Ik zou niet weten waarom ik het zou moeten spinnen. Linkse clubjes krijgen geld van linkse partijen, rechtse clubjes krijgen geld van rechtse partijen, news at 11!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:33 schreef dellipder het volgende:
[..]
Spin de belastingformulieren in mijn link Boze_Appel.
Ben benieuwd naar jouw poging.
![]()
Laat lekker gaan dan!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik het zou moeten spinnen. Linkse clubjes krijgen geld van linkse partijen, rechtse clubjes krijgen geld van rechtse partijen, news at 11!
Behalve dat het een strafbaar feit wordt is er wat betreft aantal weken niet veel verschil met Nederland. Hier wordt het na 24 weken niet gedaan, wat in de praktijk uitkomt op 22 weken vanwege een 2 weken foutmarge in het bepalen van de leeftijd van de foetus.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ach ja:
Dit is ook wel weer typisch. Je zit bij een Pro-life anti-abortusclubje van de GOP. En wat doe je? Je vraagt aan je minnares of ze abortus wil plegen..______________!
GOP congressman repeatedly promoted antiabortion stance a week after reportedly telling mistress to get abortion
Tamelijk bizar altijd, de GOP en abortus.
Hypocriet, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ach ja:
Dit is ook wel weer typisch. Je zit bij een Pro-life anti-abortusclubje van de GOP. En wat doe je? Je vraagt aan je minnares of ze abortus wil plegen..______________!
GOP congressman repeatedly promoted antiabortion stance a week after reportedly telling mistress to get abortion
Man man man man man, wat moet jij toch in een simpel wereldje leven.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:45 schreef dellipder het volgende:
Jimmy Kimmel met zijn (imo) fake tranen over Las Vegas de NRA onderuit de pan geven zegt in zijn monoloog helemaal niets over zijn bewapende beveiligers.
Die discussies zijn er letterlijk na elk schietincident, dus ik weet niet onder welke steen jij hebt geleefd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:45 schreef dellipder het volgende:
Geen hysterische discussie na de aanslagen van San Bernardino of Orlando. Zo inconsequent zijn deze liberals.
Onder een BNW-steen schuilen voor chemtrails. Alleen heb ik begrepen dat FA's die BNW-steen hebben weggehaald omdat hij zelfs voor hun te geschift was.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Die discussies zijn er letterlijk na elk schietincident, dus ik weet niet onder welke steen jij hebt geleefd.
Waarom zou iemand dat moeten spinnen? Organisaties en mensen doneren aan doelen waar zij het mee eens zijn. Lijkt mij weinig verassend. Trumps advocaat word door Mercer betaald om eens wat te noemen en Mnuchin's assistent vliegt met een prive vliegtuig van een hedge fund manager, kijk, DAT is iets om je druk om te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:33 schreef dellipder het volgende:
[..]
Spin de belastingformulieren in mijn link Boze_Appel.
Ben benieuwd naar jouw poging.
![]()
Tja je kunt best tegen abortus zijn voor je kiezers maar je moet er zelf niet teveel last van krijgen en een jonger sletje met een baby op een voor pagina doet het minder goed voor je herverkiezing dan een abortus via de achterdeurquote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ach ja:
En doneren ze ook nog aan partijen waar ze het mee eens zijn! Hoe durven ze!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:12 schreef Kijkertje het volgende:
Politieke clubjes/ kandidaten hebben donoren?![]()
WOW!!!
Volgens een hierboven gepost WaPo artikel om wat republikeinen tevreden te stellen. Volgens een ander artikel van ABC kon het ook wel eens gaan over onthullingen omtrent facebook enzo... Ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Senate Intelligence Committee chair Richard Burr and Vice Chair Mark Warner will hold a news conference at 12:15 p.m. on the committee's inquiry into Russian interference in the 2016 election.
Over een uurtje.
twitter:amandawgolden twitterde op woensdag 04-10-2017 om 16:51:45Hmm it appears either @Scavino45 is running @realDonaldTrump or the other way around. @Scavino45 just deleted his..… https://t.co/yJTumaAvt3 reageer retweet
Zuckerberg alvast uitschakelen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Volgens een hierboven gepost WaPo artikel om wat republikeinen tevreden te stellen. Volgens een ander artikel van ABC kon het ook wel eens gaan over onthullingen omtrent facebook enzo... Ben benieuwd.
Ik heb nog geen enkele talkshowhost gehoord over dat alle wapens verboden moeten worden. Ze hebben het over "reasonable gun laws". Oftewel, waarom heeft 1 man 19 (?) semi automatische geweren in zijn bezit en 1000ed kogels.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:45 schreef dellipder het volgende:
[..]
Hypocriet, natuurlijk.
Ander voorbeeld; Jimmy Kimmel met zijn (imo) fake tranen over Las Vegas de NRA onderuit de pan geven zegt in zijn monoloog helemaal niets over zijn bewapende beveiligers.
Kimmel komt uit Las Vegas man. En een celebrity die beveiliging heeft, het moet idd niet gekker wordenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:45 schreef dellipder het volgende:
[..]
Hypocriet, natuurlijk.
Ander voorbeeld; Jimmy Kimmel met zijn (imo) fake tranen over Las Vegas de NRA onderuit de pan geven zegt in zijn monoloog helemaal niets over zijn bewapende beveiligers.
Liberals en de wapenwet. Altijd heel bizar.
Geen hysterische discussie na de aanslagen van San Bernardino of Orlando. Zo inconsequent zijn deze liberals.
Kan best zijn dat Trump dicteert en Scavino per ongeluk op zijn eigen account zat.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:17 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]twitter:amandawgolden twitterde op woensdag 04-10-2017 om 16:51:45Hmm it appears either @Scavino45 is running @realDonaldTrump or the other way around. @Scavino45 just deleted his..… https://t.co/yJTumaAvt3 reageer retweet
Kun je je voorstellen dat je jezelf assistent van de president van de VS mag noemen, om vervolgens als taak haattweets de wereld in sturen te hebben?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:17 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]twitter:amandawgolden twitterde op woensdag 04-10-2017 om 16:51:45Hmm it appears either @Scavino45 is running @realDonaldTrump or the other way around. @Scavino45 just deleted his..… https://t.co/yJTumaAvt3 reageer retweet
Slechte zaak de grens steeds verder optrekken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:31 schreef dellipder het volgende:
Ik weet niet of deze al is gepost:
[..]
Bron
Lijkt mij het meest waarschijnlijke.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kan best zijn dat Trump dicteert en Scavino per ongeluk op zijn eigen account zat.
Hmm, dan ben ik nog niet thuis. Zou je het hier willen posten als er iets opmerkelijks gezegd wordt aub? Dank alvast!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Senate Intelligence Committee chair Richard Burr and Vice Chair Mark Warner will hold a news conference at 12:15 p.m. on the committee's inquiry into Russian interference in the 2016 election.
Over een uurtje.
Hoho! De NRA stelde voor iedere leraar te bewapenen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:02 schreef Puddington het volgende:
Over het wapendebat: op het moment dat Sandy Hook gebeurde,er onschuldige kinderen vermoord werden en mensen besloten niks te doen, dat was het moment dat dit debat eigenlijk al voorbij was.
Hij kwam vooral zijn gram halen t.o.v de andere partij.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kimmel komt uit Las Vegas man. En een celebrity die beveiliging heeft, het moet idd niet gekker worden
En dat is zijn goed recht. Ik zou ook pissed en van slag zijn als een idioot om zich heen gaat schieten in mijn geboorteplaats en de partij die geen wapenregulering wilt en geestelijke gezondheidszorg kapot bezuinigd niet verder komt dan heel hypocriet spreken over "hashtagthoughtsandprayers".quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:26 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Hij kwam vooral zijn gram halen t.o.v de andere partij.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Over een uurtje.
Je bent een leugenaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:45 schreef dellipder het volgende:
[..]
Hypocriet, natuurlijk.
Liberals en de wapenwet. Altijd heel bizar.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh het verhaal over Tillerson is niet waar volgens Scavino en/of Donald. Goh.
Trump en Tillerson ontkennen vooral het gerucht dat Tillerson ontslag wilde nemen, maar ze willen niet reageren op het moron gedeelte.twitter:KenDilanianNBC twitterde op woensdag 04-10-2017 om 17:26:19Asked if he called the president a moron, Tillerson declined to deny it. NBC News stands by its reporting. https://t.co/bWneQALzTb reageer retweet
Vind dat nog het meest geruststellende voor wat betreft een eventuele nucleaire oorlog met Korea. Dat de top van het leger niet meegaat in die fratsen van Trump.quote:
Ze hebben zijn twitter account afgepakt. Wat een cuck.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:17 schreef Nibb-it het volgende:
Me2quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind dat nog het meest geruststellende voor wat betreft een eventuele nucleaire oorlog met Korea. Dat de top van het leger niet meegaat in die fratsen van Trump.
Wisten jullie dat Richard Burr verre familie is van Aaron Burr, vice-president onder Thomas Jefferson en in een bizar duel Founding Father Alexander Hamilton heeft vermoord?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Over een uurtje.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:17 schreef Nibb-it het volgende:
Je moet abstract denken met 140 tekens.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:08 schreef Tchock het volgende:
Als hij werkelijk tweet en Donald dicteert, dan is het wel echt de allerslechtste "Director of Social Media & Assistant" ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |