Eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut niet. Die haat meisjes op paarden, hij wordt er woest van.
Paarden lijken te veel op geiten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut niet. Die haat meisjes op paarden, hij wordt er woest van.
Ze is koffie aan t makenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat heeft je vriendin nu gedaan?
Aangezien jij je mannelijke verplichting niet hebt voldaan.
Bij Ethiad krijg je schaap als ontbijt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paarden lijken te veel op geiten.
Ben je nog lam geworden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Ethiad krijg je schaap als ontbijt.
En diner en tussendoortje
Dan zit ik op mn werkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanmiddag 3 uur Feyenoord-Ajax
Be there or be square
Deze post bewijst eens te meer, dat jij geen moslim bent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paarden lijken te veel op geiten.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind meisjes op paarden best schattig.
Ik hoop niet dat deze post ooit tegen mij gebruikt gaat worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze post bewijst eens te meer, dat jij geen moslim bent.
Dan beter John West op 1.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:31 schreef JanCees het volgende:
vrouwen met paarden je weet hoe dat gaat
paard op 1
Papa's geld op 2quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:31 schreef JanCees het volgende:
paard op 1
lolquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:31 schreef JanCees het volgende:
paard op 1
Jouw blik, jouw stemquote:
sorry maar ik neem niet mijn playstation mee naar kantoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zijn de eerste excuusjes al
Een beetje West-Fries heeft schijt aan kantoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry maar ik neem niet mijn playstation mee naar kantoor
In West-Friesland hebben ze helemaal geen kantoor..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een beetje West-Fries heeft schijt aan kantoor.
Schuur, boomhut,...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In West-Friesland hebben ze helemaal geen kantoor..
Tomati.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij gaan natuurlijk voor Morjon en Brunswick.
Je doet verder toch niets dan fokken en snel fapjes maken op de wcquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry maar ik neem niet mijn playstation mee naar kantoor
Wat was de Duitse titelquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik word zojuist uitgenodigd voor een cursus Brainstormen in je eentje..
Proberen ze een dagbesteding voor je samen te stellen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:37 schreef Befbekje het volgende:
Mijn cursus omgaan met teleurstellingen werd helaas geannuleerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:37 schreef Befbekje het volgende:
Vergeet schreeuwen tegen Oostblokkers niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je doet verder toch niets dan fokken en snel fapjes maken op de wc
Maar de cursus Van gerespecteerd user naar zielig schertsfiguur van een moderator heb je met een voldoende afgerond, toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn cursus omgaan met teleurstellingen werd helaas geannuleerd
In West-Friesland beschouwen ze Utrecht al als Oostblok.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vergeet schreeuwen tegen Oostblokkers niet.
Je moeder heeft hem ook niet met succes afgerond. Zie hier het resultaat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nederlands fur jederquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het was een mail van de NVJ.. En zoek zelf maar op wat dat is..
Die heeft 'ie afgelopen zondag opgegeten, maar zit ze vandaag nog op te boerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Onlo had laatst 3 kapsalons op een dag opgevreten. Die kan voorlopig wel tegen een stootje.
Wel waar voor je geld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die heeft 'ie afgelopen zondag opgegeten, maar zit ze vandaag nog op te boeren..
Op wie?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb één keer CDA gestemd en voelde me gelijk bekocht..
Ik vond het gisteren tijdens de Catalunya discussie pas uit de hand lopen. Het leek wel een geënsceneerde gangrape. Elke keer als Onlo dreigde op te staan waren er 4 á 5 fokkers die hem met geweld tegen de grond duwde, want er kwam er nog eentje met geweld overheen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi en emotioneel hoe jij het brengtquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jouw blik, jouw stem
Jouw glimlach op je mond
Jij bent z’n mooie vrouw
Jouw ogen zeggen mij
mijn lieve schat
ik hou zo veel van jou
Ga met me mee
Toe liefste, zeg geen nee
en laat me nooit meer gaan
Jij hoort bij mij
als duizend sterren rond de volle maan
Ik was al jaren
opzoek naar jou
en dacht zo vaak
waar ben je nou?
Slechts in mijn dromen
Was jij bij mij
Maar al mijn dromen komen uit
jij bent nu in mijn leven
Jouw blik, jouw stem
Jouw glimlach op je mond
Jij bent z’n mooie vrouw
Jouw ogen zeggen mij
mijn lieve schat
ik hou zo veel van jou
Ga met me mee
Jij hoort bij mij
Ben zo gelukkig
heel dicht bij jou
Ja schat ik hou alleen van jou
Geef altijd liefde
geef jou mijn hart
Want aan een vrouw als jij wil ik mijn hele leven geven
Jouw blik, jouw stem
Jouw glimlach op je mond
Jij bent z’n mooie vrouw
Jouw ogen zeggen mij
mijn lieve schat
ik hou zo veel van jou
Ga met me mee
Jij hoort bij mij
Ga met me mee
Jij hoort bij mij
Jij hoort bij mij
Op de lijst van het CDA staan louter opgewarmde lijken.. Neem Mona Keijzer, bijvoorbeeld.. Die heeft een smoelwerk alsof ze net nog met de defibrillator in contact is geweest..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je stemt op een persoon in Nederland.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:51 schreef Lot88 het volgende:
Ben ik weer.ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noujaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moeder heeft hem ook niet met succes afgerond. Zie hier het resultaat.
Forum is het helemaal deze dagenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb één keer CDA gestemd en voelde me gelijk bekocht..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moeder heeft hem ook niet met succes afgerond. Zie hier het resultaat.
Mijn maatjes laten geen spaan van mij heelquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar de cursus Van gerespecteerd user naar zielig schertsfiguur van een moderator heb je met een voldoende afgerond, toch?
Haar enige prestatie is dat ze 4 zonen heeft. De dader(s) is/zijn nooit opgepakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op de lijst van het CDA staan louter opgewarmde lijken.. Neem Mona Keijzer, bijvoorbeeld.. Die heeft een smoelwerk alsof ze net nog met de defibrillator in contact is geweest..
Ik fap op dat flesje Crystal Clear, wat betreft je borstjes wil ik een nieuwe, duidelijke foto..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nu heb ik aan mijn plicht voldaan. Nu wil ik geen gezeur meer.
Ben ik weer.Haha, held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft niks met cda te maken, wel iets met de streek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op de lijst van het CDA staan louter opgewarmde lijken.. Neem Mona Keijzer, bijvoorbeeld.. Die heeft een smoelwerk alsof ze net nog met de defibrillator in contact is geweest..
Dit bedoel ik dus, opper.. NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID EEN KEER..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heeft niks met cda te maken, wel iets met de streek.
Ben ik weer.Jij hebt de OP gelezen zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag ze in december levend aanschouwen als je lief bent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik fap op dat flesje Crystal Clear, wat betreft je borstjes wil ik een nieuwe, duidelijke foto..
Ik kwam zondag even langs Deventer, maar in Hotel Mama ligt geen skateboard meer..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij mag ze in december levend aanschouwen als je lief bent.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo doen. Zij houdt woord. Wat een godin
Waarom pas in december?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij mag ze in december levend aanschouwen als je lief bent.
Trucage.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nu heb ik aan mijn plicht voldaan. Nu wil ik geen gezeur meer.
we kunnen ook gewoon mensen op skateboarden onderuit schoppen in burnside. Vind ik ook best een vermakelijke bedoeling.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kwam zondag even langs Deventer, maar in Hotel Mama ligt geen skateboard meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |