Dat de sterkste over zal blijven. En daarmee ook nog eens impliceren dat de waarde omhoog zal gaan.quote:
Wat blijft er dan over?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat de sterkste over zal blijven. En daarmee ook nog eens impliceren dat de waarde omhoog zal gaan.
Jullie zouden liever geen (mogelijkheid tot) forks zien?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 00:10 schreef Nattekat het volgende:
Het creëert een bubbel. Elke fork draagt daar aan bij.
DAR deed buyback en toen burn, begreep ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:34 schreef Typisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/darcrus/
Darcus werd gedelist door Bittrex omdat zij buy backs van hun tokens doen, dat mag blijkbaar niet.
APX is nu één van de coins die gezegd heeft meteen te stoppen met de buy backs, wat ook te zien is aan de prijs op het moment.
TRIG doet dit ook, toch? Misschien even naar kijken, TRIG hodlers hier.
Toch lijkt dit meer dan een pump en dump. Coin is verlaten door de oorspronkelijke dev en opgepakt door de gebruikers. Helft van de coins waren pre-mine en gedumpt op de markt. De huidige dev is er hard mee bezig en bepaalde grote op twitter zijn er positief over. In een paar weken een steady groei doorgemaakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 07:58 schreef fathank het volgende:
Pump en dump is niet zo moeilijk met zon lage marketcap. Bij dat soort dingen blijf ik ver uit de buurt.
Als mensen met veel volgers opeens over een coin gaan tweeten moet je op je hoede zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
... bepaalde grote op twitter zijn er positief over ...
Wat is de unieke feature van deze coin?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toch lijkt dit meer dan een pump en dump. Coin is verlaten door de oorspronkelijke dev en opgepakt door de gebruikers. Helft van de coins waren pre-mine en gedumpt op de markt. De huidige dev is er hard mee bezig en bepaalde grote op twitter zijn er positief over. In een paar weken een steady groei doorgemaakt.
Not sure. Volgens mij wil de dev op de game niche duiken. Met een PoS van 10% per jaar. Hij heeft sinds eind juli de coin onder zijn hoede en de updates volgen snel. De whitepaper moet er nog aan komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat is de unieke feature van deze coin?
Maar is daar een hele nieuwe blockchain voor nodig?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Not sure. Volgens mij wil de dev op de game niche duiken. Met een PoS van 10% per jaar. Hij heeft sinds eind juli de coin onder zijn hoede en de updates volgen snel. De whitepaper moet er nog aan komen.
True. Ik zit er zelf ook niet in. Hij viel mij gewoon op.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar is daar een hele nieuwe blockchain voor nodig?
Een token op een ander platform had ervoor gezorgd dat ze zich bezig kunnen houden met die "game niche" en niet met een wallet en complete blockchain, waar er inmiddels ook al meer dan 1000 van zijn.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:34 schreef Typisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/darcrus/
Darcus werd gedelist door Bittrex omdat zij buy backs van hun tokens doen, dat mag blijkbaar niet.
APX is nu één van de coins die gezegd heeft meteen te stoppen met de buy backs, wat ook te zien is aan de prijs op het moment.
TRIG doet dit ook, toch? Misschien even naar kijken, TRIG hodlers hier.
Naja wel gratis geld. Dat is opzich wel mooi natuurlijk. Maar denk dat al die forks wel voor een splitsing in de community gaan zorgen. ( Niet dat die er nog niet was natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maakt bitcoin juist mooi. De sterkste blijft over, de 'beste' overleven.
Niet een eeuwen oud instituut die bepaald hoe jouw currency werkt. Als jij wil kun je morgen BTC Brombeer starten, bij wijze van.
Is toch mooi?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kan nu geen charts tekenen maar als TA-amateur lijkt het me dat iet nu toch wel uitbreekt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:41 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa nog gewoon onder de trendline.
Geen winst gepakt maar inhalig geworden zeker?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]70% loss op darcrus, en hij ging zo geod vlak nadat ik m had
Pas tegen eind Okt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:41 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa nog gewoon onder de trendline.
Q4 komen alle releases volgens de tabel toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:56 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Pas tegen eind Okt.![]()
Geen WAVTOBER
Ik heb er nul verstand van hoor, maar je moet toch ook nog een mikado stokje langs de negatieve uitschieters leggen, en op het pad waar die twee elkaar kruisen krijg je (mogelijkquote:
Het is maar net hoe scheef je de trendlijn legt. Er zit wel wat aan te komen maar of dat vandaag, volgende week of volgende maand is valt nog maar te bezien. Laten we zeggen voor eind van het jaarquote:
Daarover gesproken, de mensen van het Ed groepje mogen de resutlaten bekend maken: 3 maanden zijn voorbijquote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 22:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik heb een "experiment" lopen met een aantal fok!ers waarbij we samen traden in een groepje.
Dat willen we 3 maanden gaan doen en dan eens kijken waar we uitgekomen zijn.
De mensen in zn clubje hebben nu wel de kans om te laten zien dat de juiste keuze hebben gemaakt. Dus, Sosa, TourofData, kthxbye, TheeF, JeSuisDroppie..?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:05 schreef Afwazig het volgende:
Ed is veel te druk op Twitters om zich nog druk te maken over het plebs op FOK.
Welke FOK!kers zaten in dat clubje?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Daarover gesproken, de mensen van het Ed groepje mogen de resutlaten bekend maken: 3 maanden zijn voorbij
GC / [SC] Cryptocurrencies #517 To the moon and back
Ik dacht ik laat m staan tot 1 usd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen winst gepakt maar inhalig geworden zeker?
https://thevoxel.com/quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:30 schreef Thezappa het volgende:
iemand die hier een VR coin weet? zoek iets in die richting...
much luve
Ik heb 10 BTC aan WAVES gekocht, gewoon doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:05 schreef cb2013 het volgende:
Zit eraan te denken mijn ETH voor WAVES in te ruilen. Goed idee?
Zat ik ook bij, maar what happens in Eds club stays in Eds club. Het is een besloten groep en dan vind ik het niet netjes om te gaan vertellen wat zich daar binnen heeft afgespeeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:07 schreef Zith het volgende:
[..]
De mensen in zn clubje hebben nu wel de kans om te laten zien dat de juiste keuze hebben gemaakt. Dus, Sosa, TourofData, kthxbye, TheeF, JeSuisDroppie..?![]()
Ik vind het jammer dat hij niet meer postquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:52 schreef fathank het volgende:
Ik snap dat gehaat op Ed niet zo door sommige figuren.
Ed postte alles met een behoorlijke disclaimer en gebruikte z'n mikado om interessante momenten te bepalen om te traden, een waardevoorspellingen. En dat clubje was niet eens z'n eigen idee voor zover ik me kan herinneren. Iemand anders kwam er mee en een aantal users ging er in mee.
Het blijft altijd gokken natuurlijk en van die analyses zeggen weinig anders dan dat er na een dal weer een berg moet komen. En hij probeert dat te analyseren. Soms zal het redelijk kloppen en soms ook niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:52 schreef fathank het volgende:
Ed postte alles met een behoorlijke disclaimer en gebruikte z'n mikado om interessante momenten te bepalen om te traden, een waardevoorspellingen. En dat clubje was niet eens z'n eigen idee voor zover ik me kan herinneren. Iemand anders kwam er mee en een aantal users ging er in mee.
Vind/vond zijn bijdragen altijd wel leuk om te lezen. Daarom was ik wel benieuwd naar de resultaten omdat hij zei dat hij het 3 maanden ging doen om dan te kijken waar het schip was gestrand.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:52 schreef fathank het volgende:
Ed postte alles met een behoorlijke disclaimer en gebruikte z'n mikado om interessante momenten te bepalen om te traden, geen waardevoorspellingen. En dat clubje was niet eens z'n eigen idee voor zover ik me kan herinneren. Iemand anders kwam er mee en een aantal users ging er in mee.
Dat dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zat ik ook bij, maar what happens in Eds club stays in Eds club. Het is een besloten groep en dan vind ik het niet netjes om te gaan vertellen wat zich daar binnen heeft afgespeeld.
Ik vind er niks hypocriets aan. Het is/was een besloten groep en wat er in de beslotenheid van zo een groep gebeurt gaat verder niemand iets aan. Al zou ik het voor mezelf niet zo erg vinden, dan vind ik het tegenover de andere leden van de groep niet zo netjes om te vertellen over wat zich binnen deze besloten groep heeft afgespeeld. Verder interesseert het me niks wat wie dan ook daar van vindt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:51 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het hypocriet dat er wel op fok gewerft mag worden maar dat als puntje bij paaltje komt het resultaat stil gehouden moet worden. Laat maar zien wat al de mooie praatjes en cryptokennis hebben opgeleverd.![]()
Als ze dat willen delen, doen ze het vanzelf wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:14 schreef Cyanide- het volgende:
Ah grappig, het clubje (en Ed) wat normaal vooraan staat om te bleren hoeveel rendement ze hebben vind het nu ineens 'niet netjes' om te gaan vertellen wat zich afspeelde.
Niemand vraagt te vertellen wat er af speelde. We vragen puur wat nu het rendement was na alle stoere verhalen en inside clubjes (met bijbehorende hihih inside kinderachtigheid die hier in het begin nog in het topic werd tentoongespreid).
Ik heb een kleine bag VIA en alle vertrouwen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:16 schreef Xeor het volgende:
Wat denken jullie van VIA? Stijgt langzaam de afgelopen tijd
Eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Vind/vond zijn bijdragen altijd wel leuk om te lezen. Daarom was ik wel benieuwd naar de resultaten omdat hij zei dat hij het 3 maanden ging doen om dan te kijken waar het schip was gestrand.
Ja prima, maar wat VeX zegt; er werd hier zo'n beetje geworven voor het clubje, in het begin was het nog allerlei incrowd lolletjes die dan alleen 'binnen het clubje' uitgelegd werden. Dan is het een beetje sneu om dan nu te doen alsof het allemaal zo gesloten is. Beetje 'wie A zegt...' enzo. En ik gun die jongens een leuke profit hoor. En laten we nou niet doen alsof Ed hier met pek en veren is weggejaagd, hij was zelf ook vrij hostile naar andere users met voorspelingen / 'gevoelens', en dan moest het aan de hand van ZIJN maatstaven uitgelegd worden. Maar ineens is hij de verloren messias die gelukkig nog een trouw clubje sekteleden heeft die van z'n rijkdom kunnen profiteren. Maar als er dan man en paard genoemd moet worden kan dat ineens niet, want 'niet netjes'.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze dat willen delen, doen ze het vanzelf wel.
Ik hoef me hier toch niet echt tegen te verweren hoop ik?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:14 schreef Cyanide- het volgende:
Ah grappig, het clubje (en Ed) wat normaal vooraan staat om te bleren hoeveel rendement ze hebben vind het nu ineens 'niet netjes' om te gaan vertellen wat zich afspeelde.
Nee ik zou het lekker houden bij de stampvoet-aanpak; ik doe het lekker niet en wat jij er van vindt interesseert me niet. Werkt ook prima op de kleuterschool.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik hoef me hier toch niet echt tegen te verweren hoop ik?
Er is er maar 1 aan het stampvoeten op dit moment...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:31 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee ik zou het lekker houden bij de stampvoet-aanpak; ik doe het lekker niet en wat jij er van vindt interesseert me niet. Werkt ook prima op de kleuterschool.
Dat valt erg mee, ik vind het gewoon kinderachtig dat er 3 maanden geleden wordt geroepen dat er eens eea wordt geprobeerd en dan ná 3 maanden gekeken 'waar het staat'. Er wordt vervolgens hier over geluld, geworven, wat al niet meer. En dan ná 3 maanden is het ineens 'niet netjes' om er over te praten en krijgen we weer het zielige godheid-Ed verhaal...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is er maar 1 aan het stampvoeten op dit moment...
Nou dan stampvoet je toch lekker verder?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:31 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee ik zou het lekker houden bij de stampvoet-aanpak; ik doe het lekker niet en wat jij er van vindt interesseert me niet. Werkt ook prima op de kleuterschool.
Oh? Waar kan ik dat lezen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:35 schreef Cyanide- het volgende:
... en krijgen we weer het zielige godheid-Ed verhaal...
Of we zijn allemaal stinkend rijk geworden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
Als iemand naar het rendement vraagt en de reactie is dat het niet netjes is te vertellen wat zich allemaal heeft afgespeeld heeft er zich flink wat drama afgespeeld binnen dat groepje
Ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb een kleine bag VIA en alle vertrouwen.
Ja, uiteraard, normaal vind iedereen het hier nl. niet netjes te vertellen wat voor monsterwinsten ze nu weer geboekt hebben. Prima, vertel je niks. Het zal me werkelijk roesten, al schept het natuurlijk wel een bepaald beeld van het groepje en de evt 'winsten', zoals je kan lezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of we zijn allemaal stinkend rijk geworden.
Welke verantwoording ben ik je precies schuldig?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:39 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, normaal vind iedereen het hier nl. niet netjes te vertellen wat voor monsterwinsten ze nu weer geboekt hebben. Prima, vertel je niks. Het zal me werkelijk roesten, al schept het natuurlijk wel een bepaald beeld van het groepje en de evt 'winsten', zoals je kan lezen.
Gozer, het is duidelijk. Je wil het niet, helemaal prima, dan kan je helemaal op de 'wie ben ik verantwoordelijkheid schuldig' en 'het interesseert me niet wat jullie vinden' koers gaan, even goede vrienden. Neemt niet weg dat die hele houding wel een bepaald beeld schept, en daar ben ík nou weer geen verantwoording over schuldig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Welke verantwoording ben ik je precies schuldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |