En waardoor kocht jij het?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:03 schreef Tchock het volgende:
Kazuo Ishiguro heeft de Nobelprijs voor de Literatuur gekregen. Zijn boek Never Let Me Go heeft echt heel veel indruk op me gemaakt toen ik het las.
Ook maar even op de leeslijst voor volgend jaar zetten!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:03 schreef Tchock het volgende:
Kazuo Ishiguro heeft de Nobelprijs voor de Literatuur gekregen. Zijn boek Never Let Me Go heeft echt heel veel indruk op me gemaakt toen ik het las.
Vertel, vertel!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:19 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb lekker al andere boekjes besteld van de week.
Ach, Maria was ook geen echte ramp zoals Katrina of zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Hurricane Maria is niets vergeleken bij dit drama.
Keukenrollen zijn sowieso altijd de oplossing.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, Maria was ook geen echte ramp zoals Katrina of zo.
Wat voor?quote:
Ah, dit werkt daar prima tegen:quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tripsen. Trips? Thrips?
Van die minuscule zwarte beestjes met bleke larven.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tripsen. Trips? Thrips?
Van die minuscule zwarte beestjes met bleke larven.
Is dat niet slecht voor m'n plant? Schijnt slecht tegen zeep of neem-olie te kunnen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ah, dit werkt daar prima tegen:
https://www.bol.com/nl/p/(...)ml/9200000013996225/
Anders gewoon verwijderen met een luizenkam.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor m'n plant? Schijnt slecht tegen zeep of neem-olie te kunnen.
Hoe goed is je plant bestand tegen napalm?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor m'n plant? Schijnt slecht tegen zeep of neem-olie te kunnen.
Jezus, wat een zeikerd is die plant van jou.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezus, wat een zeikerd is die plant van jou.
Nope, wel goede reviews.. Lijkt me wel een kijkje waard als je tegen anime kan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:55 schreef skysherrif het volgende:
Iemand toevallig de film "your name" al gezien?
Yep tenminste animatie film toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:55 schreef skysherrif het volgende:
Iemand toevallig de film "your name" al gezien?
Ga hem na dit weekend eens kijken denk ik ja, opzich stoort animatie me niet in deze variant.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, wel goede reviews.. Lijkt me wel een kijkje waard als je tegen anime kan.
Klopt jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep tenminste animatie film toch?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, wel goede reviews.. Lijkt me wel een kijkje waard als je tegen anime kan.
Heb je nog meer aanraders in dit genre aan films, of wellicht nog wat goeie series. Die niet zo over de top zijn dus, maar juist mooi.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:06 schreef Igen het volgende:
[..]Heb hem gezien, goeie film.
Ik las trouwens dat ze er nu een Hollywood live-action film van willen maken.
Sommige mensen werken gewoon op donderdagmiddag.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de SJW: "The Wednesday Play" Cathy Come Home (TV Episode 1966) - IMDbNu aan 't kijken.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sommige mensen werken gewoon op donderdagmiddag.
* Perrin is jaloers.quote:
Ik ook, boks.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb al een paar maanden weekend![]()
Lekker gristelijk weer van CDA en CU.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:
Voor tijger nootje:
https://twitter.com/NOS/status/915946138229989376
en anderen natuurljk ook die geinteresseerd zijn, nieuwe kabinet gaat kinderpardon niet uitbreiden.
Komt uit de koker van D66 natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:
Voor tijger nootje:
en anderen natuurljk ook die geinteresseerd zijn, nieuwe kabinet gaat kinderpardon niet uitbreiden.
Is de formatie klaar dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekker gristelijk weer van CDA en CU.
De ballen niet om op te stappen dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komt uit de koker van D66 natuurlijk.
Goede foto.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:
Voor tijger nootje:
Het gaat hem niet echt...voor de wind.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goede foto.![]()
Verder kan Jol Voordewind dit vast niet waarderen.
Wie?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Die Leonos vind ik toch ook wel een klapjosti zeg.![]()
Zit toch vooral in VBL dacht ikquote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
AH, dat topic had ik nog niet gezien en dat had ik graag zo willen houden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zie dat 'tegen staken' topic hier in POL
Misery loves companyquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
AH, dat topic had ik nog niet gezien en dat had ik graag zo willen houden.
Lekker janken op een pleintje. 😪quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Middag thuiswerken en vrijdag studiedag.quote:
Zozo, wereldreiziger.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:03 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Middag thuiswerken en vrijdag studiedag.
Dus weekend.
Mag ook wel na Eindhoven, Eindhoven, Apeldoorn, Utrecht in 4 dagen.
Gelukkig geen Heerlen deze week.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zometeen weet hij net zoveel van de wereld als remlof.
Altijd nice, een patat-patat discussie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:07 schreef Jip141 het volgende:
Ik heb wel aardig zicht op de verschillen tussen Brabanders, Hollanders en Limburgers sinds de afgelopen tijd.
Ook een serieuze patat-friet discussie gehad in Brabant met volwassen mensen.
Niet heel anders dan Fok dus.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Je bedoelt friet-friet discussie?
Kebab natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Lief dagboek,
Ik weet niet wat te eten vanavond. Straks lekker wat dingen kopen in de super en gaan kokkerellen, macaroni bolognese van gister uit de vriezer halen of een chille burger bestellen.
Kusjes Appel.
Ja, dan moet ik straks 20 meter lopen als ik thuis ben. Maar een kapsalon kip zou er wel in gaan. 🙃quote:
Zie!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik straks 20 meter lopen als ik thuis ben. Maar een kapsalon kip zou er wel in gaan. 🙃
Klinkt moslimiaans. Zeker halal en ISIS approved.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:42 schreef Jip141 het volgende:
Ik ga khinkali eten.
Kennen jullie zeker weer niet.
Georgisch.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt moslimiaans. Zeker halal en ISIS approved.
Zie daar, een hipsterquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:42 schreef Jip141 het volgende:
Ik ga khinkali eten.
Kennen jullie zeker weer niet.
Er is inderdaad een hip Khinkali restaurant in Amsterdam, maar ik ga gewoon die van mijn moeder eten.quote:
De beschrijving klinkt best lekker eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Er is inderdaad een hip Khinkali restaurant in Amsterdam, maar ik ga gewoon die van mijn moeder eten.
En dan vanavond bieren met vrienden.
De planning van vandaag is goed, de uitwerking ook hopelijk.
Ja prima eten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De beschrijving klinkt best lekker eigenlijk
Klinkt primaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Georgisch.
Dus 100% Jezus verantwoord.
Maar wordt in de hele Kaukasus + Turkije gegeten.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Khinkali
Soort ravioli lijkt het. Lijkt me smakelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Georgisch.
Dus 100% Jezus verantwoord.
Maar wordt in de hele Kaukasus + Turkije gegeten.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Khinkali
Heel goed.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Er is inderdaad een hip Khinkali restaurant in Amsterdam, maar ik ga gewoon die van mijn moeder eten.
En dan vanavond bieren met vrienden.
De planning van vandaag is goed, de uitwerking ook hopelijk.
Vergeet de halfnaakte danseressen en de kameel niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
Politieke Partijenspot van de VVD, met mottenballen-Ivo. Een beetje een combinatie tussen Hilbrand Nawijn-Jumpen en Gaston van de Postcodeloterij
Gelukkig weet je waar ik woon. Kan je een paar tikken komen uitdelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat gedrag vind ik wel redelijk irritant van zeiloor-meneertje.
Is het ook, stop dan gewoon met mod zijn of was er nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat gedrag vind ik wel redelijk irritant van zeiloor-meneertje.
http://lotrscrapbook.bookloaf.net/other/recipes.htmlquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zaterdag LOTR marathon. Nog lekkere voedsel ideen naast bier, pizza, chips en nootjes?
Ja, al gezien, maar ik wil niet echt me dood gaan koken ofzo. Gewoon dingen die ik kan kopen dit keerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://lotrscrapbook.bookloaf.net/other/recipes.html
Snel! Frans praten!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens niet die kneus van een Bert hierheen lokken in dat FB-topic.
Cyaankali?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zaterdag LOTR marathon. Nog lekkere voedsel ideen naast bier, pizza, chips en nootjes?
Meh, LOTR-themed kan je niet echt standaard kopen in de super. Er zal wel wat kook en knutselwerk bij komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, al gezien, maar ik wil niet echt me dood gaan koken ofzo. Gewoon dingen die ik kan kopen dit keer
Schwarzwalder Kirschquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Klaar met kastelen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef sigme het volgende:
Om het af te leren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen thuis..
Gister kasteelquote:
Hoe gaan jullie terug eigenlijk, als in vervoersmiddel? Ben een tijdje van Fok! weggeweest en heb het meeste van je topic gemist.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Gister kasteel
Vandaag koetsiersherberg
Morgen hutje op de hei
Mooiquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Gister kasteel
Vandaag koetsiersherberg
Morgen hutje op de hei
Hij kan niet posten in POL heb ik begrepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer is bert terug trouwens, wth.
Ben je nog naar Millionaire geweest? Ik hoorde ze in DWDD en vond ze goed klinken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:29 schreef remlof het volgende:
Oh ja eten. Hmm, gister gekookt, morgen uit eten.
Dan kunnen we het vanavond simpel houden.
Dan is het dus kutmuziek. dWDD 😫quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je nog naar Millionaire geweest? Ik hoorde ze in DWDD en vond ze goed klinken.
Dat is 2 november pas. Ik ga proberen te regelen dan in Grunn te moeten zijn voor m’n werkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je nog naar Millionaire geweest? Ik hoorde ze in DWDD en vond ze goed klinken.
Moeders is met mijn auto naar Spanje gereden en met vliegtuig weer naar Nederland gegaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie terug eigenlijk, als in vervoersmiddel? Ben een tijdje van Fok! weggeweest en heb het meeste van je topic gemist.
Haha, met de auto is prima te doen, zeker als je niet bloedspoed hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Moeders is met mijn auto naar Spanje gereden en met vliegtuig weer naar Nederland gegaan.
Wij rijden nu dus in mijn auto. Met een paar extra krassen.
Ik hou ook van punk hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan is het dus kutmuziek. dWDD 😫
Ken je Millionaire miet? Die speelden tien jaar geleden al als support act van QOTSA in Europa.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan is het dus kutmuziek. dWDD 😫
Ik hoop voor je dat het lukt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is 2 november pas. Ik ga proberen te regelen dan in Grunn te moeten zijn voor m’n werk
WTF is QOTSA, Queens of the Stone Age?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ken je Millionaire miet? Die speelden tien jaar geleden al als support act van QOTSA in Europa.
Dit is nieuw:
Als jij daar vrolijk van wordt. Jaaaaaa!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:57 schreef Ryon het volgende:
Ik hoorde net dat het regeerakkoord klaar is. Iemand die dat kan bevestigen?
Gerrit, denk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:57 schreef Ryon het volgende:
Ik hoorde net dat het regeerakkoord klaar is. Iemand die dat kan bevestigen?
Een intrigant van het zuiverste water. Ik ben blij dat hij hier niet meer kan posten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:56 schreef remlof het volgende:
Zo, ik ben wel weer even klaar in FB. Zelfs daar loopt Bert mensen tegen elkaar op te zetten
Nice, proost.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:25 schreef sigme het volgende:
Om het af te leren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen thuis..
Een dik, gedetailleerd akkoord. Nu al een succes dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:58 schreef Ryon het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)eerakkoord~aa66f2da/
Oh.. Stond gewoon op AD.
Grotere zuignap dan zijn vrouw en dat is een hele prestatie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:56 schreef remlof het volgende:
Zo, ik ben wel weer even klaar in FB. Zelfs daar loopt Bert mensen tegen elkaar op te zetten
Lekker mierenneuken achter de komma.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een dik, gedetailleerd akkoord. Nu al een succes dus.
Over een week het eerste gemor uit de achterbannen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lekker mierenneuken achter de komma.
Wanneer zou D66 voor het eerst onder de tien zakken in de peilingen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Over een week het eerste gemor uit de achterbannen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ken je Millionaire miet? Die speelden tien jaar geleden al als support act van QOTSA in Europa.
Dit is nieuw:
Februari.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wanneer zou D66 voor het eerst onder de tien zakken in de peilingen?
Je weet wie dat is?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Grotere zuignap dan zijn vrouw en dat is een hele prestatie.
En, enkele lessen of adviezen voor Nederland die je hier uit haalt ?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
Intressant artikel, waarom Itali immuun lijkt voor islamitisch terrorisme:
https://www.economist.com(...)hy-italy-has-not-yet
Maffia.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
Itali is de uitvalsbasisquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
quote:Michele Groppi, who teaches at the Defence Academy of the United Kingdom, points to a third important factor: evidence to suggest that, while al-Qaeda was the dominant force in the jihadist world, it used Italy as its logistical base in Europe.
Het komt vooral door de lange ervaring in de bestrijding van de maffia en het feit dt ze bijna geen tweede generatie moslims hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En, enkele lessen of adviezen voor Nederland die je hier uit haalt ?
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom Nederland niet wordt genoemd, naar mijn weten hebben wij ook nog niet een dergelijke aanslag gehad...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Het komt vooral door de lange ervaring in de bestrijding van de maffia en het feit dt ze bijna geen tweede generatie moslims hebben.
De Europese Raad?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:42 schreef skysherrif het volgende:
En ik zeg het nog verdomme verkeerd ook, ik bedoel gewoon De Raad (van ministers)
Omdat dat aritkel over de grote Europese landen gaat, het VK, Duitsland, Spanje en Itali.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom Nederland niet wordt genoemd, naar mijn weten hebben wij ook nog niet een dergelijke aanslag gehad...
quote:Hoogeveen - Over een maand zijn de ogen van de schaakwereld weer op Hoogeveen gericht. Spelers uit drie werelddelen en tien landen nemen weer bezit van het gemeentehuis.
De opening van het toernooi wordt op vrijdag 20 oktober verricht door Thierry Baudet, partijleider van Forum voor Democratie.
Geen idee. Volgens mij is dat zoiets van "Joh, jongens we moeten het over landbouw hebben", en dan komen alle ministers van landbouw (of vergelijkbare ministeries) samen, beetje lunchen en de stagiairs laten werken, en met die uitkomst gaan ze lekker iets adviseren of voorstellen over de landbouw bij het Europees Parlement. Ook is er dan nog iets met kleuren papier of boekjes of zo meen ik, voor de fases van de besluitvorming waarin ze een rol moeten spelen, en dat is alles dat ik me nog kan herinneren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar wat is het. hoe werkt het.
Een van die twee is populair bij zolderkamerautisten die niet snappen hoe de echte wereld in elkaar steekt.quote:
Oh, oke ik snap hem al. Dat eerste was me een beetje onduidelijk, maar dus eigenlijk een hybride orgaan waarin wisselend de verschillende ministeries in voorkomen en dan steeds de minister van elk land op dat terrein wordt afgevaardigd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij is dat zoiets van "Joh, jongens we moeten het over landbouw hebben", en dan komen alle ministers van landbouw (of vergelijkbare ministeries) samen, beetje lunchen en de stagiairs laten werken, en met die uitkomst gaan ze lekker iets adviseren of voorstellen over de landbouw bij het Europees Parlement. Ook is er dan nog iets met kleuren papier of boekjes of zo meen ik, voor de fases van de besluitvorming waarin ze een rol moeten spelen, en dat is alles dat ik me nog kan herinneren.
Vond het maar poepsaai, dat Europese gedoe. Is over vijf jaar toch allemaal weg.
Ja zo herinner ik het me. Toen ik dat moest leren zaten er volgens mij nog bevoegdheden voor dat orgaan in de pijplijn. Die zullen nu al wel zijn doorgevoerd, maar kan je zo niet meer vertellen hoe het dan werkt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, oke ik snap hem al. Dat eerste was me een beetje onduidelijk, maar dus eigenlijk een hybride orgaan waarin wisselend de verschillende ministeries in voorkomen en dan steeds de minister van elk land op dat terrein wordt afgevaardigd.
In mijn aantekeningen staan dat :quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja zo herinner ik het me. Toen ik dat moest leren zaten er volgens mij nog bevoegdheden voor dat orgaan in de pijplijn. Die zullen nu al wel zijn doorgevoerd, maar kan je zo niet meer vertellen hoe het dan werkt.
Lekker relevante kennis ook voor een academische studie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In mijn aantekeningen staan dat :
Verantwoordelijk voor begroting en wetgang (samen met E.P), coordineren economisch beleid, besluitvorming op soc eco gebied door meerderheidsstemmen en besluitvorming op veiligheid, politie en justitie door unanieme stemming.
dus dat
Nja tis inleiding he, er wordt nog nergens diep op gegaan. Ze vragen straks gewoon iets en dan welk orgaan daar bevoegdheid over heeft ofzo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker relevante kennis ook voor een academische studie.
Klinkt wel interessant als ik het zo lees.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:06 schreef Friek_ het volgende:
Zit nu I, Daniel Blake te kijken (de film). Kan het nu al bijna niet meer aanzien terwijl ik pas op de helft ben.
Academisch?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker relevante kennis ook voor een academische studie.
Europees recht leent zich wel voor een mooie verhandeling over volken-, internationaal en verdragsrecht.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja tis inleiding he, er wordt nog nergens diep op gegaan. Ze vragen straks gewoon iets en dan welk orgaan daar bevoegdheid over heeft ofzo.
Ohja, mag je me binnenkort nog even per DM een stoomcursus over geven, als je tijd hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:13 schreef eriksd het volgende:
Om nog maar te zwijgen over Europees belastingrecht
Bachelor nog niet afgerond?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja, mag je me binnenkort nog even per DM een stoomcursus over geven, als je tijd hebt.
Ken Loach, dus sociaal drama zoals alleen de Britten dat kunnen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant als ik het zo lees.
Geen idee.quote:
Ik heb ook recht op belasting.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Mensen die belasting een recht noemen en daar ook nog een harde piemel van krijgen. Rijp voor het gesticht.
Is wel goedkoop dronken worden dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik weet alleen dat na een half jaar praktisch niets gedronken te hebben een flesje wijn wegtikken een slecht idee was.
Mwa, valt tegen. Was wijntjes aan het verhuizen van mijn 'aardappelkelder' naar een warmere plek aangezien het weer wat kouder begint te worden en die kelder te koud gaat worden voor wijn. En toen heb ik er eentje opengetrokken, niet echt supermarktwijntjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is wel goedkoop dronken worden dan.
zo ongeveer mijn proefschrift, het verhaal in die film. Kijk 'm af.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:06 schreef Friek_ het volgende:
Zit nu I, Daniel Blake te kijken (de film). Kan het nu al bijna niet meer aanzien terwijl ik pas op de helft ben.
aanrader, doch hartverscheurend. Geen popcornfilm. Janken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant als ik het zo lees.
Bakje B&J's en een dekentje?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aanrader, doch hartverscheurend. Geen popcornfilm. Janken.
Volgens mij heb je een aanzienlijk deel van je vermogen liquide. Scheikundig gezien dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, valt tegen. Was wijntjes aan het verhuizen van mijn 'aardappelkelder' naar een warmere plek aangezien het weer wat kouder begint te worden en die kelder te koud gaat worden voor wijn. En toen heb ik er eentje opengetrokken, niet echt supermarktwijntjes.
Mwa, valt best mee. Zijn maar 10 (uhm 9 nu dus) flesjes wijn. Zonde voor de liefhebber eigenlijk, want ik geef geen anus om (duurdere) wijn. Allemaal gekregen in de loop der tijd. Had wat te vieren vandaag en zat er toch mee in mijn klauwen. Dus dan maar open die fles.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een aanzienlijk deel van je vermogen liquide. Scheikundig gezien dan.
En whisky?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, valt best mee. Zijn maar 10 (uhm 9 nu dus) flesjes wijn. Zonde voor de liefhebber eigenlijk, want ik geef geen anus om (duurdere) wijn. Allemaal gekregen in de loop der tijd. Had wat te vieren vandaag en zat er toch mee in mijn klauwen. Dus dan maar open die fles.
Diva. Ik heb nu een alcoholvrij bier.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Weer twee doosjes besteld bij Okhuysen van de week.
Nog nooit geprobeerd, is dat sowieso te drinken of smaakt het gewoon naar shandy?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Diva. Ik heb nu een alcoholvrij bier.
Die liggen niet in de kelder, maar dit is mijn ongeopende BenRiach-collectie van 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weinig.
Maar hoeveel flesjes heb je daarvan in je kelder liggen?
Ik tel zo snel twintig flessen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die liggen niet in de kelder, maar dit is mijn ongeopende BenRiach-collectie van 3 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Dat is denk ik (ben geen auti die hele lijstjes bijhoudt), iets van 5% van het totaal aan whisky.
Vergeleken met sommige vrienden is dat niets, die hebben een hele fucking verdieping nodig in hun huis om alles te bewaren.
Ach, ieder z'n hobby. Sommige mensen vinden het leuk om met tyfusweer in een tent op de hei te slapen. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef 99.999 het volgende:
Een borrel is lekker op,z'n tijd maar dit is overdreven
Ja, 3 jaar geleden, zijn ondertussen het hoekje om.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik tel zo snel twintig flessen?
Er zijn tegenwoordig echt goede alcoholvrije bieren. Vooral Erdinger Alcoholfrei, en Franziskaner vind ik erg goed te doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, is dat sowieso te drinken of smaakt het gewoon naar shandy?
Het is ok. Wat metaliger dan bier.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, is dat sowieso te drinken of smaakt het gewoon naar shandy?
Ach, je drinkt 't niet in n keer op, mag ik hopenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef 99.999 het volgende:
Een borrel is lekker op,z'n tijd maar dit is overdreven
Komt vanzelf hihaho.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef skysherrif het volgende:
Oke even een vraagje, hebben jullie whiskey leren drinken of? Ik vind eerlijk gezegd alles sterker dan bier.... te sterk
Ik vond whisky eerst weinig aan. Toen een keertje Laphroaig 10 geprobeerd. Veel mensen vinden die goor, maar ik vond 'm geniaal. Sindsdien vanuit die Islay's ook een beetje highlands gaan waarderen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef skysherrif het volgende:
Oke even een vraagje, hebben jullie whiskey leren drinken of? Ik vind eerlijk gezegd alles sterker dan bier.... te sterk
whisky. Zonder e.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef skysherrif het volgende:
Maar eens gaan kijken dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aanrader, doch hartverscheurend. Geen popcornfilm. Janken.
Nee, als je het weg wil klokken moet je gewoon een mainstream blend nemen. Of als je kansloos bent en stoer denkt te doen een JW black nemen en je lam betalen voor matige whisky.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vond whisky eerst weinig aan. Toen een keertje Laphroaig 10 geprobeerd. Veel mensen vinden die goor, maar ik vond 'm geniaal. Sindsdien vanuit die Islay's ook een beetje highlands gaan waarderen.
Maar het is geen drank om te zuipen op een druk feestje of zo.
Gewoon bacotje.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vond whisky eerst weinig aan. Toen een keertje Laphroaig 10 geprobeerd. Veel mensen vinden die goor, maar ik vond 'm geniaal. Sindsdien vanuit die Islay's ook een beetje highlands gaan waarderen.
Maar het is geen drank om te zuipen op een druk feestje of zo.
Ik had laatst een alcoholvrij Duits pilsner. Volgens mij van Warsteiner.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig echt goede alcoholvrije bieren. Vooral Erdinger Alcoholfrei, en Franziskaner vind ik erg goed te doen.
Als je van hoppig houdt is de "Nanny State" van Brewdog wel OK
sowquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whisky. Zonder e.
En dat komt vanzelf, als je ballen indalen.
Niet helemaal eens met de boom. Fries en Deens hebben enorme overeenkomst en links met elkaar.quote:
Staat hier nu ook.quote:
Ja wss is het puntje ook wel dat ik vooral bekend met JD, JW en Jamesonquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, als je het weg wil klokken moet je gewoon een mainstream blend nemen. Of als je kansloos bent en stoer denkt te doen een JW black nemen en je lam betalen voor matige whisky.
Jack Danils Honeyquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, als je het weg wil klokken moet je gewoon een mainstream blend nemen. Of als je kansloos bent en stoer denkt te doen een JW black nemen en je lam betalen voor matige whisky.
Ik heb geen flauw idee hoe correct de boom is, ik vond het alleen een fantastische grafische weergavequote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet helemaal eens met de boom. Fries en Deens hebben enorme overeenkomst en links met elkaar.
Huisje gehuurt naast Glenlivet, dat is echt een 24/7 fabriek, stampen met die drank! Praktisch alles naar blends, want daar zit het geld.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Staat hier nu ook.
Met een HIgland Park 12, en nog wat niet al te briljante die ik op de gok kocht.
Glenlivet vind ik ook erg lekker, en Talisker. En Lagavulin.
Ik heb alleen Laphroaig staan. De 10yo, Quarter Cask (nog een bodempje dan) en de Cairdeas 2016 (bewaar ik voor afstuderen of zoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Staat hier nu ook.
Met een HIgland Park 12, en nog wat niet al te briljante die ik op de gok kocht.
Glenlivet vind ik ook erg lekker, en Talisker. En Lagavulin.
De single malts van Glenlivet. Ik drink alleen maar single malts. #snobquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Huisje gehuurt naast Glenlivet, dat is echt een 24/7 fabriek, stampen met die drank! Praktisch alles naar blends, want daar zit het geld.
Oh, dat zeker, maar taal is te 'vloeibaar' om zo op te delen denk ik. Het geeft wel een grofweg iets, maar er zouden wat meer vertakkingen moeten zijn. Goed, dan wordt het wat te onoverzichtelijk denk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe correct de boom is, ik vond het alleen een fantastische grafische weergave
Nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoor wel vaak goeie verhalen over glenfiddich, terecht?
Correctquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n hobby. Sommige mensen vinden het leuk om met tyfusweer in een tent op de hei te slapen. Ieder z'n ding.
De ouderen zijn wel OK-ish, maar verder is 't een 'hype whisky'.quote:
Tour was ruk trouwens. Maar het is ok whisky, niet speciaal, een soort van de heineken van de whisky's. Toegankelijk, niet te moeilijk of speciale smaken, gewoon makkelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De single malts van Glenlivet. Ik drink alleen maar single malts. #snob
Voor dat oude school-wandplaten gevoel: https://www.reddit.com/r/Infographics/quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe correct de boom is, ik vond het alleen een fantastische grafische weergave
Ze hebben geld en ken toevallig een aantal ambassadeurs van het merk in Nederland. Dat zijn van die veels te blije, slechte moppenvertellende, eikels die als een door-to-door salesman, hun vloeibare shit verkopen. Heel vervelend volk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De ouderen zijn wel OK-ish, maar verder is 't een 'hype whisky'.
Net als Jan de Wandelaar
Dezen POL SC bubble.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:34 schreef Tijger_m het volgende:
Ach gossie, ik lees net dat de aanval op de witte man geopend is door de NOS. Ik ga meteen op zoek naar een safe space.
Huh?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:34 schreef Tijger_m het volgende:
Ach gossie, ik lees net dat de aanval op de witte man geopend is door de NOS. Ik ga meteen op zoek naar een safe space.
Lees en huiver, my dear, het einde der tijden voor de witte man is aangebroken:quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees en huiver, my dear, het einde der tijden voor de witte man is aangebroken:
http://frontpage.fok.nl/w(...)al-op-witte-man.html
quote:ze gebruiken het denigrerende 'witte'
Wie wel?quote:
quote:
Hahaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil gewoon heel graag geloven dat het allemaal trollen zijn. Niemand kan echt zo denken.
Nu maar eens naar bed. Morgen weer een hele dag werkloos zijn
Wanneer start je nou met je baan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil gewoon heel graag geloven dat het allemaal trollen zijn. Niemand kan echt zo denken.
Succes!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Verbaast me ook wel oprecht dat we het hier minstens 10 keer hebben over vervelende figuren als Jan Roos, men vindt dat hier maar ook al te leuk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
Verbaast mij toch altijd weer hoe erg het moet zijn om een blanke man te zijn, overal moet je de leiding hebben maar je word toch wel enorm onderdrukt...het lijkt mij vreselijk, hoor.
Uh? heh? je had toch een nieuwe baan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Verdwaald.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een vreemdeling die verdwaalt is
Natuurlijk vinden we dat leuk, waarover kun je anders lekker cynisch en sarcastisch zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verbaast me ook wel oprecht dat we het hier minstens 10 keer hebben over vervelende figuren als Jan Roos, men vindt dat hier maar ook al te leuk.
Mwoah, whiskey is toch prima drinkbaar? Ik vind zelf vodka niet zoveel aan, omdat het te veel naar alcohol smaakt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef skysherrif het volgende:
De tyfus. Hij was ooit, lang geleden, best grappig, maar is nu echt compleet van het padje af en heeft te veel BNW-sap gedronken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
jamaaaaaaaaaaar het is voor sommigen hier ook eens leuk als we dat zijn over gekke linkse sjw typesquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk vinden we dat leuk, waarover kun je anders lekker cynisch en sarcastisch over zijn
Schattig welquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef skysherrif het volgende:
Betere vodka kopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, whiskey is toch prima drinkbaar? Ik vind zelf vodka niet zoveel aan, omdat het te veel naar alcohol smaakt.
Geef eens een voorzet, zou ik zeggen, ik mag graag doorgedraaide GL'ers door de mangel halenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jamaaaaaaaaaaar het is voor sommigen hier ook eens leuk als we dat zijn over gekke linkse sjw types
tfw iedereen hier behalve jij sjw is
Het zal vooral liggen wss aan de vreselijke kwaliteit whiskey die ik dronk. Vodka is volgens mij ook niet heel veel meer dan alcohol en water dus dat kan kloppen haha.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, whiskey is toch prima drinkbaar? Ik vind zelf vodka niet zoveel aan, omdat het te veel naar alcohol smaakt.
Het is schijnbaar inherent aan het rechtse boosmannetjes bestaan, je moet steeds verder radicaliseren om nog gehoor te krijgen en je volgelingen te behouden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De tyfus. Hij was ooit, lang geleden, best grappig, maar is nu echt compleet van het padje af en heeft te veel BNW-sap gedronken.
Haha, graag, maar moet nog even een beetje dingen nakijken, over 10 uurtjes eerste tentamen ghehe. Gaat niets worden, 3.9 halen en we kunnen terug naar zeeland.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geef eens een voorzet, zou ik zeggen, ik mag graag doorgedraaide GL'ers door de mangel halen
Ja, maar moet nog een startdatum krijgenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uh? heh? je had toch een nieuwe baan?
Hoor ik morgen of maandagquote:
Ach, Zeeland is zo slecht nog niet, komt best goedquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, graag, maar moet nog even een beetje dingen nakijken, over 10 uurtjes eerste tentamen ghehe. Gaat niets worden, 3.9 halen en we kunnen terug naar zeeland.
Ah cool.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar moet nog een startdatum krijgen
[..]
Hoor ik morgen of maandagik hoop morgen!
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, graag, maar moet nog even een beetje dingen nakijken, over 10 uurtjes eerste tentamen ghehe. Gaat niets worden, 3.9 halen en we kunnen terug naar zeeland.
Niet te ambitieus, Sky.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken je die mensen in je werkgroep, die dan nu, ergens diep in de krochten van de literatuur, nog opeens met termen komen die je nog nooit gehoord hebt en even heel de groep op stang jagen.quote:
Volgende keer in De Bijstand om Zubrowka vragen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wyborowaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgende keer in De Bijstand om Zubrowka vragen.
Lekker boeiend, van die mensen die zich altijd weer om iets beledigd moeten voelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welnee, 18-20 eu. (literfles) Is een Poolse vodka.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nooit gehad. Zal wel te duur zijn voor die communistenkroeg.
Maar..maar...ze zeiden witte man bij de NOS! DAT KAN TOCH NIET!!1111!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker boeiend, van die mensen die zich altijd weer om iets beledigd moeten voelen.
Jan de Hoop?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:02 schreef remlof het volgende:
Alweer een oud-klasgenoot van me aan tafel bij Pauw
Al zeggen ze dat er zwartjappels in Afrika wonen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar..maar...ze zeiden witte man bij de NOS! DAT KAN TOCH NIET!!1111!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |