Weet je er is straks ook misschien een referendum over meer bevoegdheden voor opsporing, de inhoud ken ik niet, maar kan zo'n wet het makkelijker maken om achter zulke data te komen? Ik bedoel ik wil een goede keuze maken. Of heeft dat hier niets mee te maken?quote:
Dat is wel andersom zoeken he. Dat doen ze nu al.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Nee, stel dat ze iemand heel ergens anders vinden waarbij dna bijvoorbeeld voor een groot deel overeenkomt met gevonden dna op haar kleding. Maar niet genoeg om een conclusie te trekken. Of misschien meerdere mensen waarmee dat dna overeen komt. Maar nu blijkt dat maar 1 van die mensen ook op dat tijdstip een signaal uitzond naar die zendmast bij die plek. Dan heb je gelijk hele waardevolle informatie.
Ik heb geen idee waar je het over hebt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:33 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Weet je er is straks ook misschien een referendum over meer bevoegdheden voor opsporing, de inhoud ken ik niet, maar kan zo'n wet het makkelijker maken om achter zulke data te komen? Ik bedoel ik wil een goede keuze maken. Of heeft dat hier niets mee te maken?
Onderschat zwemmerseczeem niet...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik zie dat ze jeuk had aan haar rechter kleine teen.
Dat zou betekenen dat ze allergisch was voor gras. Daarom kan ze niet vrijwillig langs een grasveld zijn gefietst.
Daarnaast is dat de reden voor de rugpijn van die vriend, want die is haar kleine teen komen krabben en moest bukken.
Lijkt me best een goed plan eigenlijk en technologisch ook prima te doen. Dan moet je dus telefoons zoeken die met dezelfde masten (en dezelfde zenders vd masten) contact hebben gemaakt om 19:30, dan heb je een goed beeld wie er ook in dat gebied was toen. Het zullen er zeker wel een (aanzienlijk) aantal zijn, maar als je dan ook nog eens gaat kijken welke van deze telefoons een tijdje later contact heeft gemaakt met de zendmast zuidelijker bij Huis ter Heide zul je een vrij kleine groep overhouden en, als de dader een aanstaande telefoon mee had, de dader vrij goed op kunnen sporen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:23 schreef theDutcher het volgende:
Ff een hele dikke hersenscheet (excuses als 'ie stinkt).
Blijkbaar hebben ze vrij nauwkeurig de locatie waar haar telefoon offline is gegaan kunnen bepalen.
Hoe lastig is het, als het überhaupt al mag i.v.m. privacy etc., om na te gaan welke andere telefoons er op dat moment in de buurt van die locatie waren?
Ik bedoel; avond, slecht weer, sowieso een vrij rustige ongeving...
Of is dat écht het spreekwoordelijke "zoeken naar een speld in een hooiberg"?
Waarom zou ze vertrekken zonder jas? Waarom zou ze niet een gunstiger moment van vertrek hebben gekozen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
De kans dat ze door een psychopaat ontvoerd is en wordt vastgehouden is sowieso niet groter dan de kans dat ze vrijwillig vertrokken is..
Als het DNA niet volledig overeenkomt, is er maar één conclusie mogelijk en dat is dat het DNA niet overeenkomt met dat van de dader en die persoon de dader dus niet is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Nee, stel dat ze iemand heel ergens anders vinden waarbij dna bijvoorbeeld voor een groot deel overeenkomt met gevonden dna op haar kleding. Maar niet genoeg om een conclusie te trekken. Of misschien meerdere mensen waarmee dat dna overeen komt. Maar nu blijkt dat maar 1 van die mensen ook op dat tijdstip een signaal uitzond naar die zendmast bij die plek. Dan heb je gelijk hele waardevolle informatie.
Omdat?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
De kans dat ze door een psychopaat ontvoerd is en wordt vastgehouden is sowieso niet groter dan de kans dat ze vrijwillig vertrokken is..
En hoe rijmt zich dat dan met de route die de politie dankzij de telefoongegevens heeft vastgelegd, en dan ook nog eens kloppend met de regenbui die op dat moment idd was langsgekomen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:29 schreef zoekoog het volgende:
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
Hier staat Screenshot, maar kan het ook een foto zijn, die eerder is gemaakt, dan het hertenfotootje, en in het geheugen stond en vandaaruit is ingevoegd in het bericht.? Ik heb zelf zopas een vakantiefoto verstuurd, 1 minuut geleden, die ik 2 maanden geleden heb gemaakt en daarna een recentere foto van 2 minuten geleden.. de ontvanger krijgt mijn oudste gemaakte foto als laatste, maar is veel eerder gemaakt...
Van manisch-depressieve lieden is bekend dat ze soms vluchten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:39 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Omdat?
Haar jas is gevonden in een bos, er is geen enkel spoor van haar en de politie zoekt al dagenlang naar haar. Haar naasten zeggen dat ze erg verantwoordelijk is en ze heeft vlak voor haar laatste levensteken nog contact gehad met haar vriend.
Als ze vrijwillig vertrokken is zou ze een groot geldbedrag gepind moeten hebben o.i.d., omdat er geen sporen meer van haar zijn zoals pintransacties. Hoe komt ze aan eten en drinken?
Waarom zou ze haar familie en vrienden zo'n verdriet doen? Daar is geen logische verklaring voor.
Thanks voor je uitgebreide antwoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Lijkt me best een goed plan eigenlijk en technologisch ook prima te doen. Dan moet je dus telefoons zoeken die met dezelfde masten (en dezelfde zenders vd masten) contact hebben gemaakt om 19:30, dan heb je een goed beeld wie er ook in dat gebied was toen. Het zullen er zeker wel een (aanzienlijk) aantal zijn, maar als je dan ook nog eens gaat kijken welke van deze telefoons een tijdje later contact heeft gemaakt met de zendmast zuidelijker bij Huis ter Heide zul je een vrij kleine groep overhouden en, als de dader een aanstaande telefoon mee had, de dader vrij goed op kunnen sporen.
Alleen zullen er twee problemen zijn:
1. Privacy: zonder verdenking van een individu zal het denk ik lastig worden deze gegevens te mogen gebruiken. Aan de andere kant zegt deze metadata weinig en kan een rechter er misschien wel toestemming voor geven (aan één of twee rechercheurs).
2. Technologie: inlichtingendiensten zullen hier ongetwijfeld toe in staat zijn, maar ik denk niet dat de politie zulke geavanceerde systemen heeft. Het systeem moet al bestaan, omdat het waarschijnlijk te veel data is voor een individu om door te spitten (hoewel, in zo'n bosgebied...), een systeem kan dat zo allemaal filteren.
Vraag me oprecht af of de politie hier aan heeft gedacht, denk dat ze de technologie toch nog meer gebruiken om locatie te bepalen e.d. Ken twee rechercheurs (alsin, spreek ze bij verjaardagen, niet alsin ik bel ze nu even op), maar heb ze nog nooit over zoiets technisch's horen praten. Misschien een idee dat toch als (anonieme) tip door te geven? 99% hier weet ik zeker dat de politie daar zelf aan denkt, hier heb ik heel sterk m'n twijfels bij
Idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:39 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Omdat?
Haar jas is gevonden in een bos, er is geen enkel spoor van haar en de politie zoekt al dagenlang naar haar. Haar naasten zeggen dat ze erg verantwoordelijk is en ze heeft vlak voor haar laatste levensteken nog contact gehad met haar vriend.
Als ze vrijwillig vertrokken is zou ze een groot geldbedrag gepind moeten hebben o.i.d., omdat er geen sporen meer van haar zijn zoals pintransacties. Hoe komt ze aan eten en drinken?
Waarom zou ze haar familie en vrienden zo'n verdriet doen? Daar is geen logische verklaring voor.
Het gaat er niet eens om hoe groot de kans is. De mogelijkheid dat het zo is dat ze nog leeft bestaat. Dat elk moment nog steeds telt bestaat ook. Dus ze moeten alles op alles gooien om haar Z.S.M. te vinden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze de verkeerde getroffen heeft, maar hoe groot zijn die kansen dan?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:41 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Thanks voor je uitgebreide antwoord.
De Nederlandse politie heeft 'state of the art' technologie. Ze zijn koplopers in de wereld.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
2. Technologie: inlichtingendiensten zullen hier ongetwijfeld toe in staat zijn, maar ik denk niet dat de politie zulke geavanceerde systemen heeft.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Lijkt me best een goed plan eigenlijk en technologisch ook prima te doen. Dan moet je dus telefoons zoeken die met dezelfde masten (en dezelfde zenders vd masten) contact hebben gemaakt om 19:30, dan heb je een goed beeld wie er ook in dat gebied was toen. Het zullen er zeker wel een (aanzienlijk) aantal zijn, maar als je dan ook nog eens gaat kijken welke van deze telefoons een tijdje later contact heeft gemaakt met de zendmast zuidelijker bij Huis ter Heide zul je een vrij kleine groep overhouden en, als de dader een aanstaande telefoon mee had, de dader vrij goed op kunnen sporen.
1. Privacy: zonder verdenking van een individu zal het denk ik lastig worden deze gegevens te mogen gebruiken. Aan de andere kant zegt deze metadata weinig en kan een rechter er misschien wel toestemming voor geven (aan één of twee rechercheurs).
2. Technologie: inlichtingendiensten zullen hier ongetwijfeld toe in staat zijn, maar ik denk niet dat de politie zulke geavanceerde systemen heeft. Het systeem moet al bestaan, omdat het waarschijnlijk te veel data is voor een individu om door te spitten (hoewel, in zo'n bosgebied...), een systeem kan dat zo allemaal filteren.
Vraag me oprecht af of de politie hier aan heeft gedacht, denk dat ze de technologie toch nog meer gebruiken om locatie te bepalen e.d. Ken twee rechercheurs (alsin, spreek ze bij verjaardagen, niet alsin ik bel ze nu even op), maar heb ze nog nooit over zoiets technisch's horen praten. Misschien een idee dat toch als (anonieme) tip door te geven? 99% hier weet ik zeker dat de politie daar zelf aan denkt, hier heb ik heel sterk m'n twijfels bij
Er werken ook allerlei mensen achter de schermen die hier speciaal voor opgeleid zijn he? Die zullen hier echt wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Het was maandagavond om half 8 nog niet donker, dus het zal vrijdag niet donkerder zijn geweest.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Hier is het half 8 zwart, stel je voor hoe het in het bos is.
Ik kan het niet terugvinden op het net.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt eerlijk gezegd.
Not sure if trolling...?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:44 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
De Nederlandse politie heeft 'state of the art' technologie. Ze zijn koplopers in de wereld.
Big Data is een peuleschil voor de politie, met geautomatiseerde systemen kan er belangrijke data zo naar voren worden gebracht. Het doorspitten gebeurt door algoritmes en superslimme systeemanalisten. Het is niet zo dat er een paar mannen alle telefoongegevens napluizen van elke gsm gebruiker in de buurt. Dat zijn geautomatiseerde oplossingen voor.
Je kan ook gemixt dna vinden, zoals al eerder is gezegd. Dan kan je met allerlei technieken proberen daar iets zinnigs uit te halen wat een bepaalde kans aanduid dat het dna van de verdachte er bij zit. Dat bedoel ik meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als het DNA niet volledig overeenkomt, is er maar één conclusie mogelijk en dat is dat het DNA niet overeenkomt met dat van de dader en die persoon de dader dus niet is.
En dat baseer je allemaal op logisch gedrag.... iemand die wil vertrekken gedraagt zich logisch in de zin van een voorbereid vertrek, iemand die wil vertrekken reageert gewoon zoals verwacht wordt van die persoon op dat moment.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:33 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Maar de kans dat je bij een vrijwillig vertrek je bloedeigen vader niet inlicht, met wie je om 19:06 nog contact had is wel een stukje kleiner.
Als je vraag is of een wet het ophalen van metagegevens makkelijker kan maken?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:45 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugvinden op het net.
Waar is de bui overal gevallen? waren er meerdere buien? Het kan soms zo lokaal zijn, achter de tunnel nat, vóór de tunnel droog in dezelfde tijd..Kun je dat ueberhaupt rijmen als dat niet zeker is..?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe rijmt zich dat dan met de route die de politie dankzij de telefoongegevens heeft vastgelegd, en dan ook nog eens kloppend met de regenbui die op dat moment idd was langsgekomen?
Ja, zoals iedereen hier baseer ik het op wat er bekend gemaakt is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat baseer je allemaal op logisch gedrag.... iemand die wil vertrekken gedraagt zich logisch in de zin van een voorbereid vertrek, iemand die wil vertrekken reageert gewoon zoals verwacht wordt van die persoon op dat moment.
Ik heb alleen heel sterk m'n twijfels of de politie dit wel mag, of dat zoiets alleen gedaan mag worden door inlichtingendiensten (wat ik denk), dus daarom betwijfel ik sterk of ze deze systemen hebben en hier uberhaupt aan denken, omdat het waarschijnlijk niet in hun overwegingset zit van mogelijke opties. Zou het nog steeds de moeite waard vinden dit te operen. Kan een heel stuk meer zeggen dan videobeelden van Anne die ze zoeken lijkt me, hoewel het natuurlijk sowieso goed is om te weten waar ze nog heeft gefietstquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:44 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
De Nederlandse politie heeft 'state of the art' technologie. Ze zijn koplopers in de wereld.
Big Data is een peuleschil voor de politie, met geautomatiseerde systemen kan er belangrijke data zo naar voren worden gebracht. Het doorspitten gebeurt door algoritmes en superslimme systeemanalisten. Het is niet zo dat er een paar mannen alle telefoongegevens napluizen van elke gsm gebruiker in de buurt. Dat zijn geautomatiseerde oplossingen voor.
Aldus Joran.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tegenwoordig spoorloos verdwijnen is vrij moeilijk
Jij denkt dat Nederland achterloopt op het gebied van ICT? De Nederlandse politie staat wereldwijd zeer hoog aangeschreven. De meeste mensen weten niet hoe data analyses werken. Zij hebben het idee dat er mannen alle data stuk voor stuk bekijken en met een vergrootglas moeten zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:45 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Not sure if trolling...?
Laat ik voorop stellen dat ik het helemaal geen aannemelijk scenario vind. Maar stel dat ze inderdaad wilde verdwijnen zou ze de jas uit gedaan kunnen hebben omdat ze niet herkend wilde worden aan de hand van haar kleding. En waarom dat moment, tsja daar kunnen genoeg redenen voor zijn: misschien plande ze het vertrek al maanden en wilde ze niet afwijken van haar plan vanwege het weer, of koos ze er juist voor om het op dat moment te doen omdat er door het weer en de tijd minder mensen in de buurt waren, etc.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom zou ze vertrekken zonder jas? Waarom zou ze niet een gunstiger moment van vertrek hebben gekozen?
Ik denk het laatste, dat buitenlandse spionage o.a. voor het landsbelang belangrijker is, maar ik heb oprecht geen idee.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:44 schreef EternalNow het volgende:
[..]
[..]
Er werken ook allerlei mensen achter de schermen die hier speciaal voor opgeleid zijn he? Die zullen hier echt wel rekening mee houden.
Verder vraag ik me dan af qua technologie, komt er op een gegeven moment een punt dat het zo uitzichtloos wordt dat inlichtingendiensten zich ermee gaan bemoeien of is een zaak als deze nooit interessant genoeg daarvoor..?
Mijn ervaringen met de Nederlandse politie zijn niet zo groot, maar op basis van die paar in het verleden en wat er bekend is geworden over de knulligheid van Nederlandse overheidsdiensten kan ik je superlatieven niet helemaal serieus nemen. Werk je er zelf soms?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:51 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nederland achterloopt op het gebied van ICT? De Nederlandse politie staat wereldwijd zeer hoog aangeschreven. De meeste mensen weten niet hoe data analyses werken. Zij hebben het idee dat er mannen alle data stuk voor stuk bekijken en met een vergrootglas moeten zoeken naar een speld in een hooiberg.
Data analyse is vrijwel overal geautomatiseerd inmiddels.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:51 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nederland achterloopt op het gebied van ICT? De Nederlandse politie staat wereldwijd zeer hoog aangeschreven. De meeste mensen weten niet hoe data analyses werken. Zij hebben het idee dat er mannen alle data stuk voor stuk bekijken en met een vergrootglas moeten zoeken naar een speld in een hooiberg.
Ze hebben systemen om data te analyseren. De input (data invoer), daar moet het telecombedrijf voor zorgen. Het is niet zo dat de politie directe toegang heeft tot die systemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:50 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Ik heb alleen heel sterk m'n twijfels of de politie dit wel mag, of dat zoiets alleen gedaan mag worden door inlichtingendiensten (wat ik denk), dus daarom betwijfel ik sterk of ze deze systemen hebben en hier uberhaupt aan denken, omdat het waarschijnlijk niet in hun overwegingset zit van mogelijke opties. Zou het nog steeds de moeite waard vinden dit te operen. Kan een heel stuk meer zeggen dan videobeelden van Anne die ze zoeken lijkt me, hoewel het natuurlijk sowieso goed is om te weten waar ze nog heeft gefietst
Hij bedoelt de sleepwetquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt eerlijk gezegd.
Opzich, als je iemand ontvoert waar op dat moment niemand is, haar in de kofferbak van je auto stopt, vervolgens terugrijdt naar een grote weg vol met verkeer, en tussen de ontvoeringsplek en die grote weg staan geen camera's, en hij had zijn mobiel uit, is het eigenlijk einde verhaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tegenwoordig spoorloos verdwijnen is vrij moeilijk
en ook dus : was ZIJ daar om 18:50u bij die kruising met peace teken waar ze op de selfie staat?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe rijmt zich dat dan met de route die de politie dankzij de telefoongegevens heeft vastgelegd, en dan ook nog eens kloppend met de regenbui die op dat moment idd was langsgekomen?
Soms is dat alles niet nodig om te vertrekken, maar goed, je kunt dat idd ook gewoon uitsluiten, omdat het niet "logisch" is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ja, zoals iedereen hier baseer ik het op wat er bekend gemaakt is.
Of is er bekend dat ze een historie van manische-depressiviteit o.i.d. had waarbij ze vaker dagen wegbleef?
Ruzie met haar vriend en daarom wegvluchten, ok, maar ook nog es ruzie met haar vader (en vriendinnen) erbij wordt wel erg gortig, niet?
Stel. (Zomaar een wild idee) dat ze wel rechtdoor is gefietst, en inderdaad bij het benzinestation even verderop even stond te schuilen voor een hoosbui, maar dat zij daar op gegeven moment niet alleen was die daar stond te schuilen. Dat zij daar de verkeerde trof. En dat de route die de telefoon daarna heeft afgelegd dus wel over de Wieksloter weg en langs de Soesterduinen is geweest. Juist het opzoeken van een afgelegen plek.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Punt in deze is dat het op heel veel fronten aan logica ontbreekt, het stug volgen van de route (zoals de politie heeft geconstateerd aan de hand van haar telefoongegevens tot het moment dat de telefoon offline ging) lijkt me dan weer een prima optie voor iemand die geen "logische" route naar huis wil nemen als het onderweg wat tegenzit.
Nee, ik werk niet bij de politie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:53 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met de Nederlandse politie zijn niet zo groot, maar op basis van die paar in het verleden en wat er bekend is geworden over de knulligheid van Nederlandse overheidsdiensten kan ik je superlatieven niet helemaal serieus nemen. Werk je er zelf soms?
Dan stond ze wel op de beelden van het tankstation.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:58 schreef barthol het volgende:
[..]
Stel. (Zomaar een wild idee) dat ze wel rechtdoor is gefietst, en inderdaad bij het benzinestation even verderop even stond te schuilen voor een hoosbui, maar dat zij daar op gegeven moment niet alleen was die daar stond te schuilen. Dat zij daar de verkeerde trof. En dat de route die de telefoon daarna heeft afgelegd dus wel over de Wieksloter weg en langs de Soesterduinen is geweest. Juist het opzoeken van een afgelegen plek.
Het is zomaar een bedacht scenario van me.
Zonder automatisering is data analyse niet te doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:54 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Data analyse is vrijwel overal geautomatiseerd inmiddels.
Er werken zeker vast wel prima 'whizzkids' bij de politie. Ik denk ook niet dat daar het probleem zit. Dat is dan ook niet het lastigste onderdeel.
Ja dat is een valide argument.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dan stond ze wel op de beelden van het tankstation.
En hoe is dat gegaan dan volgens jou?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:58 schreef barthol het volgende:
[..]
Stel. (Zomaar een wild idee) dat ze wel rechtdoor is gefietst, en inderdaad bij het benzinestation even verderop even stond te schuilen voor een hoosbui, maar dat zij daar op gegeven moment niet alleen was die daar stond te schuilen. Dat zij daar de verkeerde trof. En dat de route die de telefoon daarna heeft afgelegd dus wel over de Wieksloter weg en langs de Soesterduinen is geweest. Juist het opzoeken van een afgelegen plek.
Het is zomaar een bedacht scenario van me.
Gedurende dagen wegblijven is voor de meeste 25-jarigen niet echt normaal, maar goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms is dat alles niet nodig om te vertrekken, maar goed, je kunt dat idd ook gewoon uitsluiten, omdat het niet "logisch" is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |