superbeeldenquote:Op maandag 25 september 2017 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Rens welk youtube kanaal had je dan broeder?
Mag ik niet zeggen, maar het waren Superbeelden.quote:Op maandag 25 september 2017 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Rens welk youtube kanaal had je dan broeder?
Zegt me niks, vi beeldjes erop?quote:Op maandag 25 september 2017 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, maar het waren Superbeelden.
Nog een tijdje met Veerboot en Oliver meegeholpen aan het weblogje SigaarSnor. Helaas kapot gemaakt door RTL.quote:Op maandag 25 september 2017 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt me niks, vi beeldjes erop?
Stoer man, zulke fans wenst iedereen zich toch?quote:Op maandag 25 september 2017 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog een tijdje met Veerboot en Oliver meegeholpen aan het weblogje SigaarSnor. Helaas kapot gemaakt door RTL.
"Zilveren Ster mannenquote:
quote:Jan Slagter-un pleit voor ontslag Johan Derksen
Omroep MAX-baas Jan Slagter pleit voor Noord-Koreaanse praktijken in Hilversum. Hij vindt dat RTL 7-ster Johan Derksen moet worden ontslagen vanwege zijn kritiek op RTL. Dat heeft hij gezegd in het Mediaforum op NPO Radio 1. Slagter vindt het schandalig wat Derksen heeft gedaan. “Ja, ik zou denk ik wel stoppen met deze meneer. Ja, echt wel. Ik vind dit echt niet kunnen. Wat Johan Derksen doet kan absoluut niet. Meneer Derksen is echt aan het bashen en probeert mensen onderuit te halen.”
http://www.mediacourant.n(...)tslag-johan-derksen/
dat gaat niks worden voor onze Geneequote:Op maandag 25 september 2017 23:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
"Zilveren Ster mannen
Aan RTL Boulevard de eer om woensdagavond in de uitzending te onthullen wie kans maakt op een Zilveren Ster presentator en acteur."
De gratis reclame werd niet op waarde geschat.quote:Op maandag 25 september 2017 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stoer man, zulke fans wenst iedereen zich toch?
Ik heb het speciaal aangezet. Wat een flopshow is dit.quote:Op maandag 25 september 2017 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zometeen Gijpie in shownieuws op SBS 6
En shownieuws mag de uitzending van vrijdag jl niet laten zien
http://www.show.nl/rubrie(...)nop-alle-uitspraken/
quote:Op maandag 25 september 2017 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst pakken ze mijn youtubekanaal af en daarna slopen ze SigaarSnor.
Nooit vergeten, nooit vergeven!
Johan gaat lekker sigaartjes roken in Grolloo en Blues concertjes organiseren.quote:Op maandag 25 september 2017 23:51 schreef Elan het volgende:
VI had beter op zijn hoogtepunt kunnen stoppen. Beetje jammer dat het nu op zo'n negatieve manier dreigt te verdwijnen na al die jaren.
Heb het idee dat Johan er ook wel klaar mee is nu.
Bilal had na zijn zeven assists van vorig seizoen, ook beter bij Feyenoord kunnen stoppen.quote:Op maandag 25 september 2017 23:51 schreef Elan het volgende:
VI had beter op zijn hoogtepunt kunnen stoppen. Beetje jammer dat het nu op zo'n negatieve manier dreigt te verdwijnen na al die jaren.
Heb het idee dat Johan er ook wel klaar mee is nu.
Jepquote:Op maandag 25 september 2017 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Johan gaat lekker sigaartjes roken in Grolloo en Blues concertjes organiseren.
Johangodquote:Op maandag 25 september 2017 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Gedurende de wintermaanden lekker in Texas wonen om de reuma en jicht een beetje draagbaar te houden. Prachtige kerel.
''RTL zet kritische Derksen en Van der Gijp niet op hun YouTube kanaal''quote:
Hopelijk besluiten ze dan in Texas de doodstraf in de wintermaanden niet uit te voeren.quote:Op maandag 25 september 2017 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Gedurende de wintermaanden lekker in Texas wonen om de reuma en jicht een beetje draagbaar te houden. Prachtige kerel.
Jaaaa, Oliver maakt er werk van hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2017 00:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
''RTL zet kritische Derksen en Van der Gijp niet op hun YouTube kanaal''
Dat RTL niet blij was met de kritiek die Johan Derksen had op de programmering van RTL wisten we inmiddels al. Maar RTL gaat nog een stapje verder. Fragmenten waarin Derksen kritiek uit op RTL en bijval krijgt van Van der Gijp, worden nu ook niet eens meer geplaatst op hun YouTubekanaal.
Normaal gesproken plaatst RTL de leukste fragmenten van iedere uitzending op hun online platforms (RTLXL en het YouTubekanaal Voetbal Inside), maar de afgelopen twee uitzendingen is er iets opvallends te merken. Diverse fragmenten worden gewoonweg niet geplaatst door RTL, en laten dat nu net de fragmenten zijn waarin met name Johan Derksen kritiek uit op de programmering van RTL.
Het desbetreffende fragment van afgelopen vrijdag, waarin Derksen het roerend eens was met de kritische column in het AD van Angela de Jong werd door RTL niet geplaatst op hun online platforms.
Een incident? Nee, want ook vandaag werden alle fragmenten betreft de kritiek van Derksen op RTL en de nasleep niet geplaatst. Bijvoorbeeld het fragment waarin Derksen reageert op de uitspraak van Jan Slagter en het fragment waarin René van der Gijp aankondigt dat het er over zeven maanden voor de heren aan tafel erop zit worden door RTL niet geplaatst.
http://sigaarsnor.blogspo(...)ksen-en-van-der.html
quote:Op dinsdag 26 september 2017 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
Weblog SigaarSnor heeft de aanval geopend. Wie sluit aan en tipt de traditionele media over de zieke baantjescultuur van RTL?
Heeft die gek nou een oorbel in?quote:
Wij pikken dit nietquote:Op dinsdag 26 september 2017 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voortaan de filmpjes van RTL op YouTube een duimpje omlaag geven, dat zal ze leren.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay wordt de beste ter wereld.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Visionair.quote:
Valse weergave van de feiten als je gisteren VI had gezien.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:13 schreef Old_Pal het volgende:
Van der Gijp na RTL-rel: Nog zeven maanden en dan is het klaar
René van der Gijp denkt dat de dagen van Voetbal Inside bij RTL geteld zijn.
https://www.ad.nl/show/va(...)-het-klaar~a84fcd67/
Dat is natuurlijk een microfoontjequote:Op dinsdag 26 september 2017 01:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft die gek nou een oorbel in?
Dit is geen midlife crisis, maar een completed life crisis.
als iemand dement dan is t de old_palquote:Op dinsdag 26 september 2017 08:13 schreef Old_Pal het volgende:
Van der Gijp na RTL-rel: Nog zeven maanden en dan is het klaar
René van der Gijp denkt dat de dagen van Voetbal Inside bij RTL geteld zijn.
https://www.ad.nl/show/va(...)-het-klaar~a84fcd67/
Die demente Derksen heeft dan toch eindelijk iets goeds gedaan.
Bedankt dat je mij om deze prachtige opmerking een visionair noemt!quote:
Wie is deze nobuddie?quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die instagram post van ene Ronald Molendijk is ook te pijnlijk voor woorden.
https://www.instagram.com/p/BZeTWddhuTa/?taken-by=ronaldmolendijk
quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij om deze prachtige opmerking een visionair noemt!
Die reacties ookquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die instagram post van ene Ronald Molendijk is ook te pijnlijk voor woorden. Alsof zijn dochter in de kleedkamer onzedelijk betast is door die zweterige gymleraar. Oh wacht, iemand is kritisch op zijn vriendje geweest. Wat een lachwekkend emo-verhaal zeg.
Uitmelkgenottwitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 25-09-2017 om 21:40:05De zomer is nu echt voorbij. Maar de herfst wordt ook best warm met geautoriseerde boeken van Nijhuis, Foppe en Rob… https://t.co/mC81PqwRuH
reageer retweet
Die boekjes zullen wel lekker knisperen onder de kerstboom.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:12 schreef Grifte het volgende:
Uitmelkgenottwitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 25-09-2017 om 21:40:05De zomer is nu echt voorbij. Maar de herfst wordt ook best warm met geautoriseerde boeken van Nijhuis, Foppe en Rob… https://t.co/mC81PqwRuH[ afbeelding ] reageer retweet
Ik neem Rickazio mee.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Komen de vi-hooligans dan eindelijk in actie na jaren van speculatie?
Ik neem een stootijzer mee
Hoe zou het met Suikerbuik zijn?quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die boekjes zullen wel lekker knisperen onder de kerstboom.
Jaaaa eindelijk het verhaal achter Nijhuisquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:12 schreef Grifte het volgende:
Uitmelkgenottwitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 25-09-2017 om 21:40:05De zomer is nu echt voorbij. Maar de herfst wordt ook best warm met geautoriseerde boeken van Nijhuis, Foppe en Rob… https://t.co/mC81PqwRuH[ afbeelding ] reageer retweet
Wat een eng gezelschapquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die instagram post van ene Ronald Molendijk is ook te pijnlijk voor woorden. Alsof zijn dochter in de kleedkamer onzedelijk betast is door die zweterige gymleraar. Oh wacht, iemand is kritisch op zijn vriendje geweest. Wat een lachwekkend emo-verhaal zeg.
Kuyt, Bergkamp en Cocuquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:12 schreef Grifte het volgende:
schrijver van de schandelijke mail is gevondenquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:54 schreef Wuwwa het volgende:
Molendijk had het bandje Soulvation. Een columnist van muziekblad OOR vroeg zich openlijk af hoe het kon dat een 'bandje zonder fans' zomaar 3000 euro per optreden kon vragen.
Molendijk stuurde vervolgens een brief waarin hij z'n band verdedigde en tussendoor nog even duidelijk maakte dat de schrijver zn voortanden kwijt was als hij hem tegenkwam. En dat hij 'maar niet naar Amsterdam komt om zn hersens over een muur te smeren want dan moet ie met de auto en dat is slecht voor het milieu'.
Johan is dus veilig helemaal in Grollo.
Eigenlijk omdat Derksen het gisteren zo benoemde, ga je gelijk wel afvragen wie of wat. Beter benoemt hij het dan liever helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
schrijver van de schandelijke mail is gevonden
calimero.jpgquote:Op dinsdag 26 september 2017 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is gewoon 2 minuten over PSV gegaan
Misschien geeft deze tweet eindelijk de doorslag voor Johan om mee te doen aan The Passion.twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 26-09-2017 om 12:21:59#JohanDerksen is met z'n RTL-kritiek rolvast... ook zijn zelfbenoemde opvolgers bij VI stak hij een mes in de rug en draaide dat om. #Judas reageer retweet
Peter moet helemaal zijn mond houden. Die is kampioen als we spreken over mediaoptredens. Klootzak.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:33 schreef Grifte het volgende:
Misschien geeft deze tweet eindelijk de doorslag voor Johan om mee te doen aan The Passion.twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 26-09-2017 om 12:21:59#JohanDerksen is met z'n RTL-kritiek rolvast... ook zijn zelfbenoemde opvolgers bij VI stak hij een mes in de rug en draaide dat om. #Judas reageer retweet
Hij gooide ook Barbara Barend publiekelijk voor de bus nadat hij haar had voorgedragen als opvolger van Genee.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:33 schreef Grifte het volgende:
Niet geheel onterecht.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij gooide ook Barbara Barend publiekelijk voor de bus nadat hij haar had voorgedragen als opvolger van Genee.
Daniel de Ridder was haar stokpaardje, die moest spelenquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht.
Ze luisterde ook niet naar de kritiek, bleef maar over Ajax praten.
We maken ons klaar om het RTL gebouw te bestormen, even wachten op een signaal van Rens.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
PIKKEN WIJ DIT JONGENS? IK ZEI PIKKEN WIJ DIT????????
Zoals in de jaren 90 met Ajax en Feyenoord hooligans die kwamen discussiëren in zo'n praatprogramma.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We maken ons klaar om het RTL gebouw te bestormen, even wachten op een signaal van Rens.
Lief en leedquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals in de jaren 90 met Ajax en Feyenoord hooligans die kwamen discussiëren in zo'n praatprogramma.
Ik hoop het niet. Nog 7 maanden dat een luis zijn in de pels van dat zendertje vol engnekken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:18 schreef Ties02 het volgende:
Zou het contractje verlengd worden jongens? Zeg het maar
Live op YouTube, met de tijd mee en/of op de app. We hebben een app.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:18 schreef Ties02 het volgende:
Zou het contractje verlengd worden jongens? Zeg het maar
Dat gaat niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We maken ons klaar om het RTL gebouw te bestormen, even wachten op een signaal van Rens.
VI zou uitstekend bij de EO passen, als vervanger van Knevel en Vd Brink. Bovendien hebben ze daar goede ervaringen met Johan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind eigenlijk dat VI naar de NPO moet, ik ben ook belastingbetaler en Boer Zoekt Vrouw en Heel Holland Bakt vind ik niet interessant.
Nederland is een smakeloos landquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond zit bijvoorbeeld John van Lottum bij Pauw. Die Pauw interesseert het geen reet en stelt wat lieve vraagjes. Zet daar gewoon een talkshow neer genaamd Derksen & Genee en je hebt iedere avond een spetterende topshow.
Ik denk dat je meer voor lul staat met jouw obsessiequote:Op dinsdag 26 september 2017 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, door tijd te benoemen sta je niet meer voor lul.
Wel mooie reacties onder deze tweet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Peter is ook zo'n baantjeszieke man. Zit op 1 dag in Rtl boulevard, rtl late night en op een buitenechtelijke vrouw.
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 26-09-2017 om 12:21:59#JohanDerksen is met z'n RTL-kritiek rolvast... ook zijn zelfbenoemde opvolgers bij VI stak hij een mes in de rug en draaide dat om. #Judas reageer retweet
Hahaha daar worden wat schoten afgevuurd zegquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel mooie reacties onder deze tweet.twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 26-09-2017 om 12:21:59#JohanDerksen is met z'n RTL-kritiek rolvast... ook zijn zelfbenoemde opvolgers bij VI stak hij een mes in de rug en draaide dat om. #Judas reageer retweet
Wel bijtijds melden hé. Het mag impulsief, beter zelfs, maar ik ben niet altijd instaat te komen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat gaat niet lang meer duren.
Blijven volhouden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer voor lul staat met jouw obsessie
Waarom zit van Lottum er dan ?quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond zit bijvoorbeeld John van Lottum bij Pauw. Die Pauw interesseert het geen reet en stelt wat lieve vraagjes. Zet daar gewoon een talkshow neer genaamd Derksen & Genee en je hebt iedere avond een spetterende topshow.
Godallemachtig. Elke avond afzeik-TV met een gigantische ijdeltuit en een mislukte hoofdredacteur die er uit ziet als een dakloze verslaafde.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Derksen is net zo erg. Afgeven op de BNers die in ieder programma verschijnen en zelf doet het ook.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Peter is ook zo'n baantjeszieke man. Zit op 1 dag in Rtl boulevard, rtl late night en op een buitenechtelijke vrouw.
Studio voetbal harde kern komt weer eens vooruit maar op matchday zie je ze nooit.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:09 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Godallemachtig. Elke avond afzeik-TV met een gigantische ijdeltuit en een mislukte hoofdredacteur die er uit ziet als een dakloze verslaafde.
Het zijn gewoon, ja, mietjes!quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studio voetbal harde kern komt weer eens vooruit maar op matchday zie je ze nooit.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We waren met minder, keren ze zwaar op de vlucht
Dat is geen klassieker denk ik. Ik hou hier niet van. Randdebielen. Wie dan ook.quote:
En de kneusjes op internet alles exact overtypen wat ze bij VI zeggenquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:09 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Godallemachtig. Elke avond afzeik-TV met een gigantische ijdeltuit en een mislukte hoofdredacteur die er uit ziet als een dakloze verslaafde.
Vertrouwen in de Nederlanders restoredquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel mooie reacties onder deze tweet.twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 26-09-2017 om 12:21:59#JohanDerksen is met z'n RTL-kritiek rolvast... ook zijn zelfbenoemde opvolgers bij VI stak hij een mes in de rug en draaide dat om. #Judas reageer retweet
Helaasquote:Op woensdag 27 september 2017 01:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vertrouwen in de Nederlanders restored
Ik mis alleen een tweet van GGMM_de_echte
Ach ja, hij, die nu berooid en blut nergens meer iets voorstelt op supportersgebied of sowieso in de burgermaatschappij. 'Vincent' heette die toch irl o.i.d.? Ik zal desnoods eens navragen aan goede 'vrind' "de Chinees" ...quote:
Die relneger heeft uiteindelijk de hele boel verraden.quote:
Daniel.quote:Op woensdag 27 september 2017 06:52 schreef Iwanius het volgende:
Ach ja, hij, die nu berooid en blut nergens meer iets voorstelt op supportersgebied of sowieso in de burgermaatschappij. 'Vincent' heette die toch irl o.i.d.? Ik zal desnoods eens navragen aan goede 'vrind' "de Chinees" ...
quote:RTL Late Night is gisteren onder de 400.000-grens blijven steken. De talkshow van Humberto Tan trok slechts 392.000 kijkers valt daarmee buiten de top 25 van meest bekeken programma’s van de dag.
Dat blijkt uit de cijfers van de Stichting KijkOnderzoek. Op Spreekrecht, het nieuwe RTL 4-programma van Angela Groothuizen, stemden 335.000 kijkers af.
De Wereld Draait Door eindigde onder het miljoen. Arie Boomsma wist met zijn programma Grenzeloos verliefd 224.000 kijkers te boeien. Daarmee viel het programma buiten de top 25 van de avond.
RTL gaat er spijt van krijgen dat ze het kijkcijferkanon VI met trouwe achterban zo hebben laten vallenquote:
Mooie beeldspraak. Raak ook.quote:Op woensdag 27 september 2017 14:47 schreef Nober het volgende:
Humberto Tan stopt zijn gasten, die vaak ook zijn collega’s zijn, het liefst in een warm bad en voelt af en toe voorzichtig of het water nog op temperatuur is.
Vond die over salafisten en voetbalsupporters ook goed van laatstquote:Op woensdag 27 september 2017 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geniet altijd enorm van de columns van Marcel van Roosmalen. Deze is ook prachtig:
Die was ook treffend inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond die over salafisten en voetbalsupporters ook goed van laatst
Waarom mag je het met Genee erbij niet serieus nemen. Wie is er geschikter dan?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:23 schreef franklop het volgende:
Met Genee mag je het al niet serieus nemen, maar dat Beau erbij zit
Genee is gewoon een uitstekende presentator, durft kritische vragen te stellen. Dat kunnen er niet veel.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:23 schreef franklop het volgende:
Een van de scherpste en best voorbereide presentatoren van Nederland. Kan zo de plaats van Pauw overnemen.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:23 schreef franklop het volgende:
quote:Stemmen tijdens finale
De finale start aan het begin van de rechtstreekse uitzending van het Gouden Televizier-Ring Gala dat Avrotros donderdag 12 oktober 2017 live uitzendt op NPO 1.
Alle stemmen uit de nominatieronde zijn vervallen. De teller staat voor ieder tv-programma dat in deze finale meedoet weer op nul.
Tijdens de uitzending kan het publiek via telefoon en sms stemmen op één van de genomineerde tv-programma’s. Er telt maar één stem per uniek telefoonnummer mee in het eindresultaat. Het is mogelijk om vaker te stemmen, maar deze nieuwe stem overschrijft automatisch de eerder uitgebrachte stem.
Wanneer het ook in 2017 weer mogelijk is online een stem uit te brengen via de webapp van Avrotros, dan geldt de volgende regel: er telt maar één stem per uniek ip-adres mee in het eindresultaat. Als het mogelijk is om via dit 'tweede scherm' vaker te stemmen, dan overschrijft de nieuwe stem automatisch de eerder uitgebrachte stem.
Ja en daar gaat die aan het VARA-lijntje gehouden wordenquote:Op woensdag 27 september 2017 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de scherpste en best voorbereide presentatoren van Nederland. Kan zo de plaats van Pauw overnemen.
Ik geloof niet dat Pauw zich daar heel strikt aanhoudt anders.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en daar gaat die aan het VARA-lijntje gehouden worden
Sommigen mogen simpelweg geen kritische vragen stellen
Allemaal even VPNquote:Op woensdag 27 september 2017 19:30 schreef Scrummie het volgende:
Wilfred. Ik ga 6 telefoons kopen met 6 sim kaartjes zodat ik 6 keer kan stemmen.
[..]
Hij probeert het heel soms om daaraan te ontsnappenquote:Op woensdag 27 september 2017 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Pauw zich daar heel strikt aanhoudt anders.
dit gaat alleen voor de Televizier Ring voor beste programma? Maar hoe zit het met stemmen voor beste presentator?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:30 schreef Scrummie het volgende:
Wilfred. Ik ga 6 telefoons kopen met 6 sim kaartjes zodat ik 6 keer kan stemmen.
[..]
idd. Op avond zelf kan je maar voor 1 ding bellen.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:38 schreef Evertjan het volgende:
want volgens mij staat de uitslag al vast voor de persoonlijke categorieën en kan je straks alleen nog voor beste programma stemmen
Hotel Abrona personeel is duidelijk niet down met de nominatie van Wilfred.quote:Op donderdag 28 september 2017 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Kevin Wakelkamp · Kok bij Hotel Restaurant Abrona
belachelijk dat wilfred genee is genomineerd en niet humberto tan jhonny de mol art rooijkars of jan versteegh
Hotel Abrona-personeel is nog steeds niet te spreken over de behandeling door Genee in de show destijds.
Vanaf nu boycotten wij hotel restaurant Abrona.quote:Op donderdag 28 september 2017 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hotel Abrona personeel is duidelijk niet down met de nominatie van Wilfred.
wat een mongoolquote:Op donderdag 28 september 2017 00:06 schreef DrDentz het volgende:
belachelijk dat wilfred genee is genomineerd en niet humberto tan jhonny de mol art rooijkars of jan versteegh
Hotel Abrona-personeel is nog steeds niet te spreken over de behandeling door Genee in de show destijds.
Tot wanneer kunnen we stemmen?quote:Op donderdag 28 september 2017 00:18 schreef JanCees het volgende:
Ik ga met een VPN een paar honderd keer stemmen, jullie ook?
Ik zeg geen ja en Geneequote:Op donderdag 28 september 2017 00:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vanaf nu boycotten wij hotel restaurant Abrona.
Gezien de spelfouten hoop ik dat Kevin een van de verstandelijk gehandicapte werknemers is.quote:Op donderdag 28 september 2017 02:18 schreef DrDentz het volgende:
ik heb gestemt op jhonny de mol
vanaf nu: 100% Anti Hotel Abrona
Heeft Maarten al gestemd?quote:Op donderdag 28 september 2017 02:18 schreef DrDentz het volgende:
ik heb gestemt op jhonny de mol
vanaf nu: 100% Anti Hotel Abrona
Gezien zijn stemgedrag denk ik dat ookquote:Op donderdag 28 september 2017 10:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gezien de spelfouten hoop ik dat Kevin een van de verstandelijk gehandicapte werknemers is.
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 27 september 2017 19:21 schreef Nober het volgende:
GENOMINEERD BESTE PRESENTATOR
Arjen Lubach
Beau van Erven Dorens
WILFRED GENEE
Pats, daar gaan je ramenquote:Op donderdag 28 september 2017 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk wint Lubach.
Johan die hem basht.
quote:Op donderdag 28 september 2017 09:59 schreef Heeinz het volgende:
Hadden ze nou gezegd dat ze met z'n drieën naar dat gala gaan?
Dat wordt echt goudquote:Op donderdag 28 september 2017 14:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]![]()
Die gaan geen vrienden maken daar.
Ik stel me bij Ties02 altijd deze presentator voor.quote:
Als twee druppels water inderdaad.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik stel me bij Ties02 altijd deze presentator voor.
Lubachquote:Op donderdag 28 september 2017 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk wint Lubach.
Johan die hem basht.
Een van de betere Youtube kanalenquote:Op donderdag 28 september 2017 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gezien het weer is het tijd voor de herfstspecial:
quote:Op donderdag 28 september 2017 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Tiesgod wat een carrièrequote:
Tiesquote:
Maar die leest alles op van de autocuequote:Op donderdag 28 september 2017 17:26 schreef Nober het volgende:
Maar dit is geen publieksprijs net als de talent award waar Gijp toen eens bij de laatste drie zat dus Bert laat Lubach winnen.
Maar hij werkt wel mee aan zijn eigen itempjes met van die schijtlollige grappen, ik kan er niet om lachen maar het schijnt hip te zijn. Net als dat joch van BNN Tom ofzo die denkt dat 'ie Willibrord is, dat ze die Lubach ook maar eens een goede rechtse directe verkopen.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die leest alles op van de autocue
Die Tim Hoffman heeft eens Veerboot van sigaarblogcom vervangen in een schijtlollig itempje en sindsdien is er van Veerboot even veel vernomen als de vader van Voeckler.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij werkt wel mee aan zijn eigen itempjes met van die schijtlollige grappen, ik kan er niet om lachen maar het schijnt hip te zijn. Net als dat joch van BNN Tom ofzo die denkt dat 'ie Willibrord is, dat ze die Lubach ook maar eens een goede rechtse directe verkopen.
is die gaan varen?quote:Op donderdag 28 september 2017 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Tim Hoffman heeft eens Veerboot van sigaarblogcom vervangen in een schijtlollig itempje en sindsdien is er van Veerboot even veel vernomen als de vader van Voeckler.
Echt? Wat een kulquote:Op donderdag 28 september 2017 17:26 schreef Nober het volgende:
Maar dit is geen publieksprijs net als de talent award waar Gijp toen eens bij de laatste drie zat dus Bert laat Lubach winnen.
quote:Op donderdag 28 september 2017 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Het is op een donderdag.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Mogen wij ook nog stemmen wat we die vrijdagavond willen zien als er geen VI is?
Ik vond haar erg goed in Baantjerquote:Op donderdag 28 september 2017 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een van de betere Youtube kanalen
Ties is de bestequote:Op donderdag 28 september 2017 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een van de betere Youtube kanalen
Conan is de bestequote:
quote:Op donderdag 28 september 2017 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gezien het weer is het tijd voor de herfstspecial:
Nu Enzo en Dee uit elkaar zijn is Ties de laatste YouTuber die af en toe nog ergens op kan.quote:
Wat zei Genee nou net? Bossie een terugslag gehad in zijn dieet ofzo?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:22 schreef wimderon het volgende:
Geen Boskamp morgen, Valentijn neemt de honneurs waar.
Feyenoord heeft verlorenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat zei Genee nou net? Bossie een terugslag gehad in zijn dieet ofzo?
quote:Op donderdag 28 september 2017 23:22 schreef wimderon het volgende:
Geen Boskamp morgen, Valentijn neemt de honneurs waar.
Hij zat zich waarschijnlijk dinsdag te verbijten.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zou toch moeten wennen.quote:
Ik verstond het ook maar half.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
t was dus galjaard zelf, niet molendijkquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilfred over het beruchte RTL emailtje
http://www.radioveronica.nl/gemist/highlight/24508
quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t was dus galjaard zelf, niet molendijk
straks even popcorn inslaan, want deze rel gaat nu pas echt beginnen
als je op die manier eet bedank ik daar vriendelijk voorquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je wilt, kunnen we delen.
Krijgt toch niet alles alleen op.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen woedende mailtjes sturen naar Derksen. Die zielige landloper smeekt er gewoon om.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Nodig ik je uit en dan denk dat ik als een agu eet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als je op die manier eet bedank ik daar vriendelijk voor
hallo meneer r. wiebelquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:50 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen woedende mailtjes sturen naar Derksen. Die zielige landloper smeekt er gewoon om.
Kan me haast niet voorstellen dat het Marco is, die is toch goeie maatjes met de VI mannen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:39 schreef JaneDoe het volgende:
of zou t toch marco 'pondje kibbeling' louwerens zijn?
kan me namelijk geen reden bedenken waarom johan erland in bescherming zou willen nemen
en hij zou de persoon moeten zijn waarmee ze om de tafel zouden moeten zitten maar wat dus kennelijk niet lukt...
quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:28 schreef Ronaldsen het volgende:
kan t me ook niet indenken van directeurtje, maar wilfred zei duidelijk een mail van 'onze directeur'quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat het Marco is, die is toch goeie maatjes met de VI mannen.
Galjaard lijkt mij ook te slim eigenlijk om zo'n dronken email te sturen, maar goed misschien te veel coke gesnoven.
Hoewel Derksen in eerste instantie de persoon niet identificeerde, doet Genee dat volgens mij nu wel per ongeluk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaan we nou dezelfde dinges postenquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kan t me ook niet indenken van directeurtje, maar wilfred zei duidelijk een mail van 'onze directeur'
en juist vanwege die goede band kan ik me voorstellen dat johan hem wél tegen zichzelf in bescherming wil nemen, itt galjaard
Die RTL directeur kwam toch heel joviaal in de show een keertje toen dat contract weer met 3 jaar werd verlengd?quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:01 schreef Ingolstadt het volgende:
Kan me ook niet indenken dat Marcootje het heeft verstuurd, dan verdenk ik eerder Galjaard.
Inderdaad, en bij die jubileumuitzending vorig jaar was hij ook best tof.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die RTL directeur kwam toch heel joviaal in de show een keertje toen dat contract weer met 3 jaar werd verlengd?
Denk het niet na al die kritiek op meneer Moerer.quote:
lekker naar foxiequote:Op vrijdag 29 september 2017 11:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat zijn de opties voor VI?
Veronica/SBS 6 hebben ze al redelijk dichtgetimmerd met Toine van Pepperstreet.
Bij Ziggo zit Jack met zijn kale (glijdt zo lekker) hoofd retediep bij iedereen in zijn hol.
Dus het einde is nabij volgens mij.
Hoe is je eerste vrouw nou precies omgekomen?quote:
quote:
Zit ik me te verbijten op welke spelling te gebruiken. Ik denk: weet je wat? Laat ik gewoon de juiste Engelse benaming gebruiken voordat er een paar tjappies vallen over de foutieve vertaling van kraai. Maar nee ik krijg weer twee van die hooligans over me heen die spreken over Cray en/of Kree.quote:
Dick Lawyer erbij op een kinderstoeltje.quote:
Wat was dit een goddelijke rubriekquote:
en dan weer heerlijk lachen om french corner en consortenquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dick Lawyer erbij op een kinderstoeltje.
Don’t forget aboutquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dick Lawyer erbij op een kinderstoeltje.
Wilfred die dreigt wel in een gat te vallen ja. Na VI komt er niet zoveel meer voor hem denk ik.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:24 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.bndestem.nl/s(...)lootzakken~a9ac3ec4/
Eerder zei Derksen tegenover het AD de mail 'niet te willen delen, omdat die persoon dan nooit meer over straat kan’. ,,Die mail rook naar whiskey en ging echt véél te ver. ‘Grote klootzakken’ en dat soort teksten. Vooral Wilfred kreeg een veeg uit de pan. Hij kreeg van alles de schuld. Dat is niet eerlijk, omdat ík die woorden heb uitgesproken. Ik heb sowieso medelijden met Wilfred, want áls dit stopt…hij moet nog 10 jaar. En omdat hij zich nog wel eens kritisch uitlaat, zullen de aanbiedingen niet binnenstromen.’
'Grote klootzakken, neuk jullie moeders. Met jullie ontelbare gespleten persoonlijkheden.'
Wat? Hij zuipt!quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:39 schreef Wuwwa het volgende:
Volle bak langs de kantines in Surheisterveen, Gasselternijveen e.d.
of het Balletje Breed gaan uitbouwen. Karaokefeesten. Ga zo maar door.
Wilfred zelf is trouwens ook een drinker, flikkert regelmatig met z'n dronken kop van podia.
Hij kan het nieuwe uithangbord worden van TLC.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Misschien is 24 Kitchen wat voor Wilfred.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:39 schreef Wuwwa het volgende:
Volle bak langs de kantines in Surheisterveen, Gasselternijveen e.d.
of het Balletje Breed gaan uitbouwen. Karaokefeesten. Ga zo maar door.
Wilfred zelf is trouwens ook een drinker, flikkert regelmatig met z'n dronken kop van podia.
Genee is even erg als Derksen want wat zegt deze idiootquote:
Je bedrijf/ organisatie/ collega's / werkgever op TV helemaal afzeiken kan dus wel volgens deze gek.quote:(n.a.v. de email) .... Laat ik het erop houden dat als ik dat als werknemer zou roepen, dat ik dan op staande voet ontslagen zou worden.
Heb je de mail gelezen OldPal? Zal wel wat meer ingestaan hebben dan 'jullie zijn gemaakt en kinderachtig'.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:32 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Genee is even erg als Derksen want wat zegt deze idioot
[..]
Je bedrijf/ organisatie/ collega's / werkgever op TV helemaal afzeiken kan dus wel volgens deze gek.
Zelfs jij snapt niet dat wat VI heeft gedaan, gewoon niet kan. Jammer voor je.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:38 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Heb je de mail gelezen OldPal? Zal wel wat meer ingestaan hebben dan 'jullie zijn gemaakt en kinderachtig'.
Frank |Kramer.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Eurosport, de goddelijke Frank Kramer doen vergeten
Nog een briljant topic over Robert M geopend.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:45 schreef Mani89 het volgende:
Toen noemden we hem nog Robert M.
[ afbeelding ]
Marcootje leek altijd wel gewoon een goede gast die goed zat met de heren, maar goed dat kan natuurlijk allemaal fake zijnquote:Op vrijdag 29 september 2017 14:03 schreef BobW het volgende:
Marcootjedat zou wel verrassend zijn. Hij bleef volgens mij altijd wel rustig bij al die 100 ruzies tussen Genee, Derksen en Gijp in het verleden.
Ik ben wel verbaasd over alle ophef. Johan heeft gezegd dat de programma's van Humberto niks zijn, zo erg is dat toch ook weer niet? Hij zegt niet dat Humberto in kinderporno handelt, maar geeft alleen zijn mening over alles en nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |