Bedoel je Kim Feenstra?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Had hem al vooruitgekeken maar wilde niet teveel spoileren. Ben stiekem wel een beetje verliefd op Sanne, vreselijke attitude maar gewoon altijd knap. Maar nog steeds geen ultiem modeltype voor de catwalk enzo.
Ik vond eigenlijk dat Ritse had moeten winnen met de opdracht.
Verder frappeert het me dat die Anna Kim een topmodel noemt. Dat begrip is ook wel aan inflatie onderhevig
Dit. Ik vind zijn manier van praten ook niet echt corresponderen met zijn looks ofzo. Reclamecampagne met zijn broertje is wel echt tof.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:02 schreef ato het volgende:
Montell is prima als model, maar hij-praat-zo-sloom- met-verveelde-blik
quote:
Same here. Als die glimlacht kun je me wegdragen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Milan is niet mijn type normaal, maar wat een aantrekkelijke jongen.
En ik kijk maar zelden, maar wat een heerlijkheid, dit seizoen met meisjes én jongens.
Huh?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Milan moet wel even cutten, wat een papzak.
Meer droog moeten worden, bedoel je?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Milan moet wel even cutten, wat een papzak.
dat jaquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meer droog moeten worden, bedoel je?
Noorwegenquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:39 schreef ato het volgende:
Ik had dit wel verwacht, 2 mooie mensen met weinig uitstraling en variaties op foto.
Latayna ziet er prachtig uit op foto, wel verdiend.
Ik denk dat Jayme de volgende is die eruit vliegt.
Waar gaan ze naar toe? Had ik even niet meegekregen.
AUB geen spoilers!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heb vooruitgekeken. Ben toch bang dat Sanne gaat winnen, zij maakt gewoon geen fouten.
Dat.quote:
Dit is gewoon een spoiler hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, hier valt ook echt veel uit op te maken
ja dat zij er niet uit gaat, dus diequote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Meer dan je denktquote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Dat had ik gemist.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:50 schreef ato het volgende:
Ik hoop dat ze wel aangesproken worden over het uitlachen van Bonita.
Ze hadden haar getekend op een (wit) melkpak.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Dat had ik gemist.
Ja, vond dit ook een beetje zieligquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:50 schreef ato het volgende:
nare actie van die nichtquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:50 schreef ato het volgende:
Dat soort dingen...quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze hadden haar getekend op een (wit) melkpak.
Zij hadden een tekening van Bonita op een melkpak gezet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Dat had ik gemist.
nee, dat zei hij niet. Dat het ‘ook’ om hem ging omdat hij ook dun is. Geloof er geen fuck vanquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:55 schreef ato het volgende:
[..]
Zij hadden een tekening van Bonita op een melkpak gezet.
Op zich lijkt het onschuldig, maar ik merk dat de groep bestaande uit Sanne, Jamie en Lataya, Bonita uitlachen om haar gedrag. Maar dat gebeurt sneaky.
Kim vroeg of zij om een medebewoner moesten lachen, Jayme zegt dat het om hem ging.
Wel handig als je op reis bent of aan het kamperen.quote:
Smooozen? Smooshies? Smoooven?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:00 schreef zoem het volgende:
Ritse kijkt niet eens naar de camera, zelfs niet na 3x een aanwijzing te hebben gehad.
Als je gepest bent jarenlang.quote:
Jup. Grote bek maar zelf ook een klein pijnpuntje.quote:
Pony's moeten ze gewoon verbieden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:10 schreef Revanches het volgende:
Die pony bij Sanne is echt zo zo zo zo jammer.Zei ik vanaf het begin al.
Echt hequote:Op maandag 9 oktober 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pony's moeten ze gewoon verbieden.
Montell scoorde ook wel punten hoor. En die twee roodharigen samen. Zelfs ik zag dat dat mooi was en ik heb er helemaal geen kijk op.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat Latanya en Ritse deze shoot winnen
En ze heeft ook van dat dikke haar. Ze is een halfbloedje of een mixje. Met dun haar gaat het nog maar nu is het echt zo een grasmat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:12 schreef Revanches het volgende:
[..]
Echt hePony komt idd sterk overeen met kort pittig, zo'n afbraak aan je gezicht vind ik dat.
Ik zet in op Bonita en Montell.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat Latanya en Ritse deze shoot winnen
Hij is zo nietszeggend en is best ver gekomen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:15 schreef livelink het volgende:
Jamie eruit lijkt me de enige terechte keuze.
Nogal. En nep ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:30 schreef zoem het volgende:
De arrogantie straalt ervan af bij Latanya
Walgelijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Latanya het gaat alleen over jou en wie er verder door is boeit je niet.
Ze lijkt me wel een ietwat alternatief typ, mede door haar rugzakje.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:31 schreef Protoplanet het volgende:
Bonita ligt erg slecht in de groep zo te zien
johquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:31 schreef Protoplanet het volgende:
Bonita ligt erg slecht in de groep zo te zien
Nogal ja. "oh maar die twee wilden echt graag"quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:32 schreef Revanches het volgende:
Gatverdamme wat zijn die Latanya en Sanne van die valse kutwijven.
Totaal geen inlevingsvermogen idd. Echt naar om te zien die sneren en blikken naar elkaar.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nogal ja. "oh maar die twee wilden echt graag"
Bonita wilde door rouw even niet. Dat zou iedereen hebben. Wat een domme wijven.
Zo pesten meiden dusquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef Revanches het volgende:
[..]
Totaal geen inlevingsvermogen idd. Echt naar om te zien die sneren en blikken naar elkaar.
Ik vond haar juist vanavond meer bitchy.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef zoem het volgende:
Oh ik vond Sanne best goed te pruimen deze aflevering. In het begin vond ik ze meer bitchy. Heb echter niet alle afleveringen gezien.
Vrouwen zijn typisch van de steken onder water. Mannen zijn daar gelukkig toch een stuk directer in.quote:
Daarom hoop ik dat Bonita gaat knallen volgende week, lekker de jaloezie opwekken bij de andere dames.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Vrouwen zijn typisch van de steken onder water. Mannen zijn daar gelukkig toch een stuk directer in.
Zij wil ook niet in een groep en is graag alleen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:35 schreef ato het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Bonita, zij valt echt buiten de groep.
Ook al is zij zo apart.
Daar vond ik werkelijk niks aan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:25 schreef ato het volgende:
Nicky Opheij (22) wint finale Miss Nederland
De winnares van HNTM 2014.
Nicky doet mee voor de Miss Universe verkiezing, 2017.
Die had ik daar behoorlijk kansloos voor ingeschat, kijkende naar de concurrentie. Ze ziet er goed uit, maar een misstype?quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:25 schreef ato het volgende:
Ik vind Nicky niet echt super knap ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:25 schreef ato het volgende:
Volgens mij gaan topmodel en miss ook helemaal niet samen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 01:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die had ik daar behoorlijk kansloos voor ingeschat, kijkende naar de concurrentie. Ze ziet er goed uit, maar een misstype?
bij de beste foto van die jongen met blonde krullen (naam kwijt) was zijn gezicht nauwelijks te zien als ik me goed herinnerquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt wel alsof ze soms expres minder goede foto's tonen als "beste foto" terwijl er echt wel betere zijn. Alsof ze van tevoren hebben bedacht wie ze willen aanpakken en die een mindere foto tonen.
Precies dat, ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het lijkt wel alsof ze soms expres minder goede foto's tonen als "beste foto" terwijl er echt wel betere zijn. Alsof ze van tevoren hebben bedacht wie ze willen aanpakken en die een mindere foto tonen.
Grappig ook dat dan blijkt dat de opdrachtgever het anders ziet.
Iets met wedstrijd enzoquote:Op maandag 16 oktober 2017 20:52 schreef zoem het volgende:
Naar huis bellen in deze tijd... die jongelui hebben vast wel een smartphone
Die worden afgenomenquote:Op maandag 16 oktober 2017 20:52 schreef zoem het volgende:
Naar huis bellen in deze tijd... die jongelui hebben vast wel een smartphone
Wat een rare jurk had ze aan.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:53 schreef MissJ het volgende:
Montell hahaha, hij geilt echt zo erg op Anna volgens mij
Ook zielig dat zij er zo achteraan moest hobbelenquote:Op maandag 16 oktober 2017 20:56 schreef Revanches het volgende:
Sanne is echt een bitch.
Bonita heeft hoogtevrees, staat met angst in die kabelbaan.
Sanne: 'daar ben ik écht niet bang voor.'
![]()
echt mean girls dit.
Denk dat je Bonita echt wel zat bent na een tijdje en dat helpt dan niet bepaaldquote:Op maandag 16 oktober 2017 20:56 schreef Revanches het volgende:
Sanne is echt een bitch.
Bonita heeft hoogtevrees, staat met angst in die kabelbaan.
Sanne: 'daar ben ik écht niet bang voor.'
![]()
echt mean girls dit.
Mwa weet ik niet, maar zo buitensluiten vind ik niet sociaal.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat je Bonita echt wel zat bent na een tijdje en dat helpt dan niet bepaald
Ik weet niet of zij de hele tijd in haar slachtoffer rol blijf hangen of dat het toevallig zo gefilmd is.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat je Bonita echt wel zat bent na een tijdje en dat helpt dan niet bepaald
Beiden denk ik. Bonita roept het over zich af en de andere meiden zijn gemeenquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:03 schreef ato het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij de hele tijd in haar slachtoffer rol blijf hangen of dat het toevallig zo gefilmd is.
Ik kan ook niet tegen mensen die de hele tijd de slachtoffer uithangen en zielig doen.
Alhoewel de andere meiden ook wel bitches zijn
quote:
Ze laat laat (on)bewust steeds blijken dat ze een rugzakje heeft. Ik zou er denk ik ook moe van worden.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:03 schreef ato het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij de hele tijd in haar slachtoffer rol blijf hangen of dat het toevallig zo gefilmd is.
Ik kan ook niet tegen mensen die de hele tijd de slachtoffer uithangen en zielig doen.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:10 schreef zoem het volgende:
Bonita volgt de aanwijzingen weer niet op. Is ze doof ofzo?
quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:13 schreef Ferdii het volgende:
Ritse is duidelijk geen fokker, anders had je hem tussen zijn benen door zien hangen
Volgens mij gewoon een typisch mannenkontje van een slanke manquote:
Ja klonk ook raarquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een typisch mannenkontje van een slanke man
Ik vind haar eigenlijk helemaal niet slachtofferig overkomen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:03 schreef ato het volgende:
[..]
Krokodillentranen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat we zien. Ze doet alsof ze spijt heeft.
ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat ze dit volgend seizoen weer doen. Ik vind het zo tof jongens en meisjes samen.
Ik word soms een beetje moe van die boze kop als hij praat.quote:
Dus dat. En hoe nu verder dan?quote:
Jaquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:34 schreef Protoplanet het volgende:
Ik zat even niet op te letten, iedereen door dus?
Ja echt een bitch hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:31 schreef zoem het volgende:
Latanya kruipt weer terug in haar rol. Het maakt haar niet uit wat anderen zeggen
Mooi.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee, ik denk nog een semi finale tusendoor
Zij heeft van de meiden echt het meest interessante gezicht.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:45 schreef ato het volgende:
Bonita kan een top model worden, maar dan moet zij zich wel herpakken.
Dus dat. Als haar dat lukt zie ik haar wel voor high-end merken gaan werken. Die andere 2 dames gaan dat nooit halen, die lijken mij te commercieel qua uitstraling.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:45 schreef ato het volgende:
Bonita kan een top model worden, maar dan moet zij zich wel herpakken.
Gek he in het begin zag ik Sanne in een alles kunner, maar dat beeld is nu ook bijna weg.quote:
Ik denk dat Ritse wint, hij is veelzijdig.quote:
Zo nu en dan heeft de modewereld een getint 'excuus-meisje' nodig, misschien mag ze dan op komen draven. De laatste maanden zie je wat meer getinte meiden in Elle/Vogue/Harper's Bazaar, vanwege die diversiteits-hype, maar dat blijft niet zo.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik kan me niet bedenken welk bedrijf Latanya zou inhuren om spullen aan te prijzen.
Alsof het allang niet bekokstooft is. Reality he? Je maakt mij niet wijs dat een kandidate die al zoveel keren heeft aangegeven dat het voor haar, als het er echt op aankomt , niet zo hoeft (familie omstandigheden/vriend e.d.) in de echte modellen wereld wordt gehandhaafd. Immers als je goed oplet dan zie je dus dat ze bij de andere kandidaten gewoon iets zoeken om die eruit te wippen terwijl die Bonita wordt gehandhaafd. Is dus gewoon opzet.quote:
dan zijn er toch wel betere exemplaren dan deze blasé ghetto chick? Met beetje klasse en optie tot tonen van oprechte vrolijkheidquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:37 schreef Eightyone het volgende:
Zo nu en dan heeft de modewereld een getint 'excuus-meisje' nodig, misschien mag ze dan op komen draven. De laatste maanden zie je wat meer getinte meiden in Elle/Vogue/Harper's Bazaar, vanwege die diversiteits-hype, maar dat blijft niet zo.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dan zijn er toch wel betere exemplaren dan deze blasé ghetto chick? Met beetje klasse en optie tot tonen van oprechte vrolijkheid
ze gaat hem wurgen, daarom kijkt ze zo triomfantelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 18:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, nee mam we maken helemaal geen ruzie. Zie je wel?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Alsof het allang niet bekokstooft is. Reality he? Je maakt mij niet wijs dat een kandidate die al zoveel keren heeft aangegeven dat het voor haar, als het er echt op aankomt , niet zo hoeft (familie omstandigheden/vriend e.d.) in de echte modellen wereld wordt gehandhaafd. Immers als je goed oplet dan zie je dus dat ze bij de andere kandidaten gewoon iets zoeken om die eruit te wippen terwijl die Bonita wordt gehandhaafd. Is dus gewoon opzet.
Iets anders: Dat mutsje Famke Louise van dat programma "Models in Parijs".
Hoe die in hemelsnaam daarin wordt gebracht moet gewoon beeldvulling en leedvermaak zijn want elk weldenkend mens die haar ziet ,even los of zij model potentie heeft, zou haar nooit boeken als 'model' want haar look is sowieso altijd hetzelfde = die tuitende lippen en stoned look erbij i.c.m.dat 'zwart' willen klinken accent ( Antiliaans)
[ afbeelding ]
Om maar te zwijgen over als ze iets wilt uitbeelden dat haar niet aanstaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die Femke ook vreselijk en zij komt zo dom over.
Geen enkele twijfel heb ik hierover.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:52 schreef ato het volgende:
Ik ga geloven dat Ritse het programma gaat winnen.
Ja, die horen toch op de basisschool te zitten?quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:45 schreef Revanches het volgende:
Geboren in 2000.... damn ik word oud.
Echt he, ik had ook zoiets van huh, wat is dezen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die horen toch op de basisschool te zitten?
Precies jaquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die horen toch op de basisschool te zitten?
Zij is echt irritant. Ze wil zo graag nonchalant stoer overkomen. Zag een filmpje waarin ze iemand interviewde (ik dacht Milan) en dan zit ze ongeïnteresseerd en onderuit gezakt een beetje kauwgom te kauwen met die doodse uitstraling.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Alsof het allang niet bekokstooft is. Reality he? Je maakt mij niet wijs dat een kandidate die al zoveel keren heeft aangegeven dat het voor haar, als het er echt op aankomt , niet zo hoeft (familie omstandigheden/vriend e.d.) in de echte modellen wereld wordt gehandhaafd. Immers als je goed oplet dan zie je dus dat ze bij de andere kandidaten gewoon iets zoeken om die eruit te wippen terwijl die Bonita wordt gehandhaafd. Is dus gewoon opzet.
Iets anders: Dat mutsje Famke Louise van dat programma "Models in Parijs".
Hoe die in hemelsnaam daarin wordt gebracht moet gewoon beeldvulling en leedvermaak zijn want elk weldenkend mens die haar ziet ,even los of zij model potentie heeft, zou haar nooit boeken als 'model' want haar look is sowieso altijd hetzelfde = die tuitende lippen en stoned look erbij i.c.m.dat 'zwart' willen klinken accent ( Antiliaans)
[ afbeelding ]
Om maar te zwijgen over als ze iets wilt uitbeelden dat haar niet aanstaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kleiner en ouderquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:10 schreef Maraca het volgende:
Maar goed, heerlijk voor je zelfvertrouwen dit. Ben 1,69 en 29. Klein en bejaard dus
bij mij precies andersom.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:17 schreef Maraca het volgende:
Hoop dat Bonita eruit gaat, maar denk Sanne
Ja dat is wel raar. Dat hadden ze bij de selectie al moeten vaststellen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:29 schreef Protoplanet het volgende:
Lekker op tijd dat ze nu ineens allemaal zeiken over haar lengte
Maar zo’n enorme neuzelaar. Haar enthousiasme is wel tof. Ze gaat er vol voor.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Die Silke is wel echt heel mooi
Ondanks dat hij absoluut niet mijn favoriet was in het begin, mag Rinse van mij winnenquote:
Montell vind ik soms zo dommig en kinderlijk overkomen. Ritse for the winquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ondanks dat hij absoluut niet mijn favoriet was in het begin, mag Rinse van mij winnen
Ik las op Instagram dat Milan de razende reporter is, dus vandaarquote:Op zondag 29 oktober 2017 11:45 schreef Meke het volgende:
Naar aanleiding van de foto's van de promotietour door de HEMA op Facebook gisteren, heb ik twee vragen;
1 - WAAROM zijn al die kinderen die daar komen onder de 10?![]()
2 - HOEZO was Milan daarbij? Komt er een plottwist?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ditquote:
Ja en weer die stomme kijkersvotequote:
Yesquote:
Daar stoorde ik mij vooral in het begin aan, hij kan een goed model worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |