar goed, ik ben nog jong dus bij mij is het niet zo gek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik woon zelfs nog in mijn geboortestad.... geboren en getogen, nooit ergens anders gewoond.
Wil je daarmee zeggen dat ik niet jong ben?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed, ik ben nog jong dus bij mij is het niet zo gek.
Tja, dat mag jij eruit opmaken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik niet jong ben?
het is besmettelijk hier, de heren weten niet goed hoe ze met de dames om moeten gaan. Gisteren noemde spijkerbroek jou, mij en just me olifantenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik niet jong ben?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is besmettelijk hier, de heren weten niet goed hoe ze met de dames om moeten gaan. Gisteren noemde spijkerbroek jou, mij en just me olifanten
Met je vinger tussen de deur gezeten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepNu zelfs blauwvingerthee, om precies te zijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is besmettelijk hier, de heren weten niet goed hoe ze met de dames om moeten gaan. Gisteren noemde spijkerbroek jou, mij en just me olifanten
verstandig, beter voor je bloeddrukquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat heb ik niet gelezen.... er was wat veel om terug te lezen.
Mooi plaatje, maar ik zou 'm op breedte 720 zetten, zodat je niet dat rode stippelrandje er omheen krijgt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:51 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Onderste stuk van de OP kan wel weer weg, onder het plaatje.Het plaatje zelf kan nog wel wat langer blijven staan, denk ik.
Edit: was je dus al mee bezig!![]()
Roze olifanten zelfsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je nou al gedoucht, Oscarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat blijkt!
Straks ga je nog zeggen dat ik moet gaan douchen
Klopt toch? Jullie vergeten al die opmerkingen nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:22 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat de heren het maar moeten doen met de TT van Oscar
Neequote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee
Maar dat merk je bij mij toch nooit
Ik woon ook in mijn geboortestad. Ben in de regio opgegroeid en heb (gelukkig) nooit buiten Overijssel gewoond. En ik zie mezelf hier ook nooit vertrekken. Ik zou niet in een ander land dan Nederland willen wonen en binnen Nederland heb ik een sterke voorkeur voor Overijssel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik woon zelfs nog in mijn geboortestad.... geboren en getogen, nooit ergens anders gewoond.
Ik mocht uitslapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |