SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg of https://i.fokzine.net/usericons/180477/MiSgKOZh.jpgGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Over een paar jaar ook nietquote:
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eentje was hard en de ander iets minder. Maar beide soorten waren érg lekker.
ikel......quote:
Wel hoorquote:
Kap nou eens, Oscar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over een paar jaar ook niet
Ik spreek alleen waarheden.quote:
Flauwe humorquote:
Zegquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Flauwe humor
Heb ik nu ook beet op mijn 2e lijn?
dit is wel jouw avondquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Flauwe humor
Ik denk niet dat de mods zo bekrompen zijn. Die hebben ook wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik spreek alleen waarheden.
That's all.
Oh, en wees gerust, elke post van hem wordt een TR van gemaakt.
Kleuterschool zandbak met te weinig schepjes.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja leuk. Ik heb mijn inloggegevens. Jij niet.
[..]
dat moet je niet voor de schermen zeggen johquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Flauwe humor
Als het niet druk is, maken we de virtuele bak wat kleiner, en bij veel mensen maken we de virtuele bak wat groter. Zo is de bak altijd vol. The Interwebzquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het niet druk is, maken we de virtuele bak wat kleiner, en bij veel mensen maken we de virtuele bak wat groter. Zo is de bak altijd vol. The Interwebz
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Flauwe humor
trustenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef Melting het volgende:
Goed mensen.... ik heb het gehad...
Ik stop ermee voor vanavond.![]()
Ik heb geen zin om hier politie agentje te moeten spelen.
Zoek het maar even uit.
thx pietquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de mic het niet doet.
quote:
Slaap lekker Meltingquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef Melting het volgende:
Zoek het maar even uit.
Ow geld doet wonderen? nogmaals... wake up little thingquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb ik altijd gehad, heb daar ook flink geld in zitten, dus je kunt mij niet zomaar uitsluiten
Oh hebben we hem ook weer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mods zo bekrompen zijn. Die hebben ook wel wat beters te doen.
Koenquote:
EggsTC is aan het draaienquote:
Trusten, Melting.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef Melting het volgende:
Zoek het maar even uit.
Zucht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh hebben we hem ook weer.
Respectloos zijn en lopen trollen zijn toch echt overtredingen van de fok regels. Dus heeft niks te maken met bekrompen zijn.
Als een dj draait, zeker in een bepaalde stijl, kun je idd meestal geen verzoekjes indienen.quote:
Dat ligt geheel aan de dienstdoende DJ. Zal je hem ff een DM ofzo moeten sturen.quote:
Pardon? Wat heb ik jou misdaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh hebben we hem ook weer.
Respectloos zijn en lopen trollen zijn toch echt overtredingen van de fok regels. Dus heeft niks te maken met bekrompen zijn.
Zo werkt het hier niet? We gaan hier respectvol met elkaar om, zo werkt het welquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben niet het recht om mij uit te sluiten, anders moet je lekker op een ander forum gaan zitten, zo werkt het hier niet.
Ik heb wel iets beters hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:55 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Dan moet je toch wel met iets beters komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
maar dat kan toch via de site? zo heb ik het in ieder geval gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de dienstdoende DJ. Zal je hem ff een DM ofzo moeten sturen.
Dat werkt alleen als er geen dj draait; da's de verzoekjesautomaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:58 schreef isax het volgende:
[..]
maar dat kan toch via de site? zo heb ik het in ieder geval gedaan.
Ah zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als er geen dj draait; da's de verzoekjesautomaat.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan doe je een verzoekje aan Gup, de opvulvis/-dj als er geen DJ draait. Maar Gup is een beetje van slag de laatste tijd, dus die verzoekjes komen niet door. Moet nog ff aan gesleuteld worden, maar gezien de omstandigheden, kan dat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:58 schreef isax het volgende:
[..]
maar dat kan toch via de site? zo heb ik het in ieder geval gedaan.
weinig respectvolquote:
Was al klaar hoop ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Zucht
Moet er precies vanavond geruzie en gerel zijn hier ?
Weekend verlofquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Zucht
Heel goed!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De beslissing is zojuist genomen om via PM mensen uit te nodigen voor de herdenking van onze liefhebbende muis en het niet openbaar te maken.
Ja, de ramptoeristen hebben weer een blik opengetrokken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Zucht
Oh ja sorryquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeg, ik deed het nog in spoiler
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De beslissing is zojuist genomen om via PM mensen uit te nodigen voor de herdenking van onze liefhebbende muis en het niet openbaar te maken.
Beste Oscar zou je de ongenoegens daarover in DM verder willen voeren, bij voorbaat bedankt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, de ramptoeristen hebben weer een blik opengetrokken.
Niet echt een verrassing
Luistert heerlijk weg iddquote:
geen paddoooooos nodigquote:
genoeg gezwam hierquote:
Kom jij uit Almelooooooo?quote:
Ik sta aan geen van beide kanten. Ook ik heb vroeger nog voor R49 gedraaid (al was radio-dj niet mn roepingquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, de ramptoeristen hebben weer een blik opengetrokken.
Niet echt een verrassing
quote:
quote:
quote:
quote:
Dus straks nog een dosis Goa?quote:
Jij liep vooral rondjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik sta aan geen van beide kanten. Ook ik heb vroeger nog voor R49 gedraaid (al was radio niet mn roeping) maar als je nou eens begint met minder heftig reageren.. Want ook vanuit jouw kant draag je nu echt niet bij aan de sfeer...
Live and let live.
Happy klinkt ook goed. Maar ik vrees dat het voor mij niet heel veel later dan 01.00 gaat worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus straks nog een dosis Goa?
Of ga ik weer mijn happy hardcore folder in? en aanverwante zaken
Happy hardcore vind ik wel leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus straks nog een dosis Goa?
Of ga ik weer mijn happy hardcore folder in? en aanverwante zaken
Lucky is degene die daar over gaatquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:10 schreef LompeHork het volgende:
Mag ik dan wel iets van een antwoord? Negatief is niet erg hoor, alleen zou het teleur stellen.
Nouja, zolang ik geen antwoord krijg, ga ik er van uit dat ik niet welkom ben, wat ik jammer zou vinden (en m'n vrouw ook, trouwens.)quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
Lucky is degene die daar over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |