En waardoor kocht jij het?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:03 schreef Tchock het volgende:
Kazuo Ishiguro heeft de Nobelprijs voor de Literatuur gekregen. Zijn boek Never Let Me Go heeft echt heel veel indruk op me gemaakt toen ik het las.
Ook maar even op de leeslijst voor volgend jaar zetten!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:03 schreef Tchock het volgende:
Kazuo Ishiguro heeft de Nobelprijs voor de Literatuur gekregen. Zijn boek Never Let Me Go heeft echt heel veel indruk op me gemaakt toen ik het las.
Vertel, vertel!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:19 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb lekker al andere boekjes besteld van de week.
Ach, Maria was ook geen echte ramp zoals Katrina of zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Hurricane Maria is niets vergeleken bij dit drama.
Keukenrollen zijn sowieso altijd de oplossing.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, Maria was ook geen echte ramp zoals Katrina of zo.
Wat voor?quote:
Ah, dit werkt daar prima tegen:quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tripsen. Trips? Thrips?
Van die minuscule zwarte beestjes met bleke larven.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tripsen. Trips? Thrips?
Van die minuscule zwarte beestjes met bleke larven.
Is dat niet slecht voor m'n plant? Schijnt slecht tegen zeep of neem-olie te kunnen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ah, dit werkt daar prima tegen:
https://www.bol.com/nl/p/(...)ml/9200000013996225/
Anders gewoon verwijderen met een luizenkam.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor m'n plant? Schijnt slecht tegen zeep of neem-olie te kunnen.
Hoe goed is je plant bestand tegen napalm?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor m'n plant? Schijnt slecht tegen zeep of neem-olie te kunnen.
Jezus, wat een zeikerd is die plant van jou.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezus, wat een zeikerd is die plant van jou.
Nope, wel goede reviews.. Lijkt me wel een kijkje waard als je tegen anime kan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:55 schreef skysherrif het volgende:
Iemand toevallig de film "your name" al gezien?
Yep tenminste animatie film toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:55 schreef skysherrif het volgende:
Iemand toevallig de film "your name" al gezien?
Ga hem na dit weekend eens kijken denk ik ja, opzich stoort animatie me niet in deze variant.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, wel goede reviews.. Lijkt me wel een kijkje waard als je tegen anime kan.
Klopt jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep tenminste animatie film toch?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, wel goede reviews.. Lijkt me wel een kijkje waard als je tegen anime kan.
Heb je nog meer aanraders in dit genre aan films, of wellicht nog wat goeie series. Die niet zo over de top zijn dus, maar juist mooi.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:06 schreef Igen het volgende:
[..]Heb hem gezien, goeie film.
Ik las trouwens dat ze er nu een Hollywood live-action film van willen maken.
Sommige mensen werken gewoon op donderdagmiddag.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de SJW: "The Wednesday Play" Cathy Come Home (TV Episode 1966) - IMDbNu aan 't kijken.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sommige mensen werken gewoon op donderdagmiddag.
* Perrin is jaloers.quote:
Ik ook, boks.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb al een paar maanden weekend![]()
Lekker gristelijk weer van CDA en CU.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:
Voor tijger nootje:
https://twitter.com/NOS/status/915946138229989376
en anderen natuurljk ook die geinteresseerd zijn, nieuwe kabinet gaat kinderpardon niet uitbreiden.
Komt uit de koker van D66 natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:
Voor tijger nootje:
en anderen natuurljk ook die geinteresseerd zijn, nieuwe kabinet gaat kinderpardon niet uitbreiden.
Is de formatie klaar dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekker gristelijk weer van CDA en CU.
De ballen niet om op te stappen dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komt uit de koker van D66 natuurlijk.
Goede foto.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:
Voor tijger nootje:
Het gaat hem niet echt...voor de wind.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goede foto.![]()
Verder kan Jol Voordewind dit vast niet waarderen.
Wie?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Die Leonos vind ik toch ook wel een klapjosti zeg.![]()
Zit toch vooral in VBL dacht ikquote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
AH, dat topic had ik nog niet gezien en dat had ik graag zo willen houden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zie dat 'tegen staken' topic hier in POL
Misery loves companyquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
AH, dat topic had ik nog niet gezien en dat had ik graag zo willen houden.
Lekker janken op een pleintje. 😪quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Middag thuiswerken en vrijdag studiedag.quote:
Zozo, wereldreiziger.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:03 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Middag thuiswerken en vrijdag studiedag.
Dus weekend.
Mag ook wel na Eindhoven, Eindhoven, Apeldoorn, Utrecht in 4 dagen.
Gelukkig geen Heerlen deze week.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zometeen weet hij net zoveel van de wereld als remlof.
Altijd nice, een patat-patat discussie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:07 schreef Jip141 het volgende:
Ik heb wel aardig zicht op de verschillen tussen Brabanders, Hollanders en Limburgers sinds de afgelopen tijd.
Ook een serieuze patat-friet discussie gehad in Brabant met volwassen mensen.
Niet heel anders dan Fok dus.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Je bedoelt friet-friet discussie?
Kebab natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Lief dagboek,
Ik weet niet wat te eten vanavond. Straks lekker wat dingen kopen in de super en gaan kokkerellen, macaroni bolognese van gister uit de vriezer halen of een chille burger bestellen.
Kusjes Appel.
Ja, dan moet ik straks 20 meter lopen als ik thuis ben. Maar een kapsalon kip zou er wel in gaan. 🙃quote:
Zie!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik straks 20 meter lopen als ik thuis ben. Maar een kapsalon kip zou er wel in gaan. 🙃
Klinkt moslimiaans. Zeker halal en ISIS approved.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:42 schreef Jip141 het volgende:
Ik ga khinkali eten.
Kennen jullie zeker weer niet.
Georgisch.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt moslimiaans. Zeker halal en ISIS approved.
Zie daar, een hipsterquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:42 schreef Jip141 het volgende:
Ik ga khinkali eten.
Kennen jullie zeker weer niet.
Er is inderdaad een hip Khinkali restaurant in Amsterdam, maar ik ga gewoon die van mijn moeder eten.quote:
De beschrijving klinkt best lekker eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Er is inderdaad een hip Khinkali restaurant in Amsterdam, maar ik ga gewoon die van mijn moeder eten.
En dan vanavond bieren met vrienden.
De planning van vandaag is goed, de uitwerking ook hopelijk.
Ja prima eten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De beschrijving klinkt best lekker eigenlijk
Klinkt primaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Georgisch.
Dus 100% Jezus verantwoord.
Maar wordt in de hele Kaukasus + Turkije gegeten.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Khinkali
Soort ravioli lijkt het. Lijkt me smakelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Georgisch.
Dus 100% Jezus verantwoord.
Maar wordt in de hele Kaukasus + Turkije gegeten.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Khinkali
Heel goed.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Er is inderdaad een hip Khinkali restaurant in Amsterdam, maar ik ga gewoon die van mijn moeder eten.
En dan vanavond bieren met vrienden.
De planning van vandaag is goed, de uitwerking ook hopelijk.
Vergeet de halfnaakte danseressen en de kameel niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
Politieke Partijenspot van de VVD, met mottenballen-Ivo. Een beetje een combinatie tussen Hilbrand Nawijn-Jumpen en Gaston van de Postcodeloterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |