TTquote:
student.netquote:Op dinsdag 26 september 2017 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Het ultieme werklozen drank
quote:nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 7963
2. aloa / 7941
3. devzero / 7261
4. FlippingCoin / 6085
5. Homijn / 4470
6. appartementencomplex / 3780
Dat is de spirit.quote:Op dinsdag 26 september 2017 02:05 schreef Pg_up het volgende:
Ik word 's ochtends om 11 uur wakker en dan doe ik de hele dag niks.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere keer dat zaad uit je haar wassen is anders ook een hoop werk
Lukt niet.quote:
?quote:
Nee, sliep net wel lekker maar ik moest naar de wc en zo.quote:
Jawel ik wil punten.quote:
Ah, dat is kut. Ik heb nog helemaal niet geslapenquote:Op dinsdag 26 september 2017 03:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, sliep net wel lekker maar ik moest naar de wc en zo.
Niet sociaal van je.quote:
Kan je mobiel wel naar een fotoboek eigenlijk, of is dat meer een kleine vragen vraag?quote:Op dinsdag 26 september 2017 03:14 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ah, dat is kut. Ik heb nog helemaal niet geslapen.
Nee, volgens mij kan dat niet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 03:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan je mobiel wel naar een fotoboek eigenlijk, of is dat meer een kleine vragen vraag?
Oké.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2017 03:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké.
Ik ga slapen, welterusten.
Je kan beter zeggen: supermarkten die dit niet standaard verkopenquote:Op dinsdag 26 september 2017 03:52 schreef devzero het volgende:
Geen 5 liter blikjes drinken
[ afbeelding ]
Lekker gek !!!quote:Op dinsdag 26 september 2017 03:52 schreef devzero het volgende:
Geen 5 liter blikjes drinken
[ afbeelding ]
Uhh/?? Wtf gewoon thuislaten bezorgenquote:Op dinsdag 26 september 2017 04:02 schreef devzero het volgende:
en ik had net nog wat bier voor je besteld
[ afbeelding ]
Geen idee? Waarom worden de bezorgkosten meer ?quote:Op dinsdag 26 september 2017 04:05 schreef devzero het volgende:
Weet je wel je hoeveel de bezorgkosten zijn voor 100 kratjes?
Ik lees anders iets met lief knap en stoer..quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
er valt hier echt weinig meer te halen.
Dat hoeft van mij niet zo.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik lees anders iets met lief knap en stoer..
Wat?quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:27 schreef appartementencomplex het volgende:
krijg even lekker het heen en weer met je halve jas
Mooiquote:Op dinsdag 26 september 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet zo.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mooi
Des te meer kans heb ik..![]()
![]()
![]()
Etenquote:Op dinsdag 26 september 2017 13:34 schreef appartementencomplex het volgende:
ja.
wat zal ik gaan doen haags vriend?
Dat is vroegquote:Op dinsdag 26 september 2017 13:39 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
[..]
ik heb het al op
om kwart voor 6 ga ik weer eten,
Jaquote:Op dinsdag 26 september 2017 13:44 schreef appartementencomplex het volgende:
daar heb je een punt
maar dan is het weer gewoon een zin
exactosquote:Op dinsdag 26 september 2017 13:48 schreef appartementencomplex het volgende:
hagos cuarto amigo qué zallikos gaan doenos
Doe lekker zelf normaal, tjonge jonge.quote:
jij ook.quote:
ben bang voor teke!quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:29 schreef _--_ het volgende:
Teke dit allemaal jongens. Help keith
https://secure.amnesty.nl/urgentaction/KeithTharpe
Dan is het goed.quote:
Ik ben tegen de doodstraf, maar is dit nou wel de juiste persoon om een petitie voor te starten?quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:29 schreef _--_ het volgende:
Teke dit allemaal jongens. Help keith
https://secure.amnesty.nl/urgentaction/KeithTharpe
Je kan het lezen. Is van amnesty international tegen executie. Er staat een artikel bij.quote:
Als racisme de beoordeling tot doodstraf heeft beinvloedquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf, maar is dit nou wel de juiste persoon om een petitie voor te starten?
Verder gaat de jury niet over de strafmaat en moet er een unaniem besluit genomen worden door de jury toch? Racisme et cetera is een ingecalculeerd iets dacht ik.quote:Keith Leroy Tharpe, 39, was sentenced to death in January 1991 in Jones County for the shotgun slaying of his 29-year-old sister-in-law, Jacqueline Freeman.
On Sept. 25, 1990, Mr. Tharpe, who had repeatedly threatened and harassed his estranged wife and her family, used his vehicle to force his wife's car off the road. After shooting Ms. Freeman twice, he kidnapped and raped his estranged wife.
Louter de beoordeling tot schuldigheid van de straf, niet de strafmaat.quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:32 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als racisme de beoordeling tot doodstraf heeft beinvloed
Ja. Tuurlijk.
In georgia gaat de jury over de straf. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verder gaat de jury niet over de strafmaat en moet er een unaniem besluit genomen worden door de jury toch? Racisme et cetera is een ingecalculeerd iets dacht ik.
Echt?quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:33 schreef _--_ het volgende:
[..]
In georgia gaat de jury over de straf. Heel vreemd.
'Muricah!quote:
nooit gedacht dat jij zon type bent om dit naar voren te brengenquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:32 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je kan het lezen. Is van amnesty international tegen executie. Er staat een artikel bij.
Hoezo? Dit stelt me wel telleur hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:35 schreef murp het volgende:
[..]
nooit gedacht dat jij zon type bent om dit naar voren te brengen
oh sorry hoorquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hoezo? Dit stelt me wel telleur hoor.
ik heb hem goffedomme gisteren al getekendquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:36 schreef _--_ het volgende:
TEKENEN JULLIE HET NOU!!
hij heeft nog 8 uur en 34 minuten te leven.
eerst effe nog een naggie over slapenquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:36 schreef _--_ het volgende:
TEKENEN JULLIE HET NOU!!
hij heeft nog 8 uur en 34 minuten te leven.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
eerst effe nog een naggie over slapen
Dit stelt me ook weer telleurquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
eerst effe nog een naggie over slapen
quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb hem goffedomme gisteren al getekend
In sommige staten wel over de doodstraf, bv Georgia. Maar de jury was unaniem, dus om nou te zeggen dat alles van 1 persoon afhangt. In theorie, ja. Maar als er iemand anders in de jury had gezeten, had die persoon waarschijnlijk ook voor de doodstraf gestemd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 16:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verder gaat de jury niet over de strafmaat en moet er een unaniem besluit genomen worden door de jury toch? Racisme et cetera is een ingecalculeerd iets dacht ik.
Niets waarschijnlijk. In een rechtzaak moet alles 100% zeker zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
In sommige staten wel over de doodstraf, bv Georgia. Maar de jury was unaniem, dus om nou te zeggen dat alles van 1 persoon afhangt. In theorie, ja. Maar als er iemand anders in de jury had gezeten, had die persoon waarschijnlijk ook voor de doodstraf gestemd.
Klopt, de werking van de jury heeft ingecalculeerd dat er een gek bij zit en niet in de jury kamer kan roepen: hang that nigguh!!!quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
In sommige staten wel over de doodstraf, bv Georgia. Maar de jury was unaniem, dus om nou te zeggen dat alles van 1 persoon afhangt. In theorie, ja. Maar als er iemand anders in de jury had gezeten, had die persoon waarschijnlijk ook voor de doodstraf gestemd.
Alle overige leden (11?) van de jury had ook gestemd voor de doodstraf, dus de kans dat een nieuw lid voor had gestemd lijkt me redelijk hoog. Ik vind het verder ook een debiel systeem en hopenlijk komt er eens een keertje een echte discussie over, maar ik ben bang dat dat voor Keith te laat is.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niets waarschijnlijk. In een rechtzaak moet alles 100% zeker zijn.
preciesquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:21 schreef devzero het volgende:
Haags heeft gelijk, veel te serieus voor een onz topic
Ik weet niet hoeveel juryleden er waren. Maar ik weet wel dat als de racistische jurylid nee had gestemd dat hij levenslang zou krijgen. Wat mij betreft zou er met nieuwe juryleden opnieuw gekozen mogen worden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle overige leden (11?) van de jury had ook gestemd voor de doodstraf, dus de kans dat een nieuw lid voor had gestemd lijkt me redelijk hoog. Ik vind het verder ook een debiel systeem en hopenlijk komt er eens een keertje een echte discussie over, maar ik ben bang dat dat voor Keith te laat is.
12 als het zoals in Twelve Angry Men is.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel juryleden er waren. Maar ik weet wel dat als de racistische jurylid nee had gestemd dat hij levenslang zou krijgen. Wat mij betreft zou er met nieuwe juryleden opnieuw gekozen mogen worden.
In theorie zou het inderdaad kunnen. En het zou misschien geholpen hebben als andere jury leden nu naar voren waren gekomen met het verhaal dat dat racistische jurylid hun onder druk had gezet. Maar dat is niet gebeurd en ik denk niet dat er een nieuwe rechtszaak komt. Misschien dat de governor van Georgia de straf omzet naar levenslang.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel juryleden er waren. Maar ik weet wel dat als de racistische jurylid nee had gestemd dat hij levenslang zou krijgen. Wat mij betreft zou er met nieuwe juryleden opnieuw gekozen mogen worden.
anders verander ik de tt gewoonquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:28 schreef devzero het volgende:
En we zijn al weer bijna toe aan een nieuw topic. Welke kaper ligt op de kust?
Dat is erg goedquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:40 schreef murp het volgende:
Als in zeg dat ik getekend heb, is dat dan ook goed?
Murp zou je aub deze OP terug willen halen. Zo ga je toch niet om met KLB? KLB / Geile tijdenquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:40 schreef murp het volgende:
Als in zeg dat ik getekend heb, is dat dan ook goed?
ik ben ONZ mod, dat moet je in KLB fb vragenquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Murp zou je aub deze OP terug willen halen. Zo ga je toch niet om met KLB? KLB / Geile tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |