?quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hopen is wat anders dan concluderen hoor. Ik vind Max daar sowieso beter passen. Ook zonder twitter. Ik denk dat jij hier de verkeerde conclusie trekt.
Goede vraag idd.quote:
En dat ^^quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom rakel je het dan weer op terwijl het ondertussen over andere dingen gaat?
http://en.mclarenf-1.com/(...)2=Sebastian%20Vettelquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kon? Of was het niet nodig? Tevens was Max' auto toen zwaarder (meer brandstof).
Ik heb de rondetijden niet bij de hand overigens.
Iemand?
Zie je dat Vettel flink sneller was in open lucht. In de rondes dat hij niet hoefde in te halen was hij fors sneller.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://en.mclarenf-1.com/(...)2=Sebastian%20Vettel
Goh, dat had ik nou nooit verwacht....quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Zie je dat Vettel flink sneller was in open lucht. In de rondes dat hij niet hoefde in te halen was hij fors sneller.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Zie je dat Vettel flink sneller was in open lucht. In de rondes dat hij niet hoefde in te halen was hij fors sneller.
Max ook eerste stint. Vergelijk Max zijn tijden op SS met Vettel zijn tijden op SS. Vettel sneller.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:31 schreef bokkepoot het volgende:
Vergeet niet dat Vettel op de supersofts reed. dat zal ook wel gescheeld hebben.
Dat zei ik: vanaf dat hij op de SS reed. Al had hij toen idd ook minder verkeer.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:31 schreef bokkepoot het volgende:
Vergeet niet dat Vettel op de supersofts reed. dat zal ook wel gescheeld hebben.
Brandstof?quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:32 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Max ook eerste stint. Vergelijk Max zijn tijden op SS met Vettel zijn tijden op SS. Vettel sneller.
Precies.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kerel je weet niet waar je het over hebt. Denk je dat Max volle bak heeft lopen pushen voorop? Hij hoefde enkel de gap met Hamilton te managen.
Precies. Max heeft slechts eenmaal even een 34.4 gereden omdat Hamilton wat sneller ging, maar verder hoefde hij niet te gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kerel je weet niet waar je het over hebt. Denk je dat Max volle bak heeft lopen pushen voorop? Hij hoefde enkel de gap met Hamilton te managen.
Verschil valt mij alleszins mee, in de rondes dat Vettel sneller was (ronde 29 t/m 46) was het verschil gemiddeld 0,8 sec per ronde op een snellere (super soft om soft) compound.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Brandstof? Ik noem maar iets geks...quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:32 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Max ook eerste stint. Vergelijk Max zijn tijden op SS met Vettel zijn tijden op SS. Vettel sneller.
Ik wist het ook niet....quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat radeloosje1987 een FP troll is, komt zelden hier
Tsja, wie vergelijkt idd het begin vd race als elke wagen wrsch de maximum toegestane hoeveelheid brandstof aan boord heeft met de tweede helft vd race. Dan weet ook echt niks van F1..quote:
Ik kreeg de neiging iets over troll of Vettel-adept te posten maar hield me in. FP kom ik al jaren niet meer, en de usernaam zei me verder ook niks. Doch dankquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat dus, en Max hoefde in de 2e fase ook niet te stampen en rijdt toch Hamilton op meer dan 10 sec.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, wie vergelijkt idd het begin vd race als elke wagen wrsch de maximum toegestane hoeveelheid brandstof aan boord heeft met de tweede helft vd race. Dan weet ook echt niks van F1..
Als je Hamiltn iets langer kent, zie je gewoon dat hij diep respect heeft voor Max. Handje vanuit de cockpit en ook zijn houding tijdens het podium. Zo doet hij niet zo vaak tegen een andere rijder.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos, omdat het winnen van een GP niet eenvoudig is als je niet bij Toto rijdt. Je hebt al zoveel gewonnen, geef dan op zijn minst Max de credits.
Ik post nooit iets op de FP man.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mwah. Dit keer was eea redelijk ok. Vaak ook niet. "That guy" etc. Negeren. Geen credits geven.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je Hamiltn iets langer kent, zie je gewoon dat hij diep respect heeft voor Max. Handje vanuit de cockpit en ook zijn houding tijdens het podium. Zo doet hij niet zo vaak tegen een andere rijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |