Ze zal het live echt beter moeten doen dan op de preparty's anders zie ik haar in deze enorm sterke semi mss wel blijven steken.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou hier meer zout over het hoofd gooien.
De jury kan hier redelijkerwijs niet omheen en met een goede act gaat het publiek wel mee.
Ik ook niet. In het interview in Van Gils hadden ze het over het aantal kijkers tijdens het ESF en ze vindt dat behoorlijk spannend. Laten we niet vergeten dat ze als artiest nog niet giga veel ervaring heeft, dus benieuwd of ze de zenuwen onder controle kan houden.quote:Op donderdag 26 april 2018 23:49 schreef Wuwwa het volgende:
Ook in deze setting zit er tussen opgenomen- en livevocalen een te groot gat. Ze moet hard werken om alles te halen. Ben er niet van overtuigd dat ze sowieso in de finale komt.
Niet afgestraft? In de semi was ze volgens de jury niet sterk genoeg voor een finaleplaats. En ook in de finale is ze niet echt rijkelijk bedeeld geweest met jurypunten. Het nummer was simpelweg belachelijk goed met een grote fanbase die bereid was haar naar een hoge ranking te sms'en. Trouwens waren haar vocalen niet echt zwak te noemen. Velen hielden van haar unieke stemgeluid; in dat komen beide zangeressen elkaar tegemoetquote:Op vrijdag 27 april 2018 14:35 schreef Greys het volgende:
Blanche werd gezien de uitslag voor mijn gevoel niet héél erg 'afgestraft' voor haar zwakke vocalen vorige keer. Misschien valt dat nu ook mee. Ben benieuwd.
Ik had het niet alleen over de juryquote:Op vrijdag 27 april 2018 17:24 schreef misteriks het volgende:
[..]
Niet afgestraft? In de semi was ze volgens de jury niet sterk genoeg voor een finaleplaats. En ook in de finale is ze niet echt rijkelijk bedeeld geweest met jurypunten.
Vind ik ook echt niet hoor. Zo wilde ik het niet laten overkomen. In tegendeel. Het lied was gewoon goed en vocaal deed ze het in de shows waar het er toe deed een stuk beter. Bedoelde dus idd dat ook al was er (imho terechte) eerder kritiek op haar vocalen, dat het niet uit hoeft te maken op zich voor de einduitslag als je het in de semi en finale gewoon beter doet. En ik verwacht ook dat Sennek het straks beter doet qua vocalen en het beter overkomt als geheel met een mooie act als dat ze deed tijdens de preparty's.quote:Op vrijdag 27 april 2018 17:48 schreef misteriks het volgende:
Oh, ik vond jouw opmerking niet negatief hoor. Ja, er is idd veel over Blanche en Sennek's vocalen geschreven, maar uiteindelijk worden de prijzen ad finish uitgedeeld. En bvb bij Blanche was er nog steeds kritiek op haar prestatie id finale, die imho misschien niet perfect was, maar je kan toch ook niet zeggen dat ze haar ranking gestolen heeft, zelfs op basis van haar stemkwaliteiten
Ik vind haar zo ontwapenend! De act zoals die door de stand in rehearsal is gedaan deze week is dus nog verre van wat het moet zijn horen we uit dit interview. Ben benieuwd of Waylon het zelfde heeft met zijn stand in rehearsal..quote:
Als dat zo is moet er nog flink aan gewerkt worden.quote:Op zondag 29 april 2018 01:07 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik vind haar zo ontwapenend! De act zoals die door de stand in rehearsal is gedaan deze week is dus nog verre van wat het moet zijn horen we uit dit interview. Ben benieuwd of Waylon het zelfde heeft met zijn stand in rehearsal..
Wauw, veel dislikes, zelfs meer dan de likesquote:
Er zijn heel veel video's met veel dislikes. Isreal heeft met hun repetitie ook meer dislikes dan likes binnen.quote:Op zondag 29 april 2018 19:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Wauw, veel dislikes, zelfs meer dan de likes
Aha, had ik nog niet gezienquote:Op zondag 29 april 2018 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn heel veel video's met veel dislikes. Isreal heeft met hun repetitie ook meer dislikes dan likes binnen.
Slechte keus. Dit kan idd wel eens een Trijntje 2.0 worden.quote:De jurk, waar gemengde reacties over zijn, die blijft wél. ‘Ik heb maar één outfit bij, dus daar zullen we het mee moeten doen,’ lacht ze.
Toch wel een terechte opmerking. Zoveel dislikes bij België zeggen natuurlijk wel iets want het werd over het algemeen wel positief ontvangen en er was weinig 'haat' richting dit lied. Toch veel die teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 29 april 2018 19:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Wauw, veel dislikes, zelfs meer dan de likes
Ik ook. Als Hans maar niet delusional is dit jaar. Maar Cornald z'n uitspraak geeft me nog hoop..quote:Op zondag 29 april 2018 20:29 schreef Momo... het volgende:
Ik maak me wel iets meer zorgen over de staging van Waylon, nu België een beetje een flop is.
En daarom werkt ze dus voor Ikea en niet voor H&Mquote:
Ja, Hans moet oppassen niet een one hit wonder te worden met de Common Linnets. Het heeft er alle schijn van dat de Belgische act een onsamenhangend geheel vormt.quote:Op zondag 29 april 2018 20:29 schreef Momo... het volgende:
Ik maak me wel iets meer zorgen over de staging van Waylon, nu België een beetje een flop is.
Als lampekap zou het wel mooi zijnquote:Op zondag 29 april 2018 20:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En daarom werkt ze dus voor Ikea en niet voor H&M
Kijk. Daar heb je het dus. Laura is gewoon een Workaholic, en kan de Ikea niet losloten terwijl ze op het podium staat. Vandaar die lampekap om dr lijf.quote:
Hmm toch wel zenuwachtige type dus.quote:
Idd. Komt wel goed grazzquote:Op zondag 29 april 2018 21:17 schreef grazz het volgende:
Maar wij hebben Waylon, die legt zich er niet bij neer als het in zijn ogen niet perfect is. En anders laat ie zn inner outlaw wel even flink tekeer gaan.
Eerst eens zien hoe het er door de camera uitziet.quote:Op zondag 29 april 2018 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Hans moet oppassen niet een one hit wonder te worden met de Common Linnets. Het heeft er alle schijn van dat de Belgische act een onsamenhangend geheel vormt.
We zien natuurlijk niet de camerabeelden. Vanuit de zaal ziet het er saai uit, maar misschien is het camerawerk straks wel heel goed.quote:Op zondag 29 april 2018 20:29 schreef Momo... het volgende:
Leuk. Die verbazing dat mensen online al beelden hebben gezien van haar repetitie/ de jurkquote:Op maandag 30 april 2018 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zet hem hier ook ff, livestream interview/gesprekje escXtra met Laura.
Ja slecht geluid hier en daar, meneer zat tegen de mic te schuren oid.![]()
Blanche, ik vond haar geweldig. Dat dat alweer een jaar geleden is joh. Time flies.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:55 schreef richolio het volgende:
België stuurt wederom kwaliteitTrots op dat land
Blanche vorig jaar had mijn stem (samen met portugal), misschien deze ook wel
Ik ook ja, dat was oprecht een tof nummerquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Blanche, ik vond haar geweldig. Dat dat alweer een jaar geleden is joh. Time flies.
Leuke meidquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:52 schreef misteriks het volgende:
Heb de indruk dat ze haar niet te veel aantrekt van de eerste negatieve kritieken
Ik vind haar interviews inmiddels nog leuker dan het lied.quote:
Zonde, toch denk en hoop ik finale. Zij start ook op zo'n rotplek.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:28 schreef Wuwwa het volgende:
Dit wordt niet lekker ontvangen hoor, de reacties hierop zijn niet overwegend positief.
Gaat hem niet worden vrees ik, tussen Albanië en Tsjechië in.
Ja daar is nogal wat belichting voor nodig, als je geen kleurtje hebt of de rauwe beelden gebruikt verander je in een spook (Zie Sennek).quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:39 schreef Em31 het volgende:
Zo'n steadicam op je gezicht zorgt ook nog vaak voor zo'n lelijk wit licht (volgens mij hadden TCL daarom ook zo'n sepia filter), dus vraag me af of dat er dan wel goed uit gaat zien.
Ja dat vind ik ook niet mooi, maak je beter op of pak dat idee met The Common linnits.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:39 schreef Em31 het volgende:
Zo'n steadicam op je gezicht zorgt ook nog vaak voor zo'n lelijk wit licht (volgens mij hadden TCL daarom ook zo'n sepia filter), dus vraag me af of dat er dan wel goed uit gaat zien.
Laura! What's the pressure vond ik ook erg tofquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef misteriks het volgende:
Een staging die slecht voorbereid is, niet blijft hangen, en inspiratieloos lijkt
Een jurk die niet geliefd is
Een zangeres die meer weet van decors opbouwen dan er op te staan
Een barslechte startpositie, gesqueezed tussen fanfavourites
een ijzersterke semi, waar er 13 a 14 songs meedingen voor een finaleplaats.....
Ik durf er nog geen cent om te verwedden dat ze daadwerkelijk de finale gaat halen. Belgie stuurt te vaak onervaren mensen, dat moet eens verkeerd aflopen![]()
en sowieso weten we het niet voor er 9 anderen zijn afgeroepen![]()
![]()
![]()
Precies. Wat een tof nummer was datquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Laura! What's the pressure vond ik ook erg tof
Dat is niet bepaald gelukt. Haar mimiek was heel raar.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Precies. Wat een tof nummer was dat
Als die andere Laura (Groeseneken) zich een beetje kan inhouden met de gekkebekkentrekkerij, komt het vast wel goed. Die jurk is maar een jurk.
Ja he.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, jammer. Al kwam ze een beetje eng over tijdens het zingen vond ik.
België is gewoon op basis van vanavond gewoon meer dan terecht niet door. Het zoeken in de stemmende landen is een beetje een Nederlandse ziekte (die ze in België ook wel hebben).quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:42 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk zelf ook dat het niet geholpen heeft dat België merendeel tussen de zuid Europese landen en Oost Europese landen zit die mochten stemmen. Los van het feit dat de eerste halve finale pittig was. België miste daarom de Duitse, Nederlandse en Franse stemmers samen met een groot deel uit Scandinavië. Had zelf België wel heel hoog op mijn lijstje staan.
Huh? Vorig jaar vierde en daarvoor 10e, nog voor Douwe Bob. De laatste 15 jaar stond Belgie vaker in de finale dan NLquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:38 schreef misteriks het volgende:
Een staging die slecht voorbereid is, niet blijft hangen, en inspiratieloos lijkt
Een jurk die niet geliefd is
Een zangeres die meer weet van decors opbouwen dan er op te staan
Een barslechte startpositie, gesqueezed tussen fanfavourites
een ijzersterke semi, waar er 13 a 14 songs meedingen voor een finaleplaats.....
Ik durf er nog geen cent om te verwedden dat ze daadwerkelijk de finale gaat halen. Belgie stuurt te vaak onervaren mensen, dat moet eens verkeerd aflopen![]()
en sowieso weten we het niet voor er 9 anderen zijn afgeroepen![]()
![]()
![]()
Ik had het niet verwachtquote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:50 schreef Cyan9 het volgende:
Tja, dit kon je wel een beetje zien aankomen..
Was alles echt haar idee ja?quote:Op woensdag 9 mei 2018 08:59 schreef misteriks het volgende:
Ik ben hier behoorlijk boos over. Hoe kan je zo'n song zo verneuken op het podium. De staging was echt belabberd, een kruising tussen een kleutertoneeltje en een schlagerfestivaloptreden. Zelf zag ze er eerder als een heks uit, en de toegevoegde 'drama' in haar gezicht was degelijk dramatisch. Ik begon de laatste week een beetje te vrezen toen ze telkens vertelde dat het allemaal haar keuze was , van kleding tot staging. Dat kind heeft haar zelfingenomenheid als een boomerang in haar gezicht teruggekregen. Geholpen door een talentloze graaier als die Pannecoucke.
Die hele delegatie moet ontslagen worden voor de toekomst. Dat ze zijn kunnen meegaan en akkoord gaan met zo'n belachelijke staging is te gek voor woorden. Als Belg schaam ik me voor zo'n slechte prestatie.
Ik kan niet echt een lijn ontdekken in het optreden, toch was er speciaal een choreograaf mee die zich daarmee bezig heeft gehouden.quote:
Dat was het enige waar ik in dacht in het begin (en dat was nog zuiver). Die is alleen maar bezig met aan wijzigingen die ze gekregen heeft. Vooral niet de doods de camera in kijken! Met als resultaat dat ze ontzettend nep en raar overkwam.quote:
Ik zou het mysterieuzer gehouden hebben. Op het grote podium, camera meer rond haar laten draaien en dan af en toe in de camera kijken. Tijdens het refrein dan meer energie, maar dan meer door middel van het licht en niet alleen door Sennek.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:44 schreef MakkieR het volgende:
Wat heeft iedereen toch met haar stage act, ik was daar helemaal niet zo negatief over. Ik was vooral verbaasd dat België het niet haalde, omdat vooraf gezien België heel hoog stond genoteerd. Was dat niet op een vierde plaats bij de bookmakers? En hoe had ze haar live act dan moeten oplossen, haar liedje zocht denk ik wel naar een act als deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |