Leuk! Ik had het zoeken naar uitdagende, maar niet demotiverende mensen opgegeven. (De enige 2 die ik ken met een fitbit zijn óf 10k op een dag meer dan ik gemiddeld, of 5k minder)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Fitbit charge 2
We kunnen een crea fitbit challenge doen als er meerdere mensen met een fitbit zijn
ik moet er eigenlijk nog 350 doen om mijn tax te halen vandaag. Alleen niet zoveel zin meer....quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet echt opgewonden eroverKan het relativeren. Ik ben de hele dag actief geweest, lichamelijk. Alleen niet in stappen
Hun service is echt superquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:46 schreef Goitske het volgende:
Ik heb mijn fitbit nu sinds oktober ofzo (charge2) en ben er heel blij mee. Was ook iets met mijn fitbit, mail gestuurd naar Fitbit en binnen 5 dagen na wat gemail een nieuwe (zonder bandje de oude er aan klikken en klaar)
Had over deze vraag heen gelezenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:05 schreef _Hestia_ het volgende:
Dat Kayla itsines klinkt wel leuk Sarabi, is dat gewoon via Youtube ofzo dan?
Ja dat gebeurt vaker met de laatste post op een pagina, maar geeft nietquote:Op dinsdag 3 juli 2018 23:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had over deze vraag heen gelezen
Het is een (e)book en tegenwoordig volgens mij ook een app
Dat weet ik zo niet...Heb hem jaren geleden gekregenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 23:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt vaker met de laatste post op een pagina, maar geeft niet
Aha oke! En wat kost dat?
Misschien toch eens voor een second opium gaan?quote:Op woensdag 4 juli 2018 06:54 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen. Vandaag nog rustig aan, vanmiddag thuiswerken. Nu eerst een paracetamol en met een kussentje op mijn buik op de bank. ( veel te warm voor een kruik)
Hopelijk gaat het weer iets beterquote:Op woensdag 4 juli 2018 06:54 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen. Vandaag nog rustig aan, vanmiddag thuiswerken. Nu eerst een paracetamol en met een kussentje op mijn buik op de bank. ( veel te warm voor een kruik)
Ik moet toevallig volgende week naar de huisarts. Dus dan nog eens overleggen. Voel me nu een stuk beter. Douchen en wat normaal aantrekken en dan misschien eerst een uurtje borduren voordat ik ga werken.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien toch eens voor een second opium gaan?
Woon in Belgie.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... de thermometer kruipt hier ook al omhoog
Op vakantie in België?
Ik sport(te) veel met jillian michaels, die doet ook programma's van maar 20-35 minuten, cardio en kracht gecombineerd. Stonden altijd op youtube, maar weet niet of dat nog zo is.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 23:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt vaker met de laatste post op een pagina, maar geeft niet
Aha oke! En wat kost dat?
Gelukkig... het klinkt echt heel extreem. Beterschapquote:Op woensdag 4 juli 2018 09:16 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik moet toevallig volgende week naar de huisarts. Dus dan nog eens overleggen. Voel me nu een stuk beter. Douchen en wat normaal aantrekken en dan misschien eerst een uurtje borduren voordat ik ga werken.
Ik zal eens kijken, ik sport dus wel veel al, maar miss leuk voor de afwisseling eens als ik niet naar de sportschool ga.quote:Op woensdag 4 juli 2018 09:26 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik sport(te) veel met jillian michaels, die doet ook programma's van maar 20-35 minuten, cardio en kracht gecombineerd. Stonden altijd op youtube, maar weet niet of dat nog zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |