abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176271440
En de testresultaten gaan zeker door naar het centraal incassobureau? :P
Bedankt DOEI!
pi_176378426
Morgen om 6 uur op want moet om 8:30 in Purmerend wezen. Kia rio naar Amsterdam rijden. Vervolgens een Jaguar XF Sportbrake naar Meerkerk rijden. Vooral benieuwd naar die laatste :)
Bedankt DOEI!
pi_176379251
Interesant topic om te volgen. Ik vraag mij af of de chauffeurs de reistijd terug naar huis ook betaald krijgen?
pi_176380023
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:49 schreef Juen het volgende:
Interesant topic om te volgen. Ik vraag mij af of de chauffeurs de reistijd terug naar huis ook betaald krijgen?
:Y of iig tot het laatste grote bus/treinstation.
pi_176380034
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:13 schreef desbarts het volgende:
Morgen om 6 uur op want moet om 8:30 in Purmerend wezen. Kia rio naar Amsterdam rijden. Vervolgens een Jaguar XF Sportbrake naar Meerkerk rijden. Vooral benieuwd naar die laatste :)
_O_

Vandaag een Peugeot Boxer :r

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 01:45:58 ]
pi_176391690
Ik heb wel veel geluk de laatste tijd ja. Ik klop mn ritjes ook allemaal 1 voor 1 af voor de zekerheid. Nog een extra spoedritje gereden in een mooie suburb. Ben bang dat ik binnenkort een blik aan aygo's en uitgeleefde busjes ga krijgen

[ Bericht 0% gewijzigd door desbarts op 09-01-2018 18:43:44 ]
Bedankt DOEI!
pi_176395111
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:34 schreef desbarts het volgende:
Ben bang dat ik binnenkort een blik aan aygo's en uitgeleefde busjes ga krijgen
Mijn ervaring is dat het wel meevalt met dit soort auto's. *klopt af*
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_176442224
Ja te hard geroepen. Morgen een (weliswaar) nieuwe renault kangoo van Almere naar Groningen rijden en daar omwisselen voor een Citroën berlingo uit 2015. Ik zie het maar als een waarschuwing ;)
Bedankt DOEI!
pi_176445674
Nog mensen hier die willen meedoen met de uitrol van de DS7 eind januari?
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_176465395
Zou heel graag meedoen, maar kan het helaas niet veroorloven om een week colleges te missen. Die DS7 is wel een prachtige wagen!
pi_176531856
Vandaag voor het eerst bijna leeg gereden. Het shell station aan de A1 voor Amersfoort was dicht waardoor het opeens best spannend werd :X
U begrijpt dat ik na het verlaten van pompstation Lucasgat een stuk comfortabeler in mijn Captur zat :Y

Bedankt DOEI!
pi_176532893
Wat verdien je ong netto per uur als je 20 jaar bent? Als tweedejaars hbo student is er geen mogelijkheid om bij easyway te werken?
pi_176533842
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:38 schreef Soekre05 het volgende:
Wat verdien je ong netto per uur als je 20 jaar bent? Als tweedejaars hbo student is er geen mogelijkheid om bij easyway te werken?
Als 19 jarige verdien ik ongeveer 6,40 per uur inclusief vakantie uren en dagen en een datakosten toeslag. Ik ben als tweedejaars HBO bij EW gestart. Tis niet het hoogste salaris dat ik heb gehad maar je maakt wel erg makkelijk veel uren terwijl je ook nog andere dingen kan doen. Toen ik vanuit Lelystad een keer in oosterhout moest beginnen heb ik in de trein een heel portfolio afgetikt in de tijd van de baas.
Bedankt DOEI!
pi_176547591
Is er ook nog een verschil tussen ar en ew? Wat raden jullie aan en wat zijn jullie ervaringen? De uurlonen zijn wel ongeveer hetzelfde?
pi_176548440
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:58 schreef desbarts het volgende:
Vandaag voor het eerst bijna leeg gereden. Het shell station aan de A1 voor Amersfoort was dicht waardoor het opeens best spannend werd :X
U begrijpt dat ik na het verlaten van pompstation Lucasgat een stuk comfortabeler in mijn Captur zat :Y

[ afbeelding ]
Altijd fijn als de actieradius weigert aan te geven hoeveel je nog kan. :P
pi_176548581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:23 schreef Soekre05 het volgende:
Is er ook nog een verschil tussen ar en ew? Wat raden jullie aan en wat zijn jullie ervaringen? De uurlonen zijn wel ongeveer hetzelfde?
Mijn ervaring is dat ik vrijwel nooit klachten hoor over EW, maar toch regelmatig over AR. Maar goed, wie weet ben ik een slager die zijn eigen vlees keurt.

Hier kun je overigens de salarisschalen vinden van een paar jaar terug. Inmiddels is dit dus verhoogd vanwege de verhoging van het minimumloon (+ inflatie). Ik zou uitgaan van een kleine 8 euro (zelf verdien ik ruim 10 euro geloof ik). Wat wellicht weinig lijkt, maar zoals gezegd maak je heel makkelijk uren en in het ov kun je veel tijd besteden aan zaken als studie, Netflix en een goed boek.
pi_176548611
Vandaag trouwens weer een lange dag gemaakt... Half zeven de trein. Tien voor half acht in Houten. 'Auto is nog niet klaar'. :O :O
pi_176548874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:23 schreef Soekre05 het volgende:
AR hanteert een of andere vage regel dat je uurloon + vakantiegeld krijgt volgens de CAO van de inlener (dus meestal de leasemaatschappij) over de uren die je daadwerkelijk declareert voor het transport. Dus ophaaltijd + reistijd + aflevertijd. Over het complement, dus je OV uren, krijg je minimum loon en geen vakantiegeld.

Dus de ene keer krijg je 11 euro per uur en de andere keer 8 en de andere keer gewoon minimum.

Mijn algemene indruk is dat je niet per se slechter af bent. Ligt er echt aan wat er in je buurt zit en waar je dus vaak voor rijdt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 19:17:54 ]
pi_176549036
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

AR hanteert een of andere vage regel dat je uurloon + vakantiegeld krijgt volgens de CAO van de inlener (dus meestal de leasemaatschappij) over de uren die je daadwerkelijk declareert voor het transport. Dus ophaaltijd + reistijd + aflevertijd. Over het complement, dus je OV uren, krijg je minimum loon en geen vakantiegeld.

Dus de ene keer krijg je 11 euro per uur en de andere keer 8 en de andere keer gewoon minimum.

Mijn algemene indruk is dat je niet per se slechter af bent. Ligt er echt aan wat er in je buurt zit en waar je dus vaak voor rijdt.
en of je het goed vindt dat AR je middels een app kan tracken. Vond de papieren formulieren wel makkelijker werken bij AR maar goed, so be it
pi_176551932
Dat laatste begint bij EW ook steeds meer te komen. Niet per se het tracken, maar wel dat er tegenwoordig veel meer via de (verre van optimale) app gaat.
pi_176555458
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:56 schreef DireStraits7 het volgende:
Dat laatste begint bij EW ook steeds meer te komen. Niet per se het tracken, maar wel dat er tegenwoordig veel meer via de (verre van optimale) app gaat.
ik ben tot nu toe absoluut geen fan van de app nee, kost zoveel tijd om elke keer weer mijn naam, woonplaats etc etc in te vullen. Dat moet toch makkelijker kunnen zou je denken
pi_176557260
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:07 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat ik vrijwel nooit klachten hoor over EW, maar toch regelmatig over AR. Maar goed, wie weet ben ik een slager die zijn eigen vlees keurt.

Hier kun je overigens de salarisschalen vinden van een paar jaar terug. Inmiddels is dit dus verhoogd vanwege de verhoging van het minimumloon (+ inflatie). Ik zou uitgaan van een kleine 8 euro (zelf verdien ik ruim 10 euro geloof ik). Wat wellicht weinig lijkt, maar zoals gezegd maak je heel makkelijk uren en in het ov kun je veel tijd besteden aan zaken als studie, Netflix en een goed boek.
Oh oke dankjewel. De uurlonen die je noemt zijn dan bruto ?
pi_176562280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik ben tot nu toe absoluut geen fan van de app nee, kost zoveel tijd om elke keer weer mijn naam, woonplaats etc etc in te vullen. Dat moet toch makkelijker kunnen zou je denken
Mwa, met het woordenboek is dat toch zo gepiept? Zelf heb ik vooral moeite met de schadeafhandeling. Vooral bij auto's met veel schade ben je hier veel meer tijd aan kwijt. Je moet én de schade noteren én er een foto van maken. Soms weet ik echt niet meer waar de schade ook alweer zat. Ze moeten gewoon eerst een foto laten maken en dan aangeven in de app waar die schade zit.

Ander irritatiepuntje: je moet je zelfs bij de normaliter zo relaxte leasemaatschappijen rondom foto's maken. Het komt zelden voor dat de auto helemaal vrij staat en soms is het zo druk dat je eerst drie keer de auto moet verzetten, voordat je aan alle kanten een overzichtelijke foto hebt.

Die fotofunctie vinden ze trouwens wel makkelijk, want je moet ineens overal foto's van maken. Gisteren zelfs een foto moeten maken van de sleutels en kentekenbewijs. :')

Nog even en je moet alle hoofdsteunen individueel fotograferen.

edit: het probleem is volgens mij dat ze een derde partij hebben ingeschakeld. In plaats van zelf een app te (laten) ontwikkelen die gelinkt is aan je eigen systeem. Het is toch vreemd dat je kenteken etc. handmatig moet invoeren?
pi_176562288
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 00:13 schreef Soekre05 het volgende:

[..]

Oh oke dankjewel. De uurlonen die je noemt zijn dan bruto ?
Ja, maar ervan uitgaande dat dit je enige bijbaan is, komt dit vrijwel 1-op-1 overeen met je nettoloon.
pi_176563288
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

edit: het probleem is volgens mij dat ze een derde partij hebben ingeschakeld. In plaats van zelf een app te (laten) ontwikkelen die gelinkt is aan je eigen systeem. Het is toch vreemd dat je kenteken etc. handmatig moet invoeren?
Dit ja. Zo kan je meteen de hele opdracht in de app zetten en alvast de standaard dingen van te voren invullen. Zal wel kostbaar zijn zo'n app denk ik, duurder dan een bestaande in ieder geval.
pi_176577975
Ik vraag me af of de kosten van de ontwikkeling van zo'n app (mooi klusje voor een stagiair?) daadwerkelijk meer kost dan het zou besparen aan tijd voor de duizenden transporten per maand.
pi_176589864
Nog mensen lekker gewerkt vandaag?
pi_176599687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 15:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Nog mensen lekker gewerkt vandaag?
zag dat het treinverkeer compleet plat lag dus zullen wel veel uurtjes zijn
pi_176601909
Ik heb nog een hier van Amsterdam naar Alkmaar gebracht na het oproepje op Facebook.....
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
pi_176605300
Valt me nog mee dat er nu nog geen lange lijst aan spoedritjes is die zijn blijven liggen gisteren.

Ik zit nog steeds in het verdomhoekje na mijn reeks mooie wagens. Vandaag een aygo van Amsterdam naar Helmond, een andere Aygo van Helmond naar Eindhoven en tot slot een grote opel bus van Eindhoven naar Almere
Bedankt DOEI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')