Anders word je in elkaar geslagenquote:Op zondag 24 september 2017 15:32 schreef Keyos het volgende:
Wanneer trekt er een oud-speler eens een keer niet zo’n kansloos F-Side shirt aan.
Sinds Paxcon afstand genomen heeft van Groningen is het afgelopen daar.quote:Op zondag 24 september 2017 15:32 schreef Zipportal het volgende:
De Euroborg is nog steeds leeg.
Einde bericht.
Die gaan met die achterhoede ook nog vaak genoeg onderuitquote:Op zondag 24 september 2017 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
als psv door gaat op de ingeslagen weg van vandaag, kon het nog wel eens een fenomenaal kampioenschap van ze worden... Hoop het uiteraard niet, maar goed.
Dit mag je voor jezelf houdenquote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef Klummie het volgende:
Ik ben net even heerlijk wezen schijten.
Paxcon kijkt nu eerste divisie voetbal uit Engelandquote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sinds Paxcon afstand genomen heeft van Groningen is het afgelopen daar.
Niks is zo overschat als oreo'squote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef Ties02 het volgende:
Ik twijfel tussen oreo's met melk of een zak chips
Klopt, dankjequote:Op zondag 24 september 2017 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks is zo overschat als oreo's
Neem gewoon beide, smerig dik ben je toch wel
Tiesdikquote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef Ties02 het volgende:
oreo's zonder melkquote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef Ties02 het volgende:
Hmmmquote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
oreo's zonder melk
vanavond chips tijdens de praatprogramma's
quote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet wel een topshow zijn geweest
quote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Turks voetbalquote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 september 2017 15:36 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig laat hij Dijks gewoon staan.
Zo'n jongen moet je vertrouwen geven.
Rood in de 88e minuut pakken. Genot.quote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Je had toch ook al een hele zak winegums in je mik zitten? Jezus..quote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef Ties02 het volgende:
3 Nederlanders en een oud Eredivisiespeler.quote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Doublepain vind ik dat wel meevallen.quote:Op zondag 24 september 2017 15:37 schreef Caland het volgende:
Ik heb toch het idee dat die Turken altijd een beetje lichtgeraakt zijn
Het schijnt dat Hutchinson, Quaresma en Neto geen turken zijnquote:Op zondag 24 september 2017 15:37 schreef Caland het volgende:
Ik heb toch het idee dat die Turken altijd een beetje lichtgeraakt zijn
Sow, en Janssen scoort opeens ook weer.quote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In 1x een gifje goed geplaatst, Klaas wordt steeds zelfstandigerquote:Op zondag 24 september 2017 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In de Turkse competitie ja. Straks gaan we allemaal weer denken dat ie er wél iets van kan.quote:Op zondag 24 september 2017 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sow, en Janssen scoort opeens ook weer.
Het is ook een soort virus hequote:Op zondag 24 september 2017 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat Hutchinson, Quaresma en Neto geen turken zijn
Broodje döner is goede dopingquote:Op zondag 24 september 2017 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de Turkse competitie ja. Straks gaan we allemaal weer denken dat ie er wél iets van kan.
Ze hebben deze week goed naar Feyenoord gekeken wat dat aangaat..quote:Op zondag 24 september 2017 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat middenveld van ajsx is echt lachwekkend
kunnen allemaal goed zaalvoetballen,...maar van duels aangaan hebben ze nog nooit gehoord
Dan kun je beter Amrabat, Vilhena en El Ahmadi op een middenveld hebben. Die gaan de duels wel aanquote:Op zondag 24 september 2017 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat middenveld van ajsx is echt lachwekkend
kunnen allemaal goed zaalvoetballen,...maar van duels aangaan hebben ze nog nooit gehoord
bij ajax denken ze dat ze het fysiek niet aan hoeven te gaan door techniek....quote:Op zondag 24 september 2017 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan kun je beter Amrabat, Vilhena en El Ahmadi op een middenveld hebben. Die gaan de duels wel aan
Ja, want in het buitenland verliezen topclubs nooit van mindere tegenstanders.quote:Op zondag 24 september 2017 15:41 schreef TLC het volgende:
Swift is beter dan Ajax dus
maar goed, wat n uitslagen weer, slaat toch helemaal nergens meer op die eredivisie
Jawel maar in Nederland kun je zelfs niet meer van een topclub spelen.quote:Op zondag 24 september 2017 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, want in het buitenland verliezen topclubs nooit van mindere tegenstanders.
Op de bank bedoel je, oetlul..quote:Op zondag 24 september 2017 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
honderden miljoenen op het veld en dan zo een elftal op de been brengen
#OVERMARSOUT
Wie dan?quote:Op zondag 24 september 2017 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
honderden miljoenen op DE BANK en dan zo een elftal op de been brengen
#OVERMARSOUT
HEB toch gecorrigeerd sufkutquote:
Bedankt, Hansquote:Op zondag 24 september 2017 15:45 schreef -J-D- het volgende:
Wordt zo 1-2 door Ziyech... en dan 1-3 + rood Ajax.
Spoiler graagquote:Op zondag 24 september 2017 15:45 schreef -J-D- het volgende:
Wordt zo 1-2 door Ziyech... en dan 1-3 + rood Ajax.
Ga weg. Al krijgt Ajax tien 100% kansen dan winnen ze dit nog niet meer.quote:Op zondag 24 september 2017 15:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik zie Vitesse dit nog wel weggeven
Ja, een dikke minuut later na mijn notification.. Aarsworm..quote:Op zondag 24 september 2017 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
HEB toch gecorrigeerd sufkut
Want er zijn een hele hoop clubs die kampioen worden.quote:Op zondag 24 september 2017 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel maar in Nederland kun je zelfs niet meer van een topclub spelen.
Doe nou niet.quote:Op zondag 24 september 2017 15:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ga weg. Al krijgt Ajax tien 100% kansen dan winnen ze dit nog niet meer.
Best wel eigenlijk, zelfs Feyenoord afgelopen jaar.quote:Op zondag 24 september 2017 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want er zijn een hele hoop clubs die kampioen worden.
Ofzo.
spelen?quote:Op zondag 24 september 2017 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel maar in Nederland kun je zelfs niet meer van een topclub spelen.
frenkie de jong ook in oranjequote:
Nee dat is NACquote:Op zondag 24 september 2017 15:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Wordt PSV winnaar van het weekend?
Het lijkt wel het Nederlandse voetbal.quote:
Andersom zou ik ook niemand van Feyenoord willen hebben.quote:Op zondag 24 september 2017 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou echt geen enkele speler van ajax op dit moment bij Feyenoord willen zien...allemaal verslechteringen...zelfs de rechtsback van ajax is te slecht voor woorden
Nelomgod zou wekelijks bij dit ajax uitblinken
Als mensen slim waren gingen ze naar Ziggo Sport voor de Steel City Derby. Wat een genotswedstrijd is dat.quote:
Sereroquote:Op zondag 24 september 2017 15:51 schreef yats het volgende:
De man die Ajax mist eraf helaas. Jammer...serero is echt onze beste man
Nou doe ff rustig zegquote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 24 september 2017 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou doe ff rustig zegIk snap best dat je een beetje boos bent, maar om nou zo te gaan zitten schreeuwen?
Hier probeert iemand moderatorwaardig over te komen. TRAP ER NIET IN JANCEES.quote:Op zondag 24 september 2017 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou doe ff rustig zegIk snap best dat je een beetje boos bent, maar om nou zo te gaan zitten schreeuwen?
Maar mijn vraag is... Gebruik jij wel de caps?quote:Op zondag 24 september 2017 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier probeert iemand moderatorwaardig over te komen. TRAP ER NIET IN JANCEES.
Ja, ik gebruikte de caps. Ik had het voor de volledigheid eigenlijk beter bij mijn post kunnen vermelden.quote:Op zondag 24 september 2017 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar mijn vraag is... Gebruik jij wel de caps?
misschien helpt het als je je werk een keertje goed uit voert?quote:Op zondag 24 september 2017 15:54 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, ik wil ook zo'n baas die aan het einde van de werkdag met een high-five klaarstaat.
Hij kopt 'm in!quote:Op zondag 24 september 2017 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
misschien helpt het als je je werk een keertje goed uit voert?
"We"quote:Op zondag 24 september 2017 15:56 schreef yats het volgende:
Goh...opvallend. Elke keer als we castaignos erin zetten word de tegenstander ineens beter.
Dat mag.quote:Op zondag 24 september 2017 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik eens een lekkere dominospizza ga bestellen
Beetje vroegquote:Op zondag 24 september 2017 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Nu al?quote:Op zondag 24 september 2017 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Dik varken.quote:Op zondag 24 september 2017 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Misschien weet Keizer niet dat je maar drie wissels hebt.quote:Op zondag 24 september 2017 15:58 schreef timmmmm het volgende:
Riskant, op de 66ste minuut uitgewisseld zijn
quote:Op zondag 24 september 2017 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus heeft kluivert zoveel gelopen....
picsquote:Op zondag 24 september 2017 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb maar een bammetje smeerworst gemaakt.
Leuk dat ploegje, niks mis meequote:Op zondag 24 september 2017 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat VVV blijft wel lekker puntjes sprokkelen zo.
quote:Op zondag 24 september 2017 16:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Leukste club van Limburg. Maar dat is ook niet zo heel moeilijk.
Ik vind fortuna persoonlijk leuker.quote:Op zondag 24 september 2017 16:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Leukste club van Limburg. Maar dat is ook niet zo heel moeilijk.
Die broodjes zijn niet zo grootquote:Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je wel zitten kauwen of slik je die boterhammen in 1x door?
misschien nog eentje nemen, dunnequote:Op zondag 24 september 2017 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broodjes zijn niet zo groot
Ik moet nog ruimte overlaten voor het avondeten.quote:Op zondag 24 september 2017 16:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien nog eentje nemen, dunne
Dennis Bier ?quote:Op zondag 24 september 2017 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er gooide daar een supporter met bier, wat leuk
quote:
Wat voor broodjes?quote:Op zondag 24 september 2017 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die broodjes zijn niet zo groot
Ah, een fortunees? Ik kom er al jaren minimaal 1 keer per jaar, altijd supergezellig en nooit gezeik.quote:
Zondequote:Op zondag 24 september 2017 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er gooide daar een supporter met bier, wat leuk
quote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 dennis bier
2 dennis bier
1,2,3,4 dennis bier
Gaat Feyenoord wel winnenquote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Ajax kan nog wel eens een echte clown fiësta worden.
Exact! Ik zou Roda blind inruilen voor Fortuna of MVV.quote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
3 Limburgse clubs zijn perfect begonnen, of eigenlijk 4 want de prestaties van Roda zijn ook wel uitzonderlijk
Stroop + kaasquote:Op zondag 24 september 2017 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommig beleg smaakt beter op wit brood dan op bruin brood
ja, dat magquote:Op zondag 24 september 2017 16:07 schreef Befbekje het volgende:
Jongens, mag het weer over voetbal gaan?
Ken je dat spelletje witte boterham?quote:Op zondag 24 september 2017 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommig beleg smaakt beter op wit brood dan op bruin brood
Stelling: Dijks kan niet zo goed voetballenquote:Op zondag 24 september 2017 16:07 schreef Befbekje het volgende:
Ben jij samen met Mexicanobakker in de running voor mod?quote:Op zondag 24 september 2017 16:07 schreef Befbekje het volgende:
Ja, vraag je vriendin maar..quote:Op zondag 24 september 2017 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken je dat spelletje witte boterham?
Wat Ajax laat zien kun je moeilijk voetbal noemen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:07 schreef Befbekje het volgende:
PSV - Ajax kan zomaar 10-0 worden.quote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Ajax kan nog wel eens een echte clown fiësta worden.
Mexicanobakker is al afgehaakt..quote:Op zondag 24 september 2017 16:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ben jij samen met Mexicanobakker in de running voor mod?
Zware hersenschudding blijkbaar, aldus de commentatorquote:Op zondag 24 september 2017 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stelling: Dijks kan niet zo goed voetballen
Doordat Hunte Marcellis een gele kaart aansmeerde met een gefakete tackle (hij jumpte over Marcelis zijn knie), een vrije trap meekreegquote:
Oe, jij bent totaal niet op de hoogte.quote:Op zondag 24 september 2017 16:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die zijn toch half dood?
Niet gelezen..quote:Op zondag 24 september 2017 16:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Oe, jij bent totaal niet op de hoogte.
We hebben vorig jaar een nieuwe eigenaar gekregen. Een Turkse zakenman, maar geen praatjesmaker, niet iemand die met miljoenen gooit, maar een gedegen organisatie is aan het neerzetten. Hij haalt nieuwe sponsoren binnen, en is hard aan het werken aan de jeugdopleiding. Er worden jonge talenten gehaald met de hoop dat die in de toekomst de inkomsten gaan opleveren voor Fortuna. Geen rare praatjes voor kampioenschappen of champions league, zijn doel is wel eredivisie maar dat wil hij met stapjes bewerkstelligen. Zijn hoofd prioriteit is om Fortuna gezond te houden en dan langzaam de weg naar boven te vinden, het vertrouwen te herstellen van de achterban en hopelijk lekker meedoen voor de playoffs in de juup.
Daarbij zitten we in Cat. 2, hebben we geen schulden en zijn financieel gezond. Er is veel veranderd sinds die man naar Fortuna is gekomen vorig seizoen. In het begin hield iedereen zijn hart vast, gezien de slechte naam die investeerders hebben in het voetbal, maar hij is er echt wat moois van aan het maken, er zit een zeer goed beleid achter. Ondertussen is hij ook al naar Nederland verhuist met zijn familie.
Dijksquote:Op zondag 24 september 2017 16:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zware hersenschudding blijkbaar, aldus de commentator
Voor een jaar neem ik aan?quote:Op zondag 24 september 2017 16:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan mag jij een ui uitkiezen voor mij.
Iig die ene van ajax die er af is, heb heel weinig van de eerste helft gezien. Was schijnbaar een botsing, of zoquote:
tl;dr..quote:Op zondag 24 september 2017 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuke smilie icon [ afbeelding ] act trouwens.
Je mag er nu wel mee stoppen, Befbekje80.
Waren tijden dat het gezelliger was, de fans zijn te aangeslagen na zoveel jaren ellende. Geef ze eens ongelijk, zoveel beloftes, zoveel praatjes, en elk jaar financiële ellende. Maar als het loopt zit het stadion zo vol, onder Boessen toen we playoffs haalden voor het eerst sinds de degradatie zaten er weer dik 10000 man.quote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, een fortunees? Ik kom er al jaren minimaal 1 keer per jaar, altijd supergezellig en nooit gezeik.
koekoekquote:Op zondag 24 september 2017 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Half analfabeet zijn komt dan ook gratis mee met debiel zijn. Spijtig.
Van mij mag MVV eens de kans krijgen, die liggen wat jaren voor op Fortuna, voeren een zeer goed beleid, geen rare uitgaven, en met de middelen die ze hebben doen ze het erg goed. Fortuna mag eerst eens proberen om net zoals MVV wat jaren bovenin mee te draaien. Wij hebben financieel en organisatorisch nog niets te zoeken in de ere, dat heeft nog wat tijd nodig.quote:Op zondag 24 september 2017 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Exact! Ik zou Roda blind inruilen voor Fortuna of MVV.
Ik weet het...wij hebben ook dat soort jaren gehad maar bleven gelukkig wel altijd in de eredivisie. Daarom heeft fortuna ook mijn sympathie.quote:Op zondag 24 september 2017 16:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waren tijden dat het gezelliger was, de fans zijn te aangeslagen na zoveel jaren ellende. Geef ze eens ongelijk, zoveel beloftes, zoveel praatjes, en elk jaar financiële ellende. Maar als het loopt zit het stadion zo vol, onder Boessen toen we playoffs haalden voor het eerst sinds de degradatie zaten er weer dik 10000 man.
Ik hoop gewoon op een aantal leuke jaren in de juup, lekker bovenin proberen mee te draaien en dan zien we wel verder, en komt hopelijk het publiek en de gezelligheid terug. Een gemiddelde van 3000 man nu is natuurlijk niets.
Het is best saai ja.quote:Op zondag 24 september 2017 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hele tweede helft is ook gewoon dood
Is die omroepmongool op de tribune eindelijk stil?quote:Op zondag 24 september 2017 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hele tweede helft is ook gewoon dood
Hij ziet er meer uit als een jeugdvriend van Bergkamp.quote:Op zondag 24 september 2017 16:15 schreef Befbekje het volgende:
Marcel Keizer ziet eruit als een Connexxionbuschauffeur..
Eigenlijk zou dan meteen de 1-3 moeten vallen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
Haha die supporters die weer terug gingen zitten
Hoe kansloos ben je danquote:Op zondag 24 september 2017 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2017 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
domme wissels van fraser,was niks aan de handquote:Op zondag 24 september 2017 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer, deze moest gewoon binnen zijn.
Ben benieuwd wat klaasweetalles hier van vindt..quote:Op zondag 24 september 2017 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
Mja is bij PSV ook vaak zat dat mensen gingen aanlopen maar het werd toch spannend dus ff bij het hek staan!!quote:
Ik zou niet eens gaan.quote:Op zondag 24 september 2017 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou ook weggaan bij zo'n wanprestatie
Ze gaven de ArenA-munten gratis weg.quote:Op zondag 24 september 2017 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 24 september 2017 16:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
domme wissels van fraser,was niks aan de hand
Ik zou niet eens komen bij dit Ajax.quote:Op zondag 24 september 2017 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2017 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze gaven de ArenA-munten gratis weg.
quote:Op zondag 24 september 2017 16:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Danku danku, goede goal van ajax wel! Zapte jij ook weer terug?
Neerstoten danquote:Op zondag 24 september 2017 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha echt kk triest ja
Mja is bij PSV ook vaak zat dat mensen gingen aanlopen maar het werd toch spannend dus ff bij het hek staan!!
Echt loop door klapjosti.
Zo depressief ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 24 september 2017 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er hier mensen die az-excelsior gaan kijken?
Wie niet? Iedereen wil Rooie van Duinen in actie zien.quote:Op zondag 24 september 2017 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2017 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
Wowquote:Op zondag 24 september 2017 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo depressief ben ik nou ook weer niet.
Ik ga niet kijken.quote:Op zondag 24 september 2017 16:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wie niet? Iedereen wil Rooie van Duinen in actie zien.
Ja..quote:Op zondag 24 september 2017 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2017 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik eens even een glas rooibos thee drinken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |