SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg of https://i.fokzine.net/usericons/180477/MiSgKOZh.jpg
Hoe danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik ook bewust de tekst hoor
Juistquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit ging dus niet over user MM.
Oscar, please...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Juistje weet dondersgoed wat je zegt en wat het uitlokt
Kansloze sukkel ben je
En nog irritant doen ook met je topic jatten...
Echt gast,
Hoe goed weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Maar jullie (melting, tot etc.) weten toch wel dat ik Muis ook best wel goed kon?
Hoe bedoel je? Ik luister nu met koptelefoon, dan focus ik me altijd wat meer op de teksten.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Mag deze dicht?
Flikker op godverdomme
Niks dicht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Mag deze dicht?
Flikker op godverdomme
Ik verbaas me er overquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik luister nu met koptelefoon, dan focus ik me altijd wat meer op de teksten.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verbaas me er overIk luister juist naar teksten
Dat klinkt ook zo subtiel na Freak me
Ja mèn, het is allang fraai dat we je weer een keertje kunnen horen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef EggsTC het volgende:
Mja, ik krijg mn mic en geluidskaart wat dat betreft niet aan de gang, dat is elke keer gelazer, zonder MIC dan maar, if uberhaupt. We gaan het zien
Sorry? Je weet ook dat ik vanaf het begin bij R49 zat, en dus ben ik ook wel geschokt door dit verhaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Mag deze dicht?
Flikker op godverdomme
dat kan best geklooi zijn jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef EggsTC het volgende:
Mja, ik krijg mn mic en geluidskaart wat dat betreft niet aan de gang, dat is elke keer gelazer, zonder MIC dan maar, if uberhaupt. We gaan het zien
*kuch* Lords of Acid - Pussy (round) ietwat minder subtielquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verbaas me er overIk luister juist naar teksten
Dat klinkt ook zo subtiel na Freak me
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
Ik klikte bij het begin van dit nummer van schrik heel m'n browser dicht
dat deed ik gisteren toen ik een mail naar 300 mensen had klaar staanquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
dat deed ik gisteren toen ik een mail naar 300 mensen had klaar staan
Hier schrik je dan vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
Daarmee was de radio ook wegquote:
We weten ook allemaal nog heel goed hoe vervelend je was een paar jaar geleden. Je hebt hier nul krediet en bent hier een persona non grata. Dat weet je dondersgoed. Je komt hier altijd alleen maar om te stoken. En vanavond is daarop geen uitzondering.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sorry? Je weet ook dat ik vanaf het begin bij R49 zat, en dus ben ik ook wel geschokt door dit verhaal.
ik heb ergens nog een foto van een vertwijfeld kijkende symphquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt na de verhuizing ook een tijdje met instellingen moeten pielen, toch?
natuurlijk mag je best geschokt zijn, en hou je gewoon an de fatsoensregels...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sorry? Je weet ook dat ik vanaf het begin bij R49 zat, en dus ben ik ook wel geschokt door dit verhaal.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ergens nog een foto van een vertwijfeld kijkende symph
Ik ga niet meteen in de aanval hoor, kijk Oscar hier eens, hoe lang zit hij hier? Ik was er vanaf het begin bij en ookal waren we niet de beste vrienden, dit is voor niemand leuk natuurlijk en ik kom hier niet om te zuigen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
natuurlijk mag je best geschokt zijn, en hou je gewoon an de fatsoensregels...
Hoe moeilijk kan dat zijn
ja, en soms gaat mijn geluidskaart nog zijn eigen gangquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt na de verhuizing ook een tijdje met instellingen moeten pielen, toch?
Oeh, dat zuigt. Zat ie nog in de concepten? Of heb je hem opnieuw gemaakt, en vind je hem STRAKS in de concepten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
dat deed ik gisteren toen ik een mail naar 300 mensen had klaar staan
Fokker heeft in het verleden wel lopen trappen natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat hij geen medeleven kent. Ik heb her en der ook wel mijn obstakels gekend met Muis maar dat is altijd wel uitgesproken geweest. Ik kan me niet voorstellen dat Fokker er iets verkeerds mee bedoeld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
We weten ook allemaal nog heel goed hoe vervelend je was een paar jaar geleden. Je hebt hier nul krediet en bent hier een persona non grata. Dat weet je dondersgoed. Je komt hier altijd alleen maar om te stoken. En vanavond is daarop geen uitzondering.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:58 schreef CindieY het volgende:
Mensen, doe eens lief voor en met elkaar
Was dat op dé BBQ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, eigen schuld, niet multi-tasken als je dat niet kuntquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, dat zuigt. Zat ie nog in de concepten? Of heb je hem opnieuw gemaakt, en vind je hem STRAKS in de concepten?
Dus omdat je er langer bij zit ben je beter dan een ander ofzo? Gast donder toch op. Je hebt zelf al je krediet verspeeld met je gezeik. En je hebt recent ook steeds lopen klooien en hier komen kutten. Ook toen we naar MUZ verhuisd waren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga niet meteen in de aanval hoor, kijk Oscar hier eens, hoe lang zit hij hier? Ik was er vanaf het begin bij en ookal waren we niet de beste vrienden, dit is voor niemand leuk natuurlijk en ik kom hier niet om te zuigen.
Zo kijkt hij toch altijd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hell yesquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:58 schreef CindieY het volgende:
Mensen, doe eens lief voor en met elkaar
Ja daarom zegt hij "er zijn wel meer dingen dood"quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fokker heeft in het verleden wel lopen trappen natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat hij geen medeleven kent. Ik heb her en der ook wel mijn obstakels gekend met Muis maar dat is altijd wel uitgesproken geweest. Ik kan me niet voorstellen dat Fokker er iets verkeerds mee bedoeld.
Oscar, kappen nu. Je zou hem negeren, zei je net. Doe dat dan ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus omdat je er langer bij zit ben je beter dan een ander ofzo? Gast donder toch op. Je hebt zelf al je krediet verspeeld met je gezeik. En je hebt recent ook steeds lopen klooien en hier komen kutten. Ook toen we naar MUZ verhuisd waren.
Kom niet de vermoorde onschuld spelen.
Ik heb hier al meer dan 2 jaar niet gepost dus hoe kom je daarbijquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus omdat je er langer bij zit ben je beter dan een ander ofzo? Gast donder toch op. Je hebt zelf al je krediet verspeeld met je gezeik. En je hebt recent ook steeds lopen klooien en hier komen kutten. Ook toen we naar MUZ verhuisd waren.
Kom niet de vermoorde onschuld spelen.
nee, symph die naar zijn apparatuur staat te kijken en zelfs aan zijn rug kun je de vertwijfeling aflezenquote:
"Jammer dat het weer zo moet gaan". dat ligt toch echt aan jezelf gozer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb hier al meer dan 2 jaar niet gepost dus hoe kom je daarbij
Jammer dat het weer zo moet gaan.
Niet iedereen gaat op dezelfde manier om met de dood, ik ook niet, ik ben er vrij simpel in (en dan mag je mij een mongool noemen ja).quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja daarom zegt hij "er zijn wel meer dingen dood"
Ga die mongool nog even verdedigen, dan ben je gaan haar beter.
Vind het wel leuk dat hij hier post. beetje leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
"Jammer dat het weer zo moet gaan". dat ligt toch echt aan jezelf gozer.
en dat gebeurt nu om de show... ik krijg mijn geluid niet onder controlequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, symph die naar zijn apparatuur staat te kijken en zelfs aan zijn rug kun je de vertwijfeling aflezen
De context waarin hij het postte was een doelbewuste post om reacties uit te lokken. Daarna zegt ie maar plots dat ie het naar vindt enzo. Uhu. Sure.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat op dezelfde manier om met de dood, ik ook niet, ik ben er vrij simpel in (en dan mag je mij een mongool noemen ja).
Hij geeft in ieder geval aan dat hij er niet blij mee is, lijkt mij toch een stukje rust?
Had ik je al bedankt voor het draaienquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De context waarin hij het postte was een doelbewuste post om reacties uit te lokken. Daarna zegt ie maar plots dat ie het naar vindt enzo. Uhu. Sure.
Anyway, hopelijk zien de modjes zijn respectloosheid ook.
Wij samen ook nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook totaal geen overwicht hier he?
oh ja, dat vergat ik ook bijna. Tnxquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Had ik je al bedankt voor het draaien
en telefoonnummers uitgewisseld ?quote:
Wat ik erin las was dat hij het jammer vond dat ze nu weg is, ondanks misschien de toon die hij aanvoert, maar ik geloof dat hij diep in zijn hart dit echt niet verkeerd bedoelt. En dat hij Muis de beste dingen toedraagt die hij zelf ook zou kunnen krijgen op het moment van overlijden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De context waarin hij het postte was een doelbewuste post om reacties uit te lokken. Daarna zegt ie maar plots dat ie het naar vindt enzo. Uhu. Sure.
Ik hoop ten zeerste dat jij zijn oprechte medeleven ook gewoon ziet, in plaats van een negatieve visie ten opzichte van jouw standpunt.quote:Anyway, hopelijk zien de modjes zijn respectloosheid ook.
Nu lekker draaien en morgen overdag bijv. testen? Er is vast iemand die met je mee wil luisterenquote:
Ik krijg het wel altijd aan de praat maar nu was te kort, ik heb er een keer 3 uur over gedaan..quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu lekker draaien en morgen overdag bijv. testen? Er is vast iemand die met je mee wil luisteren
Ik ookquote:
Jij zal hier nooit meer draaien. Al zorg ik daar persoonlijk voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had gehoopt hier ooit nog te kunnen draaien, maar kennelijk ben ik nog steeds niet welkom wat ik erg jammer vind.
En jij bent? Was jij bij de oprichting?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zal hier nooit meer draaien. Al zorg ik daar persoonlijk voor.
Wanneer testen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik krijg het wel altijd aan de praat maar nu was te kort, ik heb er een keer 3 uur over gedaan..
Oscar..... ga eens slapen man.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zal hier nooit meer draaien. Al zorg ik daar persoonlijk voor.
Dank voor de mooie show Oscarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
En nu weg
Mensen die ik hier wel kan waarderen, jullie zijn toppers. bedankt voor het luisteren
* OscarMopperkont luistert nog wel even mee
Dat lijkt mij prima, maar ik kom hier met goede bedoelingen, en wordt meteen weer uitgekotst.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
Yo, hallo. Kunnen we nou gewoon even kappen? Luisteren naar Eggs. Muis in ere houden?
het is dan ook wat, euh, apart....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef ToT het volgende:
M'n chickie zit hier flink verward te kijken van de muziek!
Ze is toch wel wat gewend van jou?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef ToT het volgende:
Alle respect voor goeie bedoelingen. Timing.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima, maar ik kom hier met goede bedoelingen, en wordt meteen weer uitgekotst.
Ik zit haar steeds te vertellen dat de beat elk moment aan kan breken!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is dan ook wat, euh, apart....
Dus met die goth-metal-dinges zit ze mee te wiegen en nu verward kijken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef ToT het volgende:
Jij bent gewoon een LompeHork.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat op dezelfde manier om met de dood, ik ook niet, ik ben er vrij simpel in (en dan mag je mij een mongool noemen ja).
Die was nog niet eerder getuige van de Wederopstanding van de GOA God?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
Ah dit vindt ze wel mooi!" Disco", zegt ze!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volume --------------------------------->
de BeeGees, dat is discoquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
Nope!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die was nog niet eerder getuige van de Wederopstanding van de GOA God?
hij doet zijn naam eer aanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij doet zijn naam eer aan![]()
Hij woont wel in de mooiste stad van West-Friesland
Kan ik ook wel doen maar dan horen mijn buren aan de overkant van de WEG het. metertje of vijftig ver wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volume --------------------------------->
Oh what a nightquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Maar ze zegt dat ze hier heel goed allerlei kleurende lichten enzo bij kan zien, en bij kan dansen enzo.
Wat heb je d'r gegeven?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Maar ze zegt dat ze hier heel goed allerlei kleurende lichten enzo bij kan zien, en bij kan dansen enzo.
Daar zijn we nog niet mee bezig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed, hoe nu verder met R49, MaryMouse was toch een beetje de leider, wie gaat dit nu overnemen?
Hoe dik is die plank voor je kop?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed, hoe nu verder met R49, MaryMouse was toch een beetje de leider, wie gaat dit nu overnemen? Ik hou me beschikbaar als het allemaal netjes kan...
Probeer jij nu over de rug van een dode jezelf weer bij R49 naar binnen te werken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed, hoe nu verder met R49, MaryMouse was toch een beetje de leider, wie gaat dit nu overnemen? Ik hou me beschikbaar als het allemaal netjes kan...
GodMother van R49 gaat het overnemen, maar bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
En dan heel serieus een postzegeltje opeten. Dan er niets van merkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Ja ik probeer me er ff een beetje buiten te houden, maar dit is idd niet echt een heel erg handige uitspraak. Op zoveel verschillende terreinen, waarbij de timing zeker niet de minst onbelangrijke is.quote:
Kan je mooi het verkeer regelen, toch.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan ik ook wel doen maar dan horen mijn buren aan de overkant van de WEG het. metertje of vijftig ver weg![]()
AndroidTV![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan heel serieus een postzegeltje opeten. Dan er niets van merken
omdat het er eentje is van 75 cent zonder psychoactive compound
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
GodMother van R49 gaat het overnemen, maar bedankt voor je aanbod
Nou jezus zeg, jij bent zeker ook zo'n nieuwe die zich vroeger nooit liet zien, en nu ineens de held uithangen hier?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Probeer jij nu over de rug van een dode jezelf weer bij R49 naar binnen te werken?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
GodMother van R49 gaat het overnemen, maar bedankt voor je aanbod
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
wake up, little suziequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou jezus zeg, jij bent zeker ook zo'n nieuwe die zich vroeger nooit liet zien, en nu ineens de held uithangen hier?
Ik heb nog steeds aandelen zitten in R49 en betaal nog steeds voor de BUMA rechten, dus beter hou je je stil man.
Heel dik.quote:
je leert haar nog wel kennen, kom je aan R49 kom je aan de Godmotherquote:
quote:
Kom op jongens....... niet naar de bekende weg vragen.quote:
aan je vriendin denk ik ?quote:
Maar wel mooi dat je Hoorn net even in het zonnetje zettequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Respect...
Die bladzijde kunnen we ook uit het woordenboek scheuren.
Jammer....
nope en ik heb echt geen idee, maar ik weet ook niet of ik het wil weten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee he....
Maar jij was er in 2014 ook niet.
Je betaald echt elke maand?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ouwe koeien en een sloot.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
CJIB waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je betaald echt elke maand?
Op wiens naam staat de rekening waar je het naar overschrijft?
Máánden geleden voor het laatst voor mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, een draai-ei!
Da's al een tijdje geleden, volgens mij.
Die wou ik er dus even niet uit halen, maar andere mensen wel, ik wou met een schone lei hier beginnen, en wordt meteen uitgekafferd.quote:
Weer dat rundquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
Je nieuwe begin was niet zo handig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die wou ik er dus even niet uit halen, maar andere mensen wel, ik wou met een schone lei hier beginnen, en wordt meteen uitgekafferd.
echt gast.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die wou ik er dus even niet uit halen, maar andere mensen wel, ik wou met een schone lei hier beginnen, en wordt meteen uitgekafferd.
Ouwe koeienquote:
quote:
Ik werd bij mijn begin hier heel fijn en aardig ontvangen. Dat is ook de reden dat ik hier nog steeds bivakkeer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax z;n zakgeld zekerquote:
Raf!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Muisje lief,
Helaas lijken er hier wat (on)mensen bezig,
Vandaag was ik helaas veelal afwezig.
Tegen hen zeg ik een maal
DOE FFS EENS NORMAAL.
Zo sprak ik heel extreem gevorderd netelig.
Sukkelquote:
Nou, jij niet he. Jij nietquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik werd bij mijn begin hier heel fijn en aardig ontvangen. Dat is ook de reden dat ik hier nog steeds bivakkeer.
N00biequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar wel mooi dat je Hoorn net even in het zonnetje zette
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Muisje lief,
Helaas lijken er hier wat (on)mensen bezig,
Vandaag was ik helaas veelal afwezig.
Tegen hen zeg ik een maal
DOE FFS EENS NORMAAL.
Zo sprak ik heel extreem gevorderd netelig.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het leeft hier en dat gaat zo blijven.
blijf dat doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik bemoei me nooit met het beleid, ga mijn eigen gang.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
absoluut!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
dan zal t wel nooit techyes wordenquote:
Badum tssj!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dan zal t wel nooit techyes worden
Dit is GOA/Psytrance. Dus je zit goedquote:
Prettyquote:
we hebben wel de malle molen van het levenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:32 schreef LompeHork het volgende:
Laten we de gedachte aan Muis positief houden op z'n minst. Ondanks dat men her en der een andere visie heeft, dat hou je toch niet tegen.
Ik wordt een betje draaaaierug van die EggsTC lettursquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wordt een betje draaaaierug van die EggsTC letturs
Heddy Lester en Frank Affolter, wie kent ze nog...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:33 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
we hebben wel de malle molen van het leven
Ze was regelmatig mijn enige luisteraar diep in de nacht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:32 schreef LompeHork het volgende:
Laten we de gedachte aan Muis positief houden op z'n minst. Ondanks dat men her en der een andere visie heeft, dat hou je toch niet tegen.
QFTquote:
Gezien je ik wordT schrijft geloof ik je bestquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heddy Lester en Frank Affolter, wie kent ze nog...
Terug in de tijd....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heddy Lester en Frank Affolter, wie kent ze nog...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien je ik wordT schrijft geloof ik je best
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja jij, jij kent ze allemaal.
Is geen reet aan...
Idem, vroeger, daarnaast was het een prima mens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze was regelmatig mijn enige luisteraar diep in de nacht.
Mwa, ik ken van beiden 1 liedje. Da's niet allemaalquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is geen reet aan...
Stilstaand dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, vroeger, daarnaast was het een prima mens.
ik kan van jou niet winnen en tegen noobie neem ik het al helemaal niet op (zelfs het Top2000boek van Symph gaat me niet helpen)quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is geen reet aan...
ZIjn het geen roze olifantjes, is het wel Vince Vega!quote:
Zeer behulpzaam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, vroeger, daarnaast was het een prima mens.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, ik ken van beiden 1 liedje. Da's niet allemaal
Vincent "Jeans" Vegaquote:
Spelling Naziquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien je ik wordT schrijft geloof ik je best
Ik heb die hele zin niet voor niks fout getyptquote:
Het is dus gewoon hard werken om alles te weten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien maar eens verdiepen in de backcatalogue van Frank Affolter,
Het is nog niet te laat.
Ken je de Farce Majeur versie van 'De Mallemolen'?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien maar eens verdiepen in de backcatalogue van Frank Affolter,
Het is nog niet te laat.
Zou kunnen dat het er ietwat buiten valt ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet echt in het genre van Eggs he
Misschien ben ik daarom wel zo stil in het topicquote:
ietwatquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het er ietwat buiten valt ja.
heb je haar weer hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Om van mij op je donder te krijgen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb die hele zin niet voor niks fout getypt
Ik herinner 'm me niet iigquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je de Farce Majeur versie van 'De Mallemolen'?
Je krijgt al snel een stempel, Eggs kent best veel muziek.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het er ietwat buiten valt ja.
Nee, gaat vanzelfquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is dus gewoon hard werken om alles te weten?
Kon het niet latenquote:
V.l.n.r.: just me, DDM, Diaan73, CindieYquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:41 schreef just me het volgende:
Om een punt te maken, dommiequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om van mij op je donder te krijgen?
Ik ga voor pittig belegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef CindieY het volgende:
Ohja, btw, ik heb vandaag aan iets lekkers gedacht voor vanavond naast de wijn
* CindieY deelt blokjes oude kaas uit
bijna goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
V.l.n.r.: just me, DDM, Diaan73, CindieY
Maken die ook muziek?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glasgow Rangers toch meer, dacht ik...
Oh, dus ick moed typvauten maaken om jauw sweepje te mogen foelen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om van mij op je donder te krijgen?
Nou, die kunnen jullie in je zak stekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waaaaaaaaahhhhhhhhhhh *schommelt op zijn stoel heen en weer*quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
noem je ons nou olifanten? Nee toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, dus ick moed typvauten maaken om jauw sweepje te mogen foelen?
* OscarMopperkont dacht even dat je Oscar uit ging delenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef CindieY het volgende:
Jups. Zat van Eggs kunnen horen, tips gehad en zo. Beetje zoals jij met diverse genres en The Boiler Room.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je krijgt al snel een stempel, Eggs kent best veel muziek.
Ik heb brede schouders en een groot hartquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, die kunnen jullie in je zak steken
Nou, echt hè . En roze ook gewoonquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
noem je ons nou olifanten? Nee toch?
aww yummyquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:42 schreef CindieY het volgende:
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
noem je ons nou olifanten? Nee toch?
Zolang het maar geen top 2000 is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jups. Zat van Eggs kunnen horen, tips gehad en zo. Beetje zoals jij met diverse genres en The Boiler Room.
Was jij niet die gast van die kutstukkies kaas?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga voor pittig belegen.
Zit nu trouwens aan het bokbier.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was jij niet die gast van die kutstukkies kaas?
Raam open - doei telefoon!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:45 schreef knokkels het volgende:
Mijn telefoon zegt dat het bedtijd is. I beg to differ
en nog wel vacuum verpaktquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
een hap en het was op he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt al een tijdje geen klappen van mij gekregen, maar nu kan het toch niet anders
Ik zou het eens met xtc en mdma proberen. Liefdequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gooit wat paddo's in de groep
Precies! Niets van aantrekken, knok! Gewoon ouderwets met je schoenen tegen het behang geplakt wakker worden straks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:45 schreef knokkels het volgende:
Mijn telefoon zegt dat het bedtijd is. I beg to differ
wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Wil iemand mij op het rooster zetten om 1:00? Weet niet of mijn inloggegevens nog werken
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt al een tijdje geen klappen van mij gekregen, maar nu kan het toch niet anders
Dj's moeten eerst een tijdje meeposten alvorens ze ingepland worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Wil iemand mij op het rooster zetten om 1:00? Weet niet of mijn inloggegevens nog werken
Alle meisjes zeggen ja tegen MDMA....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou het eens met xtc en mdma proberen. Liefde
Ik heb iets van 10.000 posts in R49 zitten ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dj's moeten eerst een tijdje meeposten alvorens ze ingepland worden.
Dat is een regel die al een tijdje geldt bij R49.
Maar lekker ruiken dat het doet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
kutstukkies kaas klinkt echt heel ranzig
quote:
Ssst Piet, niet alles vertellenquote:
Ik ben eigenlijk meer van classic rock, maar ik heb Eitje's shows altijd wel erg lekker gevondenquote:
NEEquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel niet, kan iemand nieuwe aanmaken dan?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou weet ik niet meer precies hoe die ene heette, maar als ik nog eens die kant op kom, neem ik nog wel een stuk mee van die andere.
Weet ik..... maar Muis was degene die nieuwe users aan kon maken. We moeten even uitzoeken hoe nu verder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb iets van 10.000 posts in R49 zitten ofzo
quote:Programma van vandaag
23:00 - 01:00 DJ EggsTC - The God Of GOA Rises From Thick Clouds
01:00 - 03:00 DJ Knokkels - The Nightcrew Has Arrived
Nu even nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |