Je houdt niet van lang en geel?quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:55 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik wil scheiden van mijn echtgenoot, de Nederlandse Spoorwegen.
Hier had de discussie gewoon moeten eindigen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zal niet meer dan een proefballon zijn.
Dan had je een slotje moeten zettenquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier had de discussie gewoon moeten eindigen.
Goede TT.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:56 schreef Jip141 het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom. Behalve PiS.
Dat heb ik nooit gezegd, maar dat de EU zonder de Britten de helft van haar slagkracht kwijtraakt, zoals GS zei, is werkelijk klinkklare onzin.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:59 schreef Kaas- het volgende:
@remlof
Die flauwekulletjes over dat het Britse leger niks voorstelt. Niemand neemt dat serieus.
Niet zo emotioneel, Whiskers.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar dat de EU zonder de Britten de helft van haar slagkracht kwijtraakt, zoals GS zei, is werkelijk klinkklare onzin.
En dan verkoop ik flauwekul?
Irrelevante discussies in de hyperperiferie.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:03 schreef remlof het volgende:
Zwolle is jaloers op Arnhem, ze willen ook een Centraal Station
Dat is nu net het punt van discussie na die speech van Macron, moet het dat worden?quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:03 schreef Reya het volgende:
De EU is natuurlijk geen militair verband; daarvoor bestaat de NAVO al.
Moest al aan je denken toen ik het hoorde, haha. Zwolle heeft momenteel maar één station.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:03 schreef remlof het volgende:
Zwolle is jaloers op Arnhem, ze willen ook een Centraal Station
We gaan zelfs geen 25% aan efficiency behalen. Dan zouden we op 93.75% van het oude niveau komen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na een daling van een kwart heb je een 33% efficiency-slag nodig om terug op hetzelfde niveau te komen, geen 25%.
Gebeurt ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
Ik ben eerder bang voor dat de populisten de EU als instrument gaan gebruiken in plaats van het op te heffen. Daar denkt niemand dan weer aan.
Bedankt Hand, dat was nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We gaan zelfs geen 25% aan efficiency behalen. Dan zouden we op 93.75% van het oude niveau komen.
Klopt, ze kunnen niet samenwerken.quote:
Bedankt Voet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt Hand, dat was nog niet duidelijk.
Je hoeft geen anti-EU sentiment te hebben om kritiek te hebben op de vermeende slagkracht van een EU/Europees leger.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verzet me alleen tegen de de anti-EU-vibe die ik hier bespeur.
Dat had ik van jou eigenlijk ook verwacht.
Graag gedaan, voet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt Hand, dat was nog niet duidelijk.
Zelfs een metropool als Waddinxveen heeft er twee en krijgt er nog een derde bij.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moest al aan je denken toen ik het hoorde, haha. Zwolle heeft momenteel maar één station.
Een tweede wordt ook gebouwd. Maar Zwolle is inderdaad achtergesteld; het is de grootste stad met één station.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfs een metropool als Waddinxveen heeft er twee en krijgt er nog een derde bij.
Briljantquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
Ik ben eerder bang voor dat de populisten de EU als instrument gaan gebruiken in plaats van het op te heffen. Daar denkt niemand dan weer aan.
Mislukte vredesmissies?quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:12 schreef Reya het volgende:
Waar zou een Europees leger eigenlijk voor gebruikt worden?
Heroveren van de koloniën.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:12 schreef Reya het volgende:
Verrassingggg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:12 schreef Reya het volgende:
Een nieuwe uitbreidingsprocedure natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:12 schreef Reya het volgende:
De laatste keer dat de Fransen een oorlog hadden gewonnen, waren ze zo enthousiast dat ze de Duitsers in de armen van Hitler dreven.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:15 schreef Jip141 het volgende:
Je moet die Fransen echt geen leger geven ook, gaan ze voor al hun avontuurtjes inzetten.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan in het blauw-geel, bij u voor de deur.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha oeps
Zou wel kut voor GS zijn als hij mijn hand was :S
quote:
Was het maar kut.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha oeps
Zou wel kut voor GS zijn als hij mijn hand was :S
Meteen te ver gaan he.quote:
Alsof de EU niet bedacht is door het groot-zionistisch complot.quote:
Als je het op humanitaire gronden doet krijg je vast ook naïeve linksmensen mee. Die houden daar zo van; lekker paternalistisch van die arme onderontwikkelde volkjes helpen. Een stel anonieme weesnegertjes knuffelen voor de facebookfoto, Made in China Free Tibet Now-stickertjes plakken, dan ook de eigen gekozen regering omverwerpen en er een poppenkast van maken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Krijg je wel Thierry Baudet en Martin Bosma mee, in ieder geval.
quote:Kan Zwolle het geld inderdaad niet beter besteden aan het opknappen van speelpleintjes of aan de plaatselijke ouderenzorg? Wethouder Anker: 'Geld kan altijd ook ergens anders aan uitgegeven worden. (..) Met de kosten zijn we nu niet bezig, daarvoor is het nog te vroeg.'
Zelfs ik krijg een keer genoeg van dat eeuwige gezeik op de FPquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:20 schreef Tem het volgende:
Janneke is ook aan het complimentjes vissen in FB.
Ik ook. Voelde net een licht zelfmedelijden opkomen toen ik me bedacht dat ik eenzaam achter mijn laptopje zit te vreten in de aanwezigheid van mijn internetvriendjes. Gelukkig ben ik niet de enige die zijn avondmaal zo slijt.quote:
Dit was wel een goed kunstproject, omdat iedereen boos werd.quote:
Ik voelde eigenlijk zelfmedelijden omdat ik om kwart over zes al zit te eten.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. Voelde net een licht zelfmedelijden opkomen toen ik me bedacht dat ik eenzaam achter mijn laptopje zit te vreten in de aanwezigheid van mijn internetvriendjes. Gelukkig ben ik niet de enige die zijn avondmaal zo slijt.
Om België een beetje binnen het gareel te houden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:12 schreef Reya het volgende:
Van Ernie.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:21 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit was wel een goed kunstproject, omdat iedereen boos werd.
[ afbeelding ]
Nee, dat is Wim Anker, de advocaat. Deze vent is bereikbaar op EW.Anker@zwolle.nlquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wethouder Anker heeft als automatisch gegenereerd emailadres wanker@zwolle.nl
Maar wel broodnodig om het Centraal Station te kunnen onderscheiden van Zwolle-Noord, Zwolle-West en Zwolle-IJsselhallen. Daarvoor wil je als bejaarde toch wel een paar dagen extra in bed blijven liggen?quote:
Geld dat naar de EU gaat, gaat per definitie ook naar de ouderen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
Een collega zei tegen mij dat al het geld van de ouderen nu naar de EU gaat en de Fok.nl was zijn startpagina op mobiel.
Ik houd Janneke hiervoor verantwoordelijk.
Ik had godverdomme honger man. Dat terwijl ik de hele dag op mijn reet zit. In de bouw was er nog een logische verklaring voor de trek.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik voelde eigenlijk zelfmedelijden omdat ik om kwart over zes al zit te eten.
wanker@kankerenwankeradvocaten.nlquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is Wim Anker, de advocaat. Deze vent is bereikbaar op EW.Anker@zwolle.nl
https://www.zwolle.nl/bes(...)ing-college/ed-anker
edit: haha daar zit ook wanker in
Gezien de sneue plaatjes die hierboven gepost werden acht ik de kans dat nationaalpopulisten het instrument dat is opgetuigd om nationaalpopulisme te beteugelen gaan gebruiken om het uit te bouwen uitermate klein.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
Lekker boeiend allemaal. In je eentje naar buiten zitten kijken is ook zo wat tijdens het eten.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had godverdomme honger man. Dat terwijl ik de hele dag op mijn reet zit. In de bouw was er nog een logische verklaring voor de trek.
Doe mij effe abonnementje op FD dan, als je daar nog bijbeunt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:
Nog maar eens
https://fd.nl/1219947
Jesse en z’n eerlijke politiek mensen
Wat een authentieke man
De mongool
De week van de eenzaamheid.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:26 schreef Tchock het volgende:
Ik vind alleen eten sowieso maar saai. Als het heel lekker is dan heb je niemand om er mee van te genieten. Als het niet lekker is zit je beetje in je eentje ranzig eten weg te werken.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:
Nog maar eens
https://fd.nl/1219947
Jesse en z’n eerlijke politiek mensen
Wat een authentieke man
De mongool
Ik vind het juist kut als er iemand bij zit om me af te leiden van hoe lekker ik bet eten vind. Daarom is in je eentje eten bestellen ook zo goddelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:26 schreef Tchock het volgende:
Ik vind alleen eten sowieso maar saai. Als het heel lekker is dan heb je niemand om er mee van te genieten. Als het niet lekker is zit je beetje in je eentje ranzig eten weg te werken.
Zo is ze.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
Een collega zei tegen mij dat al het geld van de ouderen nu naar de EU gaat en de Fok.nl was zijn startpagina op mobiel.
Ik houd Janneke hiervoor verantwoordelijk.
En je ging ook nog thuiswerken? Let op dat je straks nog door de deur kan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het juist kut als er iemand bij zit om me af te leiden van hoe lekker ik bet eten vind. Daarom is in je eentje eten bestellen ook zo goddelijk.
Op je muil gauw!quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doe mij effe abonnementje op FD dan, als je daar nog bijbeunt.
Hier roep ik als ik in mijn eentje bestel altijd eerst nog even, net zodat de bezorger het nog kan horen. "Jongens, het eten is er!".quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het juist kut als er iemand bij zit om me af te leiden van hoe lekker ik bet eten vind. Daarom is in je eentje eten bestellen ook zo goddelijk.
Ho hoquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je ging ook nog thuiswerken? Let op dat je straks nog door de deur kan.
Ik wel.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:50 schreef Jip141 het volgende:
Oorlog
WOIII overleven we sowieso niet.
Ranzig.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zo uitgewoond dat het na doorslikken direct op de keukenstoel valt?
Zodat het minder opvalt dat je in je eentje drie grote dönerschotels en een quattro stagioni wegbunkert?quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier roep ik als ik in mijn eentje bestel altijd eerst nog even, net zodat de bezorger het nog kan horen. "Jongens, het eten is er!".
Ben wel benieuwd naar m’n hartslag danquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje bijhouden hoe lang je masturbeert.
Zodat die Turrek niet weet dat ik alleen thuis ben. Anders lijk ik een makkelijk doelwit voor een roofoverval.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zodat het minder opvalt dat je in je eentje drie grote dönerschotels en een quattro stagioni wegbunkert?
Plassertjes.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je deelt de humor van Pokkel maar dan ben je nog iets trager. Wees er trots op.
Daarvoor heb ik een automatisch mechanisch horloge.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje bijhouden hoe lang je masturbeert.
Het officiële criterium dat de NS hanteert om een station als “Centraal” aan te duiden is dat er meer dan 40.000 in- en uitstappers per dag zijn. Heeft Zwolle dat?quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tweede wordt ook gebouwd. Maar Zwolle is inderdaad achtergesteld; het is de grootste stad met één station.
Het is friet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn pita kip & patat kip worden gebracht.
Ruim. Ik denk wel het dubbele.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het officiële criterium dat de NS hanteert om een station als “Centraal” aan te duiden is dat er meer dan 40.000 in- en uitstappers per dag zijn. Heeft Zwolle dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |