SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:18 schreef knokkels het volgende:
Gupdokter met zijn bliksembezoek fixt het gewoon
Ben jij niet van de 90's muziek dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:39 schreef CindieY het volgende:
Spotify komt af en toe op de proppen met playlists voor jou gemaakt gebaseerd op je luistergedrag, zoals je topnummers van een bepaald seizoen of een jaar.
Nu heb ik de lijst 'tijdcapsule' van ze gekregen. Volgens hun omschrijving vol met nummers uit mijn tienertijd. Die playlist is 1. een potje geworden qua muziekstijlen maar 2. schat Spotify mij kennelijk ook te oud in. Er staat aardig wat 90's in.![]()
![]()
Je bent 18?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:39 schreef CindieY het volgende:
Spotify komt af en toe op de proppen met playlists voor jou gemaakt gebaseerd op je luistergedrag, zoals je topnummers van een bepaald seizoen of een jaar.
Nu heb ik de lijst 'tijdcapsule' van ze gekregen. Volgens hun omschrijving vol met nummers uit mijn tienertijd. Die playlist is 1. een potje geworden qua muziekstijlen maar 2. schat Spotify mij kennelijk ook te oud in. Er staat aardig wat 90's in.![]()
![]()
Jawel, dat wel, maar toen was ik nog geen tienerquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij niet van de 90's muziek dan?
oeh jonkiequote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, dat wel, maar toen was ik nog geen tienerde 00's, toen was ik tiener.
Ja, zo'n premium family abo. En via KPN ook nog gratis geloof ik zelfs.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iedereen hier een abo op Spotify?
Ik welquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben wat aan het klooien thuis, en heb heerlijke achtergrondmuziek (sorry buren)quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een paar maanden zo'n proefabonnement, maar gebruikte het echt te weinig
ik heb een zakelijk abo van KPN, niks geen Spotify. En thuis hier Ziggoquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het klooien thuis, en heb heerlijke achtergrondmuziek (sorry buren)
ook gratis bij abo KPN
Ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef Koen66 het volgende:
Niet want je kijkt naar het mobieltje van de mens....quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zetten honden en katten een wekker..?
hebben honden en katten dan geen mobielquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet want je kijkt naar het mobieltje van de mens....
Ooh.. goedemiddagquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
+1 grappigquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zetten honden en katten een wekker..?
+1 scherpquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb net even de topics van de afgelopen 24 uur nagelezen. Wat een geweldige club zijn jullie <3
Hoor jij ook bij hè Robquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb net even de topics van de afgelopen 24 uur nagelezen. Wat een geweldige club zijn jullie <3
Ik hoor het nu voor het eerst, maar dit!quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:22 schreef just me het volgende:
Gefeliciteerd met je verloving Rob
Zat er gister over te twijfelen, maar dankzij Freek heb ik een pesthekel aan dat nummer gekregen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:24 schreef peaceman het volgende:
Te laat natuurlijk, maar er is een liedje bij me opgekomen wat gisteren uitstekend gepast had en bovendien prachtig.
wel een tranentrekker btw
ik snap wat je bedoelt, maar is toch wel erg mooi.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zat er gister over te twijfelen, maar dankzij Freek heb ik een pesthekel aan dat nummer gekregen.
Het is nooit te laat voor mooie, goede en passende muziek.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:24 schreef peaceman het volgende:
Te laat natuurlijk, maar er is een liedje bij me opgekomen wat gisteren uitstekend gepast had en bovendien prachtig.
wel een tranentrekker btw
er komt hier ook wel wat 90s voorbij. Spotify is aan het spionerenquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:39 schreef CindieY het volgende:
![]()
Luuster'n, vrdulle!quote:
Jij bent niet minder geweldig tochquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Stingray Radio?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het klooien thuis, en heb heerlijke achtergrondmuziek (sorry buren)
ook gratis bij abo KPN
Nahuhquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef Koen66 het volgende:
ik hoorde net van Lucky dat er een storing geweest is...quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
Gup is gewoon weer dezelfde nummers aan het uitspugen...
Ach, gewone radiozenders doen dat ook. Net in 2 - 3 uurtjes tijd 2x het zelfde nummer langs horen komen op Veronica toen we in de auto zaten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
Gup is gewoon weer dezelfde nummers aan het uitspugen...
ben je weer gezellig op pad geweest ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, gewone radiozenders doen dat ook. Net in 2 - 3 uurtjes tijd 2x het zelfde nummer langs horen komen op Veronica toen we in de auto zaten.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
ben je weer gezellig op pad geweest ?
Gup overtreft dat wel hoor. Die draait continu dezelfde vijf nummers achter elkaar....quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, gewone radiozenders doen dat ook. Net in 2 - 3 uurtjes tijd 2x het zelfde nummer langs horen komen op Veronica toen we in de auto zaten.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup overtreft dat wel hoor. Die draait continu dezelfde vijf nummers achter elkaar....
dan onderdreef je toch?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik overdreef... - het zijn er 6
Ligt gup op zijn rugquote:
niet te hard spartelen GUP anders spartel je de boel onder.quote:
* knokkels pakt doekje en veegt de druppels weg.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
niet te hard spartelen GUP anders spartel je de boel onder.
Het is zaterdag he? Dan zijn ze vast dichtquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:49 schreef knokkels het volgende:
wth. Ik neem contact op met twee bedrijven voor bedrijfskleding en beiden nemen niet op.
Ohh verrek johquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is zaterdag he? Dan zijn ze vast dicht
hij kan hier wel op straat komen zwemmenquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
niet te hard spartelen GUP anders spartel je de boel onder.
Ik moet straks nog een avond buiten staanquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij kan hier wel op straat komen zwemmen
Hier is het sinds een half uurtje droog..achtig.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet straks nog een avond buiten staan
En morgen. Het moet niet te hard gaan regenen hoor
gisteren stond half Obdam onder waterquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet straks nog een avond buiten staan
En morgen. Het moet niet te hard gaan regenen hoor
...quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:21 schreef Symphonic het volgende:
gisteren stond half Obdam onder water
Die stond er idd.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Geen show van Melting vanavond? Ik zou zweren dat die gisteren nog wél ingeroosterd stond?
Voor mij maakt het niet uit, want ik ben sowieso niet thuis vanavond...
hij zal m zelf weggehaald hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Geen show van Melting vanavond? Ik zou zweren dat die gisteren nog wél ingeroosterd stond?
Ja, Obdam. Maar da's dan ook een gat. Gaat snelquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren stond half Obdam onder water
de auto ging zwemmenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, Obdam. Maar da's dan ook een gat. Gaat snel
quote:
Sorry luitjes.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Heel begrijpelijk, Melting. Ik vroeg het me vanochtend al af toen ik ook zag dat je nauwelijks had geslapen. Sterkte!quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry luitjes.
Ik heb niet zo'n zin om vanavond te draaien naar aanleiding van het overlijden van Muis.
Draaien moet voor mij leuk, en ontspannend zijn. Dat is het momenteel nog echt niet.
Ik dus besloten vanavond maar niet te draaien, en ga vanavond maar even voor dom vertier naar de bios.
Dank je.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, Melting. Ik vroeg het me vanochtend al af toen ik ook zag dat je nauwelijks had geslapen. Sterkte!
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry luitjes.
Ik heb niet zo'n zin om vanavond te draaien naar aanleiding van het overlijden van Muis.
Draaien moet voor mij leuk, en ontspannend zijn. Dat is het momenteel nog echt niet.
Ik dus besloten vanavond maar niet te draaien, en ga vanavond maar even voor dom vertier naar de bios.
Nee. Je hoeft geen sorry te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mail van de NS. Tip voor een dagje uit:GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Mail van de NS. Tip voor een dagje uit:Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er ooit gestudeerd en moet er regelmatig overstappen.
Vind het wel mooi geweest daar
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Mail van de NS. Tip voor een dagje uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Heb er 2 jaar gewoond.... dus ja, voor een dagje uit staat het niet hoog op de to-do listquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Been there, done that.
Heb er ooit gestudeerd en moet er regelmatig overstappen.
Vind het wel mooi geweest daar
Durf je af te spreken dan?quote:
Groot gelijk Melting, lekker dom onderuit een film kijken en vergeet de popcorn nietquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:49 schreef Melting het volgende:
begrijpelijkquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry luitjes.
Gister postte iemand een groter plaatje.... Dus even in de topics van gister zoekenquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:21 schreef ToT het volgende:
Lucky wilde een bad-ass Muis-engel met Mjölnir in het voorpootje.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik geen plaatje van hogere resolutie van Muis d'r UI heb.
Oh?quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gister postte iemand een groter plaatje.... Dus even in de topics van gister zoeken
Je hebt toch een verloofde?quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:27 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil naar Zwolle om bij De Librije te gaan eten. Ik zoek alleen nog een sponsor :p
Gewoon met 40 man gaan. Dan, als je niet kan betalen moet je afwassen. Dat is met 40 man zo gedaan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:27 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil naar Zwolle om bij De Librije te gaan eten. Ik zoek alleen nog een sponsor :p
liniaalquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Hmm, ik lees net van MM
Sterkte aan lucky en familie
* just me zal eens in de kas kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:27 schreef robdriessen het volgende:
Alle begripquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry luitjes.
2043-8quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh?
Enig idee hoe laat het ongeveer was?
Mail van de NS. Tip voor een dagje uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gisteren deze gepost; gevonden met Google image searchquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:21 schreef ToT het volgende:
Lucky wilde een bad-ass Muis-engel met Mjölnir in het voorpootje.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik geen plaatje van hogere resolutie van Muis d'r UI heb.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze gepost; gevonden met Google image search
(gebruik ik als UI-politie ook vaak om facelifts te maken van crappy UI's)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze gepost; gevonden met Google image search
(gebruik ik als UI-politie ook vaak om facelifts te maken van crappy UI's)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet weg
Fijne avond allemaal
JONGENS, GRATIS SUSHI BIJ KOEN!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:44 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
20:30 - 22:30 DJ Peaceman's Randommania
eet smakelijk broerquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben er ook, maar ik zit een bak sla naar binnen te vorken, want ik had geen zin in koken.
* spijkerbroek speelt konijn.
Diaan vindt dit niksquote:
Scheiding al aangevraagd?quote:
mijn haar wil niet in een scheidingquote:
Het kortste spreekwoord ooit is weer van toepassing:quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
Yep, ook ingetuned. Maar tegelijkertijd druk bezig met de kinderen, dus waarschijnlijk blijft het vooral bij luisteren.
Topje van de vingers "eraf" knippen, een wat donkerder lijn om de "overbleven" delen van de vingers om de knokkels (haha) te accentueren, en dan dezelfde kleur van de vingers gebruiken om de kromming van de vingers om de hamer weer te geven?quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff kijken of ik de vingers nog wat beter om de hamer heen kan krijgen.
Oost West Kinderen zijn irritantquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:38 schreef peaceman het volgende:
Het kortste spreekwoord ooit is weer van toepassing:
Kinderen hinderen...
er zit nog sla tussen je tanden...quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oost West Kinderen zijn irritant
heel toevallig ben ik soms wat bezig voor de shortlist van mijn top 1000...quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
OEH!
Heather Nova![]()
![]()
En Throwing fire at the sun scoort heel hoog op mijn all time hitlijst, als die had bestaan.
Nèèèèh, what's up, doc?quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:40 schreef peaceman het volgende:
er zit nog sla tussen je tanden...
pas maar op voor het biggetje...quote:
Dan moet je nog best wat andere liedjes schrappenquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
heel toevallig ben ik soms wat bezig voor de shortlist van mijn top 1000...
die staat op 1502
ja en eigenlijk is de shortlist nog niet eens klaarquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moet je nog best wat andere liedjes schrappen
Daarom begin ik gewoon niet eens aan dat soort lijstjesquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en eigenlijk is de shortlist nog niet eens klaar
tja het is leuk én een kwelling tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom begin ik gewoon niet eens aan dat soort lijstjes
Ja, dat had ik me zo'n 16 jaar geleden moeten bedenken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het kortste spreekwoord ooit is weer van toepassing:
Kinderen hinderen...
hier twee keer en heel fraai idd. en ook de muziek..quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Live is Heather Nova trouwens he-le-maal ge-wel-dig.
Inclusief koppelingstekens.
![]()
![]()
Stuk of 4 keer gezien.
Ik heb het weleens gedaan, maar kom niet verder dan 375 ofzo... maar het is zo afhankelijk van wat ik op dat moment leuk vind. Ik doe het nu niet meer. Alleen voor de top2000.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook niet. Elke 5 minuten verandert mijn stemming, en daarmee ook mijn favoriete muziek.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:43 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat had ik me zo'n 16 jaar geleden moeten bedenken.
Als je er nou een top 1500 van maakt. Hoef je er nog maar 2 te lozen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
heel toevallig ben ik soms wat bezig voor de shortlist van mijn top 1000...
die staat op 1502
dat ben ik ook nooit... hooguit over de bovenste 100-150quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Elke 5 minuten verandert mijn stemming, en daarmee ook mijn favoriete muziek.
Ik zou nooit tevreden zijn met welke lijst er ook uit zou komen.
Kan je ze niet alsnog voor adoptie opgeven?quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
Ja, dat had ik me zo'n 16 jaar geleden moeten bedenken.
ja hallo, dan moet ik er 1500 op volgorde gaan zetten... ik vind 1000 wel genoeg.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je er nou een top 1500 van maakt. Hoef je er nog maar 2 te lozen.
FC Eindhoven heeft toch al gespeeld?quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien pak ik het laatste half uur mee
Slaap ik nu nog effe door tijdens de wedstrijd in Eindhoven
Ja Tis niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap die hele zegswijze trouwens niet...quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja Tis niet om over naar huis te schrijven.
Niet iedereen woont alleenquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap die hele zegswijze trouwens niet...
Ik ga toch geen brief(kaart) naar mijn huis om de mensen die daar wonen (ik dus) te vertellen dat iets leuk, mooi of goed is? Zodat ik, als ik thuis kom, een brief in de brievenbus zie liggen waarop staat "het is hier fantastisch!".
Het enige positieve daaraan is dat ik dan een keer post krijg die géén rekening is.
</rant>
Het zijn pubers, die liggen niet zo goed in de markt, denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je ze niet alsnog voor adoptie opgeven?
misschien met geld toe?quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn pubers, die liggen niet zo goed in de markt, denk ik.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Het begin van dit liedje kon zó uit een Blackmore's Night-liedje komen.
Ik heb naar huis altijd geinterpreteerd als 'naar mijn ouderlijk huis'.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap die hele zegswijze trouwens niet...
Ik ga toch geen brief(kaart) naar mijn huis om de mensen die daar wonen (ik dus) te vertellen dat iets leuk, mooi of goed is? Zodat ik, als ik thuis kom, een brief in de brievenbus zie liggen waarop staat "het is hier fantastisch!".
Het enige positieve daaraan is dat ik dan een keer post krijg die géén rekening is.
</rant>
Geef een PS4 met FIFA18 gratis erbij.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:50 schreef livelink het volgende:
Het zijn pubers, die liggen niet zo goed in de markt, denk ik.
Les Humphries Singers - To my father's housequote:Op zaterdag 30 september 2017 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb naar huis altijd geinterpreteerd als 'naar mijn ouderlijk huis'.
Beetje esoterisch gepingel op een akoestische gitaarquote:
is dat dat bandje van Richie Blackmore?quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje esoterisch gepingel op een akoestische gitaar
Ja.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:56 schreef peaceman het volgende:
is dat dat bandje van Richie Blackmore?
quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wou net zeggen dat dit meer iets voor een ToT-show was. Maar ik hou hier wel van. Mooie vrouwenstemmen doen het bij mij altijd wel goed.quote:
wat doen ze goed dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat dit meer iets voor een ToT-show was. Maar ik hou hier wel van. Mooie vrouwenstemmen doen het bij mij altijd wel goed.
3-0 inmiddelsquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:58 schreef just me het volgende:
[..]hup PSV
![]()
zoonlief komt zo langs, mijn auto terugbrengen daarna kom ik ook luisteren
peace: livelink wil graag Nina Hagen horenquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
Mooie vrouwenstemmen doen het bij mij altijd wel goed.
Ze strelen mijn oren. Gevoelig plekje.quote:
G-spot dusquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze strelen mijn oren. Gevoelig plekje.
ja goed he?!quote:
Ergens ook wel geliktquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja goed he?!![]()
Een onvervalste Peaceman overgang
Of in ieder geval de zonnigste.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Van alle 300 in een dozijn-liedjes is deze toch wel de beste
quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Of in ieder geval de zonnigste.
De kinderen zijn inmiddels naar boven. De oudste boos omdat ik haar heb gedwongen om een boek te gaan lezen waar ze dinsdag (!) een boekverslag over moet inleveren. Ze moet nog aan het boek beginnen
Mooi zo, dan kan ik zo nog wat voor jou draaien...quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
De kinderen zijn inmiddels naar boven.
opvoeding he?!quote:De oudste boos omdat ik haar heb gedwongen om een boek te gaan lezen waar ze dinsdag (!) een boekverslag over moet inleveren. Ze moet nog aan het boek beginnen
Ik maak me geen illusies.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dan mag ze nog wel even aan de slag inderdaad!
Lezen?? Gewoon de samenvatting downloaden toch? Even in eigen woorden opschrijven en klaar is Kees.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:07 schreef livelink het volgende:
De kinderen zijn inmiddels naar boven. De oudste boos omdat ik haar heb gedwongen om een boek te gaan lezen waar ze dinsdag (!) een boekverslag over moet inleveren. Ze moet nog aan het boek beginnen
De boekverslagen van nu lijken niet meer op die van vroegerquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lezen?? Gewoon de samenvatting downloaden toch? Even in eigen woorden opschrijven en klaar is Kees.
Mijn leraar Nederlands zei altijd: lees de boeken en haal de samenvatting uit het uittrekselboek, die hadden we toen nog. Daar zijn ze voor en beter kun je ze niet maken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lezen?? Gewoon de samenvatting downloaden toch? Even in eigen woorden opschrijven en klaar is Kees.
Damnquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:11 schreef livelink het volgende:
De boekverslagen van nu lijken niet meer op die van vroeger![]()
Bij elk boekverslag moet je nu een verwerkingsopdracht maken. Dat lukt je niet zonder het te lezen. Scholen zijn slimmer geworden.
ik heb altijd alles gelezen... ook Duits en Engels...quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Damn![]()
Van alle drie lijsten van boeken (stuk of 35 boeken) die ik zou hebben moeten lezen op het voortgezet onderwijs inclusief boekverslagen heb ik welgeteld 1 daadwerkelijk gelezen. The Hobbit. De rest heb ik me doorheen geluld en gekopieerd![]()
+1 en dan ook nog Frans.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb altijd alles gelezen... ook Duits en Engels...
Streber!quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:14 schreef peaceman het volgende:
Ik ook. En mijn mondelinge examen over mijn boekenlijst nog herkanst ook, omdat ik het niet eens was met het cijfer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn liefde voor lezen ontwikkeld...quote:
Ik ben door die lijsten juist een tijdlang afgeknapt op het lezen van boeken. Nu lees ik gelukkig weer veel en graagquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
Daar heb ik mijn liefde voor lezen ontwikkeld...
Het enige commentaar dat ik heb, is dat ik niet Fred heet.quote:
Ik dacht eigenlijk even dat Gup het had overgenomen, totdat ik je showtitel zag. Toen heb ik het maar geaccepteerdquote:
Ja, dit precies zo bij mij.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben door die lijsten juist een tijdlang afgeknapt op het lezen van boeken. Nu lees ik gelukkig weer veel en graag
ik heb door die lijsten een aantal fantastische boeken gelezen, die ik anders zeker niet gelezen had.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben door die lijsten juist een tijdlang afgeknapt op het lezen van boeken. Nu lees ik gelukkig weer veel en graag
Ow vreselijke boeken inderdaad.... Ik heb ze wel gelezen, maar ik weet nog steeds niet waar ze over gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
De donkere kamer van Damocles, Nooit meer slapen, ... ik kwam er NIET doorheen.
Engelse literatuur ging nog wel, maar Nederlandse.. heb ik nog steeds een broertje dood aan en dat komt door die boekenlijst.
Het lijstlezen heeft mij ook een tijdje gedemotiveerd. Niet door de boeken die ik er door las, maar door de manier waarop ik las. Ik moest immers nog van alles met dat boek gaan doen nadat het uit was. Ik lees boeken op de allereerste plaats voor mijn eigen plezier, en als ik er daarnaast ook nog iets van leer (etc etc), dan is dat mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb door die lijsten een aantal fantastische boeken gelezen, die ik anders zeker niet gelezen had.
ik had voor Nederlands als thema de tweede wereldoorlog en heb toen De nacht der Girondijnen gelezen (over kamp Westerbork). Prachtig boek en dat had ik zonder die lijst nooit gelezen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Engelse literatuur ging nog wel, maar Nederlandse.. heb ik nog steeds een broertje dood aan en dat komt door die boekenlijst.
Ik probeerde voor Nederlands boeken te vinden waarvan ik dacht dat mijn docent ze vast niet had gelezen. Dat is aardig gelukt en dat maakte ook het mondeling wat makkelijker. Hij moest toegeven dat hij de meeste van de boeken van mijn lijst niet zelf had gelezen en wist daar dus ook niet echt vragen over te stellen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat met die punten had ik ook idd. Man, wat een ellende.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ow vreselijke boeken inderdaad.... Ik heb ze wel gelezen, maar ik weet nog steeds niet waar ze over gaan.
Twan heeft geen boekenlijsten, hoeft maar een paar boeken te lezen. Veel minder dan ik vroeger. Ik moest een aantal punten lezen, elk boek had een score, en daarnaast ook nog uit bepaalde periodes. Dat is nu wel anders. Net als 4Havo nu heel anders is, ik snap er maar weinig van.
Ik las toen graag en nog steeds.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat met die punten had ik ook idd. Man, wat een ellende.
Ben blij dat het nu kennelijk anders geregeld is. Ik vond lezen vóór die tijd heel leuk, ben door die lijsten helemaal van het lezen afgestapt en dat is pas langzaamaan weer goed gekomen.
jouw top 1500?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
Ja, ook erg mooi. Ik heb er een band bij op mijn lijst.
lol... ik vind die laatste plaat echt weer eens goed.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat een raar coverbandje van de Red Hot Chilli Pipers zijn dit..
Heb ik nog niet beluisterdquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:45 schreef peaceman het volgende:
lol... ik vind die laatste plaat echt weer eens goed.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb ik nog niet beluisterd
Mijn ongestructureerde lijst in mijn hoofd, ja.quote:
Wachten op de volgende nostalgische buiquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst de dvd van Fame in een nostalgische bui via MP gekocht. Ik moet hem alleen nog wel kijken.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wachten op de volgende nostalgische bui
Die shows waren Top iddquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Goedenavond.
Ik las de schokkende berichten dat 'Muis' gisteren is overleden.Ik kan me de woensdagavond shows van de tipparade - top of flop nog goed herinneren. Die verzorgde muis heel leuk. Veel sterkte aan familie en vrienden.
Ook goedenavond. Ik heb de Top of Flop-shows helaas niet echt meegemaakt. Het moet echt heel leuk zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Goedenavond.
Ik las de schokkende berichten dat 'Muis' gisteren is overleden.Ik kan me de woensdagavond shows van de tipparade - top of flop nog goed herinneren. Die verzorgde muis heel leuk. Veel sterkte aan familie en vrienden.
Dat was idd schrikken. Gisteren hebben Madmaster, Oscar en Knokkels een muzikale ode gebracht aan haar. Ze zal gemist worden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Goedenavond.
Een episch avondjequote:Op zaterdag 30 september 2017 21:52 schreef peaceman het volgende:
Gisteren hebben Madmaster, Oscar en Knokkels een muzikale ode gebracht aan haar.
Dat is een mooi gebaarquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gisteren hebben Madmaster, Oscar en Knokkels een muzikale ode gebracht aan haar.
Ik dacht dat dat MaryMouse was, en waarschijnlijk Lucky, maar ik zou even wachten met het contacteren van Lucky...quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:00 schreef DevFreak het volgende:
Avond allemaal!
Mag ik vragen wie er over Gup gaat? Ik had een vraagje.
Ik heb de laatste twee pagina's doorgelezen, ik heb begrepen dat er wat ergs gebeurd is met iemand? Mag ik vragen om wie (user) het precies gaat?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat MaryMouse was, en waarschijnlijk Lucky, maar ik zou even wachten met het contacteren van Lucky...
Misschien dat just me het antwoord op je vraag weet?
Ik ken die vast wel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
My Morning Jacket heeft een trouwens een tranentrekker van jewelste gemaakt: I will be there when you die. Heb ik gisteren niet eens aan gedacht.
MaryMouse is vrijdag overleden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee pagina's doorgelezen, ik heb begrepen dat er wat ergs gebeurd is met iemand? Mag ik vragen om wie (user) het precies gaat?![]()
Nadere toelichting:quote:
Nou, vooruitquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
MaryMouse is vrijdag overleden.
Ja vandaar de edit!quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nadere toelichting:
ToT postte bovenstaande n.a.v. GnR - You could be mine dat begon.
Misschien even goed om te zeggen i.v.m. de post erboven.
(klein gniffeltje)
Niet ziek worden!quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben moe, heb het koud en begin verkouden te worden: ik neem een pcm en ga lekker onder een deken op de bank liggen en tv kijken. Ik luister op de achtergrond wel mee.
Fijne avond nog!
Dat lijkt me een goede eindtijd voor mij. En danquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:13 schreef DevFreak het volgende:
[..]![]()
Wat erg, ik weet niet wat ik moet zeggen... Mijn condoleances aan iedereen hier
daar hield ik rekening meequote:Op zaterdag 30 september 2017 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede eindtijd voor mij. En dan
Iedereen weet dat het een slecht toeval was. Muis zou er hartelijk om hebben kunnen lachenquote:
Welterusten en beterschap. Het is een nare verkoudheid die heerst.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben moe, heb het koud en begin verkouden te worden: ik neem een pcm en ga lekker onder een deken op de bank liggen en tv kijken. Ik luister op de achtergrond wel mee.
Fijne avond nog!
Beterschapquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Fijne avond nog!
Ik wist dat zelf niet. Ik heb haar wel een paar keer gesproken hier, ook met mijn oude account, maar ik kon haar verder niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja de klap kwam echt goed hard aan, ook al was het al lang bekend dat het zeer slecht met haar ging.
in mijn top 100quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh![]()
Deze komt 100% in mijn top-5000.
ja ik snap totaal niet wat 'men' daar in ziet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg totale zenuwen van Mercy Seat maar deze is mooi
Dank je.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:13 schreef DevFreak het volgende:
![]()
Wat erg, ik weet niet wat ik moet zeggen... Mijn condoleances aan iedereen hier
Dat denk ik ook wel!quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het een slecht toeval was. Muis zou er hartelijk om hebben kunnen lachen
Ik hou ontzettend van bizarre, harde en vreemde platen maar Mercy Seat vind ik echt ontzettend vervelendquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik snap totaal niet wat 'men' daar in ziet.
Dat is idd raar, maar in zekere zin is het ook wel een mooie herinnering (als je het weet). Als je het niet weet en het dan ineens hoort, komt het wel even hard aan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:16 schreef DevFreak het volgende:
Ik wist dat zelf niet. Ik heb haar wel een paar keer gesproken hier, ook met mijn oude account, maar ik kon haar verder niet.
Het is echt een raar idee dat users waar je ooit mee gesproken hebt gewoon ineens weg zijn terwijl hun PH nog online staat
Snap ik, ja...quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik wist dat zelf niet. Ik heb haar wel een paar keer gesproken hier, ook met mijn oude account, maar ik kon haar verder niet.
Het is echt een raar idee dat users waar je ooit mee gesproken hebt gewoon ineens weg zijn terwijl hun PH nog online staat
helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend van bizarre, harde en vreemde platen maar Mercy Seat vind ik echt ontzettend vervelend
voor orinoco?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet trouwens nog even mijn V500 prepush in elkaar zetten. Snel, snel
heb er straks nog 1 of 2 voor jou en je meisjequote:
Ja.quote:
Ik zat dit al met mijn meissie in m'n armen mee te zingen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb er straks nog 1 of 2 voor jou en je meisje
heb ik gisteren ingestuurdquote:
Mijn favoriet van Wolfsheim, maar ze hebben erg veel goed spul!quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit liedje niet, maar het klinkt lekker.
Ik heb pas 2 liedjes die ik zeker ga doen.. nog een derde die ik denk ik wel doe.quote:
Spit it out is ook leuk hoor...quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 liedjes die ik zeker ga doen.. nog een derde die ik denk ik wel doe.
Real - Make Good Your Escape
Vapour Trail - Ride
en misschien:
Ahead of the Storm - The Walkabouts
Ah de enige leuke Maccabees
quote:
ja maar zelfs dan heeft the partyscuad dingen die ik beter trek dan dezequote:Op zaterdag 30 september 2017 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
dit doe ik vaker... even een zeer dubieuze plaat tussendoor
Daarom is het ook zo leuk om dat te doenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja maar zelfs dan heeft the partyscuad dingen die ik beter trek dan deze
crazy funky style vond ik altijd best leukquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk om dat te doen
mute momentjes zijn prettig voor toiletbezoek, chips pakken enzoquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Sorry, de vorige heb ik even gemute. Maar deze gaat weer hard
kinderen weggestuurd?quote:
gewoon zelf naar het station weggebrachtquote:
je wilde zeker weten dat ze weggingen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon zelf naar het station weggebracht
quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wilde zeker weten dat ze weggingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |