https://www.nocks.com doet het toch prima?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
De link op de homepage doet het al niet.
https://nocks.nl/ is de eerste hit op Google en linkt naar nocks.coquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
https://www.nocks.com doet het toch prima?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:18 schreef Rossdale het volgende:
De Nocks exchange van Gulden is live gegaan en de koers begint direct wat te stijgen. Misschien wordt het toch nog eens wat
Ja maar BTS developers zijn in overleg met Bittrex...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:24 schreef poebz het volgende:
[..]
Ja maar het staat op Bittrex zelf hè: https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-BTS
Aan de sellwall op Bittrex te zien en de vele mutaties aan de Bid-zijde ben ik bang dat we het dal nog niet gezien hebben. Ik krijg ook het nare gevoel dat de rebrand al in de prijs verwerkt zit toen Lisk een aantal weken geleden gepumpt werd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Lisk lijkt nu wel redelijk te stabiliseren rond 0.00123
Houd me op de hoogtequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar BTS developers zijn in overleg met Bittrex...
Dan ben ik aardig de Sjaak.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:12 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wordt dat Bitcoin Gold ook al als een future verhandeld? Waar komt dat eigenlijk opeens vandaan?
[..]
Aan de sellwall op Bittrex te zien en de vele mutaties aan de Bid-zijde ben ik bang dat we het dal nog niet gezien hebben. Ik krijg ook het nare gevoel dat de rebrand al in de prijs verwerkt zit toen Lisk een aantal weken geleden gepumpt werd.
Vroegahquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:09 schreef Typisch het volgende:
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic
Leuk om eens een beetje terug te lezen.
Ik ook, want naast Lisk heb ik ook nog Stratisquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan ben ik aardig de Sjaak.Toch heb ik op lange termijn vertrouwen in dat hij nog flink gaat stijgen.
Software development kitquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik ook, want naast Lisk heb ik ook nog Stratis
Waar staat SDK voor trouwens?
Dus een tool dat uitgebracht wordt zodat developers van buiten het team er ook mee aan de slag kunnen?quote:
Stratis. Shitcoinquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik ook, want naast Lisk heb ik ook nog Stratis
Waar staat SDK voor trouwens?
Maar ook echt. Gekocht als een noob begin juni en half juni, dan weet je al hoe laat het is. $2000 is nu $1000quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Maar ook echt. Gekocht als een noob begin juni en half juni, dan weet je al hoe laat het is. $2000 is nu $1000
Maar ik durf niet te sellen. Laatst NEO verkocht voor OMG, NEO steeg daarna en OMG daalde. Eergisteren Bitquence verkocht, stijgt nu weer. Als ik Strat verkoop gaat ie stijgen, 100%.
Yes, met die kit kunnen ze applicaties bouwen op de Lisk blockchain.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Dus een tool dat uitgebracht wordt zodat developers van buiten het team er ook mee aan de slag kunnen?
Precies. Soms weet ik nog wel eens een treintje mee te pakken, maar ik kan ook beter gewoon holden denk ik. Sinds april bezig en heb nu denk ik redelijk kijk op welke projecten een kans van slagen hebben en welke dikke hoax zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik heb zo vaak hetzelfde idee bij dat soort dingen.
Ik blijf maar holden omdat ik bij mezelf denk, het kan geen kwaad en je zult net zien dat alles moont op het moment dat ik er uit stap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zelf blockchains opzetten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Yes, met die kit kunnen ze applicaties bouwen op de Lisk blockchain.
Echte pump moet nog beginnen als charlie lee er mee aan de slag gaat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:01 schreef dimmak het volgende:
Het is de dev gelukt om VIA voor LTC te swappen. Kijk die pump.
Owh ik heb er maar 40, maar ja ben een kleine trader hahaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hoop het
Heb er genoeg voor 1 masternode.
Naja, als ze een Monero, Dash of Zcash doen weet je wat er met de prijs kan gebeurenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:26 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Owh ik heb er maar 40, maar ja ben een kleine trader haha
Zou mooi zijn, maja glazenbol enzo hequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, als ze een Monero, Dash of Zcash doen weet je wat er met de prijs kan gebeuren
16 oktober gaat Zerocoin livetwitter:_pivx twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 18:08:56Mark your calendars - $PIVX will become the first Proof of Stake #cryptocurrency with zerocoin anonymous protocol!… https://t.co/6e25RGWGak reageer retweet
Wie?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, dit zie ik nu pas16 oktober gaat Zerocoin livetwitter:_pivx twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 18:08:56Mark your calendars - $PIVX will become the first Proof of Stake #cryptocurrency with zerocoin anonymous protocol!… https://t.co/6e25RGWGak reageer retweet
![]()
![]()
Hoeveel heb je daarvoor nodig?quote:
Dat maakt bitcoin juist mooi. De sterkste blijft over, de 'beste' overleven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:40 schreef brombeer_ het volgende:
Dus bitcoin gaat de komende 2 maanden 2 keer forken als ik het goed begrijp?
Gaat ook nergens meer over die forks... Over 3 jaar 30 verschillende soorten bitcoin zeker.
Bullshit natuurlijk want ondertussen zitten ze wel de waarde naar beneden te trekken. Het zijn geen forks zoals een bitcoin cash.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maakt bitcoin juist mooi. De sterkste blijft over, de 'beste' overleven.
Niet een eeuwen oud instituut die bepaald hoe jouw currency werkt. Als jij wil kun je morgen BTC Brombeer starten, bij wijze van.
Is toch mooi?
Wat is precies bullshit?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk want ondertussen zitten ze wel de waarde naar beneden te trekken. Het zijn geen forks zoals een bitcoin cash.
Dat de sterkste over zal blijven. En daarmee ook nog eens impliceren dat de waarde omhoog zal gaan.quote:
Wat blijft er dan over?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat de sterkste over zal blijven. En daarmee ook nog eens impliceren dat de waarde omhoog zal gaan.
Jullie zouden liever geen (mogelijkheid tot) forks zien?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 00:10 schreef Nattekat het volgende:
Het creëert een bubbel. Elke fork draagt daar aan bij.
DAR deed buyback en toen burn, begreep ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:34 schreef Typisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/darcrus/
Darcus werd gedelist door Bittrex omdat zij buy backs van hun tokens doen, dat mag blijkbaar niet.
APX is nu één van de coins die gezegd heeft meteen te stoppen met de buy backs, wat ook te zien is aan de prijs op het moment.
TRIG doet dit ook, toch? Misschien even naar kijken, TRIG hodlers hier.
Toch lijkt dit meer dan een pump en dump. Coin is verlaten door de oorspronkelijke dev en opgepakt door de gebruikers. Helft van de coins waren pre-mine en gedumpt op de markt. De huidige dev is er hard mee bezig en bepaalde grote op twitter zijn er positief over. In een paar weken een steady groei doorgemaakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 07:58 schreef fathank het volgende:
Pump en dump is niet zo moeilijk met zon lage marketcap. Bij dat soort dingen blijf ik ver uit de buurt.
Als mensen met veel volgers opeens over een coin gaan tweeten moet je op je hoede zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
... bepaalde grote op twitter zijn er positief over ...
Wat is de unieke feature van deze coin?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toch lijkt dit meer dan een pump en dump. Coin is verlaten door de oorspronkelijke dev en opgepakt door de gebruikers. Helft van de coins waren pre-mine en gedumpt op de markt. De huidige dev is er hard mee bezig en bepaalde grote op twitter zijn er positief over. In een paar weken een steady groei doorgemaakt.
Not sure. Volgens mij wil de dev op de game niche duiken. Met een PoS van 10% per jaar. Hij heeft sinds eind juli de coin onder zijn hoede en de updates volgen snel. De whitepaper moet er nog aan komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat is de unieke feature van deze coin?
Maar is daar een hele nieuwe blockchain voor nodig?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Not sure. Volgens mij wil de dev op de game niche duiken. Met een PoS van 10% per jaar. Hij heeft sinds eind juli de coin onder zijn hoede en de updates volgen snel. De whitepaper moet er nog aan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |