SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Laatste poster deed niksquote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Keizer gaat eruit, zoveel is wel duidelijk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En capabele bestuur + technisch hart zou nog beter zijn. Tijd om een zeer slecht , buiten top 5 ofzo, seizoen te hebben zodat dat gespuis eens met pek en veren Amsterdam uitgejaagd worden en we opnieuw kunnen proberen iets langdurigs en goeds neer te zetten.quote:![]()
Ja dat is waar maar ik ben bang voor de onkunde van het alternatief voor deze kliek.quote:Op zondag 24 september 2017 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het probleem zit veel dieper![]()
Keizer en Bergkamp en Hennie eruit zou al schelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tof ook wel om na een half uur al te moeten corrigeren middels een wissel omdat je er geen kloot van bakt.![]()
Elke minuut die Dijks krijgt is er een teveel, onbegrijpelijk dat ie nog altijd speelt.
En hij blijft staan![]()
![]()
Sinkgraven kan volgende week hopelijkquote:Op zondag 24 september 2017 15:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Elke minuut die Dijks krijgt is er een teveel, onbegrijpelijk dat ie nog altijd speelt.
En hij blijft staan![]()
De Ligt was nog slechter dan Dijks dus dat maakt niet zoveel uit. Maar het wordt dus weer een soort alles of niets na een halfuur![]()
Op naar 0-3 of zo.![]()
Dit gaat echt pijnlijk worden :’)Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Doorzettingsvermogen kun je die gozer in eder geval niet ontzeggenquote:Op zondag 24 september 2017 15:03 schreef j0rdiiii het volgende:
En hij blijft staan![]()
0-3quote:Op zondag 24 september 2017 15:05 schreef Fargo het volgende:
Het is na nauwelijks een half uur alweer kamikaze. Wat een kut trainer...![]()
Geef hem de tijd!quote:Op zondag 24 september 2017 15:05 schreef Fargo het volgende:
Het is na nauwelijks een half uur alweer kamikaze. Wat een kut trainer...Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Trainer wisselen en alles wordt anders.quote:Op zondag 24 september 2017 15:05 schreef Fargo het volgende:
Het is na nauwelijks een half uur alweer kamikaze. Wat een kut trainer...
Ik betwijfel het![]()
![]()
De hele technische staf moet eruit.quote:Op zondag 24 september 2017 15:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Trainer wisselen en alles wordt anders.
Ik betwijfel hetDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je ziet ook geen enkele lijn in het spel. Niet één aanval, of wedstrijdelement, waarvan je denkt...nou, daar hebben ze op getraind. Er zit geen enkel systeem in.![]()
Je hebt nu gewoon een jeugdtrainer voor je groep staan.quote:Op zondag 24 september 2017 15:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Trainer wisselen en alles wordt anders.
Ik betwijfel het![]()
Gewoon nog een spits erin. Voor Onana ofzo.quote:Op zondag 24 september 2017 15:08 schreef Fargo het volgende:
Je ziet ook geen enkele lijn in het spel. Niet één aanval, of wedstrijdelement, waarvan je denkt...nou, daar hebben ze op getraind. Er zit geen enkel systeem in.![]()
Bosz was vorig jaar de enige die het hele tyfuszooitje in het zadel heeft gehouden, al die incompetente klootzakken die er nu niks van bakken.quote:Op zondag 24 september 2017 15:08 schreef Fargo het volgende:
Je ziet ook geen enkele lijn in het spel. Niet één aanval, of wedstrijdelement, waarvan je denkt...nou, daar hebben ze op getraind. Er zit geen enkel systeem in.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je zou bijna denken dat ze een uitwisselingsprogramma met Feyenoord hebben.quote:Op zondag 24 september 2017 15:08 schreef Fargo het volgende:
Wat een armoede, man man man
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ik stel voor om gewoon een dictator aan te stellen om al die stromingen en belangen binnen die club de kop in te drukken.![]()
Nee, maar het gewoon volledig negeren van de vrijstaande Huntelaar was gewoon comedyquote:Op zondag 24 september 2017 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
die kansloze dribbels van De Jong en Ziyech zijn wel goed?
BRINGBACKLOUISquote:Op zondag 24 september 2017 15:14 schreef Wotte het volgende:
Ik stel voor om gewoon een dictator aan te stellen om al die stromingen en belangen binnen die club de kop in te drukken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De eerste wedstrijd, uit bij Nice, toen hebben ze echt een tijd heel goed gespeeld.
Hoe kan dat nou ineens dit zijn...![]()
Dit is denk ik het slechtste Ajax wat ik in een jaar of 2-2,5 gezien heb
Vitesse doet het ook best leuk maar man man manMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat zei ik ook afgelopen week en dat was toen onzin.quote:Op zondag 24 september 2017 15:17 schreef Tagliano het volgende:
Dit is denk ik het slechtste Ajax wat ik in een jaar of 2-2,5 gezien heb
Vitesse doet het ook best leuk maar man man man![]()
Lekker hoorJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Mja, als je dat iedere week gaat zeggenquote:Op zondag 24 september 2017 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dat zei ik ook afgelopen week en dat was toen onzin.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dijks had hem vrij eenvoudig buitenspel kunnen zetten lijkt me al was het camerastandpunt niet heel goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Inb4: met Bos hadden we vorig jaar nu ook nog maar x punten!!!![]()
![]()
Laat Davy maar even speechen in de kleedkamer.
Je kunt best zeggen dat in het begin je gewoon even af moet wachten (best logisch zelfs) maar vandaag kun je niet eens zeggen dat er een gedachte achter zit (laat staan de uitvoering van die gedachte)quote:Op zondag 24 september 2017 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Inb4: met Bos hadden we vorig jaar nu ook nog maar x punten!!!Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lachen bij jullie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En dan? Die speelde ook zaadpotten met Ajax.quote:Op zondag 24 september 2017 15:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Geef Klaassen even een shirtje!Narf!![]()
Dit is weer niveau de Boer.quote:Op zondag 24 september 2017 15:19 schreef coronatus het volgende:
wth waar zit ik naar te kijken, dit is Ajax niet meer..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou Tagliano ik vind je nogal ongenuanceerd overkomen nu, jij ziet toch ook wel lichtpuntjes in deze wedstrijd?!quote:Op zondag 24 september 2017 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt best zeggen dat in het begin je gewoon even af moet wachten (best logisch zelfs) maar vandaag kun je niet eens zeggen dat er een gedachte achter zit (laat staan de uitvoering van die gedachte)Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ah persoonlijke steekjesquote:Op zondag 24 september 2017 15:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou Tagliano ik vind je nogal ongenuanceerd overkomen nu, jij ziet toch ook wel lichtpuntjes in deze wedstrijd?!
Zo ken ik je, ouwe reusMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Haha dan zul jij als gloryhunter vanaf volgende week wel psv supportenquote:Op zondag 24 september 2017 15:20 schreef Syntix het volgende:
Gvd, wat slecht. We zijn gewoon net zo slecht al die kakkerlakken![]()
Ajax-DNA genotquote:Op zondag 24 september 2017 15:21 schreef Syntix het volgende:
Tsja wat wil je met Viergever, Veltman (je captain) en Dijks achterin
Oh.![]()
Hahaha, mij een gloryhunter noemenquote:Op zondag 24 september 2017 15:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha dan zul jij als gloryhunter vanaf volgende week wel psv supportenzo'n mongool ben je dan.
![]()
Tsja, als je niet weet dat je die 3 moet doorselecteren dan ben je als trainer, TD en technisch hart gewoon niet capabelquote:![]()
Zo hey, wat een wereld van verschil met commentaar
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
In de dertigste minuut alweer kamikazevoetbal gaan spelen en dan ook nog noodgedwongen met Dijks ipv de Ligt is inderdaad onbegrijpelijk.quote:Op zondag 24 september 2017 15:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar zat nog een idee achter, keizer doet maar wat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik snap die keizermongool echt niet :’) i.p.v. dat je een tactische omzetting doet op het middenveld gooit die idioot het helemaal open achterin omdat je 1-0 achter staat, nu gaat het gewoon 2-6 ofzo worden, zoals vorig jaar bij jong Ajax het geval was.
Teringbestuur, teringtrainer, teringTH. Eruit met die lui.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kluivert met linksquote:Op zondag 24 september 2017 15:23 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch wel 1 schot op doel in 45 minuten... Heb ik die gemist?Snelle Egel![]()
Ach ja, de bankrekening is gevuld dus dan is er ook geen reden om paniek.
Maar dat wisten we natuurlijk al, en ze houden elkaar lekker in stand en vinden dat het wel prima gaat.quote:Op zondag 24 september 2017 15:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tsja, als je niet weet dat je die 3 moet doorselecteren dan ben je als trainer, TD en technisch hart gewoon niet capabelOh.![]()
Op zich vond ik Dijks eruit en je middenveld versterken niet zo gek, ik had alleen niet Huntelaar maar Eiting of Schone gebrachtquote:Op zondag 24 september 2017 15:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de dertigste minuut alweer kamikazevoetbal gaan spelen en dan ook nog noodgedwongen met Dijks ipv de Ligt is inderdaad onbegrijpelijk.
Van de Beek op 6 liep totaal niet maar als halfspeler leek hij wel -iets- meer zijn plek te vindenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar we hebben in ieder geval een goed gevulde bankrekening
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dit.quote:Op zondag 24 september 2017 15:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik snap die keizermongool echt niet :’) i.p.v. dat je een tactische omzetting doet op het middenveld gooit die idioot het helemaal open achterin omdat je 1-0 achter staat, nu gaat het gewoon 2-6 ofzo worden, zoals vorig jaar bij jong Ajax het geval was.
Teringbestuur, teringtrainer, teringTH. Eruit met die lui.![]()
Je ziet die kamikazewissels altijd aankomen wanneer de tegenstander scoort, die man is zo onzeker en bang om te verliezen dat hij dan dit soort debiele beslissingen neemt.quote:Op zondag 24 september 2017 15:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Teringbestuur, teringtrainer, teringTH. Eruit met die lui.Oh.![]()
Komt nog wel goed jongens.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Huntelaar stond in de basis, Dolberg kwam erin. Maar nu gooi je er een extra spits in voor je CV, dat is wel heel naďef. Probleem ligt wel grotendeels op het middenveld inderdaad. Ik weet alleen niet of een extra speler gaat helpen als passes over een paar meter al niet aankomen. Gezamenlijk jagen is er ook niet meer bij dit seizoen.quote:Op zondag 24 september 2017 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich vond ik Dijks eruit en je middenveld versterken niet zo gek, ik had alleen niet Huntelaar maar Eiting of Schone gebracht
Van de Beek op 6 liep totaal niet maar als halfspeler leek hij wel -iets- meer zijn plek te vindenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
2-2 ...quote:Op zondag 24 september 2017 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het 1-4 gaat eindigen oid
Vroege goal in de 2e helft![]()
Misschien dat Ajax de tweede helft nog scoort, maar daar hebben ze meestal 15 kansen voor nodig, zoveel zie ik ze niet creeren deze wedstrijd![]()
![]()
Deze wedstrijd kunnen de cijfergeilers iig niet zeggen dat we veel xG hebbenquote:Op zondag 24 september 2017 15:28 schreef Dejannn het volgende:
Misschien dat Ajax de tweede helft nog scoort, maar daar hebben ze meestal 15 kansen voor nodig, zoveel zie ik ze niet creeren deze wedstrijd
Nee joh, Ajax is mentaal niet zo sterk om hiervan terug te komen.quote:
Quote me maar als ik het mis hebOh.![]()
Wat is die Younes goed hčquote:Op zondag 24 september 2017 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kunnen de cijfergeilers iig niet zeggen dat we veel xG hebbenOh.![]()
Huntelaar op je middenveld erbijquote:Op zondag 24 september 2017 15:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Huntelaar stond in de basis, Dolberg kwam erin. Maar nu gooi je er een extra spits in voor je CV, dat is wel heel naďef. Probleem ligt wel grotendeels op het middenveld inderdaad. Ik weet alleen niet of een extra speler gaat helpen als passes over een paar meter al niet aankomen. Gezamenlijk jagen is er ook niet meer bij dit seizoen.Hij speelt er wat achter, dat is wel goed aangezien Vitesse niet zo goed raad weet met die 3 tegen 4 daar
Maargoed naďef is het wel jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als je weinig anders kan dan janken op anderen kun je ook wegblijven hoorquote:Op zondag 24 september 2017 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kunnen de cijfergeilers iig niet zeggen dat we veel xG hebbenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zeg ik iets dat niet klopt dan?quote:Op zondag 24 september 2017 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je weinig anders kan dan janken op anderen kun je ook wegblijven hoorDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
die hebben er dan geen kijk op want Ajax ging sowieso punten verspelen.quote:Op zondag 24 september 2017 15:30 schreef JanCees het volgende:
En dan lachen die joden gister feyenoord uit![]()
Ik denk dat de boodschap wel is aangekomen, doe er wat mee.quote:Op zondag 24 september 2017 15:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zeg ik iets dat niet klopt dan?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat Vitesse het zonder mij ook wel luktquote:Op zondag 24 september 2017 15:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Laat Davy maar even speechen in de kleedkamer.![]()
Volgens mij is het tijd voor jou om hier weer te stoppen met posten, je frustraties jegens mij komen weer naar boven.quote:Op zondag 24 september 2017 15:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat de boodschap wel is aangekomen, doe er wat mee.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd voor jou om hier weer te stoppen met posten, je frustraties jegens mij komen weer naar boven.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zeg je dit als user, mod, of admin?quote:Op zondag 24 september 2017 15:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat de boodschap wel is aangekomen, doe er wat mee.![]()
Als hij het vanuit zijn rol als Admin of mod zou doen zou hij het moeten doen in de DM lijkt me zo.quote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg je dit als user, mod, of admin?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Of Orejuela, Eiting, Savastano, Dankerlui, Sidoel, Doekhi, Bakboord, Zeefuik?quote:
Allemaal beter dan Dijks.![]()
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 24 september 2017 15:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als hij het vanuit zijn rol als Admin of mod zou doen zou hij het moeten doen in de DM lijkt me zo.
Maar überhaupt niet relevant voor dit topic en de wedstrijd begint zo weer dus achMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jouw mening over jonge spelers neemt echt niemand meer serieus.quote:Op zondag 24 september 2017 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of Orejuela, Eiting, Savastano, Dankerlui, Sidoel, Doekhi, Bakboord, Zeefuik?
Allemaal beter dan Dijks.![]()
Zelfs Scrummie op linksback zou beter zijn.quote:Op zondag 24 september 2017 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Allemaal beter dan Dijks.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat waag ik toch te betwijfelenquote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zelfs Scrummie op linksback zou beter zijn.![]()
![]()
jij hebt er nooit veel kijk op gehad wat betreft talenten, die Eiting is ook niet veel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 september 2017 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Allemaal beter dan Dijks.
Jij zei nog dat Muric een wereldspeler was om maar te zwijgen over Andersen en die Fransman op het middenveld.![]()
Gelukkig, het haar van Schöne zit goed, hoeft hij niet de hele tweede helft met zijn handen in zijn haar te zitten.Ajax, That '70s Show, Arsenal![]()
Ik geloof in je ouwe reusquote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik vind juist dat hij gewoon een typische Ajax kop heeft.quote:Op zondag 24 september 2017 15:36 schreef Heeinz het volgende:
Die kutkop van Keizer ook alsof die het allemaal onder controle heeft
Om te kotsen
Ow wacht..![]()
te dik.quote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Godsamme
Keizer breekt trouwens wel veel records. Negatieve welteverstaan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zonder twijfel.quote:Op zondag 24 september 2017 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Toch duidelijk dat de spelers van Keizer af willen. Probleem is dat je dan weer een vriendje van Bergkamp er voor terug krijgt.![]()
Dijks heeft geen problemen met Keizer.quote:Op zondag 24 september 2017 15:43 schreef franske19 het volgende:
Toch duidelijk dat de spelers van Keizer af willen. Probleem is dat je dan weer een vriendje van Bergkamp er voor terug krijgt.![]()
Met Bosz dit jaar zouden we fluitend kampioen worden. Bedankt Bergkamp
Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Maar hij luisterde niet naar het TH!!!!quote:Op zondag 24 september 2017 15:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Met Bosz dit jaar zouden we fluitend kampioen worden. Bedankt BergkampSnelle Egel![]()
Bosz was helemaal niet zo belangrijk hoor, het was vorig jaar gewoon de visie Ajax en die volgen we nog steeds!quote:Op zondag 24 september 2017 15:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh.![]()
Met een straatlengte voorsprong. En hadden we Europees nog gevoetbald.quote:Op zondag 24 september 2017 15:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Bosz kom terug :’( we tyfen bergkamp en al die andere faalhazen er wel uitDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mwa, dan mis je nog steeds Klaassen en Sanchez. Twee sleutelspelers in de as.quote:Op zondag 24 september 2017 15:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vraag is wel of Bosz had geaccepteerd dat er geen adequate vervangers voor zijn gehaald.![]()
Ja Bosz komt dan wel terug jaquote:Op zondag 24 september 2017 15:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Met een straatlengte voorsprong. En hadden we Europees nog gevoetbald.
Bosz kom terug :’( we tyfen bergkamp en al die andere faalhazen er wel uit
Ik ben inmiddels overleden![]()
Aha, wanneer komen jullie nou met witte doekjes wapperen..Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Lijkt wel alsof we een debiele trainer hebbenquote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt wel of we met 9 man spelen![]()
Paar maanden geleden speelden we nog tegen Lyonquote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat was het mooi he.. vorig jaar...![]()
En middelmatige spelersquote:Op zondag 24 september 2017 16:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof we een debiele trainer hebbenOh.![]()
Bosz had ook geen Sanchez achterin gehad. Dat scheelt nogal met wat er nu voor middelmaat staat.quote:Op zondag 24 september 2017 15:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Met Bosz dit jaar zouden we fluitend kampioen worden. Bedankt Bergkampblablablabla![]()
Die had nooit weer Dijks een kans gegevenquote:Op zondag 24 september 2017 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Bosz had ook geen Sanchez achterin gehad. Dat scheelt nogal met wat er nu voor middelmaat staat.Oh.![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 16:00 schreef BobW het volgende:
De Ligt zware hersenschudding volgens Ajax Twitter![]()
![]()
Nee klopt.quote:Op zondag 24 september 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had nooit weer Dijks een kans gegeven
Maar aanvallend is het ook niet veel.
Krijg een beetje flashbacks naar gisteravond
blablablabla![]()
Derksen gaat gelijk krijgen, Vitesse wint dit. Thuis word Ajax gewoon verslagen door de club die van een amateur club heeft verloren.![]()
Waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken :’)Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Geen buitenspeler was er nodig in de zomerquote:Op zondag 24 september 2017 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar aanvallend is het ook niet veel.
Krijg een beetje flashbacks naar gisteravondOh.![]()
Dan zijn alle problemen gelijk opgelostquote:Op zondag 24 september 2017 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer een weekje dichter bij Keizer zijn ontslag.RED ONS HENNIEGOD![]()
Duurt veel te lang. Gast had er al na 2 wedstrijden uit moeten liggen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer een weekje dichter bij Keizer zijn ontslag.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hebben Neres a 12 miljoen toch. Zo goed gescout dat ie het na 9 maanden in Nederland jeugdspeler Kluivert niet eens lastig kan maken.quote:Op zondag 24 september 2017 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen buitenspeler was er nodig in de zomer![]()
Beste rendement van de buitenspelers, maar laten we hem alsjeblieft geen vertrouwen geven.quote:Op zondag 24 september 2017 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben Neres a 12 miljoen toch. Zo goed gescout dat ie het na 9 maanden in Nederland jeugdspeler Kluivert niet eens lastig kan maken.Oh.![]()
Minder dreiging dan Younes.quote:Op zondag 24 september 2017 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste rendement van de buitenspelers, maar laten we hem alsjeblieft geen vertrouwen geven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu al 5 punten achter op PSVlachwekkend dit
10 jaar geleden zouden ze met 250 man de hoofdingang bestormen en het ontslag van Van der Sar eisen. Nu staan ze met een handjevol mensen dit is mijn club te blčren. Die rust bij zo'n drama is het ergste.AFCA!![]()
heel die houding van zyech hoe hij op veld loopt ...
Dat kan echt niet...
die moet er gewoon is een keer gepasseerd worden...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Neem het voortouw Rensquote:Op zondag 24 september 2017 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
10 jaar geleden zouden ze met 250 man de hoofdingang bestormen en het ontslag van Van der Sar eisen. Nu staan ze met een handjevol mensen dit is mijn club te blčren. Die rust bij zo'n drama is het ergste.![]()
Eens.quote:Op zondag 24 september 2017 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
10 jaar geleden zouden ze met 250 man de hoofdingang bestormen en het ontslag van Van der Sar eisen. Nu staan ze met een handjevol mensen dit is mijn club te blčren. Die rust bij zo'n drama is het ergste.graag op anoniem![]()
Ziyech is echt een drol.Hoe die ook over het veld sjokt...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wat een drama. Supporters doen niets, helemaal niets. Vroeger was dat weleens anders.graag op anoniem![]()
Dikke faal dit, niet alleen de fout van de trainer maar ook omdat er geen goede spelers zijn aangekocht. Vraagt gewoon om problemen.![]()
zou meteen naar de hoofdingang gaan en het ontslag eisen, maar nee we staan het gewoon toe
(ik ben ziek dus ik kan niet)graag op anoniem![]()
Vanaf je computer klagen over de supporters.quote:Op zondag 24 september 2017 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Wat een drama. Supporters doen niets, helemaal niets. Vroeger was dat weleens anders.![]()
![]()
Morgen alle websites op zwart. Statement.quote:Op zondag 24 september 2017 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Wat een drama. Supporters doen niets, helemaal niets. Vroeger was dat weleens anders.![]()
Wij gaan ook wel even vertrouwen tanken in Napels ja.quote:Op zondag 24 september 2017 16:27 schreef Elan het volgende:
Gelukkig kunnen jullie midweeks even vertrouwen tanken in de Europa League![]()
![]()
Ja, want dat soort acties helpen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
10 jaar geleden zouden ze met 250 man de hoofdingang bestormen en het ontslag van Van der Sar eisen.![]()
ik zag de quotering voor Napoli. Jammer.quote:Op zondag 24 september 2017 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij gaan ook wel even vertrouwen tanken in Napels ja.graag op anoniem![]()
Bij Jaake welquote:Op zondag 24 september 2017 16:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, want dat soort acties helpen.AFCA!![]()
Ja, de supporters hebben het gedaan. Vooral kritisch zijn op de supporters.quote:Op zondag 24 september 2017 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
10 jaar geleden zouden ze met 250 man de hoofdingang bestormen en het ontslag van Van der Sar eisen. Nu staan ze met een handjevol mensen dit is mijn club te blčren. Die rust bij zo'n drama is het ergste.![]()
Gelukkig kunnen jullie vertrouwen tanken in de Champions Leaguequote:Op zondag 24 september 2017 16:27 schreef Elan het volgende:
Gelukkig kunnen jullie midweeks even vertrouwen tanken in de Europa League![]()
![]()
Nee maar het is een teken hoe ziek deze club is.quote:Op zondag 24 september 2017 16:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, de supporters hebben het gedaan. Vooral kritisch zijn op de supporters.AFCA!![]()
Feyenoord wordt kampioen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
PSV kampioen. Of misschien Vitesse of AZ.![]()
fonteinscenequote:
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Europa league finale behaald en de laatste jaren niet lager dan plek twee geëindigd. Ja bestormen die hap.quote:Op zondag 24 september 2017 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar het is een teken hoe ziek deze club is.Snap de frustratie, maar wat je nu zegt is echt overdreven.
![]()
Hij bedoelt in Fifa op amateur niveauquote:Op zondag 24 september 2017 16:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat duurt weer even 18 jaar.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 16:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Europa league finale behaald en de laatste jaren niet lager dan plek twee geëindigd. Ja bestormen die hap.Snap de frustratie, maar wat je nu zegt is echt overdreven.
![]()
![]()
competitie duurt nog heel lang....
zelfs voor ajax is het nog mogelijk.....
5 aankopen doen in de winterstop
#overmarsgod
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
jezus wat ben jij dom. Er is een groot verschil tussen de ploeg toen en de ploeg nu.quote:Op zondag 24 september 2017 16:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Europa league finale behaald en de laatste jaren niet lager dan plek twee geëindigd. Ja bestormen die hap.Snap de frustratie, maar wat je nu zegt is echt overdreven.
graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 16:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat duurt weer even 18 jaar.We kunnen het ook nooit goed doen.quote:![]()
![]()
Moet Bergkamp niet gewoon weg? Las van de week nog een artikel over hem, hij is niet geheel onomstreden...blablablabla![]()
liever nu voor de hoofdingangquote:Op zondag 24 september 2017 16:33 schreef Caland het volgende:
Gewoon een paar kanonnen halen in de winterstopgraag op anoniem![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vanaf je computer klagen over de supporters.![]()
![]()
Wie heeft het over de ploeg? Ik reageer op een opmerking dat ging over de club en het bestuur. Heeft niets met de huidige ploeg te maken. Leer lezen.quote:Op zondag 24 september 2017 16:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jezus wat ben jij dom. Er is een groot verschil tussen de ploeg toen en de ploeg nu.![]()
Het is wel tekenend dat jullie over succesvol jaar spreken zonder een enkele prijs. Voor het 3e jaar op rij. Het verwachtingspatroon toch wel wat gezaktquote:Op zondag 24 september 2017 16:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij weet dat ik een Feyenoorder ben, straal op.quote:Op zondag 24 september 2017 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel tekenend dat jullie over succesvol jaar spreken zonder een enkele prijs. Voor het 3e jaar op rij. Het verwachtingspatroon toch wel wat gezakt![]()
GodverWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel tekenend dat jullie over succesvol jaar spreken zonder een enkele prijs. Voor het 3e jaar op rij. Het verwachtingspatroon toch wel wat gezaktknutgod
graag op anoniem![]()
Vasion is wat dat betreft wel nog één van de weinige realistische Ajaciedenquote:Op zondag 24 september 2017 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is wel tekenend dat jullie over succesvol jaar spreken zonder een enkele prijs. Voor het 3e jaar op rij. Het verwachtingspatroon toch wel wat gezakt![]()
STAATquote:Op zondag 24 september 2017 16:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij weet dat ik een Feyenoorder ben, straal op.
VAN
DIENSTDit, dus.![]()
Haha mad.quote:Op zondag 24 september 2017 16:28 schreef coronatus het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen jullie vertrouwen tanken in de Champions League
Wij spelen tenminste nog Europees.blablablabla![]()
Vreemd dat jullie je medesupporters zoals vasion zo hard aanvallenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is gewoon bizar wat er allemaal gebeurd haha
Verzin je toch niet... Vitesse verliest van een amateur, en wint daarna van Ajax.
Feyenoord verliest voor het eerst van NAC thuis...
PSV wint uit met 7-1
Voetbal![]()
![]()
Die joden hebben weinig respect voor Vasion, die hier toch een enorme staat van dienst heeft op FOKquote:Op zondag 24 september 2017 16:37 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat jullie je medesupporters zoals vasion zo hard aanvallen![]()
Milan verliest met 2-0quote:Op zondag 24 september 2017 16:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
Verzin je toch niet... Vitesse verliest van een amateur, en wint daarna van Ajax.
PSV wint uit met 7-1
Voetbal![]()
zat je er weer er even naast vriend.quote:Op zondag 24 september 2017 16:38 schreef Tarado het volgende:
niks gezien maar kreeg genoeg berichten dat het dramatisch was![]()
Enkel Feyenoord is een verrassing, waarom zou Vitesse niet winnen bij Ajax gezien het spel/uitslagen van dit seizoen?quote:Op zondag 24 september 2017 16:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
PSV wint uit met 7-1
Voetbal![]()
verliezen van een amateurclub is dat toch welquote:Op zondag 24 september 2017 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Feyenoord is een verrassing, waarom zou Vitesse niet winnen bij Ajax gezien het spel/uitslagen van dit seizoen?![]()
Omdat jij een enorme staat van dienst hebt hier op Fok én omdat jij een bekende Ajacied bent.quote:Dit, dus.![]()
Dat moet je maar swift, vitesse vergeten.quote:Op zondag 24 september 2017 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
verliezen van een amateurclub is dat toch wel
Snap je, snel, hahaha![]()
quote:![]()
Zou dit dan eindelijk de exit worden voor Keizer *hoopt*Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ten Hag ook exit. 11 tegengoals 2 wedstrijden boh koekoekquote:Op zondag 24 september 2017 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Zou dit dan eindelijk de exit worden voor Keizer *hoopt*![]()
Da's net zo bizar eigenlijk, maar goed. Keizer heeft Europees gefaald en we hebben 8 verliespunten na 6 potjes. Als dit Bosz was gebeurd vorig jaar was ie al weggeweest.quote:Op zondag 24 september 2017 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ten Hag ook exit. 11 tegengoals 2 wedstrijden boh koekoekOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die had net zo'n stroeve startquote:Op zondag 24 september 2017 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's net zo bizar eigenlijk, maar goed. Keizer heeft Europees gefaald en we hebben 8 verliespunten na 6 potjes. Als dit Bosz was gebeurd vorig jaar was ie al weggeweest.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
zou je wel zeggen, alleen zullen de mensen om hem heen dat tegenhouden ivm het domino effect, je moet dat hele zooitje dan ontslaan inclusief vd sarquote:Op zondag 24 september 2017 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Zou dit dan eindelijk de exit worden voor Keizer *hoopt*![]()
Neem aan van wel.quote:Op zondag 24 september 2017 16:52 schreef Elan het volgende:
De Ligt zal er wel een poosje uit zijn. Week of 6?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet zo beroerd als Keizer, en bij Bosz zag je wel een visie.quote:
Bij Keizer is het na elke tegengoal blinde paniek en full retard kamikaze zonder dat het team weet wat het moet doenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
wees blijquote:
kan alleen maar beter gaan de komende zes weken"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Daar had ik wel iets meer het idee bij dat de gedachte er wel was. Vanmiddag ging nergens overquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Viel wel mee vorig jaarquote:Op zondag 24 september 2017 16:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat hebben jullie toch al 3 jaar?![]()
Je bent net iets te laat voor het trollrondje, dankjequote:Op zondag 24 september 2017 16:54 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man man! Wat een goed weekend was dit! Hoe gaat het met jullie jongens?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
geniet van het moment want het kan zo weer anders zijnquote:Op zondag 24 september 2017 16:54 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man man! Wat een goed weekend was dit! Hoe gaat het met jullie jongens?![]()
Maar ja, je hebt gewoon te veel ingeleverd met Sanchez en Klaassen. Tel daarbij op dat je beste winger Younes nooit een doelpunt maakt en je weer met Dijks op LB speelt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent net iets te laat voor het trollrondje, dankje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: