Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd. Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.
Hikers CruisinDen, hiker regio Amsterdam DireStraits7, hiker regio Hilversum Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip. Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway) johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Kiprollade, hiker regio Rotterdam Krotenkoker, hiker regio Rotterdam Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset) Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) qua111, hiker regio Leiden Rubenr3, hiker regio Groningen Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002) Schaafkaas, hiker regio Groningen Solidberg, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen. trolley, hiker regio Leeuwarden underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011) Viezze, hiker regio Eindhoven VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014) Wave103, hiker regio Utrecht yosander, hiker regio Groningen (Autoreset) McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)
Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord. joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak. DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000) Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Op woensdag 4 oktober 2017 14:32 schreef desbarts het volgende: Gaat lekker vandaag. 2e auto die ik moest rijden zat onder de vogelpoep (in een zin dat het ook het zicht belemmerde). Dus een extra rondje door de wasstraat moeten rijden. Daarna de volgende rit waren eerst de sleutels zoek. Na 3 kwartier gevonden, toen bleek de achterband lek. Die wordt na overleg gerepareerd maar al met al zit ik hier al 1:45 uur wortel te schieten.
Ja, die bushalte bij Almere, altijd weer awkward daar
quote:
Op maandag 2 oktober 2017 17:23 schreef DireStraits7 het volgende: Vraag me trouwens af of er steeds meer contactgestoorden dit werk doen. Opvallend hoeveel hikers (tegenwoordig?) nauwelijks nog op of om kijken naar collega's. Ik bedoel, een "goedemorgen" o.i.d. moet er toch wel vanaf kunnen?
En tussendoor nog offtopic gezever over 'uitgerangeerde postrock bands'
Ontopic: Ik hoef van mijn werkgever niet eens mijn studenten OV te activeren omdat de klantenset zich toch -uitsluitend- in Eindhoven e.o. bevindt. Scheelt weer een potentiële schuld
[ Bericht 0% gewijzigd door Amoeba op 04-10-2017 15:23:05 ]
Kun je studenten OV dan activeren als je er geen recht op hebt?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Waarom zou dat dan een, weliswaar potentiële, zijn?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Omdat je per maand dat je OV gebruikt een schuld opbouwt die alleen kwijtgescholden wordt na het behalen van een diploma. De OV reisrecht regeling valt onder de prestatiebeurs, nog steeds.
Ja, dat snap ik, maar waarom zou je überhaupt twijfelen aan het feit of je een studie gaat halen? Ik heb mijn basisbeurs/OV-recht echt nooit als schuld gezien (hooguit als een puur theoretische).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op zaterdag 7 oktober 2017 18:19 schreef DireStraits7 het volgende: Ja, dat snap ik, maar waarom zou je überhaupt twijfelen aan het feit of je een studie gaat halen? Ik heb mijn basisbeurs/OV-recht echt nooit als schuld gezien (hooguit als een puur theoretische).
Ik reis bijna nooit met het OV hoor. Waarom zou ik een theoretische schuld aangaan als dat niet hoeft?
Weet iemand of je bij autoreset automatisch ontslagen wordt na een periode van niet rijden? Ik heb voor de zomervakantie mijn laatste rit gemaakt en kan nu niet meer inloggen.
Op vrijdag 13 oktober 2017 12:30 schreef Bellumus het volgende: Weet iemand of je bij autoreset automatisch ontslagen wordt na een periode van niet rijden? Ik heb voor de zomervakantie mijn laatste rit gemaakt en kan nu niet meer inloggen.
Op vrijdag 13 oktober 2017 12:30 schreef Bellumus het volgende: Weet iemand of je bij autoreset automatisch ontslagen wordt na een periode van niet rijden? Ik heb voor de zomervakantie mijn laatste rit gemaakt en kan nu niet meer inloggen.
Op vrijdag 13 oktober 2017 12:30 schreef Bellumus het volgende: Weet iemand of je bij autoreset automatisch ontslagen wordt na een periode van niet rijden? Ik heb voor de zomervakantie mijn laatste rit gemaakt en kan nu niet meer inloggen.
Na 6 maanden inactiviteit (dus 6 maanden geen werkzaamheden verricht) wordt je er automatisch uitgegooid, maar hier krijg je wel gewoon een mail van.
Had voor vandaag een (nieuwe!) Lexus van bijna 2 ton cataloguswaarde. Helaas geannuleerd.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Zo, ik ben weer eens hier. Paar topics later, heb 4 maanden niet gehiket ivm omstandigheden. Sindsdien onder andere een wisselrit Amsterdam - Groningen - Leiden met 2 Tesla's (heen met een Model X, terug met een Model S), een rit met een Mercedes E-klasse Amsterdam - Breda die halverwege terug naar Amsterdam moest omdat ik in de file stond, en ook veeeeeel kleine auto's; Fiat Panda, Renault Twingo, Peugeot 108. Hopen dat morgen wat leuks brengt
EDIT: morgen Zaandam-Oosterhout per Vivant, en Oosterhout-Almere per Up.
[ Bericht 7% gewijzigd door tostimetkaas op 17-10-2017 14:29:13 ]
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Zit de laatste tijd weer eens autosites te bekijken. Vandaag kwam ik me daar toch een mooie advertentie tegen, dus eens een mailtje tegenaan gegooid. Na bijna 3 jaar en 80k km dus wellicht een einde aan het tijdperk van het rode monster
Op woensdag 18 oktober 2017 01:51 schreef Irritatie100 het volgende: Zit de laatste tijd weer eens autosites te bekijken. Vandaag kwam ik me daar toch een mooie advertentie tegen, dus eens een mailtje tegenaan gegooid. Na bijna 3 jaar en 80k km dus wellicht een einde aan het tijdperk van het rode monster
[..]
Fap jij nog steeds op Jaaaaaaaaaags?
Jags altijd mooi.
Ik had vandaag ook het rode monster van stal getrokken. Ondanks de ochtendspits keurig binnen 30 minuten de reis afgelegd.
Ik had vandaag ook het rode monster van stal getrokken. Ondanks de ochtendspits keurig binnen 30 minuten de reis afgelegd.
Ik zie dus een X-type uit 2001 voor een prima prijs, maar dat ding heeft nog een fucking cassettedeck Zo'n geïntegreerde affabriekradio ook. Weet jij als Jag-fapper of dat vervangbaar is? Of kan ik iig net als ik nu heb een Yatour op de cd-wisselaar knikkeren? Dat vind ik nu ook uitstekend werken.
Ik zie dus een X-type uit 2001 voor een prima prijs, maar dat ding heeft nog een fucking cassettedeck Zo'n geïntegreerde affabriekradio ook. Weet jij als Jag-fapper of dat vervangbaar is? Of kan ik iig net als ik nu heb een Yatour op de cd-wisselaar knikkeren? Dat vind ik nu ook uitstekend werken.
Dure auto hoor. Neem aan dat een 2.2 turbodiesel is?
Mijn ouders hebben er een uit 2005, maar bespaar jezelf de moeite en koop dan een echte Jag. Dit is een Mondeo in vermomming namelijk.
Verder zal die radio best te wisselen zijn. Moet je even kijken of dat zo'n standaardformaat is met stekker, dat weet ik zo niet. En anders kan een handige jongen daar vast wel wat op verzinnen. Die OEM cd speler van mn ouders is ook stuk, laser wss.
Dure auto hoor. Neem aan dat een 2.2 turbodiesel is?
Mijn ouders hebben er een uit 2005, maar bespaar jezelf de moeite en koop dan een echte Jag. Dit is een Mondeo in vermomming namelijk.
Verder zal die radio best te wisselen zijn. Moet je even kijken of dat zo'n standaardformaat is met stekker, dat weet ik zo niet. En anders kan een handige jongen daar vast wel wat op verzinnen. Die OEM cd speler van mn ouders is ook stuk, laser wss.
2.5 V6
Dat van die Mondeo heb ik wel vaker gehoord ja. Maar als ik wat autotestjes van dat ding lees, is het toch wel iets meer dan dat. Moet uiteraard sowieso een proefrit maken als ik er voor zou gaan. En wellicht een kritisch iemand meenemen, het is er eentje uit 2001 met 116k op de teller (nota bene minder dan de 2 jaar oude auto van m'n pa ), maar hij kost maar 1,5k. Volgens de verkoper is ie technisch helemaal in orde (heeft ook nog APK tot november 2018), maar is er optisch veel te herstellen.
Pffffff...... Bij de Vivaro heb ik voor de eerste keer het vinkje 'extreem vies' gebruikt. Als je een foto wilt zien moet je maar even een DM sturen. Toen ik de Airconditioning aanzette werd ik gezandstraald door het stof wat eruit kwam... Maar goed, wel leuke rit, die busjes rijden altijd wel lekker.
Positief verrast over de Up!. Wat een lekker degelijk VW bakkie is dat. Stond 70K op, maar reed als nieuw.
Kijken of vrijdag nog wat op gaat brengen!
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Op woensdag 18 oktober 2017 17:23 schreef tostimetkaas het volgende: Pffffff...... Bij de Vivaro heb ik voor de eerste keer het vinkje 'extreem vies' gebruikt. Als je een foto wilt zien moet je maar even een DM sturen. Toen ik de Airconditioning aanzette werd ik gezandstraald door het stof wat eruit kwam...
Dat sommige mensen het zelf niet gewoon extreem smerig vinden om in zo'n auto te rijden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op woensdag 18 oktober 2017 17:30 schreef Nickalan het volgende: Vandaag een Porsche Panamera 4S (4.8l, 400PK en een 8 cilinder) mogen vervoeren! Dat is pas leuk rijden!
Nice, was lekker rijden neem ik aan? Ik heb zelf ooit ook een keer zo'n Panamera meegekregen, ook mat zwart, maar dan een GTS. Een ritje naar een hotel in Duitsland om een portemonnee op te halen, in mijn eentje, in Duitsland, in een dikke Porsche. Mijn leukste rit voor EW.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Nice, was lekker rijden neem ik aan? Ik heb zelf ooit ook een keer zo'n Panamera meegekregen, ook mat zwart, maar dan een GTS. Een ritje naar een hotel in Duitsland om een portemonnee op te halen, in mijn eentje, in Duitsland, in een dikke Porsche. Mijn leukste rit voor EW.
Jo mensen, ik ben ook nieuw op het forum. Volg het wel al een tijdje.
Moet morgen naar een Bedrijf in Nijverdal om een auto af te leveren. Alleen is het dik 40 minuten lopen naar het station. Ook geen OV in de beurt. Dus ja,dat is dan minder. De auto is een C1 dus ook niets bijzonders.
Moet morgen naar een Bedrijf in Nijverdal om een auto af te leveren. Alleen is het dik 40 minuten lopen naar het station. Ook geen OV in de beurt. Dus ja,dat is dan minder. De auto is een C1 dus ook niets bijzonders.
lekker 40 minuten wandelen en geld verdienen
Het belangrijkste bij het werk was: ga NIET rennen om een trein te halen.
Het belangrijkste bij het werk was: ga NIET rennen om een trein te halen.
Nou, als het alternatief een uur wachten is. Of een busaansluiting wel/niet halen, wil ik nog wel eens voor een trein gaan rennen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Moet morgen naar een Bedrijf in Nijverdal om een auto af te leveren. Alleen is het dik 40 minuten lopen naar het station. Ook geen OV in de beurt. Dus ja,dat is dan minder. De auto is een C1 dus ook niets bijzonders.
EW zou goedkoper uit zijn als ze hikers zo'n NS zonetaxi zouden laten nemen, maar ja.. te veel gedoe zeker?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Zo vrijdag wat geniaals meegemaakt. Moest een auto van Roden naar Alkmaar brengen. Kom ik daar aan blijkt de auto er pas over 3 uur te zijn aangezien die uit Leiden moest komen. Ik moest dus 3 uur wachten op een auto die bijna langs Alkmaar kwam om hem daarna naar Alkmaar te brengen, mij hoor je niet klagen want ik word per uur betaald.
Morgen mooi Zwolle- Den Bosch per bmw 225xe en Veenendaal - Almere per v40
Hopelijk had je wat leuks te doen, want drie uur wachten lijkt mij maar behoorlijk saai.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Gelukkig zat de vrijbuiter op loopafstand dus daar even gezellig door gelopen. Daarna terug naar de dealer gegaan en die was wel in voor een gezellig gesprek en het showen van wat auto's.
Op maandag 23 oktober 2017 21:37 schreef Jojo19 het volgende: Gelukkig zat de vrijbuiter op loopafstand dus daar even gezellig door gelopen. Daarna terug naar de dealer gegaan en die was wel in voor een gezellig gesprek en het showen van wat auto's.
Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt. EW zei dat ik maar even het centrum in moest gaan omdat dealers het meestal niet zo fijn vinden als je 3 uur lang bij je hangen. Was in Veenendaal (met een denderend centrum) en regen. Dus baalde flink. Totdat de dealer zei: blijf maar lekker hier zitten, hij liet me zien waar de koffieautomaat stond en ik heb 3 uurtjes lang betaald zitten leren....
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Vandaag lekker dagje. Een nieuwe Renault grand scenic en een vrijwel nieuwe Mercedes-Benz Sprinter bakwagen gereden, en zo nog een Kia sportage vervoeren. Van Zeist naar Veghel, van Den Bosch naar Rotterdam en van Gouda naar Meerkerk (hopelijk geen regen daar)
Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt. EW zei dat ik maar even het centrum in moest gaan omdat dealers het meestal niet zo fijn vinden als je 3 uur lang bij je hangen. Was in Veenendaal (met een denderend centrum) en regen. Dus baalde flink. Totdat de dealer zei: blijf maar lekker hier zitten, hij liet me zien waar de koffieautomaat stond en ik heb 3 uurtjes lang betaald zitten leren....
Veenendaal heeft meestal wel fijne dealers (ervan uitgaande dat je bij Einsteinstraat/Galileistraat etc. was)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Vandaag een drietal ritten gehad. Groningen - Alkmaar per Transit, Alkmaar - Amersfoort in een Mii en Amersfoort - Groningen in een Corsa. Kwam te laat in Groningen aan, waardoor ik de auto morgenvroeg mag afleveren.
Morgen heb ik Groningen - Schiphol in een Up! en Amsterdam - Groningen in een Focus.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nickalan op 24-10-2017 23:02:28 ]
Vorige week 4 uur moeten wachten op een busje die nog niet klaar was, en mocht nog lekker 3 uur terugreizen, waardoor ik pas om 1 uur ‘s nachts thuis was. Al met al wel een dagje van 17 uur mogen schrijven.
Kijk al een tijdje mee op dit forum, maar heb nu toch maar een accountje aangemaakt om mee te praten over dit mooie bijbaantje. Laat ik maar beginnen met een vraag. Ik houd al sinds ik het werk doe, nu ongeveer een jaar, precies bij hoeveel ik elke dag heb gewerkt. Helaas klopt het aantal uren op mijn loonstrookje niet altijd met het aantal uren dat ik zelf heb genoteerd. Vaak gaat het om één of twee uurtjes per maand en ik heb er ook nog nooit over gemaild, maar ik denk er over om dat wel te doen als het deze maand weer zo is. Als je er over nadenkt zijn al die paar uurtjes toch weer een aanzienlijk bedrag waard. Hoe denken jullie hier over? Zien jullie dit ook wel eens gebeuren?
Gaat het om EW of AR? Ik zit bij EW en het klopt vrijwel altijd. En als het dan niet klopte, bleek ik zelf meestal vergeten te zijn mijn uren te declareren voor een dag.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Kreeg vandaag nog een spoedje Amsterdam - Utrecht. Sta je braaf met je pinpas in de rij te wachten om te betalen, is er opeens een vechtpartij achter me. Mijn 3 uur durende werkdag werd dus gevolgd door 2 uur op een politiebureau zitten voor een getuigenverklaring. Enerverend dagje.
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ja ik zit ook bij EW en naar mijn weten heb ik wel gewoon altijd mijn uren gedeclareerd. Als je dat trouwens een keer niet doet krijg je ook genoeg belletjes om te zorgen dat je het wel alsnog doet
Ik ben in ruim 3,5 jaar EW nog nooit gebeld om mijn uren te declareren. Wel af en toe een mailtje dat ik /autotransport vergeten ben, maar dat is wat anders dan urendeclaratie.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Kom je bij het bedrijf in Den Bosch aan. Receptioniste: "Ja, uh.. moet je niet op Xweg" zijn? Nee, ik heb dit adres gehad. Zij bellen en ja hoor, ik moest inderdaad op die andere locatie (eveneens in Den Bosch zijn)... Kon ik weer 10 minuten terug lopen naar het station en daar de bus pakken.
Op Google Maps al gezien dat er een bushalte bij die andere locatie voor de deur was, dus ik daar nog wel content mee. Maar 9292 gaf 'm niet aan. Vreemd. Bleek dus dat dat zo'n regiolijn is die alleen 's ochtends en eind van de middag rijdt... De andere dichtstbijzijnde halte was 20 minuten lopen. Zucht, al met al dus ruim 40 minuten gelopen voor die auto. En dan is het nog een stoffige Opel Vivaro ook nog.
Nou ja, uurtjes weer gemaakt..
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op vrijdag 27 oktober 2017 18:36 schreef DireStraits7 het volgende: Kom je bij het bedrijf in Den Bosch aan. Receptioniste: "Ja, uh.. moet je niet op Xweg" zijn? Nee, ik heb dit adres gehad. Zij bellen en ja hoor, ik moest inderdaad op die andere locatie (eveneens in Den Bosch zijn)... Kon ik weer 10 minuten terug lopen naar het station en daar de bus pakken.
Op Google Maps al gezien dat er een bushalte bij die andere locatie voor de deur was, dus ik daar nog wel content mee. Maar 9292 gaf 'm niet aan. Vreemd. Bleek dus dat dat zo'n regiolijn is die alleen 's ochtends en eind van de middag rijdt... De andere dichtstbijzijnde halte was 20 minuten lopen. Zucht, al met al dus ruim 40 minuten gelopen voor die auto. En dan is het nog een stoffige Opel Vivaro ook nog.
Nou ja, uurtjes weer gemaakt..
Het is betaald lopen maar voelt toch verschrikkelijk he
Pfff wat een drama vandaag. Werd ik gebeld voor een spoedritje van Nijmegen naar Zwolle. Kom ik in Nijmegen aan (wat al 3 uur duurde doordat er aan het spoor gewerkt werd) blijkt het dat ze helemaal niet wisten dat iemand de auto kwam halen. Afijn hun zoeken naar de juiste persoon, en ja hoor die was er niet en de sleutels ook zoek. Na een uur belde de leasemaatschappij bleek dat een medewerker de sleutels bij de centrale balie had neergelegd zonder het tegen iemand binnen het bedrijf te zeggen.
Nouja ik de de sleutel en de auto en maar rijden. Mooi niet dus vanaf dat ik weg reed alleen maar file, 2 uur langer onderweg dan de bedoeling was. Met als gevolg de maatschappij dicht en de auto nu voor de deur. Morgen dus nog wat uurtjes werken.
Met als gevolg de maatschappij dicht en de auto nu voor de deur. Morgen dus nog wat uurtjes werken.
Hoe werkt dat urentechnisch eigenlijk?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Het is betaald lopen maar voelt toch verschrikkelijk he
Vooral omdat ik weer eens mijn nette nette schoenen aanhad, omdat ik niet zoveel moest lopen. Van die schoenen krijg ik altijd blaren als ik te veel moet lopen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik heb geen idee. Ben daar ook wel benieuwd naar aangezien ze geen idee hadden hoelaat ik thuis was en vandaag van huis afging.
Heb ik wel meerdere keren gehad dat ik een auto mee naar huis neem om de volgende dag af te leveren.
Je kunt de volgende dag bij declareren een vinkje plaatsen bij doorgaan op de volgende dag, en dan komt er een tijd bij (zelf aanvullen wanneer het niet klopt) wanneer je thuis was aangekomen, weer vertrekt van huis en de auto aflevert. Wijst wel voor zich, er staat ook een video op de site (AR)
Heb ik wel meerdere keren gehad dat ik een auto mee naar huis neem om de volgende dag af te leveren.
Je kunt de volgende dag bij declareren een vinkje plaatsen bij doorgaan op de volgende dag, en dan komt er een tijd bij (zelf aanvullen wanneer het niet klopt) wanneer je thuis was aangekomen, weer vertrekt van huis en de auto aflevert. Wijst wel voor zich, er staat ook een video op de site (AR)
Helaas werk ik voor EW dus gaat voor mij niet op. Ook moest ik de app gebruiken dus die zal ook wel helemaal gek worden. Auto ophalen om 15.20 en afleveren om 11.00 hahaha
Vandaag alleen maar renaults rijden. Eerst een nieuwe Megane ophalen in Amsterdam en er mee naar Leeuwarden rijden. Vervolgens naar drachten om een clio op te halen die naar Haarlem moet. Weer wat kilometers maken vandaag dus!
Lekker over de Afsluitdijk? Volgens mij zo'n beetje het enige stuk snelweg dat ik nog niet gehad heb.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
De afsluitdijk is het helaas niet geworden. Wou het wel doen op Dalfsen-Haarlem maar dan zou ik net te laat in Haarlem zijn i.p.v. net op tijd (ik moest nog tanken en wassen). Wil dat stukje wel een keer doen ja.
Morgen ook twee ritjes. Eerst van Amsterdam-West naar de grachtengordel en daarna van Lijnden (stiekem ook amsterdam) naar Almere.
Op dinsdag 31 oktober 2017 11:29 schreef DireStraits7 het volgende: Lekker over de Afsluitdijk? Volgens mij zo'n beetje het enige stuk snelweg dat ik nog niet gehad heb.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op woensdag 1 november 2017 14:32 schreef tostimetkaas het volgende: Werd gisteren nog gebeld voor een spoedje Amsterdam - Lelystad met een Caddy. Ophalen om 17:00. Heb er bijna 2 uur over gedaan.......
Voor de mensen van EW, werken jullie vaak op locatie? Ik moest dinsdag voor het eerst maar werd net gebeld dat ik volgende week maandag en dinsdag weer bij Alphabet kan werken.
Nee, locatiewerk is niets voor mij. Beetje auto's stofzuigen/schoonmaken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op vrijdag 3 november 2017 17:19 schreef Jojo19 het volgende: Voor de mensen van EW, werken jullie vaak op locatie? Ik moest dinsdag voor het eerst maar werd net gebeld dat ik volgende week maandag en dinsdag weer bij Alphabet kan werken.
Ik doe regelmatig locatiewerk in Almere. Af en toe vind ik geen probleem, maar het moet niet zo zijn dat je haast geen normale ritten meer krijgt. In Amsterdam heb ik ook wel eens gewerkt maar dat vond ik niet prettig. We moesten een keer meerdere auto's op hetzelfde adres afleveren, zonder dat ik het adres had, en de voorste man maar klagen dat we dicht op elkaar moesten rijden om elkaar niet kwijt te raken. Ja lekker makkelijk als ie continue te hard rijd...
Als je te vaak wordt ingepland voor locatiewerk zou ik in je beschikbaarheid aangeven dat je behoefte hebt aan normale ritten ter afwisseling.
[ Bericht 0% gewijzigd door MG_13 op 09-11-2017 14:51:21 ]
Dus na 2 dagen op locatie gewerkt te hebben moet ik toegeven dat het wel lachen is. Zwolle werken alleen maar toffe mensen dus dat scheelt ook. Verder vind ik het sociale aspect wel leuk (niet de hele dag alleen in de auto zitten) en de auto's tussendoor schoonmaken is zo erg nog niet voor afwisseling.
Ik denk dat het een beetje per bedrijf en per persoon verschilt. Ik heb een tijdje veel op locatie gewerkt bij ABC in Amsterdam en bij Ath in Amsterdam. Geen slechte ervaring mee, maar heb wel liever ritten.
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Morgen weer een leuke dag. Eerst een ritje Amsterdam-Putten in een vivaro. Vervolgens Amersfoort-Zwolle in een Corsa en tot slot een Audi Q5 van Zwolle naar Almere
Ik kwam gisteren bij de grote in Almere een senior hiker tegen met een klapfiets. Hij haalde de fiets zomaar uit de kofferbak. Best opmerkelijk maar wel handig. Doet iemand van jullie dit ook?
Ooit een paar keer gaan skaten (paar keer in Meerkerk, paar keer in Nijverdal), maar dat was best onhandig met de extra tas en het moeten omwisselen. Het bespaarde wel een hoop tijd (zeker in Nijverdal) en energie.
Een tijd terug overwogen een step te kopen, maar die dingen zijn nog aardig prijzig voor volwassenen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op vrijdag 10 november 2017 17:24 schreef DireStraits7 het volgende: Ooit een paar keer gaan skaten (paar keer in Meerkerk, paar keer in Nijverdal), maar dat was best onhandig met de extra tas en het moeten omwisselen. Het bespaarde wel een hoop tijd (zeker in Nijverdal) en energie.
Een tijd terug overwogen een step te kopen, maar die dingen zijn nog aardig prijzig voor volwassenen.
Ik heb een keer een kleine detour gemaakt om 10 van die kruidkoeken (Bakkerij Slatman, dikke aanrader ) op te halen in Hardenberg. Daar stond ik met mn doos, kon 'm vanaf Groningen mee naar Eindhoven slepen per gele mug.
Ik heb een keer een kleine detour gemaakt om 10 van die kruidkoeken (Bakkerij Slatman, dikke aanrader ) op te halen in Hardenberg. Daar stond ik met mn doos, kon 'm vanaf Groningen mee naar Eindhoven slepen per gele mug.
Whut?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Zoveel spoedritten op FB weer... Zul je zien dat er weer weinig is als ik wél beschikbaar ben.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik doe mee aan de ondernemingsraadverkiezingen en wil jullie graag verzoeken een kijkje te nemen naar de kandidaten en te gaan stemmen. Jullie hebben als het goed is een mail ontvangen met de kandidaten en instructies hoe je kunt stemmen.
Dankjulliewel!
Marnick
[ Bericht 31% gewijzigd door MG_13 op 15-11-2017 11:43:43 ]
Best aardige auto vandaag, maar ook weer niet heel bijzonder.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik doe mee aan de ondernemingsraadverkiezingen en wil jullie graag verzoeken een kijkje te nemen naar de kandidaten en te gaan stemmen. Jullie hebben als het goed is een mail ontvangen met de kandidaten en instructies hoe je kunt stemmen.
Dankjulliewel!
Marnick
"Als je op 24 november 2017 minimaal 6 maanden in dienst bent, willen we je vragen om één stem uit te brengen op de kandidaat die jij graag terug wilt zien in de gemeenschappelijke ondernemingsraad. Dit kan door een e-mail te sturen aan onze ambtelijk secretaris XX (YY@ZZ.nl). Geef in deze e-mail je eigen naam aan en welke persoon jouw stem krijgt.
Uiteraard wordt je stem vertrouwelijk behandeld en deze is alleen bekend bij OR Services (en dus niet bij Easy Way)."
Want het is ook zó moeilijk om een daadwerkelijk anonieme stemming op te zetten via internet.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
"Als je op 24 november 2017 minimaal 6 maanden in dienst bent, willen we je vragen om één stem uit te brengen op de kandidaat die jij graag terug wilt zien in de gemeenschappelijke ondernemingsraad. Dit kan door een e-mail te sturen aan onze ambtelijk secretaris XX (YY@ZZ.nl). Geef in deze e-mail je eigen naam aan en welke persoon jouw stem krijgt.
Uiteraard wordt je stem vertrouwelijk behandeld en deze is alleen bekend bij OR Services (en dus niet bij Easy Way)."
Want het is ook zó moeilijk om een daadwerkelijk anonieme stemming op te zetten via internet.
Ja precies, dit is denk ik zelfs tegen de wet op ondernemingsraden. Daar ga ik ook zeker wat van zeggen. Als ik eerlijk ben vind ik de boel maar amateuristisch geregeld.
Ik ben niet geweest. Ben benieuwd hoeveel er geweest zijn. Niet dat ik nou contactgestoord ben, maar je kent daar helemaal niemand en ieder gesprek verloopt volgens het standaard "hoe lang werk je er al, nog leuke auto's gereden etc."
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op maandag 20 november 2017 17:58 schreef DireStraits7 het volgende: Ik ben niet geweest. Ben benieuwd hoeveel er geweest zijn. Niet dat ik nou contactgestoord ben, maar je kent daar helemaal niemand en ieder gesprek verloopt volgens het standaard "hoe lang werk je er al, nog leuke auto's gereden etc."
Auto brengen naar Nijverdal. Drie kwartier lopen dus. In de regen.
Toen kreeg ik een briljante ingeving: bij de GAMMA gaan staan en gewoon mensen aanspreken of je een lift mag naar het station. Bij de 3e was het raak. "Lijkt een beetje op Hunted", zei ze nog. Scheelde ruim een half uur lopen en een nat pak.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik ben geweest. Het was heel erg druk! Denk wel opkomst van +100 personen, ongekend. Was erg gezellig. Natuurlijk heb je in het begin een beetje een standaard 'hoe lang werk je al welke auto's heb je gereden ken je klant x ook' - gesprekken, maar na wat biertjes komt iedereen vanzelf wel los. Was erg gezellig en goed verzorgd.
Morgen een leuke opdracht. Een vrij nieuwe volvo XC90 ophalen in Harderwijk, die mee naar huis nemen en de volgende dag naar Emmen brengen. Ben benieuwd of de buurt raar gaat opkijken
Ik ben geweest. Het was heel erg druk! Denk wel opkomst van +100 personen, ongekend. Was erg gezellig. Natuurlijk heb je in het begin een beetje een standaard 'hoe lang werk je al welke auto's heb je gereden ken je klant x ook' - gesprekken, maar na wat biertjes komt iedereen vanzelf wel los. Was erg gezellig en goed verzorgd.
Was er ook veel personeel uit Breda?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Mochten jullie nog niet gestemd hebben, zou ik jullie willen verzoeken dat uiterlijk vandaag nog te doen.
Informatie over de kandidaten en instructies hoe je kunt stemmen staan beschreven in de mail van 14 november: 'Stem voor de ondernemingsraad!" verzonden door USG People.
Ja, dat kantoorpersoneel moet ook weer naar huis gebracht worden, ja.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op donderdag 23 november 2017 17:44 schreef desbarts het volgende: Morgen een leuke opdracht. Een vrij nieuwe volvo XC90 ophalen in Harderwijk, die mee naar huis nemen en de volgende dag naar Emmen brengen. Ben benieuwd of de buurt raar gaat opkijken
De auto was helaas nog in Duitsland dus ik neem hem niet mee naar huis. Ik mag gelukkig de opdracht morgen nog wel doen
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op zaterdag 25 november 2017 12:40 schreef desbarts het volgende: Gave wagen! Reed zichzelf naar Emmen toe. Alleen de stoel vond ik wat hard in de rug maar verder prima bak
Had ik niet verwacht bij een Volvo... Dat zijn juist de auto's waarbij ik denk dat als ik een roadtrip maak en er op een dag 1000km mee rijd, dat ik dan alsnog vrij fris uit kan stappen.
Morgen een wisselrit tussen Ede en Amstelveen in een gloednieuwe QashQai. Het kenteken van de auto die ik mee terug moet nemen is op rdw niet geldig, dus ben benieuw wat dat wordt.
Nou wel weer een opmerkelijke ervaring rijker! Ik wil wegrijden met de Qashqai, 19 kilometer op de teller, maar het motor- en accuwaarschuwingslampje blijven branden. Ik start de motor voor de zekerheid nog eens opnieuw, maar weer hetzelfde verhaal. Ik vertel wat er aan de hand is en ze gaan hem even uitlezen. Terwijl iemand de auto de garage in rijdt hoor ik een hard sissend geluid. Blijkt dat er een grote spijker net voor de garage ingang lag. Nou nieuwe band erop en een 'losse verbinding vastzetten' was een simpele fix voor de storing. Het was verder een mooie rit met stoelverwarming en een goed geluidssysteem. Ik vroeg me echter wel af waarom ik de eerste was die de storing moest ontdekken. Terug in een Peugeot 3008. Op zich een leuke auto, maar ik vind het design toch net wat te gewaagd. Nissan doet dat beter in mijn ogen.
Op dinsdag 28 november 2017 17:09 schreef AudiB4 het volgende: Terug in een Peugeot 3008. Op zich een leuke auto, maar ik vind het design toch net wat te gewaagd. Nissan doet dat beter in mijn ogen.
Ik vind het vooral een vrij lompe auto.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Vandaag voor het eerst in nijverdal geweest. Wat een klere eind lopen is dat zeg! Nog even bij het station gevraagd of er iemand die richting op moest maar nee. Gelukkig stond er wel een nieuwe audi Q2 voor mij klaar die naar naaldwijk moest, maakte het weer goed.
Net bericht gekregen dat ik helaas niet in de ondernemingsraad ben gekomen, het zij zo.
Maar toen ik vroeg naar het aantal stemmen, was het even stil.... "ehh... dat is niet gebruikelijk dat we dat bekend maken."
Hoe zo niet? Het zijn toch verkiezingen, dan is het toch logisch dat je bekend maakt op wie er hoeveel stemmen zijn uitgebracht. Ze ging het voorleggen aan de raad, ben benieuwd.
Je moet het ook bij de AH vragen vlakbij het station. Daar heb je veel meer kans.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Volgens de servicedesk was het geen probleem als ik vier maanden geen werkzaamheden uitvoerde voor AR, ik kon daarna gewoon weer verder werken. Blijkt nu dus ineens dat ze me na krap drie maanden al uit het systeem hebben gegooid
Volgens artikel 11 uit de wet op ondernemingsraden dient de uitslag gewoon bekend gemaakt te worden:
"De ondernemingsraad draagt er zorg voor, dat de uitslag van de verkiezingen bekend wordt gemaakt aan de ondernemer, aan de in de onderneming werkzame personen, alsmede aan degenen die kandidatenlijsten hebben ingediend."
Inmiddels heb ik na aandringen wel de uitslag gekregen, maar dit zou gewoon via officieel bericht bekend gemaakt moeten worden, niet alleen aan mij.
Het is heel jammer dat ze er zo mee omgaan, op enkele andere punten houden ze zich in mijn optiek ook niet aan de wet.
Donderdag van Amsterdam naar Houten. Flinke files... Ik vertrok om half vijf uit Amsterdam (en vanuit Amstel, dus bijna direct de A2 op) en was ruim na sluitingstijd (18.00u) bij het bekende adres in Houten.
Toen ik eindelijk de A2 af was, kwam ik direct op de A12 in de file. Dacht er een afslag eerder wel af te kunnen en dan bij Nieuwegein binnendoor te gaan, maar toen kwam ik opeens op het industrieterrein bij Liesbosch. Zo stuurde de navigatie mij ook, maar blijkbaar mag je daar niet tussen 16 en 19 door als sluiproute richting Houten (en dus de A12). Ik vond het al zo vreemd dat de file de andere kant op stond...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Volgens artikel 11 uit de wet op ondernemingsraden dient de uitslag gewoon bekend gemaakt te worden:
"De ondernemingsraad draagt er zorg voor, dat de uitslag van de verkiezingen bekend wordt gemaakt aan de ondernemer, aan de in de onderneming werkzame personen, alsmede aan degenen die kandidatenlijsten hebben ingediend."
Inmiddels heb ik na aandringen wel de uitslag gekregen, maar dit zou gewoon via officieel bericht bekend gemaakt moeten worden, niet alleen aan mij.
Het is heel jammer dat ze er zo mee omgaan, op enkele andere punten houden ze zich in mijn optiek ook niet aan de wet.
In ieder geval dat het stemmen niet geheim is, omdat je via je eigen emailadres en met je naam vermeld moet stemmen. Daarnaast uit mijn hoofd ook uit artikel 11 moeten leden van de ondernemingsraad duidelijk vermeld staan op de website en makkelijk vindbaar zijn. Wat heb je immers aan een ondernemingsraad als deze onvindbaar/onbenaderbaar is?
Als ik in de ondernemingsraad was gekomen had ik sowieso deze punten aangekaart. Aangezien het een gemeenschappelijke ondernemingsraad is samen met 2 andere organisaties, en ik er van uit ga dat het daar hetzelfde georganiseerd is, heeft dit niet alleen invloed op Easy Way. Het gaat om het belang van duizenden mensen. Dat daar zo slordig mee om gegaan wordt kan ik echt niet begrijpen. Ik denk dat ik via een officiële brief dit alsnog ga aankaarten.
[ Bericht 0% gewijzigd door MG_13 op 04-12-2017 10:06:48 ]
In ieder geval dat het stemmen niet geheim is, omdat je via je eigen emailadres en met je naam vermeld moet stemmen. Daarnaast uit mijn hoofd ook uit artikel 11 moeten leden van de ondernemingsraad duidelijk vermeld staan op de website en makkelijk vindbaar zijn. Wat heb je immers aan een ondernemingsraad als deze onvindbaar/onbenaderbaar is?
Als ik in de ondernemingsraad was gekomen had ik sowieso deze punten aangekaart. Aangezien het een gemeenschappelijke ondernemingsraad is samen met 2 andere organisaties, en ik er van uit ga dat het daar hetzelfde georganiseerd is, heeft dit niet alleen invloed op Easy Way. Het gaat om het belang van duizenden mensen. Dat daar zo slordig mee om gegaan wordt kan ik echt niet begrijpen. Ik denk dat ik via een officiële brief dit alsnog ga aankaarten.
Inderdaad art 11 lid 2:
"Hij draagt er zorg voor, dat de namen en de functies in de onderneming van de leden van de ondernemingsraad blijvend worden vermeld op een plaats die vrij toegankelijk is voor alle in de onderneming werkzame personen, op zodanige wijze dat daarvan gemakkelijk kennis kan worden genomen."
Dit hoeft dus niet per definitie de website te zijn (achter het inlogportaal kan ook), maar je hebt gelijk. Je bezwaren aankaarten is natuurlijk nooit slecht, maar wat bedoel je met 'officieel'? Op laste van een dwangsom?
"Hij draagt er zorg voor, dat de namen en de functies in de onderneming van de leden van de ondernemingsraad blijvend worden vermeld op een plaats die vrij toegankelijk is voor alle in de onderneming werkzame personen, op zodanige wijze dat daarvan gemakkelijk kennis kan worden genomen."
Dit hoeft dus niet per definitie de website te zijn (achter het inlogportaal kan ook), maar je hebt gelijk. Je bezwaren aankaarten is natuurlijk nooit slecht, maar wat bedoel je met 'officieel'? Op laste van een dwangsom?
Ja precies, maar in ieder geval makkelijk vindbaar voor de werknemers. Wat betreft officieel bedoel ik dat ik een brief stuur naar de ondernemingsraad die dan in behandeling genomen moet worden, of op z'n minst op gereageerd moet worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door MG_13 op 05-12-2017 13:33:37 ]
Op vrijdag 1 december 2017 10:43 schreef Dudeweiser het volgende: Volgens de servicedesk was het geen probleem als ik vier maanden geen werkzaamheden uitvoerde voor AR, ik kon daarna gewoon weer verder werken. Blijkt nu dus ineens dat ze me na krap drie maanden al uit het systeem hebben gegooid
Ah nou wordt het helemaal mooi, omdat ze mij zonder iets te zeggen uit het systeem flikkeren kan ik nu geen nieuw contract krijgen omdat ze al genoeg chauffeurs hebben wat een achterlijk beleid weer, ongelooflijk. Heb wel even duidelijk gemaakt hoe achterlijk hun systeem is, ga wel solliciteren bij Easyway anders
Hoezo moet je een nieuw contract hebben? Heb je geen contract voor onbepaalde tijd?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Volgens mij wel, maar die mochten ze eenzijdig opzeggen wanneer zij wilden. Ik denk dat de recente overname van Oudstanding hier wel iets mee te maken heeft gehad, maar aan de telefoon werd mij verteld dat je na 1 maand inactief zijn al wordt uitgeschreven
Het zoveelste bewijs dat ik blij ben voor EW gekozen te hebben.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Nog mensen die gisteren/vandaag gewerkt hebben? Ik vind het wel redelijk onbegrijpelijk als de chauffeurs niet z.s.m. van de weg gehaald zouden worden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Morgen: Amstelveen - Haarlem per Opel Meriva Haarlem - Dordrecht per BMW 116d Dordrecht - Dordrecht per VW Golf Variant Moordrecht - Haarlem per C4 Cactus
Pittig vol dagje dus.
Zie ik nog iemand in Haarlem (bekend adres)?
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Baantjes liggen niet meer echt voor het oprapen zeg. Nu voor de kerst maar een paar werkdagen als avondbezorger bij PostNL geregeld, met wat geluk kan ik blijven hangen dan.
In deze tijd lijkt me de bezorgsector juist 'booming'.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Iemand hier toevallig één van de volgende drie ritten gekregen voor maandag? Hilversum - Nieuwegein Amersfoort - Amersfoort Amersfoort - Meerkerk
Mijn drie ritten zijn komen te vervallen om redenen waarover later meer...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ohja, dit kwam me aanwaaien en gelijk werk van gemaakt. Maar daarna zakt het weer in en moet je maar afwachten.
Anderzijds ook helemaal geen zin meer in een (ondergewaardeerd) baantje, ik kan ook inzetten op nominaal mijn studie afmaken. Onderweg valt er nog genoeg geld te verdienen met bijvoorbeeld een internship. Daarna een baan scoren met een MSc IAM schijnt echt easy te zijn.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Mijn drie ritten zijn komen te vervallen om redenen waarover later meer...
Vandaag. Vers van de Tesla-dealer. 150 kilometer.
Dat ik vervolgens in Nijverdal het roteind moest lopen, nam ik dan maar voor lief.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ah nou wordt het helemaal mooi, omdat ze mij zonder iets te zeggen uit het systeem flikkeren kan ik nu geen nieuw contract krijgen omdat ze al genoeg chauffeurs hebben wat een achterlijk beleid weer, ongelooflijk. Heb wel even duidelijk gemaakt hoe achterlijk hun systeem is, ga wel solliciteren bij Easyway anders
2 januari een gesprek in Breda gaat het er daar anders aan toe dan in Damsko, of is het gewoon even bewijzen dat je kan rijden en wat papierwerk invullen?
2 januari een gesprek in Breda gaat het er daar anders aan toe dan in Damsko, of is het gewoon even bewijzen dat je kan rijden en wat papierwerk invullen?
Laat zien dat je geen idioot bent en niet rijdt als een idioot, dan komt het helemaal goed.
Eco-vriendelijk, maar man, wat zijn die Toyota's slappe auto's.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik zit gewoon bijna altijd minimaal 2,5 uur in het OV naar huis hoor
En komt dat omdat je vaak zo ver moet of omdat jij gewoon zeer ongunstig woont?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Qua chauffeurs kan ik niet spreken, maar als hiker vind ik het doorgaans een fijne maatschappij. Vandaag ook weer voor gereden. Doorgaans weinig papierwerk en ze zitten vrijwel altijd op prima locaties (qua openbaar vervoer). Enige minpunt is als je naar Almere moet. Dan heb je dikke kans op een vieze, opgereden auto (einde lease).
Aan de andere kant had ik vandaag (Amsterdam) dan weer een splinternieuwe auto. In Nijmegen ook vaak nieuwe auto's bij ophalen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op vrijdag 22 december 2017 21:59 schreef View het volgende: Vanmiddag om kwart voor zes nog gebeld door EasyWay maar gemist. Zou dat al voor 27 december kunnen zijn?
Wat denk je zelf? Op Eerste en Tweede Kerstdag gaan ze niet bellen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
En komt dat omdat je vaak zo ver moet of omdat jij gewoon zeer ongunstig woont?
Gewoon ver, kom uit Breda dus dat is het probleem niet. Vind het verder ook niet erg om lang terug te reizen want gewoon wat muziek en wat werk op de laptop en betaald krijgen.
Is het in de kerstvakantie vaak rustig omdat alle studenten vrij zijn of valt dat wel mee ivm de maandwisseling? Daarnaast heb ik de keuze om in regio Haarlem of in regio Arnhem beschikbaar te zijn. Hebben jullie enig idee in welke regio EW doorgaans meer hikers nodig heeft (lees: waar is meer kans op werk?)
Tja, in Haarlem (omg. Amsterdam) is meer werk, maar zijn er ook veel meer hikers. Je hebt wel kans dat veel hikers (c.q. studenten) met de feestdagen naar huis gaan en dus veelal buiten Amsterdam zijn.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Had zelf twee ritten, maar was maar 4,5 uur onder de pannen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op donderdag 28 december 2017 20:17 schreef tostimetkaas het volgende: Morgen voor het eerst naar Zeeland, wat betekent dat ik dan alle 12 de provincies heb gehad voor Easyway!
Gefeliciteerd!
Hopelijk een beetje goed OV, want die paar keer dat ik Zeeland kwam, kon ik minimaal 20 minuten lopen... (Goes *zucht*)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op donderdag 28 december 2017 20:17 schreef tostimetkaas het volgende: Morgen voor het eerst naar Zeeland, wat betekent dat ik dan alle 12 de provincies heb gehad voor Easyway!
Amsterdam - Vlissingen per Renault Captur Bergen op Zoom - Rotterdam per Seat Ibiza Rotterdam - Haarlem per BMW X1
Vandaag een lekker vol dagje. Om 8 uur stond ik al in almere om een astra naar Stadskanaal te brengen. Op het moment van schrijven ben ik onderweg naar Groningen om een toyota avensis naar vianen te rijden. En tot slot nog van Utrecht naar Haarlem in een megane. Lekker veel kilometers dus!
Heb je nog best lang over Almere - Stadskanaal gedaan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Dat lijkt mij wel. Veel plekken zijn niet te bereiken zonder bus en ze gaan echt niet voor iedereen taxi's regelen. Op Facebook heeft EW dit geschreven:
quote:
Donderdag 4 januari is er een staking in OV. Wij zorgen ervoor dat je bij je op-, afhaallocatie of thuis kunt komen. Bereid je ritten goed voor. Heb je eigen vervoer? Vermeld dit dan in de opmerking van je beschikbaarheid. Je krijgt uiteraard een kilometervergoeding.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Als het dan droog is kan ik wel met de motor gaan.
Moet de hele week avondroutes rijden voor PostNL in zo'n verlengde Sprinter, hoofdzakelijk in Eindhoven e.o. Volgens mij heb ik die 2 gehad tijdens AR transporten?
Op dinsdag 2 januari 2018 22:47 schreef DireStraits7 het volgende: Dat lijkt mij wel. Veel plekken zijn niet te bereiken zonder bus en ze gaan echt niet voor iedereen taxi's regelen. Op Facebook heeft EW dit geschreven:
[..]
Lekker veel ritjes voor mij op vrijdag dus
Morgen (edit: vandaag) twee leuke ritjes: Alkmaar - Gouda in een Passat Utrecht - Houten in een Mercedes CLA. Vast een beloning voor de lange dag van vandaag (edit: gisteren)
Op dinsdag 2 januari 2018 22:47 schreef DireStraits7 het volgende: Dat lijkt mij wel. Veel plekken zijn niet te bereiken zonder bus en ze gaan echt niet voor iedereen taxi's regelen. Op Facebook heeft EW dit geschreven:
[..]
Ben benieuwd wat AR doet. Nog niets gelezen of gehoord.
Best veel spoedjes vandaag bij EW. Denk dat zij zo veel mogelijk vandaag en vrijdag rijden.
---
Loop ik net in haarlem naar de bushalte. Zie ik tot mijn schrik dit hangen op een plek waar ik gisteren en vandaag ietsje harder reed (lege industrieweg)
Loop ik naar de andere kant. Blijkt er gelukkig geen apparatuur in te zitten!
Op woensdag 3 januari 2018 14:42 schreef desbarts het volgende: Best veel spoedjes vandaag bij EW. Denk dat zij zo veel mogelijk vandaag en vrijdag rijden.
---
Loop ik net in haarlem naar de bushalte. Zie ik tot mijn schrik dit hangen op een plek waar ik gisteren en vandaag ietsje harder reed (lege industrieweg) [ afbeelding ]
Loop ik naar de andere kant. Blijkt er gelukkig geen apparatuur in te zitten! [ afbeelding ]
En met dat wassen daar ben je dan helemaal de pineut, zou 3x kassa zijn
Ze doen daar heel vaak proeven met dergelijke apparatuur. Zie daar wel eens een mannetje langs de kant staan met een radarapparaat.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Morgen om 6 uur op want moet om 8:30 in Purmerend wezen. Kia rio naar Amsterdam rijden. Vervolgens een Jaguar XF Sportbrake naar Meerkerk rijden. Vooral benieuwd naar die laatste
Op maandag 8 januari 2018 23:49 schreef Juen het volgende: Interesant topic om te volgen. Ik vraag mij af of de chauffeurs de reistijd terug naar huis ook betaald krijgen?
Op maandag 8 januari 2018 23:13 schreef desbarts het volgende: Morgen om 6 uur op want moet om 8:30 in Purmerend wezen. Kia rio naar Amsterdam rijden. Vervolgens een Jaguar XF Sportbrake naar Meerkerk rijden. Vooral benieuwd naar die laatste
Vandaag een Peugeot Boxer
[ Bericht 7% gewijzigd door Amoeba op 09-01-2018 01:45:58 ]
Ik heb wel veel geluk de laatste tijd ja. Ik klop mn ritjes ook allemaal 1 voor 1 af voor de zekerheid. Nog een extra spoedritje gereden in een mooie suburb. Ben bang dat ik binnenkort een blik aan aygo's en uitgeleefde busjes ga krijgen
[ Bericht 0% gewijzigd door desbarts op 09-01-2018 18:43:44 ]
Mijn ervaring is dat het wel meevalt met dit soort auto's. *klopt af*
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ja te hard geroepen. Morgen een (weliswaar) nieuwe renault kangoo van Almere naar Groningen rijden en daar omwisselen voor een Citroën berlingo uit 2015. Ik zie het maar als een waarschuwing
Nog mensen hier die willen meedoen met de uitrol van de DS7 eind januari?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Vandaag voor het eerst bijna leeg gereden. Het shell station aan de A1 voor Amersfoort was dicht waardoor het opeens best spannend werd U begrijpt dat ik na het verlaten van pompstation Lucasgat een stuk comfortabeler in mijn Captur zat
Op maandag 15 januari 2018 23:38 schreef Soekre05 het volgende: Wat verdien je ong netto per uur als je 20 jaar bent? Als tweedejaars hbo student is er geen mogelijkheid om bij easyway te werken?
Als 19 jarige verdien ik ongeveer 6,40 per uur inclusief vakantie uren en dagen en een datakosten toeslag. Ik ben als tweedejaars HBO bij EW gestart. Tis niet het hoogste salaris dat ik heb gehad maar je maakt wel erg makkelijk veel uren terwijl je ook nog andere dingen kan doen. Toen ik vanuit Lelystad een keer in oosterhout moest beginnen heb ik in de trein een heel portfolio afgetikt in de tijd van de baas.
Op maandag 15 januari 2018 22:58 schreef desbarts het volgende: Vandaag voor het eerst bijna leeg gereden. Het shell station aan de A1 voor Amersfoort was dicht waardoor het opeens best spannend werd U begrijpt dat ik na het verlaten van pompstation Lucasgat een stuk comfortabeler in mijn Captur zat
Altijd fijn als de actieradius weigert aan te geven hoeveel je nog kan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op dinsdag 16 januari 2018 18:23 schreef Soekre05 het volgende: Is er ook nog een verschil tussen ar en ew? Wat raden jullie aan en wat zijn jullie ervaringen? De uurlonen zijn wel ongeveer hetzelfde?
Mijn ervaring is dat ik vrijwel nooit klachten hoor over EW, maar toch regelmatig over AR. Maar goed, wie weet ben ik een slager die zijn eigen vlees keurt.
Hier kun je overigens de salarisschalen vinden van een paar jaar terug. Inmiddels is dit dus verhoogd vanwege de verhoging van het minimumloon (+ inflatie). Ik zou uitgaan van een kleine 8 euro (zelf verdien ik ruim 10 euro geloof ik). Wat wellicht weinig lijkt, maar zoals gezegd maak je heel makkelijk uren en in het ov kun je veel tijd besteden aan zaken als studie, Netflix en een goed boek.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Vandaag trouwens weer een lange dag gemaakt... Half zeven de trein. Tien voor half acht in Houten. 'Auto is nog niet klaar'.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op dinsdag 16 januari 2018 18:23 schreef Soekre05 het volgende: Is er ook nog een verschil tussen ar en ew? Wat raden jullie aan en wat zijn jullie ervaringen? De uurlonen zijn wel ongeveer hetzelfde?
AR hanteert een of andere vage regel dat je uurloon + vakantiegeld krijgt volgens de CAO van de inlener (dus meestal de leasemaatschappij) over de uren die je daadwerkelijk declareert voor het transport. Dus ophaaltijd + reistijd + aflevertijd. Over het complement, dus je OV uren, krijg je minimum loon en geen vakantiegeld.
Dus de ene keer krijg je 11 euro per uur en de andere keer 8 en de andere keer gewoon minimum.
Mijn algemene indruk is dat je niet per se slechter af bent. Ligt er echt aan wat er in je buurt zit en waar je dus vaak voor rijdt.
AR hanteert een of andere vage regel dat je uurloon + vakantiegeld krijgt volgens de CAO van de inlener (dus meestal de leasemaatschappij) over de uren die je daadwerkelijk declareert voor het transport. Dus ophaaltijd + reistijd + aflevertijd. Over het complement, dus je OV uren, krijg je minimum loon en geen vakantiegeld.
Dus de ene keer krijg je 11 euro per uur en de andere keer 8 en de andere keer gewoon minimum.
Mijn algemene indruk is dat je niet per se slechter af bent. Ligt er echt aan wat er in je buurt zit en waar je dus vaak voor rijdt.
en of je het goed vindt dat AR je middels een app kan tracken. Vond de papieren formulieren wel makkelijker werken bij AR maar goed, so be it
Dat laatste begint bij EW ook steeds meer te komen. Niet per se het tracken, maar wel dat er tegenwoordig veel meer via de (verre van optimale) app gaat.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op dinsdag 16 januari 2018 20:56 schreef DireStraits7 het volgende: Dat laatste begint bij EW ook steeds meer te komen. Niet per se het tracken, maar wel dat er tegenwoordig veel meer via de (verre van optimale) app gaat.
ik ben tot nu toe absoluut geen fan van de app nee, kost zoveel tijd om elke keer weer mijn naam, woonplaats etc etc in te vullen. Dat moet toch makkelijker kunnen zou je denken
Mijn ervaring is dat ik vrijwel nooit klachten hoor over EW, maar toch regelmatig over AR. Maar goed, wie weet ben ik een slager die zijn eigen vlees keurt.
Hier kun je overigens de salarisschalen vinden van een paar jaar terug. Inmiddels is dit dus verhoogd vanwege de verhoging van het minimumloon (+ inflatie). Ik zou uitgaan van een kleine 8 euro (zelf verdien ik ruim 10 euro geloof ik). Wat wellicht weinig lijkt, maar zoals gezegd maak je heel makkelijk uren en in het ov kun je veel tijd besteden aan zaken als studie, Netflix en een goed boek.
Oh oke dankjewel. De uurlonen die je noemt zijn dan bruto ?
ik ben tot nu toe absoluut geen fan van de app nee, kost zoveel tijd om elke keer weer mijn naam, woonplaats etc etc in te vullen. Dat moet toch makkelijker kunnen zou je denken
Mwa, met het woordenboek is dat toch zo gepiept? Zelf heb ik vooral moeite met de schadeafhandeling. Vooral bij auto's met veel schade ben je hier veel meer tijd aan kwijt. Je moet én de schade noteren én er een foto van maken. Soms weet ik echt niet meer waar de schade ook alweer zat. Ze moeten gewoon eerst een foto laten maken en dan aangeven in de app waar die schade zit.
Ander irritatiepuntje: je moet je zelfs bij de normaliter zo relaxte leasemaatschappijen rondom foto's maken. Het komt zelden voor dat de auto helemaal vrij staat en soms is het zo druk dat je eerst drie keer de auto moet verzetten, voordat je aan alle kanten een overzichtelijke foto hebt.
Die fotofunctie vinden ze trouwens wel makkelijk, want je moet ineens overal foto's van maken. Gisteren zelfs een foto moeten maken van de sleutels en kentekenbewijs.
Nog even en je moet alle hoofdsteunen individueel fotograferen.
edit: het probleem is volgens mij dat ze een derde partij hebben ingeschakeld. In plaats van zelf een app te (laten) ontwikkelen die gelinkt is aan je eigen systeem. Het is toch vreemd dat je kenteken etc. handmatig moet invoeren?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Oh oke dankjewel. De uurlonen die je noemt zijn dan bruto ?
Ja, maar ervan uitgaande dat dit je enige bijbaan is, komt dit vrijwel 1-op-1 overeen met je nettoloon.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
edit: het probleem is volgens mij dat ze een derde partij hebben ingeschakeld. In plaats van zelf een app te (laten) ontwikkelen die gelinkt is aan je eigen systeem. Het is toch vreemd dat je kenteken etc. handmatig moet invoeren?
Dit ja. Zo kan je meteen de hele opdracht in de app zetten en alvast de standaard dingen van te voren invullen. Zal wel kostbaar zijn zo'n app denk ik, duurder dan een bestaande in ieder geval.
Ik vraag me af of de kosten van de ontwikkeling van zo'n app (mooi klusje voor een stagiair?) daadwerkelijk meer kost dan het zou besparen aan tijd voor de duizenden transporten per maand.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Valt me nog mee dat er nu nog geen lange lijst aan spoedritjes is die zijn blijven liggen gisteren.
Ik zit nog steeds in het verdomhoekje na mijn reeks mooie wagens. Vandaag een aygo van Amsterdam naar Helmond, een andere Aygo van Helmond naar Eindhoven en tot slot een grote opel bus van Eindhoven naar Almere
Op vrijdag 19 januari 2018 09:25 schreef desbarts het volgende: Valt me nog mee dat er nu nog geen lange lijst aan spoedritjes is die zijn blijven liggen gisteren.
Ik begreep van de planning (en ook in Meerkerk) dat de meeste ritten uiteindelijk nog gereden zijn.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op school? Maar daarvoor moet je toch eerst je eerste kans verneukt hebben?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Net een Golf van Amsterdam naar Zwolle gebracht. Inmiddels in de trein naar Almelo vanwaaruit ik per bus ga afzakken naar het pittoreske Rectum Daar een Zafira halen en die in Meerkerk bezorgen.
Zo net en Ford Mondeo (was een mooiere auto dan ik dacht) van Zwolle naar Den Haag gebracht. Nu op weg om van Amsterdam een Golfje naar Schiphol te brengen. Jaa dat zijn wel 11 hele kilometers, ik zou gek worden als je dat dagelijks moet doen.
Op woensdag 24 januari 2018 10:58 schreef desbarts het volgende: Net een Golf van Amsterdam naar Zwolle gebracht. Inmiddels in de trein naar Almelo vanwaaruit ik per bus ga afzakken naar het pittoreske Rectum Daar een Zafira halen en die in Meerkerk bezorgen.
Zelfs de Wiki noemt het een "gehucht".
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op woensdag 24 januari 2018 11:33 schreef Jojo19 het volgende: Nu op weg om van Amsterdam een Golfje naar Schiphol te brengen. Jaa dat zijn wel 11 hele kilometers, ik zou gek worden als je dat dagelijks moet doen.
Ik vind 11 kilometer dagelijks woon-werkverkeer anders een prima afstand. 8)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Helaas heb ik aankomende tentamens - geen tijd :-(
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 18:31 schreef desbarts het volgende: Gereageerd op de oproep op de facebook van EW. Morgen voor het eerst privé chauffeuren. Moet om 1 uur snachts in Barneveld zijn
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Op donderdag 25 januari 2018 18:31 schreef desbarts het volgende: Gereageerd op de oproep op de facebook van EW. Morgen voor het eerst privé chauffeuren. Moet om 1 uur snachts in Barneveld zijn
Ik werd zelfs gebeld om voor het eerst te chauffeuren. Als je al hikers gaan bellen, zijn ze wel desperaat, lijkt me. Of het moet een EW-borrel zijn.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Vandaag Houten-Veenendaal-Arnhem en een Doetinchem-Zeist-Doetinchem gedaan. Resp. Peugeot 208, opel corsa, volvo v70 en een peugeot 307sw. Die laatste was vreemd genoeg 8 jaar oud. Lekker dagje gewerkt in ieder geval.
Stiekem toch nog wel een beetje gespannen voor die PC rit straks. Neem de laatste trein naar Barneveld waar ik met een taxi naar de ophaallocatie ga. Dan de persoon zien te vinden en vervolgens naar Almere. Daar ga ik waarschijnlijk de laatste trein missen en dus per taxi weer naar Lelystad
Update 0:40: heb een half uur moeten rondbellen voor een taxi in Barneveld. Uiteindelijk 1 gevonden maar die kon alleen om 12 uur waardoor ik nu dus een uur wortel aan het schieten ben.
Update 3:30: weer thuis. Leuk kunnen kletsen en in Almere eerst met de bus naar het station gegaan (bussen reden daar om 2 uur gewoon nog elk half uur) en vanaf daar een taxi naar huis gepakt. Taxichauffeur helemaal blij want was zijn eerste klant die avond sinds 22 uur, snap ook wel waarom: 81,95 voor een ritje van 24 minuten. Mag wat kosten.
[ Bericht 26% gewijzigd door desbarts op 27-01-2018 03:39:21 ]
Ik heb ooit een keer om 05:30 moeten PC'en van Nieuw-Vennep (ophaaladres was 3 min lopen) naar Breda. Vond het toen wel leuk voor een keertje, maar ik blijf liever lekker hikeren. Zou wel ja zeggen tegen nog een keertje PC'en.
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Taxichauffeur helemaal blij want was zijn eerste klant die avond sinds 22 uur, snap ook wel waarom: 81,95 voor een ritje van 24 minuten. Mag wat kosten.
En ik dacht dat ik van de week duur uit was met mijn 22 euro voor 10 minuten (was niet 's nachts, maar toch..)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op zaterdag 27 januari 2018 11:00 schreef tostimetkaas het volgende: Ik heb ooit een keer om 05:30 moeten PC'en van Nieuw-Vennep (ophaaladres was 3 min lopen) naar Breda. Vond het toen wel leuk voor een keertje, maar ik blijf liever lekker hikeren. Zou wel ja zeggen tegen nog een keertje PC'en.
Voor het eerst door het noodnummer gebeld vanwege een zieke medehiker. Helaas voor mij was ik op dat tijdstip nog in dromenland (want geen werk). De rest van de dag alleen maar spoedjes in de periferie van Nederland.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op vrijdag 26 januari 2018 12:44 schreef tostimetkaas het volgende: Is er interesse in een WhatsApp groep? Of bestaat deze al? Zo nee, maak ik er wel eentje. DM je nummer ff
Het is nu al een unaniem succes.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op maandag 29 januari 2018 17:40 schreef DireStraits7 het volgende: Voor het eerst door het noodnummer gebeld vanwege een zieke medehiker. Helaas voor mij was ik op dat tijdstip nog in dromenland (want geen werk). De rest van de dag alleen maar spoedjes in de periferie van Nederland.
Ik werd vorige week zondag ook voor het eerst gebeld door het noodnummer, na ruim vier jaar hiken (whoops ik ben senior!). Helaas zat ik bij mijn vader waar het bereik zo slecht was dat er geen fatsoenlijk telefoongesprek te voeren viel. Even later nog een sms'je gestuurd, maar de rit was al vergeven, helaasch.
Vandaag het meest verneukte busje gereden in mijn hele hikercarrière, een Peugeot Partner met 180k op de klok. Zelden zo'n smerige, kapotte wagen gezien, ongelooflijk. Hele voorruit gebarsten, kapotte wieldoppen en achterlichtglazen en als klap op de vuurpijl was de tweede versnelling bijna kapot
Ah ik heb de hikergoden tevreden gestemd met mijn offer blijkbaar, morgen Hillegom-Renesse en Renesse-Waalwijk in een gloednieuwe 3008 en een 320i uit 2017 Kan ik eindelijk Zeeland van mijn lijstje strepen
Ah, Renesse. Die zou ik wel een keertje in de zomer willen doen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op woensdag 31 januari 2018 17:17 schreef Dudeweiser het volgende: Ah ik heb de hikergoden tevreden gestemd met mijn offer blijkbaar, morgen Hillegom-Renesse en Renesse-Waalwijk in een gloednieuwe 3008 en een 320i uit 2017 Kan ik eindelijk Zeeland van mijn lijstje strepen
Dat zijn 2 hele prima ritjes! Ik ben voor morgen zowaar niet gebeld. Moet dus op spoedritjes gaan teren deze maandwissel.
Op donderdag 1 februari 2018 19:04 schreef desbarts het volgende: Vandaag met de maandwissel de hele dag beschikbaar geweest maar geen ritjes. Was een lange dag daardoor thuis
vreemd, ik had ze gisteren nog aan de lijn en er waren iets van 700 ritjes die dag.
Nog even een shoutout naar de EW collega in Waalwijk die mij een lift gaf en mij daarmee een wandeltocht van krap 4km bespaarde
Nog even een shoutout naar de EW collega in Waalwijk die mij een lift gaf en mij daarmee een wandeltocht van krap 4km bespaarde
Je had de buurtbus gemist?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op vrijdag 2 februari 2018 13:25 schreef Volvoxx het volgende: Al je eenmaal in een buurtbus zit zijn ze best chill. Chauffeurs die een stukje omrijden zodat jij minder lang hoeft te lopen.
En regelmatig nog leuke gesprekken gehad met de chauffeur en/of medepassagiers.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
[ Bericht 7% gewijzigd door DireStraits7 op 05-02-2018 17:26:27 ]
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik ben benieuwd of ze dit kunnen waarderen bij DUO als je een fraudecheck aan je broek krijgt ben sowieso wel benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de hikende student
Ik ben benieuwd of ze dit kunnen waarderen bij DUO als je een fraudecheck aan je broek krijgt ben sowieso wel benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de hikende student
Waarom? Nergens staat dat je OV gelimiteerd is tot woon-studie verkeer. Als je met zo'n fraudecheck controle thuis-/uitwonend bedoelt, dan heeft DUO heel veel reisgegevens om dat te controleren en verder zullen ze er niet wakker om liggen.
Sta ook weer ergens kou te lijden bij een bushalte op een industrieterrein. flashbacks
[ Bericht 10% gewijzigd door Amoeba op 05-02-2018 22:00:26 ]
Ik sta gewoon als thuiswonend ingeschreven en heb mijn prestatiebeurs bovendien al lang en breed verspeeld.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Vandaag een clio dag: Eerst een wisselritje schiphol-haarlem om een clio met een clio om te wisselen. Vervolgens naar hoevelaken om een clio naar almere te brengen. Dan nog hopen op een spoedje
Lang geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost haha, een update:
Onlangs wilde ik na een paar maanden inactiviteit weer gaan werken voor AR, maar kwam ik erachter dat mijn inloggegevens niet werkten. Administratie dus maar even een mailtje gestuurd. Kan toch niet zo zijn dat ze me zomaar uit het systeem gewipt hebben? Als dat wel zo is, nou ja, dan ben ik er niet rouwig om. Ik heb er een leuke tijd gehad.
Nu heel erg naar mijn zin in mijn job als privéchauffeur. Persoonlijk vind ik het werk met het klantencontact een stuk leuker. Daarbij hoef je veel minder te rotzooien met het OV en zetten de klanten je soms af op het station. Ook zijn de auto's gemiddeld genomen een stuk beter. Een greep uit wat ik de laatste tijd moest rijden:
- Rolls Royce Wraith Series II: dit ding was écht episch! Niet normaal hoe comfortabel en snel dat apparaat is. Wel even eng om ermee de binnenstad van Amsterdam in te moeten, maar het was een topervaring! - Volvo V90 D5 AWD: zeer fijne auto, Volvo heeft de afgelopen jaren enorme sprongen gemaakt. D5-motor biedt bovendien ruim voldoende power (235 pk) - Mercedes E220d Limousine, nieuw model. Ook heel fraai. - BMW 520d Touring - Volkswagen Touareg 3.0 TDI, lekker hoog boven de weg
Needless to say dat ik het erg naar mijn zin heb. Soms, heel soms, mis ik de afgetrapte hokken die ik bij AR mee kreeg wel... Aftrappen is er met PC'en niet meer bij
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Onlangs wilde ik na een paar maanden inactiviteit weer gaan werken voor AR, maar kwam ik erachter dat mijn inloggegevens niet werkten. Administratie dus maar even een mailtje gestuurd. Kan toch niet zo zijn dat ze me zomaar uit het systeem gewipt hebben? Als dat wel zo is, nou ja, dan ben ik er niet rouwig om. Ik heb er een leuke tijd gehad.
Op maandag 12 februari 2018 16:08 schreef Amoeba het volgende: Werd laatst gemaild voor een ander baantje als koerier, dan niet bij PostNL, eens afwachten wat de aanbieding precies is.
Je doet het voorkomen alsof ze jou persoonlijk benaderd hebben, omdat je een goede naam hebt in het 'koerierscircuit'?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Je doet het voorkomen alsof ze jou persoonlijk benaderd hebben, omdat je een goede naam hebt in het 'koerierscircuit'?
Dat maak ik er niet uit op. Toen ik m'n knieschijf had gebroken had ik recht op een aantal maanden WW, zodoende slingerde er ergens (nu niet meer) een primitief CV op werk.nl rond. Dat sloot aan bij wat ze zochten, zodoende het aanbod.
Op woensdag 14 februari 2018 22:15 schreef netchip het volgende: Een vraagje, mijn excuses indien ik dit gemist heb, wordt de reistijd ook betaald? Of alleen de uren die je daadwerkelijk rijdt?
Bij Carclass krijg je de eerste 30 en laatste 30 niet uitbetaald. De rest wel.
Op maandag 12 februari 2018 16:08 schreef Amoeba het volgende: Werd laatst gemaild voor een ander baantje als koerier, dan niet bij PostNL, eens afwachten wat de aanbieding precies is.
En toen brak mijn klomp ..
Het heeft even geduurd wegens e-mailproblemen bij het bedrijf (met een gmail account, uhuu), maargoed, het aanbod stond nog en ik moest snel maar eens langskomen.
Dat was dus afgelopen donderdag, verhaal aangehoord en gevraagd om een contractvoorstel. Dat kreeg ik dus vrijdag binnen.
Een eigen risico per schade van 500-1000 euro. Voor koerierswerk met auto's zoals Crafters en Sprinters. Ter vergelijking, ik rijd nu met verlengde Sprinters van PostNL zelf, met een eigen risico van 0 euro.
Gezien de PostNL-busjes die ik een paar gereden heb, is schade (blijkbaar) onvermijdelijk. Zou inderdaad zonde van het geld zijn.
Dan is de 75 euro bij EW een stuk schappelijker.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Dat valt dus eigenlijk wel mee. Ik rijd meestal avondroutes en je moet gewoon niet met die bus doodlopende straatjes inrijden. Een keer een paar 100 meter achteruit moeten rijden tot ik ergens kon keren, no fun.
Kreeg net al een mail terug met een reactie, hij haalt de CAO aan die precies hetzelfde zegt als de wet. Prima, als hij dat dan ook in zn contract zet zijn we het eens.
Lekker OV dagje gehad vandaag, 4 uur in het OV gezeten voor een ritje van 40km Waarbij ik ook nog moest tanken, omdat de tank zo leeg was dat de auto zelf geen actieradius meer aangaf. Billenknijpend naar de Shell rijden duurt dan wel erg lang hoor
Vandaag een tragische dag, na ruim 5 jaar als chauffeur van Autoreset is vandaag mijn allerlaatste dag studenten OV, en vanmiddag dus mijn allerlaatste normale rit voor Autoreset. Tevens ook de eerste keer sinds september, aangezien ik tegenwoordig bijna alleen maar locatiewerk doe.
Een gele Audi Q3 van Geldermalsen naar Lent, om daarna op het station mijn studenten reisproduct definitief stop te zetten.
Ik ga nogmaals een oproep doen aan alle hikers die 's ochtends in Houten (bij A. of winkel) komen: doe even die deur naar de parkeergarage open aan de kant van 'winkelcentrum' De Meerpaal en laat deze niet dichtvallen. Je goede daad van de dag is gedaan, want alle hikers na je hoeven dan niet meer helemaal om de parkeergarage te lopen!
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op woensdag 28 februari 2018 10:13 schreef Ordinateur het volgende: Vandaag een tragische dag, na ruim 5 jaar als chauffeur van Autoreset is vandaag mijn allerlaatste dag studenten OV, en vanmiddag dus mijn allerlaatste normale rit voor Autoreset. Tevens ook de eerste keer sinds september, aangezien ik tegenwoordig bijna alleen maar locatiewerk doe.
Een gele Audi Q3 van Geldermalsen naar Lent, om daarna op het station mijn studenten reisproduct definitief stop te zetten.
In ieder geval een waardige afsluiter. Had je hier ook nog speciaal om gevraagd?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
In ieder geval een waardige afsluiter. Had je hier ook nog speciaal om gevraagd?
Niet speciaal, ik had wel gemaild dat ik nog beschikbaar was om te werken, toen werd ik vrij snel gebeld. Morgen weer gewoon locatiewerk in Arnhem dus echt een afsluiting was het ook weer niet
Niet speciaal, ik had wel gemaild dat ik nog beschikbaar was om te werken, toen werd ik vrij snel gebeld. Morgen weer gewoon locatiewerk in Arnhem dus echt een afsluiting was het ook weer niet
Voor locatiewerk heb je nooit je studenten OV nodig? Aangezien ik hem ook een tijdje kwijt ben.
Even een vraagje over declaratie. Ik had vandaag een eerste rit met een transportformulier en daarna één met de app. Vul ik bij de ritbon van het transportformulier dat ik een vervolgrit heb of dat ik geen vervolgrit heb? Zou dat wat uitmaken voor de berekening van de uren?
Op dinsdag 27 februari 2018 15:43 schreef Dudeweiser het volgende: Lekker OV dagje gehad vandaag, 4 uur in het OV gezeten voor een ritje van 40km Waarbij ik ook nog moest tanken, omdat de tank zo leeg was dat de auto zelf geen actieradius meer aangaf. Billenknijpend naar de Shell rijden duurt dan wel erg lang hoor
Ik vind het altijd spannender dan dat het lijkt. Zelf ook al meerdere malen met klotsende oksels een auto afgeleverd.
Op woensdag 7 maart 2018 20:00 schreef View het volgende: Even een vraagje over declaratie. Ik had vandaag een eerste rit met een transportformulier en daarna één met de app. Vul ik bij de ritbon van het transportformulier dat ik een vervolgrit heb of dat ik geen vervolgrit heb? Zou dat wat uitmaken voor de berekening van de uren?
Ja en dat hangt ervan af.
Als je invult bij je ritbon dat je geen vervolgrit hebt en je rit duurde minder dan drie uur krijg je meer betaald, omdat je minimaal drie uur betaald krijgt. En datzelfde geldt dan voor je vervolgrit.
Maar ik ga ervan uit dat ze dit wel doorhebben en dat je daar niet zomaar mee wegkomt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
En volgens mij is de rustige periode alweer aangebroken. Zowel gisteren als vandaag niet eens één spoedje op FB.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Als je invult bij je ritbon dat je geen vervolgrit hebt en je rit duurde minder dan drie uur krijg je meer betaald, omdat je minimaal drie uur betaald krijgt. En datzelfde geldt dan voor je vervolgrit.
Maar ik ga ervan uit dat ze dit wel doorhebben en dat je daar niet zomaar mee wegkomt.
Dankjewel. Ik dacht juist dat je op deze manier juist minder betaald zou kunnen krijgen Volgens mij doen ze nog aardig wat met de hand, dus het zal wel loslopen
Ik heb een probleem, mijn rijbewijs is alleen geschikt voor automaat (don't hate) want ik vond dit wel fijn. Heb zelf een automaat, ouders hebben er een en ben hier erg blij mee. Maar zou een baan als deze me dan nog kunnen lukken, of nemen ze je dan niet eens aan? Heb bij sommige vacatures gezien dat een vereiste is dat je ervaring met automaat hebt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.” -Don Draper
Op zondag 11 maart 2018 16:57 schreef SherlockHolmes het volgende: Ik heb een probleem, mijn rijbewijs is alleen geschikt voor automaat (don't hate) want ik vond dit wel fijn. Heb zelf een automaat, ouders hebben er een en ben hier erg blij mee. Maar zou een baan als deze me dan nog kunnen lukken, of nemen ze je dan niet eens aan? Heb bij sommige vacatures gezien dat een vereiste is dat je ervaring met automaat hebt.
75% van de auto's die ik rij voor EW is handgeschakeld. Ik schat je kansen laag in, maar je kan ze altijd mailen.
Alleen rijbewijs voor automaat halen
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
Op zondag 11 maart 2018 16:57 schreef SherlockHolmes het volgende: Ik heb een probleem, mijn rijbewijs is alleen geschikt voor automaat (don't hate) want ik vond dit wel fijn.
Hahahah ja 't was een domme keus maar er zijn ergere dingen in een mensenleven
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.” -Don Draper
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik hike nu een jaartje ongeveer en ik lees al een tijdje dit topic mee. Nu toch maar eens een account aangemaakt. Ik had gezien dat er een groepsapp is, is die nog wat levend?
Ik hike nu een jaartje ongeveer en ik lees al een tijdje dit topic mee. Nu toch maar eens een account aangemaakt. Ik had gezien dat er een groepsapp is, is die nog wat levend?
Greetz
Jazeker! PM me even met je nummer :-)
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."