Misschien zal Honda volgend jaar het laatst en het best lachen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef Fer het volgende:
Zou Alonso niet stiekem in zijn vuistje lachen om Ferrari. Ze doen weer precies, wat afgelopen jaren meemaakte, net niet genoeg.
Nog een week de tijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
maar ik laat die mij verder niet opdringen
Yep, zei het een paar pagina's eerder;quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik was verrast dat de McLaren het hier zo goed deed
Straks is STR Honda volgend jaar het 4e teamquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Misschien zal Honda volgend jaar het laatst en het best lachen.
We zien wel met de spec. 4 binnenkort.
Over weken gesproken. In Japan is raceweek inmiddels alweer 3 uur aan de gang. Mag de nieuwe OP erin?quote:
Ik hanteer Nederlandse tijden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Over weken gesproken. In Japan is raceweek inmiddels alweer 3 uur aan de gang. Mag de nieuwe OP erin?
Nee.. ik antwoord op iemand nav credits die hij miste van Mercedes kant en verwijs hem naar twitter.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch degene die iets "hoopt" naar aanleiding van het twittergedrag.
Dus dan concludeer ik niks meer dan iets wat jij hoopt.
Dat laatste...was dat nou echt nodig?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee.. ik antwoord op iemand nav credits die hij miste van Mercedes kant en verwijs hem naar twitter.
Verder hoop ik en geloof ik dat Max naar Mercedes gaat in 2019.
Jij kleine weltschmerzchen.
Nu geeft men af op Vettel, ongeacht of hij wel of niet schuldig is. Hij is voor Max op dit moment op de baan een doorn in het oog en daarom moet en zal Vettel de grond in geboord worden. Daarom oordeeld men blind wat Vettel betreft.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar je moet een goed verhaal niet met feiten verpesten. De eerste beelden waren niet heel duidelijk en leenden zich dus prima voor wat stemmingmakerij tegen Vettel en dat laten die mensen zich nu niet meer afnemen.
En wat als Max volgend jaar een championship auto heeft?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee.. ik antwoord op iemand nav credits die hij miste van Mercedes kant en verwijs hem naar twitter.
Verder hoop ik en geloof ik dat Max naar Mercedes gaat in 2019.
Jij kleine weltschmerzchen.
---> BNWquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nu geeft men af op Vettel, ongeacht of hij wel of niet schuldig is. Hij is voor Max op dit moment op de baan een doorn in het oog en daarom moet en zal Vettel de grond in geboord worden. Daarom oordeeld men blind wat Vettel betreft.
Wat we Vettel in Singapore zagen doen deed Alonso in ook in zijn tijd bij Ferrari (Singapore 2010), nota bene nog wel bij Seb. Gewoon een reguliere handeling die, omdat Max toevallig het slachtoffer werd, volgens velen opeens onregulier werd.![]()
In 2003 zat Barichello (toen voor Ferrari) in dezelfde situatie als Max in Singapore, maar toen kreeg Barichello de schuld toegeschoven. Deze fans oordelen op een manier die hun van pas komt.![]()
Er was hier nog zo'n schreewlelijk die al na de 12 paar honderd meters schreeuwde dat Kimi schuldig was, om vervolgens uit het niets naar Vettel over te stappen.
Dat slechte gedrag jegens andere coureurs merk je ook bij Ricciardo. Sommige Max fan's dulden geen concurrentie en geven dan op Ric af. Als Max in 2019 naar Merc gaat zal je zien dat men Hamilton op eenzelfde manier zal behandelen. Hamilton zal echt geen 2e coureur willen spelen en Max evenmin.
Vettel is een lul en de meest waardeloze verliezer die de F1 ooit heeft gekend.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nu geeft men af op Vettel, ongeacht of hij wel of niet schuldig is. Hij is voor Max op dit moment op de baan een doorn in het oog en daarom moet en zal Vettel de grond in geboord worden. Daarom oordeeld men blind wat Vettel betreft.
Wat we Vettel in Singapore zagen doen deed Alonso in ook in zijn tijd bij Ferrari (Singapore 2010), nota bene nog wel bij Seb. Gewoon een reguliere handeling die, omdat Max toevallig het slachtoffer werd, volgens velen opeens onregulier werd.![]()
In 2003 zat Barichello (toen voor Ferrari) in dezelfde situatie als Max in Singapore, maar toen kreeg Barichello de schuld toegeschoven. Deze fans oordelen op een manier die hen van pas komt.![]()
Er was hier nog zo'n schreewlelijk die al na de 1e paar honderd meter in Singapore schreeuwde dat Kimi schuldig was, om vervolgens uit het niets naar Vettel over te stappen.
Dat slechte gedrag van sommige fans jegens andere coureurs merk je ook bij Ricciardo. Sommige Max fan's dulden geen concurrentie en geven dan op Ric af. Als Max in 2019 naar Merc gaat zal je zien dat men Hamilton op eenzelfde manier zal behandelen. Hamilton zal echt geen 2e coureur willen spelen en Max evenmin.
En dan die Jappen van Honda zo schreeuwen door de TR "Karma!".quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:22 schreef SnowOokami het volgende:
Straks is STR Honda volgend jaar het 4e team![]()
Zou schandalig zijn voor Renault. Dat is het nu eigenlijk al. RBR doet het met een klantmotor beter dan een fabrieksteam.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En wat als Max volgend jaar een championship auto heeft?
Nee, juist niet... RBR is de referentie voor Renault, Renault moet er naar streven RBR te gaan verslaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En dan die Jappen van Honda zo schreeuwen door de TR "Karma!".
[..]
Zou schandalig zijn voor Renault. Dat is het nu eigenlijk al. RBR doet het met een klantmotor beter dan een fabrieksteam.
Dank je voor de bijvalquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:38 schreef Nattekat het volgende:
-> F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic
En je snapt echt niet waarom?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En dan die Jappen van Honda zo schreeuwen door de TR "Karma!".
[..]
Zou schandalig zijn voor Renault. Dat is het nu eigenlijk al. RBR doet het met een klantmotor beter dan een fabrieksteam.
https://nl.motorsport.com(...)s-overtreden-960193/quote:"Force India uit kritiek: "Meerdere teams hebben regels overtreden.""
quote:"We've done an exceptional job with what we have," the downbeat three-time world champion told Sky F1. "There are some really big problems which I can't really explain to you. "But we really need to make sure we rectify them for next year's cars if we really want to fight both Ferrari and Red Bull when they step up their game."
Euh, ze zeggen juist vrij duidelijk dat er een fundamenteel probleem is. Wolff had het over een 'Gremlin in the car'.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:57 schreef beantherio het volgende:
De sfeer binnen Mercedes is momenteel wel erg negatief. Na Wolff laat nu ook Hamilton zich heel pessimistisch uit over de rest van het seizoen: Lewis Hamilton says Mercedes have 'big problems'
Wat is er nu precies aan de hand? Het klinkt alsof er een vrij fundamenteel probleem bestaat rondom het ontwerp van de auto. Het wordt niet met zoveel woorden gezegd maar tussen de regels door haal je het er wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |