quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:41 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa nog gewoon onder de trendline.
Geen winst gepakt maar inhalig geworden zeker?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]70% loss op darcrus, en hij ging zo geod vlak nadat ik m had
Pas tegen eind Okt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:41 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa nog gewoon onder de trendline.
Q4 komen alle releases volgens de tabel toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:56 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Pas tegen eind Okt.![]()
Geen WAVTOBER
Ik heb er nul verstand van hoor, maar je moet toch ook nog een mikado stokje langs de negatieve uitschieters leggen, en op het pad waar die twee elkaar kruisen krijg je (mogelijkquote:
Het is maar net hoe scheef je de trendlijn legt. Er zit wel wat aan te komen maar of dat vandaag, volgende week of volgende maand is valt nog maar te bezien. Laten we zeggen voor eind van het jaarquote:
Daarover gesproken, de mensen van het Ed groepje mogen de resutlaten bekend maken: 3 maanden zijn voorbijquote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 22:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik heb een "experiment" lopen met een aantal fok!ers waarbij we samen traden in een groepje.
Dat willen we 3 maanden gaan doen en dan eens kijken waar we uitgekomen zijn.
De mensen in zn clubje hebben nu wel de kans om te laten zien dat de juiste keuze hebben gemaakt. Dus, Sosa, TourofData, kthxbye, TheeF, JeSuisDroppie..?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:05 schreef Afwazig het volgende:
Ed is veel te druk op Twitters om zich nog druk te maken over het plebs op FOK.
Welke FOK!kers zaten in dat clubje?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Daarover gesproken, de mensen van het Ed groepje mogen de resutlaten bekend maken: 3 maanden zijn voorbij
GC / [SC] Cryptocurrencies #517 To the moon and back
Ik dacht ik laat m staan tot 1 usd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen winst gepakt maar inhalig geworden zeker?
https://thevoxel.com/quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:30 schreef Thezappa het volgende:
iemand die hier een VR coin weet? zoek iets in die richting...
much luve
Ik heb 10 BTC aan WAVES gekocht, gewoon doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:05 schreef cb2013 het volgende:
Zit eraan te denken mijn ETH voor WAVES in te ruilen. Goed idee?
Zat ik ook bij, maar what happens in Eds club stays in Eds club. Het is een besloten groep en dan vind ik het niet netjes om te gaan vertellen wat zich daar binnen heeft afgespeeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:07 schreef Zith het volgende:
[..]
De mensen in zn clubje hebben nu wel de kans om te laten zien dat de juiste keuze hebben gemaakt. Dus, Sosa, TourofData, kthxbye, TheeF, JeSuisDroppie..?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |