Eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut niet. Die haat meisjes op paarden, hij wordt er woest van.
Paarden lijken te veel op geiten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut niet. Die haat meisjes op paarden, hij wordt er woest van.
Ze is koffie aan t makenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat heeft je vriendin nu gedaan?
Aangezien jij je mannelijke verplichting niet hebt voldaan.
Bij Ethiad krijg je schaap als ontbijt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paarden lijken te veel op geiten.
Ben je nog lam geworden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Ethiad krijg je schaap als ontbijt.
En diner en tussendoortje
Dan zit ik op mn werkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanmiddag 3 uur Feyenoord-Ajax
Be there or be square
Deze post bewijst eens te meer, dat jij geen moslim bent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paarden lijken te veel op geiten.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind meisjes op paarden best schattig.
Ik hoop niet dat deze post ooit tegen mij gebruikt gaat worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze post bewijst eens te meer, dat jij geen moslim bent.
Dan beter John West op 1.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:31 schreef JanCees het volgende:
vrouwen met paarden je weet hoe dat gaat
paard op 1
Papa's geld op 2quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:31 schreef JanCees het volgende:
paard op 1
lolquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:31 schreef JanCees het volgende:
paard op 1
Jouw blik, jouw stemquote:
sorry maar ik neem niet mijn playstation mee naar kantoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zijn de eerste excuusjes al
Een beetje West-Fries heeft schijt aan kantoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry maar ik neem niet mijn playstation mee naar kantoor
In West-Friesland hebben ze helemaal geen kantoor..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een beetje West-Fries heeft schijt aan kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |