PSVquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:10 schreef Coco. het volgende:
De Heerenveen hype is ook al weg.
Welke hype blijft zo nog over?
De Nereshype is nieuw leven ingeblazen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:10 schreef Coco. het volgende:
Kunnen alleen opladen tegen PSVquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:10 schreef Coco. het volgende:
Wel een prima lichaam en lengte zo te zien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verschil wel met Sanchez qua uitstraling ja.
Hij zal ook best wat kunnen ja, lekker laten staan hè.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wel een prima lichaam en lengte zo te zien.
quote:
Sanchez ziet er ook weinig spannend uit anders op zijn huidskleur na.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verschil wel met Sanchez qua uitstraling ja.
Afgelopen weken waren voor die man natuurlijk niet makkelijk, kan vannacht wel even lekker slapen denk ik.quote:
Hij deed mij altijd denken aan Stringer Bell uit The Wire.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sanchez ziet er ook weinig spannend uit anders op zijn huidskleur na.
Racist.
Die man had van de week een dikke wallen joh in een interview wat ik zagquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Afgelopen weken waren voor die man natuurlijk niet makkelijk, kan vannacht wel even lekker slapen denk ik.
Hoe zouden Bergkamp en Van der Sar slapen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die man had van de week een dikke wallen joh in een interview wat ik zagwel sneu hoor
Als een roosje. Ongeacht de uitslag van Ajax.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe zouden Bergkamp en Van der Sar slapen?
Die maken zich niet druk dat ze hun baantje kwijtraken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Op hun bonussen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 1 oktober 2017 16:43 schreef Tchock het volgende:
Iedereen juicht zo voor Sparta neem ik aan.
Ik ga eerst even Everton afkijken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:43 schreef Tchock het volgende:
Sparta is echt het slechtste team dat in tijden in de Eredivisie speelde.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit zijn toch wel 2 grote degradatiekandidaten.
Natuurlijk! Al lijkt het niet echt te werken vooralsnog...quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:43 schreef Tchock het volgende:
Ik heb hem nog op de achtergrond aanstaan, maar het is bepaald geen wedstrijd die je voor je plezier gaat zitten kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:06 schreef richolio het volgende:
Sparta komt terug, maar het is niet genoeg
Ik vind 'm nu wel leukquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem nog op de achtergrond aanstaan, maar het is bepaald geen wedstrijd die je voor je plezier gaat zitten kijken.
Maar ze winnen wel . Een doodsaaie 2 of 3-0 zonder enige franje of spektakelquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je als ajax zijnde niet van SP AR TA kunt winnen kun je je club wel opheffen.
verwacht ik ook jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze winnen wel . Een doodsaaie 2 of 3-0 zonder enige franje of spektakel
Hmmm, dit is de eerste keer dat ik toch een beetje aan je naam begin te twijfelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
shit ik wist helemaal niet dat ajax al zo vroeg moest voetballen.....
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Niks gemist.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker toch. Genoeg tijd om even goed te douchen en daarna de Bubbels in te gaan. Mooi man.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is toch geen tijd voor een superclub als ajax om te voetballen
Het valt op het moment eerlijk gezegd allemaal een beetje tegen bij de godenzonen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is toch geen tijd voor een superclub als ajax om te voetballen
nou ik zag net wel iemand een hakkie geven hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het valt op het moment eerlijk gezegd allemaal een beetje tegen bij de godenzonen.
Ze hebben geluk dat Sparta er niet zoveel van kan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou ik zag net wel iemand een hakkie geven hoor
nee dat is zow....maar zo lang het 0-0 blijft is sparta net zo goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben geluk dat Sparta er niet zoveel van kan.
Hihi.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmmm, dit is de eerste keer dat ik toch een beetje aan je naam begin te twijfelen.
Tsja. Ik vind het in de winter ook heerlijk om met korte mouwen en broek te blijven sporten. Terwijl ik 'in rust' aan 3 truien nog niet genoeg heb. Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
het is vandaag toch helemaal niet zo koud
waarom heb de ligt in hemelsnaam 2 shirtjes aan
eentje met korte mouw
en eentje met lang mouwe
wat een mietje zeg
ben ik de enige die dat vind...ik zat vanmiddag gewoon mensen met korte mouw in de stad lopen
het is toch nog geen januari ofzo
Wil je hiermee zeggen dat De Ligt niet genoeg beweegt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het in de winter ook heerlijk om met korte mouwen en broek te blijven sporten. Terwijl ik 'in rust' aan 3 truien nog niet genoeg heb. Ieder z'n ding.
Ik vond deze oude foto van Sander Fischer, het lijkt me zo'n ding om je neus open te houden voor meer lucht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heeft die gozer van Sparta nou zo'n stierenring in z'n neus?
Aah okay. Lijkt me ook inderdaad dan. Ik schrok alquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond deze oude foto van Sander Fischer, het lijkt me zo'n ding om je neus open te houden voor meer lucht.
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze in slaap gevallenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic is wel eens drukker geweest.
Er speelt geen boeiende club momenteel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zodra Siem fit is geeft Keizer hem een basisplaats, let maar op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Net nu je denkt dat het niet erger kan
Siem en fitquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zodra Siem fit is geeft Keizer hem een basisplaats, let maar op.
ik kijk ook Dortmundquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er speelt geen boeiende club momenteel.
Dan heb ik nog liever Arnogod.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:52 schreef Brammess het volgende:
Driessen komt erachter dat het een eigen goal is
Heel FOK! is wel eens drukker geweest, gewoon einde verhaal. Opdoeken. Uit dat licht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tong, jij ook hierquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heel FOK! is wel eens drukker geweest, gewoon einde verhaal. Opdoeken. Uit dat licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doel.
Zo, mad!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
Wissel die Younes nou een keer teringhoeren Keizer. Echt een mongool die gast
Waarom zou die vent ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:02 schreef Brammess het volgende:
Helaas kan Neres nog geen Nederlands.
Ben je levensmoe?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda - NAC maar effe aangezet.
Die roept dat toch steeds?quote:
Ach is tenminste spannend en heb niks beters te doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben je levensmoe?
Zit er ook aan te denken, dit lijkt me wel gespeeld
Ja, dat gebeurde in de glorietijden nooit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:04 schreef Bugno het volgende:
Haha. De eredivisie is echt dood en begraven. Twee duels echt verschrikkelijk spelen en nu doelcijfers 8-0
Pastoor Mastermindquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Toch mooi dat het centrum van Sparta telkens vooruit stapt en Floranus telkens met Neres mee loopt
Fjesgod
Toen gebeurde het als Ajax gewoon geen zin had. Dan was het even drie keer aanzetten en was het gespeeld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurde in de glorietijden nooit.
Kan me PSV - RBC 1-1 herinnerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Toen gebeurde het als Ajax gewoon geen zin had. Dan was het even drie keer aanzetten en was het gespeeld.
Nee, Ajaxquote:
Geen betere linksbuiten in de selectiequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wimderon gaat nu feest vieren
Nettogod.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Geen betere linksbuiten in de selectie
Man meer juist, Younes speelt namelijk bij Ajax.quote:
Dat zei ik al.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Man meer juist, Younes speelt namelijk bij Ajax.
Dat zei Bugno ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Man meer juist, Younes speelt namelijk bij Ajax.
Maar je was onvolledig.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:08 schreef Brammess het volgende:
Ohja, volgende week klassieker.
Helaas is dan ADE.
madquote:
Doorgesnoven tokkies in Amsterdam én in Rotterdam dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:08 schreef Brammess het volgende:
Helaas is dan ADE.
Dat zei Tagliano toch ook al?quote:
Mijn oprechte excuses, waarde Ties.quote:
Zo, die kan ik mijn zak steken zeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wimderon gaat nu feest vieren
Ja, dat zei Ties02 ook alquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei Tagliano toch ook al?
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:08 schreef Brammess het volgende:
Helaas is dan ADE.
hahahaquote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:11 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Neres een lichte variant van down eigenlijk?
De reactie wie je wist wat zou komenquote:
wat bedoel jij precies met lichte....quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:11 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Neres een lichte variant van down eigenlijk?
Ben vergeten te schakelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda - NAC is niet zo'n goede wedstrijd.
No surprises here.
Ik kijk Feyenoord zolang ze niet voor staan.quote:
No Suprisesquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda - NAC is niet zo'n goede wedstrijd.
No surprises here.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk Feyenoord zolang ze niet voor staan.
ik weet inet of jij het weet hequote:
Hoef je niet lang te kijken dusquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je hopelijk lang genietenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de minste liedjes van Radiohead.quote:
Dat weet ik als geen ander klaasquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet inet of jij het weet he
maar Feyenoord speelt zometeen
ze gaan allemaal naar de wallen...lekker feesten daaroquote:
Je muzieksmaak is al net zo matig als je clubvoorkeur.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de minste liedjes van Radiohead.
Bugno vindt dit niet leuk.
Ben jij wel eens op de wallen geweest klaas?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze gaan allemaal naar de wallen...lekker feesten daaro
Werkt je moeder daar niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze gaan allemaal naar de wallen...lekker feesten daaro
Nee, die wordt er niet voor betaald.quote:
Ik prefereer Let Down en Lucky. En vooral How To Disappear Completely en Bodysnatchers.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je muzieksmaak is al net zo matig als je clubvoorkeur.
ja ik ben weles kijken ....quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben jij wel eens op de wallen geweest klaas?
Creep is een goed nummerquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik prefereer Let Down en Lucky. En vooral How To Disappear Completely en Bodysnatchers.
Van die eerste LP vind ik alleen How Do You en Anyone Can Play Guitar wel lachen. Oke, en Blow Out gaat wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Creep is een goed nummer
~ Hillary Clinton
Je had je gezicht kunnen redden door hier 15 Step of Jigsaw te noemen. Gemiste kans.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik prefereer Let Down en Lucky. En vooral How To Disappear Completely en Bodysnatchers.
Dan heeft Bugno echt gelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bal is rondquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
kan dit ajax volgende week Feyenoord verslaan
Die vind ik wel minder dan Bodysnatchers en Videotape op die LP, daarna wel de beste 2.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je had je gezicht kunnen redden door hier 15 Step of Jigsaw te noemen. Gemiste kans.
Zelfs dit povere Ajax kan Feyenoord makkelijk van de mat spelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
kan dit ajax volgende week Feyenoord verslaan
Zo slecht is Tapia helemaal nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Als tapia volgende week speelt geef ik 020 een goede kans
Mijn part Idioteque of Everything in i'ts Right Place, There, There, Knives Out etc. Allemaal beter dan de door jou genoemde platen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik wel minder dan Bodysnatchers en Videotape op die LP, daarna wel de beste 2.
Tapia had Messi van de week effe in de broekzakquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Als tapia volgende week speelt geef ik 020 een goede kans
naar mijn inziens welquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zo slecht is Tapia helemaal niet
Die eerste 2 zijn fantastisch ja. Knives Out vind ik wel oke, There, There is niet mijn favoriet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mijn part Idioteque of Everything in i'ts Right Place, There, There, Knives Out etc. Allemaal beter dan de door jou genoemde platen.
Het is "naar mijns inziens vind ik van mening van wel"quote:
het is zoals ik het wilquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het is "naar mijns inziens vind ik van mening van wel"
Ach, hij vroeger wel een leuk reclamemuziekje.quote:
Onze eerste spitsquote:
de man die totaal geen zelfvertrouwen meer heeft en voor 50 miljoen verkocht moet wordenquote:
Klopt, zal volgende week wel ongeflatteerde 0-4 winst zijn danquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:21 schreef Roland010 het volgende:
2 eigen doelpunten en een pingel nodig hebben
ajax![]()
![]()
laatste 2 wedstrijden totaal geflatteerd met 8 doelpunten gewonnen, dit houden ze geen weken meer vol
Live-uitvoeringquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idioteque is trouwens het beste wat Radiohead ooit heeft gedaan.
Koempels winnen.
Met dit spel zijn jullie kansloos in de Kuip.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, zal volgende week wel ongeflatteerde 0-4 winst zijn dan
Ook goed
Geflatteerd lol. 61% balbezit, 23 doelpogingen waarvan 14 op doel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:21 schreef Roland010 het volgende:
2 eigen doelpunten en een pingel nodig hebben
ajax![]()
![]()
laatste 2 wedstrijden totaal geflatteerd met 8 doelpunten gewonnen, dit houden ze geen weken meer vol
xDquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal, en als we met 0-3 verliezen vertrekken we allemaal.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal, en als we met 0-3 verliezen vertrekken we allemaal.
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
'nog' en 'even'?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die twee woorden horen niet bij elkaar
Sorry voor deze blunder mijn best Lee Towers-buddy.quote:
Mogen we trouwens zelf kiezen? Ik wil er een mét gouden micquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry voor deze blunder mijn best Lee Towers-buddy.
Ja dat was voor mijzelf ook een eis.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 20:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mogen we trouwens zelf kiezen? Ik wil er een mét gouden mic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |