Die vind ik niet zo lekker, is ook niet echt een pilsje.quote:Op maandag 25 september 2017 18:19 schreef devzero het volgende:
En voor hema een pilsje
[ afbeelding ]
vanwaar maar wel?quote:Op maandag 25 september 2017 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Oude bak, maar wel een lieve glimlach
Ja jij. Breng eens een rondje bier langs. Voor hemarookworst alleen een speciaal biertje graag.quote:
zekerquote:Op maandag 25 september 2017 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zin was een beetje krom. Maar wel een leuke meisje
Rondje van mijquote:Op maandag 25 september 2017 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja jij. Breng eens een rondje bier langs. Voor hemarookworst alleen een speciaal biertje graag.
quote:Op maandag 25 september 2017 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja jij. Breng eens een rondje bier langs. Voor hemarookworst alleen een speciaal biertje graag.
Geen Absinthe achterover slaan met flesjes tegelijk .quote:Op maandag 25 september 2017 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
De bokbieren zijn er al, ik ga ze binnenkort allemaal proeven
Ben meer van het bier. Andere soorten alcoholische dranken drink ik weinig.quote:Op maandag 25 september 2017 19:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Geen Absinthe achterover slaan met flesjes tegelijk .
Dan opent diegene maar een KLB huiltopicquote:Op maandag 25 september 2017 19:28 schreef devzero het volgende:
300 punten per dag opstrijken en dan nog klagen dat andere users hier posten
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 25 september 2017 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon straatrace organiseren samen met hem
Al die vis en schaaldiersoorten als straatnaamquote:Op maandag 25 september 2017 20:07 schreef murp het volgende:
ONZ / tong80...
prachtig topic al zeg ik het zelf
quote:Op maandag 25 september 2017 20:07 schreef murp het volgende:
ONZ / tong80...
Hij heeft al 4 maanden niet meer hier gepost. Wordt nu toch wel eens tijd dat je hem eens voorbij gaatquote:
Jaquote:Op maandag 25 september 2017 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft al 4 maanden niet meer hier gepost. Wordt nu toch wel eens tijd dat je hem eens voorbij gaat
Ja.quote:Op maandag 25 september 2017 20:13 schreef devzero het volgende:
Zouden nu ook alle smileys hier worden geedit
quote:
Wat is deze?quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
FC?quote:
Ja, of gewoon alle posts in piemolpics veranderen. Vinden ze vast wel leuk.quote:Op maandag 25 september 2017 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe dit eens in een serieus topic.![]()
In WGR oid, denk dat ze dat wel grappig vinden.
Ik zou dat wel humor vinden, in een of andere links rechts discussie van een topic lang of zo.quote:Op maandag 25 september 2017 20:15 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ja, of gewoon alle posts in piemolpics veranderen. Vinden ze vast wel leuk.
Dat soort topics zijn toch al jaren het zelfde. Ze kunnen wel een nieuwe inspiratie gebruiken.quote:Op maandag 25 september 2017 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou dat wel humor vinden, in een of andere links rechts discussie van een topic lang of zo.
Ah.quote:
Lol.quote:Op maandag 25 september 2017 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Heeft smegmanus volgens mij ooit ergens gedaan met tieten in de periode dat het niet mocht.
Er moet nog ergens een topic te vinden zijn waarbij elke post is ge-edit door Danny naar: wat doe je, je bent verdomme mod. Of iets dergelijks.quote:
Hahahaha.quote:Op maandag 25 september 2017 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er moet nog ergens een topic te vinden zijn waarbij elke post is ge-edit door Danny naar: wat doe je, je bent verdomme mod. Of iets dergelijks.
Link or it didn't happenquote:Op maandag 25 september 2017 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er moet nog ergens een topic te vinden zijn waarbij elke post is ge-edit door Danny naar: wat doe je, je bent verdomme mod. Of iets dergelijks.
Je bent vrij ok mijn dickpics in topics te plaatsen.quote:Op maandag 25 september 2017 20:39 schreef murp het volgende:
Ik mocht ook geen privegegevens van een user op FOK! zetten
Maar ik haal hem wel weer snel weg voordat murp het zietquote:Op maandag 25 september 2017 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent vrij ok mijn dickpics in topics te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 september 2017 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik haal hem wel weer snel weg voordat murp het zietHemaknakworst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Post 39 in dat topicquote:Op maandag 25 september 2017 20:07 schreef murp het volgende:
ONZ / tong80...
Maar hij is mijn post om 20:12 vergetenquote:Op maandag 25 september 2017 22:00 schreef Mojo.jojo het volgende:
Murp heeft het wel naar z'n zin in dat andere topic
quote:Op maandag 25 september 2017 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hij is mijn post om 20:12 vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |