In andere woorden. Dit idee is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Of Youri Mulder.
Alles beter dan Heitinga, Pierre of Waterreus though.
WIEquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die vinden Captain America beter dan Iron Man. (het personage)
Ja Coco luister, ik vind al die Marvel-troep voor 12-jarigen, ik was puur sarcastisch bezig.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die vinden Captain America beter dan Iron Man. (het personage)
Ik word moe van de hype rond de Premier League.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen ziggo en ontken derhalve het bestaan van gratis te ontvangen Engels voetbal.
Lafaardquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word moe van de hype rond de Premier League.
Ik van het rollen, janken en de scheidsrechters in Spanje.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word moe van de hype rond de Premier League.
Dat mag (voor nu)quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Coco luister, ik vind al die Marvel-troep voor 12-jarigen, ik was puur sarcastisch bezig.
Ok, ik laat dan wel zien dat ik je serieus neemquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Coco luister, ik vind al die Marvel-troep voor 12-jarigen, ik was puur sarcastisch bezig.
Ik keek laatst doctor strange en vond het zowaar geen totale troep.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb zondag weer extreem genoten.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik van het rollen, janken en de scheidsrechters in Spanje.
Ik probeerde jou die film te laten kijken, dom varken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik keek laatst doctor strange en vond het zowaar geen totale troep.
Dat je het even weet.
Toen de separatisten wonnen zeker?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb zondag weer extreem genoten.
Was dit maar geen metafoor in jouw geval.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeerde jou die film te laten kijken, dom varken.
God, wat was dat een oogkanker.
Sociedad v Valencia was een voetbalfeest.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen de separatisten wonnen zeker?
Als je me wilt steken moet je het gewoon door hoor. Beetje jammer. Dit doet pijn ja.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Nou zeg.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit maar geen metafoor in jouw geval.
Hij was talentvol in het Vitesse van Bosz. Geen idee wat er in die tussenperiode verkeerd is gegaan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Diks is compleet mislukt bij Fiorentina en viel niet op bij Vitesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |