SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:18 schreef knokkels het volgende:
Gupdokter met zijn bliksembezoek fixt het gewoon
Ben jij niet van de 90's muziek dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:39 schreef CindieY het volgende:
Spotify komt af en toe op de proppen met playlists voor jou gemaakt gebaseerd op je luistergedrag, zoals je topnummers van een bepaald seizoen of een jaar.
Nu heb ik de lijst 'tijdcapsule' van ze gekregen. Volgens hun omschrijving vol met nummers uit mijn tienertijd. Die playlist is 1. een potje geworden qua muziekstijlen maar 2. schat Spotify mij kennelijk ook te oud in. Er staat aardig wat 90's in.![]()
![]()
Je bent 18?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:39 schreef CindieY het volgende:
Spotify komt af en toe op de proppen met playlists voor jou gemaakt gebaseerd op je luistergedrag, zoals je topnummers van een bepaald seizoen of een jaar.
Nu heb ik de lijst 'tijdcapsule' van ze gekregen. Volgens hun omschrijving vol met nummers uit mijn tienertijd. Die playlist is 1. een potje geworden qua muziekstijlen maar 2. schat Spotify mij kennelijk ook te oud in. Er staat aardig wat 90's in.![]()
![]()
Jawel, dat wel, maar toen was ik nog geen tienerquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij niet van de 90's muziek dan?
oeh jonkiequote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, dat wel, maar toen was ik nog geen tienerde 00's, toen was ik tiener.
Ja, zo'n premium family abo. En via KPN ook nog gratis geloof ik zelfs.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iedereen hier een abo op Spotify?
Ik welquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben wat aan het klooien thuis, en heb heerlijke achtergrondmuziek (sorry buren)quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een paar maanden zo'n proefabonnement, maar gebruikte het echt te weinig
ik heb een zakelijk abo van KPN, niks geen Spotify. En thuis hier Ziggoquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het klooien thuis, en heb heerlijke achtergrondmuziek (sorry buren)
ook gratis bij abo KPN
Ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef Koen66 het volgende:
Niet want je kijkt naar het mobieltje van de mens....quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zetten honden en katten een wekker..?
hebben honden en katten dan geen mobielquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet want je kijkt naar het mobieltje van de mens....
Ooh.. goedemiddagquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
+1 grappigquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zetten honden en katten een wekker..?
+1 scherpquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb net even de topics van de afgelopen 24 uur nagelezen. Wat een geweldige club zijn jullie <3
Hoor jij ook bij hè Robquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb net even de topics van de afgelopen 24 uur nagelezen. Wat een geweldige club zijn jullie <3
Ik hoor het nu voor het eerst, maar dit!quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:22 schreef just me het volgende:
Gefeliciteerd met je verloving Rob
Zat er gister over te twijfelen, maar dankzij Freek heb ik een pesthekel aan dat nummer gekregen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:24 schreef peaceman het volgende:
Te laat natuurlijk, maar er is een liedje bij me opgekomen wat gisteren uitstekend gepast had en bovendien prachtig.
wel een tranentrekker btw
ik snap wat je bedoelt, maar is toch wel erg mooi.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zat er gister over te twijfelen, maar dankzij Freek heb ik een pesthekel aan dat nummer gekregen.
Het is nooit te laat voor mooie, goede en passende muziek.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:24 schreef peaceman het volgende:
Te laat natuurlijk, maar er is een liedje bij me opgekomen wat gisteren uitstekend gepast had en bovendien prachtig.
wel een tranentrekker btw
er komt hier ook wel wat 90s voorbij. Spotify is aan het spionerenquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:39 schreef CindieY het volgende:
![]()
Luuster'n, vrdulle!quote:
Jij bent niet minder geweldig tochquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Stingray Radio?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het klooien thuis, en heb heerlijke achtergrondmuziek (sorry buren)
ook gratis bij abo KPN
Nahuhquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |