Bewijst op zichzelf niks, maar kan in combinatie met allerlei andere spelden uit hooibergen mogelijk leiden tot een vooruitgang in de zaak.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Hoop niet dat de "privacy"wetten zo fascistisch zijn in Nederland dat dat mogelijk is.
En dan nog; wat bewijst dat?
Prachtig. Verdachte omdat je telefoon verbinding maakt met dezelfde mast.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:25 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet zo'n heel gek idee. Lijkt me alleen erg moeilijk om dat mogelijk te maken tussen alle wetten door. Zou wel een hele mooie uitkomst zijn.
Honderden telefoons en hun eigenaren natrekken? Lijkt me meer speld in een hooiberg dan gewoon goed recherchewerk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:27 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Bewijst op zichzelf niks, maar kan in combinatie met allerlei andere spelden uit hooibergen mogelijk leiden tot een vooruitgang in de zaak.
17 uur, dus na 1 uur 50 dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kom je aan "na 1 uur en 20 minuten fietsen" ?
Ze is toch rond 16.30 vertrokken?
Zo fout. Zoveel studenten die dat soort symbolen en uitdrukken gebruiken zonder enige gedachte erachter. Net als dat een duckface ook niet zou betekenen van, ik wijs met mijn mond naar iemand achter de camera, hopelijk heb jij het door en diegene niet want ik ben gedwongen deze foto te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is niet los van een betekenis zeg maar. Ook niet op al die andere foto's. Het is vrede, peace, piesss, of weer ruzie bijleggen het is nu nat en koud.
Vandaar de metadata...daar staat dat in.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:29 schreef zoekoog het volgende:
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
Hier staat Screenshot, maar kan het ook een foto zijn, die eerder is gemaakt, dan het hertenfotootje, en in het geheugen stond en vandaaruit is ingevoegd in het bericht.? Ik heb zelf zopas een vakantiefoto verstuurd, 1 minuut geleden, die ik 2 maanden geleden heb gemaakt en daarna een recentere foto van 2 minuten geleden.. de ontvanger krijgt mijn oudste gemaakte foto als laatste, maar is veel eerder gemaakt...
Het maakt voor WhatsApp geen bal uit wanneer de foto is gemaakt. De ontvanger krijgt de foto zoals hij door de zender is verstuurd, ongeacht de datum of het tijdstip.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:29 schreef zoekoog het volgende:
18:50 - Baarn - selfie bron: screenshot
Hier staat Screenshot, maar kan het ook een foto zijn, die eerder is gemaakt, dan het hertenfotootje, en in het geheugen stond en vandaaruit is ingevoegd in het bericht.? Ik heb zelf zopas een vakantiefoto verstuurd, 1 minuut geleden, die ik 2 maanden geleden heb gemaakt en daarna een recentere foto van 2 minuten geleden.. de ontvanger krijgt mijn oudste gemaakte foto als laatste, maar is veel eerder gemaakt...
Dit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:29 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Zo fout. Zoveel studenten die dat soort symbolen en uitdrukken gebruiken zonder enige gedachte erachter. Net als dat een duckface ook niet zou betekenen van, ik wijs met mijn mond naar iemand achter de camera, hopelijk heb jij het door en diegene niet want ik ben gedwongen deze foto te maken.
Goed punt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:29 schreef TheRacingElf het volgende:
Haak nu pas in dus excuses als dit al eerder voorbij is gekomen.
Wat mij als eerste opviel was hoe licht het nog was op die laatste foto/selfie die ze stuurde. De zon gaat rond deze tijd om 19.15 onder en deze foto zou om 18.50 gemaakt zijn. Je zou verwachten dat het al een stuk donkerder zou zijn buiten als de zon bijna onder zou gaan, zeker als het zulk slecht weer is.
en die zijn niet voorhandenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:30 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Vandaar de metadata...daar staat dat in.
De loggegevens van de telecomnetwerken kunnen ook afstanden geven. De vraag is alleen of dit mag vanwege privacy, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Prachtig. Verdachte omdat je telefoon verbinding maakt met dezelfde mast.
Daarnaast maakt een gemiddelde mast heel wat connecties.
Half 8 is een beetje schemerig? Ja, ook dat is niet echt het tijdstip dat mensen teut, stoned en/of half of heel gek zijn eigenlijk. Moet wel zo gebeurd zijn, maar niet door iemand die teut e.d. is.quote:
Nee, stel dat ze iemand heel ergens anders vinden waarbij dna bijvoorbeeld voor een groot deel overeenkomt met gevonden dna op haar kleding. Maar niet genoeg om een conclusie te trekken. Of misschien meerdere mensen waarmee dat dna overeen komt. Maar nu blijkt dat maar 1 van die mensen ook op dat tijdstip een signaal uitzond naar die zendmast bij die plek. Dan heb je gelijk hele waardevolle informatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Prachtig. Verdachte omdat je telefoon verbinding maakt met dezelfde mast.
Daarnaast maakt een gemiddelde mast heel wat connecties.
Mag niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:31 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
De loggegevens van de telecomnetwerken kunnen ook afstanden geven. De vraag is alleen of dit mag vanwege privacy, dat weet ik niet.
Het lijkt me dat ze zouden moeten zoeken naar een 'match'. Iemand die rond 19:05 op dezelfde locatie was als Anne en die eventueel (een deel) dezelfde route heeft genomen of in de buurt was.
Als dit mogelijk is heeft de politie dit ongetwijfeld gedaan, maar ik vrees dat de mogelijke dader geen telefoon aan had staan.
De kans dat ze door een psychopaat ontvoerd is en wordt vastgehouden is sowieso niet groter dan de kans dat ze vrijwillig vertrokken is..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:23 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de kans op ontvoering door een psychopaat net zo groot is als dat ze vrijwillig in Saint Tropez is? Dat geloof ik niet.
Ze wordt omschreven als verantwoordelijk en alle aanwijzingen duiden op een onvrijwillige verdwijning. Waarom zou de politie beweren dat ze haar jas naar alle waarschijnlijkheid hebben gevonden in het bos en waarom is er geen enkel spoor van pintransacties o.i.d?
Hier is het half 8 zwart, stel je voor hoe het in het bos is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Half 8 is een beetje schemerig? Ja, ook dat is niet echt het tijdstip dat mensen teut, stoned en/of half of heel gek zijn eigenlijk. Moet wel zo gebeurd zijn, maar niet door iemand die teut e.d. is.
Ik zie dat ze jeuk had aan haar rechter kleine teen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:31 schreef zomer86 het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds die selfies analyseren? Wat zouden die zeggen? Ik zie in ieder geval niet iemand die boos is. Een gewone foto van iemand die 25 jaar oud is.
Maar de kans dat je bij een vrijwillig vertrek je bloedeigen vader niet inlicht, met wie je om 19:06 nog contact had is wel een stukje kleiner.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
De kans dat ze door een psychopaat ontvoerd is en wordt vastgehouden is sowieso niet groter dan de kans dat ze vrijwillig vertrokken is..
Dat zeg ik ook al een tijdjequote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
De kans dat ze door een psychopaat ontvoerd is en wordt vastgehouden is sowieso niet groter dan de kans dat ze vrijwillig vertrokken is..
De zonsondergang start om 19:15. Het is dan nog niet echt donker.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:29 schreef TheRacingElf het volgende:
Haak nu pas in dus excuses als dit al eerder voorbij is gekomen.
Wat mij als eerste opviel was hoe licht het nog was op die laatste foto/selfie die ze stuurde. De zon gaat rond deze tijd om 19.15 onder en deze foto zou om 18.50 gemaakt zijn. Je zou verwachten dat het al een stuk donkerder zou zijn buiten als de zon bijna onder zou gaan, zeker als het zulk slecht weer is.
Ik vrees dat ze de verkeerde getroffen heeft, maar hoe groot zijn die kansen dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |