Dankquote:Op woensdag 4 oktober 2017 01:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump was op bezoek in Puerto Rico en zei daar werkelijk bizarre dingen, zoals:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tsja.
De meeste amerikanen zien hawai bijv ook als buitenland/ers. Ik moet zeggen dat ik het bij de abc eilanden ook heb.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 07:21 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat ze zich in de andere territories ook wel even het krabben of ze wel als echte Amerikanen worden gezien. Trump ziet Puertoricanen dls buitenlanders. Dat is wel duidelijk.
Een mening is geen feit. Puerto Rico valt gewoon onder de VS.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:44 schreef HendrikV het volgende:
[..]
De meeste amerikanen zien hawai bijv ook als buitenland/ers. Ik moet zeggen dat ik het bij de abc eilanden ook heb.
Ontken ik dat laatste ? Probeer ik het als feit te verkopen dan ?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Een mening is geen feit. Puerto Rico valt gewoon onder de VS.
Mijn broek zakt af?quote:"They owe a lot of money to your friends on Wall Street and we're going to have to wipe that out," Trump told Geraldo Rivera of Fox News. "You're going to say goodbye to that. I don't know if it's Goldman Sachs, but whoever it is, you can wave goodbye to that."
Dat zijn ze ook niet. Puerto Rico is Amerikaans grondgebied, maar geen staat.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:55 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Ontken ik dat laatste ? Probeer ik het als feit te verkopen dan ?
Ik weet dat ze een volledige staat zjn.
Mijn broek zou ook afzakken als er iemand zo vrijgevig is om mijn schuld (hypotheek) te komen aflossen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:55 schreef brokjespoes het volgende:
Donald Trump Says He’ll ‘Wipe Out’ Puerto Rico’s Massive Debt
Mijn broek zakt af?![]()
Hij heeft geen idee wat er moet gebeuren om dat te realiseren en weet niet waar hij het over heeft. Hij vindt dat hij geweldig overkomt als hij zoiets zegt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:55 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Mijn broek zakt af?![]()
Bij mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:58 schreef Wespensteek het volgende:
Hij vindt dat hij geweldig overkomt als hij zoiets zegt.
hij hoeft dit natuurlijk niet te betalen, maar de belastingbetaler (waar hij zelf en zijn mederijken natuurlijk niet aan mee doen, dat is bekend ) dan is het een heel makkelijke belofte.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft geen idee wat er moet gebeuren om dat te realiseren en weet niet waar hij het over heeft. Hij vindt dat hij geweldig overkomt als hij zoiets zegt.
Ook dan is het nauwelijks te realiseren.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:00 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
hij hoeft dit natuurlijk niet te betalen, maar de belastingbetaler (waar hij zelf en zijn mederijken natuurlijk niet aan mee doen, dat is bekend ) dan is het een heel makkelijke belofte.
Goede reden om niet te helpen, misschien.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Klaarblijkelijk is de schuld zo'n $70 miljard + $50 miljard aan ongedekte pensioenverplichtingen ... aardig prijskaartje al met al... zie ook niet in wat dit te maken heeft met de schade door de orkaan.
Dat water opdoen natuurlijk zal wel superabsorberend zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Trump die keukenrollen in het opgetrommelde publiek gooit in videovorm.twitter:calebecarma twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 20:24:40There's video of Trump shooting paper towels into the crowd and it does not disappoint https://t.co/KPfJ1AeAqk reageer retweet
WTF moeten ze met keukenrollen?
Altijd weer die democraten die er een potje van maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:31 schreef crystal_meth het volgende:
Chapter 9, Title 11, United States Code: faillisement van municipalities. Puerto Rico heeft het dit jaar aangevraagd. Ze hebben 72 miljard schuld.
Met faillissementen heeft Trump alvast ervaring.
PR breekt het record van Detroit vier jaar geleden, ging om 18 a 20 miljard, crediteuren en verzekeraars draaiden voor 7 miljard op.
Kan dat zomaar?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:55 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Mijn broek zakt af?![]()
Ugh, typisch.quote:
Puerto Rico heeft meer dan 72 miljard dollar schuld, het grootste gedeelte bij banken en andere private ondernemingen. Trump kan daar niets aan doen, tenzij hij het uit eigen zak gaat afbetalen. Puerto Rico kan wel een bepaald failissementstraject in maar daar heeft Donalt zelf niet zo veel mee te maken natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |