?quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hopen is wat anders dan concluderen hoor. Ik vind Max daar sowieso beter passen. Ook zonder twitter. Ik denk dat jij hier de verkeerde conclusie trekt.
Goede vraag idd.quote:
En dat ^^quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom rakel je het dan weer op terwijl het ondertussen over andere dingen gaat?
http://en.mclarenf-1.com/(...)2=Sebastian%20Vettelquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kon? Of was het niet nodig? Tevens was Max' auto toen zwaarder (meer brandstof).
Ik heb de rondetijden niet bij de hand overigens.
Iemand?
Zie je dat Vettel flink sneller was in open lucht. In de rondes dat hij niet hoefde in te halen was hij fors sneller.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://en.mclarenf-1.com/(...)2=Sebastian%20Vettel
Goh, dat had ik nou nooit verwacht....quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Zie je dat Vettel flink sneller was in open lucht. In de rondes dat hij niet hoefde in te halen was hij fors sneller.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Zie je dat Vettel flink sneller was in open lucht. In de rondes dat hij niet hoefde in te halen was hij fors sneller.
Max ook eerste stint. Vergelijk Max zijn tijden op SS met Vettel zijn tijden op SS. Vettel sneller.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:31 schreef bokkepoot het volgende:
Vergeet niet dat Vettel op de supersofts reed. dat zal ook wel gescheeld hebben.
Dat zei ik: vanaf dat hij op de SS reed. Al had hij toen idd ook minder verkeer.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:31 schreef bokkepoot het volgende:
Vergeet niet dat Vettel op de supersofts reed. dat zal ook wel gescheeld hebben.
Brandstof?quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:32 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Max ook eerste stint. Vergelijk Max zijn tijden op SS met Vettel zijn tijden op SS. Vettel sneller.
Precies.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kerel je weet niet waar je het over hebt. Denk je dat Max volle bak heeft lopen pushen voorop? Hij hoefde enkel de gap met Hamilton te managen.
Precies. Max heeft slechts eenmaal even een 34.4 gereden omdat Hamilton wat sneller ging, maar verder hoefde hij niet te gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kerel je weet niet waar je het over hebt. Denk je dat Max volle bak heeft lopen pushen voorop? Hij hoefde enkel de gap met Hamilton te managen.
Verschil valt mij alleszins mee, in de rondes dat Vettel sneller was (ronde 29 t/m 46) was het verschil gemiddeld 0,8 sec per ronde op een snellere (super soft om soft) compound.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Zie je dat Vettel flink sneller was in open lucht. In de rondes dat hij niet hoefde in te halen was hij fors sneller.
Brandstof? Ik noem maar iets geks...quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:32 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Max ook eerste stint. Vergelijk Max zijn tijden op SS met Vettel zijn tijden op SS. Vettel sneller.
Ik wist het ook niet....quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat radeloosje1987 een FP troll is, komt zelden hier
Tsja, wie vergelijkt idd het begin vd race als elke wagen wrsch de maximum toegestane hoeveelheid brandstof aan boord heeft met de tweede helft vd race. Dan weet ook echt niks van F1..quote:
Ik kreeg de neiging iets over troll of Vettel-adept te posten maar hield me in. FP kom ik al jaren niet meer, en de usernaam zei me verder ook niks. Doch dankquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat radeloosje1987 een FP troll is, komt zelden hier
Dat dus, en Max hoefde in de 2e fase ook niet te stampen en rijdt toch Hamilton op meer dan 10 sec.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, wie vergelijkt idd het begin vd race als elke wagen wrsch de maximum toegestane hoeveelheid brandstof aan boord heeft met de tweede helft vd race. Dan weet ook echt niks van F1..
Als je Hamiltn iets langer kent, zie je gewoon dat hij diep respect heeft voor Max. Handje vanuit de cockpit en ook zijn houding tijdens het podium. Zo doet hij niet zo vaak tegen een andere rijder.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos, omdat het winnen van een GP niet eenvoudig is als je niet bij Toto rijdt. Je hebt al zoveel gewonnen, geef dan op zijn minst Max de credits.
Ik post nooit iets op de FP man.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat radeloosje1987 een FP troll is, komt zelden hier
Mwah. Dit keer was eea redelijk ok. Vaak ook niet. "That guy" etc. Negeren. Geen credits geven.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je Hamiltn iets langer kent, zie je gewoon dat hij diep respect heeft voor Max. Handje vanuit de cockpit en ook zijn houding tijdens het podium. Zo doet hij niet zo vaak tegen een andere rijder.
Je luistert vrijwillig naar Amerikanen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:50 schreef tralalala het volgende:
Ik heb de race ook even met Channel 4 en NBC commentaar gedownload, god wat is dat NBC commentaar suf zeg.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Concluderen?
Wie heeft het over concluderen? Ik trek helemaal geen conclusie.
Hier insinueer je dat ik zou concluderen volgens mij.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
maar om dan te concluderen dat Max vanwege wat tweets maar niet naar Ferrari moet gaan?
De bron stond er niet bij.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je luistert vrijwillig naar Amerikanen?
Dit doet mij toch vermoeden dat Red Bull ook wanneer Ferrari gewoon van de eerste of tweede rij gestart was gestart een zeer goede kans had op winnen, Max op soft is helemaal niet zoveel langzamer dan Vettel op Supersoft die zich het licht uit de ogen reed om het gat naar Ricciardo te dichten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://en.mclarenf-1.com/(...)2=Sebastian%20Vettel
Maar jij bent toch degene die iets "hoopt" naar aanleiding van het twittergedrag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[..]
Hier insinueer je dat ik zou concluderen volgens mij.
OlavGod niet kunnen waarderenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik kijk nu de laatste ronden met ziggo commentaar. Wat een hel.
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik kijk nu de laatste ronden met ziggo commentaar. Wat een hel.
Klopt, niet alleen Hamilton, ook het vuistje van Alonso was mooi. Kampioenen erkennen gewoon klasse wanneer ze het zien. Hamilton dus ook.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je Hamiltn iets langer kent, zie je gewoon dat hij diep respect heeft voor Max. Handje vanuit de cockpit en ook zijn houding tijdens het podium. Zo doet hij niet zo vaak tegen een andere rijder.
Nee, met McLaren heeft hij de goede keuze gemaaktquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef Fer het volgende:
Zou Alonso niet stiekem in zijn vuistje lachen om Ferrari. Ze doen weer precies, wat afgelopen jaren meemaakte, net niet genoeg.
Present!!!quote:
Ik dacht eerst dat Stoffel voor een 2 stop ging en Alonso op een 1 stop strategy zat, maar Stoffel bleef gewoon doorrijdenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, met McLaren heeft hij de goede keuze gemaakt![]()
En om zijn oren gereden door Stoffel![]()
Weinig te gniffelen voor ALO hoor
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Present!!!
25 jaar geleden was hij best ok (en begon ik ook pas net met kijken), nu is hij![]()
![]()
Die van Max is hopelijk weg nu.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Alonso heeft dezelfde pechduivel als Max
Waar ik op kots, sorry. Olav is wat mij betreft al behoorlijk wat jaren afgedaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nog een prachtig tegeltje in de OP.
ik was verrast dat de McLaren het hier zo goed deedquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Stoffel voor een 2 stop ging en Alonso op een 1 stop strategy zat, maar Stoffel bleef gewoon doorrijden
Ze hebben veel te lang gewacht met Alonso naar binnen halen.
Kan het niet beoordelen. Nooit naar Amerikaans commentaar geluisterd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:05 schreef CrashO het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Murrricaans Commentaar of Mol, dan toch liever Mol
Maar gelukkig hoef ik dat vrijwel nooit. SkyGoden
Hij wil zelf geen assistentie...quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:09 schreef maan_man het volgende:
Denk dat het probleem van Olav is dat hij door Ziggo alleen in een hokje wordt gestopt. Moet hij alles doen: de baan in de gaten houden, de tijden scannen,... Daardoor mist hij wel eens iets en lijkt het soms dat hij niet oplet.
Oké, dat is slechtquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wil zelf geen assistentie...
Misschien zal Honda volgend jaar het laatst en het best lachen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef Fer het volgende:
Zou Alonso niet stiekem in zijn vuistje lachen om Ferrari. Ze doen weer precies, wat afgelopen jaren meemaakte, net niet genoeg.
Nog een week de tijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
maar ik laat die mij verder niet opdringen
Yep, zei het een paar pagina's eerder;quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik was verrast dat de McLaren het hier zo goed deed
Straks is STR Honda volgend jaar het 4e teamquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Misschien zal Honda volgend jaar het laatst en het best lachen.
We zien wel met de spec. 4 binnenkort.
Over weken gesproken. In Japan is raceweek inmiddels alweer 3 uur aan de gang. Mag de nieuwe OP erin?quote:
Ik hanteer Nederlandse tijden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Over weken gesproken. In Japan is raceweek inmiddels alweer 3 uur aan de gang. Mag de nieuwe OP erin?
Nee.. ik antwoord op iemand nav credits die hij miste van Mercedes kant en verwijs hem naar twitter.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch degene die iets "hoopt" naar aanleiding van het twittergedrag.
Dus dan concludeer ik niks meer dan iets wat jij hoopt.
Dat laatste...was dat nou echt nodig?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee.. ik antwoord op iemand nav credits die hij miste van Mercedes kant en verwijs hem naar twitter.
Verder hoop ik en geloof ik dat Max naar Mercedes gaat in 2019.
Jij kleine weltschmerzchen.
Nu geeft men af op Vettel, ongeacht of hij wel of niet schuldig is. Hij is voor Max op dit moment op de baan een doorn in het oog en daarom moet en zal Vettel de grond in geboord worden. Daarom oordeeld men blind wat Vettel betreft.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar je moet een goed verhaal niet met feiten verpesten. De eerste beelden waren niet heel duidelijk en leenden zich dus prima voor wat stemmingmakerij tegen Vettel en dat laten die mensen zich nu niet meer afnemen.
En wat als Max volgend jaar een championship auto heeft?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee.. ik antwoord op iemand nav credits die hij miste van Mercedes kant en verwijs hem naar twitter.
Verder hoop ik en geloof ik dat Max naar Mercedes gaat in 2019.
Jij kleine weltschmerzchen.
---> BNWquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nu geeft men af op Vettel, ongeacht of hij wel of niet schuldig is. Hij is voor Max op dit moment op de baan een doorn in het oog en daarom moet en zal Vettel de grond in geboord worden. Daarom oordeeld men blind wat Vettel betreft.
Wat we Vettel in Singapore zagen doen deed Alonso in ook in zijn tijd bij Ferrari (Singapore 2010), nota bene nog wel bij Seb. Gewoon een reguliere handeling die, omdat Max toevallig het slachtoffer werd, volgens velen opeens onregulier werd.![]()
In 2003 zat Barichello (toen voor Ferrari) in dezelfde situatie als Max in Singapore, maar toen kreeg Barichello de schuld toegeschoven. Deze fans oordelen op een manier die hun van pas komt.![]()
Er was hier nog zo'n schreewlelijk die al na de 12 paar honderd meters schreeuwde dat Kimi schuldig was, om vervolgens uit het niets naar Vettel over te stappen.
Dat slechte gedrag jegens andere coureurs merk je ook bij Ricciardo. Sommige Max fan's dulden geen concurrentie en geven dan op Ric af. Als Max in 2019 naar Merc gaat zal je zien dat men Hamilton op eenzelfde manier zal behandelen. Hamilton zal echt geen 2e coureur willen spelen en Max evenmin.
Vettel is een lul en de meest waardeloze verliezer die de F1 ooit heeft gekend.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nu geeft men af op Vettel, ongeacht of hij wel of niet schuldig is. Hij is voor Max op dit moment op de baan een doorn in het oog en daarom moet en zal Vettel de grond in geboord worden. Daarom oordeeld men blind wat Vettel betreft.
Wat we Vettel in Singapore zagen doen deed Alonso in ook in zijn tijd bij Ferrari (Singapore 2010), nota bene nog wel bij Seb. Gewoon een reguliere handeling die, omdat Max toevallig het slachtoffer werd, volgens velen opeens onregulier werd.![]()
In 2003 zat Barichello (toen voor Ferrari) in dezelfde situatie als Max in Singapore, maar toen kreeg Barichello de schuld toegeschoven. Deze fans oordelen op een manier die hen van pas komt.![]()
Er was hier nog zo'n schreewlelijk die al na de 1e paar honderd meter in Singapore schreeuwde dat Kimi schuldig was, om vervolgens uit het niets naar Vettel over te stappen.
Dat slechte gedrag van sommige fans jegens andere coureurs merk je ook bij Ricciardo. Sommige Max fan's dulden geen concurrentie en geven dan op Ric af. Als Max in 2019 naar Merc gaat zal je zien dat men Hamilton op eenzelfde manier zal behandelen. Hamilton zal echt geen 2e coureur willen spelen en Max evenmin.
En dan die Jappen van Honda zo schreeuwen door de TR "Karma!".quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:22 schreef SnowOokami het volgende:
Straks is STR Honda volgend jaar het 4e team![]()
Zou schandalig zijn voor Renault. Dat is het nu eigenlijk al. RBR doet het met een klantmotor beter dan een fabrieksteam.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En wat als Max volgend jaar een championship auto heeft?
Nee, juist niet... RBR is de referentie voor Renault, Renault moet er naar streven RBR te gaan verslaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En dan die Jappen van Honda zo schreeuwen door de TR "Karma!".
[..]
Zou schandalig zijn voor Renault. Dat is het nu eigenlijk al. RBR doet het met een klantmotor beter dan een fabrieksteam.
Dank je voor de bijvalquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:38 schreef Nattekat het volgende:
-> F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic
En je snapt echt niet waarom?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En dan die Jappen van Honda zo schreeuwen door de TR "Karma!".
[..]
Zou schandalig zijn voor Renault. Dat is het nu eigenlijk al. RBR doet het met een klantmotor beter dan een fabrieksteam.
https://nl.motorsport.com(...)s-overtreden-960193/quote:"Force India uit kritiek: "Meerdere teams hebben regels overtreden.""
quote:"We've done an exceptional job with what we have," the downbeat three-time world champion told Sky F1. "There are some really big problems which I can't really explain to you. "But we really need to make sure we rectify them for next year's cars if we really want to fight both Ferrari and Red Bull when they step up their game."
Euh, ze zeggen juist vrij duidelijk dat er een fundamenteel probleem is. Wolff had het over een 'Gremlin in the car'.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:57 schreef beantherio het volgende:
De sfeer binnen Mercedes is momenteel wel erg negatief. Na Wolff laat nu ook Hamilton zich heel pessimistisch uit over de rest van het seizoen: Lewis Hamilton says Mercedes have 'big problems'
Wat is er nu precies aan de hand? Het klinkt alsof er een vrij fundamenteel probleem bestaat rondom het ontwerp van de auto. Het wordt niet met zoveel woorden gezegd maar tussen de regels door haal je het er wel uit.
O.b.v. bijvoorbeeld die opmerking van Hamilton over dat ze het in de auto van volgend jaar moeten oplossen zou je dat wel zeggen ja. Blijkbaar zitten ze met de auto van dit jaar aan de max.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes lijkt het plafond van hun ontwerp te hebben bereikt terwijl de rest nog door kan.
See what you did there....quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
O.b.v. bijvoorbeeld die opmerking van Hamilton over dat ze het in de auto van volgend jaar moeten oplossen zou je dat wel zeggen ja. Blijkbaar zitten ze met de auto van dit jaar aan de max.
Ja probleem is alleen dat de andere teams dit basis ontwerp mee kunnen nemen naar 2018 en Mercedes niet... dat is dan wel weer pijnlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
O.b.v. bijvoorbeeld die opmerking van Hamilton over dat ze het in de auto van volgend jaar moeten oplossen zou je dat wel zeggen ja. Blijkbaar zitten ze met de auto van dit jaar aan de max.
Ik zie toch wel een aantal fundamentele verschillen:quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nu geeft men af op Vettel, ongeacht of hij wel of niet schuldig is. Hij is voor Max op dit moment op de baan een doorn in het oog en daarom moet en zal Vettel de grond in geboord worden. Daarom oordeeld men blind wat Vettel betreft.
Wat we Vettel in Singapore zagen doen deed Alonso in zijn tijd bij Ferrari ook (Singapore 2010), nota bene nog wel bij Seb. Gewoon een reguliere handeling die, omdat Max toevallig het slachtoffer werd, volgens velen opeens onregulier werd.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij zijn het opvallend vaak eens
Ik hou ook van jullie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Met sasquatsch kun je goed praten iig
[..]
Idd, Mercedes had een erg hoge bandentemperatuur, misschien toch door de lange wielbasis... meer (downforce) gewicht per cm^2. Ben erg benieuwd naar Suzuka, Toto zei dat op papier Malaysia ze ook wel zou liggen maar dat het uiteindelijk niet zo was... Hij zei daar wel bij dat Suzuka ze meer zou liggen.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een aantal fundamentele verschillen:
1. Alonso zit er compleet voor met zijn auto, en kan dus die move maken zonder daarmee in de wielen of voorvleugel te rijden van Vettel.
2. Er zit niemand links van Vettel, hij kon dus nog naar links uitwijken indien nodig.
3. Er waren geen 4 auto’s total loss na deze actie van Alonso.
Vettel heeft zich gewoon onsterfelijk belachelijk gemaakt vorig seizoen, en dat blijft hem dit jaar achtervolgen dmv zijn achterlijke acties zoals bijvoorbeeld Baku. Misschien moet je eerst eens wat kritischer naar Vettel kijken voordat je alle Max-fanboys de schuld geeft van het voeren van een hetze tegen Vettel.
Nu wel ja. Aan het begin van het seizoen was het nogal bagger door problemen met de windtunnel correlatie. Nadat Newey er zich weer mee begon te bemoeien is het sinds Barcelona een stuk beter geworden met bijna elke race wel updates.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het chassis waarvan een aantal "kenners" hier vrijwel zeker wisten dat het lang niet zo goed was als vorig seizoen, is volgens mij lang zo slecht nog niet.
1. Alonso zit er niet compleet voor met zijn auto. Kijk naar 0:22. Hij zit met zijn achterwielen ter midden van Vettel. Hij dwingt Vettel zowat tegen de muur.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een aantal fundamentele verschillen:
1. Alonso zit er compleet voor met zijn auto, en kan dus die move maken zonder daarmee in de wielen of voorvleugel te rijden van Vettel.
2. Er zit niemand links van Vettel, hij kon dus nog naar links uitwijken indien nodig.
3. Er waren geen 4 auto’s total loss na deze actie van Alonso.
Vettel heeft zich gewoon onsterfelijk belachelijk gemaakt vorig seizoen, en dat blijft hem dit jaar achtervolgen dmv zijn achterlijke acties zoals bijvoorbeeld Baku. Misschien moet je eerst eens wat kritischer naar Vettel kijken voordat je alle Max-fanboys de schuld geeft van het voeren van een hetze tegen Vettel.
Kun je nagaan waar RBR had kunnen staan als Newey minder aan zijn sideproject had gewerkt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu wel ja. Aan het begin van het seizoen was het nogal bagger door problemen met de windtunnel correlatie. Nadat Newey er zich weer mee begon te bemoeien is het sinds Barcelona een stuk beter geworden met bijna elke race wel updates.
Van alle teams denk ik dat ze gedurende het seizoen de grootste stap met het chassis gemaakt hebben.
In 2003 kreeg Ralf Schumacher (die toen op de positie van Vettel reed) na de race een 10 plaatsen gridstraf, niet Barrichello. Dus was het wel duidelijk wie de schuldige was.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nu geeft men af op Vettel, ongeacht of hij wel of niet schuldig is. Hij is voor Max op dit moment op de baan een doorn in het oog en daarom moet en zal Vettel de grond in geboord worden. Daarom oordeeld men blind wat Vettel betreft.
Wat we Vettel in Singapore zagen doen deed Alonso in zijn tijd bij Ferrari ook (Singapore 2010), nota bene nog wel bij Seb. Gewoon een reguliere handeling die, omdat Max toevallig het slachtoffer werd, volgens velen opeens onregulier werd.![]()
In 2003 zat Barichello (toen voor Ferrari) in dezelfde situatie als Max in Singapore, maar toen kreeg Barichello de schuld toegeschoven. Deze fans oordelen op een manier die hen van pas komt.![]()
Er was hier nog zo'n schreewlelijk die al na de 1e paar honderd meter in Singapore schreeuwde dat Kimi schuldig was, om vervolgens uit het niets naar Vettel over te stappen.
Dat slechte gedrag van sommige fans jegens andere coureurs merk je ook bij Ricciardo. Sommige Max fan's dulden geen concurrentie en geven dan op Ric af. Als Max in 2019 naar Merc gaat zal je zien dat men Hamilton op eenzelfde manier zal gaan behandelen. Hamilton zal echt geen 2e coureur willen spelen en Max evenmin.
Is mogelijk, echter is dat wel een heel erg grote gok om in de laatste ronde tegen stroll aan te rijden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:40 schreef mikieu het volgende:
Ontwijkt vettel op deze manier het weegmoment?
Ik zie meer mogelijkheden :pquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is mogelijk, echter is dat wel een heel erg grote gok om in de laatste ronde tegen stroll aan te rijden.
Als dit een bewuste actie was, verlaagt Ferrari zich wel heel erg.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:40 schreef mikieu het volgende:
Ontwijkt vettel op deze manier het weegmoment?
Tuurlijk, maar ik had het over wie het publiek als schuldige aanwees en dat was toen Barrichello (zoals nu met Vettel) omdat hij toen volgens hen beide bolides had kunnen zien en de situatie had kunnen voorkomen. Wat ik wilde zeggen is dat men oordeelt zoals het hen uitkomt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In 2003 kreeg Ralf Schumacher (die toen op de positie van Vettel reed) na de race een 10 plaatsen gridstraf, niet Barrichello. Dus was het wel duidelijk wie de schuldige was.
http://www.theage.com.au/articles/2003/08/04/1059849339686.html
De discussie over het "mindere" chassis van RBR was volgens mij rond de GP van Engeland. Toen was het inderdaad al beter, maar RBR is nooit echt bedreigd geweest door STR en Renault. En ook al was het chassis bij de seizoensopener niet top, t.o.v. een hoop andere teams was het geen complete bagger. Ik zou zeggen top 5 van de teams qua chassis een Force India had veel meer vermogen maar zat er toch achter, Sauber, STR, Renault, Haas en Williams zou ik allemaal lager inschalen. Mclaren? Geen idee, die krachtbron was toen nog zo belabberd, dat je moeilijk het chassis kon inschalen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu wel ja. Aan het begin van het seizoen was het nogal bagger door problemen met de windtunnel correlatie. Nadat Newey er zich weer mee begon te bemoeien is het sinds Barcelona een stuk beter geworden met bijna elke race wel updates.
Van alle teams denk ik dat ze gedurende het seizoen de grootste stap met het chassis gemaakt hebben.
Refereert hij daarmee niet gewoon aan Bottas?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh, ze zeggen juist vrij duidelijk dat er een fundamenteel probleem is. Wolff had het over een 'Gremlin in the car'.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Refereert hij daarmee niet gewoon aan Bottas?
wat vertel je allemaal? RBR heeft gewoon zitten sandbaggen hoor......quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
De discussie over het "mindere" chassis van RBR was volgens mij rond de GP van Engeland. Toen was het inderdaad al beter, maar RBR is nooit echt bedreigd geweest door STR en Renault. En ook al was het chassis bij de seizoensopener niet top, t.o.v. een hoop andere teams was het geen complete bagger. Ik zou zeggen top 5 van de teams qua chassis een Force India had veel meer vermogen maar zat er toch achter, Sauber, STR, Renault, Haas en Williams zou ik allemaal lager inschalen. Mclaren? Geen idee, die krachtbron was toen nog zo belabberd, dat je moeilijk het chassis kon inschalen.
Het gat met Ferrari en Mercedes is wel ECHT kleiner geworden. En waar Mercedes nu stilstaat, gaan RBR en Ferrari verder. Al zie ik Mercedes nog wel iets vinden de komende GP's.
Mwaaa, Stroll tegenkomen is al 90% zekerheid dat je er afgaat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is mogelijk, echter is dat wel een heel erg grote gok om in de laatste ronde tegen stroll aan te rijden.
Ook ---> BNWquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:40 schreef mikieu het volgende:
Ontwijkt vettel op deze manier het weegmoment?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Refereert hij daarmee niet gewoon aan Bottas?
Een soort variant op "crashgate"? Ik moet zeggen dat ik het wel een dusdanig knullige aanvaring vond dat de gedachte ook even in me opkwam.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:40 schreef mikieu het volgende:
Ontwijkt vettel op deze manier het weegmoment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |