PSVquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:10 schreef Coco. het volgende:
De Heerenveen hype is ook al weg.
Welke hype blijft zo nog over?
De Nereshype is nieuw leven ingeblazen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:10 schreef Coco. het volgende:
Kunnen alleen opladen tegen PSVquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:10 schreef Coco. het volgende:
Wel een prima lichaam en lengte zo te zien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verschil wel met Sanchez qua uitstraling ja.
Hij zal ook best wat kunnen ja, lekker laten staan hè.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wel een prima lichaam en lengte zo te zien.
quote:
Sanchez ziet er ook weinig spannend uit anders op zijn huidskleur na.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verschil wel met Sanchez qua uitstraling ja.
Afgelopen weken waren voor die man natuurlijk niet makkelijk, kan vannacht wel even lekker slapen denk ik.quote:
Hij deed mij altijd denken aan Stringer Bell uit The Wire.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sanchez ziet er ook weinig spannend uit anders op zijn huidskleur na.
Racist.
Die man had van de week een dikke wallen joh in een interview wat ik zagquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Afgelopen weken waren voor die man natuurlijk niet makkelijk, kan vannacht wel even lekker slapen denk ik.
Hoe zouden Bergkamp en Van der Sar slapen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die man had van de week een dikke wallen joh in een interview wat ik zagwel sneu hoor
Als een roosje. Ongeacht de uitslag van Ajax.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe zouden Bergkamp en Van der Sar slapen?
Die maken zich niet druk dat ze hun baantje kwijtraken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Op hun bonussen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 1 oktober 2017 16:43 schreef Tchock het volgende:
Iedereen juicht zo voor Sparta neem ik aan.
Ik ga eerst even Everton afkijken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:43 schreef Tchock het volgende:
Iedereen juicht zo voor Sparta neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |