Nou zeg.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit maar geen metafoor in jouw geval.
Hij was talentvol in het Vitesse van Bosz. Geen idee wat er in die tussenperiode verkeerd is gegaan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Diks is compleet mislukt bij Fiorentina en viel niet op bij Vitesse
Zelfoverschatting gezien die transferquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij was talentvol in het Vitesse van Bosz. Geen idee wat er in die tussenperiode verkeerd is gegaan.
De tribune en vervolgens weer spelen in een waardeloos team.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij was talentvol in het Vitesse van Bosz. Geen idee wat er in die tussenperiode verkeerd is gegaan.
Ik hoop t jaquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Feyenoord krijgt een beetje te maken met het Premier League-complex uit het darts. Jongetjes die eindelijk met de grote mannen mogen meedoen zijn daar zo van ondersteboven dat hun zelfvertrouwen dusdanig keldert dat ze het hele seizoen ook niks presteren in andere competities.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door Tagliano op 26-09-2017 21:52:17 ]
Moet je bedenken dat City nog last van Kuipvrees had ook.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Feyenoord krijgt een beetje te maken met het Premier League-complex uit het darts. Jongetjes die eindelijk met de grote mannen mogen meedoen zijn daar zo van ondersteboven dat hun zelfvertrouwen dusdanig keldert dat ze het hele seizoen ook niks presteren in andere competities.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ Bericht 91% gewijzigd door Tagliano op 26-09-2017 21:52 ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima! Morgenochtend helaas vroeg richting Schiphol maar dat was mijn eigen keus.quote:
Dat besef je je nu pas?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit wordt echt qua punten zo'n dramatisch dieptepuntseizoen voor het Nederlands voetbal..en dat mogen we vooral Ajax en PSV kwalijk meenemen.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom post je die van Ronaldo niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lafaard
quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wilde ik selecteren als captain maar vergat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |