Maar Stijn, hier zit ik helemaal niet op te wachten als kijker.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De fan uithangen, want volgens Veronica moet die stem gehoord worden.
De BN’ers worden helemaal niet ingehuurd als analytici, aldus Veronica. “Wij willen naast iemand die deskundig is om de wedstrijd te analyseren ook gewoon de fan aan het woord laten: vindt de fan het een leuke wedstrijd en waarom?”
Is dit echt een quote?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De BN’ers worden helemaal niet ingehuurd als analytici, aldus Veronica. “Wij willen naast iemand die deskundig is om de wedstrijd te analyseren ook gewoon de fan aan het woord laten: vindt de fan het een leuke wedstrijd en waarom?”
Ik vind dit minachting van de kijkerquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof het een soort test is op proefdierenquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik echt niet. Als je maar 1 minuut bespreekt kan je er beter zo iemand neerzetten. Of wat zeg ik, wie zit er te wachten op een Waterreus die er zogenaamd wel verstand van heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me gebruikt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alsof het een soort test is op proefdieren
Jouw mening doet er niet toe in de Noord-Koreaanse TV-wereld.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar Stijn, hier zit ik helemaal niet op te wachten als kijker.
Ze moeten gewoon die CL-rechten weer snel kwijtraken. Minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is TV anno 2017 ook een beetje. Hoeveel shit kunnen ze nog maken voor de reguliere kijker het opgeeft.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alsof het een soort test is op proefdieren
Hoe lang duurde die analyses bij de NOS?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die CL-rechten weer snel kwijtraken. Minachting van de kijker.
Vanzelfsprekend was het volgens mij ook Veronica die voor het eerst geld betaalde aan Heitinga om wedstrijden te ‘analyseren’. Dat laat al je niveau zien.
De NOS liet je naar Bert van Marwijk kijken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die CL-rechten weer snel kwijtraken. Minachting van de kijker.
Vanzelfsprekend was het volgens mij ook Veronica die voor het eerst geld betaalde aan Heitinga om wedstrijden te ‘analyseren’. Dat laat al je niveau zien.
Neem dan Regi Blinker.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik echt niet. Als je maar 1 minuut bespreekt kan je er beter zo iemand neerzetten. Of wat zeg ik, wie zit er te wachten op een Waterreus die er zogenaamd wel verstand van heeft.
Maar de kijkcijfers blijven zo .quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is TV anno 2017 ook een beetje. Hoeveel shit kunnen ze nog maken voor de reguliere kijker het opgeeft.
Je probeert tenminste.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/4(...)sander-lantinga.html
Ik ben heel slecht in satire.
Vanaf morgen is Louis van Gaal weer terug als analist bij Ziggo Sport. Wat is jouw eerste reactie hierop?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De NOS liet je naar Bert van Marwijk kijken.
Zet er dan iemand neer die relevant is en bespreek het langer dan 1 minuut.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap dat gezeik echt niet. Als je maar 1 minuut bespreekt kan je er beter zo iemand neerzetten
Het zou ook vrij slechte satire zijn geweestquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/4(...)sander-lantinga.html
Ik ben heel slecht in satire.
Dat is dan wel weer helaas zo.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar de kijkcijfers blijven zo .
Dit land en vooral de wansmaak die er heerst
Of Youri Mulder.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De NOS liet je naar Bert van Marwijk kijken.
Ik heb geen ziggo en ontken derhalve het bestaan van gratis te ontvangen Engels voetbal.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf morgen is Louis van Gaal weer terug als analist bij Ziggo Sport. Wat is jouw eerste reactie hierop?
Er zijn mensen die vinden Captain America beter dan Iron Man. (het personage)quote:
Rebels hoor LRquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen ziggo en ontken derhalve het bestaan van gratis te ontvangen Engels voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |