abonnement Unibet Coolblue
pi_173986951
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
DagenNachtdromer

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 10-10-2017 14:38:07 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173986961
Hebben we nog mensen uitgezwaaid ofzo?

Heb niet heel actief mee gelezen op vakantie :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173987807
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben we nog mensen uitgezwaaid ofzo?

Heb niet heel actief mee gelezen op vakantie :@
Sowieso dagennachtdromer aka little miss stokstaart. En philo mag wel uit de OP, die verwachten we hier voorlopig niet terug :P
en wil je mij uit de OP halen
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173987884
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:11 schreef Kirb het volgende:

[..]

Sowieso dagennachtdromer aka little miss stokstaart. En philo mag wel uit de OP, die verwachten we hier voorlopig niet terug :P
en wil je mij uit de OP halen
dankjewel en gedaan :*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173988484
Ik sluit aan bij team eizoekers. Pijnlijke borsten, hormonale huilbuien ( :') ); laat de eisprong maar komen.
pi_173988548
Hoi, ik wil me alvast hier even komen melden... ik ben net doorgeschoven van het rammeltopic namelijk. Afgelopen zaterdag is m'n spiraaltje er uit gegaan :s)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_173988552
Als we niet oppassen komt zo de paashaas langs.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173988560
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi, ik wil me alvast hier even komen melden... ik ben net doorgeschoven van het rammeltopic namelijk. Afgelopen zaterdag is m'n spiraaltje er uit gegaan :s)
Welkom *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173988690
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi, ik wil me alvast hier even komen melden... ik ben net doorgeschoven van het rammeltopic namelijk. Afgelopen zaterdag is m'n spiraaltje er uit gegaan :s)
O+ O+ O+ hi Priem O+ O+ O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173989020
Welkom PriemGirl!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173989138
Thx ladies O+

Hoi debsje ! :* *O* :@

Even wat details:
Ik: 31 (in december 32); mijn vriend: 38
Gaat om kindje #1

Oja en momenteel aan het kijken om samen huis te kopen (wonen samen sinds mei; ik ben bij hem ingetrokken en we willen iets voor ons samen.. nu hadden we niet verwacht al zo snel iets te vinden maar ons ideale droomhuis is voorbij gekomen en hebben we deze week afspraak via makelaar).
Verder dus niet echt heel bewust mee bezig; en kijken nog even hoe het verder verloopt.

Succes aan iedereen en hopelijk hier nog een boel doorschuivers naar nóg een volgend topic :* ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_173990101
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Thx ladies O+

Hoi debsje ! :* *O* :@

Even wat details:
Ik: 31 (in december 32); mijn vriend: 38
Gaat om kindje #1

Oja en momenteel aan het kijken om samen huis te kopen (wonen samen sinds mei; ik ben bij hem ingetrokken en we willen iets voor ons samen.. nu hadden we niet verwacht al zo snel iets te vinden maar ons ideale droomhuis is voorbij gekomen en hebben we deze week afspraak via makelaar).
Verder dus niet echt heel bewust mee bezig; en kijken nog even hoe het verder verloopt.

Succes aan iedereen en hopelijk hier nog een boel doorschuivers naar nóg een volgend topic :* ;)
Zal ik je in de OP zetten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173990869
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:11 schreef Kirb het volgende:

[..]

Sowieso dagennachtdromer aka little miss stokstaart. En philo mag wel uit de OP, die verwachten we hier voorlopig niet terug :P
en wil je mij uit de OP halen
Ik durfde het zelf nog niet te vragen maar vooruit O+

Succes Priem!!
Heb jij een nieuwe relatie? Ik lurkte jaren in de nagelSC in LIF en jij was toch getrouwd? :@ #feelinglikeafreak maar ik heb gewoon een olifantengeheugen :{w
Dit, dat, alles.
pi_173992446
Welkom Priem!!

Heb vandaag nog even een testje gedaan. Nog wel positief. :)


:)
pi_173994997
Welkom priem!

Hoppa soof! Grappig dat die testen ineens kei knal zijn.

Kleurdoos ik ben serieus benieuwd naar die test van jou morgenvroeg :D.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173996219
Oeh hoop gebeurd hier weer.
Welkom priem!
Kleurdoos ik ben ook benieuwd naar je test morgen.

Helaas ook veel dames die weer een nieuwe ronde ingegaan zijn. Knuffel allemaal!

Ik heb vandaag een echo gehad omdat de gyn mijn cyclus een maandje gaat volgen. Nog lang geen ei in zicht. Vlak na ei moet ik bloedprikken om op progresteron te testen.
Ik moet misschien in het andere topic meeposten maar ik blijf liever nog even hier.
pi_173996304
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:51 schreef Missladybug het volgende:
Oeh hoop gebeurd hier weer.
Welkom priem!
Kleurdoos ik ben ook benieuwd naar je test morgen.

Helaas ook veel dames die weer een nieuwe ronde ingegaan zijn. Knuffel allemaal!

Ik heb vandaag een echo gehad omdat de gyn mijn cyclus een maandje gaat volgen. Nog lang geen ei in zicht. Vlak na ei moet ik bloedprikken om op progresteron te testen.
Ik moet misschien in het andere topic meeposten maar ik blijf liever nog even hier.
Je mag lekker posten waar je wilt hoor :) ik wissel het ook een beetje af. Dus toch volgen met echo's? Ik doe voor de rest met je mee qua progesteron prikken :Y. Ben benieuwd!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173999093
Welkom PriemGirl :W

Je mag gewoon lekker hier posten hoor Miss. Wordt een spannende maand dus. Hoe sta je er nu in?
Ik hoor misschien ook allang in het andere topic thuis, maar post nu toch gewoon weer hier, omdat ik letterlijk elke maand op die stomme tweede streep zit te wachten.

Morgen Vandaag word ik gebeld door m'n behandeld arts wat het plan van aanpak wordt. Ik ben als het goed is maandag in het MDO besproken met een heel rataplan aan artsen van allerlei afdelingen. Zo niet, dan gaan we ons eigen plan trekken en via de huisarts de onderzoeken aanvragen. (De huisarts heeft al aangegeven dat te kunnen doen) Een simpel spermatestje doen is echt niet zo ingewikkeld en voor onderzoeken bij mij, moet ik dan even navraag doen. We wachten inmiddels al bijna 2 maanden op het ziekenhuis voor antwoord en ik ben tot nu toe heel beleefd en redelijk geweest. M'n man zat een paar weken geleden al te koken van woede naast mij aan de telefoon. Is ook een soort zelfbescherming, want ik als ik echt boos word, moet ik huilen :+ Dus ben benieuwd morgen vandaag O-)
pi_174001037
Negatief! Dus ik gok toch op een lange cyclus. Ik pull waarschijnlijk een 31-27-31je :p
Wel maf overigens dat ik een week geleden echt ontzettende menstruatiekrampen had (ik zeg praktisch elke dag tegen vriendlief dat ik 'morgen' ongesteld moet worden 😂

Dus ik wacht maar gewoon lekker af enzo :p
pi_174001725
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Morgen Vandaag word ik gebeld door m'n behandeld arts wat het plan van aanpak wordt. Ik ben als het goed is maandag in het MDO besproken met een heel rataplan aan artsen van allerlei afdelingen. Zo niet, dan gaan we ons eigen plan trekken en via de huisarts de onderzoeken aanvragen. (De huisarts heeft al aangegeven dat te kunnen doen) Een simpel spermatestje doen is echt niet zo ingewikkeld en voor onderzoeken bij mij, moet ik dan even navraag doen. We wachten inmiddels al bijna 2 maanden op het ziekenhuis voor antwoord en ik ben tot nu toe heel beleefd en redelijk geweest. M'n man zat een paar weken geleden al te koken van woede naast mij aan de telefoon. Is ook een soort zelfbescherming, want ik als ik echt boos word, moet ik huilen :+ Dus ben benieuwd morgen vandaag O-)
Oh fuchs ik ben heel benieuwd wat er uit komt. Het wordt echt tijd voor actie he? Snap heel goed dat je anders eea via de huisarts gaat doen.

Kleurdoos jammer van de omotest. Hopelijk dan gauw duidelijkheid en op naar de volgende ronde.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174001920
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zal ik je in de OP zetten?
Oja mag wel O+

quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:55 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Ik durfde het zelf nog niet te vragen maar vooruit O+

Succes Priem!!
Heb jij een nieuwe relatie? Ik lurkte jaren in de nagelSC in LIF en jij was toch getrouwd? :@ #feelinglikeafreak maar ik heb gewoon een olifantengeheugen :{w
Haha goed onthouden. Ik ben inderdaad 3 jaar geleden gescheiden en sinds een 2-tal jaar heb ik een nieuwe relatie. :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174003670
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:51 schreef Missladybug het volgende:
Oeh hoop gebeurd hier weer.
Welkom priem!
Kleurdoos ik ben ook benieuwd naar je test morgen.

Helaas ook veel dames die weer een nieuwe ronde ingegaan zijn. Knuffel allemaal!

Ik heb vandaag een echo gehad omdat de gyn mijn cyclus een maandje gaat volgen. Nog lang geen ei in zicht. Vlak na ei moet ik bloedprikken om op progresteron te testen.
Ik moet misschien in het andere topic meeposten maar ik blijf liever nog even hier.
Je moet niks en mag alles :*. Spannend, volgen van de cyclus!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174003695
Fuchs, spannend! Dat ze verdorie eens opschieten!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174004322
Wat een stapel bekenden hier. O+

* IJsdraakje schuift terug naar lurken
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_174009568
Mijn strepen zijn weer weg..

*ploft neer op het wachtbankje *
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174011810
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een stapel bekenden hier. O+

* IJsdraakje schuift terug naar lurken
Kom je binnenkort ook op eierjacht? O+
pi_174011833
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:23 schreef Camac het volgende:

[..]

Kom je binnenkort ook op eierjacht? O+
Voorlopig niet. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_174011940
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voorlopig niet. :P
Jammer.
pi_174012011
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:30 schreef Camac het volgende:

[..]

Jammer.
Hoe is het met jouw ei eigenlijk? Gingen vorige maand aardig gelijk op dacht ik. Maar kan het ook goed weer helemaal mis hebben :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174013212
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw ei eigenlijk? Gingen vorige maand aardig gelijk op dacht ik. Maar kan het ook goed weer helemaal mis hebben :')
Als ik de veranderingen in afscheiding zie gaan wij weer gelijk op :). Dus weer samen op het bankje.
pi_174013727
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:24 schreef Camac het volgende:

[..]

Als ik de veranderingen in afscheiding zie gaan wij weer gelijk op :). Dus weer samen op het bankje.
Gezellig

Daar zitten we dan te zitten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174015533
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gezellig

Daar zitten we dan te zitten.
Hopelijk kunnen we het wereldrecord synchroon streepjes plassen gaan verbeteren straks :+
pi_174020330
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:38 schreef Camac het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen we het wereldrecord synchroon streepjes plassen gaan verbeteren straks :+
Ik denk in plaatjes _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174020753
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik denk in plaatjes _O-
Mooi.
pi_174022192
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Morgen Vandaag word ik gebeld door m'n behandeld arts wat het plan van aanpak wordt. Ik ben als het goed is maandag in het MDO besproken met een heel rataplan aan artsen van allerlei afdelingen. Zo niet, dan gaan we ons eigen plan trekken en via de huisarts de onderzoeken aanvragen. (De huisarts heeft al aangegeven dat te kunnen doen) Een simpel spermatestje doen is echt niet zo ingewikkeld en voor onderzoeken bij mij, moet ik dan even navraag doen. We wachten inmiddels al bijna 2 maanden op het ziekenhuis voor antwoord en ik ben tot nu toe heel beleefd en redelijk geweest. M'n man zat een paar weken geleden al te koken van woede naast mij aan de telefoon. Is ook een soort zelfbescherming, want ik als ik echt boos word, moet ik huilen :+ Dus ben benieuwd morgen vandaag O-)
Ben niet gebeld vandaag :( Zo frustrerend :(
pi_174024659
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:55 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Vandaag word ik gebeld door m'n behandeld arts wat het plan van aanpak wordt. Ik ben als het goed is maandag in het MDO besproken met een heel rataplan aan artsen van allerlei afdelingen. Zo niet, dan gaan we ons eigen plan trekken en via de huisarts de onderzoeken aanvragen. (De huisarts heeft al aangegeven dat te kunnen doen) Een simpel spermatestje doen is echt niet zo ingewikkeld en voor onderzoeken bij mij, moet ik dan even navraag doen. We wachten inmiddels al bijna 2 maanden op het ziekenhuis voor antwoord en ik ben tot nu toe heel beleefd en redelijk geweest. M'n man zat een paar weken geleden al te koken van woede naast mij aan de telefoon. Is ook een soort zelfbescherming, want ik als ik echt boos word, moet ik huilen :+ Dus ben benieuwd morgen vandaag O-)
quote:
Ben niet gebeld vandaag :( Zo frustrerend :(
bah wat een zooitje daar zeg. Ik geef je groot gelijk dat je het via je huisarts wil gaan doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 27-09-2017 10:01:16 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174024814
Goedemorgen dames, een man hier :D

Ik en mijn vrouw zijn nu 2 maanden bezig, maar helaas nog niet gelukt.
Daarom had ik een vraag.

We willen het nu nog rustig aan proberen, maar stel dat het over een aantal maanden nog niet gelukt is, dan willen we wellicht met ovulatietesten beginnen.
Nu hebben we via via een zooitje van die tests gehad, diegene had ze om een hele mooie reden niet meer nodig :P

Maar in de handleiding staat dat dit moet met ochtendurine.
Dit gaat alleen lastig met een vrouw die onregelmatige diensten draait haha.
Is ochtendurine echt nodig, of zijn er eventueel ook testen van andere merken waar dit niet nodig is ?
pi_174024865
quote:
99s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:35 schreef So_Surreal het volgende:
Goedemorgen dames, een man hier :D

Ik en mijn vrouw zijn nu 2 maanden bezig, maar helaas nog niet gelukt.
Daarom had ik een vraag.

We willen het nu nog rustig aan proberen, maar stel dat het over een aantal maanden nog niet gelukt is, dan willen we wellicht met ovulatietesten beginnen.
Nu hebben we via via een zooitje van die tests gehad, diegene had ze om een hele mooie reden niet meer nodig :P

Maar in de handleiding staat dat dit moet met ochtendurine.
Dit gaat alleen lastig met een vrouw die onregelmatige diensten draait haha.
Is ochtendurine echt nodig, of zijn er eventueel ook testen van andere merken waar dit niet nodig is ?
Ik kreeg hier de tip om mijn testen te bestellen via klackstar op ebay. Zijn heel goedkoop en bij die wordt aangeraden om tussen 11:00 en 20:00 te testen en juist niet met ochtend urine :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174024881
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kreeg hier de tip om mijn testen te bestellen via klackstar op ebay. Zijn heel goedkoop en bij die wordt aangeraden om tussen 11:00 en 20:00 te testen en juist niet met ochtend urine :)
Bedankt, genoteerd !
pi_174025530
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:55 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ben niet gebeld vandaag :( Zo frustrerend :(
Jeeeeeeeemig :(. En er was een telefonisch consult gepland? Ik lees het alleen al en word plaatsvervangend boos :{. Ga je zelf bellen? Dikke :* voor jou, het mag nou onderhand ook wel een keer mee zitten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174025545
quote:
99s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:35 schreef So_Surreal het volgende:
Goedemorgen dames, een man hier :D

Ik en mijn vrouw zijn nu 2 maanden bezig, maar helaas nog niet gelukt.
Daarom had ik een vraag.

We willen het nu nog rustig aan proberen, maar stel dat het over een aantal maanden nog niet gelukt is, dan willen we wellicht met ovulatietesten beginnen.
Nu hebben we via via een zooitje van die tests gehad, diegene had ze om een hele mooie reden niet meer nodig :P

Maar in de handleiding staat dat dit moet met ochtendurine.
Dit gaat alleen lastig met een vrouw die onregelmatige diensten draait haha.
Is ochtendurine echt nodig, of zijn er eventueel ook testen van andere merken waar dit niet nodig is ?
Hier ook de ebay/klackstar testen. En juist niet met ochtendurine testen! Ik test elke dag tussen 17u en 18u :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174025651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn strepen zijn weer weg..

*ploft neer op het wachtbankje *
Hier ook gisteren.

Lopen precies gelijk. :')
:)
pi_174025696
quote:
99s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:35 schreef So_Surreal het volgende:
Goedemorgen dames, een man hier :D

Ik en mijn vrouw zijn nu 2 maanden bezig, maar helaas nog niet gelukt.
Daarom had ik een vraag.

We willen het nu nog rustig aan proberen, maar stel dat het over een aantal maanden nog niet gelukt is, dan willen we wellicht met ovulatietesten beginnen.
Nu hebben we via via een zooitje van die tests gehad, diegene had ze om een hele mooie reden niet meer nodig :P

Maar in de handleiding staat dat dit moet met ochtendurine.
Dit gaat alleen lastig met een vrouw die onregelmatige diensten draait haha.
Is ochtendurine echt nodig, of zijn er eventueel ook testen van andere merken waar dit niet nodig is ?
Zijn dit geen zwangerschapstesten? :@ Want kan me niet voorstellen dat dit in een handleiding van een ovutest staat? Succes!

En oh... ik vind zo'n cyclus app ideaal. Heb zelf 'woman log' en die geeft je wat meer inzichten in de cyclus. Handig wel. :)
:)
pi_174025706
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:55 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Vandaag word ik gebeld door m'n behandeld arts wat het plan van aanpak wordt. Ik ben als het goed is maandag in het MDO besproken met een heel rataplan aan artsen van allerlei afdelingen. Zo niet, dan gaan we ons eigen plan trekken en via de huisarts de onderzoeken aanvragen. (De huisarts heeft al aangegeven dat te kunnen doen) Een simpel spermatestje doen is echt niet zo ingewikkeld en voor onderzoeken bij mij, moet ik dan even navraag doen. We wachten inmiddels al bijna 2 maanden op het ziekenhuis voor antwoord en ik ben tot nu toe heel beleefd en redelijk geweest. M'n man zat een paar weken geleden al te koken van woede naast mij aan de telefoon. Is ook een soort zelfbescherming, want ik als ik echt boos word, moet ik huilen :+ Dus ben benieuwd morgen vandaag O-)


Ben niet gebeld vandaag :( Zo frustrerend :(
Pfff jeetje... kan me de frustratie wel voorstellen.. -O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174025755
En Think. :( Wat een sukkels.
:)
pi_174025773
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:55 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Zijn dit geen zwangerschapstesten? :@ Want kan me niet voorstellen dat dit in een handleiding van een ovutest staat? Succes!

En oh... ik vind zo'n cyclus app ideaal. Heb zelf 'woman log' en die geeft je wat meer inzichten in de cyclus. Handig wel. :)
Ik gebruik ook womanlog. Heel handig idd. Maar gezien mijn cyclus altijd wel een paar dagen verschuift toch maar die testjes.
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:52 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Hier ook gisteren.

Lopen precies gelijk. :')
Gedeelde smart... *)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174025852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik gebruik ook womanlog. Heel handig idd. Maar gezien mijn cyclus altijd wel een paar dagen verschuift toch maar die testjes.

[..]

Gedeelde smart... *)
Bij mij nu 49-82(schimmeltje. :@ ) - 37 - ...

Dan zal nu 39 worden.
:)
pi_174025898
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:05 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Bij mij nu 49-82(schimmeltje. :@ ) - 37 - ...

Dan zal nu 39 worden.
Vanaf Maart zegt die app dit
28-30-31-25-27-29

Als hij de 14 dagen aan gaat houden zal het nu 28 zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174027243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanaf Maart zegt die app dit
28-30-31-25-27-29

Als hij de 14 dagen aan gaat houden zal het nu 28 zijn.
Netjes wel hoor.

Denk dat we de volgende cyclus dan niet meer gelijk lopen. :+

(Misschien wel, stille hoop, omdat we dan 9 maand geen cyclus meer hebben. O+ )
:)
pi_174027840
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:28 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Netjes wel hoor.

Denk dat we de volgende cyclus dan niet meer gelijk lopen. :+

(Misschien wel, stille hoop, omdat we dan 9 maand geen cyclus meer hebben. O+ )
Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk.Is weer afwachten.
Gewoon in een keer heel dit topic leeg hup naar Z&G
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174030191
Uhm. Toch voor de zekerheid net ff nog getest. Echt een licht lijntje binnen de tijd..
😱
pi_174030216
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Uhm. Toch voor de zekerheid net ff nog getest. Echt een licht lijntje binnen de tijd..
😱
spannend!!!!
pi_174030238
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Uhm. Toch voor de zekerheid net ff nog getest. Echt een licht lijntje binnen de tijd..
😱
Een streep is een streep zeggen ze hier. *O* *O* *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174030450
Pics or it didn't happen :{w
Dit, dat, alles.
pi_174030468
Ik heb m al aan de Fok VK laten zien en die zag ook een tuurstreepje. Morgen nog eens en dan post ik m. Kan m nu niet echt duidelijk op de foto zetten.
pi_174030571
Heel vaag op de foto maar echt lichtroze en binnen de tijd. Controlesysteem is ook nog nat, dus indroger is uitgesloten
pi_174030602
als ik m'n hoofd scheef naar rechts houd en m'n linkeroog dichtknijp zie ik ook een streepje, Kleurdoos!

Een voorzichtige gefeliciteerd alvast!
pi_174030745
Ik ben erg benieuwd want ik was vanmorgen bij de dok. Eendebek, vinger in hol e.d omdat ik aanhoudende Krampjes had. En ik dacht dat Mn blaasontsteking nog steeds niet oké was. Plas was schoon. Dus ze wilde obstipatie checken ofzo. Enerverende ochtend. Maar goed, er lag nog een testje en geen bloed.. dusss
pi_174030756
Yay! Ik zie 'm alleen met flink wat fantasie, maar irl is dat wat duidelijker denk ik. Ik duim voor je dat 't een echte is *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174030786
Fijnnn die onderzoeken :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174030788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:09 schreef pinquit het volgende:
Yay! Ik zie 'm alleen met flink wat fantasie, maar irl is dat wat duidelijker denk ik. Ik duim voor je dat 't een echte is *O*
Ben heel benieuwd ook! Dan zou T 5x in 1x raak zijn 😱
Maar wel aanhoudende krampen. Dus Nouja, you never know!
pi_174030803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:10 schreef pinquit het volgende:
Fijnnn die onderzoeken :')
Ik dacht 'of plasje inleveren'

Lig je daar, nog nadruipend van T feestje met manlief 's nachts 😂 Awkward 🎉
pi_174030805
Gij vruchtbaar vrouwmensch!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174030807
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:11 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik dacht 'ff plasje inleveren'

Lig je daar, nog nadruipend van T feestje met manlief 's nachts 😂 Awkward 🎉
pi_174030819
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:11 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik dacht 'of plasje inleveren'

Lig je daar, nog nadruipend van T feestje met manlief 's nachts 😂 Awkward 🎉
;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174031279
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:11 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik moest echt te hard lachen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174031550
Toch wel! Spann0nd 😱 Hopelijk heb je hem vannacht dan goed aangekit :')
pi_174031576
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:11 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik dacht 'of plasje inleveren'

Lig je daar, nog nadruipend van T feestje met manlief 's nachts 😂 Awkward 🎉
:') _O-

Maar ik zie ook een heeeeel licht streepje *O*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 14:54:22 #70
382129 crew  Donna
pi_174031743
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb m al aan de Fok VK laten zien en die zag ook een tuurstreepje. Morgen nog eens en dan post ik m. Kan m nu niet echt duidelijk op de foto zetten.
Ja, zo begon het bij mij ook!
pi_174032279
Ik zie ook een streep! :o

:D
:)
pi_174032479
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:47 schreef WupWup het volgende:
Toch wel! Spann0nd 😱 Hopelijk heb je hem vannacht dan goed aangekit :')
En nog in de achtbaan geweest ook. Ff wat G-krachten op dat koppie 😬
pi_174032500
Heb m door instagramfilters getrokken en hij is duidelijk aanwezig. Hiervoor waren ze echt spierwit..
pi_174032663
Ik zie 'm ook!
Woeiiii *O*
Dit, dat, alles.
pi_174033659
quote:
Ik zie hem hoor, gewoon positief! *O* O+
pi_174035031
*O* kleurdoos!
pi_174035139
Ik geloof t pas als ik serieus 3 dagen achter elkaar een 2e streep zie :')
tuurstrepen, blugh! ;)
pi_174046308
Ik moest net naar de wc. 'S nachts. Dat doe ik nooit! Nog eens gepist en jawel hoor!!
pi_174046346
Woehoeee *O*
  donderdag 28 september 2017 @ 06:57:58 #81
386633 Adnap
I love Life !
pi_174046707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 04:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moest net naar de wc. 'S nachts. Dat doe ik nooit! Nog eens gepist en jawel hoor!!
Is ie al duidelijker? 😁😎
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_174047154
Yes!
pi_174047274
Haha, mooi KD. Lijkt het je niet heftig: vier kinderen? Of gaat het je wel gemakkelijk af? Ben gewoon even nieuwsgierig omdat ik zelf volgens mij gek zou worden. 😀
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174047350
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 08:25 schreef Franny_G het volgende:
Haha, mooi KD. Lijkt het je niet heftig: vier kinderen? Of gaat het je wel gemakkelijk af? Ben gewoon even nieuwsgierig omdat ik zelf volgens mij gek zou worden. 😀
Easypeasy so far! Over 4 kan ik weinig zeggen 😬
pi_174047509
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Easypeasy so far! Over 4 kan ik weinig zeggen 😬
Dit klinkt geruststellend! _O_
Gefeliciteerd!! Superleuk! O+
pi_174047771
https://i.imgur.com/LYNb2I7.jpg

En voor iedereen die ik op andere social media heb.. nog ff shhht uiteraard ;)
pi_174047936
Oooh KD! Ik zie hem ook O+ O+
Nog zo'n leukerd erbij O+
pi_174048001
Gefeliciteerd! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174048760
Wooooaaaah!!

*doet vreugdedansje...


:)
pi_174048954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:40 schreef Soof-87 het volgende:
Wooooaaaah!!

*doet vreugdedansje...


[ afbeelding ]
:D

Het was kort maar krachtig hier :')
pi_174049186
Jaaa nu echt gefeliciteerd Kleurdoos!! *O* *O*
pi_174050249
Oooohhh van harte !!! Keileuk O+ O+ O+ *O* Ja dat is wel zéker duidelijk nu :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174052641
Aaaahhhh *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174052661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:30 schreef pinquit het volgende:
Aaaahhhh *O*
🎉🎉🎉
pi_174053580
quote:
Jaaaa dat is onmiskenbaar zwanger *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174057982
KD!! *O* gefeliciteerd!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174058149
Gefeliciteerd *O*


Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat mijn ei eerder kwam.

Vandaag heel de dag wezen skiën en zijn nu toch wel behoorlijk gaar en stijf
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174059113
Gefeliciteerd!! Hier beginnend ongesteld. Eindelijk. Weer nieuwe ronde nieuwe kansen O+
Shine bright like a diamond.
pi_174059131
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:12 schreef June. het volgende:
Gefeliciteerd!! Hier beginnend ongesteld. Eindelijk. Weer nieuwe ronde nieuwe kansen O+
Jeej voor de nieuwe kansen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174061922
Gefeliciteerd Kleurdoos *O* Blij dat je uit de ontkenningsfase bent :')

Sportief Think!

Fijn June. :)
pi_174062753
Meanwhile ben ik nog steeds op zoek naar m'n ei, ovutesten zijn nog steeds niet positief. Zit nu op CD17 (vd 29 dagen totaal). Word ongeduldig :').
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 00:44:26 #103
269689 crew  Viv
pi_174068323
Ok pakken van de vitaminen moet nog in ons systeem komen merk ik. Ik heb zowel multi mama als multi papa (dus mn vriend doet ook gewoon mee) en we vergeten steeds tijdens het eten de pillen te pakken :')
Vanaf vandaag maar in mn agenda gezet om elke ochtend bij ontbijt en de strips in mn tas bijhouden. :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174068369
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:56 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Gefeliciteerd Kleurdoos *O* Blij dat je uit de ontkenningsfase bent :')

Sportief Think!

Fijn June. :)
Ik ontkende niets hoor, ik had gewoon echt omotesten en een duidelijke NIET ZWANGER.

dus ik heb te vroeg getest, want een dag later een streeje en een positieve CB (en nog een veel donkerder kruidvatstreep nu)

Ben wel uitgetest ;)
pi_174069273
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef Feyre het volgende:
Meanwhile ben ik nog steeds op zoek naar m'n ei, ovutesten zijn nog steeds niet positief. Zit nu op CD17 (vd 29 dagen totaal). Word ongeduldig :').
Is er wel een piek te vinden in de testen die je al hebt gedaan?

Want ik heb bij het lurken hier geleerd dat niet bij iedereen het teststreepje net zo donker wordt als de controlestreep, en dat het dus vooral erom gaat of de streepjes wel donkerder worden en dan weer lichter.

Mss wist je dit allang, maar beter voor niks gezegd dan niet terwijl je het niet wist ;)
pi_174069281
quote:
juist op deze zie ik hem niet, maar op die andere wel hoor!

Ik ga alvast jubelen voor je. Mooi! Snel doorschuiven in dit topic! O+
Schudden voor gebruik
pi_174069432
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_174073520
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:05 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

juist op deze zie ik hem niet, maar op die andere wel hoor!

Ik ga alvast jubelen voor je. Mooi! Snel doorschuiven in dit topic! O+
Ik heb al een CB zwanger 1-2 en een donkere kV inmiddels ;)
pi_174073545
Ik heb overigens nog wel een stapeltje ovutesten te geef
pi_174074698
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:04 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Is er wel een piek te vinden in de testen die je al hebt gedaan?

Want ik heb bij het lurken hier geleerd dat niet bij iedereen het teststreepje net zo donker wordt als de controlestreep, en dat het dus vooral erom gaat of de streepjes wel donkerder worden en dan weer lichter.

Mss wist je dit allang, maar beter voor niks gezegd dan niet terwijl je het niet wist ;)
Nee dat wist ik niet thnx, ik zit echt op een donker streepje te wachten.. maar dan nog is er niet echt een patroon te ontdekken.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174074991
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:08 schreef Feyre het volgende:

[..]

Nee dat wist ik niet thnx, ik zit echt op een donker streepje te wachten.. maar dan nog is er niet echt een patroon te ontdekken.
Wat ik me afvraag al de hele tijd. Jouw nickname is die toevallig gekozen door een boeken serie?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174075774
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef Feyre het volgende:
Meanwhile ben ik nog steeds op zoek naar m'n ei, ovutesten zijn nog steeds niet positief. Zit nu op CD17 (vd 29 dagen totaal). Word ongeduldig :').
Snap ik. Hoe ging dat de vorige cyclus dan?
:)
pi_174076779
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik heb al een CB zwanger 1-2 en een donkere kV inmiddels ;)
super fijn!
Schudden voor gebruik
pi_174078679
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag al de hele tijd. Jouw nickname is die toevallig gekozen door een boeken serie?
Ja volgens mij heb ik deze account gemaakt toen ik deel 3 aan het lezen was of net uit had :P.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:08 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Snap ik. Hoe ging dat de vorige cyclus dan?
Hiervoor geen ovutesten gedaan maar wel langer dan een jaar erg regelmatige cyclus, 29dgn muv af en toe een keer 1-2 dagen verschil (ik ben niet meer aan anticonceptie begonnen na geboorte vd eerste).

Ik blijf nog maar even doortesten om te zien of er nog een duidelijkere streep komt :Y.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174078963
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:05 schreef Feyre het volgende:

[..]

Ja volgens mij heb ik deze account gemaakt toen ik deel 3 aan het lezen was of net uit had :P.

[..]

Hiervoor geen ovutesten gedaan maar wel langer dan een jaar erg regelmatige cyclus, 29dgn muv af en toe een keer 1-2 dagen verschil (ik ben niet meer aan anticonceptie begonnen na geboorte vd eerste).

Ik blijf nog maar even doortesten om te zien of er nog een duidelijkere streep komt :Y.
Misschien is je luteale fase gewoon wat korter, kan ook. :)
:)
pi_174081606
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:05 schreef Feyre het volgende:

[..]

Ja volgens mij heb ik deze account gemaakt toen ik deel 3 aan het lezen was of net uit had :P.

[..]

Hiervoor geen ovutesten gedaan maar wel langer dan een jaar erg regelmatige cyclus, 29dgn muv af en toe een keer 1-2 dagen verschil (ik ben niet meer aan anticonceptie begonnen na geboorte vd eerste).

Ik blijf nog maar even doortesten om te zien of er nog een duidelijkere streep komt :Y.
Haha ik ben de serie voor de tweede keer aan het lezen. Kei leuk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174081716
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:17 schreef Stippelrientje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat heftig :*
Hier tussen 1e en 2e kind 2 miskramen, vond ik ook erg heftig (vooral die 2e)
Ik duim voor gelukstestjes O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174083040
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh wat heftig :*
Hier tussen 1e en 2e kind 2 miskramen, vond ik ook erg heftig (vooral die 2e)
Ik duim voor gelukstestjes O+
lief!

ik ga gewoon onder een steen tot ik een goed opbollende buik heb of zo :'(
Schudden voor gebruik
pi_174090725
Mag ik voorzichtig komen kijken hier? :W
pi_174091907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:18 schreef silliegirl het volgende:
Mag ik voorzichtig komen kijken hier? :W
Welkom *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174092152
Go Sillie O+
Ik volg over 3 weken ;)
pi_174096068
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:18 schreef silliegirl het volgende:
Mag ik voorzichtig komen kijken hier? :W
Welkom!! *O*
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174096421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:18 schreef silliegirl het volgende:
Mag ik voorzichtig komen kijken hier? :W
*O*
:)
pi_174110271
Ik hé last van een blaasontsteking of iig iets aan mijn urineweg.

Bij veel drinken heb ik minder last bij het uit plassen. Maar gisteren te weinig gedronken denk ik. En nu weer terug bij af.

Hoop maar dat dat geen negatieve invloed gaat hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174120845
Welkom silliegirl *O* Ik las de ontwikkelingen in het andere topic. Gefeliciteerd met je nieuwe job!

Vervelend Think.

Ik zit op het wachtbankje. Donderdag heel goed mijn eisprong gevoeld en hopelijk goed genoeg benut.
Morgen echt even het ziekenhuis bellen voor de uitslag van het MDO. Ik ben dat vorige week dus gewoon vergeten :')
  maandag 2 oktober 2017 @ 08:06:38 #127
342418 VKV
Plausibel
pi_174131159
Ik heb twee dagen geleden ook getest want hele gevoelige borsten en lichte krampen onderbuik maar test was negatief. Het was zo'n vroege test (dus dat je al 5 dagen voor je NOD kan testen) en ik heb uitgerekend dat ik gisteren ongesteld had moeten worden... Nou ja, ik moet gewoon die nieuwsgierigheid gewoon proberen te onderdrukken en als ik over een paar dage nog niet ongesteld ben dan ga ik nog een keer testen. Ik heb ook het idee dat de gedachte "Ik wil NU zwanger zijn" m'n lichaam een beetje in de war kan brengen :P
pi_174132193
Jeej Kleurdoos *O*

Ik ben uit zelfbescherming even een weekje offline gegaan en het gaat nu al beter met me. Dus ik denk dat ik wat vaker afwezig zal zijn. Blijkbaar kan ik geen maat houden en dan zit ik echt obsessief op Fok te kijken en denk ik er te veel aan :{
pi_174134988
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 08:06 schreef VKV het volgende:
Ik heb twee dagen geleden ook getest want hele gevoelige borsten en lichte krampen onderbuik maar test was negatief. Het was zo'n vroege test (dus dat je al 5 dagen voor je NOD kan testen) en ik heb uitgerekend dat ik gisteren ongesteld had moeten worden... Nou ja, ik moet gewoon die nieuwsgierigheid gewoon proberen te onderdrukken en als ik over een paar dage nog niet ongesteld ben dan ga ik nog een keer testen. Ik heb ook het idee dat de gedachte "Ik wil NU zwanger zijn" m'n lichaam een beetje in de war kan brengen :P
Je lichaam kan je ook echt helemaal gek maken. Zo oneerlijk. Maar ik duim voor je dat je gewoon nog een keer moet testen en dat hij dan kei positief is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174135008
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:36 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Jeej Kleurdoos *O*

Ik ben uit zelfbescherming even een weekje offline gegaan en het gaat nu al beter met me. Dus ik denk dat ik wat vaker afwezig zal zijn. Blijkbaar kan ik geen maat houden en dan zit ik echt obsessief op Fok te kijken en denk ik er te veel aan :{
Hoe komt het dat je zo met fok bezig bent dan? Ik zit er ook echt veel te veel op hoor moet ik eerlijk bekennen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174137904
Zo ook hier even bijlezen :)

Eerst een :* voor stippel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyre, ei inmiddels gevonden?

Ik had volgens mij zaterdag een redelijk positieve ovulatietest in handen, zondag al iets minder duidelijk dus als nou morgen mijn temp omhoog gaat weet ik het zeker.

Hoi silliegirl :W

TP heb je nog last? Anders gewoon even naar je HA hoor, kleine moeite voor ze om een blaasontstekingtestje te doen.

Fuchsia al gebeld? Ben benieuwd!

VKV spannend wel!

Kloon ik herken dat wel hoor, dit is de enige plek waar ik er volop over babbel. Buiten FOK om heb ik het er eigenlijk vrij weinig over en ben ik er dus ook wat minder mee bezig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kirb op 02-10-2017 16:21:12 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174137916
Vergeet ik nog mijn eigen tofste nieuws :'). Ik ben tante geworden vrijdag!! *O* O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174138095
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:13 schreef Kirb het volgende:
Vergeet ik nog mijn eigen tofste nieuws :'). Ik ben tante geworden vrijdag!! *O* O+
Gefeliciteerd tante Kirb *O*

Ik vertrek binnen nu en 5 minuten naar de huisarts.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174138751
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je zo met fok bezig bent dan? Ik zit er ook echt veel te veel op hoor moet ik eerlijk bekennen :@
Niet zozeer obsessief met alleen Fok, maar door op Fok te zitten ben ik weer bezig met pijntjes/gevoelens/zwanger zijn algemeen. En dan ga ik weer piekeren. Dus het is een actueel item en dan ga ik weer op Fok. Bijna alsof ik het daarmee kan beïnvloeden. Doorbreken van die cyclus helpt blijkbaar.

Gefeliciteerd Kirb O+ Tante zijn is echt tof. Dit is mijn lievelingsfoto van mijn kleine dondersteen en ik (toevallig net aan de muur gehangen)
https://www.dropbox.com/s/j276vnnjo1uv6nn/1.jpg?dl=0
pi_174139357
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:54 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Niet zozeer obsessief met alleen Fok, maar door op Fok te zitten ben ik weer bezig met pijntjes/gevoelens/zwanger zijn algemeen. En dan ga ik weer piekeren. Dus het is een actueel item en dan ga ik weer op Fok. Bijna alsof ik het daarmee kan beïnvloeden. Doorbreken van die cyclus helpt blijkbaar.

Gefeliciteerd Kirb O+ Tante zijn is echt tof. Dit is mijn lievelingsfoto van mijn kleine dondersteen en ik (toevallig net aan de muur gehangen)
https://www.dropbox.com/s/j276vnnjo1uv6nn/1.jpg?dl=0
Het is ook lastig ook. Die wens is groot en dan weet je niet meer wat je voelt of wil voelen ook
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174139583
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:54 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Kirb O+ Tante zijn is echt tof. Dit is mijn lievelingsfoto van mijn kleine dondersteen en ik (toevallig net aan de muur gehangen)
https://www.dropbox.com/s/j276vnnjo1uv6nn/1.jpg?dl=0
Oh wat een leuke foto! O+

Ik vind het nu al geweldig inderdaad :D.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174145833
Kloon wat een super lieve foto O+ dat snoetje! *smelt*. Verder snap ik het wel, als ik hier meer kom dan ben ik er ook veel meer mee bezig.

Kirb gefeliciteerd!

Hoe was het bij de HA TP?

En fuchs heb je al gebeld?

Ei gevonden geloof ik :o ik dacht vanochtend nog boh ik stop met testen, ik zal 'm wel gemist hebben we zien het wel. Net toch maar even getest en dikke knalstreep :P. Op cd21 :{ van waarschijnlijk cd29 totaal.. ik ben dus bang dat ik met een iets te krappe luteale fase te maken heb..

Anyhow. Nu vriend geappt dat ie naar huis moet komen :D :').
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174145979
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:42 schreef Feyre het volgende:
Kloon wat een super lieve foto O+ dat snoetje! *smelt*. Verder snap ik het wel, als ik hier meer kom dan ben ik er ook veel meer mee bezig.

Kirb gefeliciteerd!

Hoe was het bij de HA TP?

En fuchs heb je al gebeld?

Ei gevonden geloof ik :o ik dacht vanochtend nog boh ik stop met testen, ik zal 'm wel gemist hebben we zien het wel. Net toch maar even getest en dikke knalstreep :P. Op cd21 :{ van waarschijnlijk cd29 totaal.. ik ben dus bang dat ik met een iets te krappe luteale fase te maken heb..

Anyhow. Nu vriend geappt dat ie naar huis moet komen :D :').
Fijn dat je je ei gevonden hebt. Even afwachten wanneer je ongesteld wordt of natuurlijk niet dat zou helemaal mooi zijn.

Ik heb een antibiotica kuurtje gekregen bij de ha :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174167168
Rustig hier. Nog een week wachten. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174167258
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:13 schreef Kirb het volgende:
Vergeet ik nog mijn eigen tofste nieuws :'). Ik ben tante geworden vrijdag!! *O* O+
*O* Gefeliciteerd! Alles gezond?
:)
pi_174167276
Feyre goed dat je nog een testje hebt gedaan. Misschien heb je nu wel een iets langere cyclus dan de vorige keren. :)
:)
pi_174167288
En Think, hoop dat het kuurtje aanslaat. :)

Nog even geduld inderdaad. ;)
:)
pi_174167313
Ik moet zaterdag ongesteld worden volgens de app.
:)
pi_174167356
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:12 schreef Soof-87 het volgende:
Ik moet zaterdag ongesteld worden volgens de app.
Oh spannend! Dat is al bijna.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174167414
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh spannend! Dat is al bijna.
Ja... ik verwacht het niet. Nouja de vorige keer toen ik zwanger was merkte m'n vriend een weekje na de eisprong dat ik zwanger was. :o Hij zei: wat zijn je tepels donker! Je bent vast zwanger.

:')

Merk nu 0.0. (Hoeft natuurlijk ook niet, maar je gaat toch zoeken naar iets.)
:)
pi_174168124
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:42 schreef Feyre het volgende:
Kloon wat een super lieve foto O+ dat snoetje! *smelt*. Verder snap ik het wel, als ik hier meer kom dan ben ik er ook veel meer mee bezig.

Kirb gefeliciteerd!

Hoe was het bij de HA TP?

En fuchs heb je al gebeld?

Ei gevonden geloof ik :o ik dacht vanochtend nog boh ik stop met testen, ik zal 'm wel gemist hebben we zien het wel. Net toch maar even getest en dikke knalstreep :P. Op cd21 :{ van waarschijnlijk cd29 totaal.. ik ben dus bang dat ik met een iets te krappe luteale fase te maken heb..

Anyhow. Nu vriend geappt dat ie naar huis moet komen :D :').
als ik mijn hyperovutestjes moest geloven, zat er 1 toch 1 bij die piets donkerder was.. ook op dag 21..
pi_174168269
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:16 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja... ik verwacht het niet. Nouja de vorige keer toen ik zwanger was merkte m'n vriend een weekje na de eisprong dat ik zwanger was. :o Hij zei: wat zijn je tepels donker! Je bent vast zwanger.

:')

Merk nu 0.0. (Hoeft natuurlijk ook niet, maar je gaat toch zoeken naar iets.)
Heb ik meer gelezen idd.

Mijne zijn nog net zo lelijk als altijd :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174168577
Mijn tepels verkleuren nu pas (en vandaag 5+1)

Ik ben ook niet misselijk..
(vorige zwangerschappen ook niet)

Wat mij opviel is dat ik echt veel waterige afscheiding verloor na mijn vermeende eisprong en toch de lichte steekjes in de liesstreek.

De dokter onderzocht me nog de ochtend voor de test en gaf wel aan dat ze mijn baarmoedermond zo zacht vond voor iemand die al een dag of drie overtijd was :P
pi_174168644
Mja mijn buik en rug doen toch pijn van de blaasontsteking.

We wachten maar gewoon weer af.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174170172
Ik lurk ook even mee.
Na een miskraam afgelopen week gaan we toch wel echt actief voor een 3e. Dus uhm ik lurk nu eerst nog even!
Maar hoi :W
♥ J & S
pi_174170432
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:21 schreef klaprooss het volgende:
Ik lurk ook even mee.
Na een miskraam afgelopen week gaan we toch wel echt actief voor een 3e. Dus uhm ik lurk nu eerst nog even!
Maar hoi :W
Welkom *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174170517
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:21 schreef klaprooss het volgende:
Ik lurk ook even mee.
Na een miskraam afgelopen week gaan we toch wel echt actief voor een 3e. Dus uhm ik lurk nu eerst nog even!
Maar hoi :W
:* en O+!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:38:59 #153
342418 VKV
Plausibel
pi_174170542
Hier zojuist weer ongesteld geworden, wel balen. Misschien moet ik voortaan niet zoveel aan m'n tieten voelen of ze al pijnlijk zijn want volgens mij werden ze daardoor beurs 😅
pi_174170915
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:12 schreef Kirb het volgende:
Zo ook hier even bijlezen :)

Eerst een :* voor stippel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Feyre, ei inmiddels gevonden?

Ik had volgens mij zaterdag een redelijk positieve ovulatietest in handen, zondag al iets minder duidelijk dus als nou morgen mijn temp omhoog gaat weet ik het zeker.

Hoi silliegirl :W

TP heb je nog last? Anders gewoon even naar je HA hoor, kleine moeite voor ze om een blaasontstekingtestje te doen.

Fuchsia al gebeld? Ben benieuwd!

VKV spannend wel!

Kloon ik herken dat wel hoor, dit is de enige plek waar ik er volop over babbel. Buiten FOK om heb ik het er eigenlijk vrij weinig over en ben ik er dus ook wat minder mee bezig.
Schudden voor gebruik
pi_174170936
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:38 schreef VKV het volgende:
Hier zojuist weer ongesteld geworden, wel balen. Misschien moet ik voortaan niet zoveel aan m'n tieten voelen of ze al pijnlijk zijn want volgens mij werden ze daardoor beurs 😅
Wat jammer!

Niet te pijnlijk erin knijpen en prikken ;)

----

Welkom Sillie en klaproos.
Schudden voor gebruik
pi_174172368
Stip ik hoop dat je er snel echt vanaf ben :*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174172511
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 19:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stip ik hoop dat je er snel echt vanaf ben :*
Ik ben nu eigenlijk op het punt beland dat ik een nieuwe ronde doodeng vind. :X
Schudden voor gebruik
pi_174172705
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 19:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik ben nu eigenlijk op het punt beland dat ik een nieuwe ronde doodeng vind. :X
Ogh dat is ook eng ook -O- ik ken jouw voorgeschiedenis niet ofzo. Maar hopelijk krijg je het vertrouwen wel terug of iig genoeg om het weer te proberen. Is het een idee om nog even een maandje te wachten. Even rust aan je hoofd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174172837
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 19:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ogh dat is ook eng ook -O- ik ken jouw voorgeschiedenis niet ofzo. Maar hopelijk krijg je het vertrouwen wel terug of iig genoeg om het weer te proberen. Is het een idee om nog even een maandje te wachten. Even rust aan je hoofd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:53:36 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_174176049
Klaproos :* en welkom hier.

Stippel :* heftig zeg, jeetje.

Ik zit inmiddels op cd 24 maar ik denk niet dat we deze ronde gaan slagen. Beetje weinig activiteit gehad. Iets met een verstandskies en een ontsteking :') en daardoor geen zin in seks.
pi_174176261
quote:
Dat zijn ook wel heel veel klappen kort achter elkaar :{ ik hoop dat jij/jullie de kracht kunnen vinden om door te gaan
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174176293
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:18 schreef Camac het volgende:
Klaproos :* en welkom hier.

Stippel :* heftig zeg, jeetje.

Ik zit inmiddels op cd 24 maar ik denk niet dat we deze ronde gaan slagen. Beetje weinig activiteit gehad. Iets met een verstandskies en een ontsteking :') en daardoor geen zin in seks.
Ja maar we zouden samen doorschuiven.. Nee grapje echt kut een ontstoken verstandskies. Trekt door heel je hoofd heen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174176399
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maar we zouden samen doorschuiven.. Nee grapje echt kut een ontstoken verstandskies. Trekt door heel je hoofd heen.
Het kan nog hoor. Maar ik acht de kans iets minder groot deze maand.
En mn verstandskies is weg *O*
pi_174176478
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:26 schreef Camac het volgende:

[..]

Het kan nog hoor. Maar ik acht de kans iets minder groot deze maand.
En mn verstandskies is weg *O*
Oh dan stromen we gewoon door toch ;)

Hebben ze hem getrokken of gesneden?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174176614
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dan stromen we gewoon door toch ;)

Hebben ze hem getrokken of gesneden?
Getrokken. Hij was al een jaar of 10 door :')
pi_174176756
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:31 schreef Camac het volgende:

[..]

Getrokken. Hij was al een jaar of 10 door :')
Ah ik moet onder eruit laten snijden want komen niet goed door... Ik wil niet :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174177757
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah ik moet onder eruit laten snijden want komen niet goed door... Ik wil niet :')
In niet-zwangere modus kun je makkelijker de liefde verklaren aan pijnstillers ;). En goed de adviezen met schoonhouden/spoelen volgen.

En na 2 dagen yoghurt/vla was ik die meuk beu.
pi_174177883
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef Camac het volgende:

[..]

In niet-zwangere modus kun je makkelijker de liefde verklaren aan pijnstillers ;). En goed de adviezen met schoonhouden/spoelen volgen.

En na 2 dagen yoghurt/vla was ik die meuk beu.
kan ook nog later. Toen ik er jaren last van had wilde de tandarts ze er niet uithalen. En nu heb ik er geen last meer van en moeten ze er ineens uit. Dan kan het nu ook nog wel even wachten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174178221
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

kan ook nog later. Toen ik er jaren last van had wilde de tandarts ze er niet uithalen. En nu heb ik er geen last meer van en moeten ze er ineens uit. Dan kan het nu ook nog wel even wachten.
Inderdaad. Bij mij is alles nu weg, gelukkig.
pi_174178815
doperwten eten en verstandkiesgaten :D

Echt een mega combinatie en dus af te raden _O-
Schudden voor gebruik
pi_174178904
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:21 schreef klaprooss het volgende:
Ik lurk ook even mee.
Na een miskraam afgelopen week gaan we toch wel echt actief voor een 3e. Dus uhm ik lurk nu eerst nog even!
Maar hoi :W
O+
:)
pi_174179018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 22:42 schreef Stippelrientje het volgende:
doperwten eten en verstandkiesgaten :D

Echt een mega combinatie en dus af te raden _O-
Haha ik zie het helemaal voor me _O-

Vorige keer had ik vlak na het trekken een sollicitatiegesprek. Was ook een succes. Maarja er zat onverwachts een gaatje in :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174180168
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:51 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

als ik mijn hyperovutestjes moest geloven, zat er 1 toch 1 bij die piets donkerder was.. ook op dag 21..
Ook met een gemiddelde cyclusduur? Dan is er nog hoop :P. Thanks haha. Vandaag weer knalstreep dus nog maar een keer benut. Morgen eens kijken of de streep afneemt en dan op het wachtbankje.

Welkom klaprooss! Verdrietig van de mk, was het een hele vroeg mk of was je al een aantal weken op weg (if you don't mind me asking)?

Stippel :*.

VKV wat jammer.. aan de chocola dan maar en op naar een nieuwe ronde :)

Soof spannend, ik duim voor je dit weekend!

Nog nieuws van Fuchsia?

Beterschap Camac, hoop dat je je snel beter voelt en weer normaal kunt eten :P.Des te ouder je bent met verstandskiezen trekken/snijden, des te pijnlijker/moeizamer het herstel, naar het schijnt. Get it done young :+ :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174181831
Kan ik hier iemand nog blij maken met ovulatietesten? Ik heb nog zeven dipsticks van OneCare en een 'gewone' van LifeCare. Ik hoef er niets voor te hebben :)
pi_174183263
Stippel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Klaproos! Wat verdrietig van de miskraam ;(. Hopelijk gauw een plakker. jij bent van die mooie draagdoeken toch? Dat er maar gauw weer een ukkie in zit O+

VKV jammer!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174183802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 23:50 schreef Feyre het volgende:

[..]

Beterschap Camac, hoop dat je je snel beter voelt en weer normaal kunt eten :P.Des te ouder je bent met verstandskiezen trekken/snijden, des te pijnlijker/moeizamer het herstel, naar het schijnt. Get it done young :+ :P.
Het gat is bijna dicht :'). En jong, tsja. Ik ben de magische grens van 30 in juli al gepasseerd ;( }:|
pi_174184441
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Je mag gewoon lekker hier posten hoor Miss. Wordt een spannende maand dus. Hoe sta je er nu in? Ik hoor misschien ook allang in het andere topic thuis, maar post nu toch gewoon weer hier, omdat ik letterlijk elke maand op die stomme tweede streep zit te wachten.
Ik had je vraag wel gelezen maar even weinig gelegenheid om uitgebreid te reageren.
Ja hoe ik er in sta... dat weet ik zelf niet goed. Ik durf t bijna niet te zeggen maar soms denk ik laat maar zitten dan, een tweede kindje. Ik ben onwijs gelukkig momenteel en ik weiger me ongelukkig te voelen terwijl ik al een prachtmeid heb. *;
En het heeft natuurlijk ook wel voordelen, 1 kindje ipv 2. Maar toch blijven we proberen omdat ik zeker weet dat ik later spijt krijg als we dat niet doen. En ik wil mezelf later niks hoeven verwijten.

En stiekem denk ik dat ik mezelf compleet voor de gek hou met bovenstaande gedachten. Uit zelfbescherming.
Best lastig die heen en weer slingerende gedachten. Ik wil echt dolgraag, maar misschien kan het wel gewoon niet meer en moet ik dat gaan accepteren.

Ondertussen loop ik in het ziekenhuis dmv echo's naar mijn ei te zoeken.
Ook heb ik inmiddels een HSG gehad. Hel op aarde dat onderzoek.
Maar alles is gewoon normaal en functioneert prima.
pi_174184485
Ik ben kei misselijk.. Van die antibiotica.. Maar mijn hoofd wil er maar al te graag wat anders van maken :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174184537
Spannend Thinkk! Wanneer is je nod?

Manmanman wat een gebazel van mij hierboven. Even korte samenvatting:
Ik denk soms dat ik geen tweede meer wil, maar tegelijkertijd weet ik dat dat onzin is uit zelfbescherming.
pi_174184576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:11 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ik had je vraag wel gelezen maar even weinig gelegenheid om uitgebreid te reageren.
Ja hoe ik er in sta... dat weet ik zelf niet goed. Ik durf t bijna niet te zeggen maar soms denk ik laat maar zitten dan, een tweede kindje. Ik ben onwijs gelukkig momenteel en ik weiger me ongelukkig te voelen terwijl ik al een prachtmeid heb. *;
En het heeft natuurlijk ook wel voordelen, 1 kindje ipv 2. Maar toch blijven we proberen omdat ik zeker weet dat ik later spijt krijg als we dat niet doen. En ik wil mezelf later niks hoeven verwijten.

En stiekem denk ik dat ik mezelf compleet voor de gek hou met bovenstaande gedachten. Uit zelfbescherming.
Best lastig die heen en weer slingerende gedachten. Ik wil echt dolgraag, maar misschien kan het wel gewoon niet meer en moet ik dat gaan accepteren.

Ondertussen loop ik in het ziekenhuis dmv echo's naar mijn ei te zoeken.
Ook heb ik inmiddels een HSG gehad. Hel op aarde dat onderzoek.
Maar alles is gewoon normaal en functioneert prima.
Oh MLB wat een storm aan gevoelens! Kan me voorstellen dat het allemaal heel dubbel voelt. Krijg je nu eens in de zoveel dagen een echo? Waar zit je in je cyclus? Sowieso :*!

Ik mag begin november een HSG, daar kan ik me dus op verheugen ;(..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174184724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:19 schreef Kirb het volgende:
Oh MLB wat een storm aan gevoelens! Kan me voorstellen dat het allemaal heel dubbel voelt. Krijg je nu eens in de zoveel dagen een echo? Waar zit je in je cyclus? Sowieso !Ik mag begin november een HSG, daar kan ik me dus op verheugen ..
Ik ben gewoon heel goed in mezelf voor de gek houden waardoor ik soms écht denk dat ik niet meer wil. En heel soms krijg ik voor mijn NOD toch wat hoop en dan voel ik me zo stom als ik ongesteld word :'(
Ja ik krijg om de vijf dagen een echo. Morgen weer. Ik verwacht dat er dan wel iets aan het groeien is. Dag 22 nu.
De HSG viel mij bijzonder tegen, maar dat schijnt niet gebruikelijk te zijn. Bij de meesten valt t wel mee. Dus maak je niet teveel zorgen, en slik echt de pijnstillers van tevoren die je van het zkh krijgt. Het duurt niet lang, een kwartiertje ongeveer
pi_174185563
Even over nieuw. Wilde een bijlees
Post maken maar gaat niet op mobiel :')
pi_174185988
Spuit 11 maar ik moet nog jompelen voor kleurdoos *O*

Knuffel voor stippel. Kan me voor stellen dat je de komende ronde spannend vindt. Hopelijk is er nog maar een ronde spanning nodig.

Welkom Sillie en klaproosss O+
Klap wel jammer van die miskraam :'(

Gefeliciteerd Kirb met het tante schap!

Mlb :*

Hier al even niet gepost. In augustus is mijn spiraal verwijderd. Daarna na anderhalve week ongesteld en vervolgens 1 ronde overgeslagen om mijn cyclus te bekijken. Keurig 28 dagen. Dus nu zijn we officieel van start voor een tweede O+
Nu cd16. Ik had bij de eerste een hele korte lf dus vanaf komend weekend officieel op het wachtbankje
pi_174187375
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 22:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik zie het helemaal voor me _O-

Vorige keer had ik vlak na het trekken een sollicitatiegesprek. Was ook een succes. Maarja er zat onverwachts een gaatje in :')
Met watten en al?

bikkel O+
Schudden voor gebruik
pi_174187445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:34 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Met watten en al?

bikkel O+
Ja was best een uitdaging :') Ben het niet geworden.. Best flauw eigenlijk _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174190045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 23:50 schreef Feyre het volgende:

[..]

Welkom klaprooss! Verdrietig van de mk, was het een hele vroeg mk of was je al een aantal weken op weg (if you don't mind me asking)
Ik was 7 en een halve week zwanger.

Bedankt allemaal :) :W
♥ J & S
pi_174191220
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:56 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ik was 7 en een halve week zwanger.

Bedankt allemaal :) :W
:'(

succes! Ik hoop dat je snel een mooie plakker hebt en houd. :*
Schudden voor gebruik
pi_174191306
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben kei misselijk.. Van die antibiotica.. Maar mijn hoofd wil er maar al te graag wat anders van maken :')
Ah vervelend zeg!!
Dan duurt wachten wel lang hè...
:)
pi_174191336
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:56 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ik was 7 en een halve week zwanger.

Bedankt allemaal :) :W
Ah... ;( :*
:)
pi_174192882
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:56 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ik was 7 en een halve week zwanger.

Bedankt allemaal :) :W
;( Hopelijk tot snel! Ik warm een plaatsje voor je op O+
pi_174197213
Beterschap Think, hopelijk ben je snel weer van de antibiotica af.

Klaproos: :* en :W tegelijk.

Hier is het besef wel ingezonken dat we écht voor een 2e kindje gaan. Ik vind het wel mega spannend.

Maar, ik heb dus geen idee wat mijn lijf doet qua cyclus. Bij de 1e had ik een spiraal, die ging eruit, ik had 3 dagen bloedverlies en 6 weken later bleek ik zwanger. Nu had ik weer een spiraaltje, dus ik heb weer geen enkel idee wat mijn lijf gaat doen. We gaan het maar weer zien.
pi_174200132
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:03 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ah vervelend zeg!!
Dan duurt wachten wel lang hè...
Ja.. Momenteel wordt mijn rug in tweeën getrokken. Althans zo voelt het. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174204554
En sorry als ik als een cranky oud wijf klink hoor. Maar ben een beetje klaar met mijn lijf momenteel :')

Van het weekend gelukkig veel leuke dingen te doen. En dan is het zo dinsdag.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174208679
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:56 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ik was 7 en een halve week zwanger.

Bedankt allemaal :) :W
Wat verdrietig ;(
Welkom hier :W

Ik heb vanmorgen een echo gehad en die zag er niet zo geweldig uit.
Er is gewoon nul activiteit qua groeiende eizakjes.
Alles ligt gewoon op zn gat. Geen eisprong onderweg terwijl dat echt toch al wel zou moeten.

Dinsdag maar weer een echo maar voor mijn gevoel een beetje voor Jan Doedel.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit eenmalig is deze cyclus, of dat het al maanden zo is. Want dat zou natuurlijk wel verklaren waarom t nog niet gelukt is.
Maar waarom heb ik dan wel posi ovu testen? Temperatuur laat ook een eisprong zien maandelijks.
pi_174209000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Wat verdrietig ;(
Welkom hier :W

Ik heb vanmorgen een echo gehad en die zag er niet zo geweldig uit.
Er is gewoon nul activiteit qua groeiende eizakjes.
Alles ligt gewoon op zn gat. Geen eisprong onderweg terwijl dat echt toch al wel zou moeten.

Dinsdag maar weer een echo maar voor mijn gevoel een beetje voor Jan Doedel.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit eenmalig is deze cyclus, of dat het al maanden zo is. Want dat zou natuurlijk wel verklaren waarom t nog niet gelukt is.
Maar waarom heb ik dan wel posi ovu testen? Temperatuur laat ook een eisprong zien maandelijks.
Ben je wel ongesteld geworden enzo? Ik weet niet hoe dat met die ovu testen zit eigenlijk. Dat is wel een goede.

Wel mooi kut -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174209345
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben je wel ongesteld geworden enzo? Ik weet niet hoe dat met die ovu testen zit eigenlijk. Dat is wel een goede.
Ja ik word altijd netjes ongesteld. Niet altijd regelmatig maar als we nu mijn langste cyclus aanhouden dan had er al lang iets te zien moeten zijn qua groei van follikels enzo.
pi_174209448
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja ik word altijd netjes ongesteld. Niet altijd regelmatig maar als we nu mijn langste cyclus aanhouden dan had er al lang iets te zien moeten zijn qua groei van follikels enzo.
Hm dat is wel raar. Ben benieuwd wat ze volgende week te zeggen hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174210209
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En sorry als ik als een cranky oud wijf klink hoor. Maar ben een beetje klaar met mijn lijf momenteel :')

Van het weekend gelukkig veel leuke dingen te doen. En dan is het zo dinsdag.
:D

Dat is beter. :) En dan maar hopen. *O*
:)
pi_174210237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Wat verdrietig ;(
Welkom hier :W

Ik heb vanmorgen een echo gehad en die zag er niet zo geweldig uit.
Er is gewoon nul activiteit qua groeiende eizakjes.
Alles ligt gewoon op zn gat. Geen eisprong onderweg terwijl dat echt toch al wel zou moeten.

Dinsdag maar weer een echo maar voor mijn gevoel een beetje voor Jan Doedel.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit eenmalig is deze cyclus, of dat het al maanden zo is. Want dat zou natuurlijk wel verklaren waarom t nog niet gelukt is.
Maar waarom heb ik dan wel posi ovu testen? Temperatuur laat ook een eisprong zien maandelijks.
Dat is vreemd zeg. Ze hebben wel goed getimed? Heb je dat gevraagd hoe dat kan met positieve ovulatietesten?
:)
pi_174210257
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:18 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

:D

Dat is beter. :) En dan maar hopen. *O*
Jij mag zaterdag testen toch?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174210268
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jij mag zaterdag testen toch?
Ja zaterdag is m'n NOD. Maar ga dan nog niet testen.
:)
pi_174213503
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:56 schreef silliegirl het volgende:
Beterschap Think, hopelijk ben je snel weer van de antibiotica af.

Klaproos: :* en :W tegelijk.

Hier is het besef wel ingezonken dat we écht voor een 2e kindje gaan. Ik vind het wel mega spannend.

Maar, ik heb dus geen idee wat mijn lijf doet qua cyclus. Bij de 1e had ik een spiraal, die ging eruit, ik had 3 dagen bloedverlies en 6 weken later bleek ik zwanger. Nu had ik weer een spiraaltje, dus ik heb weer geen enkel idee wat mijn lijf gaat doen. We gaan het maar weer zien.
Wat voor spiraal heb je? Mirena of koper?

Een tweede baby pogen O+ Veel klusplezier!
Schudden voor gebruik
pi_174213681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja ik word altijd netjes ongesteld. Niet altijd regelmatig maar als we nu mijn langste cyclus aanhouden dan had er al lang iets te zien moeten zijn qua groei van follikels enzo.
Wat gek!
Schudden voor gebruik
pi_174216815
Wat vreemd MLB. Ik weet wel dat je toenemend LH kunt hebben zonder eisprong, maar volgens mij moet je dan wel iets van follikels hebben. Dus dat is ook niet de verklaring. En als je ook een temperatuurdip hebt, zou ik zeker een eisprong verwachten. Echt gek. Hopelijk heeft de arts een verklaring voor je...
pi_174220983
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:14 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wat voor spiraal heb je? Mirena of koper?

Een tweede baby pogen O+ Veel klusplezier!
Mirena. En die had ik vorige ronde ook :)
pi_174228144
Ik zit weer bij de huisarts met verdenking van een nierbekken ontsteking :')

Het houdt niet op niet vanzelf
:')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174228383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit weer bij de huisarts met verdenking van een nierbekken ontsteking :')

Het houdt niet op niet vanzelf
:')
verklaard wel je rug in twee...
beterschap!
Schudden voor gebruik
pi_174228621
MLB ben je nu ook aan het temperaturen en ovulatietesten? Vreemd zeg, ik hoop dat het een eenmalig iets is. Hoop dat ze je wat duidelijkheid hierover kunnen geven.

Aii TP, veel beterschap.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174229074
Dusz mijn urine is schoon. Dokter weet het ook niet nu en gooit het op overbelaste spieren (geen idee van wat maargoed) moet het nog een paar dagen geven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174229534
Te hard "geklust" TP? :D :P

nee zonder dollen, hopelijk knap je gauw op.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174229848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:19 schreef Kirb het volgende:
Te hard "geklust" TP? :D :P

nee zonder dollen, hopelijk knap je gauw op.
Haha vermoed dat daar wel die blaasontsteking van komt :@
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:34:26 #213
471901 hangplantje
hangt wat rond
pi_174233543
Hey guys!
Wat is deze? Kruidvat 2v5 is shitting with me ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik er vanuit gaan dat dit gewoon een dikke no is? Want er is wel iets dat op een streepje lijkt (binnen de 5 mins), maar t is een raar vaag ding plus hij staat op de verkeerde plek. Of wat?
pi_174233628
Ik gebruik die testen niet dus ik weet het niet zo goed, maar kun je er niet nog 1 doen hangplantje? :P
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:39:52 #215
471901 hangplantje
hangt wat rond
pi_174233675
Ik ben uitgeplast :P misschien straks. Deze test heb ik stiekem ook al 3,5 jaar in huis, maar hij was nog houdbaar, dus k dacht dat t wel kon. Raar ding.
pi_174233760
Hm nouja normaal gesproken zeggen ze hier altijd een streep is een streep duuus :P maar doe er anders straks nog eentje (en wel hier even komen vertellen hè ;)).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:31:05 #217
471901 hangplantje
hangt wat rond
pi_174234779
Okay, nog een testje tegenaan gemikt, die blijft gewoon wit. Helaesch!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:15:54 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174235805
Meld!

Voorzichtig goed nieuws bij de endocrinoloog! Waardes aan de hoge kant, maar niet te hoog. Dus we mogen het onder hele strenge controle gaan proberen!

Jammer genoeg kan ik de huisarts al sinds half een niet meer bereiken en is m'n spiraaltje er dus nog niet uit -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174235865
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:31 schreef hangplantje het volgende:
Okay, nog een testje tegenaan gemikt, die blijft gewoon wit. Helaesch!
Jammer! ;( Volgende ronde beter misschien? :)

Welkom Tink! Of nouja.. bijna dan. Ook al had je je HA te pakken gekregen, had je dan vandaag nog terecht gekund voor zoiets? (Als ik bel kan ik standaard pas na 3 dagen een keer terecht bij onze HA praktijk, tenzij ik voor dochtertje bel en aandring :P). Wat houdt onder strenge controle in?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174235943
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:15 schreef Tink89 het volgende:
Meld!

Voorzichtig goed nieuws bij de endocrinoloog! Waardes aan de hoge kant, maar niet te hoog. Dus we mogen het onder hele strenge controle gaan proberen!

Jammer genoeg kan ik de huisarts al sinds half een niet meer bereiken en is m'n spiraaltje er dus nog niet uit -O-
Jeej *O*

Nog even wachten met je spiraaltje dan. Maar dat komt vast ook wel snel goed :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174236081
Even ventileren. Ik vind dit onzekere zo lastig soms. Ik wil eigenlijk een andere baan zoeken, vooral op de dagen dat ik het echt spuugzat ben kijk ik natuurlijk weer actiever rond. Soms sta ik ook op het punt om te solliciteren, maar toch maar niet want ja stel je voor dat ik nu zwanger zou zijn.. is niet zo heel handig allemaal. Anderzijds vind ik het heel lastig om alles nu maar 'on hold' te zetten terwijl ik geen idee heb hoelang het nog duurt.

Klacht: geen glazen bol. Dammit :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174236127
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef Feyre het volgende:
Even ventileren. Ik vind dit onzekere zo lastig soms. Ik wil eigenlijk een andere baan zoeken, vooral op de dagen dat ik het echt spuugzat ben kijk ik natuurlijk weer actiever rond. Soms sta ik ook op het punt om te solliciteren, maar toch maar niet want ja stel je voor dat ik nu zwanger zou zijn.. is niet zo heel handig allemaal. Anderzijds vind ik het heel lastig om alles nu maar 'on hold' te zetten terwijl ik geen idee heb hoelang het nog duurt.

Klacht: geen glazen bol. Dammit :P.
Dat is wel oprecht een lastige afweging. Ik ben ook aan het solliciteren. Maar ik raar mijn huidige baan sowieso kwijt. Heb je nu een vaste aanstelling?

En je kan ook niet alles op hold zetten.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:12:42 #223
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174236793
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:19 schreef Feyre het volgende:

[..]

Jammer! ;( Volgende ronde beter misschien? :)

Welkom Tink! Of nouja.. bijna dan. Ook al had je je HA te pakken gekregen, had je dan vandaag nog terecht gekund voor zoiets? (Als ik bel kan ik standaard pas na 3 dagen een keer terecht bij onze HA praktijk, tenzij ik voor dochtertje bel en aandring :P). Wat houdt onder strenge controle in?
Jep, dan had ik er wrs wel gewoon tussen gekund. En anders iig een afspraak kunnen maken voor na het weekend. Nu kan ik pas maandagochtend om acht uur weer bellen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174236904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef Feyre het volgende:
Even ventileren. Ik vind dit onzekere zo lastig soms. Ik wil eigenlijk een andere baan zoeken, vooral op de dagen dat ik het echt spuugzat ben kijk ik natuurlijk weer actiever rond. Soms sta ik ook op het punt om te solliciteren, maar toch maar niet want ja stel je voor dat ik nu zwanger zou zijn.. is niet zo heel handig allemaal. Anderzijds vind ik het heel lastig om alles nu maar 'on hold' te zetten terwijl ik geen idee heb hoelang het nog duurt.

Klacht: geen glazen bol. Dammit :P.
Ik begin dus in november bij een nieuwe werkgever, maar ja, sommige dingen lopen gewoon zo. Ik ga niet wachten op weer een vast dienstverband. Dat had ik nu, maar dat was toch ook geen succes.
pi_174238556
Om bij silliegirl aan te sluiten. Ik had na 3,5 jaar eindelijk een baan in mijn richting gevonden en heb toen ook na 6 maanden (1ste verlenging) besloten om ervoor te gaan omdat een vast contract nog 1,5 jaar kon duren en als je dan ergens anders aan de slag zou moeten kun je eeuwig blijven wachten. Ik wilde onze kinderwens niet oneindig uitstellen en heb het risico genomen.
Inmiddels heb ik vorige maand (in mijn verlof dus) mijn vaste contract getekend. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:57:37 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_174238759
Wat sillie zegt. Ik ben met vast contract nu al 2 keer wegbezuinigd dus het zegt echt zo weinig. Laat je daar niet door weerhouden hoor.
disclaimer
pi_174238997
Ik lees steeds stiekem mee met dit topic, en wilde ook reageren. :) Allereerst een :* voor jullie allemaal.

In juli ben ik aangesteld, met een jaarcontract. In dezelfde periode bleek ik zwanger te zijn. Ik kwam er achter ná het solliciteren, na het 1e gesprek en na het arbeidsvoorwaardengesprek pas achter. Tijdens mijn eerste werkdag wist ik wel al dat ik zwanger was.

Toen ik ongeveer 1 maand in dienst was, was ik ongeveer 11 weken zwanger. Ik vond het dood eng, moest bijna huilen tijdens het gesprek met mijn leidingevende. :') Maar hij stelde mij toen gerust. Hij zei dat het enige wat ze willen is dat ik mijn werk goed doe. En dat ik daardoor een paar maanden uit de running ben, maakt voor hem niks uit. “Als je een vrouw aanneemt, dan weet je dat deze kans bestaat” zei hij nog.
Ze zijn allemaal super meegaand en betrokken bij m’n zwangerschap en plannen nu al dat ze langs gaan komen in maart.

Nu weet ik natuurlijk nog niet of ik een vaste aanstelling krijg, maar ik wilde wel even wat positiefs inbrengen. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 06-10-2017 21:56:41 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_174242624
@TP: wat shit dat je je baan kwijt raakt! Veel succes met solliciteren, heb je wat leuke functies op het oog? Niet fijn om vanuit zo'n positie te moeten..
ik heb een vast contract ja, dus ik praat echt vanuit een luxepositie :@.

@Sillie: ja, dat van jou is ook meer een gedwongen situatie las ik - fijn dat het zo snel 'goed' afgelopen is, dwz, ik hoop en ga er vanuit dat je een fijne nieuwe werkplek hebt gevonden. Nonetheless, wat een shitsituatie was dat, mèn :*.

@Nolita allereerst gefeliciteerd met je vaste aanstelling! *O* Maar ok, je hebt pas na 6 mnd besloten ervoor te gaan, dat vind ik toch anders dan een nieuwe baan aannemen terwijl je al actief bezig bent, op de een of andere manier.

@SQ meen je niet? :o Wat super shit voor je :*. Heb je inmiddels wel een fijne werkplek?

@DUMAN ohh precies wat je zegt, ik zou dat dus ook echt heel moeilijk vinden om te vertellen. Wat fijn dat je werkgever zo relaxed reageerde! Een collega van mij heeft in dezelfde situatie als jij gezeten, zij bleek ook zwanger en inmiddels heeft ze een vast contract gekregen. Ik duim voor jou dat het ook zo gaat :).

Desalniettemin, ik vind het zelf geen fijn gevoel ofzo - bewust een andere baan zoeken terwijl je actief bezig bent zwanger te raken. Ik voel me daar dan schuldig over naar een werkgever toe, ik zou daar het liefst meteen open over zijn maar ja dat is niet zo heul handig :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 08:48:24 #229
208890 June.
Seriously?
pi_174249755
Ik zit nog in een luxepositie. Ben nog in opleiding en heb dus ook werk tot dat klaar is, ongeacht zwanger worden etc. Dan wordt de opleiding gewoon verlengd inclusief salaris.
Shine bright like a diamond.
pi_174253632
Nevermind, dikke spuit 11 :')
pi_174253693
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:15 schreef Tink89 het volgende:
Meld!

Voorzichtig goed nieuws bij de endocrinoloog! Waardes aan de hoge kant, maar niet te hoog. Dus we mogen het onder hele strenge controle gaan proberen!

Jammer genoeg kan ik de huisarts al sinds half een niet meer bereiken en is m'n spiraaltje er dus nog niet uit -O-
Gewoon lekker zelf aan die touwtjes trekken :Y)
Doe maar niet :X
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef Feyre het volgende:
Even ventileren. Ik vind dit onzekere zo lastig soms. Ik wil eigenlijk een andere baan zoeken, vooral op de dagen dat ik het echt spuugzat ben kijk ik natuurlijk weer actiever rond. Soms sta ik ook op het punt om te solliciteren, maar toch maar niet want ja stel je voor dat ik nu zwanger zou zijn.. is niet zo heel handig allemaal. Anderzijds vind ik het heel lastig om alles nu maar 'on hold' te zetten terwijl ik geen idee heb hoelang het nog duurt.

Klacht: geen glazen bol. Dammit :P.
Ik heb precies hetzelfde gehad :{ Ik zou gewoon lekker gaan solliciteren als ik jou was. In het ergste geval wordt je jaarcontract niet verlengd omdat je zwanger bent (maar dan ben je zwanger *O*) en in het andere ergste geval ( :+ ) duurt het lang voordat je zwanger wordt maar heb je wel al die tijd een leuke baan *O*

Ik heb dus gewacht en als gevolg daarvan ben ik er bijna aan onderdoor gegaan en raak ik alsnog mijn baan kwijt. En daar staat geen baby tegenover :'(
pi_174259192
Vandaag klein ventje van 4 maanden de fles gegeven. Is toch wel heel mooi hoor O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174259506
THINK! eigenlijk toch los van dat je spiraal nog vastzit.... goed nieuws toch!
Schudden voor gebruik
pi_174262080
Soof-87, hoe is het nu? Wanneer ga je testen? :o

Think-Pink :* Hoe is het nu met de pijn?

Tink89 *O* Welkom *O* ! Wat een onwijs fijn nieuws.

Feyre, ik snap jouw situatie volkomen. Maar laat asjeblieft een mogelijke zwangerschap je ambitie voor iets anders niet in de weg staan. Plezier in je werk is ook belangrijk.
Ik zit zelf ook in een situatie dat ik graag iets ander wil. Een aantal maanden geleden heb ik een aanbod van mijn werkgever geaccepteerd om naast mijn 'huidige' functie ook 1 dag in de week functioneel applicatiebeheer te gaan doen. Dat gaf mij nieuwe mogelijkheden aan ontwikkeling, maar ik ben ook nog op zoek naar iets anders...
SPOILER: meer werkgeneuzel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit inmiddels op CD28. Begon gisteravond al de eerste migraine-trekjes te krijgen, vandaag zette dat flink door. Ik ga er maar vanuit dat het deze maand niet gelukt is.
pi_174262448
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:33 schreef Camac het volgende:
Soof-87, hoe is het nu? Wanneer ga je testen? :o

Think-Pink :* Hoe is het nu met de pijn?

Tink89 *O* Welkom *O* ! Wat een onwijs fijn nieuws.

Feyre, ik snap jouw situatie volkomen. Maar laat asjeblieft een mogelijke zwangerschap je ambitie voor iets anders niet in de weg staan. Plezier in je werk is ook belangrijk.
Ik zit zelf ook in een situatie dat ik graag iets ander wil. Een aantal maanden geleden heb ik een aanbod van mijn werkgever geaccepteerd om naast mijn 'huidige' functie ook 1 dag in de week functioneel applicatiebeheer te gaan doen. Dat gaf mij nieuwe mogelijkheden aan ontwikkeling, maar ik ben ook nog op zoek naar iets anders...
SPOILER: meer werkgeneuzel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit inmiddels op CD28. Begon gisteravond al de eerste migraine-trekjes te krijgen, vandaag zette dat flink door. Ik ga er maar vanuit dat het deze maand niet gelukt is.
Oh maar ik hoop toch nog even voor je hoor.

Hier buikkrampen en ook hoofdpijn. Moet dibsdag/woensdag pas naar begin er toch een beetje voor te vrezen.

Spierpijn is beter. Vandaag laatste antibiotica gehad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174262459
Het gaat goed hier. :D :*

Vandaag m’n NOD, vanochtend getest ivm verjaardag vanavond. Wit...

Op naar de volgende ronde. Eerst ongesteld worden. :r
:)
pi_174262473
Lees straks bij dames... :@ Nu koffie. :P
:)
pi_174262494
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:43 schreef Soof-87 het volgende:
Het gaat goed hier. :D :*

Vandaag m’n NOD, vanochtend getest ivm verjaardag vanavond. Wit...

Op naar de volgende ronde. Eerst ongesteld worden. :r
Zegt nog niks. Kan ook nog iets te vroeg zijn. Blijf gewoon voor je duimen hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174262609
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zegt nog niks. Kan ook nog iets te vroeg zijn. Blijf gewoon voor je duimen hoor.
:*

Ik ook voor jou. Hoop dat de antibiotica z’n werk heeft gedaan. Op naar een zwangerschap of naar een ronde zonder lichamelijke klachten. :+
:)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:32:45 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174263719
Mag ik trouwens in de op?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag bij de huisarts terecht! Ik bleek via het online systeem zelf een afspraak te kunnen maken *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174264066
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 20:32 schreef Tink89 het volgende:
Mag ik trouwens in de op?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag bij de huisarts terecht! Ik bleek via het online systeem zelf een afspraak te kunnen maken *O*
Vraag het aan een modje. Ik kan niks meer aanpassen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174264262
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:48 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

:*

Ik ook voor jou. Hoop dat de antibiotica z’n werk heeft gedaan. Op naar een zwangerschap of naar een ronde zonder lichamelijke klachten. :+
Ja ik was er echt even heel erg klaar mee :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174264560
Kloon je laatste alinea ;( :*.

Camac, dat lijkt me ook vervelend, dat je dat nu al moest vertellen..

Anyhow ik hoop toch voor streepjes voor je! Voor jou ook nog soof, misschien was het nog te vroeg. *fingers crossed*
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174274742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 20:32 schreef Tink89 het volgende:
Mag ik trouwens in de op?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag bij de huisarts terecht! Ik bleek via het online systeem zelf een afspraak te kunnen maken *O*
Hoi! :)
:)
pi_174274774
Ongesteld geworden vanochtend.
Op naar ronde twee. :)

Pas in november m’n ei volgens de app. :’)
:)
pi_174275043
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 09:34 schreef Soof-87 het volgende:
Ongesteld geworden vanochtend.
Op naar ronde twee. :)

Pas in november m’n ei volgens de app. :’)
Ahw jammer. Op naar november dan :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174277056
Jammer Soof :* Troost je met de gedachte dat ronde 1 ook wel héél snel geweest zou zijn, dat komt niet zo vaak voor.

Nu echt welkom Tink *O*
pi_174277706
Jammer Soof.
Voor dat je het weet is het November!
Schudden voor gebruik
pi_174278432
He wat jammer Soof!

Camac, hoe is het met jou? CD29 vandaag toch? Al bloed gespot of is er nog hoop?

TP ga jij di/woe testen of laat je het even z'n beloop?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174278626
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:22 schreef Feyre het volgende:
He wat jammer Soof!

Camac, hoe is het met jou? CD29 vandaag toch? Al bloed gespot of is er nog hoop?

TP ga jij di/woe testen of laat je het even z'n beloop?
Donderdag denk ik mocht ik nog niet ongesteld geworden zijn.

Maar heb toch wel regelmatig krampen sinds gisteren.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 8 oktober 2017 @ 16:49:59 #251
208890 June.
Seriously?
pi_174281969
Balen Soof. Op naar de volgende ronde :) En tink wat fijn dat je groen licht hebt gekregen.
Shine bright like a diamond.
pi_174282327
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:22 schreef Feyre het volgende:
He wat jammer Soof!

Camac, hoe is het met jou? CD29 vandaag toch? Al bloed gespot of is er nog hoop?

TP ga jij di/woe testen of laat je het even z'n beloop?
Er is nog hoop. Vorige cyclus duurde 32 dagen, dus alles is nog een optie :)
pi_174296219
Dat lijkt me niet prettig Camac dat je mensen echt moet inlichten hopelijk valt het allemaal mee qua reactie als je eenmaal zwanger bent.
Spannend nu ook zo op cd 30!

Jammer Soof! Op naar de volgende ronde :)

Verder weer vanalles vergeten en ik zit mobiel :')
Ik had donderdag een echo om te kijken of mijn baarmoeder al weer Schoon was na de miskraam en er was nog wat slijmvlies te zien maar verder erg rustig, inmiddels is het bloedverlies bijna gestopt dus bijna klaar om verder te gaan :)
♥ J & S
pi_174296593
Ik had nogal enthousiast ovulatietesten ingeslagen toen wij aan het proberen waren. :+. Ik kan drie mensen blij maken met elk een envelop met 11 testen (dipsticks, exp 9-2018), tegen verzendkosten. Graag even een dm als je belangstelling hebt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174297182
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 20:32 schreef Tink89 het volgende:
Mag ik trouwens in de op?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag bij de huisarts terecht! Ik bleek via het online systeem zelf een afspraak te kunnen maken *O*
Ehm, ik wil je niet bang maken, maar het verwijderen bij mij lukte de huisarts niet. Ik moest ervoor naar de gynaecoloog, dus dat zorgde voor wat langer wachten...
pi_174297472
Oh.. nou bij mij ging het wel bij de huisarts zonder problemen. Binnen 2 tellen er uit. Wel even pijnlijk toen hij m'n baarmoeder tegen moest houden huuu :')

Verder weinig te melden aangezien ik nog steeds wacht op mn eerste cyclus (en ik dus geen idee heb wanneer het komt) en verder euh.. hebben we het wel gezellig O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174297533
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ehm, ik wil je niet bang maken, maar het verwijderen bij mij lukte de huisarts niet. Ik moest ervoor naar de gynaecoloog, dus dat zorgde voor wat langer wachten...
wat een gekke opmerking, sillie. Het lijkt me dat dat een uitzondering is, en dat het de huisarts normaal gesproken prima moet lukken, aangezien dat de to-go methode is. Neemt niet weg dat het stom was dat het bij jou niet lukte.
pi_174297628
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat een gekke opmerking, sillie. Het lijkt me dat dat een uitzondering is, en dat het de huisarts normaal gesproken prima moet lukken, aangezien dat de to-go methode is. Neemt niet weg dat het stom was dat het bij jou niet lukte.
Ik dacht dat ook, dat dat gewoon normaal was voor een huisarts, maar hij gaf aan dat hij vrij vaak nog moest verwijzen ivm te korte draadjes. Daarom maak ik de opmerking vooral, want ik was helemaal niet voorbereid dat niet verwijderen niet zou kunnen lukken en dat ik op een afspraak bij de gyn zou moeten wachten...

Maar inderdaad; normaliter kan een huisarts het gewoon, het was meer bedoelt als "let op dat het toch nog wat langer kan duren..".
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:10:22 #259
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_174297886
Ik heb mijn spiraaltje na 2 maanden, per ongeluk, zelf verwijderd :')
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_174298027
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:10 schreef Queens het volgende:
Ik heb mijn spiraaltje na 2 maanden, per ongeluk, zelf verwijderd :')
Ik heb nooit een spiraaltje gehad. Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174298074
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik dacht dat ook, dat dat gewoon normaal was voor een huisarts, maar hij gaf aan dat hij vrij vaak nog moest verwijzen ivm te korte draadjes. Daarom maak ik de opmerking vooral, want ik was helemaal niet voorbereid dat niet verwijderen niet zou kunnen lukken en dat ik op een afspraak bij de gyn zou moeten wachten...

Maar inderdaad; normaliter kan een huisarts het gewoon, het was meer bedoelt als "let op dat het toch nog wat langer kan duren..".
dan knipt hij misschien zelf de draadjes te kort? die horen voelbaar te zijn en voelbaar betekend makkelijk te verwijderen door de huisarts.
pi_174298110
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:19 schreef Elleska het volgende:

[..]

dan knipt hij misschien zelf de draadjes te kort? die horen voelbaar te zijn en voelbaar betekend makkelijk te verwijderen door de huisarts.
Mijn spiraaltje is niet geplaatst door de huisarts maar door de gynaecoloog. Je zou toch denken dat die wel weet hoe hij de draadjes moet afknippen :')

Of hij zorgt voor eigen werkverschaffing door dat expres wel te doen.
pi_174298262
geen idee of jou gyn dat weet, als de huisarts het spiraaltje niet kan verwijderen zijn de draadjes te kort. dat kan een keer gebeuren maar als dat vaak gebeurt dan gaat er iets fout.
ik reageerde dan ook vooral op het punt dat je huisarts zegt dat hij vrij vaak mensen moet doorverwijzen voor het verwijderen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:30:10 #264
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_174298319
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb nooit een spiraaltje gehad. Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Na een flink avondje stappen niet meer zeker weten of ik voor het slapen gaan mijn tampon had verwijderd :') . Dus eenmaal wakker (nog niet helemaal nuchter) even goed zitten graven en toen getrokken aan wat ik dacht dat de touwtjes van de tampon waren. Ik schrok me echt kapot toen ik dat ding opeens in mijn handen had! Heb absoluut geen pijn gevoeld, in tegenstelling tot het laten plaatsen :X

Ik ben na het plaatsen ook netjes op controle geweest bij de huisarts en ze zei dat hij goed zat.
Ik heb na dit gebeuren haar nog gebeld met de vraag of hij ECHT goed zat en dat bevestigde ze. Ze raadde me aan om contact op te nemen met de fabrikant maar dat heb ik maar laten zitten.
Die kinderwens kwam uiteindelijk ook sneller dan ik dacht.

Moraal van het verhaal: het verwijderen hoeft geen pijn te doen :D
Blood for breakfast, blood for lunch
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:31:23 #265
327807 Mariposas
יה&#14
pi_174298346
De draadjes kunnen op een gegeven moment naar binnen krullen, dit schijnt wel vrij regelmatig te gebeuren en voornamelijk bij spiraaltjes die wat langer zitten. Hoeft dus zeker niet te betekenen dat het te kort is afgeknipt. Bij mij lukte het de huisarts destijds ook niet, is toen door de gynaecoloog gedaan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_174299036
Ik postte het ook niet voor een hele discussie en ik heb er ook geen studie van gemaakt om percentages op te zoeken. Het viel mij gewoon tegen dat ik nog op een bezoek aan de gyn moest wachten. En ik was niet eens voorbereid dat dat een optie was uberhaupt; ik dacht ook "de huisarts doet dat even". Zijn reactie was echter dat hij regelmatig alsnog moet verwijzen omdat verwijderen door een huisarts niet altijd lukt. Ik wilde dat alleen maar noemen ter "heads up", om grote teleurstelling te voorkomen. Maar ik hou me verder wel stil.
pi_174299857
Ik moest ook door naar de gynaecoloog bij spiraal 1, omdat de touwtjes omhoog waren gegaan. Spiraal 2 kon wel door de huisarts verwijderd worden. Het is zo te lezen idd niet zeldzaam, maar het is ook geen enorm ding ofzo.
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:05:32 #268
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174300315
Schatten, ik maak me niet zo druk om dat verwijderen. Mijn draadjes zijn prima voelbaar en de huisarts kan er dus sowieso bij. Vorige keer heeft de gynaecoloog het gedaan (want meteen nieuwe geplaatst) en toen stelde het echt niks voor. Komt wel goed. Nog 55 minuten en dan ben ik echt officieel aan het wachten :D

Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan dat ik alsnog doorverwezen moet worden, maar dat zie ik dan wel weer. Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat mevrouw de dokter er niet bij zal kunnen of ze naar binnen gekruld zijn :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174301440
Hoii, ik lees hier al een tijdje mee en mag me nu ‘officieel’ aanmelden. Man zit nu nog in het buitenland voor werk dus nog twee weken voor we echt aan de slag kunnen maar wilde toch al wat mee praten. Stats: 28, eerste kind, ml is 33. In juni met de pil gestopt en meteen super regelmatig, dus dat is al fijn! Ik hoop hier heel kort te mogen zijn en wil jullie allemaal meenemen naar het volgende topic! 😉
pi_174301497
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:00 schreef noa11 het volgende:
Hoii, ik lees hier al een tijdje mee en mag me nu ‘officieel’ aanmelden. Man zit nu nog in het buitenland voor werk dus nog twee weken voor we echt aan de slag kunnen maar wilde toch al wat mee praten. Stats: 28, eerste kind, ml is 33. In juni met de pil gestopt en meteen super regelmatig, dus dat is al fijn! Ik hoop hier heel kort te mogen zijn en wil jullie allemaal meenemen naar het volgende topic! 😉
Welkom :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174301568
Ik heb trouwens ook geen vast contract en geen idee waar/of ik over een half jaar werk. Is best spannend gezien kinderwens en huiskoopwens maar wil nu niet alles on hold zetten tot ik een vast contract heb. Die worden maar zo weinig gegeven bij de banen die ik wil en kan!
pi_174301730
Wij zijn ook op zoek naar een ander huis. Er staat in Eindhoven best wel weer wat leuks te koop. Alleen van een nieuwbouwwoning naar een waarschijnlijk oudere woning gaan vind ik best wel weer en stap :@ Maar wil wel graag terug naar de stad. Ga dat ook niet allemaal op holt zetten.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:37:23 #273
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174302346
Welkom Noa

Spiraaltje verwijderen deed eventjes heul veul pijn, maar was in drie minuten gepiept. Is het normaal dat je daar niet bij bloedt?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174302376
Ik had net wel bloed bij het afvegen. Dus jullie hebben nog een maand langer last van me,
En ik vind het stom...
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:43:52 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_174302496
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn ook op zoek naar een ander huis. Er staat in Eindhoven best wel weer wat leuks te koop. Alleen van een nieuwbouwwoning naar een waarschijnlijk oudere woning gaan vind ik best wel weer en stap :@ Maar wil wel graag terug naar de stad. Ga dat ook niet allemaal op holt zetten.
ik heb heel misschien binnenkort een leuk oud huis te koop nabij het centrum? O-)
(Waarom moet je naar een oud huis en waarom vind je dat moeilijk? :D)
disclaimer
pi_174302665
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb heel misschien binnenkort een leuk oud huis te koop nabij het centrum? O-)
(Waarom moet je naar een oud huis en waarom vind je dat moeilijk? :D)
Gaan jullie weg daar? Ik wil eigenlijk bij voorkeur iets buiten de ring. Maar hou me maar op de hoogte :)

Weer nieuwbouw zit er niet in vanwege de dubbele lasten die kunnen wij niet meer dragen :) En nieuwbouw heeft wel voordelen, Alles is nieuw, goede isolatie enz.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:02:40 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_174302914
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gaan jullie weg daar? Ik wil eigenlijk bij voorkeur iets buiten de ring. Maar hou me maar op de hoogte :)

Weer nieuwbouw zit er niet in vanwege de dubbele lasten die kunnen wij niet meer dragen :) En nieuwbouw heeft wel voordelen, Alles is nieuw, goede isolatie enz.
oh nee, als je buiten de ring wil is dit niks voor je denk ik ;) toch ander soort huis / buurt dan. Succes wel! Is altijd spannend!
disclaimer
pi_174302969
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh nee, als je buiten de ring wil is dit niks voor je denk ik ;) toch ander soort huis / buurt dan. Succes wel! Is altijd spannend!
Ik vind het kei spannend. Zoek vooral een beetje een rustige wijk. Bij voorkeur in de buurt van parken. En niet zo'n buurman als op Drents dorp als het even kan _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174306114
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:51 schreef klaprooss het volgende:
Dat lijkt me niet prettig Camac dat je mensen echt moet inlichten hopelijk valt het allemaal mee qua reactie als je eenmaal zwanger bent.
Spannend nu ook zo op cd 30!


Ik vind het ook niet zo prettig, maar aan de andere kant weet je ook waar je het voor moet doen; de kans op aangeboren afwijkingen, miskramen en andere ellende is gewoon groter als je met dergelijke stoffen moet werken. Als het zover is merk ik wel wat de reacties gaan worden.
Spannend is het nu zeker, nog geen bloed gespot.

Welkom Noa :W

Nu officieel welkom, spiraalloze Tink!

Thinkk-Pinkk, leuke verhuisplannen! En bloed gespot, dat is dan weer minder -O-

En SQ jij verhuizen? :o
pi_174306774
Hoi Noa. :)

Ah stom Think. Kunnen we weer samen op eierjacht.
:)
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:22:57 #281
208890 June.
Seriously?
pi_174308665
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:37 schreef Tink89 het volgende:
Welkom Noa

Spiraaltje verwijderen deed eventjes heul veul pijn, maar was in drie minuten gepiept. Is het normaal dat je daar niet bij bloedt?
Ja kan heel goed, het komt vanzelf weer ;)
Shine bright like a diamond.
pi_174308952
Balen Think! Wij willen juist wel graag nieuwbouw.. hebben allebei 2 linkerhanden 😬

Tink fijn dat je spiraal er uit is! Weer een stapje verder!

Thanks voor het welkom!
pi_174309677
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:32 schreef noa11 het volgende:
Balen Think! Wij willen juist wel graag nieuwbouw.. hebben allebei 2 linkerhanden 😬

Tink fijn dat je spiraal er uit is! Weer een stapje verder!

Thanks voor het welkom!
Haha waar we nu wonen is nieuwbouw. Maar hebben alsnog een hoop zelf gedaan. We willen ooit nog een energie neutraal huis bouwen. Maar dat is toekomst muziek haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174311361
Queens :D Je eigen spiraaltje per ongeluk verwijderen _O- nice.

Welkom Noa *O*!

TP, noooo.. -O-
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174320087
Jullie hebben ook nog een maand langer last van mij.

*ploft neer naast Think-Pinkk*.
pi_174322064
Jammer Camac!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:52:14 #287
471901 hangplantje
hangt wat rond
pi_174322991
Haii, ben ik weer :)
Even hoi zeggen, ik ga dit topic af en toe gebruiken voor steun en kracht, wat tips, speculatie over streepje of geen streepje, en af toe wat zeuren misschien.

Ik ben een kloon :P O+
Geen idee waarom precies, maar wil gewoon een keer alles wat stiller ofzo.

Ik zou volgens allerlei apps ( :') ) allang, of gisteren of morgen ongesteld worden. Heb er al drie tests tegenaan gemikt, die allemaal wit bleven (behalve die gekke van 't weekend) en ik weet daardoor eigenlijk wel zeker dat 't het 'm niet wordt deze maand, want ik test normaliter al een week positief voor NOD. Maar toch he! Geen bloed is kans. En hoop. En frustratie. Gelukkig zijn m'n testen op :')
pi_174323434
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:21 schreef Camac het volgende:
Jullie hebben ook nog een maand langer last van mij.

*ploft neer naast Think-Pinkk*.
Je kan gewoon niet zonder mij hé.. Geef maar toe ;)

Wel kut voor je :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174323504
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je kan gewoon niet zonder mij hé.. Geef maar toe ;)

Wel kut voor je :{
Klopt. Ik wil niet zonder jou naar z&g. Zullen we volgende maand ons uiterste best doen voor een streepjesregen? Zomer baby's maken? O+
pi_174323694
Balen dames :* ik plof ook naast jullie neer. Vandaag volop spotting dus zal vandaag/morgen wel losbreken. Wederom te korte luteale fase.

Ik weet niet of ik hier nog veel mee zal posten aangezien we hoogstwaarschijnlijk wat hulp nodig gaan hebben en het nog wel even kan gaan duren allemaal. Ik duim natuurlijk voor jullie en hoop dat jullie gauw door mogen naar Z&G.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174324100
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:19 schreef Camac het volgende:

[..]

Klopt. Ik wil niet zonder jou naar z&g. Zullen we volgende maand ons uiterste best doen voor een streepjesregen? Zomer baby's maken? O+
Oh ja is goed. Zal er goed mijn best voor gaan doen weer *)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174324718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:52 schreef hangplantje het volgende:
Haii, ben ik weer :)
Even hoi zeggen, ik ga dit topic af en toe gebruiken voor steun en kracht, wat tips, speculatie over streepje of geen streepje, en af toe wat zeuren misschien.

Ik ben een kloon :P O+
Geen idee waarom precies, maar wil gewoon een keer alles wat stiller ofzo.

Ik zou volgens allerlei apps ( :') ) allang, of gisteren of morgen ongesteld worden. Heb er al drie tests tegenaan gemikt, die allemaal wit bleven (behalve die gekke van 't weekend) en ik weet daardoor eigenlijk wel zeker dat 't het 'm niet wordt deze maand, want ik test normaliter al een week positief voor NOD. Maar toch he! Geen bloed is kans. En hoop. En frustratie. Gelukkig zijn m'n testen op :')
Welkom dan!
Als je zegt normaliter, bedoel je dan dat je al (een) kind(eren) hebt?

Nou, op naar het ziekenhuis. Over 2 uur weten we hoe het ervoor staat... -O-
pi_174325278
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ja is goed. Zal er goed mijn best voor gaan doen weer *)
Ik ga zo eens ergens ovulatietesten bestellen denk ik.
pi_174325425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:20 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Welkom dan!
Als je zegt normaliter, bedoel je dan dat je al (een) kind(eren) hebt?

Nou, op naar het ziekenhuis. Over 2 uur weten we hoe het ervoor staat... -O-
Succes kloon :*
pi_174325468
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:51 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik ga zo eens ergens ovulatietesten bestellen denk ik.
Klackstar!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174325701
ik heb nog een stapel ovulatietesten ter overname.
pi_174326034
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:20 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

Nou, op naar het ziekenhuis. Over 2 uur weten we hoe het ervoor staat... -O-
Zet 'm op :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174326784
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:20 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Welkom dan!
Als je zegt normaliter, bedoel je dan dat je al (een) kind(eren) hebt?

Nou, op naar het ziekenhuis. Over 2 uur weten we hoe het ervoor staat... -O-
Succes!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174328582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:20 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Welkom dan!
Als je zegt normaliter, bedoel je dan dat je al (een) kind(eren) hebt?

Nou, op naar het ziekenhuis. Over 2 uur weten we hoe het ervoor staat... -O-
En? :*
pi_174328601
Balen Camac en TP :*

Welkom hangplantje :W
pi_174328610
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')