Schuur, boomhut,...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In West-Friesland hebben ze helemaal geen kantoor..
Tomati.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij gaan natuurlijk voor Morjon en Brunswick.
Je doet verder toch niets dan fokken en snel fapjes maken op de wcquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry maar ik neem niet mijn playstation mee naar kantoor
Wat was de Duitse titelquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik word zojuist uitgenodigd voor een cursus Brainstormen in je eentje..
Proberen ze een dagbesteding voor je samen te stellen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:37 schreef Befbekje het volgende:
Mijn cursus omgaan met teleurstellingen werd helaas geannuleerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:37 schreef Befbekje het volgende:
Vergeet schreeuwen tegen Oostblokkers niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je doet verder toch niets dan fokken en snel fapjes maken op de wc
Maar de cursus Van gerespecteerd user naar zielig schertsfiguur van een moderator heb je met een voldoende afgerond, toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn cursus omgaan met teleurstellingen werd helaas geannuleerd
In West-Friesland beschouwen ze Utrecht al als Oostblok.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vergeet schreeuwen tegen Oostblokkers niet.
Je moeder heeft hem ook niet met succes afgerond. Zie hier het resultaat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn cursus omgaan met teleurstellingen werd helaas geannuleerd
Nederlands fur jederquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het was een mail van de NVJ.. En zoek zelf maar op wat dat is..
Die heeft 'ie afgelopen zondag opgegeten, maar zit ze vandaag nog op te boerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Onlo had laatst 3 kapsalons op een dag opgevreten. Die kan voorlopig wel tegen een stootje.
Wel waar voor je geld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die heeft 'ie afgelopen zondag opgegeten, maar zit ze vandaag nog op te boeren..
Op wie?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb één keer CDA gestemd en voelde me gelijk bekocht..
Ik vond het gisteren tijdens de Catalunya discussie pas uit de hand lopen. Het leek wel een geënsceneerde gangrape. Elke keer als Onlo dreigde op te staan waren er 4 á 5 fokkers die hem met geweld tegen de grond duwde, want er kwam er nog eentje met geweld overheen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |