SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jij ook bedankt; voor allesquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
* just me is een beetje op,
leeftijd gaat tellen
ik bedank iedereen voor een muis-waardige avond
Trusten JM ... Dank ook voor je zorg voor muis in tijden dat het slecht met dr ging.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
* just me is een beetje op,
leeftijd gaat tellen
ik bedank iedereen voor een muis-waardige avond
Sinds wanneer is dat dan, want in het verleden heb ik dat nooit meegekregen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zit vandaag ten minste niet in de mic te kuchen en te hoesten en onverklaarbaar te brabbelen
Uiteraard!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik graag, maar wel graag een engeltje waar niet mee te spotten valt en gebaseerd op haar huidige UI.
Buiten draaien gaat 'm niet meer worden daar hè.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Ruigoord kan ik misschien wel wat regelen, in een kerk.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan, want in het verleden heb ik dat nooit meegekregen?Ook dat hoort bij een knok show.
Trek anders eens een knik in één van je kabels.
![]()
Is dit een oproep tot bewuste sabotage?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan, want in het verleden heb ik dat nooit meegekregen?Ook dat hoort bij een knok show.
![]()
Veel gedoe met tenten .quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Buiten draaien gaat 'm niet meer worden daar hè.
Kom maar op, maar neem de tijd. Muisje had het niet, ik misschien nog wel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe versie met blauwe gloed.
[..]
Uiteraard!
Ik wil een Muis-engeltje maken op een wolkje, met eventueel een radiootje er naast waar het Radio49-logo uit de speaker komt.
Dat wordt een grotere afbeelding, dus waarschijnlijk wel ongeschikt voor in de OP.
Kom ik op de fietsquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Ruigoord kan ik misschien wel wat regelen, in een kerk.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:17 schreef knokkels het volgende:
Omdat Muis van Marlene Dietrich hield
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot bewuste sabotage?
Dacht dat ze helemaal gestopt waren daar?quote:
Mijn bescheiden mening is dat ie wat ruiger moet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe versie met blauwe gloed.
[..]
Uiteraard!
Ik wil een Muis-engeltje maken op een wolkje, met eventueel een radiootje er naast waar het Radio49-logo uit de speaker komt.
Dat wordt een grotere afbeelding, dus waarschijnlijk wel ongeschikt voor in de OP.
Een element erin waar haar 'kom maar op' karakter in doorschijnt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening is dat ie wat ruiger moet.
Is goed man!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kom maar op, maar neem de tijd. Muisje had het niet, ik misschien nog wel.
Yep dat, hield ze van roze?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een element erin waar haar 'kom maar op' karakter in doorschijnt.
Nee joh, dat is echt gebeurt. Het ene moment was ik aan het draaien en vervolgens Gup voor een kwartier. Terwijl ik bezig was om mijn computer weer aan te zetten, mijn mic weer in te stellen ditdatallesquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot bewuste sabotage?
Hehehe mja kweenie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening is dat ie wat ruiger moet.
WB.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep dat, hield ze van roze?
Okee.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een element erin waar haar 'kom maar op' karakter in doorschijnt.
Niet een roze meisje was het volgens mijquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep dat, hield ze van roze?
Een bewegende tattoo.. Je zou er goed geld mee kunnen verdienen als je dat kunt fixenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Is goed man!
Ja nu vanavond komt het er sowieso niet van; de .png van Muis waarbij de witte achtergrond is weggehaald heb ik helaas niet meer, dus moet ik die voor elke animatie-frame verwijderen.
Als het een stilstaand plaatje wordt (wat wel zo handig is voor een tattooen wat voor de vleugeltjes ook beter uit komt), is het al een heel stuk minder werk.
Maar misschien dat ik later wel een geanimeerde versie ga maken dan. De basis is er dan tenminste al.
Stukje huid wegsnijden, mini-tv'tje in opereren iettes. Voilaquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een bewegende tattoo.. Je zou er goed geld mee kunnen verdienen als je dat kunt fixen
Hehehe idd!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een bewegende tattoo.. Je zou er goed geld mee kunnen verdienen als je dat kunt fixen
quote:
ik zie alweer TLC programma's voor mequote:Op zaterdag 30 september 2017 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat dus ja!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stukje huid wegsnijden, mini-tvje in opereren iettes. Voila
OLEDquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe idd!
Ach gewoon een klein LCD-scherm implanteren!
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie alweer TLC programma's voor me
"My Tattoo is moving too much"
Gewoon boven een prikkelbare darm ...quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik voorzie een gat in de marktquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hehehe ach mijn basis-idee is waarschijnlijk 2 - 3 uurtjes werk of zo.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kalm aan, mot er de rest van mijn leven mee doen en ga er toch vanuit, ondanks de 80% inname dat het dragen ervan langer gaat duren dan het ontwerpen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon boven een prikkelbare darm ...
Karakter moet er in. Hoe doe je dat? Tsja best lastig.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kalm aan, mot er de rest van mijn leven mee doen en ga er toch vanuit, ondanks de 80% inname dat het dragen ervan langer gaat duren dan het ontwerpen.
![]()
![]()
Krijgt-ie een blue screen.....hoe moet je 'm dan resetten?quote:
waar gat dat over?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:25 schreef CindieY het volgende:
Er komen al zat van die wazige bodymod's voorbij, kan dit er ook wel bij
Tegelijkertijd doet het me ook denken aan de serie Black Mirror denken, wat ik een dikke aanrader vind trouwens
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgt-ie een blue screen.....hoe moet je 'm dan resetten?Wat wordt de ctrl - alt - delete? In je neus knijpen terwijl je een scheet laat en je linker voet naar voren schopt?
Voornamelijk over hoe technologie ons leven (negatief) kan beïnvloeden. Staat op Netflix, het zijn allemaal losse afleveringen van tussen een uur en anderhalf uur en het is ab-so-luut geen bingewaardige serie, maar wel een hele goedequote:
Ik heb wel ergens gelezen dat-ie goed moet zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voornamelijk over hoe technologie ons leven (negatief) kan beïnvloeden. Staat op Netflix, het zijn allemaal losse afleveringen van tussen een uur en anderhalf uur en het is ab-so-luut geen bingewaardige serie, maar wel een hele goede
probleem 1: geen Netflix hierquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voornamelijk over hoe technologie ons leven (negatief) kan beïnvloeden. Staat op Netflix, het zijn allemaal losse afleveringen van tussen een uur en anderhalf uur en het is ab-so-luut geen bingewaardige serie, maar wel een hele goede
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgt-ie een blue screen.....hoe moet je 'm dan resetten?Wat wordt de ctrl - alt - delete? In je neus knijpen terwijl je een scheet laat en je linker voet naar voren schopt?
Eerste maand is gratisquote:
Moet je een hoop kijke hoorquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerste maand is gratisDe serie is vast ook ergens anders te vinden.
is die op Netflix?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:31 schreef ToT het volgende:
Qua series volgen wij hier Game of Thrones, en Vikings.
Zelf wil ik die nieuwe van Star Trek ook nog kijken.
Een frame uit haar originele UI, op een wolk, met een Thor hamer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Karakter moet er in. Hoe doe je dat? Tsja best lastig.
Een aflevering van een serie is in de meeste gevallen een stuk korter als een film.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een film duurt me al te lang laat staan een serie, ik draai liever muziek.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een frame uit haar originele UI, op een wolk, met een Thor hamer.
Nee. Game of Thrones is van HBO en die series zullen niet snel op Netflix komen. Vikings heb ik ff gecheckt, maar staat niet op Netflix.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Game of Thrones is van HBO en die series zullen niet snel op Netflix komen. Vikings heb ik ff gecheckt, maar staat niet op Netflix.
Naast muziekliefhebber en boekenliefhebber ben ik ook nog eens serieliefhebber
Star Trek Discovery? Wordt als een Netflix Original gepresenteerd.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En ja dat GoT van HBO is, is aan het begin van elke aflevering wel duidelijk!![]()
Ik dacht alleen dat de vraag over Star Trek ging.
Met Kodi kom je ook een heel eind ... of eigenlijk kun je alles zienquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En ja dat GoT van HBO is, is aan het begin van elke aflevering wel duidelijk!![]()
Ik dacht alleen dat de vraag over Star Trek ging.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Star Trek Discovery? Wordt als een Netflix Original gepresenteerd.
ik heb gisteren The Fear Of Thirteen gezien.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:25 schreef CindieY het volgende:
Er komen al zat van die wazige bodymod's voorbij, kan dit er ook wel bij
Tegelijkertijd doet het me ook denken aan de serie Black Mirror denken, wat ik een dikke aanrader vind trouwens
Heb 1x een poging gewaagd met Lost, begon leuk maar daar klopte geen reet vanquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aflevering van een serie is in de meeste gevallen een stuk korter als een film.Je HOEFT niet te binge-watchen.
Ja ik zit er ook over te denken daar aan te beginnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Kodi kom je ook een heel eind ... of eigenlijk kun je alles zien
Ja dat er geen reet meer van klopt, is met bijvoorbeeld GoT met name dit laatste seizoen heel erg te merken geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 1x een poging gewaagd met Lost, begon leuk maar daar klopte geen reet van
Lost heb ik ook niet gezien. Al die typisch Amerikaanse series met om de haverklap plottwists en cliffhangers van heb ik jou daar mijd ik. Ik heb bijvoorbeeld Prison Break echt met pijn en moeite uitgezeten. Er zijn echt veel goede series te vinden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 1x een poging gewaagd met Lost, begon leuk maar daar klopte geen reet van
Ik ben nog wel even bezigquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:36 schreef ToT het volgende:
Hmmz, over nog geen 6,5 uur gaat de wekker al weer. Toch zo maar gaan slapen.
11, blij dat je nog steeds actief bent.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
De koek is hier een beetje op, helaas. Ik hoor geluid uit mijn slaapkamer komen en het lijkt verdomd veel op een bed dat roept.
Knokkels, als ik je nog moet verlengen, moet je het nu zeggen (of iemand anders moet dat zo doen)
Iedereen bedankt voor de bijzondere avond; DJ's nogmaals bedankt voor het draaien. Lucky, veel sterkte toegewenst; hou je taai.
Welterusten
Ik heb moeite gedaan om in Breaking Bad te komen, maar na het 2e seizoen heb ik het opgegeven.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lost heb ik ook niet gezien. Al die typisch Amerikaanse series met om de haverklap plottwists en cliffhangers van heb ik jou daar mijd ik. Ik heb bijvoorbeeld Prison Break echt met pijn en moeite uitgezeten. Er zijn echt veel goede series te vinden.
trustequote:Op zaterdag 30 september 2017 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
De koek is hier een beetje op, helaas. Ik hoor geluid uit mijn slaapkamer komen en het lijkt verdomd veel op een bed dat roept.
Knokkels, als ik je nog moet verlengen, moet je het nu zeggen (of iemand anders moet dat zo doen)
Iedereen bedankt voor de bijzondere avond; DJ's nogmaals bedankt voor het draaien. Lucky, veel sterkte toegewenst; hou je taai.
Welterusten
Met je sjikkie is dat sws wel handig denk ikquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook over te denken daar aan te beginnen.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:39 schreef ToT het volgende:
Gaaf nummer, maar ik ga op NAAST m'n chickie liggen.Trussies pieps!
En thx voor de chewnz, Knok!
Dank dat je meeluisterde, slaap lekker ToT en doe je chickie de groeten van die mafkees uit Den Helderquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:39 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:39 schreef ToT het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:39 schreef ToT het volgende:
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dank dat je meeluisterde, slaap lekker ToT en doe je chickie de groeten van die mafkees uit Den Helder
Ik mis het geduld daarvoor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lost heb ik ook niet gezien. Al die typisch Amerikaanse series met om de haverklap plottwists en cliffhangers van heb ik jou daar mijd ik. Ik heb bijvoorbeeld Prison Break echt met pijn en moeite uitgezeten. Er zijn echt veel goede series te vinden.
Ik was je voorquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
Welterusten
Ligt eraan wat.quote:
ik zit soms uren her en der YT meuk te kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat.
Maar ik ook niet veel, ik kijk graag docu's.
Er zijn net weer een paar leuke begonnen.quote:
geen Netflix hoerquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er zijn net weer een paar leuke begonnen.
Scorpion, Chicago PD, TBBT, The Blacklist etc
Wie of wat is Enzo Knol nou weer? Die naam kwam ik vandaag voor het eerst tegen vandaagquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:44 schreef Koen66 het volgende:
geen Enzo Knol achtige shit overigens
Wie?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:44 schreef Koen66 het volgende:
geen Enzo Knol achtige shit overigens
Hij heeft nu een ex geloof ik.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie of wat is Enzo Knol nou weer? Die naam kwam ik vandaag voor het eerst tegen vandaag
Youtube 'held'quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie of wat is Enzo Knol nou weer? Die naam kwam ik vandaag voor het eerst tegen vandaag
Is er maar eentje hoorquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:40 schreef CindieY het volgende:
Oef, bij GOA weet ik niet hoelang ik het nog ga volhouden
Hangt er vanaf hoe je dat telt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, er zijn vast mensen die geen ex hebben
Ik heb laatst een serie compleet gebingewacht in 2, 3 dagen. 5 seizoenen. Over een covert ops groep van MI6 en een CIA agent.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind het zulke waaaaaaaaaaazige muziek. Vast hele leuke pillenmuziek, maar anders dan dat, mwoahquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is er maar eentje hoorMaar deze moest even
![]()
Tsja.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb laatst een serie compleet gebingewacht in 2, 3 dagen. 5 seizoenen. Over een covert ops groep van MI6 en een CIA agent.
Zo, dat zijn nogal eens twee verschillende genres zeg. Niet bepaald vergelijkbaar.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Strike Backquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb laatst een serie compleet gebingewacht in 2, 3 dagen. 5 seizoenen. Over een covert ops groep van MI6 en een CIA agent.
Voor alle vrouwen in dit topic. Ik ben nog vrijquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor alle vrouwen in dit topic, helaas ben al bezet.
Alle aanwezige vrouwen in dit topic, oftewel ik dusquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor alle vrouwen in dit topic, helaas ben al bezet.
Mee tooquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor alle vrouwen in dit topic. Ik ben nog vrij
Ik ben zo'n trouwe sukkel die in November 35 jaar getrouwd is.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alle aanwezige vrouwen in dit topic, oftewel ik dusGeeft niet
Niks mis met trouwe 'sukkels'quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n trouwe sukkel die in November 35 jaar getrouwd is.
Mag je er dan weer op?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n trouwe sukkel die in November 35 jaar getrouwd is.
Kusje op je wang pik. Stay strong.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, dankjewel voor je show mèn, maar ik tief nu echt om. Stuur je me het nog op? Thanks!
Doe ik, dank je.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kusje op je wang pik. Stay strong.
Ik ga jou vannacht of morgen een link sturenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, dankjewel voor je show mèn, maar ik tief nu echt om. Stuur je me het nog op? Thanks!
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis is keihard mee aan het feesten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dankjewel knok, er valt verder weinig te zeggen.
Pit ze en sterkte.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Slaap lekker straks, mensen!
Droom zacht Luckyquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Slaap lekker straks, mensen!
Die reclames zijn écht irritant. Niet specifiek luider, maar net een andere frequentie zodat de illusie is dat het luider is. Was het verhaal danquote:Op zaterdag 30 september 2017 02:04 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn bovenbuurman kwam afgelopen week klagen, gehorig, dit dat, zus zo, en dan na zo en zo laat.
Echt de momenten dat ik RTL XL gemist keek, die reclame daar is zo debiel luid.
Vanavond de radio op lekker volume blijven luisteren en geen gezeur.
Deze moest ook wel. vonnikquote:
Slechts 6 - 9 db luider denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die reclames zijn écht irritant. Niet specifiek luider, maar net een andere frequentie zodat de illusie is dat het luider is. Was het verhaal dan
En toch ren je naar de afstandsbediening wanneer die reclames je boxen dreigen op te blazen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Slechts 6 - 9 db luider denk ik.
Slaap lekker sjoefquote:Op zaterdag 30 september 2017 02:09 schreef chufi het volgende:
Allen die er nog zijn.. Laters Sterkte met onze gevoelens en morgen gezond weer op
3 db is al een verdubbelingquote:Op zaterdag 30 september 2017 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toch ren je naar de afstandsbediening wanneer die reclames je boxen dreigen op te blazen.![]()
En zo hard heb ik mijn tv niet staan
quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn subwoofer maar weer verkocht, de kozijnen kwamen los.
Ow ja... dat was hetquote:
Kutflat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:10 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Kun je dan niet beter stevigere kozijnen inbouwen?
quote:
Mijn speakers zijn 120Wquote:
Wat een grappige koïnkiedink zegquote:Op zaterdag 30 september 2017 02:15 schreef CindieY het volgende:
This is my church, this is where I heel my hurts. God is a DJ
Doet me weer denken aan House of God van DHS.
twist the knife just a bit deeperquote:Op zaterdag 30 september 2017 02:16 schreef Rafeiro het volgende:
Als dit Insomnia was geweest had ik oorlog gehad denk ik
Wij dachten gewoon hetzelfdequote:
Herkenbare emotie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is gewoon kut dit nieuws.
Ben echt van slag nu.
Normaal gesproken héb ik er gemiddeld maar 8.quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:21 schreef CindieY het volgende:
Hoe in hemelsnaam zijn er nog 8 luisteraars in het holst van de nacht trouwens?
Dat is niet zo vreemd hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:21 schreef CindieY het volgende:
Hoe in hemelsnaam zijn er nog 8 luisteraars in het holst van de nacht trouwens?
richting het einde, flink schuiven nuquote:
heh sorry man... Jij bent toch echt meer van de dikke dubquote:Op zaterdag 30 september 2017 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het instralen met dikke Dub tunes heeft helaas niet gewerkt.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
![]()
quote:Programma van vandaag
00:05 - 03:00 DJ Knokkels - A Mouse Party In The Lucky Light
quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vanmiddag bij mijn moeder buurten die op haar einde loopt.
En ook gewoon van het album Queen Of The Cloudsquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ook gewoon van het album Queen Of The Clouds
Ja!quote:
er was dus zo'n nummer dat ik gewoon MOEST draaien.quote:
Topquote:
Maar duurt die tot 03.00 u ja? Dan is het nummer langer dan ik dachtquote:Op zaterdag 30 september 2017 02:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
er was dus zo'n nummer dat ik gewoon MOEST draaien.
En dat was dit nummer.
Nee, daarna draai ik er een finaal punt aan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar duurt die tot 03.00 u ja? Dan is het nummer langer dan ik dacht
Het was me een genoegen. Eer. Dank dat ik het mocht doen. Dank aan iedereen die mee heeft geluisterd. Dank Muis. Dat je was, wie je was. Een mooi mens. Een lief mens. Een zachtaardig mens. Maf. Met een groot hart.quote:
Nu is je kansquote:Op zaterdag 30 september 2017 03:03 schreef Rafeiro het volgende:
Wel grappig, ik denk nog regelmatig zo naar boven te gaan, slapen dus.
Maar omdat ik al slaapmedicatie gebruik, ga ik toch maar plat
Al veel te laat nu, maar met gegronde reden.
Jij ook heel erg bedankt dat je er wasquote:
Jij ook bedankt, veel plezier vannacht.. En dank dat je er was manquote:
Ik val meestal nu ergens een beetje in een lichte slaap. Als ik geluk heb danquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 05:44 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tot 1.15 geslapen. Daarna amper meer.
Dat wordt een zware werkdag vandaag.
kijk maar uit voor je rug met sjouwen...quote:
elke hand éénquote:Op zaterdag 30 september 2017 09:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk maar uit voor je rug met sjouwen...
Dat gebeurt mij nou nooitquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:19 schreef Koen66 het volgende:
Vannacht in slaap gevallen op de bank met computer nog aan
Môggequote:
Môgge Symphquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Het was mooi gisteravond. Mooi en waardig
quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Het was mooi gisteravond. Mooi en waardig
zal hij blij mee zijnquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Zo even voor Lucky de muziekjes van gisteren opnieuw draaien en opnemen...
Môgge Mad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Zo even voor Lucky de muziekjes van gisteren opnieuw draaien en opnemen...
Wat just me zegtquote:
* just me zegtquote:
quote:
Ik ben nog even keihard aan het emailen hier. zitten er toevallig hier mensen met een verkeersregelaarspas voor een eenmalig leuk klusje?quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:54 schreef Koen66 het volgende:
En dat wasnummer 2, moet zo ff op pad
That's it. Nu ga ik ook zelf koffie zettenquote:
t h e e ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Thee hier bij de kwalificatie van de F1
helaasquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog even keihard aan het emailen hier. zitten er toevallig hier mensen met een verkeersregelaarspas voor een eenmalig leuk klusje?
quote:
dan moet ik voortaan met de trein naar mijn werk...quote:
heeft ook z'n charmequote:Op zaterdag 30 september 2017 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moet ik voortaan met de trein naar mijn werk...
quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat doet je vrouw ookquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, klopt. Maar die krijgt het dan ook vergoedquote:
Koffie is altijd goedquote:
Hey Zorroquote:
Het was zeker heel erg mooiquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:09 schreef Tuned22 het volgende:
Oei oei oei... heel wat gemist gisteren zie ik![]()
Erg mooi dat jullie Muis op deze manier eren
quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt erop dat Gup in een loop van 5 nummers is beland.... als ik kijk naar wat er recent is gedraaid, worden steeds dezelfde nummers ingestart...
Nope, op verzoek van Lucky hebben we Muis'leven gevierd met happy hardcore en bijkomende genresquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:27 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt voor het doorsturen knokkelskga 'm zo snel mogelijk afspelen.
Zitten Roodkapje en Without Me er ook in toevallig..?
Heb Gup maar even verzochtquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nope, op verzoek van Lucky hebben we Muis'leven gevierd met happy hardcore en bijkomende genres
Goed idee.quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb Gup maar even verzochtkan me herinneren dat Muis die nummers leuk vond.
Eens kijken of Gup mee wil werken
Ik heb laatst inderdaad een keer Eminem gedraaid, op verzoekquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:36 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die van Eminem had jij laatst nog voor Muis gedraaid toch?
quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb Gup maar even verzochtkan me herinneren dat Muis die nummers leuk vond.
Eens kijken of Gup mee wil werken
Gup mist Muis ..quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:46 schreef Elfletterig het volgende:
Slecht teken dat Destiny's Child weer tussen de verzoekjes door komt.
quote:Where are you now...
Tears on my pillow..
Hij speelt nu Ph.D af; die had ik even verzocht. Ik vrees dat de loop hierna wordt opgepakt bij Imagine Dragons...quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:50 schreef Tuned22 het volgende:
Hmmm, Roodkapje verdomd ie blijkbaar
Track Recently Played zegt iequote:Op zaterdag 30 september 2017 12:50 schreef Tuned22 het volgende:
Hmmm, Roodkapje verdomd ie blijkbaar
Ik ook niet, misschien heeft ie hem in de queue staan. Of zo.quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie 'm er niet tussen staan in die Nobex-tool op de website...
Gup is een uitermate obstinate, eigenwijze vis.quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:54 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Had ik ook al![]()
Roodkapje zal toch niet gediscrimineerd worden vanwege haar hoofddoek..?
*houdt kaken stevig op mekaar en slikt koffie snel door voordat de monitor een douche krijgtquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:54 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Had ik ook al![]()
Roodkapje zal toch niet gediscrimineerd worden vanwege haar hoofddoek..?
ik heb deze case even geëscaleerdquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie 'm er niet tussen staan in die Nobex-tool op de website...
[radical christian mode] Echt niet, het is maar 2017 jaar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:01 schreef knokkels het volgende:
Google Earth
Loading...
0 Of 4.543 Billion Years processed![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[radical christian mode] Echt niet, het is maar 2017 jaar.![]()
![]()
[/radical christian mode]
quote:10 nummers in de wachtrij!
Eminem, Korgis, The, Apotheosis
Nou ja, het antwoord staat bovenquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nu gaan we raden welke van jou zijn
Had jij O Fortuna ook danquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, het antwoord staat boven
Nee, dat nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |